- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Penis Şişmesi Ciddi Konu!
Bu konudaki kullanıcılar:
 
125
Cevap
2
Favori
47810
Tıklama
Sayfa: [1] 3      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Giriş
Mesaj


102 Mesaj
29 Mayıs 2011; 13:32:27 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Arkadaşlar konu ciddidir lütfen.dün sabahtan beri ateşim vardı penisimde de ağrı vardı.iğneyle falan ateşi düşürdüler bugün sabah normaldi herşey ama penisime bakınca şiştiğini ve kızardığını farkettim baş kısmının arkasındaki deri şişmiş balon gibi olmuş.hastaneye falan gitmeliyim gideceksem hangi bölüme gitmeliyim
_____________________________

Boyum 1.90dır.
.
.
.
.
.
.


9023 Mesaj
29 Mayıs 2011; 13:33:30 

Ürolojiye gideceksin dostum.
_____________________________



4420 Mesaj
29 Mayıs 2011; 13:33:52 

Ortopedi.
_____________________________



4243 Mesaj
29 Mayıs 2011; 13:34:05 

no ss no güven
_____________________________

Intel 4670k 4.4Ghz // MSI Z87 G45 Gaming // ASUS GTX 970 Strix // Gskill RipjawsX 8GB 1866 Mhz // SAMSUNG 128GB 840 Pro SSD // SAMSUNG 1TB 7200 RPM HDD // Cooler Master
HYPER 212 EVO combined Dual Akasa Apache PWM FAN
// XIGMATEK ASSASIN BLACK EDITION TAURO 80PLUS 700W // ASUS VG278HR 3D Vision™ 2 & LightBoost™ 144Hz // SteelSeries Siberia V2 USB HeadSet // A4 Tech x7 Keyboard&Mouse // SteelSeries Qck+ L // Logitech X540 5+1


 
312 Mesaj
29 Mayıs 2011; 13:34:16 

no ss no güven
_____________________________

arkadaşlarla son bi sigaramız var onu içiyoruz birader.


6715 Mesaj
29 Mayıs 2011; 13:34:23 

geçmiş olsun.. ilişkiye filan girdin mi?
_____________________________



4405 Mesaj
29 Mayıs 2011; 13:34:30 

1 kere banada olmuştu.1 haftaya geçti.
_____________________________



1 Mesaj
29 Mayıs 2011; 13:34:34 

_____________________________


Uzaklaştırılmış
5 gün cezanın,
2 gün 19 sa. 28 dk. kadarı kaldı.
29 Mayıs 2011; 13:34:41 

Kadın hastalıkları..
Buna gelen 1 yanıtı gör.


102 Mesaj
29 Mayıs 2011; 13:34:53 


quote:

Orijinalden alıntı: Umutcan

Ürolojiye gideceksin dostum.

biraz araştırdım sünnet derisinin kayması falan tekrar sünnet gerekir falan diyor şimdi doktora gidip nası göstericem abi geçmez mi
_____________________________

Boyum 1.90dır.
.
.
.
.
.
.


 
1076 Mesaj
29 Mayıs 2011; 13:34:55 

ürolojiye git hemen veya acil servise
_____________________________

M kmm


351 Mesaj
29 Mayıs 2011; 13:35:36 

Ürolojiye git. Ciddi birşey olduğunu zannetmiyorum. Büyük ihtimalle enfeksiyon kapmışsın ama ihmal etme bir an önce doktora git. Geçmiş olsun.
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


5774 Mesaj
29 Mayıs 2011; 13:36:38 

Bi bocek isirmis olabilirmi?atesinin cikmasi ve kabarmasi sismesi ondan dolayidir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



256 Mesaj
29 Mayıs 2011; 13:36:39 

Hastahaneye hatta acile gitmen gerekiyor arkadaşım. Burada oyalanacağına hazırlan ve çık evden.
_____________________________



1985 Mesaj
29 Mayıs 2011; 13:38:00 

Kan basıncı yükselince ereksiyon olabilir yada tek bir noktada da olabilir.
Bakteriden olabilir git doktor daha iyi bilir.
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Mayıs 2011; 13:38:28 

Rus a gittiysen olabilir


102 Mesaj
29 Mayıs 2011; 13:47:36 

sağolun arkadaşlar başka çare yok gözüküyor gideyim en iyisi. Allah kimseyi ürolojiye düşürmesin diyelim o zaman.
_____________________________

Boyum 1.90dır.
.
.
.
.
.
.


