Şimdi Ara

MAKYAJLI MERCEDES C 180 CGİ (130. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.441
Cevap
28
Favori
400.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 128129130131132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Barış

    Ağustos 2012 den beri C180 1.6 Fascination kullanıyorum.Daha üst sınıf 3.20 D 2012 , Passat 2012 2.0D Audi A4 2.0 tdi vsvs kullandım 2500 tl yıllık vergi farkı+ fiyat farkına değecek model yok.
    Konfor D sınıfı otomobillerin üzerinde yakıt olarakta sınıfının en ekonomik motoruna sahip ankara - ist ort 120-180 km/saat hız aralığında 6.1 L (ki buna ankara şehir trafiğinde yapılan 80-90 km de dahil)
    Aracımı değiştireceksem bundan sonra yine bir Mercedesle değiştiririm

    Vw ve Bmw yi konfora katmıyorum D sınıfında. Mercedes c ve audi a4 konfor olarak bana göre audi daha önde açık söylemek gerekirse.
    Rahatlığı genişliği beni tatmin ediyor.
    Sadece yıldızı var diye her adım önde olamaz. Ancak istisnalar var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mewluthday

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Barış

    Ağustos 2012 den beri C180 1.6 Fascination kullanıyorum.Daha üst sınıf 3.20 D 2012 , Passat 2012 2.0D Audi A4 2.0 tdi vsvs kullandım 2500 tl yıllık vergi farkı+ fiyat farkına değecek model yok.
    Konfor D sınıfı otomobillerin üzerinde yakıt olarakta sınıfının en ekonomik motoruna sahip ankara - ist ort 120-180 km/saat hız aralığında 6.1 L (ki buna ankara şehir trafiğinde yapılan 80-90 km de dahil)
    Aracımı değiştireceksem bundan sonra yine bir Mercedesle değiştiririm

    Vw ve Bmw yi konfora katmıyorum D sınıfında. Mercedes c ve audi a4 konfor olarak bana göre audi daha önde açık söylemek gerekirse.
    Rahatlığı genişliği beni tatmin ediyor.
    Sadece yıldızı var diye her adım önde olamaz. Ancak istisnalar var.

    evet a4 konforlu bir araç ama, audinin devamlı olarak, çok kısa sürelerde makyaj kapsamında far ve stop lambaları ile oynaması beni çok gıcık ediyor. dünyanın parasını vermişsin a4'e. bir bakıyorsun gündüz farlarının yanışı değişmiş. elindeki araç birden eski duruma düşmüş. farların yanışı görüntüyü çok değiştirdiği için benim için çok önemlidir. ayrıca a4'e arkadan bakıyorum tasarım olarak sanki jetta'ya bakıyor gibi hissediyorum. bu nedenlerden ötürü audi bana baya uzak bir marka.

    bir de audinin araçları git gide birbirine daha çok benzemeye başladı. uzaktan özellikle arkadan a4 ile a6 yı ayırt edebilene aşk olsun. arabanın bir karakteri olmalı. mercedesin bütün modellerinin kendine göre bir karakteri ve karizması var. birde mercedes makyaj veya kasa değişimi olayını abartmıyor. yeri ve zamanı geldiğinde yapıyor. bu yönden volvo'da çok istikrarlı. audi biraz kia ve hyundai'ye benzedi gibi geliyor. durmadan değişiklik yapılmaz ki.

    birde söylemeden geçemeyeceğim. hadi a4 ve üzeri audi modellerini tercih edenlere birşey demiyorum da, yahu şu a3'ü nasıl o paralara alıyorlar hayret ediyorum. a3 hoşuna gidiyorsa, aynı donanımda araca 20.000 TL düşük fiyat vererek git golf al.

    aynı araç. şase-platform aynı, motor aynı, şanzuman aynı. yol konforu desen a3 ile golf arasında bir fark göremiyorum. bakım maliyeti desen audi en az 2 katı. a3 premium sınıfta desen, dışarıdan baktığında parasını bu kadar göstermeyen başka bir araç görmedim. insanların kendi tercihi ama, ben a3 almış olsam sonradan aynı özelliklerdeki muadili golf'e binsem kendimi ciddi şekilde kazık yemiş hissederdim.

