< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dekorasyonankara -- 26 Mart 2011; 18:37:51 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dekorasyonankara -- 26 Mart 2011; 18:37:51 > |
Öncelike araç eski boyalı ise.. Kabaran vs yerleri var ise spatula marifeti ile çatlak patlaklar uzaklaştırılır.. Spiral taşı ile derin çatlaklardaki boyalar kaldırılır.. Bu arada tüm araç 180-200 lük zımpara ile zımparalanır.. Gereken yerlere macun çekilir.. Macuna 1-2 gün süreyle kurumaya bırakılır.. Devamında macunlu yerler tekrar zımparalanır.. Zımparadan sonra tabanca ile astar atılır.. Astarın tam kurumasının ardından tekrar zımparalanır.. Astar burada kılcal çatlakları vs örter.. Kaymak kıvamına ulaşan zımparalanmış astarın ardından tabanca marifetiyle ilk kat boya vurulur.. İlk atılan boyanın hafif kurumasının ardından bir kat daha boya atılır.. Devamında boyanan tüm yerler tabanca ile verniklenir ve boyanın en parlak hali alması sağlanır.. Ve kurumaya bırakılır.. Burada önemli husus boyanın atıldığı mekandır.. Normal açık boyahanelerde tozun yapışma ve kötü görünme riski çok fazladır.. Asıl güzel işçilikler fırın boyanın olduğu hava almayan yerlerde ortaya çıkar.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|