Şimdi Ara

TTNet TİVİBU EV [ANA KONU] (40. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.558
Cevap
54
Favori
427.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lionheart

    Arkadaşlar bende 39 liralık kampanyadan Tivibu abonesi oldum.Airties marka cihazı kurdular.Şimdilik bir sorun yok.Download yaparken bile kanallarda takılma yok ve kanal geçişleri iyi.İlk ay bütün kallar ücretsiz dediler ve HD kanallar da açıktı.Fakat ben modem ve cihazın fişini çekmiştim ve tekrar açtığımda HD kanalları izleyemez oldum.Bu yayını izlemek için müşteri hizmetlerini arayın uyarısı çıkıyor ekranda.Bu sorunu nasıl giderebilirim ? Her fişi çekmemde böyle sorunlarla mı karşılaşacağım ?

    arkadaşım...tivibuev şebekesine aboneliğiniz hayırlı olsun diyelim...modem ve alıcının fişlerini neden çektin?...yüksek çözünürlüklü kanalların cihazların fişlerini çekince görüntülerinin kaybolmalarına şaşırdım...cihazlarınızın fişlerini sürekli çekince çeşitli sorunlar çıkabilir şeklinde tahmin ediyorum...müşteri hizmetleri servisini aradınızmı?...inşallah sorunlarınızı giderebilirsiniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartilkisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lionheart

    Arkadaşlar bende 39 liralık kampanyadan Tivibu abonesi oldum.Airties marka cihazı kurdular.Şimdilik bir sorun yok.Download yaparken bile kanallarda takılma yok ve kanal geçişleri iyi.İlk ay bütün kallar ücretsiz dediler ve HD kanallar da açıktı.Fakat ben modem ve cihazın fişini çekmiştim ve tekrar açtığımda HD kanalları izleyemez oldum.Bu yayını izlemek için müşteri hizmetlerini arayın uyarısı çıkıyor ekranda.Bu sorunu nasıl giderebilirim ? Her fişi çekmemde böyle sorunlarla mı karşılaşacağım ?

    arkadaşım...tivibuev şebekesine aboneliğiniz hayırlı olsun diyelim...modem ve alıcının fişlerini neden çektin?...yüksek çözünürlüklü kanalların cihazların fişlerini çekince görüntülerinin kaybolmalarına şaşırdım...cihazlarınızın fişlerini sürekli çekince çeşitli sorunlar çıkabilir şeklinde tahmin ediyorum...müşteri hizmetleri servisini aradınızmı?...inşallah sorunlarınızı giderebilirsiniz...

    Böyle birşeyin olmaması lazım.

    Ben her akşam yatarken düğmeli prizime bağlı olan tv, ses sistemi, tivibu vs. hepsini kapatırım. Modem de kapanır tabii, böyle bir durum oluşmadı. İlk ay bedava izlerken de böyle yapıyordum.
    Sistem karşı tarafta tanımla nasıl olsa. Her açışınızda cihaz açılıyor ve tanımlama yapılıyor.
    Bence başka bir arıza vs. olmuştur. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirin. Hemen çözeceklerdir...
  • Merhaba, bana da 3 ay önce 6 aylığına hediye edilen tivibu yu uydu alıcım arızalandığı için kullanmak zorunda kalıyorum şu aralar. Sormak istediğim birkaç şey var.

    Birincisi, pilleri yeni olmasına rağmen kumanda 2. 3. basmada işlem yapıyor ya da çok geç algılıyor.
    İkincisi, modemi ve cihazı açtığımda bazen internete giremiyorum ve girsem dahi inanılmaz yavaş oluyor internet ama bazen de hiç sorun olmuyor (binada fiber var, limitsiz fiber abonesiyim)
    Üçüncüsü ise yeni kanal eklenme durumu var mı? 3 ay sonra hediye bitecek uzatmaya değer mi sizce ? Benim ilgimi sadece belgesel kanalları çekiyor ama birinci sırada yazdığım kumanda sorunundan dolayı hiç açasım gelmiyor cihazı, çoğu zaman fişi çekili duruyordu ta ki uydu alıcım bozulana kadar.

