Şimdi Ara

SKODA YETI KULUBU (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4.627
Cevap
77
Favori
549.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nicknick arkadaşım yorumunuz tam isabetli bu arada birtane daha 2000 km de satılık 1,6 dizel yeti var sanırım umdukları tasarufu yapamıyorlar yinede bilinmez ama ilginç daha km yapmadan satılması
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mşah

    nicknick arkadaşım yorumunuz tam isabetli bu arada birtane daha 2000 km de satılık 1,6 dizel yeti var sanırım umdukları tasarufu yapamıyorlar yinede bilinmez ama ilginç daha km yapmadan satılması

    nicknick arkadaşımın motor hakkında gayet açıklayıcı bir çalışma yapmış ama sizin 2000 km de satmasına katılmıyorum zaten adam 64 bin civarı istiyor aracına bu araçtan memnun olduğunu ve satabileceğini fiyatının uygun olduğunu gösterir bence aracın tek eksi tarafı stepne araziye çıkabilecek araç yapıyor stepne koymuyorsun ben hala bunu anlayamıyorum dağ başında lastik yarılsa ne yapacaksın
    ben aracı daha almadan ince stepneye bakıyorum acaba olurmu diye
    bilgisi olan arkadaşımız varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nicknick


    -turbo verimi arttıran bir özelliktir, egzos gazındaki atıl sıcaklık ve basınçtan istifade ederek yanma odasına atmosferik koşulların üzerinde basınç ve hacimle hava basılır ve aynı zengin karışım elde edilir.


    -Turbo motor eşit şartlarda her zaman atmosferiğe göre daha verimlidir


    -1.2 motorlu araba alıp gazliyacam sananlar fena halde yanılıyorlar, tam tersine bu tür ufak motorlarda gaz pedalına çok daha nazik davranmak zorundasınız, düşük viteste fazladan basacağınz her milimetre pedal boşa giden yakıttır.

    Sayın nicknick, teknik bakımdan destekli açıklamalarınıza katılıyorum. Sadece turbo "verimi arttırıyor" ifadesini doğru ama yetersiz buluyorum. Şöyle ki; 1.2 turbo motor bana 1.4 atmosferik kullanımı sağlasaydı sağladığı ufak getiri sebebiyle verimli derdim. Fakat 1.2 tsı motoru verim arttırmanın ötesinde performanslı buldum. Daha açık söyeleyeyim elimdeki 1.6 atmosferik honda cıvıc bu 1.2 tsı gibi canlı değil. Yani 1.2 tsı motor ile çokta iyi gazlanıyor aslında (hele de "s" modunda ve ilk kalkışta) Tabi böyle bir kullanıma turbo mekanizması ve aracın motoru ne kadar zaman karşılık verir onu bilemiyorum. Yakıt tüketimi seri kalkışta artıyor fakat bu durum kısa süreli olduğundan yakıt tüketiminin aşırı değerlerde tutulmasının mümkün olmadığını gözlemledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 25 Mart 2012; 16:18:15 >
  • kesinlikle, ben birim harcanan enerjinin ne kadarının faydalı işe dönüştüğünü söylemek istedim tam anlatamadım maalesef. turbo devreye girdikten sonra tork aniden artış gösteriyor sanırım bu motorda 1750 devir ki bu çok düşük bir rakam, bu da güzel bişey.

    1.2 turbo motor az basarsanız ekonomi sağlar, çok basarsanız da belli hızlara kadar iyi ivmelenme sağlar. Zaten bunu benim demem bişey ifade etmiyor, bütün saygın otomotiv testçileri aynı fikirde yorumlarında, 1.2 tsi şaşırtıcı bir motor.

    İşin püf noktası aslında dsg ile kullanırken 7. vitese kadar çıkmasını teşvik etmek. ani pedal hareketinde sanzıman tork isediğinizi varsayarak ve vites düşürür yada vitesi yükseltmez , bu da maalesef fazla yakıt demek. Manuel viteste ise bu kullanımı pekiştirip ustalaşmak. Aracın torku çok yeterli olduğu için motoru öldürürüm boğarım diye korkmak yersiz, vitesler devir çok yükseltilmeden seri şekilde yükseltilebilir bu yakıtta çok fark yaratıyor.