    mercedesin araçlarının başka markalar altında muadilinin olmaması başlı başına bir karizmadır. bugünkü şartlarda bana mercedes mi audi mi deseniz, hangi modeli olursa olsun mercedes derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iwishh -- 7 Nisan 2013; 18:47:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iwishh

    quote:

    Orijinalden alıntı: mewluthday

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Barış

    Ağustos 2012 den beri C180 1.6 Fascination kullanıyorum.Daha üst sınıf 3.20 D 2012 , Passat 2012 2.0D Audi A4 2.0 tdi vsvs kullandım 2500 tl yıllık vergi farkı+ fiyat farkına değecek model yok.
    Konfor D sınıfı otomobillerin üzerinde yakıt olarakta sınıfının en ekonomik motoruna sahip ankara - ist ort 120-180 km/saat hız aralığında 6.1 L (ki buna ankara şehir trafiğinde yapılan 80-90 km de dahil)
    Aracımı değiştireceksem bundan sonra yine bir Mercedesle değiştiririm

    Vw ve Bmw yi konfora katmıyorum D sınıfında. Mercedes c ve audi a4 konfor olarak bana göre audi daha önde açık söylemek gerekirse.
    Rahatlığı genişliği beni tatmin ediyor.
    Sadece yıldızı var diye her adım önde olamaz. Ancak istisnalar var.

    evet a4 konforlu bir araç ama, audinin devamlı olarak, çok kısa sürelerde makyaj kapsamında far ve stop lambaları ile oynaması beni çok gıcık ediyor. dünyanın parasını vermişsin a4'e. bir bakıyorsun gündüz farlarının yanışı değişmiş. elindeki araç birden eski duruma düşmüş. farların yanışı görüntüyü çok değiştirdiği için benim için çok önemlidir. ayrıca a4'e arkadan bakıyorum tasarım olarak sanki jetta'ya bakıyor gibi hissediyorum. bu nedenlerden ötürü audi bana baya uzak bir marka.

    bir de audinin araçları git gide birbirine daha çok benzemeye başladı. uzaktan özellikle arkadan a4 ile a6 yı ayırt edebilene aşk olsun. arabanın bir karakteri olmalı. mercedesin bütün modellerinin kendine göre bir karakteri ve karizması var. birde mercedes makyaj veya kasa değişimi olayını abartmıyor. yeri ve zamanı geldiğinde yapıyor. bu yönden volvo'da çok istikrarlı. audi biraz kia ve hyundai'ye benzedi gibi geliyor. durmadan değişiklik yapılmaz ki.

    birde söylemeden geçemeyeceğim. hadi a4 ve üzeri audi modellerini tercih edenlere birşey demiyorum da, yahu şu a3'ü nasıl o paralara alıyorlar hayret ediyorum. a3 hoşuna gidiyorsa, aynı donanımda araca 20.000 TL düşük fiyat vererek git golf al.

    aynı araç. şase-platform aynı, motor aynı, şanzuman aynı. yol konforu desen a3 ile golf arasında bir fark göremiyorum. bakım maliyeti desen audi en az 2 katı. a3 premium sınıfta desen, dışarıdan baktığında parasını bu kadar göstermeyen başka bir araç görmedim. insanların kendi tercihi ama, ben a3 almış olsam sonradan aynı özelliklerdeki muadili golf'e binsem kendimi ciddi şekilde kazık yemiş hissederdim.

    mercedesin araçlarının başka markalar altında muadilinin olmaması başlı başına bir karizmadır. bugünkü şartlarda bana mercedes mi audi mi deseniz, hangi modeli olursa olsun mercedes derim.


    Tabiki mercedes herkesin gönlünde yatar ancak yaşım gereği a4 ü çok seviyorum. Mercedeste a, b, c serilerine ısınamadım; c coupe hariç. Yakın dostum c coupe aldı gerçekten mükemmel bir araç. Abim mercedes e coupe kullanıyor açık söyleyeyim vallahi konfor yok ama görüntü bambaşka.

