DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
DELL N5110 15N KULLANICI KULÜBÜ (ANA KONU)
3.812
Cevap
29
Favori
339.077
Tıklama
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Dizüstü >> Dell >> DELL N5110 15N KULLANICI KULÜBÜ (ANA KONU)
Sayfaya Git:
Sayfa: <<< önceki 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1571 Mesaj
      12 Kasım 2011 18:20:36
      valla ben daha çıkarmadım hiç sürekli şarjda ve pilde.. bi zararı olacağını sanmıyorum zaten cihaz şarj tamamlandığında pili ups olarak kullanıyor diye biliyorum..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      569 Mesaj
      13 Kasım 2011 19:36:57
      Arkadaslar bir sorum olacak.

      Ben harici ekran kartini kullanamiyorum gibi gorunuyor. Oyun acarken hariciyi kullaniyor tamam ama internette dolasirken veya masa ustunde bisi yaparken sanirim dahiliyi kullaniyor. Ligtv nin sitesinde mac izlemek icin sistem ozelliklerini test et dedigimde ekran kalitesini 24 bit olarak veriyor.Masaustu bilgisayarim daha dusuk ozelliklere sahip(Ekran karti ATI HD 3650 1gb- 3gb Ram -2.64Ghz Intel(R) CPU) olmasina ragmen 32 bit gosterirken bu neden 24 bit anlayamiyorum. Maclari da izlemekte baya sikinti yaratiyor hatta int. explorerden izleyemiyorum. Mozilladan pek bi sikinti olmuyor ama yinede cok hata verip duruyo.
      Oysaki sistemin kendisi zaten 64bit ve harici ekran karti kapasiteside 128 bite kadar cikiyor sanirim.Normalde denetim masasindan goruntu ayarlarina baktigimda 32 bit gosteriyor.Ancak mac izlerken ki ozellik 24 bit. Cildiricam resmen.

      Dahili ekran kartini devre disi birakip hariciyi kullanmak istedigimde de bunu yapamiyorum mumkun olmuyor. Ne zaman ki dahili ekran kartini devreye sokuyorum harici ekran kartinda da o zaman ayarlamaya gidebiliyorum. Tek basina aktif edemedim harici ekran kartini. Bios uzerindende degistiremedim sanirim degistirmekte pek mumkun degil gibi biraz baktim ama dahiliyi kapatamadim. Dahili ekran karti kapasitesi max. 4 gb minimum 64mb gorunuyor. Suanda da 64mb kullaniyor diyor.

      Bu konuda yardim edebilirseniz cok iyi olacak.

      Ekran Karti Ozelliklerim
      Dahili ekran karti: Intel(R) HD Graphics 3000
      Harici Ekran Karti: nVidia GeForce GT 525M 1GB


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Berkan_g -- 13 Kasım 2011; 19:40:04 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      528 Mesaj
      14 Kasım 2011 01:21:24
      Arkadaşlar Dell n5110 b43f45 kullanıyorum şöyle bir sorunum var.Bilgisayarımın sürekli şarj da kalmasını istiyorum ama olmuyor.%100 şarj oranına ulaştığında şarj aleti kapanıyor şarj oranı kritik düzeylere inse bile yeniden şarj etmiyor(şarj aletinin fişini çıkarıp yeniden takarsam şarj etmeye başlıyor)Acaba benim şarj aletimde bir sıkıntı mı var


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      281 Mesaj
      15 Kasım 2011 00:19:33
      modemim üsk katta. airties marka yeni aldım. alt kattaki odalardan ev ağında üst kattaki bilgisayarımın diskinden en fazla 1.3mbla dosya transfer ediyorum. acaba yanlış sürücüyü mü yükledim? işletim sistemim win7 64bit henüz sp1 veya bios güncellemesi yapmadım. bu hız normal midir arkadaşlar?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1053 Mesaj
      15 Kasım 2011 02:10:24
      quote:

      Orijinalden alıntı: Berkan_g

      Arkadaslar bir sorum olacak.

      Ben harici ekran kartini kullanamiyorum gibi gorunuyor. Oyun acarken hariciyi kullaniyor tamam ama internette dolasirken veya masa ustunde bisi yaparken sanirim dahiliyi kullaniyor. Ligtv nin sitesinde mac izlemek icin sistem ozelliklerini test et dedigimde ekran kalitesini 24 bit olarak veriyor.Masaustu bilgisayarim daha dusuk ozelliklere sahip(Ekran karti ATI HD 3650 1gb- 3gb Ram -2.64Ghz Intel(R) CPU) olmasina ragmen 32 bit gosterirken bu neden 24 bit anlayamiyorum. Maclari da izlemekte baya sikinti yaratiyor hatta int. explorerden izleyemiyorum. Mozilladan pek bi sikinti olmuyor ama yinede cok hata verip duruyo.
      Oysaki sistemin kendisi zaten 64bit ve harici ekran karti kapasiteside 128 bite kadar cikiyor sanirim.Normalde denetim masasindan goruntu ayarlarina baktigimda 32 bit gosteriyor.Ancak mac izlerken ki ozellik 24 bit. Cildiricam resmen.