    Ayrıca aracın 1500 kg boş ağırlığını, sürtünme katsayısının yüksekliğini ve yerden yüksekliğini unutmamak gerekiyor. Tüm bunlara rağmen toyota yaristeki yakıt tüketimini beklemek hayal olur, 1.2 tsi yarise koysak herhalde 3. 3.5 litre yakacak uzun yolda :D

    bir de güner bey bu çöl rengi konsol ve kapı döşemesi çok güzel, resmini yukarıda koydum.
    Elegance paket dışında vermiyormu skoda bunu? Resmen kendi ayaklarına sıkıyorlar bu konuda. Bana göre gereksiz bir ton ekstra var sırf çöl rengi için onları da satın almaya zorlamaları pazarlama hatası. Çöl rengine bir de sunroof eklendimi bu bahar havasında içerideki ferahlığı düşünemiyorum, içeriden çıkmak istemem herhalde :D
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-skoda-menzil-den-2012-hatasiz-yeti-1-6-dizel-hatasiz-79506387/detay arkadaşlar bende bu araçtan alcam hatta kaporada verildi ama ilandaki aracın henüz 1500 kmde olması bende biraz şüphe uyandırdı.acaba denildiği gibi ekonomik değil yada sıkıntılımı sizce nedendir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunus1984

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-skoda-menzil-den-2012-hatasiz-yeti-1-6-dizel-hatasiz-79506387/detay arkadaşlar bende bu araçtan alcam hatta kaporada verildi ama ilandaki aracın henüz 1500 kmde olması bende biraz şüphe uyandırdı.acaba denildiği gibi ekonomik değil yada sıkıntılımı sizce nedendir

    İkinci el sitelerindeki durumlara itimat etmeyin. Akla hayale gelmeyecek ihtimaller olabiliyor. Gönlünüzü ferah tutun şahane bir araç alıyorsunuz.
  • inş günerbey ama fazla pirpirikliyim ondan olabilir bide affınıza sığınarak birkaç şey daha sorayım siz bilgilisiniz bu konularda.aracı ambıotion su mavisi aldım yoksa elegancemi alsaydım 5000 tl fark var birtane beyaz var elegance tavan siyah.sizce hangi renk daha güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunus1984

    inş günerbey ama fazla pirpirikliyim ondan olabilir bide affınıza sığınarak birkaç şey daha sorayım siz bilgilisiniz bu konularda.aracı ambıotion su mavisi aldım yoksa elegancemi alsaydım 5000 tl fark var birtane beyaz var elegance tavan siyah.sizce hangi renk daha güzel

    Estağfurullah, bu başlıkta çok daha fazla bilgili üyeler var. Özellikle teknik konularda sayın Apache44 var.

    Sorunuzla ilgili olarak ; banada ambition daha uygun geldiği için tercih etmiştim. Far sensörü, yağmur sensörü gibi ayrıntıları çok önemsemiyorum. Bence ambition gayet tatminkardır, ben olsam üzerine 5000 verip elegance almam. 3000 liraya bir rns 510 multimedia sistem (colombus) ve 2000 liraya güzel bir deri döşeme alırım. Hatta deri döşemeye de acele etmem, kendi döşemesi biraz yıpranana kadar sabrederdim. Renk işi zevke bağlı ben kapuçino bej tercih ettim. Fakat beyazıda çok alımlı buluyorum. İleride oluşabilecek ufak tefek çizik ve güneş altında uzun beklemeler bakımından beyaz renk gerçekten makul geliyor. Aracıda heybetli gösteriyor. Mavi renge özel ilginiz yoksa, ikisi arasında seçim yapılacaksa benim gönlüm beyazdan yana.

    Bence yapabileceğiniz en iyi tercihi yapmışsınız yeti almakla, bu paraya millet b sınıfı araç peşinde koşuyor. Zaten kullandıkça hak vereceksiniz. Hayırlı olsun
  • teşekkür ederim.. forumda 1.6 dizel kullanıcısı varmı. kalitesinden yana sıkıntım yok zaten yakıt değerlerini merak ediyorum herkese iyi geceler.
  •  SKODA YETI KULUBU


     SKODA YETI KULUBU


     SKODA YETI KULUBU


    http://www.briskoda.net/forums/topic/144075-yeti-forum-members-picture-thread/page__view__findpost__p__1951397
    Bu resimlerdeki tel falso 3 kol yerine 4 kol direksiyon, ambitio 3 kol sanırım ve harika.

