Şimdi Ara

MERCEDES BENZ VANEO KULLANICILARI KULÜBÜ (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
879
Cevap
47
Favori
269.910
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfergul

    quote:

    Orijinalden alıntı: kalik28

    arkadaşlar benim bi sorum olcak bu eurodizelin bidüşük fiyatlı olandan kullanmaya başladım aracın şehiriçinde daha az yaktığını farkettim bundan kullanmak istiyorum acaba bunun motora zararı olurmu? örnek : totalda exelliumun düşüğü eurodizel olan,shellde fuelsave olan vpower olmayan arada 10 15 kuruş farkvar bi üstüne göre teşekkürler.

    Vaneo 2002 yılında piyasaya sürüldü ve 2006 da üretimden kalktı. 2002 ve 2006 arası aynı tip dizel motor kullandır. Kısacası şu aracın çıktığı sene 2002 ve dünya üzerinde bir çok yerde euro dizele daha geçişmemişti. Mercedeste bunu düşünerek aracını tüm dizel yakıtlarına göre tasarladı. Bu yüzden normal motorin ile kullanabilirsiniz. Ben opetin ve shellin motorin olanından alıyorum ve dediğiniz gibi şehir içi performans ve yakıtım daha azaldı. Geçenlerde shell nitro aldım. Performans olarak çok iyiydi ve hafifte olsa duman atıyordum ama aldıktan sonra nerdeyse hiç atmadı fakat çok yaktı. Kısacası problem olmaz. Benim şu anda mazota en fazla 3,75 tl veriyorum. Gürcistan mazotu denk geliyor arada 3,0 liraya onu kullanıyorum hatta bir ara Batuma gittim 2,2 liraya aldım mazotu, tam boş gittim ve arabayı sallaya sallaya 78 ltr mazot aldım. Çok iyi oldu :))) 340 tl ye dolan depo 170 liraya doldu ve performansı süperdi.

    tamam sağolasın abi bu arada ben giresundan samet kib görüşmek üzere abi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalik28

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfergul

    quote:

    Orijinalden alıntı: kalik28

    arkadaşlar benim bi sorum olcak bu eurodizelin bidüşük fiyatlı olandan kullanmaya başladım aracın şehiriçinde daha az yaktığını farkettim bundan kullanmak istiyorum acaba bunun motora zararı olurmu? örnek : totalda exelliumun düşüğü eurodizel olan,shellde fuelsave olan vpower olmayan arada 10 15 kuruş farkvar bi üstüne göre teşekkürler.

    Vaneo 2002 yılında piyasaya sürüldü ve 2006 da üretimden kalktı. 2002 ve 2006 arası aynı tip dizel motor kullandır. Kısacası şu aracın çıktığı sene 2002 ve dünya üzerinde bir çok yerde euro dizele daha geçişmemişti. Mercedeste bunu düşünerek aracını tüm dizel yakıtlarına göre tasarladı. Bu yüzden normal motorin ile kullanabilirsiniz. Ben opetin ve shellin motorin olanından alıyorum ve dediğiniz gibi şehir içi performans ve yakıtım daha azaldı. Geçenlerde shell nitro aldım. Performans olarak çok iyiydi ve hafifte olsa duman atıyordum ama aldıktan sonra nerdeyse hiç atmadı fakat çok yaktı. Kısacası problem olmaz. Benim şu anda mazota en fazla 3,75 tl veriyorum. Gürcistan mazotu denk geliyor arada 3,0 liraya onu kullanıyorum hatta bir ara Batuma gittim 2,2 liraya aldım mazotu, tam boş gittim ve arabayı sallaya sallaya 78 ltr mazot aldım. Çok iyi oldu :))) 340 tl ye dolan depo 170 liraya doldu ve performansı süperdi.

    tamam sağolasın abi bu arada ben giresundan samet kib görüşmek üzere abi

    Alıntıları Göster
    Merhaba. 2002 Model 1.6 Benzinli Vaneo sahibiyim.Aracımın çeşitli arızalarla tamire götürdüğüm zaman usta motorun inmesi gerektiğini söylüyor.En son geri vites müşürü ve devirdaim arızasında motor indirdik. Ayrıca bunun dışında çeşitli arızalardada motorun inmesi gerekiyor.Bu doğru bir uygulama mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremmg

    Merhaba. 2002 Model 1.6 Benzinli Vaneo sahibiyim.Aracımın çeşitli arızalarla tamire götürdüğüm zaman usta motorun inmesi gerektiğini söylüyor.En son geri vites müşürü ve devirdaim arızasında motor indirdik. Ayrıca bunun dışında çeşitli arızalardada motorun inmesi gerekiyor.Bu doğru bir uygulama mı?