    Bu arada a3 gerçekten alınmayacak araba onun yerine 1 serisi tercih ederdim heralde veya ikinci el alırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzulmez


    quote:

    Orijinalden alıntı: aluc

    quote:

    Orijinalden alıntı: uzulmez

    Benim kasko 1000 TL'nin altında oldu. Şanslıymışım valla

    Yaşınız kaç? Hasarsızlık indirimi veya muafiyet var mı ? Çok ilginç gerçekten

    Yaş 46 ve hasarsızlık %60.

    Way be benden adi herifler 2000 lira aldı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, c180 cgi 1.6 2012 aracım var.
    İlk çalıştırdığımda yakıt tüketimi 20 litre gösteriyor. Kırımızı ışıklarda beklediğimde veya durduğumda da tüketim 20 lt gösteriyor. Bir anormallik mi var acaba? Sizlerde nasıl bu durum?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aluc

    Arkadaşlar, c180 cgi 1.6 2012 aracım var.
    İlk çalıştırdığımda yakıt tüketimi 20 litre gösteriyor. Kırımızı ışıklarda beklediğimde veya durduğumda da tüketim 20 lt gösteriyor. Bir anormallik mi var acaba? Sizlerde nasıl bu durum?

    Normaldir. Bende de durum öyle zaten. Fakat ışıklarda durunca motor stop etmiyor mu? Böylece 20 değil de hiç olmazsa ışıkta beklerken 0 (sıfır) sarfiyat yazar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzulmez

    quote:

    Orijinalden alıntı: aluc

    Arkadaşlar, c180 cgi 1.6 2012 aracım var.
    İlk çalıştırdığımda yakıt tüketimi 20 litre gösteriyor. Kırımızı ışıklarda beklediğimde veya durduğumda da tüketim 20 lt gösteriyor. Bir anormallik mi var acaba? Sizlerde nasıl bu durum?

    Normaldir. Bende de durum öyle zaten. Fakat ışıklarda durunca motor stop etmiyor mu? Böylece 20 değil de hiç olmazsa ışıkta beklerken 0 (sıfır) sarfiyat yazar.


    Teşekkür ederim cevabıız için. Eco çalışır çalışmaz devreye giriyor ancak ben onu kapatıyorum el ile Sanki motora zarar verecek gibi hissediyorum start stop'un o yüzden kullanmıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aluc

    quote:

    Orijinalden alıntı: uzulmez

    quote:

    Orijinalden alıntı: aluc

    Arkadaşlar, c180 cgi 1.6 2012 aracım var.
    İlk çalıştırdığımda yakıt tüketimi 20 litre gösteriyor. Kırımızı ışıklarda beklediğimde veya durduğumda da tüketim 20 lt gösteriyor. Bir anormallik mi var acaba? Sizlerde nasıl bu durum?

    Normaldir. Bende de durum öyle zaten. Fakat ışıklarda durunca motor stop etmiyor mu? Böylece 20 değil de hiç olmazsa ışıkta beklerken 0 (sıfır) sarfiyat yazar.


    Teşekkür ederim cevabıız için. Eco çalışır çalışmaz devreye giriyor ancak ben onu kapatıyorum el ile Sanki motora zarar verecek gibi hissediyorum start stop'un o yüzden kullanmıyorum

    Aslına bakılırsa ben de eski alışkanlık olarak motora zarar verebileceğini düşünüyordum. Fakat daha sonra dedim ki kendi kendime, yahu bu arabanın mucidi mühendis adamlar bu özelliği eğer bu arabalara koymuşlarsa herhalde olumsuz yanlarını da düşünmüşlerdir. Eğer çok zararı olacaksa ECO özelliğini hiç koymazlardı. Diye düşündüm ve bu fonksiyona güvenmeye başladım. Ama diğer alışkanlığımız da var ya :) işte bu yüzden arada sırada kısa süreli duruşlarda ben de devre dışı bırakıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mewluthday


    quote:

    Orijinalden alıntı: iwishh

    quote:

    Orijinalden alıntı: mewluthday

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Barış

    Ağustos 2012 den beri C180 1.6 Fascination kullanıyorum.Daha üst sınıf 3.20 D 2012 , Passat 2012 2.0D Audi A4 2.0 tdi vsvs kullandım 2500 tl yıllık vergi farkı+ fiyat farkına değecek model yok.
    Konfor D sınıfı otomobillerin üzerinde yakıt olarakta sınıfının en ekonomik motoruna sahip ankara - ist ort 120-180 km/saat hız aralığında 6.1 L (ki buna ankara şehir trafiğinde yapılan 80-90 km de dahil)
    Aracımı değiştireceksem bundan sonra yine bir Mercedesle değiştiririm

    Vw ve Bmw yi konfora katmıyorum D sınıfında. Mercedes c ve audi a4 konfor olarak bana göre audi daha önde açık söylemek gerekirse.
    Rahatlığı genişliği beni tatmin ediyor.
    Sadece yıldızı var diye her adım önde olamaz. Ancak istisnalar var.

    evet a4 konforlu bir araç ama, audinin devamlı olarak, çok kısa sürelerde makyaj kapsamında far ve stop lambaları ile oynaması beni çok gıcık ediyor. dünyanın parasını vermişsin a4'e. bir bakıyorsun gündüz farlarının yanışı değişmiş. elindeki araç birden eski duruma düşmüş. farların yanışı görüntüyü çok değiştirdiği için benim için çok önemlidir. ayrıca a4'e arkadan bakıyorum tasarım olarak sanki jetta'ya bakıyor gibi hissediyorum. bu nedenlerden ötürü audi bana baya uzak bir marka.

    bir de audinin araçları git gide birbirine daha çok benzemeye başladı. uzaktan özellikle arkadan a4 ile a6 yı ayırt edebilene aşk olsun. arabanın bir karakteri olmalı. mercedesin bütün modellerinin kendine göre bir karakteri ve karizması var. birde mercedes makyaj veya kasa değişimi olayını abartmıyor. yeri ve zamanı geldiğinde yapıyor. bu yönden volvo'da çok istikrarlı. audi biraz kia ve hyundai'ye benzedi gibi geliyor. durmadan değişiklik yapılmaz ki.

    birde söylemeden geçemeyeceğim. hadi a4 ve üzeri audi modellerini tercih edenlere birşey demiyorum da, yahu şu a3'ü nasıl o paralara alıyorlar hayret ediyorum. a3 hoşuna gidiyorsa, aynı donanımda araca 20.000 TL düşük fiyat vererek git golf al.

    aynı araç. şase-platform aynı, motor aynı, şanzuman aynı. yol konforu desen a3 ile golf arasında bir fark göremiyorum. bakım maliyeti desen audi en az 2 katı. a3 premium sınıfta desen, dışarıdan baktığında parasını bu kadar göstermeyen başka bir araç görmedim. insanların kendi tercihi ama, ben a3 almış olsam sonradan aynı özelliklerdeki muadili golf'e binsem kendimi ciddi şekilde kazık yemiş hissederdim.

    mercedesin araçlarının başka markalar altında muadilinin olmaması başlı başına bir karizmadır. bugünkü şartlarda bana mercedes mi audi mi deseniz, hangi modeli olursa olsun mercedes derim.


    Tabiki mercedes herkesin gönlünde yatar ancak yaşım gereği a4 ü çok seviyorum. Mercedeste a, b, c serilerine ısınamadım; c coupe hariç. Yakın dostum c coupe aldı gerçekten mükemmel bir araç. Abim mercedes e coupe kullanıyor açık söyleyeyim vallahi konfor yok ama görüntü bambaşka.

    Bu arada a3 gerçekten alınmayacak araba onun yerine 1 serisi tercih ederdim heralde veya ikinci el alırdım.

