Şimdi Ara

Peugeot RCZ Almayı düşünüyorum Süren Arkadaşlar Yardımcı Olursa Cok Sevinirim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
3
Favori
86.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar Rcz almayı düşünüyorum süren bakan test eden varsa ne tür bi araç kacışları nasıl ne yakıyo sorun verirmi en önemlisi hepsi bi kenara uzun süre kullanmasam bile aldım arabanın ömürlük gibi almak isterim .. Bu arac nasıldır sizce?



  • yukarı!! Pederi ikna edersem bende yaz sonuna kapcam bi tane rcz
  • Tasarım, yakıt ve fiyat olarak bence çok uygun bir araç...

    Fakat hepsinden önemlisi benim için bu aracın diğer spor ve benzeri araçlardan farkı düşük devirde max. tork'a ulaşmasıdır...

    Teknik verilerine dikkat ederseniz 1600 cc, 156 hp'lik motora sahip bu araç 240 tork güç üretiyor ve en önemlisi de bu güçü sadece ve sadece 1400 devirde üretiyor. Yanlış bilmiyorsam BMW Z4'ler max. tork'a 3500 devirde, AUDİ TT'ler ise 4700 devirde max. tork'a ulaşıyor. Üstelik Z4'ün ve TT'nin torku da 200-300 civarı. Yani toplam güç olarakta RCZ'nin aşağı kalır bi yanı yok...

    Tabi dizel motorlar gibi düşük devirde yüksek güç üretmesi yakıt olarakta tasarruf edeceğini akla getiriyor... Ama yine de teknik verilere göre 100 km'de 7 litre civarı bir yakıt yaktığı söyleniyor. Bir spor araba için bu bile bence çok uygun...

    Eğer fiyatı biraz düşerse kesinlikle tercih edilebilir bi araç olur...
  • Lander sevgili arkadaşım bence pederi ikna et :) Güzel bi araç daima dikkat cekebilcek bi araç ve size sadece su kadar söylüyorum girenler okuyanlarda sunun farkını yaşasınlar.

    407 Yi cogu arkadasımız yerden yere vuruyor. Bi dostum 407 aldı araba problemsiz gayet güzel gidiyor km si 100 bin gecti bi kere cok kötü almaz olaydım cok masraflı dedini duymadım.

    307 Bi kac defa bende sürdüm pişman olunacak bi araç deil az yakıyor tek sorunu biraz savruluyor.

    206 190 bin km yi sorunsuz düzenli bakımlarını yaptırmıs kişide satılık olarak gördüm.

    Görmediklerimiz ..?

    Herseyi bosverin bakarsanız bag bakmazsanız dag olur siz mercedes almıyorsunuzki alın 2 senede bir bakıma götürün ..

    Rcz nin es degerinde mercedes e250 cgı coupe var ikinci eli 60 bin £ kac binlerde araç özelliklere gelince .