      Dahili ekran kartini devre disi birakip hariciyi kullanmak istedigimde de bunu yapamiyorum mumkun olmuyor. Ne zaman ki dahili ekran kartini devreye sokuyorum harici ekran kartinda da o zaman ayarlamaya gidebiliyorum. Tek basina aktif edemedim harici ekran kartini. Bios uzerindende degistiremedim sanirim degistirmekte pek mumkun degil gibi biraz baktim ama dahiliyi kapatamadim. Dahili ekran karti kapasitesi max. 4 gb minimum 64mb gorunuyor. Suanda da 64mb kullaniyor diyor.

      Bu konuda yardim edebilirseniz cok iyi olacak.

      Ekran Karti Ozelliklerim
      Dahili ekran karti: Intel(R) HD Graphics 3000
      Harici Ekran Karti: nVidia GeForce GT 525M 1GB



      Burdan istediğin programı ekle sürücüleri güncelleştir.Malesef sadece nvidia kullanamıyorsun bildiğim kadarıyla.(çoğu laptop için)


      _____________________________

      Yazılım Mühendisi || Kitap oku ve sorgula || ViewSonic VX2263SMHL || Xigmatek Vanguard 750w 80p Moduler << Intel i5 6402p Skylake !! Amd Sapphire RX 480 !! Msi H110m Gaming !! Crucial 240GB BX200 Ssd !! Crucial 8GB Ballistix Sport DDR4 >> /Logitech G103 /A4 x7 /Oculus DK2
    • Binbaşı
      1571 Mesaj
      15 Kasım 2011 11:10:03
      quote:

      Orijinalden alıntı: benimadimkuntakinte

      modemim üsk katta. airties marka yeni aldım. alt kattaki odalardan ev ağında üst kattaki bilgisayarımın diskinden en fazla 1.3mbla dosya transfer ediyorum. acaba yanlış sürücüyü mü yükledim? işletim sistemim win7 64bit henüz sp1 veya bios güncellemesi yapmadım. bu hız normal midir arkadaşlar?

      internet hızınız kaç mbit hocam??


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      650 Mesaj
      15 Kasım 2011 14:08:13
      Klavyenin sag ust kosesinde bulunan, 3 tane kisayol tusunu kullanabilmek icin hangi driveri kurmak gerekiyo?


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1571 Mesaj
      15 Kasım 2011 14:49:14

      quote:

      Orijinalden alıntı: taarruzZ

      Klavyenin sag ust kosesinde bulunan, 3 tane kisayol tusunu kullanabilmek icin hangi driveri kurmak gerekiyo?

      ortadaki icin dell support center. dger ikisi icin bir iki sayfa geriye dogru bak kardsim yazmistim su an aklima gelmiyor


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      650 Mesaj
      15 Kasım 2011 14:54:26

      quote:

      Orijinalden alıntı: ahkbjk


      Alıntıları Göster


      ortadaki icin dell support center. dger ikisi icin bir iki sayfa geriye dogru bak kardsim yazmistim su an aklima gelmiyor

      Tamam, sagol bakiyorum.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Onbaşı
      30 Mesaj
      15 Kasım 2011 15:01:29
      arkadaslar b63f45 laptopum var bluetotu acıp telefondan leptopa baglanamıyorum nedir bu sorun nasıl yapabilrim ?


      _____________________________

    • Yarbay
      3638 Mesaj
      15 Kasım 2011 15:12:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: ahkbjk



      Alıntıları Göster


      ortadaki icin dell support center. dger ikisi icin bir iki sayfa geriye dogru bak kardsim yazmistim su an aklima gelmiyor

      Ben de şimdi dikkat ettim ortaki tuş benimde aktif değil.Dediğiniz programı bulamadım acaba yanlış yazmış olabilir misiniz?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1571 Mesaj
      15 Kasım 2011 15:55:00
      hocam ortadaki tusun gorevi support center...driver cd'sinde olmasi gerek olmadi aksam pm atarim sana link olarak kardesim


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3638 Mesaj
      15 Kasım 2011 16:00:07
      quote:

      Orijinalden alıntı: ahkbjk

      hocam ortadaki tusun gorevi support center...driver cd'sinde olmasi gerek olmadi aksam pm atarim sana link olarak kardesim

      Pc yi freedos aldığım için malesef driver cd si yok.Kusura bakma sana da zahmet oluyor.Programın adını hatırlıyorsan şu linkten bakıp da söyleyebilirsin.

      http://support.dell.com...V64&osl=en&catid=&impid=


      _____________________________

    • Binbaşı
      1571 Mesaj
      15 Kasım 2011 16:10:03
      kardesim bu sayfada yok benim driver cd'sinden alip aksam upload ederim su an bilgisayar yanimda degil olsa hemen hallederdim..


