Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.138
Cevap
33
Favori
241.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARkadaşlar görevini yapmayan ve yetersiz kalan yetkili servisi nereye şikayet edebiliriz biliyor musunuz?
    Amacım bu yetkili servisin (Delta servis) ruhsatını iptal ettirmek.
  • gripin_one kullanıcısına yanıt
    Bir yanlışlık var, değişen yönetmelikte azami tamir süresi ile ilgili bir değişiklik yok gördüğüm kadarıyla. 30 iş günü diye bahsedilen tüketicinin ücret iadesi veya değişim talebinin karşılanması için geçerli olan azami süre.

    30 işgünü diye bahsedilen bölüm:

    "(4) Tüketicinin, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakkını seçmesi durumunda satıcı, üretici veya ithalatçının, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi talebinin kendilerine bildirilmesinden itibaren azami otuz iş günü içerisinde, bu talebi yerine getirmesi zorunludur."
  • hgwxx/7 kullanıcısına yanıt
    ben de ruhsatını iptal ettirmek isteyenlerdenim. böyle hizmet anlayışı olmaz.

    eylül 2016 dan beri telefonumu bekletiyorlar. 20 iş günü dolmasına ragmen hiç dönüş yapılmadı. böyle servis anlayışı olmaz.

    ama ben onlara ulaştım. ulaşamayanlar için
    tel: 0212 963 0500 yada 0850 532 0500
    dahili: 412-413 ilyas bey (müşteri temsilcisi) ya da 416 mehmet bey-damla hanım (satış temsilcisi)
    e-mail: info@deltaservis.com.tr

    e mail a cevap veriliyor. telefonu arayıp önünüzde 30 kişi var denilmesi hiç hoşuma gitmiyor. mail a cevap veriyorlar fakat icraat yok.
    telefonu yapılamayan arkadaşlara önerim. önce mail ile açık bir şekilde durumu anlatın. gelen cevaptan memnun kalmazsanız telefon ile arayabilirsiniz.
    benin telefonum 20 iş gününde yapılmayınca telefonu satın aldıgım firmaya ulaştım. firma benim yerime görüşmelerde bulundu fakat servis kötü çalışmıyorlar. bunun üzerine 20 iş günü dolunca tüketici danışma hattını aradım (alo 175). satın aldıgınız firmaya fatura fotokopisi,garanti belgesi fotokopisi, servis kayıt fotokopisi ile birlikte adresiniz ve tel numaranız olan bir dilekçe örnegini posta yoluyla gönderin. 10 gün içinde size dönüş yapılması gerekir. dönüş yapılmazsa posta gönderim tebligatı ve fatura,garanti belgesi,servis kayıt örnegi ile tüketici haklarına başvurabilirsiniz. satıcı firmaya telefon ile ulaştım ve servisin çalışmadıgını söyledim. 20 iş günü dolunca telefonun bir üst modelini sıfır olarak alma hakkınız yada ücretini talep etme hakkınız var. ücret talebi için tüketici hakları devreye giriyor. bir üst model için konuşup satıcı firma ve servis ile anlaşmanız gerek.




  • çok iyi oldu ama keşke her servis bu kurallara uysa
    Edit: imla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azadutyun -- 15 Haziran 2011; 14:50:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    Beyler Cumartesi günü iş gününe dahil mi??

    Dahil oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aldncl

    Merhabalar bu 20 iş günü olan tamir süresi 24.mayıs.2011 tarihinden itibaren alınan ürünler için geçerliymiş.Bugün konuştuğum hakem heyetinde görevli olan kişi öyle söyledi.Ben laptopumu nisan 2010 da almıştım, benim 30 iş günü beklemem gerekiyormuş.

    Alakası sen rahat ol öyle bir şey yok.. 3 hafta geçsin yeter..
  • tüketici heytetine gitmeden hallettim vatan kargoya 10 gün geç vermiş benim ücret iademi almam için elinden geleni yapmış:), minnetarım vatana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    Yeni kanuna göre cumartesi günleri iş günü mü sayılıyor acaba?

    Buraya sormadan önce googleda arattım ama bir sürü farklı bilgi var. net bir ifade bulamadım.

    Eğer c.tesi günü, iş günü ise telefonum 20 iş gününden fazladır serviste kaldı.
    fakat şu da var; teleservis cumartesi günleri çalışmıyormuş.
    bu onu haklı kılar mı bilmiyorum :(

    Cumartesi iş günü sayılıyor. Kanun böyle. Onların çalışmaması seni bağlamaz.