    1800 cc max 200 hp Başarılı araç asla ve asla mercedes hiç birşeyle kıyaslamam ama RcZ Kendi Konseptinde SLK CLK E COUPTE TT Z4 Vs en donanımlı en uygun cokta cekici bi araç ve sununda altını cizmek istiyorum hiç bir üretici kötü mal üretmek istemez 2 bin tl kar etcem diye milyar dolarlık isimlerini lekelemezler fransız malı'na biniyorsunuz cin değil en azından okuyorum işcilik kötü vs denilmiş.
    Scriccoyla kıyaslanıyo kactane scriccoda koltuk ısıtma vs var metalik boya özel jantı bile opsiyonel navigasyonlu teyibe 5 6 bin tl gibi bi fiyat sölüyorlar Mercedesle Bmw yle kıyaslamam ama Vw Kıyaslarım .. Forumda ne kadar yazılmıs cizilmiş bilmiyorum ama bizzat yaşadım Ailemden bir kişide 2009 model ilk cıkan su anki son kasa golf almıstık ve ozamanlar scriccoyla aynı para ve aynı donanımlarda idi higline paket dsg şanzuman vs arac durduk yere trafikte şanzuman indirdi sag kapıdan acayip acayip sesler geliyordu kontak cektimizde gelmiyordu ve sizin begenmediniz pejo satıcılarından daha beter bi dod servisi ki yıllardır araba alıp verdimiz değiştirdimiz yerin müdürü ise 0 arac'a biz birşey yapamayız aracınızın cıkan tüm problemi garantiden karsılanır gibi birşey denildi ve kimsede ilgilenmedi .. Kimse kimseyle ilgilenmiyo bu sadece dod veya pejoya özel birşey değil ben sanayide güvendim ustalara götürüyorum işcilik konusunda cok titiz cok güzel en güzel parçalarıda takıyorlar güler yüz muhabbet birlikte test etme çay içme cok güzel bi şekilde agırlıyorlar artık gittimde kendi yerimmiş gibi bırakıyorum cıkıyorum .. Cünki adamlar müşterinin değerini biliyorlar bu gün z4 kullanıcısıyım soran olursa Rcz alcam inşallah aklımdaki araba 0 Rcz nın garantisi bozulması pahasına bile gerekirse Maslak sanayiye götürürüm bu arada . Borusan otonun serviside gercekten cok ilgili .. Pejo'yada ön yargıyı biraz kaldırın arkadaslar her arabaya bakmassanız size bir gün küser sonucta..
  • Ben kullandım. 1,6 THP 200HP düz vites. Ara hızlanmaları çok çok iyiydi. Tabi kişiden kişiye değişir ama bence tam alınası bir araç. Yoldan geçerken herkesin gözü üzerinde. En çok hoşuma giden özelliği aracı sessiz kullanmak istersen 4000 devir altında tutman yeterli. Ama o büyüleyici sesi duymak istiyorsan 4000 devirin üstüne çıkmak gerek. Kemikli vites geçişleri, hassas direksiyon, sert süspansiyon.. Tam anlamıyla bir spor araç.
    Bu arada bir süre araç içinde arkada oturdum, birazcık işkenceye dönüşüyor diyebilirim. Kısa mesafe yolculuklar için problem yok ama uzun yola tahammül edilmez. (Boyum: 1,85m)
    Tabi bunu eksi olarak algılamayın. Zaten o tarz spor araç kullanacak adam bunları göz önüne alacaktır..
  • selam bende 10 yıldır peugeot kullanıcısıyım bir çok kişi peugeot kötü yok şöyle yok böyle diyip duruyor bunu diyenlerde zaten hayatları boyunca bu zevki yaşamamış insanlardır bence öncelikle türkiyede fabrikası olmayıpta en ucuz parça fiyatı olan tek avrupa araba diyebilirim peugeot için bugün nereye götürseniz mutlaka anlayan birileri var oldukça basit ama bi okadar sağlam bir motor yapısına sahip bunun en güzel örneğinide 24 saat boyunca yarışılan meşhur leman yarışıdır dizel motorla birinci olmuştur rcz ye gelince ben sürme şansına eriştim aracı mükemmel bir yol tutuş soluksuz hızlanma 4000 devirden sonra müthiş homurdama park ettiğiniz gezdiğiniz heryerde ilgi odağı olma garantisi veren bir araç kesinlikle imkanın varsa al derim 2011 modellerde sedefli beyaz çıkmıyor ama elinde kalan bayii varsa o rengini al derim şimdiden hayırlı olsun...
  • 156 hp otomatik sahibiyim. Bilmek istediğiniz şeyler için yardımcı olabilirim. Genel olarak bir yorum yapmak gerekirse spor bir araç sert bir sürüşü var konfor arayanlara göre bir araç değil. Bozuk yolda kullanımı rahatsız edici olabiliyor sert darbeler hissedebiliyosunuz ama yol düzgünse verdiği keyfi anlatamam,yol tutuşuda çok başarılı. Performansı iyi gaza bastın mı zorlanmadan fırlıyor. Şehir içi 9-10 litre yakıyor malum istanbul trafiği her daim dur kalk. 2 kişilik bir araç arkaya yetişkin birinin binmesi pek sağlıklı olmicaktır.Hoşunuza gidicek en büyük artısıda inanılmaz dikkat çeken bir araba öyle bir bakıyorlarki içine zıplicaklar sanki. Ben pişman olmassınız diyorum bu fiyata böyle bir kasa ve performans fazlasıyla tatmin edici. Yakında rcz için özel body kit lerde gelir önünün 0 lı modelleri andırıyor olmasına bir çözüm olucaktır daha keskin,hırçın hatlar ince uzun farlar olsaymış çok daha iyi olucakmış. Ciddi bir şekilde almayı düşünenler test sürüşü yapın mutlaka ona göre karar verin ben test sürüşü yaptıktan sonra kesin kararımı verdim. Form dolduruyosunuz gün veriyolar kapına geliyolar
  • Benim en cok merak ettiğim soru 200 bg lik verisyonun beyazı gelecek mi acaba Türkiye ye ?
    Bunu nasıl ogrenebiliriz? Gercekten aracın beyazı mukemmel ama insanın aklıda 200 bg de kalıyor
  • Bu aracın önünü ve direksiyonunu diğer Peugeot'lardan biraz farklı yapsalarmış çok daha süper olurmuş. Ama bu hali bile çok dikkat çekici. Scirocco bunun yanında çok sönük duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Bu aracın önünü ve direksiyonunu diğer Peugeot'lardan biraz farklı yapsalarmış çok daha süper olurmuş. Ama bu hali bile çok dikkat çekici. Scirocco bunun yanında çok sönük duruyor.


