Şimdi Ara

AVEA YIKILAN PAKET GERİ DÖNDÜ - ABONE ALIMI BİTMİŞTİR (01.06.2013) (250. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.018
Cevap
15
Favori
331.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 247248249250251
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben bunu kullaniyorum. Dun ilk defa yaptim
     AVEA YIKILAN PAKET GERİ DÖNDÜ - ABONE ALIMI BİTMİŞTİR  (01.06.2013)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sçsö

    Beyler ben vodafondan aveaya geçsem ve bir kuzenimi götürsem bu süper üçlü pakete geçebilirmiyim 28 ltye? Okumaya fırsatım yok birisi cevaplarsa sevinirim

    http://www.avea.com.tr/web/KonusMesajlas/Paketler/SuperUcluPaketYeniAvealilaraOzel
    yaş sınırı yok ki ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613


    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    yikilan paketle ilgili bir sorun varmis... Benim gibi 19tl den faydalanip, bu ay 23 tl ye paketi alanlar mutlaka itiraz etsinler ucret iadesi yapiliyor... Uzun ugraslar sonucu avea ya hatasini kabul ettirdim... Paketim tekrar 19tl ye dustu...

    Aynı sorun bende de oldu 4 tl'yi iade ettiler. Bakalım temmuzun yenilemesinde de aynı sorun olacak mı.

    daha 2 ay olmadan belki 10dan fazla musteri hizmetleriyle gorustum... Her ay boyle mi olacak artik bir duzene girsin dedim... Sistemi guncelliyoruz falan filan dediler... Bir de yanlis yapiyorlar ariyorum soyluyorum hatalarini kabul etmiyorlar... Bu ay 10gun paketsiz kaldim bu yuzden... Ins temmuzdan itibaren duzene girer....

    Aynen hocam. Ben de en az siz kadar aramışımdır, her seferinde de uğraştırdılar.

    4 TL'nin hesabında değilim ama can sıkıyor. Bir düzene sokmaları lazım artık, ne laçka bir operatörmüş illallah ettirdiler resmen.

    çözümü de bulmuşlar konuyu kapatmak istiyorlarsa "müşteri temsilcimiz sizi yanlış bilgilendirmiş, gerekli uyarılar yapılmıştır"... resmen yanlışlarını yanlışla kapatıyorlar... gerçekten çok kuralsız ve laçka bir operatör... logo slogan değiştirip yenilenmiş imajı verirken bu duruma da bir çözüm bulmaları lazım...

    Hocam yine 23 TL kestiler, bu sefer ücret iadesi de olmadı.. Böyle saçma sapan bir operatör daha görmedim, 4 TL'sinde değilim de böyle saçmalık yok..

    3 ay süre dolsun Vodafone'a geri döneceğim yada Turkcell iyi bir kampanya yaparsa direk geçeceğim.




  • Turkcell'de de 1 GB, 2 GB, 4GB sınırsız paketler var.

    1 GB Sınırsız: ​​25 TL (1GB sonrası 96 kbps)
    2 GB Sınırsız: 30 TL (2GB sonrası 96 kbps)
    4 GB Sınırsız: 40 TL (4GB sonrası 96 kbps)

    http://www.turkcell.com...pteninternet/genel.aspx


    _______

    Türkcelin bu paketlerine nazaran iyi midir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bunu kullanıyorum. Harika paket ya millet inanmıyor hala
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613


    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    yikilan paketle ilgili bir sorun varmis... Benim gibi 19tl den faydalanip, bu ay 23 tl ye paketi alanlar mutlaka itiraz etsinler ucret iadesi yapiliyor... Uzun ugraslar sonucu avea ya hatasini kabul ettirdim... Paketim tekrar 19tl ye dustu...

    Aynı sorun bende de oldu 4 tl'yi iade ettiler. Bakalım temmuzun yenilemesinde de aynı sorun olacak mı.

    daha 2 ay olmadan belki 10dan fazla musteri hizmetleriyle gorustum... Her ay boyle mi olacak artik bir duzene girsin dedim... Sistemi guncelliyoruz falan filan dediler... Bir de yanlis yapiyorlar ariyorum soyluyorum hatalarini kabul etmiyorlar... Bu ay 10gun paketsiz kaldim bu yuzden... Ins temmuzdan itibaren duzene girer....