    @avantis çok teşekkür ederim.

    burada insanlara yardım amaçlı bilgilendirme yapmanız güzel bir insanlık..
    Bu durumda gerekli evrak ve belgeleri hazırlayıp hakem heyetine gidiyorum demek ki :)

    Az yukarıdaki cevapta "bölgenizde servis varsa orası sorumludur" demişsiniz ama..
    Bir arkadaş kafamı karıştırdı. Ona da sözde bir bilirkişi söylemiş.
    Teleservis dava muhatabı olamaz, demiş.

    Firmadan veya ithalatçıdan davacı olacaksınız, demiş.

    Telefonum Motorola..
    Yetkili servisi ise; Teleservis..

    Acaba Motorola Türkiye'yi mi?
    İthalatçı firma olan Brightstar'ı mı?
    Yoksa Teleservisi mi dava etmek gerekiyor

    Ama mantığım bana bu davada sorumlu olan teleservistir diyor.
    Çünkü teleservis, Motorola ile sözleşme imzalıyor.
    yetkili servis ünvanı alıyor.
    ve sorumluluğu üstleniyor.

    Bu durumda 20 iş gününden de kendisi sorumlu oluyor.

    değil mi?

    servisi şikayet etmeyin. Satın aldığınız yeri ve ithalatci firmayı şikayet edin. Servisler sorumlu değildir.

    Ama bu telefonu alalı en az 4 ay oldu. Telefonun satıcısı Gold market idi.

    4 ay gibi bir zaman geçtiği için, gold marketin sorumluluğu bitmiş olmuyor mu?

    İthalatçı firma olan Brightstar adına şikayetçi olmak daha sağlam bir yol mu olur acaba?

    Satin almış olduğunuz yeri de şikayet etmezseniz tüketici hakem heyeti dilekçenizi maalesef kabul etmiyor.

    peki öyle yapayım o zaman, tekrar teşekkürler herşey için..

    ama bu kanun hiç mantıklı olmamış bence.. hiç adil değil.. hatta ne diyeceğimi bilemiyorum!
    nasıl bir aklın ürünüdür.......

    servis sorumsuzluk etsin, telefonu sallasın 20-30 gün rahat rahat.. çünkü biliyor ki kanun ona asla hesap sormayacak.
    ve servisin sorumsuzluğunu, telefonu aylar önce (belki de 1-2 sene önce satan) satıcı ödesin.
    Ya da ithalatçı ödesin....

    suistimale çok açık bir durum..

    yazık... kul hakkı dağlar kadar işleniyor hesaplara....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: DallasPage

    quote:

    Orijinalden alıntı: avantis


    quote:

    Orijinalden alıntı: evrem03

    Arkadaşlar konu açarak sormuştum ama deneyimliler burada sanırım bi de buraya sorayım telefonum 1,5 aydır teleservicede thh ne de başvurdum ama karar 5 ayda çıkar demişler.elimdeki telefon ise çok kötü durumda konuşmak bile çok sıkıntı.arızalı telefonumu servisten alıp kullanabilir miyim? Ekran lekesi vardı çalışır durumdaydı,süreçte bi sıkıntI olur mu yada garanti verir mi

    telefonunuzu alın istediğiniz gibi kullanın süreç işlesin hiçbir problem olmaz sabırlı olun

    Cihazınızı servisten aldığınız anda THH haklarınızı kaybettiğinizi açıkça beyan etmektedir.

    Tüketicileri yanıltmayın lütfen.

    Hoca ara 175 i sor. Cihazi alirsan haklarini kaybedersin bu kadar basit




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frostburn


    quote:

    Orijinalden alıntı: frostburn

    merhaba
    ben de hp marka monitörü bimeks servisine verdim ve 20 iş gününü geçti.
    gidip sordum adam hemen ilgileniyoruz biz size döneceğiz belki kullanıcı hatası demişlerdir araştırayım dedi ne arayan var ne soran.
    açıkçası onlar da insan birkaç gün süre vereyim dedim ama yeter artık.

    1 şimdi ben iadeli taahhütlü mektup mu yollayayım ihtarname dilekçesi içeren?
    2 Direk tüketici mahkemesine başvurmam mı gerekiyor yoksa mektup yeter mi?
    3 eğer gel al arkadaş monitörü derlerse ben 20 iş gününü geçti almıyorum deme hakkına sahip miyim?

    teşekkürler.