    alışılagelmişin dışında çığır açıcak 2 koltuklu elit araçlara kafa tutucak bir model yapıyorsun aracın önünü 308 ile aynı,direksiyonuda klasik peugeot direkisyonu koyuyorsun bana görede büyük bir hata. Bu aracın eleştirilebilceği 2 yanı zaten. Dediğim gibi ilerde gelicek body kit lerle aracın önündeki 308 liği değiştirme imkanımız olabilir
  • merhaba

    200 bg düz vites kullancısıyım. Araç bu fiyata alınabilinecek en iyi araç diyebilirim. Türkiye yol şartları için bile çok sert bir araç diyemem bunbdan önce 207 rc kullanıyordum ve bana göre daha sert suspansiyona sahipti. Yakıt tüketimi konusunda kullanıma bağlı olarak değişkenlik gösteriyor. Dolu depo ile gazlamadan kullanıldığında 490 km max yapabildim.(tek bir sefer ) Bunun dışında 350-400 km arasınında bir mesafe gidebiliyorum. 53lt civarı depo doluyor

    Türkiye paketi oldukça dolu diyebilirim. Peugeot alınabilinecek en iyi özellikleri ile getirtmiş arabayı. Fiyat yapısı olarak ingiltere sitesinden buradaki donanımları eklediğinde kafa kafaya geldiğini görebilirsin.

    Bunun dışında renk konusunda henüz bir ilerleme olmadığını belirtmem gerek 200 bg hazirana kadar beyaz renk olmayacağını bayii den aldığım bilgi doğrultusunda belirtebilirim. Ancak illa beyaz olsun diyarsanız kaplama yaptırmak bir çözüm olabilir.

    umarım yardımcı olabilmişimdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: megatarik

    merhaba

    200 bg düz vites kullancısıyım. Araç bu fiyata alınabilinecek en iyi araç diyebilirim. Türkiye yol şartları için bile çok sert bir araç diyemem bunbdan önce 207 rc kullanıyordum ve bana göre daha sert suspansiyona sahipti. Yakıt tüketimi konusunda kullanıma bağlı olarak değişkenlik gösteriyor. Dolu depo ile gazlamadan kullanıldığında 490 km max yapabildim.(tek bir sefer ) Bunun dışında 350-400 km arasınında bir mesafe gidebiliyorum. 53lt civarı depo doluyor

    Türkiye paketi oldukça dolu diyebilirim. Peugeot alınabilinecek en iyi özellikleri ile getirtmiş arabayı. Fiyat yapısı olarak ingiltere sitesinden buradaki donanımları eklediğinde kafa kafaya geldiğini görebilirsin.