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3638 Mesaj
      15 Kasım 2011 16:22:07
      Acelesi yok zaten sadece ordakiler arasında varsa sen zahmet etme diye söyledim.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      650 Mesaj
      15 Kasım 2011 16:26:27

      quote:

      Orijinalden alıntı: ahkbjk

      kardesim bu sayfada yok benim driver cd'sinden alip aksam upload ederim su an bilgisayar yanimda degil olsa hemen hallederdim..

      Zahmet olmazsa bende pm alabilir miyim.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1571 Mesaj
      15 Kasım 2011 16:30:45
      @saldirgan ,@taarruz aksam gondericem ins beyler


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      281 Mesaj
      15 Kasım 2011 18:52:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: ahkbjk


      Alıntıları Göster


      internet hızınız kaç mbit hocam??

      8 mbit ama en fazla 300kb indiriyor, malum ttnet. benim sorunum ev ağındaki dosyalara yavaş erişmem. normal internet hızında sıkıntı yok.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1571 Mesaj
      15 Kasım 2011 19:07:55
      quote:

      Orijinalden alıntı: benimadimkuntakinte


      Alıntıları Göster


      8 mbit ama en fazla 300kb indiriyor, malum ttnet. benim sorunum ev ağındaki dosyalara yavaş erişmem. normal internet hızında sıkıntı yok.

      pardon hocam ben download hızınız diye okumuşum..ağ hızı hakkında bi bilgim yok


      _____________________________

    • Binbaşı
      1571 Mesaj
      15 Kasım 2011 20:13:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: LanetliAda

      arkadaslar b63f45 laptopum var bluetotu acıp telefondan leptopa baglanamıyorum nedir bu sorun nasıl yapabilrim ?

      bluetooth driverini yüklemeniz gerekiyor..
      cihazın yanında verilen driver cd sinden yükleyebilirsiniz..


      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      15 Kasım 2011 21:03:05
      S.a arkadaşlar iyi akşamlar.
      DELL INSPIRON N5110 B67F66 Notebook aldım Freedos olarak geldi bende windows 7 32 bit işletim sistemi kurdum. ve orjinal sitesinden driverlerı indirdim ve kurdum .
      hepsini kurmama rağmen aşağıdaki sürücülerin üzerinde sarı ünlem işareti yanıyor. ve USB 3.0 portları çalışmıyor. kamera çalışmıyor. yardımcı olursanız sevnirim..
      Dell wireless 1702 Bluetooth v3.0+ HS
      Universal serial bus denetleyicisi
      Standart VGA Grafik bağdaştırıcısı


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mss70 -- 15 Kasım 2011; 21:32:59 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      464 Mesaj
      15 Kasım 2011 21:36:19
      o 3 tuşun ne işe yaradığını merak etmiyor değilim:)
      driverlerını bende alabilrmiyim. bide acaba kaç saat bataryada çalışıyor ortalama değerler alabilrmiym?


      _____________________________

    • DH Yönetici
      14198 Mesaj
      15 Kasım 2011 21:38:07
      Servisi cep telefonundan aradığımızda ücretlendirmeye taabi oluyormuş,doğru mudur?


      _____________________________


      An Abandoned Awe of Autumn
      We´ll be ready when the curtain might fall...
      And now I have no more words to say; Forever yours...
    • Yarbay
      3638 Mesaj
      15 Kasım 2011 21:39:24
      quote:

      Orijinalden alıntı: harmek

      o 3 tuşun ne işe yaradığını merak etmiyor değilim:)
      driverlerını bende alabilrmiyim. bide acaba kaç saat bataryada çalışıyor ortalama değerler alabilrmiym?

      En sağdaki ekranı kapatıyor, ortadaki dell support center programını açıyor soldaki ise Windows mobility center ı açıyor çeşitli programları açık kapayabiliyorsun.Pil ömrü ise ben de nette gezinirken 3 saati rahat çıkarıyor.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      464 Mesaj
      15 Kasım 2011 21:39:54
      ben hep ewden arıyorum ew faturası geldi herhangi bi ücret yok. ama cepten arayınca izin vermiyordu. şansına artık:)


      _____________________________

    • Yarbay
      3638 Mesaj
      15 Kasım 2011 21:40:31
      quote:

      Orijinalden alıntı: ANDREI

      Servisi cep telefonundan aradığımızda ücretlendirmeye taabi oluyormuş,doğru mudur?

      Cep telefonundan aranmıyor diye biliyorum sadece sabit hatlardan arıyor.


      _____________________________

    • DH Yönetici
      14198 Mesaj
      15 Kasım 2011 21:42:26
      quote:

      Orijinalden alıntı: S@ldırg@n


      Alıntıları Göster


      Cep telefonundan aranmıyor diye biliyorum sadece sabit hatlardan arıyor.

