Şimdi Ara

FSI motor passat tavsiye edermisiniz? 1.6 yakıt tüketimi nasıldır?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
129.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2.el passat almak istiyorum ama bütçem fsı motorlulara ya da düz benzinli motorlara yetiyor. en düşük fiyatlı passat onlar. ama yakıt tüketimleri beni korkutuyor. bilgi verirseniz karar vermem kolaylaşacak, teşekkürler.



  • etmeyiz...gürültülü,çok yakan,performanssız bir motor.
  • anladım, peki düz 1.6 102 bg motor?
  • onuda etmeyiz.
  • Bizde 1.6 fsi passat var 160 binde. Yakit olarak normal 1.6 lar kadar yakar 9 litre s.ici , 6.5-7 litre s.disi. Trendline donanimi bile konforludur. Arizasi olmayan cekis skntisi olmayan bir motordur.
  • TSI 1.4 motorlular çok pahalı :(
    TDI hayal zaten. beklemekten başka çarem yok o halde.
  • 1.6 102 HP olan motor çok sağlam ve LPG ile tam uyumlu motordur.Performansı haricinde her konuda tatmin eder.
  • Araci az kullaniyorsaniz 1.6 fsi , cok kullanacaksaniz 1.6 + lpg , fsi 6 vitesli kisa aralikli sanzimana sahiptir son hizi 210 km. 1.6 5 vitesli oluyor 8v seri bir motordur ama bastimi fsi den fazla yakar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    onuda etmeyiz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man From The Cold Water

    Araci az kullaniyorsaniz 1.6 fsi , cok kullanacaksaniz 1.6 + lpg , fsi 6 vitesli kisa aralikli sanzimana sahiptir son hizi 210 km. 1.6 5 vitesli oluyor 8v seri bir motordur ama bastimi fsi den fazla yakar.

    Aynen çok doğru bir yorum olmuş.Fsi daha tasaruflu ve performanslıdır fakat LPG olayı sıkıntılı.LPG için düz motor alıp binebilirsiniz ama o da FSİ gibi gitmiyor.
  • Şehir içi çok yakıyor
  • Bir akrabamda tiptronik şanzımanlı olanı var. Araba yerinden oynamıyor resmen. Ayrıca gittiğinden çok daha fazlasını yakıyor. En son Jetta TDI DSG siparişi verdiler. Temmuz gibi araçtan kurtuluyorlar. Size tavsiyem performans beklentiniz yoksa 102'likten alıp LPG ile binmeniz. Sonuçta 102'likle 115'lik arasında çok da performans farkı olduğunu sanmıyorum. En azından yakıt konusunda üzülmemiş olursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliengin

    anladım, peki düz 1.6 102 bg motor?

    + lpg ile tadından yenmez. Fsi dan uzak durun ama.
  • 1.6 FSI'lar çok yakıyor. Benzin önemli değilse bari 2.0 FSI 150 HP al da bir şeye benzesin.

    Benzin parası sorunsa, al 1.6 102 HP olanı, bir de LPG taktın mı senden kralı yok.
  • İlk çıktığında 2.0FSI 150Hp kullandım yaklaşık 5 ay kadar. Performansı 1.6FSI ya göre gayet iyi ancak, o 5 ayda benzine verdiğim parayı bir ben bilirim birde o passat bilir.
  • Adana'da çok sayıda SURİYE plakalı 2.0 FSI motorlu B6 kasa PASSAT görüyorum. Cuma günü sabahları resmen cirit atıyorlar (Suriye'de haftasonu Cuma ve Cumartesi'dir, Pazar günü normal iş/çalışma/haftanın ilk günüdür). Suriye'de dizel araç yasak olduğundan benzinli getiriliyor, ayrıca vergisi nedeni ile Türkiye'ye ithal edilmeyen 3.2 litre 250 HP'lik VR6 motorlu PASSAT'lar da internetin bile epeyce yasak olduğu Suriye'de serbestçe satılıyor. Adam dolduruyor 70 litrelik depoyu, Gaziantep, Adana ve Mersin'e basıyor, burada kalmıyor, konaklamıyor, gecelemiyor, yemek yemiyorlar, sadece Suriye'de bulunmayan ürünler alıp gidiyorlar.

     FSI motor passat tavsiye edermisiniz? 1.6 yakıt tüketimi nasıldır?




  • FSI'lerin kısa sürede sorun çıkardığı, aynı arabanın defalarca motor yüzünden servise geldiği, bundan muzdarip olan Vosvos'un da TSI motora geçtiği söyleniyor. Fakat trafikte az da olsa FSI görüyorum. Yapacak bir şeyleri olmadığından kullanıyor olabilirler mi. Yoksa Vosvos, servislerde FSI'nin sorununu giderdi mi?
  • 1.6 motor bilindik eski bir motor ama sorunsuz lpg ye tam uyumlu.fsi yerine onu tavsiiye edebilirim.Lpg takar güzel güzel binersiniz.
  • FSI'ler halen üretiliyor, turbosuz FSI motorlar imal ediliyor ve satılıyor.

    FSI motor sıralı LPG sisteminin kullanıldığı otogaza uygun olmaması ve Türkiye'de benzin fiyatlarının aniden artmasından sonra günah keçisine çevrildi, fatura 1.6 litreden 115 HP ve 2.0 litreden 150 HP güç çıkaran bu motorlara kesildi, 1.4 TSI'ler (TC ve TURBO) de küçük hacimden büyük güç üretmeleri, uzun yolda az yakıt tüketmeleri ve vergi avantajı sayesinde kendilerini bir türde "affettirdi" (kullanılacak bir ifade varsa belki de budur) ama sıralı LPG sistemine uyumsuzluk halen devam ediyor ve 4 TL'lik benzin fiyatına dayanabilenler tercih ediyor.

    FSI motor yüksek oktanlı bir benzin motoru, Turbolu TSI'ler 95 oktana ve TC'li TSI'ler 97-98 oktana ayarlı. FSI motora 95 oktan (Almanlara göre bu NORMAL BENZİN) konulduğunda ateşleme, emme ve eksoz düzeninde yüksek oktana göre bir düzensizlik meydana geliyor ve bu sürekli tekrarlandığında servise gitmek zorunda kalınabiliniyor.

    Hiçbir zaman FSI motorlar sorunlu olduğundan dolayı TSI'ler çıkmadı. Bunu piyasaya yayanları buraya her türlü müzakereye davet edebilirim. Almanya'daki ağabeyim 2.0 FSI 150 HP motorlu GOLF kullanıyor, 6 ileri Tiptronic, 100 oktan benzin alıyor, hiçbir sorunu yok.

    Türkiye'de ise FSI "sorununun" araçta, markada, modelde ve motorda olmadığı da belli. Benzin 4 TL değil de 2 TL olsaydı 35.000 TL'ye satılan 2006 model 2.0 FSI 150 HP motorlu 6 ileri Tiptronic bir PASSAT'ın fiyatı büyük olasılıkla yükselirdi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    FSI'lerin kısa sürede sorun çıkardığı, aynı arabanın defalarca motor yüzünden servise geldiği, bundan muzdarip olan Vosvos'un da TSI motora geçtiği söyleniyor. Fakat trafikte az da olsa FSI görüyorum. Yapacak bir şeyleri olmadığından kullanıyor olabilirler mi. Yoksa Vosvos, servislerde FSI'nin sorununu giderdi mi?




  • Yakıt tüketimi atmosferik 1,6 motorlarda genelde birbirine yakın değerler zaten.Fsi motor gürültülü çalışıyor ancak.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.