    Bu açık bej renk konsol ve iç döşeme sadece elegance damı var yoksa ambitionda da mükün müdür kimse cevap vermedi henüz.
    Resimlerden de görüleceği gibi bu iç döşeme arabaya derinlik ve ferahlık sağlıyor. Araçtan çıkasım gelmez bide sunroof oldumu :)

    Dış görünüme de aldanmayın arkadaşlar, gerçi burası kararını zaten verenlerin bölümü ama, resimlerden de görüldüğü üzere önemli olan arababanın sürüş dinamiği, sorunsuzluğu ve konfor/kalitesidir. Arabayı dışarıdan değil içeriden sürüyorsunuz.
  • 1.6 Greenline Ambition aldım Elegane almadığıma pişmanım. İçim gidiyor valla

    Yakıtı gaza basana bağlı arkadaşlar. 120 Km civarı hızlara çıkıldığında (TEM 2. Köprü yolunda denedim) 4-5 Lt civarı bir tüketim oldu 120 km için ideal.

    90 Km civarına indiğinizde eminim daha da düşer.

    Rodaj bitmeden dayanamayarak 1000 Km deki araç ile biraz da gaza yüklendiğimde sorunsuz 180 Km hıza ulaştı, ancak sol şeritte 90 km ile gidenler sayesinde (ki allah razı olsun onlardan rodaj dönemini iyice yemiş olucaktım) daha da yüklenemedim araca.

    Sürüş dinamikleri seri nerdeyse C segmenti bir dizelden daha ileri diyebilirim.

    Sürüş yüksekliği ve konforu zevk verdiriyor. 2015 yılında dizel otomatiği çıkarsa sıfırlama vaktim gelmiş demektir aracı düşünmeden alırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trakyatrakya

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    1.2 TSI motor kendi gözlemlerime göre 2.0 atmosferik motorla aynı yakıyor belkide fazla.


    Hayatında otomobil görmüş (kullanmış değil dikkat edin; görmüş biri) 2.0 atmosferik motor ile 1.2 tsı motor aynı yakıyor iddiasını savunmaz. Sanal ve gerçek alemde bu iddiayı ortaya atan ilk ve tek insansınız. Evvelce sorularınıza yanıt vermeye çalıştığım için kusuruma bakmayın, ısrarın faydadan çok zarar getireceğini düşünüyorum. Bundan sonra herhangi bir şekilde mesajlarınıza müdahil olmayacağım.

    Yakıt konusunda merak edebilecek başkaca arkadaşlar için tüketime dair video ekledim, yukarıda var zaten. Zaten skoda forumlarından ve buradaki kullanıcılardan teyid edebileceklerdir. İyi forumlar


    GUNER BEY YAKAR NASIL MI ?
    1.2 tsı aracı 2000 motor gıbı kullanmaya calısırsanız yakar....

    en basıtınden 2000 motorlu bır arac 140 km hızla gıderken 3000 devırle gıder.

    ama 1.2 tsı 140 km ıle gıderken 5000 devırle gıder. o zamanda yakar.


    bu gıbı durumlarda ve aşırı devırlı kullanımda 1.2 tsı daha ccok yakar tahmınım.

    bakalım nısan bası gıbı 1.6 tdı amb teslım alıcam
    benkı devırlı kullanırım (kaldıkı dızel aracları devırlı kullanın dıyorlar)

    test aracı bakarsam 100km de 4.5lt nın uzerıne cıkamayacagım.

    ancak yetı gıbı cusselı bır aracında normal kullanımda 7 lıtre yakması basarı...

    hocam yine müdahale etmek zorunda kalıyorum .o sizin dediğiniz olay şöyle oluşur:elinizde 2 ila 1.2 litrelik kap var diyelim.hangisi daha çok su alır bu bir.diğer yandan 5000 devirle 1.2 tsi 160 km civarı sürat yapar bu iki.siz 2 litrelik düz atmosferik motorla 160 sürat yaparsanız şamandranın nasıl düştüğüne sizde şaşırırsınız.lütfen böyle kritik rakamları rüzgarla savurmayalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trakyatrakya

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    1.2 TSI motor kendi gözlemlerime göre 2.0 atmosferik motorla aynı yakıyor belkide fazla.


    Hayatında otomobil görmüş (kullanmış değil dikkat edin; görmüş biri) 2.0 atmosferik motor ile 1.2 tsı motor aynı yakıyor iddiasını savunmaz. Sanal ve gerçek alemde bu iddiayı ortaya atan ilk ve tek insansınız. Evvelce sorularınıza yanıt vermeye çalıştığım için kusuruma bakmayın, ısrarın faydadan çok zarar getireceğini düşünüyorum. Bundan sonra herhangi bir şekilde mesajlarınıza müdahil olmayacağım.