    Merhabalar yukarıdaki yorumlara harfiyen katılıyorum,geçen gün yazdım 2010 C 180 Kompresörümü aşırı benzin tüketimi nedeniyle sattım ve yerine A4'lere bakayım derken,onunda 1.8'i mercedesi aratmayacak şekilde yakan benzin sarfiyatını öğrendim ve A6 ile kıyaslayınca dışarıdan pek bir fark göremedim,eşiminde isteğiyle en azından bakınca onlardan ayrılan(copy-paste değil bana göre) A1 aldım,attan inip eşşeğe binilirmi diyebilirsiniz fakat ben bile kullnamak için can atıyorum,yaşım 38 20'li yaşlarda kullandığım efsanevi 93-34 model tek kapı Honda civic'te hissediyorum kendimi kimi zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzulmez

    quote:

    Orijinalden alıntı: aluc

    quote:

    Orijinalden alıntı: uzulmez

    quote:

    Orijinalden alıntı: aluc

    Arkadaşlar, c180 cgi 1.6 2012 aracım var.
    İlk çalıştırdığımda yakıt tüketimi 20 litre gösteriyor. Kırımızı ışıklarda beklediğimde veya durduğumda da tüketim 20 lt gösteriyor. Bir anormallik mi var acaba? Sizlerde nasıl bu durum?

    Normaldir. Bende de durum öyle zaten. Fakat ışıklarda durunca motor stop etmiyor mu? Böylece 20 değil de hiç olmazsa ışıkta beklerken 0 (sıfır) sarfiyat yazar.


    Teşekkür ederim cevabıız için. Eco çalışır çalışmaz devreye giriyor ancak ben onu kapatıyorum el ile Sanki motora zarar verecek gibi hissediyorum start stop'un o yüzden kullanmıyorum

    Aslına bakılırsa ben de eski alışkanlık olarak motora zarar verebileceğini düşünüyordum. Fakat daha sonra dedim ki kendi kendime, yahu bu arabanın mucidi mühendis adamlar bu özelliği eğer bu arabalara koymuşlarsa herhalde olumsuz yanlarını da düşünmüşlerdir. Eğer çok zararı olacaksa ECO özelliğini hiç koymazlardı. Diye düşündüm ve bu fonksiyona güvenmeye başladım. Ama diğer alışkanlığımız da var ya :) işte bu yüzden arada sırada kısa süreli duruşlarda ben de devre dışı bırakıyorum.


    Uzun yolda az dur kalk olduğu sürece evet güzel bir sistem ama emin olun İstanbul trafiğindeki ECO'lu araçlar 50-60bin kmyi geçtikten sonra ateşleme problemi yaşayacaklardır ve muhtemelen buji değişimi isteyecek araçlar... Mantık olarak düşünün, bir parçayı ne kadar çok kullanırsanız o kadar çabuk eskir... Habire motor durdurup çalıştırmak starter ve bujilerde problem yaratma riskini doğurur, buda ilerleyen zamanlarda parça satışını arttırır... Fabrikalar artık araç satışından elde edemedikleri karı yedek parça satışını arttırarak sağlamaya çalışıyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar aracım c180 7 ileri 600 km de size bir sorum olacak aracı çalıştırdıktan sonra vitesi P konumundan R konumuna alırken biraz tatlı sarsıntılı geçiyor rahatsız edecek düzeyde değil ancak başka konumdan R ye alırken aynı durum yok sizce durum normal mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: castinyo

    arkadaşlar aracım c180 7 ileri 600 km de size bir sorum olacak aracı çalıştırdıktan sonra vitesi P konumundan R konumuna alırken biraz tatlı sarsıntılı geçiyor rahatsız edecek düzeyde değil ancak başka konumdan R ye alırken aynı durum yok sizce durum normal mi

    Bu durum normaldir. Bizim araçlar da da öyle. Sizin de söylediğiniz gibi aracı çalıştırdıktan sonra ilk olarak P konumundan R konumuna geçilebilir. Bu esnada motor henüz yeni çalıştırıldığı için normalden biraz daha yüksek devirde dönmektedir. Ve aniden Kavrama moduna geçirilince (yani R modu) haliyle aniden yüksek devirden düşük devire (kavrama nedeniyle) geçiverecektir. Bu da hafif bir sarsıntı olarak hissedilir. Daha sonra diğer konumlardan yani N konumundan R konumuna geçirilme ihtimali vardır ki bu esnada zaten motor artık normal devirde dönmeye alışmıştır ve N konumunda serbest kavramada iken R konumuna geçiş esnasında motorda fazla devir farkı olmadığı için pek sarsıntı hissedilmez.
  • Aracına orjinal Mercedes parçalarıyla koltuk ısıtma taktırmak isteyen olursa benimle irtibata geçsin, sizi birine yönlendirebilirim bu konuda... Mercedes'ten parçaları sipariş edip yaptırdım ve gayet memnunum (biraz geç oldu kış geçti ama olsun) olmayanlara tavsiye ederim...

