Şimdi Ara

kasa soyulmasi garantiye girer mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
4.895
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba iyi g n79 un kasasi soyulmaya basladi ayrica 6 VE 2 tusu catlamaya basladi ve ensonunda kirildi ve garantiye verdim garantiye girer mi acaba kullanici hatasi olsa sadece iki tusun kirilmasi acayip geliyo kasa tamamen deistirlse super olur



  • ben yere düşürmüştüm- hafıza kartı kapağı,menü tuşları ve kameranın kapağı dağılmıştı. Garantiye verdim.Ücretsiz yaptılar.
    Bence bir garantiye götür.Zaten garantiye girmezse yapmadan geri verirler cihazını şansını deneyemye değer.
  • fena olmuş seninki
  • Konuyu takipteyim. duruma göre ben de garantiye vereceğim. Soyulma mevcut.
  • Bir arkadaşımızın hazırladığı aşağıdaki konuya bir bakın isterseniz, soyulma konusu hakkında bazı bilgiler var işinize yarayabilir...

    TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ ve MAHKEME KARARI .(önemli bilgiler)
    http://forum.donanimhaber.com/m_48121677/mpage_1/f_/key_//tm.htm
  • TEBRIKLER ARKADAS BAYAGI UGRASMIS HAKKINI ALMIS.-ayrica teleserviceden cevap geldi mekanik ariza giderildi yaziyodu sitede kirilan tusu kast ettiler heralde ama- kapak soyumasi kullanici hatasi diyolar tamir etmiyorlar.benden daha kotu kullananlarin ki soyulmuyor benimki soyuluyor ayrica forumda baskasininkinide deistirmislerdi
  • Aynı konudan bu bilgi işinize yaramıyor mu?


    quote:

    Orijinalden alıntı: EuphoriA

    Yan panel soyulmalarıyla ilgili elimde tüketici hakem heyeti kararı var. Bilirkişi raporuyla alenen "üretim hatası" olduğu kabul ediliyor. İhtiyacın olursa gönderirim. Yanlış hatırlamıyorsam Aralık ayında bana yan panel soyulmalarının ücretsiz değiştirildiğine dair kendi telefonunla ilgili servis formu göndermiştin. Dosyada bulunması çok etkili oldu. Tekrar teşekkürler

    Bende mh. arkadaş gibi ücret iadesi alacağım. Tüketici hakem heyeti kararından sonra iadeli taahhütlü ihtar gönderdim ellerine geçince apar topar telefonu teslim alıp ücret iadesi yapmayı kabul ettiler. Bugün teslim ettim cihazı. Gelecek Cuma' ya kadar ücret iadesi olmazsa ( ki ihtarla verilen sürede yaklaşık o güne kadar ) mahkemeye başvuracağım. Sıfır tolerans!!!




  • tahmin ettiğim gibi tuş takımı değiştirilmis kasa değiştirilmemiş kullanıvcı hatasıymış
  • 3 günde değiştirdiler mi? Benim de 1 tuşu kırık bende vereyim o zaman. Arıza kağıdına ne yazdınız?
  • N82'de 3 kere soyulmadan dolayı kasası serviste ücretsiz değişildi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neytiri

    3 günde değiştirdiler mi? Benim de 1 tuşu kırık bende vereyim o zaman. Arıza kağıdına ne yazdınız?

    öyle çok özel bişey yazmadım zaten tuş kırılması görülen bişey heralde kozmetik hata diye adlandırmışlar ben çatlama diye yazmıştım
  • benim ekranda toz var ve ön kameranın öünde çizgi var diye verdim ve de kasada aşınma var kamera çevresinde aşınma var yazmış teslim alan kişi 10 gün sonra gittim ön panel değişsin yeter diyodum tlefonu elime aldım komple ön arka orta kasa ve tus takımı değiştirilmiş ücretsiz
    servis:ankara-necatibey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanemre58

    N82'de 3 kere soyulmadan dolayı kasası serviste ücretsiz değişildi


    Merhaba. Bu mesajınıza güvenerek bugün Kozyatağı KVK servise gittim. N82 min 2 yıllık garantisinin bitmesine 3 gün kala telefonumu 3 şikayetimden dolayı servise verdim. Biri de kasa ve tuş takımı soyulmasıydı. Fakat görevli kasa soyulmasının kullanıcı hatası olduğunu söyleyerek ücretsiz değişim olmayacağını, beni servisten arayıp fiyat vereceklerini söyledi. Bu durumda ne yapmalıyım sizlerin garanti kapsamında ücretsiz kasa değiştirdiğini bilerek muhtemelen gelecek 100-120TL ücreti vermem. Bu durumda öneriniz ne olur?
  • FlyingHigh F kullanıcısına yanıt
    Nasıl yaptın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.