    Teşekkürler.
  • tivibu ev almak istedim 2 ay bedava ve 40 tl kurulum ücreti olan kampanya bitmiş 40 tl kurulum ücreti istiyorlar
  • Maksimum alabileceğim internet hızım 10 Mbit
    verilen hız 8 mbit
    sağlıklı olarak 7 mbit civarında hız alıyordum.

    3 gün önce internet hızımın arttığını gördüm.

    Maksimum alabileceğim internet hızım 11 Mbit
    verilen hız 10 mbit
    sağlıklı olarak 9 mbit civarında hız almaya başladım.

    Fakat tivibuda hafif takılmalar olmaya başladı. Ben de müşteri hizmetlerini arayıp alabileceğim maksimum hıza yaklaştırmışsınız hızımı. Bu nedenle stabil olmuyor. Lütfen hızımı 8 mbite sabitleyin dedim.

    1 gün sonra internet hızıma baktığımda

    Maksimum alabileceğim internet hızım 22 Mbit
    verilen hız 14 mbit
    sağlıklı olarak 11 mbit olmuş...

    Tivibuda HD kanallar bile sıfır takılmayla izleniyor.

    Bir yıldır bu artışı bekliyordum. Hattı temiz olup yüksek hız alabilenlerin hızını artırıyorlardı. Bir nevi tivibunun aldığını geri vermek gibi düşünün. Hatta iyileştirmeler yapıldı galiba ve şimdi oldu işte
  • merhaba arkadalar.
    24.12.2012 tarihinde Didim TT merkezinden Tivibu EV aboneliğimi başlattım şu 2 ay deneme süreçli olan paket. tabi başvuru alırken ilk önce altyapı kontrollü yaptılar ve uygun olduğunu teyid ederek üyelğim başladı. 7 gün beklemem istendi bende 31.12.2012 tarihine kadar bakledim ve TTNET müş Hiz. Arayarak bağlantımın yapılmadığını ve Ranedevu alınmadığını belirttim bir bildirim açtılar ve geri dönüş sağlanacağını söylediler. 03.01.2013 tarihinde araya soran olmayınca tekrar aradım ve bana verilen cevap, TİVİBU EV ABONELİĞİNİZ GÖZÜKMÜYOR SİZ BAŞVURU YAPTIĞINIZA EMİNMİSİNİZ DENDİ, sonra ısrar edince evet 24.12 de kaydınız alınmış ancak 02.01'de iptal edilmiş iptal sebebini görüntülüyemiyorum dendi, bunun üzerine Didim TT şubesine gittim ve duumu anlattım onlarda biz bilmiyoruz neden iptal edildiğini anlayamadık. dediler, subeden çıkarak tekrar MH aradım ve bana tekrar abonelik alabilirim dedi bende ok deyince abone işlemim başlatıldı. 04.01.2012 tarihinde tekrar teyid amaclı aradığımda gerekli firmaya bilgileriniz yansıtılmış onların aramasını bekleyin dendi. (yani keyiflerini) bakalım ne zaman arayacaklar. Türk TElekom sanki köy bakkalı havasıyla bir işletme anlayışına sahip. şubelerdeki insanlar bilgisiz ne yapacaklarını bilmiyorlar MH'dekiler yetkisiz. acaba bu olanlardan Türk TElekom'un ileri düzey yöneticilerinin bilgisi varmı. gerçi onlarda değmeyen yılan bin yaşasın modundalar. Türk Telekom bayindeki elemanlar bana dedikleri bağlanınca bir dene eğer güzelse bizde bağlatacağız. bunu bana rahat rahat iyebiliyorlar. buradan sizinle gelişmeleri paylaşacağım tarih vererek. DEVAM EDECEK.
    HEEEE AYRICA BENİM 24.12'DEKİ BAŞVURUM NEDEN İPTAL EDİLMİŞ DİYE BİLGİSİ VETA DÜŞÜNCESİ OLAN VARSA PAYLAŞIRSA SEVİNİRİM. ZİRA TÜKETİCİ HAKLARIYLA İLGİLİ DAVA AÇMAYA HAZIRLANIYORUM.
  • Benim de telefonuma daha kutusu kurulmadan Tivibu aboneliğiniz başlatılmıştır mesajı gelince 4440375'ten aradım. Sürpriz bir şekilde 3'lü paket başvurumun (ki bu abonelik başvurum da başlı başına trajikomik bir hikaye) Tivibu kısmının iptal edildiğini öğrendim. İşin garibi 4440375'in sanki farklı bir şirketmiş gibi biz bilemiyoruz, göremiyoruz, yetkimiz yok, siz en iyisi telekom müdürlüğüne gidin demesi.