     MAKYAJLI MERCEDES C 180 CGİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RoMM3L -- 11 Nisan 2013; 10:05:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 c180e xenon taktırmak ne kadara maloluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: castinyo

    2012 c180e xenon taktırmak ne kadara maloluyor

    Orjinal ILS mi çakma mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayda kaç depo benzin harcıyorsunuz C180 de ??
  • herkese iyi günler.benım aracım dun akşam yolda gıderken eco mode devre dışı kaldı.ve devamlı bır fan sesı duymaya başladım.servısı telefonla aradığımda bana bunun karşılaştıkları bı durum olduğunu soledıler ve motor yazılım guncellemesı yapılması gerektığını belırttıler.acaba bu sorunla karşılaşan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GURNAZ

    herkese iyi günler.benım aracım dun akşam yolda gıderken eco mode devre dışı kaldı.ve devamlı bır fan sesı duymaya başladım.servısı telefonla aradığımda bana bunun karşılaştıkları bı durum olduğunu soledıler ve motor yazılım guncellemesı yapılması gerektığını belırttıler.acaba bu sorunla karşılaşan var mı?

    bizde ayni seyi yasadk 6binli kmlerde eco mod calismiyordu ve fan son hizda calisiyordu araba calistigi surece. Servise goturdm ucretsiz olarak 45dklik bi islemle yazilimi yeniden yuklediler hersey duzeldi hic bir sorun yok suan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihkilic1989


    quote:

    Orijinalden alıntı: GURNAZ

    herkese iyi günler.benım aracım dun akşam yolda gıderken eco mode devre dışı kaldı.ve devamlı bır fan sesı duymaya başladım.servısı telefonla aradığımda bana bunun karşılaştıkları bı durum olduğunu soledıler ve motor yazılım guncellemesı yapılması gerektığını belırttıler.acaba bu sorunla karşılaşan var mı?

    bizde ayni seyi yasadk 6binli kmlerde eco mod calismiyordu ve fan son hizda calisiyordu araba calistigi surece. Servise goturdm ucretsiz olarak 45dklik bi islemle yazilimi yeniden yuklediler hersey duzeldi hic bir sorun yok suan.

    sız ne kadar bı surede servıse gıttınız acaba.benm oldugum yerde su an servıs yok.acaba bı ıkı gun sonra servıse gıtsem sıkıntı olurmu araçta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GURNAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihkilic1989


    quote:

    Orijinalden alıntı: GURNAZ

    herkese iyi günler.benım aracım dun akşam yolda gıderken eco mode devre dışı kaldı.ve devamlı bır fan sesı duymaya başladım.servısı telefonla aradığımda bana bunun karşılaştıkları bı durum olduğunu soledıler ve motor yazılım guncellemesı yapılması gerektığını belırttıler.acaba bu sorunla karşılaşan var mı?

    bizde ayni seyi yasadk 6binli kmlerde eco mod calismiyordu ve fan son hizda calisiyordu araba calistigi surece. Servise goturdm ucretsiz olarak 45dklik bi islemle yazilimi yeniden yuklediler hersey duzeldi hic bir sorun yok suan.

    sız ne kadar bı surede servıse gıttınız acaba.benm oldugum yerde su an servıs yok.acaba bı ıkı gun sonra servıse gıtsem sıkıntı olurmu araçta

    herhangi bir sikinti olcagini zannetmiyorum sadece fan cok hizli calisiyor baska bir problem gormemistim. 2gun sonra goturdum ben arac

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 128129130131132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.