    Bunun dışında renk konusunda henüz bir ilerleme olmadığını belirtmem gerek 200 bg hazirana kadar beyaz renk olmayacağını bayii den aldığım bilgi doğrultusunda belirtebilirim. Ancak illa beyaz olsun diyarsanız kaplama yaptırmak bir çözüm olabilir.

    umarım yardımcı olabilmişimdir.



    Cevap için teşekkürler. Zaten aracı eylül-ekim aralığında almayı düşünüyoruz şans işte gelir mi gelir..
  • Aracın önü için böyle bir değişim yapılabilir gayet hoş durmuş audi r8 tampon veya buna benzer türden şeyler. Maslak sanayide soruşturmak lazım biraz ne yapılabilir,rcz için özel kit ler varmıdır yokmudur.

     Peugeot RCZ Almayı düşünüyorum Süren Arkadaşlar Yardımcı Olursa Cok Sevinirim.
  • Ekostros gercekten beni ve bizi cok aydınlattın body kıt sorununu aşabiliriz diye düşünüyorum iyi tanıdım ustalar tuning ciler var yarın bi araştırma yapıp sana döne bilirim egerki böle bi niyetin varsa 9 10 litre bana göre hiç birşey böle bi araca göre performansı yeterli olur diye düşünüyorum... Bmw Z4 2,5 kullanıcısıyım düşüncem su acaba performans bakımından cok eksiklik hissedermiyim 1,6 modelını dusunuyorum beyaz alıcagım ıııcın test surusü içinde isim numara adres falan aldılar döncez size dediler.. Acaba 2.0 lıkmı alsam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.4citamm

    Ekostros gercekten beni ve bizi cok aydınlattın body kıt sorununu aşabiliriz diye düşünüyorum iyi tanıdım ustalar tuning ciler var yarın bi araştırma yapıp sana döne bilirim egerki böle bi niyetin varsa 9 10 litre bana göre hiç birşey böle bi araca göre performansı yeterli olur diye düşünüyorum... Bmw Z4 2,5 kullanıcısıyım düşüncem su acaba performans bakımından cok eksiklik hissedermiyim 1,6 modelını dusunuyorum beyaz alıcagım ıııcın test surusü içinde isim numara adres falan aldılar döncez size dediler.. Acaba 2.0 lıkmı alsam


    merhaba

    z4 2,5 ile hızlanma süreleri 200 bg versiyonun çok yakın yanlış bilmiyorsam 0,4 saniye var 0-100 hızlanmalarında çok önemli bir fark değil. Ama yakıt tüketiminde ciddi fark var diyebilirim. 156 bg versiyon bu nedenle seni kesmeyebilir orada fark 2 saniyenin üstüne çıkar. ayrıca 200bg düz vites versiyon yakıt tüketimi olarak otomatiğin altında kalıyor.
    Acaba 2.0 mı alsam derken 1,6 200 bg olanı soyluyorsun dıye tahmın ediyorum çünkü aracın 2.0 versiyonu sadece dizel de var ve türkiyeye getirilmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megatarik -- 7 Mayıs 2011; 9:48:29 >
  • Tabi 1,6 200 hp arkadasım kararsız kaldım cok kişi cok bambaşka şeyler diyo aslında aracımdan memnunum arka koltukları olsa değiştirmem diyebilirim 2,5 lik motordan sonrada cokta aşyalara düşemem :) yarın test sürüşüne cıkıcam izlenimlerimi tüm arkadaslarıma anlatıcam inşallah daha iyi bi karar veririm diye düşünüyorum ve yakıtı fazla düşünmüyorum sonucta 2,5 likten 1,6 200 hp ureten bi araba ne kadar yakabılırkı yakıt problem değil iyi gitsin tipide hosuma gidiyo bide yol tutusuna onay verdimmi alırım biraz sert araba kullanan bi yapım var. :)
  • Dış tasarımı güzel de iç tasarımı bu seviyede bir araç için yetersiz olmuş bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c.4citamm