    Geri vites müşürünü bilmem ama devirdaim için motoru indirmek ya ahlaksızlık yapmış ya da işi bilmiyor. Ben değiştirdim ve toplam 20 dakika sürdü. Motorunda inmesine gerek kalmadı. Siz bana buradan arızaları yazın ben size inmesi gerekiyormu gerekmiyormu söylerim.
  • cfergul C kullanıcısına yanıt
    İlginize teşekkür ederim. Yağ seviye müşürü içinde motor indirmeye gerek varmı?

    Ayrıca ön park sensörlerden biride yuvasından çıkıp tamponun içine düştü.Tamponu komple sökmeye gerek varmı. ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremmg -- 10 Kasım 2013; 16:55:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremmg

    İlginize teşekkür ederim. Yağ seviye müşürü içinde motor indirmeye gerek varmı?

    Ayrıca ön park sensörlerden biride yuvasından çıkıp tamponun içine düştü.Tamponu komple sökmeye gerek varmı. ?
    Merhabalar
    Yakın zamanda arabamda sağ ön tekerleğin o bölgeden sesler gelmeye başladı düz yolda değil anca bozuk yollarda ve cukurlarda tumseklerde vs. geçerken gıcırtı yapıyordu. sanayide ustaya götürdük öncelikle rotil değişti sonra conta olsa gerek( plastik içi boş yuvarlak ) değişti, ayrıca usta bunları değiştirirken beşiğin çatladığını onu kaynak yaptığını söyledi. bozuk yolda giderken artık ses yok ancak derin bir çukura yada kavise girince gıcırtı yapıyor. Sorunun nerden kaynaklandığına yardımcı olabilirmisiniz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremmg

    İlginize teşekkür ederim. Yağ seviye müşürü içinde motor indirmeye gerek varmı?

    Ayrıca ön park sensörlerden biride yuvasından çıkıp tamponun içine düştü.Tamponu komple sökmeye gerek varmı. ?

    O müşür karter üstünde, bun için motorun arka iki yanında bulunan takozları söküp motoru takozlardan kurtaracaksınız, sonra motoru aşağıya doğru sarkıtacaksınız ve o parçayı değiştireceksiniz. Kısacası bunun içinde motorun inmesine gerek yok. Tamponu komple sokmeniz gerekebilir ama belki lifte kaldırıp sadece tamponun alt tarafını söküp esneterek takabilirsiniz ama ön tampon sökmesi çok zor değil. Ekstra olarak sadece ön panjur sökülecek ki onda da sadece 4 ya da 5 vida var. Bence tamamen sökün sonra bakın ne olmuş içerde. Belki başka müdahale gerektirebilir. Tekrardan geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: palaxdine22

    Merhabalar
    Yakın zamanda arabamda sağ ön tekerleğin o bölgeden sesler gelmeye başladı düz yolda değil anca bozuk yollarda ve cukurlarda tumseklerde vs. geçerken gıcırtı yapıyordu. sanayide ustaya götürdük öncelikle rotil değişti sonra conta olsa gerek( plastik içi boş yuvarlak ) değişti, ayrıca usta bunları değiştirirken beşiğin çatladığını onu kaynak yaptığını söyledi. bozuk yolda giderken artık ses yok ancak derin bir çukura yada kavise girince gıcırtı yapıyor. Sorunun nerden kaynaklandığına yardımcı olabilirmisiniz ?

    Gıcırtı genel olarak viraj lastiklerinden gelir, o da sizin dediğiniz içi boş lastiktir. Belki öteki taraftakinden de geliyor olabilir. Rotilden öyle bir ses gelmez ama belki baktıklarında o da bozulmuş olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfergul

    quote:

    Orijinalden alıntı: palaxdine22

    Merhabalar
    Yakın zamanda arabamda sağ ön tekerleğin o bölgeden sesler gelmeye başladı düz yolda değil anca bozuk yollarda ve cukurlarda tumseklerde vs. geçerken gıcırtı yapıyordu. sanayide ustaya götürdük öncelikle rotil değişti sonra conta olsa gerek( plastik içi boş yuvarlak ) değişti, ayrıca usta bunları değiştirirken beşiğin çatladığını onu kaynak yaptığını söyledi. bozuk yolda giderken artık ses yok ancak derin bir çukura yada kavise girince gıcırtı yapıyor. Sorunun nerden kaynaklandığına yardımcı olabilirmisiniz ?

