Şimdi Ara

GARANTİDE TAMİR SÜRESİ 20 İŞGÜNÜNE İNMİŞTİR !!! HAYIRLI UĞURLU OLSUN.. (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.137
Cevap
33
Favori
241.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bi konu hakkında yardım istiyorum lütfen. Benim anakart arızalandı garantisı var fakat fatura ve garanti belgesi yok bu kartı gönderirsem ne gibi sonuç alabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can46100

    Arkadaşlar bi konu hakkında yardım istiyorum lütfen. Benim anakart arızalandı garantisı var fakat fatura ve garanti belgesi yok bu kartı gönderirsem ne gibi sonuç alabilirim?

    Nereden aldınız? + Nasıl garantiye vereceksiniz?
  • Lenovo y570 bilgisayarimi 20 iş gününde göndermedikleri için bedel iadesi talebinde bulunmuştum ve talebim Lenovo servisi tarafından onaylandı. Pcdepo'ya bilgisayarimi teslim etmem gerektigi soylendi ve bugun pcdepoyu aradim prosedürü sormak için. Anlattı ve bilgisayari ne zaman aldiğımı sordu. 1 sene önce deyince bedel iadesi yapılmayabilir dedi. Talebim lenovo tarafindan kabul ediliyor bu halde pcdepo'nun bunu söyleme hakkı var mıdır? Ayrıca garantinin son günü de olsa ben paramı alma hakkına sahip degil miyim? Yarin bilgisayari goturecegim yardimci olun lutfen..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drksm

    Lenovo y570 bilgisayarimi 20 iş gününde göndermedikleri için bedel iadesi talebinde bulunmuştum ve talebim Lenovo servisi tarafından onaylandı. Pcdepo'ya bilgisayarimi teslim etmem gerektigi soylendi ve bugun pcdepoyu aradim prosedürü sormak için. Anlattı ve bilgisayari ne zaman aldiğımı sordu. 1 sene önce deyince bedel iadesi yapılmayabilir dedi. Talebim lenovo tarafindan kabul ediliyor bu halde pcdepo'nun bunu söyleme hakkı var mıdır? Ayrıca garantinin son günü de olsa ben paramı alma hakkına sahip degil miyim? Yarin bilgisayari goturecegim yardimci olun lutfen..

    İşine gelmemiştir 1 yıllık bilgisayarı geri almaları.. Pcdepoya götürün ben orada sorun çıkacağını zannetmiyorum.. Diğer soruyla ilgili bir örnek vereyim: ben mp3 playeri 29 gün kala garantiye vermiştim yani 2 senelik garantinin sonunda.. 20 gün doldu ondan sonra yaklaşık 1 ay geçtiğinde paramı aldım.. Paramı aldığımda garanti bitmişti.. Kısacası garantinin bitmesine 1 gün kala bile garantiye verebilirsiniz cihazı tabii bunun ertesinde oluşan haklarınızı da alabilirsiniz..




  • İnşallah yaa bilgisayarsiz bilgisayar muhendisligi okuyorum sabrım tükendi tükenecek. Tesekkur ederim fernando kardesim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi kaç mesaj önceden de bahsetmiştim arkadaşlar lütfen yardım edin turkcell iletişim merkezi aracılığı ile gönderdiğim telefon yasal sürenin dolması nedeniyle tüketici heyetine dava ettim dava sonuçlanmadı henüz nasıl bir bahtsızliksa... Şu anlık sorun tamir olan telefon bayiye gelmis ben haksız duruma düşmemek için almak istemiyorum geri gönderin dedim. ama bayi diyor ki biz gönderemeyiz telefonu alın siz gönderin onlar için terslik olacak mi sanıyorlar anlamadım ama sorun şu ki ne yapmalıyım bilemiyorum alsam sorun almasam ayrı bi sorun. Biz göndermeyiz diyorlar karar çıkarsa zaten isterler yollarsın diyorlar.ne yapayım şimdi ben...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nerturk -- 4 Ekim 2012; 17:07:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaftaridze

    Bi kaç mesaj önceden de bahsetmiştim arkadaşlar lütfen yardım edin turkcell iletişim merkezi aracılığı ile gönderdiğim telefon yasal sürenin dolması nedeniyle tüketici heyetine dava ettim dava sonuçlanmadı henüz nasıl bir bahtsızliksa... Şu anlık sorun tamir olan telefon bayiye gelmis ben haksız duruma düşmemek için almak istemiyorum geri gönderin dedim. ama bayi diyor ki biz gönderemeyiz telefonu alın siz gönderin onlar için terslik olacak mi sanıyorlar anlamadım ama sorun şu ki ne yapmalıyım bilemiyorum alsam sorun almasam ayrı bi sorun. Biz göndermeyiz diyorlar karar çıkarsa zaten isterler yollarsın diyorlar.ne yapayım şimdi ben...

    Tüm haklarım kullanılmak üzere saklıdır yazıp bayiiye de imzalatıp alabilirsiniz.. Almazsanız da bir şey yapamazlar bence onlarda kalmalı tabii.. Göndermeseler de olur orada kalsın telefonunuz..




  • ben saat almıştım.13 eylülde aldığım yerde garantiye verdim cumartesi günlerini de sayarsak yarın 20 gün oluyor.ben pazartesi gidip para iadesi istemeyi düşünüyorum böyle bir hakkım var değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _deadmaster

    ben saat almıştım.13 eylülde aldığım yerde garantiye verdim cumartesi günlerini de sayarsak yarın 20 gün oluyor.ben pazartesi gidip para iadesi istemeyi düşünüyorum böyle bir hakkım var değil mi?

    20 günü geçtiğine eminseniz tabii ki hakkınız var.. Dikkat edin 13 eylülde verdiyseniz 14ten itibaren saymaya başlayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fernando! -- 5 Ekim 2012; 16:46:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaftaridze

    Bi kaç mesaj önceden de bahsetmiştim arkadaşlar lütfen yardım edin turkcell iletişim merkezi aracılığı ile gönderdiğim telefon yasal sürenin dolması nedeniyle tüketici heyetine dava ettim dava sonuçlanmadı henüz nasıl bir bahtsızliksa... Şu anlık sorun tamir olan telefon bayiye gelmis ben haksız duruma düşmemek için almak istemiyorum geri gönderin dedim. ama bayi diyor ki biz gönderemeyiz telefonu alın siz gönderin onlar için terslik olacak mi sanıyorlar anlamadım ama sorun şu ki ne yapmalıyım bilemiyorum alsam sorun almasam ayrı bi sorun. Biz göndermeyiz diyorlar karar çıkarsa zaten isterler yollarsın diyorlar.ne yapayım şimdi ben...

    ürünü geri göndermek zorundalar , ürünü teslim alma ve ilgili distribütöre yasal süreyi geçtinizi ve ürünü kabul etmediğini belirten bir mail yollayın . Yazismalar delildir unutmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    quote:

    Orijinalden alıntı: _deadmaster

    ben saat almıştım.13 eylülde aldığım yerde garantiye verdim cumartesi günlerini de sayarsak yarın 20 gün oluyor.ben pazartesi gidip para iadesi istemeyi düşünüyorum böyle bir hakkım var değil mi?

    20 günü geçtiğine eminseniz tabii ki hakkınız var.. Dikkat edin 13 eylülde verdiyseniz 14ten itibaren saymaya başlayın

    teşekkürler.yarın tam 20 gün oluyor,pazartesi para iadesi isteyeceğim.
  • çok kısa bi sorum olucak.internetten satın aldığım telefonumu arızası nedeni kvk servise verdim.bugun 19. gün.21.gün olunca servistenmi yoksa aldığım internet sitesindenmi talep edicem paramı yoksa ilk önce thh nemi başvurcam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wengller

    çok kısa bi sorum olucak.internetten satın aldığım telefonumu arızası nedeni kvk servise verdim.bugun 19. gün.21.gün olunca servistenmi yoksa aldığım internet sitesindenmi talep edicem paramı yoksa ilk önce thh nemi başvurcam


