Şimdi Ara

VİTESİ ÇATT!! DİYE 4' E ATANLAR KLÜBÜ (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
341
Cevap
15
Favori
35.732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ekleyin benide
  • Benide ekle hocam çatt çatt 4
  • Geçenlerde bir sabah uyanmışım haberim yok uyanmışım işte..Ekmek almak için arabaya bindi bizim komşu.Havadada bir kar bir kar...Nice mercedesler bmwler audicikler soğuktan tir tir titrer yerlerinden kalkamazken bizim komşu bindi ceedine vitesi çatt diye attı 4'e ev bakkal arası 10 metre inanırmısınız 220 gördü araba patladı gittiiiiiiiiiii

    Zaten bu ceedin 4.ci vitesini seyyar tayyar buldu diyola


    http://www.timsah.com/Seyyar-Tayyar-Yogurt-da-benim-icadim-Patladi-Gitti/n000M4bltKT




  • ahaha çok iyiymiş.beni de yaz dostum
  • beide ekleyin
    geçenlerde benim master ile otoyolda ilerliyorum 5.vites 120 km hız ile o da ne arkamda bi golf sellektör yapıyor hemde TSİ 122 lik sen misin dedim bana selektör yapan vitesi hemen ÇATT!! diye 4 e bir çektim araba birden 220 km hıza bi fırladı

    neyse sonra uyanmışım meğer kabusmuş bu ceed ci beni çok etkiledi her gece göyle kabuslar görüyorum geçenlerde q7 yi geçmiştim 4.viteste
  • Benide yazarmısın? O günden beri hep 4'e atıyorum çat diye.
  • Evet arkadaşlar uzun zamandır aklımda olan 3 kelimelik tümce ( Ceed + gizli beygirler + çaat 4. vites ) bana gereksiz yere sahip olduğum 6 fitesli M3' mü sattırdı...Zaten bir espriside yoktu araç zaten 4.0 motor 420 HP idi bu araçla yarışmak veya hız yapmanın bir anlamı yok asl olan gücü ruhunda yada içinde yada bilmemki beygirleri neresine saklı ise orda HİSSETİREN BİRR Ceed SPECİAL aldım..Ama bu farklı..Normalde 1,6 - 126 HP olan varmış, bu beygirlerin gizli olduğu halde dynoya sokularak aracın ölçülmüş gücü olmakla beraber ben nasılsa gizli beygirleri var diye 1,4 GLS 90 HP olanını aldım..Sahibinden comda Kia Ceed Hastası bir vatandaştan hemide 74,500 yazarken 75.000 e aldım ama değer..

    İşte 5 vites olduğu halde avını hep 4. vitesle o haşmetli çaaat sesini çıkararak avlayan ben, yani Ceed sahibi size de her kula nasip olmayan bir kampanya sunuyorum..

    DİKKAT BU KAMPANYANINI MUADİLİNİ FERRARİ YADA LAMBORGHİNİ YAPIYOR ONA GÖRE CİDDİYET YANİ,,,,

    gizli beygirleri açığa çıkarma fırsatı

    FIRSAT BU FIRSAT..


    Günün Groupon'u:
    Hayallerinizin Sesini Dinleyin! KİA CEED (türkçe okunuşu çaat ) ile Pistte Sürüş Deneyimi %75 Fırsatla 399 TL yerine 99 TL! (15 Mart'a kadar geçerlidir)


    Fırsat Bu Fırsat

    * Hayallerinizi gerçekleştirmeye devam ediyoruz! 4 fitesli 220 ye ok gibi fırlayan, buzda 4.vitesle kalkan , başka bir eşi olmayan, içindeki gizli beygirlerle M3 tokatlayan, 30 a alınıp 75 e satılan bu özel araç ile pistte sürüş heyecanı 399 TL yerine 99 TL!

    * Fırsatınızdan dilediğiniz kadar satın alarak 3 turluk pist heyecanınızı 3'er 3'er katlayabilir ya da sevdiğiniz şanslı kişilere doğum günü ya da yılbaşı hediyesi olarak sunabilir, isterseniz E5 e pusu kurup M5 - M3 yada TSI ları ağınıza düşürürebilirsiniz..

    * Ceed ( içindeki gizli beygirlerle beraber) bizden, keyfini sürmesi sizden! Hayatınız boyunca unutamayacağınız bu deneyimi ister "DVD'ye kaydettirerek" ölümsüzleştirin, istersenizde DH ye gelin yazın hep beraber GÜLEK

    benide ekle nolurr..




  • üç gün nete giremedim herkes çat çat cı olmaya karar vermiş hepinizi ekledim
  • imzalar niye değişmedi hala, hadi beyler herkes imzalasın. çat çat.
  • Valla bilmiyorum ama sanırım bu 4.vites özelliği benim Picanto da bile var. 1.1 dizel motorlu aracım 4. vitese geçince maşallah dedirtiyor kendisine.