    Gıcırtı genel olarak viraj lastiklerinden gelir, o da sizin dediğiniz içi boş lastiktir. Belki öteki taraftakinden de geliyor olabilir. Rotilden öyle bir ses gelmez ama belki baktıklarında o da bozulmuş olabilir.

    2 rotil ve 2 conta değişti. normal kullanımda ses kesildi zaten ancak buyuk bir çukur yada kasisten geçme anında gıcırdama oluyor contaları değiştirdiğinde usta hala devam ederse bi kaç gün arabayı bırakıcaksınız beşiğe bakıcaz demişti. onunla bir ilgisi olabilir mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: palaxdine22

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfergul

    quote:

    Orijinalden alıntı: palaxdine22

    Merhabalar
    Yakın zamanda arabamda sağ ön tekerleğin o bölgeden sesler gelmeye başladı düz yolda değil anca bozuk yollarda ve cukurlarda tumseklerde vs. geçerken gıcırtı yapıyordu. sanayide ustaya götürdük öncelikle rotil değişti sonra conta olsa gerek( plastik içi boş yuvarlak ) değişti, ayrıca usta bunları değiştirirken beşiğin çatladığını onu kaynak yaptığını söyledi. bozuk yolda giderken artık ses yok ancak derin bir çukura yada kavise girince gıcırtı yapıyor. Sorunun nerden kaynaklandığına yardımcı olabilirmisiniz ?

    Gıcırtı genel olarak viraj lastiklerinden gelir, o da sizin dediğiniz içi boş lastiktir. Belki öteki taraftakinden de geliyor olabilir. Rotilden öyle bir ses gelmez ama belki baktıklarında o da bozulmuş olabilir.

    2 rotil ve 2 conta değişti. normal kullanımda ses kesildi zaten ancak buyuk bir çukur yada kasisten geçme anında gıcırdama oluyor contaları değiştirdiğinde usta hala devam ederse bi kaç gün arabayı bırakıcaksınız beşiğe bakıcaz demişti. onunla bir ilgisi olabilir mi ?

    Beşik değil tabladır o. Tabla burçları var belki oradan yapıyordur. İhtimal. Değişmesi 15 dakika sürer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfergul

    quote:

    Orijinalden alıntı: palaxdine22

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfergul

    quote:

    Orijinalden alıntı: palaxdine22

    Merhabalar
    Yakın zamanda arabamda sağ ön tekerleğin o bölgeden sesler gelmeye başladı düz yolda değil anca bozuk yollarda ve cukurlarda tumseklerde vs. geçerken gıcırtı yapıyordu. sanayide ustaya götürdük öncelikle rotil değişti sonra conta olsa gerek( plastik içi boş yuvarlak ) değişti, ayrıca usta bunları değiştirirken beşiğin çatladığını onu kaynak yaptığını söyledi. bozuk yolda giderken artık ses yok ancak derin bir çukura yada kavise girince gıcırtı yapıyor. Sorunun nerden kaynaklandığına yardımcı olabilirmisiniz ?

    Gıcırtı genel olarak viraj lastiklerinden gelir, o da sizin dediğiniz içi boş lastiktir. Belki öteki taraftakinden de geliyor olabilir. Rotilden öyle bir ses gelmez ama belki baktıklarında o da bozulmuş olabilir.

    2 rotil ve 2 conta değişti. normal kullanımda ses kesildi zaten ancak buyuk bir çukur yada kasisten geçme anında gıcırdama oluyor contaları değiştirdiğinde usta hala devam ederse bi kaç gün arabayı bırakıcaksınız beşiğe bakıcaz demişti. onunla bir ilgisi olabilir mi ?

    Beşik değil tabladır o. Tabla burçları var belki oradan yapıyordur. İhtimal. Değişmesi 15 dakika sürer.