    Yakıt konusunda merak edebilecek başkaca arkadaşlar için tüketime dair video ekledim, yukarıda var zaten. Zaten skoda forumlarından ve buradaki kullanıcılardan teyid edebileceklerdir. İyi forumlar


    GUNER BEY YAKAR NASIL MI ?
    1.2 tsı aracı 2000 motor gıbı kullanmaya calısırsanız yakar....

    en basıtınden 2000 motorlu bır arac 140 km hızla gıderken 3000 devırle gıder.

    ama 1.2 tsı 140 km ıle gıderken 5000 devırle gıder. o zamanda yakar.


    bu gıbı durumlarda ve aşırı devırlı kullanımda 1.2 tsı daha ccok yakar tahmınım.

    bakalım nısan bası gıbı 1.6 tdı amb teslım alıcam
    benkı devırlı kullanırım (kaldıkı dızel aracları devırlı kullanın dıyorlar)

    test aracı bakarsam 100km de 4.5lt nın uzerıne cıkamayacagım.

    ancak yetı gıbı cusselı bır aracında normal kullanımda 7 lıtre yakması basarı...

    aracı geçenlerde arkadaşa aldık yılda 40 binin üzerinde yol yapıyor.ve geçen cuma yakıt durumuna baktık şehir içi 7.6 litre öyle senin dediğin gibi 4-5 litre değil yani bu da beni haklı çıkarıyor.birde ara hızlanmasını hiç beğenmemiş arkadaşım.ama yinede diğer araçlarla kıyaslandığında hem konforlu hemde çok sağlam bir araç.yeti varken bu sınıfta başka bir araç düşünemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Apache44 -- 27 Mart 2012; 10:09:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trakyatrakya

    emın ol 1.2 tsı ın tek avantajı DSG (oda sorun cıkarırmı dıye dusun dur).dsg ayrı bır keyııf

    yıl da 10 bın km yapan bırı 7 bın tl lık farkı 2 yılda kapatır. vergı vs dahıl bu hesaba.

    ve 2.elde satarken cok daha kolay satarsın 1.6 tdı . tabı 3 yılda 200 bın km yı gormessen

    farkındamısın satılık 1.2 tsı kaynıyor nette.hele bu 1.6 tdı bu fıyata cıkınca kaldı mılletın elınde yada fıyatı dustu.

    nısan bası arac elımde olacak 1.6 tdı. bende 3.5 lt tutturucam .

    hesabını neye göre yaptığını çok merak ettim doğrusu.niye bu kadar takıntı yaptın şu yakıt meselesini anlamadım.sen git 1.6 tdi al öbürü gitsin 1.2 tsi alsın herkesin zevki ayrı.ayrıca arabayı sırtında taşı 3.5 litreden daha aşağıya düşeceğine eminim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nicknick

    Bu açık bej renk konsol ve iç döşeme sadece elegance damı var yoksa ambitionda da mükün müdür kimse cevap vermedi henüz.
    Resimlerden de görüleceği gibi bu iç döşeme arabaya derinlik ve ferahlık sağlıyor. Araçtan çıkasım gelmez bide sunroof oldumu :)


    Skoda Ata (Ankara) ile görüştüm, maalesef sadece elegance alırsanız o renk döşeme seçeneği varmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: yunus1984

    inş günerbey ama fazla pirpirikliyim ondan olabilir bide affınıza sığınarak birkaç şey daha sorayım siz bilgilisiniz bu konularda.aracı ambıotion su mavisi aldım yoksa elegancemi alsaydım 5000 tl fark var birtane beyaz var elegance tavan siyah.sizce hangi renk daha güzel

    Estağfurullah, bu başlıkta çok daha fazla bilgili üyeler var. Özellikle teknik konularda sayın Apache44 var.

    Sorunuzla ilgili olarak ; banada ambition daha uygun geldiği için tercih etmiştim. Far sensörü, yağmur sensörü gibi ayrıntıları çok önemsemiyorum. Bence ambition gayet tatminkardır, ben olsam üzerine 5000 verip elegance almam. 3000 liraya bir rns 510 multimedia sistem (colombus) ve 2000 liraya güzel bir deri döşeme alırım. Hatta deri döşemeye de acele etmem, kendi döşemesi biraz yıpranana kadar sabrederdim. Renk işi zevke bağlı ben kapuçino bej tercih ettim. Fakat beyazıda çok alımlı buluyorum. İleride oluşabilecek ufak tefek çizik ve güneş altında uzun beklemeler bakımından beyaz renk gerçekten makul geliyor. Aracıda heybetli gösteriyor. Mavi renge özel ilginiz yoksa, ikisi arasında seçim yapılacaksa benim gönlüm beyazdan yana.