    Neyse dün sabah telekom'a gittim. Gerçekten de bir şekilde başvurum iptal edilmiş ama kimin neden iptal ettiği belli değil. Belki hattınız uygun değildir gibi bahanelere başlamalarıyla beraber 20mbit hipernet çalışıyor, modemim de hattın kapasitesini 50mbit gösteriyor, bu bahanenizi kabul etmem dedim. Bunun üzerine sözde notlar alındı, müdürlere mail atıldı, bana da cep telefonundan bilgi verilecekti ama şimdilik arayan soran olmadı.

    3'lü paket kampanyası sistemden kaldırıldığı için yeniden abonelik başvurusu da ekleyemiyor çalışanlar. Ama eminim iptali giren kişinin veya üst düzey çalışanların sisteme müdehale yetkisi vardır. Bakalım nasıl bir çözüm getirecekler. Tabi yine sorumluluk almamaları, bahaneler sunarak hiçbir çözüm getirmemeleri, hatta konuyu takip bile etmemeleri de beni şaşırtmayacaktır.

    Yıllar sonra iyi bir kampanyaya kanıp geri dönmeye kalktım ama Telekom'da değişen birşey yok. DSL kurulumu için bile bölge servisini kendim aramam, hatta aktivasyon sonrasında da sisteme girmeyi unuttukları kullanıcı adı ve şifre bilgilerimi girmelerini sağlamam gerekti. Yani kurulumdaki her adımın peşinden koştum. Şimdi de bir müşteri olarak Tivibu aboneliğinin peşinden koşmak zorunda kalmam saçma gerçekten.

    @ford connect sanırım aynı süreçten geçeceğiz, gelişmelerle ilgili bilgilendirirseniz sevinirim.
  • ya bu tivibu ya nerden girdim. resmen internetimin içine etti. 1 hafta bile kullanmadan iade ettim. internetim sürekli kesiliyor onda beri. 15 20 dakjkada bir gidiyor 3 4 dakka sonra geri geliyor ama o sırada bişi yapıyorsam gümlüyor. tam rezillik ne yapamam gerekir acaba arkadaşlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yedikeresekiz

    ya bu tivibu ya nerden girdim. resmen internetimin içine etti. 1 hafta bile kullanmadan iade ettim. internetim sürekli kesiliyor onda beri. 15 20 dakjkada bir gidiyor 3 4 dakka sonra geri geliyor ama o sırada bişi yapıyorsam gümlüyor. tam rezillik ne yapamam gerekir acaba arkadaşlar