    Alıntıları Göster
    sahibinden.com ilan numarası136821920 olan vaneo aracımı satıyorum ilgilenen arkadaşlar 0533 543 60 40 ulaşabilirler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinerdem

    sahibinden.com ilan numarası136821920 olan vaneo aracımı satıyorum ilgilenen arkadaşlar 0533 543 60 40 ulaşabilirler

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,

    Çok sevdiğim aracımı ev alacağım için satmak durumundayım, ilgilenenler olursa linki aşağıdadır.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-mercedes-benz-cok-temiz-makam-araci-tam-aile-arabasi-144449573/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfergul

    quote:

    Orijinalden alıntı: slaymer

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfergul

    quote:

    Orijinalden alıntı: slaymer

    acil yardım
    selam arkadaşlar yine arabamla başım dertte arabam artık 200-- 300 km arası f konuma geçiyor daha öncede geçiyordu yalnız şanzuman yagını değişince düzelmişti. şimdiki sorun ise f geçtikten sonra motoru kapat aç yaptıgımda f te kalması ve araba gaz yediği halde ileri hareket etmemesi ama r de ise geriye gitmesi abs vs kapsayan beynin kablolarını sökünce araba hareket ediyor yalnız 1 ci vitesi geçemiyoruz . bilgisayara baglatıp reset attrırınca araba düzeliyor ama yine 200- 300 km sonra aynı sorun oluşuyor.d,ğer sorun ise r ye geçerken acayip vuruntu yapması ve 3 veya 4 kez olduktan sonra abs arzası vermezi.

    çok yere götürdüm herkez vikir veriyor kimisi selenoitlerin değişcek diyor kimisi şanzuman yagı degişçek kimi şanzuman beyni değişcek ve son olarakta şanzuman değişecek diye hatta direksiyon açı sensörü değişecek diyen bile var

    başına böle şeyler gelen arkadaşlar var ise yardımcı olurlarsa sevinirim

    DİREKSİYON AÇI SENSÖRÜ : Sadece ESP sistemine yardımcı olur. Şanzuman ile alakası yoktur.
    VURUNTULU GEÇİŞLER : Bu geçişlerin temel sorunu selonoitlerdir, yani vites geçişleri yağ basıncı ile olur bu basıncı sağlayanlar ise selenoitlerdir.
    F ARIZASI : Bu arızayı verdikten sonra bilgisayara bağlayın bakın bakalım ne arızası veriyor bunu buradan ya da bana özelden paylaşın. Net arızayı size söylerim
    Birinci viteste takılıyor ve geçmiyorsa büyük ihtimalle şanzuman beynidir. Aynı sorun ben de de oldu ve şanzumanı 45.000 deki bir vaneo dan alınma şanzuman ile değiştirdim.

    kardeşim tşkler herşeye yardımcı oluyorsun en iyisi arabayı sana getirip baktırmak ustalardan fayda yok :)) bilgisayara baglattıgımda 3 tane arıza veriyor

    1 düşük yag basıncı
    2- vites baglantı hatası
    3 vites topuzu tanımlanamıyor diye bişe ki; bunu da servistekiler ilkkez gördük diyor

    işin diğer tarafıda arabayı bilgisayara baglatıp reset attrıdım her zaman yaptırdıgım olay sonrasında arabanın 2 gün önce altını çok saglam vurdum 2 gündür arabada gram arıza yok daha önceleri geri vitese takınca motor arıza lambası yanardı şimdi kayboldu f moduna düşmüyor viteslerde vuruntu kalktı 600 km de yol yaptım şehirler arası banamısın demedi . kendi kendine düzelme olasılığı varmıdır yada reset atan arkadaşın başarısımıdır. bozulana kadar kullanmaya dewammı etsem . diğer olayda bu sorunlar oldugu zaman bana bir usta önerdiler 1500 tl ye yaparım dedi selenoitleri degiştircez dedi 3 tane selonoit varmış bizim arabalarda anlamadıgım izin ne dese evet dedim sonra şanzuman beynini tamir etcez dedi yeniden kodluycam dedi tabikide şanzuman yagı değişcek dedi hiçbir sorun kalmaz dedi sanada mütiş iyi fiyat verdim dedi bende hesapladım sadece şanzuman yagı 450 tl gibi tutuyor şanzuman indirirse sadece işçiliği 1500 civarı beyin tamirine sadece istanbulda 800 istiyolar birde selenoit muhabbeti var kaç paradır bilmiyorum yani toplamda adamın verdiği fiyat çok az
    düşüncesi olan arkadaşlar varsa sevinirim