    Aynen hocam. Ben de en az siz kadar aramışımdır, her seferinde de uğraştırdılar.

    4 TL'nin hesabında değilim ama can sıkıyor. Bir düzene sokmaları lazım artık, ne laçka bir operatörmüş illallah ettirdiler resmen.

    çözümü de bulmuşlar konuyu kapatmak istiyorlarsa "müşteri temsilcimiz sizi yanlış bilgilendirmiş, gerekli uyarılar yapılmıştır"... resmen yanlışlarını yanlışla kapatıyorlar... gerçekten çok kuralsız ve laçka bir operatör... logo slogan değiştirip yenilenmiş imajı verirken bu duruma da bir çözüm bulmaları lazım...

    Hocam yine 23 TL kestiler, bu sefer ücret iadesi de olmadı.. Böyle saçma sapan bir operatör daha görmedim, 4 TL'sinde değilim de böyle saçmalık yok..

    3 ay süre dolsun Vodafone'a geri döneceğim yada Turkcell iyi bir kampanya yaparsa direk geçeceğim.

    benim de 20sinde yenilenecek ve muhtemelen benim de 23tl den olacak... 2 gun once kiz arkadasim 19tl den aldi paketi... Yine bir dosya actiririm artik...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613


    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    yikilan paketle ilgili bir sorun varmis... Benim gibi 19tl den faydalanip, bu ay 23 tl ye paketi alanlar mutlaka itiraz etsinler ucret iadesi yapiliyor... Uzun ugraslar sonucu avea ya hatasini kabul ettirdim... Paketim tekrar 19tl ye dustu...

    Aynı sorun bende de oldu 4 tl'yi iade ettiler. Bakalım temmuzun yenilemesinde de aynı sorun olacak mı.

    daha 2 ay olmadan belki 10dan fazla musteri hizmetleriyle gorustum... Her ay boyle mi olacak artik bir duzene girsin dedim... Sistemi guncelliyoruz falan filan dediler... Bir de yanlis yapiyorlar ariyorum soyluyorum hatalarini kabul etmiyorlar... Bu ay 10gun paketsiz kaldim bu yuzden... Ins temmuzdan itibaren duzene girer....

    Aynen hocam. Ben de en az siz kadar aramışımdır, her seferinde de uğraştırdılar.

    4 TL'nin hesabında değilim ama can sıkıyor. Bir düzene sokmaları lazım artık, ne laçka bir operatörmüş illallah ettirdiler resmen.

    çözümü de bulmuşlar konuyu kapatmak istiyorlarsa "müşteri temsilcimiz sizi yanlış bilgilendirmiş, gerekli uyarılar yapılmıştır"... resmen yanlışlarını yanlışla kapatıyorlar... gerçekten çok kuralsız ve laçka bir operatör... logo slogan değiştirip yenilenmiş imajı verirken bu duruma da bir çözüm bulmaları lazım...

    Hocam yine 23 TL kestiler, bu sefer ücret iadesi de olmadı.. Böyle saçma sapan bir operatör daha görmedim, 4 TL'sinde değilim de böyle saçmalık yok..

    3 ay süre dolsun Vodafone'a geri döneceğim yada Turkcell iyi bir kampanya yaparsa direk geçeceğim.

    hocam az önce müşteri hizmetleri ile görüştüm paketin 19 tl olacagına ikna olmuşlar ancak her yüklemeden sonra arayıp iade almam gerekiyormuş, aradıgımda müşteri temsilcilerinin durumu bilmediği için sisteme not düşmelerini istedim... velhasıl 19tl den faydalanmaya devam... sen de tekrar dosya açtır ve 19tl den faydalananların oldugunu ve farkın iadesini istediğini bildir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613


    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    yikilan paketle ilgili bir sorun varmis... Benim gibi 19tl den faydalanip, bu ay 23 tl ye paketi alanlar mutlaka itiraz etsinler ucret iadesi yapiliyor... Uzun ugraslar sonucu avea ya hatasini kabul ettirdim... Paketim tekrar 19tl ye dustu...

