Şimdi Ara

Lenovo TEKNİK Servis

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
4
Favori
58.924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yaklaşık 11 aydan bu yana dizüstü bilgisayarları inceledim AMA inanın içinden çıkılmaz bir hal aldı.o kadar tereddütte kaldım ki.forumda lenovolara bakarken y570 serisinin mayıs ayında piyasaya çıkacagını okudum.bilgisayar tek kelimeyle mükemmel.dizüstünde tasarıma aşırı önem veren biriyim.ekran kartı da çok güçlü tam benim istedigim gibi.oyun da oynayacagım.bu modelin çıkmasını bekliyorum fakat lenovo kullanan arkadaşlar teknik Servisi nasıldır?memnunmusunuz?bu konuda dell çok iyi diye yazıyor forumda.AMA bir de sizden duymak istedim.yardımcı olursanız çok memnun olurum.



  • Lenovo teknik servisi harika

    İstanbul yakınında çalışmayan cihazımı 5 gün içinde yapıp tekrardan göndrdiler ne kargo nede başka bir ücret

    canavar oldu canavar
  • Y570

     Lenovo TEKNİK Servis
  • Lenovonun servis sitemini şöyle anlatayım.

    Ben Antalya'da oturuyorum ve burada lenovo nun servisi yok.
    Ben Lenovo Y530 un dokunmatik panelinde sorun yaşadım ve servisini aradım bana nkurye yollayıp bilgisayarımı aldıracaklarını soylediler ve bilgisayarım için bir takip numarası verdiler ve bu numara üzerinden bilgisayarımın servis aşamasında hangi safhada olduğunu öğrene bileceğimi söylediler.
    Ve dedikleri gibi UPS kargodan bir kurye geldi bilgisayarımı aldı ve 1 hafta sonunda tamir edilmiş olarak geri getirdi.Herhangi bir kargo ücreti veya değişen parça ücreti ödemedim.

    Ben şahsen Lenovonun servis kalitesinden memnunum.
  • Memnun olanlar gibi olmayanlar var elbette; servise menteşe gevşekliği ve harddisk hatasından dolayı yolladım. Yaklaşık 3 hafta yurtdışından parça teminatı için bekletildim. Ve şu an ürünüm kargolanmış durumda ve nerde olduğu belli değil. Kargo takip numarası istedim cevap bekliyorum epey süredir. Şansla alakalı sanırım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: üye1500

    Memnun olanlar gibi olmayanlar var elbette; servise menteşe gevşekliği ve harddisk hatasından dolayı yolladım. Yaklaşık 3 hafta yurtdışından parça teminatı için bekletildim. Ve şu an ürünüm kargolanmış durumda ve nerde olduğu belli değil. Kargo takip numarası istedim cevap bekliyorum epey süredir. Şansla alakalı sanırım...



    sizin şansızlığınız ellerinde o modele ait parça olmamaları, yurt dışından istedikleri için 3 hafta sürmesi normaldir. Lenova 570 haziran sonu veya temmuz ortası gelicekmiş bir kaç yeri arayıp bilgi istedim ikiside aynı şeyi söyledi.
  • Arkadaşımın başına gelen bi olayı anlatıyım. '0' tuşu yerinden cıkmış ve kaybolmuş.Arkadaşım garantisi var diye teknik servise verdi.Klavyenin değişmesi için 100 TL nin üstünde para istediler tabi yaptırmadı.Ürünü geri almak istedi.Arıza tespit parası istediler..0 tuşunun kaybolmasına istedikleri servis tutarı 70 TL idi.Ödememek için tüketici haklarına gitti.İşlemler uzun sürünce gitti 70 TL yi verdi aldı laptopu..

    Daha sonra bilgisiyarcıdan 1 TL ye 0 tuşunu almış yerine takmış..
  • Arkadaşlar mrb bende lenovo G560 kullanıyorum.Bilgisayarımda bi sorun çıktıda.Ekranın tam ortasında aşağıya doğru pempe bi çizgi boyutu 2 cm uzunluğunda..İStanbulda yenibosnada oturuyorum.En yakın lenovo teknik servisi varmı bu yakınlarda.. Yoksa farketmez her halükarda uzağada gidebilirim :)..Şimdiden teşekkürler.
  • lenovo z570 bilgisayarı 2 ay önce aldım ve 5 gün içerisinde harddiskten gelen sesle servise yollattım servisteki eray diye bi egosunu tatmin edememiş çocuk 2 kez çıktı telefona.harddiskten ses geliyo size yolluyorum ve performanssını dahi etkiliyo bu durum, çocuk gelsin ne olacak her harddiskten ses gelir dedi..bu benim ilk dizüstü pc m değil çok marka kullandım bu şekildeki ses 15 sene önceki pc lerden gelir dedim, çocuk siz yollayın onun bir arızası yoktur muhtemelen size arızası yok diye geri yollanır dedi.araştırdım aynı marka başka bi pc ile denedim kesinlikle ses ve performans farklı.yolladım pc yi 1 hafta sonra aradım neden sitenizde kayıt numaramdan sorduğumda hep aynı şeyler yazıyor diye.bekleyecen dedi malum zaat:)2 gün sonra tekrar aradım bi bayan çıktı hımm dedi değişim talebiniz onaylanmışta siteden değişmemişiz.. e yollayın dedim bekleyeceen dedi:)1 hafta sonra yolladıkları pc benim onlara yolladığım pc :) neden değişcez dedinizde bunu yolladınız diye aradık..yanında form var onu aldığınız yere yollasın sizin aldığınız bayi dedi:)neden siz değişip yollamıyorsunuz dedim..formu doldurduktan sonra servis olarak bizle bir alakanız kalmıyor dedi malum zaat:) yani 21 iş günü muhabbetini bu şekilde halletmiş oluyorlar akıllarınca...şimdi bekliyorum karşı taraf kargoya gidin alın demesini..3 gündür kargoya haber edecekler bakalım artık... kurtlar vadisi lenovo serisi servisi :))) hadi hayırlısı....
  • Daha bugün netbook'umu servisten aldım. Oldukça ilgilendiler. Ben tamamen fabrikasyon bir hata olduğunu düşündüğüm bir problemden dolayı servise gittim ancak kullanıcı hatası olduğunu iddia ettiler ilk başta. Ardından teknik servis personeliyle yüyüze görüşmem sonucu durumu Lenovo'nun yurt dışı merkezine bildireceklerini söylediler, duruma göre garanti kapsamında olup olmadığını bildireceklerdi.