      Sabit hattım yok benim işte,sorun orada başlıyor
      Neyse buluruz artık bi ev telefonu.Sağolun arkadaşlar



      _____________________________


      An Abandoned Awe of Autumn
      We´ll be ready when the curtain might fall...
      And now I have no more words to say; Forever yours...
    • Yüzbaşı
      464 Mesaj
      15 Kasım 2011 21:46:11
      aynı laptoptan 2 tane aldım biri bana biri teyzeoğluma bendeki sorunsuz çalışıyor. ssd disk taktım birde batarya ve hızdan memnunum.
      ama diğer teyzeoğluna aldığımız çöktü nasıl derseniz. açma tuşuna basıyorum soldaki 3 düğme sırasıyla yanıyor fakat herhangi bi açılış filan yapmıyor ölece kalıyor. dell i aradım anakartın yanmış olduğunu söylediler. birebir değişim istedim bugn onaylamışlar. yarın yada perşembe yollucam inş kargoyu değişim için.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1571 Mesaj
      15 Kasım 2011 23:42:31
      quote:

      Orijinalden alıntı: mss70

      S.a arkadaşlar iyi akşamlar.
      DELL INSPIRON N5110 B67F66 Notebook aldım Freedos olarak geldi bende windows 7 32 bit işletim sistemi kurdum. ve orjinal sitesinden driverlerı indirdim ve kurdum .
      hepsini kurmama rağmen aşağıdaki sürücülerin üzerinde sarı ünlem işareti yanıyor. ve USB 3.0 portları çalışmıyor. kamera çalışmıyor. yardımcı olursanız sevnirim..
      Dell wireless 1702 Bluetooth v3.0+ HS
      Universal serial bus denetleyicisi
      Standart VGA Grafik bağdaştırıcısı

      cihazınızın stabil çalışmasını için win7 64 bit tercih etmelisiniz..32 bit için driver desteği yok çünkü


      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      16 Kasım 2011 00:08:25
      teşekkür ederim :) yarın 64 bit yükleyeceğim ;)


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      569 Mesaj
      16 Kasım 2011 02:57:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: deadmanku


      Alıntıları Göster




      Burdan istediğin programı ekle sürücüleri güncelleştir.Malesef sadece nvidia kullanamıyorsun bildiğim kadarıyla.(çoğu laptop için)

      Hocam dedigini yaptim. Zaten int. explorerde ekliydi. Ancak sorun yine duzelmedi. Hala 24 bit olarak gorunuyor.
      Baska bir tavsiyen yada yardimin varsa bekliyorum.


      _____________________________

    • Onbaşı
      30 Mesaj
      16 Kasım 2011 11:03:46
      quote:

      Orijinalden alıntı: ahkbjk


      Alıntıları Göster


      bluetooth driverini yüklemeniz gerekiyor..
      cihazın yanında verilen driver cd sinden yükleyebilirsiniz..

      Cihazin yannda verilen freedos cdsi var başka cd vermediler. Akşama bulabilrsem indircem teşekkür ederim..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      464 Mesaj
      16 Kasım 2011 12:45:22
      aynı laptoptam birtane daha almyı düşünüyorum. yalnız özellik ve fiyat bakımından bu laptoptan daha iyisi var mı acaba?
      diğer laptoplara baktım ya usb 3.0 desteği yok ya ekran kartı düşük yada pahalı. sizin tavsiyeniz varmı acaba?


      _____________________________

    • Yarbay
      4162 Mesaj
      16 Kasım 2011 15:33:09
      Bu ürünü almak için en iyi fiyatı sunan site şuan hangisi?

      mormani'ye baktım onun i cazi ama istediğim karta 12 taksit yapmıyor. alternatif siteler hangi bana bir sunar mısınız_?


      _____________________________

      Suyu bitirdi hayvan!
      Beşiktaş-B. Dortmund-A.Madrid
      Farzı mahal:qRueL
    • Yüzbaşı
      265 Mesaj
      16 Kasım 2011 23:27:03

      arkadaşlar sorun demiyelim ama bir şey daha var masaüstü sağ tıklayıp ekren ayarlarına girdiğimde 1 no intel 3000hd ekran kartı atanmış varsayılan yani ben kurcalaştırırken 2nci ekran vga yıda yanında atadım ve ben bunu bir türlü kaldıramadım halbuki vatan teknosa gibi teşhir mallarında aynı model laptopta 2nci vga yı atıyorum sonra algıla diyorum gidiyor ve sadece 1nci intel ekran kartı duruyor fakat bende bir türlü 2nci vga yı kaldıramıyorum gerçi bana bir zararı yok ama orda oluyorda eve gelince bende niye olmuyor acaba ?