    Aynı sorun bende de oldu 4 tl'yi iade ettiler. Bakalım temmuzun yenilemesinde de aynı sorun olacak mı.

    daha 2 ay olmadan belki 10dan fazla musteri hizmetleriyle gorustum... Her ay boyle mi olacak artik bir duzene girsin dedim... Sistemi guncelliyoruz falan filan dediler... Bir de yanlis yapiyorlar ariyorum soyluyorum hatalarini kabul etmiyorlar... Bu ay 10gun paketsiz kaldim bu yuzden... Ins temmuzdan itibaren duzene girer....

    Aynen hocam. Ben de en az siz kadar aramışımdır, her seferinde de uğraştırdılar.

    4 TL'nin hesabında değilim ama can sıkıyor. Bir düzene sokmaları lazım artık, ne laçka bir operatörmüş illallah ettirdiler resmen.

    çözümü de bulmuşlar konuyu kapatmak istiyorlarsa "müşteri temsilcimiz sizi yanlış bilgilendirmiş, gerekli uyarılar yapılmıştır"... resmen yanlışlarını yanlışla kapatıyorlar... gerçekten çok kuralsız ve laçka bir operatör... logo slogan değiştirip yenilenmiş imajı verirken bu duruma da bir çözüm bulmaları lazım...

    Hocam yine 23 TL kestiler, bu sefer ücret iadesi de olmadı.. Böyle saçma sapan bir operatör daha görmedim, 4 TL'sinde değilim de böyle saçmalık yok..

    3 ay süre dolsun Vodafone'a geri döneceğim yada Turkcell iyi bir kampanya yaparsa direk geçeceğim.

    hocam az önce müşteri hizmetleri ile görüştüm paketin 19 tl olacagına ikna olmuşlar ancak her yüklemeden sonra arayıp iade almam gerekiyormuş, aradıgımda müşteri temsilcilerinin durumu bilmediği için sisteme not düşmelerini istedim... velhasıl 19tl den faydalanmaya devam... sen de tekrar dosya açtır ve 19tl den faydalananların oldugunu ve farkın iadesini istediğini bildir...

    Bende de aynı şekilde gerçekleşti her ay aramak gerekiyormuş bugün aradım iadesi oldu fakat bir arkadaşıma daha aldırmıştım hattı ısrarlarımla, yanımda 2 kere aradı 2 farklı müşteri temsilcisiyle görüştü, ikisi de bundan sonra 23 TL diyip kestirip attı mevzuyu, dosya falan da oluşturmadılar. O da Allah belasını versin bunların dedi tekrar aramadı artık.. Yani diyeceğim o ki birdahaki ayın da garantisi yok :) Bir öyle diyorlar bir böyle diyorlar, fırıldak bunlar fırıldak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613


    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    yikilan paketle ilgili bir sorun varmis... Benim gibi 19tl den faydalanip, bu ay 23 tl ye paketi alanlar mutlaka itiraz etsinler ucret iadesi yapiliyor... Uzun ugraslar sonucu avea ya hatasini kabul ettirdim... Paketim tekrar 19tl ye dustu...

    Aynı sorun bende de oldu 4 tl'yi iade ettiler. Bakalım temmuzun yenilemesinde de aynı sorun olacak mı.

    daha 2 ay olmadan belki 10dan fazla musteri hizmetleriyle gorustum... Her ay boyle mi olacak artik bir duzene girsin dedim... Sistemi guncelliyoruz falan filan dediler... Bir de yanlis yapiyorlar ariyorum soyluyorum hatalarini kabul etmiyorlar... Bu ay 10gun paketsiz kaldim bu yuzden... Ins temmuzdan itibaren duzene girer....

    Aynen hocam. Ben de en az siz kadar aramışımdır, her seferinde de uğraştırdılar.

    4 TL'nin hesabında değilim ama can sıkıyor. Bir düzene sokmaları lazım artık, ne laçka bir operatörmüş illallah ettirdiler resmen.

    çözümü de bulmuşlar konuyu kapatmak istiyorlarsa "müşteri temsilcimiz sizi yanlış bilgilendirmiş, gerekli uyarılar yapılmıştır"... resmen yanlışlarını yanlışla kapatıyorlar... gerçekten çok kuralsız ve laçka bir operatör... logo slogan değiştirip yenilenmiş imajı verirken bu duruma da bir çözüm bulmaları lazım...