    Bence yapabileceğiniz en iyi tercihi yapmışsınız yeti almakla, bu paraya millet b sınıfı araç peşinde koşuyor. Zaten kullandıkça hak vereceksiniz. Hayırlı olsun

    aynen katılıyorum tam benim yaptığımı tarif etmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nicknick

    quote:

    Orijinalden alıntı: trakyatrakya

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    1.2 TSI motor kendi gözlemlerime göre 2.0 atmosferik motorla aynı yakıyor belkide fazla.


    Hayatında otomobil görmüş (kullanmış değil dikkat edin; görmüş biri) 2.0 atmosferik motor ile 1.2 tsı motor aynı yakıyor iddiasını savunmaz. Sanal ve gerçek alemde bu iddiayı ortaya atan ilk ve tek insansınız. Evvelce sorularınıza yanıt vermeye çalıştığım için kusuruma bakmayın, ısrarın faydadan çok zarar getireceğini düşünüyorum. Bundan sonra herhangi bir şekilde mesajlarınıza müdahil olmayacağım.

    Yakıt konusunda merak edebilecek başkaca arkadaşlar için tüketime dair video ekledim, yukarıda var zaten. Zaten skoda forumlarından ve buradaki kullanıcılardan teyid edebileceklerdir. İyi forumlar


    GUNER BEY YAKAR NASIL MI ?
    1.2 tsı aracı 2000 motor gıbı kullanmaya calısırsanız yakar....

    en basıtınden 2000 motorlu bır arac 140 km hızla gıderken 3000 devırle gıder.

    ama 1.2 tsı 140 km ıle gıderken 5000 devırle gıder. o zamanda yakar.


    bu gıbı durumlarda ve aşırı devırlı kullanımda 1.2 tsı daha ccok yakar tahmınım.

    bakalım nısan bası gıbı 1.6 tdı amb teslım alıcam
    benkı devırlı kullanırım (kaldıkı dızel aracları devırlı kullanın dıyorlar)

    test aracı bakarsam 100km de 4.5lt nın uzerıne cıkamayacagım.

    ancak yetı gıbı cusselı bır aracında normal kullanımda 7 lıtre yakması basarı...

    sizden de alıntı yaparak bir kaç noktaya değineyim

    -turbo verimi arttıran bir özelliktir, egzos gazındaki atıl sıcaklık ve basınçtan istifade ederek yanma odasına atmosferik koşulların üzerinde basınç ve hacimle hava basılır ve aynı zengin karışım elde edilir.

    -Dizel motor devirli kulla-nılmaz! tam tersine dizelde 3000 deviri geçmek sakıncalıdır.

    -denildiği gibi tork devir eğrisi burda önem kazanıyor, yüksek hızlara çıkıldığında 1.2 motor çok devir yapmak zorunda, devir ne kadar yüksek olursa yakıt tüketimi de o oranda artar. Mümkün olduğunca 2000-2500 devir arası kullanmanız gerekiyor.

    -Bunun dışında dsg kavrama 6 veya 7 vitese atamıyor olabilir, yol eğimi sebebiyle veya yakıt kalitesi ile ilgili olabilir. Araç zaten 1500 kg diyorsunuz bir de yüklenmişse?

    -Turbo motor eşit şartlarda her zaman atmosferiğe göre daha verimlidir

    -Kendimden örnek vereyim, 1.3 atmosferik yaris toyota ve tork konvertorlu tam otomatik. düz yolda araç 4 vitese geçerse ort 80 kmh. ile 4.5 5 litre arası yakıyorum. 90 kmh 5.5 6 arası ve üzerindeki hızlarda bu sarfiyat giderek artıyor. Ufak motorlu araçlar yolda her daim sağ şerite mahkumdur, bunu bilerek satın alacaksınız. 1.6 corolla da var o da otomatik , onda 5 litreyi hiç bi zaman gremiyorum ekranda ki pedal hassasiyetim üstündür.

    -1.2 motorlu araba alıp gazliyacam sananlar fena halde yanılıyorlar, tam tersine bu tür ufak motorlarda gaz pedalına çok daha nazik davranmak zorundasınız, düşük viteste fazladan basacağınz her milimetre pedal boşa giden yakıttır.

    İste bende bunu söylemeye çalışıyordum.