    Tekrar geçmiş olsun. Arızalar aslında bir sinsile şeklinde ilerler. Mesela yağ basıncı düşüklüğü selenoitlerden oluşur bu basınç düşüklüğünden dolayı vites geçişlerinde sorun olur bu sorun ise vites geçişlerinde hata verir o da bir arıza kodu olur sonra ona bağlı bütün hatlar arızaya düşer. Onun için tek sorunun 3-4 sorun gibi görünmesi normaldir. Benim bildiğim kadarıyla 5 selenoit var. Yağın değişimi 100 tl civarında, selenoitler 150 tl gibi. hadi 3 tanesi değişti bir de yağ olur sana 550 falan. Ha ben 1500 tl ye yaparım sana 1 sene garanti veririm derse hiç düşünmeden yaptır derim. Arıza yapmadı demişsiniz. Bazen selenoitlerde olan arıza belirli aralıklarla olur, siz büyük ihtimalle o belirli aralıktasınız. Tekrardan geçmiş olsun.

    Alıntıları Göster
    Selam arkadaşlar forma yeni katıldım 2 ay önce Vaneo 1,6 benzinli 2002 model vaneo aldım gecen ay şarz dinamosunu ve devirdayimi degiştirdim
    Denizli de servis taktıktansonra konturollerinde kasnak bilyalarından da ses geliyor dedi bir fışıltı geliyor acaba beni nekadar götürür. Aciliyeti varmı Ben Konyada oturuyorum burada vaneo dan anlayan özel servis biliyormusunuz. Cünkü Denizlide mecburiyetden yolda kaldığım icin ana servise girdim adamlar şarz dinamosunnan devirdayıma 1600 tl para aldılar 750 tl parca diğeri işcilik. Pes yani nedeyeyim mecbur yolda kaldığım icin yaptırdım. yardımcı olursanız sevimirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalcin42

    Selam arkadaşlar forma yeni katıldım 2 ay önce Vaneo 1,6 benzinli 2002 model vaneo aldım gecen ay şarz dinamosunu ve devirdayimi degiştirdim
    Denizli de servis taktıktansonra konturollerinde kasnak bilyalarından da ses geliyor dedi bir fışıltı geliyor acaba beni nekadar götürür. Aciliyeti varmı Ben Konyada oturuyorum burada vaneo dan anlayan özel servis biliyormusunuz. Cünkü Denizlide mecburiyetden yolda kaldığım icin ana servise girdim adamlar şarz dinamosunnan devirdayıma 1600 tl para aldılar 750 tl parca diğeri işcilik. Pes yani nedeyeyim mecbur yolda kaldığım icin yaptırdım. yardımcı olursanız sevimirim.

    Alıntıları Göster
    Herkese merhabalar.
    Benim arabamda kilitle ilgili sorun var sanırım. araba hareket ettikten yaklaşık 5 metre sonra tavandaki ışık yanıyor ve sönmüyor ama kapılar kilitleniyor. aynı şekilde arabayı park edip kilitleyeceğim zaman ilk denemede kilitlenmiyor 2.ye kilitlemeye basınca kilitliyor açıyor sonra kilitliyor ama içerideki ışık sönmüyor. Işığı söndürmek için tüm kapıları açıp sertçe kapatıyorum o zaman sönüyor benim tahminimce sürgülü kapılardan kaynaklanan bir durum ama çözemedim yardımcı olursanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalcin42

    Selam arkadaşlar forma yeni katıldım 2 ay önce Vaneo 1,6 benzinli 2002 model vaneo aldım gecen ay şarz dinamosunu ve devirdayimi degiştirdim
    Denizli de servis taktıktansonra konturollerinde kasnak bilyalarından da ses geliyor dedi bir fışıltı geliyor acaba beni nekadar götürür. Aciliyeti varmı Ben Konyada oturuyorum burada vaneo dan anlayan özel servis biliyormusunuz. Cünkü Denizlide mecburiyetden yolda kaldığım icin ana servise girdim adamlar şarz dinamosunnan devirdayıma 1600 tl para aldılar 750 tl parca diğeri işcilik. Pes yani nedeyeyim mecbur yolda kaldığım icin yaptırdım. yardımcı olursanız sevimirim.