    Hocam yine 23 TL kestiler, bu sefer ücret iadesi de olmadı.. Böyle saçma sapan bir operatör daha görmedim, 4 TL'sinde değilim de böyle saçmalık yok..

    3 ay süre dolsun Vodafone'a geri döneceğim yada Turkcell iyi bir kampanya yaparsa direk geçeceğim.

    hocam az önce müşteri hizmetleri ile görüştüm paketin 19 tl olacagına ikna olmuşlar ancak her yüklemeden sonra arayıp iade almam gerekiyormuş, aradıgımda müşteri temsilcilerinin durumu bilmediği için sisteme not düşmelerini istedim... velhasıl 19tl den faydalanmaya devam... sen de tekrar dosya açtır ve 19tl den faydalananların oldugunu ve farkın iadesini istediğini bildir...

    Bende de aynı şekilde gerçekleşti her ay aramak gerekiyormuş bugün aradım iadesi oldu fakat bir arkadaşıma daha aldırmıştım hattı ısrarlarımla, yanımda 2 kere aradı 2 farklı müşteri temsilcisiyle görüştü, ikisi de bundan sonra 23 TL diyip kestirip attı mevzuyu, dosya falan da oluşturmadılar. O da Allah belasını versin bunların dedi tekrar aramadı artık.. Yani diyeceğim o ki birdahaki ayın da garantisi yok :) Bir öyle diyorlar bir böyle diyorlar, fırıldak bunlar fırıldak.

    musteri temsilcileri konuyu bilmiyor hocam... Bir de manyak bir temsilciye denk gelirsen yandin :) genel merkezdekilerle gorusmek lazim... Donanimhaber deki avea sayfasindan yazsin, oradan arayanlara durumu anlatsin...
    Onumuzdeki ay sorun olmasin diye sisteme not dusmelerini soyledim... Ayrica sikayetin dosya numarasini verdi sorun olursa temsilciye bu numarayi verin orada yaziyor dedi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613


    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613


    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    yikilan paketle ilgili bir sorun varmis... Benim gibi 19tl den faydalanip, bu ay 23 tl ye paketi alanlar mutlaka itiraz etsinler ucret iadesi yapiliyor... Uzun ugraslar sonucu avea ya hatasini kabul ettirdim... Paketim tekrar 19tl ye dustu...

    Aynı sorun bende de oldu 4 tl'yi iade ettiler. Bakalım temmuzun yenilemesinde de aynı sorun olacak mı.

    daha 2 ay olmadan belki 10dan fazla musteri hizmetleriyle gorustum... Her ay boyle mi olacak artik bir duzene girsin dedim... Sistemi guncelliyoruz falan filan dediler... Bir de yanlis yapiyorlar ariyorum soyluyorum hatalarini kabul etmiyorlar... Bu ay 10gun paketsiz kaldim bu yuzden... Ins temmuzdan itibaren duzene girer....

    Aynen hocam. Ben de en az siz kadar aramışımdır, her seferinde de uğraştırdılar.

    4 TL'nin hesabında değilim ama can sıkıyor. Bir düzene sokmaları lazım artık, ne laçka bir operatörmüş illallah ettirdiler resmen.

    çözümü de bulmuşlar konuyu kapatmak istiyorlarsa "müşteri temsilcimiz sizi yanlış bilgilendirmiş, gerekli uyarılar yapılmıştır"... resmen yanlışlarını yanlışla kapatıyorlar... gerçekten çok kuralsız ve laçka bir operatör... logo slogan değiştirip yenilenmiş imajı verirken bu duruma da bir çözüm bulmaları lazım...

    Hocam yine 23 TL kestiler, bu sefer ücret iadesi de olmadı.. Böyle saçma sapan bir operatör daha görmedim, 4 TL'sinde değilim de böyle saçmalık yok..

    3 ay süre dolsun Vodafone'a geri döneceğim yada Turkcell iyi bir kampanya yaparsa direk geçeceğim.

    hocam az önce müşteri hizmetleri ile görüştüm paketin 19 tl olacagına ikna olmuşlar ancak her yüklemeden sonra arayıp iade almam gerekiyormuş, aradıgımda müşteri temsilcilerinin durumu bilmediği için sisteme not düşmelerini istedim... velhasıl 19tl den faydalanmaya devam... sen de tekrar dosya açtır ve 19tl den faydalananların oldugunu ve farkın iadesini istediğini bildir...