6715 Mesaj
29 Mayıs 2011; 14:27:42 


quote:

Orijinalden alıntı: dlqr26

sağolun arkadaşlar başka çare yok gözüküyor gideyim en iyisi. Allah kimseyi ürolojiye düşürmesin diyelim o zaman.

heyecanlanmana gerek yok adam gibi temizliğini yap git... adam bir günde neler görüyor neler... zaten 5 saniye sürmez muayene..korkmana gerek yok
_____________________________



 
359 Mesaj
29 Mayıs 2011; 14:46:02 

İçine çubuk falan sokar belki belli olmaz
_____________________________



783 Mesaj
29 Mayıs 2011; 14:48:48 

benim lise1de oldu ayarsız asılınca oluyor sert mi davrandın? Hastalıkta denk gelmiştir korkma



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1653 Mesaj
29 Mayıs 2011; 14:51:07 

mektep paklar
_____________________________



1174 Mesaj
29 Mayıs 2011; 14:52:01 


quote:

Orijinalden alıntı: TeknikYardım

İçine çubuk falan sokar belki belli olmaz

laaaaaaeaeayn
_____________________________



395 Mesaj
29 Mayıs 2011; 15:07:02 


quote:

Orijinalden alıntı: Alkolog

mektep paklar

_____________________________

-


Ya yol göster ya da yoldan çekil


102 Mesaj
29 Mayıs 2011; 15:08:34 

Gitmiyorum iyice korkuttunuz ha ağrı falan yok bakalım şu an bir duş aldım geçmezse yarın giderim
_____________________________

Boyum 1.90dır.
.
.
.
.
.
.


1367 Mesaj
29 Mayıs 2011; 15:11:33 


quote:

Orijinalden alıntı: dlqr26

Gitmiyorum iyice korkuttunuz ha ağrı falan yok bakalım şu an bir duş aldım geçmezse yarın giderim


En önemli organın sayılır aman riske atma.
_____________________________



 
359 Mesaj
29 Mayıs 2011; 15:14:34 


quote:

Orijinalden alıntı: gokhanbey



laaaaaaeaeayn

_____________________________



 
94 Mesaj
29 Mayıs 2011; 15:22:05 

quote:

Orijinalden alıntı: Ne[M]esis

1 kere banada olmuştu.1 haftaya geçti.

+ banada olmustu hatta dedim hep böle kalsa kalınlık 3 güne felan geçti hatta okula gitmiştim sabah kontrol ettim şişikti tırsmaya başladım geçmicek diye okuldan eve geldim wc ye giridm bi baktım eski haline gelmiş

edit: bende kızarıklık yoktu panpa sadece şişmişti ( hatta şişik şekilde ereksiona uğrayabiliyordu ) yani bizde geçti diye kendini riske atmanı istemem sorun varsa doktora git kaç senin gün oldu bilmiyorum ama 3,4 gün olduysa geçmesi gerek



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K4JM3R -- 29 Mayıs 2011; 15:27:03 >
_____________________________



102 Mesaj
29 Mayıs 2011; 15:57:24 


quote:

Orijinalden alıntı: K4JM3R


+ banada olmustu hatta dedim hep böle kalsa kalınlık 3 güne felan geçti hatta okula gitmiştim sabah kontrol ettim şişikti tırsmaya başladım geçmicek diye okuldan eve geldim wc ye giridm bi baktım eski haline gelmiş

edit: bende kızarıklık yoktu panpa sadece şişmişti ( hatta şişik şekilde ereksiona uğrayabiliyordu ) yani bizde geçti diye kendini riske atmanı istemem sorun varsa doktora git kaç senin gün oldu bilmiyorum ama 3,4 gün olduysa geçmesi gerek

Bu sabah oldu arada açıp bakıyorum bi sağlam görsem havalara uçucam. dünyam başıma yıkıldı resmen test amaçlı bi ferre açtım sorun yok ama dokununca acı var.
_____________________________

Boyum 1.90dır.
.
.
.
.
.
.


2568 Mesaj
29 Mayıs 2011; 16:01:21 

Cincel ilişki veya mastürbasyon sonrası mı oluştu?
Morluk var mı?
Eğer bu ikiside evet ise kan sızmasıdır,önemli birşey değil penisi aşırı zorlamak nedeniyle oluyor.
1 veya 2 hafta gibi bir sürede geçer.
_____________________________



1295 Mesaj
29 Mayıs 2011; 16:01:36 

Şimdi bir şey diyeceğimde güleceksiniz Gece rüya görüp boşalamamış olabilirsin oda belki orda bi yerde tıkanmıştır bi çek belki geçer
_____________________________



1310 Mesaj
29 Mayıs 2011; 16:03:42 

elinin izi çıkmıştır
_____________________________

193∞


293 Mesaj
29 Mayıs 2011; 16:04:47 

Gecikmeden doktora git.
_____________________________

Cahillerle yaptığım her tartışmayı kaybettim!


1310 Mesaj
29 Mayıs 2011; 16:05:42 


quote:

Orijinalden alıntı: thanatosus

Gecikmeden doktora git.

geciktirici kullanmak tehlikeli mi yani ?
_____________________________

193∞


293 Mesaj
29 Mayıs 2011; 16:12:29 


quote:

Orijinalden alıntı: KapatBilgisayarı



geciktirici kullanmak tehlikeli mi yani ?


Kullananlara sormak lazım
_____________________________

Cahillerle yaptığım her tartışmayı kaybettim!