    Tabi 1,6 200 hp arkadasım kararsız kaldım cok kişi cok bambaşka şeyler diyo aslında aracımdan memnunum arka koltukları olsa değiştirmem diyebilirim 2,5 lik motordan sonrada cokta aşyalara düşemem :) yarın test sürüşüne cıkıcam izlenimlerimi tüm arkadaslarıma anlatıcam inşallah daha iyi bi karar veririm diye düşünüyorum ve yakıtı fazla düşünmüyorum sonucta 2,5 likten 1,6 200 hp ureten bi araba ne kadar yakabılırkı yakıt problem değil iyi gitsin tipide hosuma gidiyo bide yol tutusuna onay verdimmi alırım biraz sert araba kullanan bi yapım var. :)

    test sürüşü yapabildinizmi..?
  • Bugun test sürüşü yaptım.

    Dün akşam canım sıkıldı , test sürüşü talebi yaptım.
    Bugun sabah arayıp 14:00 e kadar gelebilirsiniz dediler.
    Açıkçası hemen arayacaklarını düşünmüyordum.

    Kullandığım araç Carbon mu Yearling mi bilmiyorum ama siyah renkli 19 jantlı 1.6 156 6 otomatik şanzımanlı araçtı.
    Öncelikle ilgili kişi aracı hiç tanıtmadı sadece yol tarifi konusunda yardımcı oldu.
    Aracı çevre yolunda kulandım.

    Öncelikle aracın içine binerken aracın bana göre olmadığını anladım. Koltuk , dikiz direksiyon ayarlarını yaptıktan sonra yola çıktım.
    Malesef kullanıken çok tedirgin oldum. Boyum yaklaşık 188. Kafam tavana değmedi ama içi çok basık ve kasfetli.
    Ayrıca yüksek orta konsol ve dar ön cam olduğundan birde hemen önümde iç dikiz aynası olduğundan sağa dönüşlerde hep kafamı eğerek kullandım.
    Bırakın A sutunlarından kör bölgeleri görebilmeyi , viraj içindeki aracı bile dikiz aynası yüzünden zor görüyorsunuz.

    Yalnız ergonomik bir araç isteyen illaki 3008 , 5008 tercih edecektir. Aracın tasarımından ötürü bu dezavantaja sahip olması normal.

    Yaklaşık 110-120 km hızlarda sabit gezinirken sağ yolcu kapısının oralardan esinti sesi duyuyordum.

    Vites geçişleri bana sarsıntısız geldi. Şanzıman sanki hadi hızlı gidelim der gibi en ufak gaza yüklenmede 2 vites bile düşürebiliyor.
    Kullanımı bana keyifli geldi. Ayrıca hızlanmalarda vites düşürürken de sarsıntı yok ve motor gürültüsü de yok.

    19 inch jantlara sahip olmasına rağmen konforsuz araba değil. Süspansiyon salınımları sert değil.

    Sürücü koltuğu sanki hafif tıkırtı yapıyor gibiydi. Bunun haricinde aracın plastik aksamlarından ya da konsolundan çukurlu yollarda ses gelmiyor.

    Beni rahatsız eden bir durumda direksiyon arkasındaki plastik parça. Hani şu anahtarı kontağa soktuğumuz alandaki plastik.
    13 sene önce piyasaya çıkan 206 daki parçanın aynısı. İnsan bu tasarımdaki ve bu fiyattaki bir araçtan daha iyi plastik kalitesi bekliyor.
    Yalnız konsol komple deri , kalite hissi yüksek.

    Araç ile ilgili hiç düşüncem sorulmadı ve form bile doldurmadım bu arada.
  • Bu aracın 2. Eli çok fazlalaştı, sahibindende 25 ilan var.
    Bunun nedeni nedir?
    aracı alanlar memnun değil herhalde, hevesini alan bişiden rahatsız olup bırakıyor muhtemelen ?
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.