    Bende de aynı şekilde gerçekleşti her ay aramak gerekiyormuş bugün aradım iadesi oldu fakat bir arkadaşıma daha aldırmıştım hattı ısrarlarımla, yanımda 2 kere aradı 2 farklı müşteri temsilcisiyle görüştü, ikisi de bundan sonra 23 TL diyip kestirip attı mevzuyu, dosya falan da oluşturmadılar. O da Allah belasını versin bunların dedi tekrar aramadı artık.. Yani diyeceğim o ki birdahaki ayın da garantisi yok :) Bir öyle diyorlar bir böyle diyorlar, fırıldak bunlar fırıldak.

    musteri temsilcileri konuyu bilmiyor hocam... Bir de manyak bir temsilciye denk gelirsen yandin :) genel merkezdekilerle gorusmek lazim... Donanimhaber deki avea sayfasindan yazsin, oradan arayanlara durumu anlatsin...
    Onumuzdeki ay sorun olmasin diye sisteme not dusmelerini soyledim... Ayrica sikayetin dosya numarasini verdi sorun olursa temsilciye bu numarayi verin orada yaziyor dedi...

    Hocam yüzde 90 birdahaki ay da aynı sorun olacak, bak dedi dersin :)

    Ben hallettim de arkadaşım 4 tl için uğraşamam kapatacam hattı dedi, bende haklısın dedim geçtim :) Yoksa ben 4 TL'yi bırakmam onlara, 3 ayın dolmasına da 1 ay kaldı sanırım. Dolsun ben de doğru düzgün bir hatta geçicem iyi bir kampanya denk gelirse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AoGVinsanity -- 15 Temmuz 2013; 16:37:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613


    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613


    quote:

    Orijinalden alıntı: AoGVinsanity

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    yikilan paketle ilgili bir sorun varmis... Benim gibi 19tl den faydalanip, bu ay 23 tl ye paketi alanlar mutlaka itiraz etsinler ucret iadesi yapiliyor... Uzun ugraslar sonucu avea ya hatasini kabul ettirdim... Paketim tekrar 19tl ye dustu...

    Aynı sorun bende de oldu 4 tl'yi iade ettiler. Bakalım temmuzun yenilemesinde de aynı sorun olacak mı.

    daha 2 ay olmadan belki 10dan fazla musteri hizmetleriyle gorustum... Her ay boyle mi olacak artik bir duzene girsin dedim... Sistemi guncelliyoruz falan filan dediler... Bir de yanlis yapiyorlar ariyorum soyluyorum hatalarini kabul etmiyorlar... Bu ay 10gun paketsiz kaldim bu yuzden... Ins temmuzdan itibaren duzene girer....

    Aynen hocam. Ben de en az siz kadar aramışımdır, her seferinde de uğraştırdılar.

    4 TL'nin hesabında değilim ama can sıkıyor. Bir düzene sokmaları lazım artık, ne laçka bir operatörmüş illallah ettirdiler resmen.

    çözümü de bulmuşlar konuyu kapatmak istiyorlarsa "müşteri temsilcimiz sizi yanlış bilgilendirmiş, gerekli uyarılar yapılmıştır"... resmen yanlışlarını yanlışla kapatıyorlar... gerçekten çok kuralsız ve laçka bir operatör... logo slogan değiştirip yenilenmiş imajı verirken bu duruma da bir çözüm bulmaları lazım...

    Hocam yine 23 TL kestiler, bu sefer ücret iadesi de olmadı.. Böyle saçma sapan bir operatör daha görmedim, 4 TL'sinde değilim de böyle saçmalık yok..

    3 ay süre dolsun Vodafone'a geri döneceğim yada Turkcell iyi bir kampanya yaparsa direk geçeceğim.

    hocam az önce müşteri hizmetleri ile görüştüm paketin 19 tl olacagına ikna olmuşlar ancak her yüklemeden sonra arayıp iade almam gerekiyormuş, aradıgımda müşteri temsilcilerinin durumu bilmediği için sisteme not düşmelerini istedim... velhasıl 19tl den faydalanmaya devam... sen de tekrar dosya açtır ve 19tl den faydalananların oldugunu ve farkın iadesini istediğini bildir...