 
359 Mesaj
29 Mayıs 2011; 16:28:07 


quote:

Orijinalden alıntı: KapatBilgisayarı



geciktirici kullanmak tehlikeli mi yani ?

_____________________________



102 Mesaj
29 Mayıs 2011; 16:36:04 

Konu neye döndü ya Tamam geçin dalganızı bu arada canlı-cansız herhangi bir varlıkla ilişki sonucu olmadı kendi kendine yani.ama ben sıcaktan olduğunu düşünüyorum 39 derece ateşim vardı orası rahat 41-42 derece olmuştur
_____________________________

Boyum 1.90dır.
.
.
.
.
.
.


2308 Mesaj
29 Mayıs 2011; 16:54:13 

Kardeş ben bikere zorlamıştım 4e çıakrmıştım hemde sağ elim kopana kadr aradan 1 yarım saat geçti balon gibi olmuştu altıma zıçmıştım korkudan bi ton namaz kılıp tövbe etmiştim 2 güne geçtmişti
_____________________________



186 Mesaj
29 Mayıs 2011; 17:13:33 


quote:

Orijinalden alıntı: Zyx

adam günde 100 farklı t***k avuçluyor korkma seninkini gördü diye bir şey olacak değil

peki kapının önüde sıra beklerken millet tip tip bakmıyor mu geçenler falan
_____________________________



 
6 Mesaj
29 Mayıs 2011; 18:05:45 

Alerjik olmasıda muhtemel
_____________________________



 
24 Mesaj
29 Mayıs 2011; 18:07:34 

gitme oğlum keserler
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Mayıs 2011; 18:11:38 


quote:

Orijinalden alıntı: Metin*

Kardeş ben bikere zorlamıştım 4e çıakrmıştım hemde sağ elim kopana kadr aradan 1 yarım saat geçti balon gibi olmuştu altıma zıçmıştım korkudan bi ton namaz kılıp tövbe etmiştim 2 güne geçtmişti

ulan bu ne ya sandalyeden düştüm


2294 Mesaj
29 Mayıs 2011; 18:15:28 

sondaj yapıp biriken kanı boşaltabilir . geçmiş olsun
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
65 Mesaj
29 Mayıs 2011; 18:19:48 


quote:

Orijinalden alıntı: Metin*

Kardeş ben bikere zorlamıştım 4e çıakrmıştım hemde sağ elim kopana kadr aradan 1 yarım saat geçti balon gibi olmuştu altıma zıçmıştım korkudan bi ton namaz kılıp tövbe etmiştim 2 güne geçtmişti


Aahbcxjsacbabfas gülme efekti bulamadım bu ne lan.
_____________________________

Mozart Türkiye'ye gelse konserine giderim.


2757 Mesaj
29 Mayıs 2011; 18:23:38 

izim bir arkadaşta aynen senin gibi olmuştu.ertesi güne çükünü kestiler.hemen doktura gitmelisin.branş:genel cerrahi,yada kadın hastalıkları
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Mayıs 2011; 18:29:46 

quote:

Orijinalden alıntı: labidu

izim bir arkadaşta aynen senin gibi olmuştu.ertesi güne çükünü kestiler.hemen doktura gitmelisin.branş:genel cerrahi,yada kadın hastalıkları

Sen olmayasın o?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Einsteiin -- 29 Mayıs 2011; 18:31:34 >


2307 Mesaj
29 Mayıs 2011; 18:33:35 


quote:

Orijinalden alıntı: Einsteiin

Sen olmayasın o?

Vurduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

























Direkten döndü.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



2102 Mesaj
29 Mayıs 2011; 18:37:19 

Her gördüğün kapı deliğine abanırsan kızarıp şişmeyi bırak kopar yakında o :D
_____________________________



1257 Mesaj
29 Mayıs 2011; 18:40:14 


quote:

Orijinalden alıntı: Metin*

Kardeş ben bikere zorlamıştım 4e çıakrmıştım hemde sağ elim kopana kadr aradan 1 yarım saat geçti balon gibi olmuştu altıma zıçmıştım korkudan bi ton namaz kılıp tövbe etmiştim 2 güne geçtmişti

_____________________________


HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!


102 Mesaj
29 Mayıs 2011; 18:55:29 


quote:

Orijinalden alıntı: Metin*

Kardeş ben bikere zorlamıştım 4e çıakrmıştım hemde sağ elim kopana kadr aradan 1 yarım saat geçti balon gibi olmuştu altıma zıçmıştım korkudan bi ton namaz kılıp tövbe etmiştim 2 güne geçtmişti

Hemen deniyorum
_____________________________

Boyum 1.90dır.
.
.
.
.
.
.


 
231 Mesaj
29 Mayıs 2011; 18:58:15 


quote:

Orijinalden alıntı: benii7bitirdi



ulan bu ne ya sandalyeden düştüm

aga karnıma kıramp girdi allah seni bildiği gibi yapsın.
_____________________________

Yazdıklarım yazacaklarımın qüvencesidir ѕαgσ kéy


 
359 Mesaj
29 Mayıs 2011; 19:03:25