    bence MH arayın onlar sistem üzerinden hız artımı veya diğer ayarları yapabilyorlar böylelikle düzelmiş oluyor. yanlız benim hızımı arttırın demeyin kopma probleminin söyleyin. çunku hızınızı arttırmak için diğer ayarlarla oynuyor ve buda surekli kopmalara sebep oluyor. hızınızın stabil bir duzeye indirilmesini isteyin. eğer sorıun devem ederse muhtemelen ADSL bağlantısı aldığınız santrale uzaklığınızdan kaynaklı sorun yaşıyorsunuzdur bununda çözumu yok. yaptığınız işlemleri burada paylaşırsanız diğer forumdaşlarımızda merak içinde kalmaz iyi günler.
  • 3'lü paketten yararlanarak tivibu ev bağladılar evime ilk kurulduğunda bütün HD kanallar açıktı prizden fişini çekip tekrar izlemeye kalktığımda kullanıdığınız pakette bu kanallar açıl değildir gibisinden uyarı verdi malesef acamadım bende kanalları. Müşteri hizmetlerini aradığımda o kanallar deneme olduğu için açıktı sonra kapandı dedi paket yükseltmek isterseniz 39TL'ye var onda hepsi açık dediler kullandığınız paket 9.90'TL'lik diye söylediler hiçbir ücret alınmayacakmış gibisinden birşeyler söylediler fakat ben olayı anlamadım nasıl açtırcam ben kanalları ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ford connect

    quote:

    Orijinalden alıntı: yedikeresekiz

    ya bu tivibu ya nerden girdim. resmen internetimin içine etti. 1 hafta bile kullanmadan iade ettim. internetim sürekli kesiliyor onda beri. 15 20 dakjkada bir gidiyor 3 4 dakka sonra geri geliyor ama o sırada bişi yapıyorsam gümlüyor. tam rezillik ne yapamam gerekir acaba arkadaşlar

    bence MH arayın onlar sistem üzerinden hız artımı veya diğer ayarları yapabilyorlar böylelikle düzelmiş oluyor. yanlız benim hızımı arttırın demeyin kopma probleminin söyleyin. çunku hızınızı arttırmak için diğer ayarlarla oynuyor ve buda surekli kopmalara sebep oluyor. hızınızın stabil bir duzeye indirilmesini isteyin. eğer sorıun devem ederse muhtemelen ADSL bağlantısı aldığınız santrale uzaklığınızdan kaynaklı sorun yaşıyorsunuzdur bununda çözumu yok. yaptığınız işlemleri burada paylaşırsanız diğer forumdaşlarımızda merak içinde kalmaz iyi günler.

    hocam arayacağım da çekiniyorum. santralden olmas ihtimali zayıf çünkü yaklaşık 6 senedir aynı performansta kullanıyorum. hiç kopma olmaz dı. bu tivibudan sonra olmaya başladı. acaba direk telekomu mu aramak lazım yoksa mh ni mi. malum mh başlıyor kablonuz takılı mı modemin ışıklasrı yanıyor mu gibi sorulara
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zhny

    3'lü paketten yararlanarak tivibu ev bağladılar evime ilk kurulduğunda bütün HD kanallar açıktı prizden fişini çekip tekrar izlemeye kalktığımda kullanıdığınız pakette bu kanallar açıl değildir gibisinden uyarı verdi malesef acamadım bende kanalları. Müşteri hizmetlerini aradığımda o kanallar deneme olduğu için açıktı sonra kapandı dedi paket yükseltmek isterseniz 39TL'ye var onda hepsi açık dediler kullandığınız paket 9.90'TL'lik diye söylediler hiçbir ücret alınmayacakmış gibisinden birşeyler söylediler fakat ben olayı anlamadım nasıl açtırcam ben kanalları ?

    arkadaşım...telekom şirketinden aldığınız paketler telefon,internet ve televizyon yayını hizmetlerinin hepsinden sağlıklı şekilde faydalanabiliyormusunuz?...aylık 10 liralık paketin sadece standart dijital kanallarını kapsamasına yazıklar olsun diyorum...benim anladığım kadarıyla sizin her ay paketinizin üzerine yaklaşık 30 lira daha verip yüksek çözünürlüklü dijital kanallar dahil televizyon yayınlarının hepsine yakınını seyredebilmeniz için aşağı-yukarı aylık 40 liralık full paketine geçmeniz gerekiyor...bilgilerinize sunarım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zhny