    Ben sonucunu yazmayı unutmuşum iyi oldu.

    o gün gittiğimde monitörü yerinde test ettirdim ki göreyim aynı sorun devam ediyor mu diye.Biraz uğraştıktan sonra gördük ki monitör açılmıyor bile.Ben de geri almak istemediğimi belirttim müşteri temsilicisine.Önce biraz oyalama taktiği email atıcaz biz size döeneceğiz falan dediler.Ben direk iade ve para talebimi ilettim.
    Zaten bekleyemezdim , şehir dışına taşınıyorduk.

    birkaç gün sonra mesaj geldi , 733 tl bipara olarak hesabınıza aktarılmıştır ayrıca yaşadığınız sorundan ötürü bir miktar da hediye edilmiştir dendi.
    Bimeksi takdir ettim , zira ürünün garantisi bitmiş ama zamanında aldığım +3 yıl bimeks garantisi işe yaramıştı.
    Beni uğraştırabilirlerdi ama gerek kalmadı.
    yani ben mektup vs ile uğraşmadım.

    sizin adınıza sevindim,darısı diğer mağdurların başına..




  • Herkese merhaba,ekim 2012 de aldığım Samsung RTQ59BPN marka buzdolabımla ilgili Tüketici mahkemesine açtığım davada haklı bulundum ve Samsung bana dolap ücretimle beraber ,mahkeme masrafları,avukatlık ücreti ve faizi ile beraber geri ödememi yapıp geldi dolabını alıp cehennem oldu gitti.
    Bende yeni dolap için alternatifleri araştırmıştım,en son LG GN-M762HLHM Buzdolabı da karar kıldım ve 2625 TL ye aldım,hem sesinden hemde soğutma performansından çok memnun kaldım.Sesini çok dikkatli bir şekilde ve sessiz ortamda olmazsanız duymanız biraz zor.Büyüklüğü şahane,gerçekten aileler için çok ideal,tavsiye ederim…
  • Teşekkür ederim. Sizi haberdar edeceğim.
  • Yanlis bilgilendirilmeyin. Garanti kapsam disindaysa bile 20 is gunluk sure gecerli. Benim basima geldi ve hakkimi aldim. Servisler baslari agrimasin diye sizi bilerek yanlis yonlendiriyorlar. Urununuz 2500 tlye kadar ise ilce hakem heyeti 2500 tl ve ustu ise il hakem heyetleri yetkili.
  • hgwxx/7 kullanıcısına yanıt
    Sizin 20 is gununuz dolmadi tahminimce. 20 is gunu yaklasik 1 ay eder. Kasimin ilk haftasi sureniz dolar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7

    Hocam Selam,

    Satıcıyı şikayet edecğim ama fatura adresi sanırım geçersiz.. Ne yapabilirim?

    Selam, geç cevap için özür dilerim bildirimlerin arasında kaynamış.

    Fatura adresi geçersiz derken? eğer satın aldığınız satıcı dükkanı kapattıysa, veya adresi ulaşılabilir durumda değil ise iadeden üretici/ithalatçı firma sorumlu tutulur. yani satıcının kapatmış olması iade kararı çıkmasına engel değil, mevzuat gereği satıcıdan şikayetçi olmanız gerekiyor. yinede hakem heyetine söylersiniz satıcının adresi ulaşılabilir değil diye.

    eğer ki faturada sizin vermiş olduğunuz kendi adresiniz geçersiz ise bu bir sorun teşkil etmez. iade adrese değil banka hesabına yapılıyor. ikamet ettiğiniz bölgedeki hakem heyeti sorumludur. yani faturada verdiğiniz adres bir sorun çıkartacağını sanmam.

    bu arada 3 ekim'de verdiyseniz 20 iş günü süresi çoktan geçmiş. başvuru yapabilirsiniz. işgünü sürelerini hesaplarken cumartesi günlerinide dahil edin. 28ekim ve 29ekim'i çıkarmış olmama rağmen 20 işgünü süresi dolmuş.

    umarım para iadesi alabilirsiniz, bol şans.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5B59C177F -- 3 Kasım 2016; 22:16:38 >




  • rewer kullanıcısına yanıt
    17.10.2016'DAN İTİBAREN
  • Xyoline kullanıcısına yanıt
    20. gün ulaşırsa zaten sorun yok. 21. gün ulaşırsa teslim almayıp tüketici hakem heyetine başvurman ve sonuç için birkaç ay beklemen gerek. 1 gün için göze alıyorsan hakkını arayabilirsin. Ürünü teslim alıp almama konusunda tam emin değilim tüketici hakem heyeti danışma hattını arayıp sorarsan daha iyi olur.
  • Xyoline kullanıcısına yanıt
    Sağol dostum Teşekkürler
  • Cumartesi iş günü olarak sayılır. Firma in çalışıp çalışmaması önemli degildir.

    Pazar günleri ve resmi tatiller hariç her gün iş gününden sayılmaktadır. Hesaplarınızı ona göre yapınız. Yasal prosedür budur, firmaların ne dediğinin önemi yoktur.
  • Xyoline kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için değişen parçanın bile garantisi bitse bile 6 ay daha geçerli olması iyiymiş
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.