    Aynı gün içinde, yurt dışı merkeziyle iletişime geçmeden müşteri memnuniyeti açısından değişimi gerçekleştirdiklerini söylediler.

    Ben son derece memnun kaldım müşteriye yaklaşımları nedeniyle. Ancak ürün kabul bankosundaki görevliler de en az teknik servistekiler kadar güleryüzlü olursa daha başarılı olacaklar.
  • lenovo nun servisi falan yok hertürlü kullanici hatasi boşuna arama
  • Lenovo servisi süper. 30 ocakta konya'dan kargo ile aldırdılar. 1 şubatta tamamen kasası yenilenerek elime geçti. Ne kargo parası nede ek ücret talep ettiler. Böylesine hızlı ve kaliteli hizmet için lenovo istanbul servisine teşekkür ederim.
  • hdd yi patlattım 8 ayda. servise yollayacam yarın ( aldığım yere kaşe attırır attırmaz). Bakalım nasılmış servis görecez. olmadı 750 gb 7200 rpm hdd alacam zaten. 320 gb düdük gibi kalıyor :(
  • Raskolnikov R kullanıcısına yanıt
    raskolnikov, benim pc de çok ısınıyor ve fandan ses geliyor, ses değil bildiğin gürültü geliyor. servise nasıl gönderiyoruz, hangi numarayı arıyoruz falan bana da yardımcı olur musun, ben de servise göndermeyi düşünüyorum ama yorumları görünce korkuyorum göndermeye, lenovo servisi ile ilgili çok fazla olumsuz yorum var. kolay gelsin.
  • Lenovo servis beni gerçekten çok şaşırttı z580 kullanıyorum bilgisayarın fanından ses geliyordu dün kargoya verdim bugün saat 11 de telefonuma ürününüz bize ulaştı diye bir msj geldi. saat 2 de bir msj daha geldi ürünüznüz onarıldı fanı değişitirildi kargoya verildi diye aynı gün tamir yapıp kargoya verdiler valla süper.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alex1010

    Lenovo servis beni gerçekten çok şaşırttı z580 kullanıyorum bilgisayarın fanından ses geliyordu dün kargoya verdim bugün saat 11 de telefonuma ürününüz bize ulaştı diye bir msj geldi. saat 2 de bir msj daha geldi ürünüznüz onarıldı fanı değişitirildi kargoya verildi diye aynı gün tamir yapıp kargoya verdiler valla süper.


    alex1010 mesajın için çok teşekkür ederim. ben de yarın kargoya vereyim de haftaiçi gelir umarım. fandan ses geliyordu üflüyordu bir şekilde ama şimdi fan üflemiyor ses de yapmıyor. mecburen göndericem artık. daha sonra burdan servisle ilgili yorumumu yaparım, benim gibi servise gönderecek arkadaşlara katkım olsun. bendeki Lenovo z570 İ7 2670qm 6Gb ddr3 1333mhz 750gb hdd 5400rpm 2gb gt540m



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi morgan90 -- 12 Temmuz 2013; 2:34:00 >
  • morgan90 kullanıcısına yanıt
    Yollayamadım kargo sorunu yüzünden. Ev kırsalda olduğundan kargo bulamıyor kendim gidip elden teslim edecem yarın. O yüzden servis hakkında bişi de yazamıyorum işim bittikten sonra yazarım. Gerçi benim sorun çok bariz bad sectör sonrası hdd patlattım.
  • cevap için teşekkürler. benim pcde fanda problem vardı. cuma günü gönderdim laptopu. bugün teslim almışlar. sabah 11de sms ve mail atmışlar cihazı teslim aldık diye. mail ile gönderilen linke tıkladığımda onarım devam ediyor yazıyor.. beklemedeyim.
  • beyler bu lenovonun servisi nerde tam olarak elden teslim etmek istiyorumda. İstanbul beşktaşa en yakın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wingsaber -- 16 Temmuz 2013; 15:03:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wingsaber

    beyler bu lenovonun servisi nerde tam olarak elden teslim etmek istiyorumda. İstanbul beşktaşa en yakın

    İSTANBULDA TEK BDH BİLİŞİM BİLGİ HİZMETLERİ MECİDİYEKÖY DE 0212 - 336 03 66
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.