    3'lü paketten yararlanarak tivibu ev bağladılar evime...
    Merhaba ben de 3 hafta kadar önce 3' lü pakete geçmiştim. Paket içeriğine 12 ay ücretsiz Tivibu da dahildi. Ancak 3 haftadır Tivibu için gelen giden yok. Arıyoruz mail atıyoruz tamam gelinicek bağlanıcak vs diyorlar. Sizin süreç nasıl işletildi? Gelip bağlanması ne kadar sürdü? Yer: Bakırköy/İstanbul. Bir de bu Tivibu kutu wireless olarak mı modeme bağlı yoksa ethernet kablosuyla mı? Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daramdrum

    quote:

    Orijinalden alıntı: zhny

    3'lü paketten yararlanarak tivibu ev bağladılar evime...
    Merhaba ben de 3 hafta kadar önce 3' lü pakete geçmiştim. Paket içeriğine 12 ay ücretsiz Tivibu da dahildi. Ancak 3 haftadır Tivibu için gelen giden yok. Arıyoruz mail atıyoruz tamam gelinicek bağlanıcak vs diyorlar. Sizin süreç nasıl işletildi? Gelip bağlanması ne kadar sürdü? Yer: Bakırköy/İstanbul. Bir de bu Tivibu kutu wireless olarak mı modeme bağlı yoksa ethernet kablosuyla mı? Teşekkürler.

    Başvuru yaptıktan tam 1hafta sonra kurdular zaten kurulum 7 gün içinde gerçekleşiyormuş.. Yanında tivibu cihazı ve modem getiriyorlar modemden ethernet kablosuyla tivibuya bağlayarak yayını alıyorsunuz yani tivibu wireless olarak çalışmıyor.. Herşey onlar yapıyor kurulumu kablosuydu siz karışmıyorsunuz zaten. Arayın 7gün içinde kurulması gerekiyor daha ne kadar oyalayacaksınız diye sert çıkın yollarlar illaki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartilkisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: zhny

    3'lü paketten yararlanarak tivibu ev bağladılar evime ilk kurulduğunda bütün HD kanallar açıktı prizden fişini çekip tekrar izlemeye kalktığımda kullanıdığınız pakette bu kanallar açıl değildir gibisinden uyarı verdi malesef acamadım bende kanalları. Müşteri hizmetlerini aradığımda o kanallar deneme olduğu için açıktı sonra kapandı dedi paket yükseltmek isterseniz 39TL'ye var onda hepsi açık dediler kullandığınız paket 9.90'TL'lik diye söylediler hiçbir ücret alınmayacakmış gibisinden birşeyler söylediler fakat ben olayı anlamadım nasıl açtırcam ben kanalları ?

    arkadaşım...telekom şirketinden aldığınız paketler telefon,internet ve televizyon yayını hizmetlerinin hepsinden sağlıklı şekilde faydalanabiliyormusunuz?...aylık 10 liralık paketin sadece standart dijital kanallarını kapsamasına yazıklar olsun diyorum...benim anladığım kadarıyla sizin her ay paketinizin üzerine yaklaşık 30 lira daha verip yüksek çözünürlüklü dijital kanallar dahil televizyon yayınlarının hepsine yakınını seyredebilmeniz için aşağı-yukarı aylık 40 liralık full paketine geçmeniz gerekiyor...bilgilerinize sunarım...