      _____________________________



      _____________________________

      chevrolet 2006 kalos 1.4 16V sx hb otomatik
    • Yüzbaşı
      265 Mesaj
      16 Kasım 2011 23:29:49
      quote:

      Orijinalden alıntı: bjkc

      Aynı sorundan muzdarip olup sinir küpüne döndüğüm için çözümleri paylaşmak istedim. Güncellemelerden sonrada durum devam edebiliyor. Dün itibariyle bütün yazılım, driver ve bios güncellemelerime rağmen bir süre sonra sorun tekrar ortaya çıktı. Dell Inspiron 5110 B63P66D modelini kullanmaktayım ve üstündeki Windows 64-bit. Yabancı sitelerde bakınırken 32-Bit uygulamaların böyle bir soruna sebep olabilceğinden bahsediliyordu. Görev Yöneticisinden 32 bit uygulamaları teker teker kaldırmaya başladım ve "Dell Data Local Backup" ında (bazen toaster.exe olarak çalışıyor) çalışmasını durdurunca birden düzeldi. Dilerim aynı sorun başkalarının başına gelmez, çok sinir bozucu.

      evet aldığım yer vatan bilgisayara götürdüm oda "Dell Data Local Backup" ı durdurdu ve düzeldi neden oldüğunu bilmiyorum ama demekki bir çakışma söz konusu şu anda ben de rahatım kafamı çok kurcalamıştı siz nasıl anlayıpta buldunuz merak ettim bu programıçalıştırmasak bir sorun olmaz herhalde cevaplarsanız memnun olurum benim modelde aynısından 5110 B63P66

      ____arkadaşlar bu sayfayı teknik yardım dan aldım kopyaladım belki sizinde başınıza gelir böyle bir problem ki muhakkak gelir çünkü aynı laptopu kullanıyoruz çözümüde budur_________________________
      başlık şuydu pencereler üstten 4mm boşluk bırakıyordu yukarı tam doldurmuyordu yani laptopta ekran üstten 4mm boşluk bırakıyordu


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tecrübeli -- 16 Kasım 2011; 23:40:57 >
      _____________________________

      chevrolet 2006 kalos 1.4 16V sx hb otomatik
    • Yarbay
      3638 Mesaj
      16 Kasım 2011 23:37:59
      quote:

      Orijinalden alıntı: qRueL

      Bu ürünü almak için en iyi fiyatı sunan site şuan hangisi?

      mormani'ye baktım onun i cazi ama istediğim karta 12 taksit yapmıyor. alternatif siteler hangi bana bir sunar mısınız_?

      sadecenotebook.com


      _____________________________

    • Çavuş
      82 Mesaj
      17 Kasım 2011 00:26:42
      ekran kartımla ilgili sorularım var forumda bu tarz bir konu varsa link lütfen yoksa burada yardımcı olacak birileri var mı_?



      _____________________________

      Ayağında pabuç yok.Ne işin var dikenli tarlada?
    • Yarbay
      5663 Mesaj
      17 Kasım 2011 00:48:17
      quote:

      Orijinalden alıntı: Berkan_g


      Alıntıları Göster


      Hocam dedigini yaptim. Zaten int. explorerde ekliydi. Ancak sorun yine duzelmedi. Hala 24 bit olarak gorunuyor.
      Baska bir tavsiyen yada yardimin varsa bekliyorum.

      Herhangi bir programın simgesi üzerine gelip sağ tıklayın. Grafik işlemciyle çalıştır'ın üzerine gelin sağ tarafa açılan kutucukta varsayılan grafik işlemciyi değiştire tıklayın. Açılan pencerede Genel ayarlar'a tıklayın. Tercih edilen grafik işlemci'de otomatik mod seçilidir. Onu yüksek performanslı NVIDIA'ya aldığınızda artık varsayılan ekran kartınız NVIDIA olacak.

      Ya da sadece internette video izlerken bu ekran kartını çalıştırmak istiyorsanız internet tarayıcınızın simgesine sağ tıklayıp grafik işlemciyle çalıştırın üzerine gelip yüksek performanslı NVIDIA'yı seçtiğinizde sadece o internet tarayıcısı açıkken o ekran kartına geçer.


      _____________________________

    • Teğmen
      102 Mesaj
      17 Kasım 2011 01:18:39
      Slm arkadaşlar acaba bu İntel grafik kartı güncelleme yapmamız gerekiyor mu?Yardımcı olursanız sevinirim....


      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      17 Kasım 2011 12:59:06
      Merhaba arkadaşlar benim bir sorunum var.
      DELL N5110 notebook adım windows 7 ultimate 64 bit işletim sistemi kurdum siteden tüm driverleri indirdim ve yükledim.
      ama sadece bir driverde sorun cıkıyor yüklendi demesine rağmen Dell Wireless 1702 Bluetooth v3.0+HS bu sürücünün üzerinde ünlem işareti gitmiyor sürücüyü güncelliyorum işaret kalkıyor ama 10 saniye içinde geri geliyor. Wireless te bi sorun yok ama Bluetooth çalışmıyor. acaba donanımsal bi sorumu var ? böyle bir sorunla karşılaşan oldumu yardımcı olursanız sevinirim..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      650 Mesaj
      17 Kasım 2011 14:45:03

      quote:

      Orijinalden alıntı: mss70

      Merhaba arkadaşlar benim bir sorunum var.
      DELL N5110 notebook adım windows 7 ultimate 64 bit işletim sistemi kurdum siteden tüm driverleri indirdim ve yükledim.
      ama sadece bir driverde sorun cıkıyor yüklendi demesine rağmen Dell Wireless 1702 Bluetooth v3.0+HS bu sürücünün üzerinde ünlem işareti gitmiyor sürücüyü güncelliyorum işaret kalkıyor ama 10 saniye içinde geri geliyor. Wireless te bi sorun yok ama Bluetooth çalışmıyor. acaba donanımsal bi sorumu var ? böyle bir sorunla karşılaşan oldumu yardımcı olursanız sevinirim..

      Suan telefondayim ama, ben intel centrino wireless, driver ini kurdum bi problem yok suan. Sen hangi driver i kurdun


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      17 Kasım 2011 15:09:00
      DELL INSPIRON N5110 B67F66 Notebook İntel İ7
      Wireless 1701 Bluetooth 3.0+HS Driverini kurdum ama olmadı nedense. donanımsal bir sorun değildir umarım .


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      301 Mesaj
      17 Kasım 2011 21:24:30
      1702yi kurmalısın


      _____________________________

      eCoLL
    • Er
      7 Mesaj
      17 Kasım 2011 21:33:12
      quote:

      Orijinalden alıntı: mss70

      Merhaba arkadaşlar benim bir sorunum var.
      DELL N5110 notebook adım windows 7 ultimate 64 bit işletim sistemi kurdum siteden tüm driverleri indirdim ve yükledim.
      ama sadece bir driverde sorun cıkıyor yüklendi demesine rağmen Dell Wireless 1702 Bluetooth v3.0+HS bu sürücünün üzerinde ünlem işareti gitmiyor sürücüyü güncelliyorum işaret kalkıyor ama 10 saniye içinde geri geliyor. Wireless te bi sorun yok ama Bluetooth çalışmıyor. acaba donanımsal bi sorumu var ? böyle bir sorunla karşılaşan oldumu yardımcı olursanız sevinirim..

      yokmu arkadaşlar yardımcı olacak olan birisi.



      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      17 Kasım 2011 22:09:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: eCoLL

      1702yi kurmalısın

      Aynı oldu ilk başta yüklendi diyor 10 saniye sonra yüklenemedi, diyor..


      _____________________________

    • Binbaşı
      1053 Mesaj
      17 Kasım 2011 23:15:51
      Beyler biri Cod 3'ü test edebilir mi?.Bende son detaylarda donuyor.Arkadaşta i5 işlemci,gt 440m var son detay acabiliyor.(i72630qm 525m,4gb ram var bende.)


      _____________________________

      Yazılım Mühendisi || Kitap oku ve sorgula || ViewSonic VX2263SMHL || Xigmatek Vanguard 750w 80p Moduler << Intel i5 6402p Skylake !! Amd Sapphire RX 480 !! Msi H110m Gaming !! Crucial 240GB BX200 Ssd !! Crucial 8GB Ballistix Sport DDR4 >> /Logitech G103 /A4 x7 /Oculus DK2
    • Yüzbaşı
      650 Mesaj
      17 Kasım 2011 23:56:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: deadmanku

      Beyler biri Cod 3'ü test edebilir mi?.Bende son detaylarda donuyor.Arkadaşta i5 işlemci,gt 440m var son detay acabiliyor.(i72630qm 525m,4gb ram var bende.)

      Oynadım, bitirdim hiç donma takılma olmadı. Nvidia ekran kartıyla çalıştırdın mı?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1053 Mesaj
      18 Kasım 2011 00:50:46
      quote:

      Orijinalden alıntı: taarruzZ


      Alıntıları Göster


      Oynadım, bitirdim hiç donma takılma olmadı. Nvidia ekran kartıyla çalıştırdın mı?

      Teşekkürler hiç bakmadım da.(30-45 fps arası son detay genelde 35-36 fps veriyor)Bende dedim "Allah Allah"..Demek ki Intel bile Son detay 8 fps veriyor yanılmıyorsam.(Tek sorun oyunu bitirdim .)
      6/10 veriyorum oyuna.(Beni sarmıyor artık).


      _____________________________

      Yazılım Mühendisi || Kitap oku ve sorgula || ViewSonic VX2263SMHL || Xigmatek Vanguard 750w 80p Moduler << Intel i5 6402p Skylake !! Amd Sapphire RX 480 !! Msi H110m Gaming !! Crucial 240GB BX200 Ssd !! Crucial 8GB Ballistix Sport DDR4 >> /Logitech G103 /A4 x7 /Oculus DK2
    • Yüzbaşı
      569 Mesaj
      18 Kasım 2011 03:36:50
      quote:

      Orijinalden alıntı: mss70

      Merhaba arkadaşlar benim bir sorunum var.
      DELL N5110 notebook adım windows 7 ultimate 64 bit işletim sistemi kurdum siteden tüm driverleri indirdim ve yükledim.
      ama sadece bir driverde sorun cıkıyor yüklendi demesine rağmen Dell Wireless 1702 Bluetooth v3.0+HS bu sürücünün üzerinde ünlem işareti gitmiyor sürücüyü güncelliyorum işaret kalkıyor ama 10 saniye içinde geri geliyor. Wireless te bi sorun yok ama Bluetooth çalışmıyor. acaba donanımsal bi sorumu var ? böyle bir sorunla karşılaşan oldumu yardımcı olursanız sevinirim..