    Bu aracın servisi pahalıdır özellikle işçiliğe çok para alıyorlar. Denizlide doğru ustayı umarım bulursun ama bu sürede bi sorunu bi kaç ustaya göster ilk gittiğine hemen yaptırma




  • palaxdine22 kullanıcısına yanıt
    Merhaba;
    Benzer konu daha önce işlenmişti, incelerseniz işinize yarayacağını düşünüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: palaxdine22

    Herkese merhabalar.
    Benim arabamda kilitle ilgili sorun var sanırım. araba hareket ettikten yaklaşık 5 metre sonra tavandaki ışık yanıyor ve sönmüyor ama kapılar kilitleniyor. aynı şekilde arabayı park edip kilitleyeceğim zaman ilk denemede kilitlenmiyor 2.ye kilitlemeye basınca kilitliyor açıyor sonra kilitliyor ama içerideki ışık sönmüyor. Işığı söndürmek için tüm kapıları açıp sertçe kapatıyorum o zaman sönüyor benim tahminimce sürgülü kapılardan kaynaklanan bir durum ama çözemedim yardımcı olursanız sevinirim.

    Merhaba;
    Benzer konu daha önce işlenmişti, incelerseniz işinize yarayacağını düşünüyorum....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: palaxdine22

    Herkese merhabalar.
    Benim arabamda kilitle ilgili sorun var sanırım. araba hareket ettikten yaklaşık 5 metre sonra tavandaki ışık yanıyor ve sönmüyor ama kapılar kilitleniyor. aynı şekilde arabayı park edip kilitleyeceğim zaman ilk denemede kilitlenmiyor 2.ye kilitlemeye basınca kilitliyor açıyor sonra kilitliyor ama içerideki ışık sönmüyor. Işığı söndürmek için tüm kapıları açıp sertçe kapatıyorum o zaman sönüyor benim tahminimce sürgülü kapılardan kaynaklanan bir durum ama çözemedim yardımcı olursanız sevinirim.

    Elinize bir tane zımpara laın ve sürgü kapıların şasede geldiği yeri ve kapıdaki kısmı iyice zımparalayın sonra bir bezle iyice temizleyin. Sorununuz çözülecektir.
  • cfergul C kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim deneyelim bakalım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Borasu


    quote:

    Orijinalden alıntı: palaxdine22

    Herkese merhabalar.
    Benim arabamda kilitle ilgili sorun var sanırım. araba hareket ettikten yaklaşık 5 metre sonra tavandaki ışık yanıyor ve sönmüyor ama kapılar kilitleniyor. aynı şekilde arabayı park edip kilitleyeceğim zaman ilk denemede kilitlenmiyor 2.ye kilitlemeye basınca kilitliyor açıyor sonra kilitliyor ama içerideki ışık sönmüyor. Işığı söndürmek için tüm kapıları açıp sertçe kapatıyorum o zaman sönüyor benim tahminimce sürgülü kapılardan kaynaklanan bir durum ama çözemedim yardımcı olursanız sevinirim.

    Merhaba;
    Benzer konu daha önce işlenmişti, incelerseniz işinize yarayacağını düşünüyorum....



    Konunun takipçisiyim ama gözümden kaçmış olabilir. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: palaxdine22

    quote:

    Orijinalden alıntı: Borasu


    quote:

    Orijinalden alıntı: palaxdine22

    Herkese merhabalar.
    Benim arabamda kilitle ilgili sorun var sanırım. araba hareket ettikten yaklaşık 5 metre sonra tavandaki ışık yanıyor ve sönmüyor ama kapılar kilitleniyor. aynı şekilde arabayı park edip kilitleyeceğim zaman ilk denemede kilitlenmiyor 2.ye kilitlemeye basınca kilitliyor açıyor sonra kilitliyor ama içerideki ışık sönmüyor. Işığı söndürmek için tüm kapıları açıp sertçe kapatıyorum o zaman sönüyor benim tahminimce sürgülü kapılardan kaynaklanan bir durum ama çözemedim yardımcı olursanız sevinirim.

    Merhaba;
    Benzer konu daha önce işlenmişti, incelerseniz işinize yarayacağını düşünüyorum....



    Konunun takipçisiyim ama gözümden kaçmış olabilir. :)
    arkadaşlar geçen gün motoru çalıştırdıktan sonra bi 20 saniye falan 1000 devirde çalıştı sonra geçti 1000 devirdeyken gaz verdim gene düşmedi kötü bir şey midir




  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.