    Servise de başvuran var satıcıya da.. Sizin için hangisi uygunsa onunla görüşün eninde sonunda hakkınızı alacağınızdan 20 günün dolduğundan bahsedin..(İnşAllah dolar) Eğer para vermek istemezlerse kaymakamlığa gidin..
  • peki sizce hangisi daha kolay olur.teli hızlıaldan aldım servis ankara kvk da servise bizzat gidipmi başvurayım yoksa 444 denmi.bide süreç hakkında kıza bir bilgi verirseniz çok mutlu olurum teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wengller

    peki sizce hangisi daha kolay olur.teli hızlıaldan aldım servis ankara kvk da servise bizzat gidipmi başvurayım yoksa 444 denmi.bide süreç hakkında kıza bir bilgi verirseniz çok mutlu olurum teşekkürler



    Hızlıal muhtemelen çek vermeye kalkacaktır ki kabul etmeyin, banka hesabınıza ödeme yapmasını söyleyin.. Onlar yanaşmazsa kvk dan talep edin.. Eğer alınabilecek her iki olumsuz sonuçta: fatura kopyası,kvkdan alacağınız veya almış olduğunuz servis fişiniz ile birlikte kaymakamlığa gidip form doldurun.. Arkanıza yaslanın ve süreci takip edin.. Başka bir şey kalmıyor yapacak..
  • teşekkür ediyorum yardımlarınız için...
  • Ben bir şey sormak isitiyorum.. Garantisi dolmuş bir buzdolabı servise gönderiliyor ve 30 gün geçiyor hala teslinm edilmiyor. Bana tüketici hakları kapsamındaki haklarımın neler olduğu söylermisiniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    quote:

    Orijinalden alıntı: _deadmaster

    ben saat almıştım.13 eylülde aldığım yerde garantiye verdim cumartesi günlerini de sayarsak yarın 20 gün oluyor.ben pazartesi gidip para iadesi istemeyi düşünüyorum böyle bir hakkım var değil mi?

    20 günü geçtiğine eminseniz tabii ki hakkınız var.. Dikkat edin 13 eylülde verdiyseniz 14ten itibaren saymaya başlayın

    ben ürünü darty e 15. de verdim

    teleservise 20.sinde ulaşmış

    hangisi göre 20 gün dolacak

    tüketici mahkemesi cumartesi çalışır mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilbar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando!

    quote:

    Orijinalden alıntı: _deadmaster

    ben saat almıştım.13 eylülde aldığım yerde garantiye verdim cumartesi günlerini de sayarsak yarın 20 gün oluyor.ben pazartesi gidip para iadesi istemeyi düşünüyorum böyle bir hakkım var değil mi?

    20 günü geçtiğine eminseniz tabii ki hakkınız var.. Dikkat edin 13 eylülde verdiyseniz 14ten itibaren saymaya başlayın

    ben ürünü darty e 15. de verdim

    teleservise 20.sinde ulaşmış

    hangisi göre 20 gün dolacak

    tüketici mahkemesi cumartesi çalışır mı

    Büyük ihtimal servise ulaştığı vakit olur, siz en garanti yoldan 21. günden itibaren saymaya başlayın, eğer 20 gün dolmadan ararlarsa da servis fişini isteyin.. Orada geçerli gün yazacaktır.. Bu arada yeni gördüm; eğer darty'e kendiniz gidip verdiyseniz kargo felan yoksa arada 16 dan itibaren başlar.. Servis fişi diye bahsettiğim kağıdı size vermeleri lazım garantiye götürürken.. Cumartesi günleri iş gününden sayılır, eğer aldığınız mal 1,5 bin lira civarı bir ürün ise mahkemelere daha aşağısı bir ürünse kaymakamlığa başvurabilirsiniz..Cumartesi günleri açık olması lazım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanesat

    Ben bir şey sormak isitiyorum.. Garantisi dolmuş bir buzdolabı servise gönderiliyor ve 30 gün geçiyor hala teslinm edilmiyor. Bana tüketici hakları kapsamındaki haklarımın neler olduğu söylermisiniz..

    Gün hakkından yararlanacağınızı zannetmiyorum, ürününüzün garantisi dolduğu için.. Eğer buzdolabınızı bozmuşlarsa ancak belirli haklarınız doğabilir..
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.