    Bende de aynı şekilde gerçekleşti her ay aramak gerekiyormuş bugün aradım iadesi oldu fakat bir arkadaşıma daha aldırmıştım hattı ısrarlarımla, yanımda 2 kere aradı 2 farklı müşteri temsilcisiyle görüştü, ikisi de bundan sonra 23 TL diyip kestirip attı mevzuyu, dosya falan da oluşturmadılar. O da Allah belasını versin bunların dedi tekrar aramadı artık.. Yani diyeceğim o ki birdahaki ayın da garantisi yok :) Bir öyle diyorlar bir böyle diyorlar, fırıldak bunlar fırıldak.

    musteri temsilcileri konuyu bilmiyor hocam... Bir de manyak bir temsilciye denk gelirsen yandin :) genel merkezdekilerle gorusmek lazim... Donanimhaber deki avea sayfasindan yazsin, oradan arayanlara durumu anlatsin...
    Onumuzdeki ay sorun olmasin diye sisteme not dusmelerini soyledim... Ayrica sikayetin dosya numarasini verdi sorun olursa temsilciye bu numarayi verin orada yaziyor dedi...

    Hocam yüzde 90 birdahaki ay da aynı sorun olacak, bak dedi dersin :)

    Ben hallettim de arkadaşım 4 tl için uğraşamam kapatacam hattı dedi, bende haklısın dedim geçtim :) Yoksa ben 4 TL'yi bırakmam onlara, 3 ayın dolmasına da 1 ay kaldı sanırım. Dolsun ben de doğru düzgün bir hatta geçicem iyi bir kampanya denk gelirse.

    benim paket 20sinde yenilenecek hocam... Sonucu buradan yazarim :) askere gitmeyecek olsam guzel bi faturali tarifeye gececem ama askerlik bitene kadar katlanacaz artik...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • banada mesaj geldi 23 TL diye her ay işim yokta bunla mı uğraşıcam ya sürekli problem zaten
  • hocam bugun paket 23tl den yenilendi, müşteri hizmetlerini aradım "yıkılan paket ücret iadem vardı" dedim başka bişey demeye gerek kalmadan iadeyi yaptı...
  • Suan kayit yazip 1991 e gondersek avea ici 1000dk, her yone 1000sms, 1gb internet paketini mi almis olacagim..? Haziranda bu paketi iptal etmistim, su 500 dk 5000sms den yeni haberim oldu ama o da bitmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yıkılan paket 23 TL oldu bunun pek bir avantajı kalmadı bence ben değiştireyim en iyisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    hocam bugun paket 23tl den yenilendi, müşteri hizmetlerini aradım "yıkılan paket ücret iadem vardı" dedim başka bişey demeye gerek kalmadan iadeyi yaptı...

    Bende de o şekilde oldu ilk seferinde ama arkadaşım konuşurken yardımcı olmadılar. Kısaca tamamen çıkan müşteri temsilcisine bağlı bu olay. Olayı bilmeyen müşteri temsilcisi çıkınca sorun oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AoGVinsanity -- 27 Temmuz 2013; 16:35:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feel The Difference

    yıkılan paket 23 TL oldu bunun pek bir avantajı kalmadı bence ben değiştireyim en iyisi

    yinede bun dan daha uygun ve ucuz bir paket bulabilirsen değiştir (ama bulamazsın :))
  • 1 GB internet yetmiyor , bu pakete ek olarak alabileceğimiz uygun bir internet paketi var mıdır, ya da geçiş yapabileceğimiz başka bir paket vs. en az 2gb ve faturasız olacak şekilde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi connectpeople -- 30 Temmuz 2013; 13:25:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar yıkılan tarife çok bozdu 23 tl oldu bende 1 yıl doldu ondan mı bilmiyorum internet yetmiyor hiç yoktan 1 den sonra yavaşlasın ben alternatif arıyorum 500 dk bitmiyor yarısı kalıyor ama yeri gelir 500 kullanırım dakikadan kısmaya gerek yok da alternatif önerisi olan var mı
  • Şu anda kayıt olabiliyoruz muyuz ya da daha iyisi var mı bu paketin?
  • 
Sayfa: önceki 247248249250251
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.