    Geçen gün 1.6 dizel Focus tokatladım 4.vitese çat diye atınca.
  • Otomatik vites başka şey, otomatikleştirilmiş manuel vites başka şey, CVT başka şey. Saydığın arabalar bu 3 farklı sistemi kullanıyor. Dolayısıyla otomatik üst başlığı altında birbirinden neredeyse tümüyle farklı sistemlerden söz ediyorsun. Otomatikleştirilmiş manuel vites (mesela Toyota MMC) kavrama için kalsik debriyaj baskı-balat sistemini kullanır, pedalın görevini bir servo ya da elektrik motor üstlenir. CVT'de ise yine aynı şekilde disk kavrama vardır ama sadece kalkışta ve geri viteste kullanılır, vites geçişlerinde kullanılmaz. Otomatik viteste ise kavrama bir tork konverter aracılığı ile gerçekleştirilir planet-sun-ring dişli sistemi kullanılır, vites geçişleri ise tork konvertörde artan yağ basıncının beyin adı verilen hidrolik mantık devresinden geçerken farklı basınçtaki valflerin açıp kapamasıyla yağ yolunun değiştirilmesi neticesinde elde edilir. sun-planet-ring dişli sistemi yapısı gereği ancak 2 set güneş-gezegen-ring dişlisi ardarda yerleştirildiğinde 4 ileri ve 1 geri vitese ulaşılabildiği için otomatik (AT) viteslerin hemen tamamı (hepsi değil) sadece 4 ileri vitese sahiptir. 5 veya 6 vitesli yapabilmek için 3. bir ring-sun-planet dişli grubu yerleştirmek gerekir ve bu beyinde daha çok çekvalfin kullanılmasına daha farklı yağ basınçlarına ihtiyaç duyulmasına neden olacağından mekanik olarak mümkün olsa bile ekonomik ve kullanışlı olmadığından üretilmez.

    Her sistemin kendine özgü avantajları ve dezavantajları vardır. Vites sayısı herşey değildir. Bir şanzımanın başarısı veya teknolojik düzeyi vites sayısına indirgenemez. Vites sayısı işin biraz da pazarlama yönüdür. 5 veya 6 vitesten sonra 7. veya 8. viteslerin gerekliliği tartışılır. Ama ortalama alıcı için "daha fazla daima daha iyidir". Firmalar da bunu bildikleri için makul olanın sınırlarını zorlarlar.

    Özetle, her 3 sistemin kullanışı da farklıdır. Otomatikleştirilmiş manel şanzımanda vites geçişleri aynı manel vitesteki gibi olduğundan vites geçişleri net olarak hissedilir. Otomatik viteste de hissedilmekle birlikte motor devri AMT'lerde olduğunun aksine motor devri düşmediğinden geçiş daha akıcıdır. En akıcı geçiş ise teoride (kademelendirilmemişse) CVT şanzımandadır ama o da kademelendirildiği için vites geçişleri hissedilmektedir. bana göre tam otomatik vitesler en kullanışlı olanlarıdır çünkü kavrama için tork konvertör kullanıyorlar.

    Hadiseye, yakıt tasarrufu açısından yaklaşırsanız tam otomatikler en kötü sonucu vereceklerdir. Bunun vites sayısı ile doğrudan ilşkisi yok (dolaylı var), yapısal ilişkisi var.

    ALINTI
    =TRALLES =




  • 1.-2.-3.-5. vites aslında çok gereksiz...

    Araba dediğin bi 4. Vites bide geri vites olması lazım.

    4. vites bile yetebilir tek başına..


    ÇAT!
  • Unutmadan kia firması ceed için otomatik vites üretmeyi bırakmış manuel 4. vitesli modeli varken tutulmuyormuş
  • Hocam Eklememişsin Hala


    İmzam Böyle Kalsa Olur mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiredWarrioR

    Hocam Eklememişsin Hala


    İmzam Böyle Kalsa Olur mu ?


    sanırsam görmedin ama ben geçen gün eklemiştim zaten seni imzayı eklemek sana kalmış eklemesen de sorun olmaz
  • dün eve giderken canım çok sıkılıyordu, birden vites topuzunu gördüm, ama gözümün önüne imzadaki topuz geldi. lan dedim, atın ölümü arpadan olsun, çattt diye attım dörde, kökledim gazı. 6000 devirde 180 oldu ama yol bitti daha basamadım. yalnız şunu farkettim, 4'e takınca çok deli kaçıyo alet.

    yiğidi öldür ama hakkını yeme,

    adam haklıymış beyler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|


    quote:

    Orijinalden alıntı: TiredWarrioR

    Hocam Eklememişsin Hala


    İmzam Böyle Kalsa Olur mu ?


    sanırsam görmedin ama ben geçen gün eklemiştim zaten seni imzayı eklemek sana kalmış eklemesen de sorun olmaz


    Nasıl Görmedim Ben yav Eyvallah Hocam




  • Kardeş beni de çat diye eklesene

    İmza bomba olmuş bu arada
  • benide ekleyin beyler
    ama bnce bigün grup buluşması yapalım ustaddn nası yapılcanı öğrenelim
  • Vay be çat diye vitesi photoshop yaptım efsane oldu.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.