    Sağlıklı bir şekillde kullanıyorum çokta memnunum şuanda. İnternet olarak 8mbit aldım + ttnet alo 100dk seçtim + 1sene ücretsiz olarak tivibu ev maxi paket verdiler.. İlk kurulumda gelen hız için SD yayın açıyorlarmış altyapı desteklerse HD veriyolarmış.. müşteri hizmetlerini arayarak HD yayın istediğimi söyledim paketinizde bulunan HD kanalları hemen açtılar ayrıca direk 8mbit hız gelirken 14mbit oldu hızım. HD yayınlarda şuanda açık ayrıca. Fiyat olarak ; 3'lü paket 39TL üzerine ben 100dk seçtiğim için 6,90TL fark ödeyeceğim toplam olarak 45,90TL ödeyeceğim . Tivibu cihazı olarakta airties istemiştim motorola yolladılar memnunum gayette hızlı cihaz adam numarasını verdi sorun olursa ara ben gelir istediğinden kurarım dedi ama en iyisi bu dedi Yayınlarda donma problemimde yok inşallah sıkıntı olmadan 1sene boyunca faydalanırım ..
  • arkadaşlar bugün sabah TİVİBU bağlandı (çok şükür) Airtes' modem ve Airtes 7120 model Set Top Box getirildi. şu an bir problem yok HD kaallarıda rahat izleyebiliyorum bence hoş bir sey. sadece adsl hız testi yaptığımda 11 Mbp çıkan hızım şimdi 4 küsür çıkıyor onuda kurulum yapan arkadaşa sordum ileriki zamanlarda MH ara onlar yükseltirler dedi. bakacağız. ayrıca kulanıcı adım cansin23 arkadaşlardan ekleyen olursa sosyal tv deneme şansımızda olur.
  • tivibuda herhangi filmi, tekrar izleyi açtığımda cihaz kendini yeniden başlatıyor tekrar tekrar yapıyorum bir değişme yok çözümü nedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rose76 -- 9 Ocak 2013; 14:36:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zhny

    3'lü paketten yararlanarak tivibu ev bağladılar evime ilk kurulduğunda bütün HD kanallar açıktı prizden fişini çekip tekrar izlemeye kalktığımda kullanıdığınız pakette bu kanallar açıl değildir gibisinden uyarı verdi malesef acamadım bende kanalları. Müşteri hizmetlerini aradığımda o kanallar deneme olduğu için açıktı sonra kapandı dedi paket yükseltmek isterseniz 39TL'ye var onda hepsi açık dediler kullandığınız paket 9.90'TL'lik diye söylediler hiçbir ücret alınmayacakmış gibisinden birşeyler söylediler fakat ben olayı anlamadım nasıl açtırcam ben kanalları ?

    Fişi prizden çıkarıp taktım aynı durum bende de gerçekleşti. Siz nasıl çözdünüz acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daramdrum

    quote:

    Orijinalden alıntı: zhny

    3'lü paketten yararlanarak tivibu ev bağladılar evime ilk kurulduğunda bütün HD kanallar açıktı prizden fişini çekip tekrar izlemeye kalktığımda kullanıdığınız pakette bu kanallar açıl değildir gibisinden uyarı verdi malesef acamadım bende kanalları. Müşteri hizmetlerini aradığımda o kanallar deneme olduğu için açıktı sonra kapandı dedi paket yükseltmek isterseniz 39TL'ye var onda hepsi açık dediler kullandığınız paket 9.90'TL'lik diye söylediler hiçbir ücret alınmayacakmış gibisinden birşeyler söylediler fakat ben olayı anlamadım nasıl açtırcam ben kanalları ?

    Fişi prizden çıkarıp taktım aynı durum bende de gerçekleşti. Siz nasıl çözdünüz acaba?

    Müşteri hizmetlerini aradım kullandığım paketin HD olanını istedim açtılar şuan sıkıntı yok
  • arkadaşlar...tivibuev şebekesinde cihazlarınızın üzerinden aynı anda internete sağlıklı giriş yapabiliyormusunuz?...merak ediyorum forumdaşlarım...saygılarımı sunarım...
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.