      Aynı sorun bende de oldu. Ilk yukleyıp tanıtmamda baya bır sorun yasadım acıkcası. Bu sorun bluetooth aygıtı tanınmadı yada bulamadıgı ıcın oluyor. Daha sonrada ne kadar ayarlarıyla falanda oysanız telefondan baglanmaya kalkınca bır turlu baglanamıyorsunuz. Benim yaptıgım su formulu sızde bir deneyin. Belki işe yarar.

      Yazılımı sıl ve yenıden yukle. Yuklerken ekranın sağ alt kısmında bluetooth sımgesı gelecek oradan ayarlara gir. ve bilgisayarı gorunur olarak işaretle. Daha sonra telefonundan bağlanmaya çalış. Ve bluetooth ögesini bilgisayarın tanısın. Böylece bilgisayarına bağlanan ve gören bir bluetooth cihazı olacak ve sorun ortadan kaybolacaktır
      (Doğru driveri yukledıgınızden emin olun)


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Berkan_g -- 18 Kasım 2011; 3:44:48 >
      _____________________________

    • DH Yönetici
      14198 Mesaj
      18 Kasım 2011 03:47:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: Berkan_g


      Alıntıları Göster


      Aynı sorun bende de oldu. Ilk yukleyıp tanıtmamda baya bır sorun yasadım acıkcası. Bu sorun bluetooth aygıtı tanınmadı yada bulamadıgı ıcın oluyor. Daha sonrada ne kadar ayarlarıyla falanda oysanız telefondan baglanmaya kalkınca bır turlu baglanamıyorsunuz. Benim yaptıgım su formulu sızde bir deneyin. Belki işe yarar.

      Yazılımı sıl ve yenıden yukle. Yuklerken ekranın sağ alt kısmında bluetooth sımgesı gelecek oradan ayarlara gir. ve bilgisayarı gorunur olarak işaretle. Daha sonra telefonundan bağlanmaya çalış. Ve bluetooth ögesini bilgisayarın tanısın. Böylece bilgisayarına bağlanan ve gören bir bluetooth cihazı olacak ve sorun ortadan kaybolacaktır
      (Doğru driveri yukledıgınızden emin olun)

      Bluetooth Çevre Aygıtı Driver'ı eksik Win7'de.Widcomm Bluetooth'la kısmen sorun çözülüyor fakat ünlem işaretlerini kaldırabileni henüz görmedim
      Nisan ayında konusunu bile açmıştım:

      http://forum.donanimhab...f_/key_//tm.htm#48583106



      _____________________________


      An Abandoned Awe of Autumn
      We´ll be ready when the curtain might fall...
      And now I have no more words to say; Forever yours...
    • Yüzbaşı
      569 Mesaj
      18 Kasım 2011 03:59:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: ANDREI


      Alıntıları Göster


      Bluetooth Çevre Aygıtı Driver'ı eksik Win7'de.Widcomm Bluetooth'la kısmen sorun çözülüyor fakat ünlem işaretlerini kaldırabileni henüz görmedim
      Nisan ayında konusunu bile açmıştım:

      http://forum.donanimhab...f_/key_//tm.htm#48583106


      Cevre aygitini bende de tanimadi diyor. Ancak bluetooth radyolarinda bir problem yok. Dolayisiyla telefonumdan falan baglanip dosya transferi vs. yapabiliyorum. Isimi gordugu icin cevre aygiti falanda pek bir sorun teskil etmiyor acikcasi benim icin.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      569 Mesaj
      18 Kasım 2011 04:22:18
      quote:

      Orijinalden alıntı: kürsad


      Alıntıları Göster


      Herhangi bir programın simgesi üzerine gelip sağ tıklayın. Grafik işlemciyle çalıştır'ın üzerine gelin sağ tarafa açılan kutucukta varsayılan grafik işlemciyi değiştire tıklayın. Açılan pencerede Genel ayarlar'a tıklayın. Tercih edilen grafik işlemci'de otomatik mod seçilidir. Onu yüksek performanslı NVIDIA'ya aldığınızda artık varsayılan ekran kartınız NVIDIA olacak.

      Ya da sadece internette video izlerken bu ekran kartını çalıştırmak istiyorsanız internet tarayıcınızın simgesine sağ tıklayıp grafik işlemciyle çalıştırın üzerine gelip yüksek performanslı NVIDIA'yı seçtiğinizde sadece o internet tarayıcısı açıkken o ekran kartına geçer.