    Sn. Günerkanat,

    Hatırlarsanız sinirlenmiştiniz ben "1.2 TSI motor az yakar deyip insanları yanıltmayın" dediğimde. İşte ben bunu söylerken kimseyi birşeyle suçlamadım bunları söylemeye çalışmıştım. Belki bende izah edemedim heralde. :)
  • arkadaşlar yakıt konusunu ve yok dizeli daha iyi satarsın benzinliyi zor satarsın vs.vs.vs. bunları geçip bindiğiniz araçtan zevk almaya bakın.şu 3 günlük dünyada yatırım yapacaksanız gayri menkul alın.hem ihtiyaçlarımı karşılamak için araba alayım hem de yatırım yapayım,yok böyle bir şey.herkes kendini kandırıyor.yakmasın ucuza bineyim daha çok iktisat yapayım diyorsanız 3 - 5 sene daha bekleyin elektrikliler yaygınlaşsın gidin ondan alın.ama bu süreyide yaya yürüyerek geçirin.gülü seven dikenine katlanır.saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    quote:

    Orijinalden alıntı: nicknick

    -1.2 motorlu araba alıp gazliyacam sananlar fena halde yanılıyorlar, tam tersine bu tür ufak motorlarda gaz pedalına çok daha nazik davranmak zorundasınız, düşük viteste fazladan basacağınz her milimetre pedal boşa giden yakıttır.

    İste bende bunu söylemeye çalışıyordum.

    Sn. Günerkanat,

    Hatırlarsanız sinirlenmiştiniz ben "1.2 TSI motor az yakar deyip insanları yanıltmayın" dediğimde. İşte ben bunu söylerken kimseyi birşeyle suçlamadım bunları söylemeye çalışmıştım. Belki bende izah edemedim heralde. :)

    Araç kullanım alışkanlıklarımız çok farklı. Ben genellikle yumuşak; 80-90 bazende 100 km hız/saat bandında kullanıyorum. Dolayısıyla tüketim miktarım size nazaran daha düşük oluyor. Genel kullanıcıyı da böyle kabul ettiğim için aracın tüketiminin makul olduğunu ifade ettim. Hala da ısrar ediyorum. Keza tüketimim hala o videodaki gibi.

    Siz bu araçla bastığınızda yaktığınızdan bahsediyorsunuz, doğrudur. Fakat gidip 2.0 xtrail ile 140-150 üzeri basın, performanslı kullanın, limonatayı bardaktan pipetle çeker gibi benzinin yitip gittiğini görürsünüz. Bu durum yetiye özel değil. "Yeti 2.0 atmosferikten daha çok tüketiyor" kısmınaydı itirazım.

    1.2 yetiyle piyasada dolaşan 1.4-1.6 atmosferik motora sahip, yaygın ve ortalama binek otomobillerin çoğundan iyi gazlarsınız. Gazlama durumlarında onlarda, sizde fazla tüketirsiniz. 105 beygir 175 tork öyle pek düşük değerler değil. Sayın nicknick' e de bu sebeple alıntıladığım hususta katılmadığımı ifade ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 26 Mart 2012; 11:27:09 >
  • 15 yaşımdan beri araç kullanıyorum onlarca farklı araca bindim ve herzaman ilk kasası daha güzel olur diyerek çok paralar harcadım ama şimdiye kadar kalıbımı basarım böyle güzel bir araca binmedim.her zaman diyorum direksiyona geçtiğimde kamyon kullanıyormuşum gibi bir his oluşuyor içimde o görkemli kaputa baktığımda ,ama gaza yüklendiğimde de spor bir aracı kullanıyormuşum gibi geliyor bana.daha ne isteyeyim hamd olsun .2 litre az yakmış 2 litre fazla yakmış.takmıyorum böyle şeylere.sizde benim gibi yapın aracınızı sevinki oda sizi sevsin.ben ilk aldığımda ertesi günün sabahını iple çekiyordum.hiç bir aracımda böyle şeyler hissetmedim.yeti de farklı bir şeyler var sanki sizin düşündüklerinizi yapıyormuş gibi geliyor bana ona kızdığınızda size cevap olarak yakıttan yana kötü cevap veriyor ama onu okşar gibi kullandığınızda şamandra sanki hiç oynamıyor hep aynı yerinde duruyor.ben aracımı çok seviyorum.sizde sevin fazla kurcalamayın .kalbinizin atışlarını çok dinlerseniz kalp ritminiz bozulurmuş,buda onun gibi bir şey.saygılarımla
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.