      Tavsiye ettiginiz ayarlamalari denedim. Ancak yine int. explorerden digiturkwebtv ye girip mac izlemek istedigimde 24 bit yaziyor. Sorun yine hallolmadi.

      Denetim masasindan goruntu ayarlarina girip baktigimda da bilgisayar bagdastirici olarak intel graphics family hd 3000 kullaniyor diyor. Bunu ne yaptiysam degistiremedim.
      Bios uzerinden kapatmaya calistimsada boyle bir secenek yok.

      Baska bir yerde okuduguma gore bu ozelligi kapatmanin yada ben sirf nVidia kullaniyim intel ekran karti kalsin diye bir formul yokmus. Zaten intelin ekran kartini kaldirip nVidianin kinden calistirmak istedigimde de bu mumkun olmuyor. Intelin ekran kartini yukledigimizde nVidianin ekran kartini da yuklememizi istiyormus. Ikisi beraber baglantili calisiyormus. Bence bagimsiz calismamalari cok sacma birsey olmus.Sistem duruma gore yani asiri bir yuklenme oldugunda otomatik olarak gecis yapip nVidia'nin goruntu ayarlariyla calistirmaya devam ediyormus.




      _____________________________

    • Binbaşı
      1571 Mesaj
      18 Kasım 2011 08:33:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: ANDREI


      Alıntıları Göster


      Bluetooth Çevre Aygıtı Driver'ı eksik Win7'de.Widcomm Bluetooth'la kısmen sorun çözülüyor fakat ünlem işaretlerini kaldırabileni henüz görmedim
      Nisan ayında konusunu bile açmıştım:

      http://forum.donanimhab...f_/key_//tm.htm#48583106


      eksik değil yanlış driver yüklüyorsunuz galiba




      _____________________________

    • DH Yönetici
      14198 Mesaj
      18 Kasım 2011 15:38:51
      quote:

      Orijinalden alıntı: ahkbjk


      Alıntıları Göster


      eksik değil yanlış driver yüklüyorsunuz galiba



      Bluetooth Radyolarında ya da veri alışverişinde bende de sıkıntı yok fakat Çevre Aygıtını aktif hale getirmek mümkün değil ki Stereo Bluetooth kulaklıkla bir türlü randıman alamıyorum.


      _____________________________


      An Abandoned Awe of Autumn
      We´ll be ready when the curtain might fall...
      And now I have no more words to say; Forever yours...
    • Binbaşı
      1571 Mesaj
      18 Kasım 2011 18:24:52
      ben denemedim hocam bluetooth kulaklıkla o konuda haklı olabilirsiniz


      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      18 Kasım 2011 22:06:15
      quote:

      Orijinalden alıntı: ahkbjk


      Alıntıları Göster


      eksik değil yanlış driver yüklüyorsunuz galiba



      Peki hangi driveri yüklemem gerekiyor. çok canımıs sıktı bu sorun bilgisayarı aldığıma sevinemedim açıkçası.



      _____________________________

    • Yarbay
      2538 Mesaj
      18 Kasım 2011 22:50:54
      selamlar bende geçen gün aldım b43f45 modeli ama şu sürücü olayı beni de pişman olma noktasına getirdi açıkçası..

      Realtek RTL8105E-VB 10/100 Ethernet Controller,
      Intel Centrino Wireless-N 1000 ve
      Intel Centrino Advanced-N 6230 Bluetooth Adapter'li paketleri yükledim.. generic bt adapter ve ağ denetleyicisi aygıtları sarı ünlemli..

      son mesajlardan gördüğüm kadarıyla sanırım 1702'yi de yüklemem lazımmış. yukarıda yazdıklarımdan kaldırmam gereken var mı sizce?






      _____________________________



      www.ahmcol.com PSN: hazirzop
      Est Sularus Oth Mithas
    • Yüzbaşı
      569 Mesaj
      18 Kasım 2011 23:00:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: ahkbjk


      Alıntıları Göster


      eksik değil yanlış driver yüklüyorsunuz galiba



      Peki siz yuklediginiz driveri bizede soylermisiniz.
      1702 v3.0 HS yuklu suanda.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1182 Mesaj
      18 Kasım 2011 23:13:37
      DELL Inspiron N5110 B43F45 modelinin yani şu linkteki modelin almak istiyorum. bu modelin ram markası nedir acaba? bilgileri everest veya aida64'ten çekip koyabilir misiniz? 4gb olan ram'i 8e yükseltmek istediğimden dolayı üzerindeki ram'i sormaktayım. mümkünse aynısını almak istiyorum da.



      _____________________________

Sayfa:   <<     < önceki   12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21   sonraki >     >>
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Dizüstü >> Dell >> DELL N5110 15N KULLANICI KULÜBÜ (ANA KONU)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.