Şimdi Ara

E-5 Hız Sınırı 70 e düştü Radar Para Bastı (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
299
Cevap
1
Favori
39.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • D100 (E5) Karayolu'nda Selimpaşa-kumburgaz arasında 59 Km hız için Radar Cezası kesmişler.D100 hız limiti 70 km diye biliyordum (not eklemişler cezaya yerleşim yeri içi diye).İstanbul da araç kullanmak çok zor artık.Her yer eds kamerası,her yer radar.50 km hızla giderken aniden sarı ışık yanıyor frene sert bassam arkamdaki çarpacak sarıda geçsem ceza yazıyor eve yolluyorlar.En azından eds koydukları her ışığa bir süre sayacı taksınlar aksi halde sarıda durmak mümkün değil resmen tuzak yani.Selimpaşa'da E5 hız limiti 50 km nasıl oluyor ?yerleşim yeri içi diyor E5'in tamamı zaten yerleşim yeri içi değil mi?Devlet gelirlerini nasıl arttıralım diye düşünüp çareyi ceza kesmekte bulmuş.En iyisi yola hiç çıkmamak.Depoyu doldururken ödediğimiz ötv'ler yetmiyor.Dünyanın en pahalı benzinini kullanmamız yetmiyor.Elektronik ceza bizi paranoyak yaptı.Yollar artık devlet gelir kurumu olarak çalışıyor.İstanbul'un trafik problemini böyle çözecekler herkese ceza yazalım her yere radar kuralım her yere kamera koyalım milletin canını yakalım hem cebimiz dolsun hem de cezadan canı yananlar yoldan çekilsin yollar zenginlere kalsın.İşte hükümetin İstanbul'daki trafik problemine bulduğu çözüm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kicker


    quote:

    Orijinalden alıntı: ramazanyurt

    milleti paranoyak yaptılar resmen. nerde radar var nerde yok artık bilinmiyor. otobanda, bölünmüş yollarda haddinden aşağı hız sınırı koymak güvenlik bakımından değildir. zaten bu durumu yukarıda arkadaşlar bahsetmiş. sömürülüyoruz! şu kemiğe delip geçen bıçağın çıkarılarak artık birilerine saplanması gerek, bu da sandıkta olacaktır inşallah

    Radarlar zaten bilinmemek için konulur bilinen yerlerde olsa ne anlamı kaldı ki?

    Radarlar, yüksek hızların yapıldığı veya kaza riski taşıyan yerlere konulması gerekir caydırı olması sebebiyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mardina

    D100 (E5) Karayolu'nda Selimpaşa-kumburgaz arasında 59 Km hız için Radar Cezası kesmişler.D100 hız limiti 70 km diye biliyordum (not eklemişler cezaya yerleşim yeri içi diye).İstanbul da araç kullanmak çok zor artık.Her yer eds kamerası,her yer radar.50 km hızla giderken aniden sarı ışık yanıyor frene sert bassam arkamdaki çarpacak sarıda geçsem ceza yazıyor eve yolluyorlar.En azından eds koydukları her ışığa bir süre sayacı taksınlar aksi halde sarıda durmak mümkün değil resmen tuzak yani.Selimpaşa'da E5 hız limiti 50 km nasıl oluyor ?yerleşim yeri içi diyor E5'in tamamı zaten yerleşim yeri içi değil mi?Devlet gelirlerini nasıl arttıralım diye düşünüp çareyi ceza kesmekte bulmuş.En iyisi yola hiç çıkmamak.Depoyu doldururken ödediğimiz ötv'ler yetmiyor.Dünyanın en pahalı benzinini kullanmamız yetmiyor.Elektronik ceza bizi paranoyak yaptı.Yollar artık devlet gelir kurumu olarak çalışıyor.İstanbul'un trafik problemini böyle çözecekler herkese ceza yazalım her yere radar kuralım her yere kamera koyalım milletin canını yakalım hem cebimiz dolsun hem de cezadan canı yananlar yoldan çekilsin yollar zenginlere kalsın.İşte hükümetin İstanbul'daki trafik problemine bulduğu çözüm

    Denetimler arttı şikayetlerde arttı.Kurallara uymayanlara ceza yazmak ne zamandan beri eleştiri konusu oldu.Dingonun ahırıydı ortalık şimdi el attılar trafik adam edilmeye çalışılıyor.Alışmışız rahatlığa tabi şimdi kurallara uymak zor geliyor.Adam gibi araba sürene cezamı yazılıyor?Trafik cezalarının ne alakası var ÖTV yada yakıt fiyatlarıyla?Vergimi ödedim ben istediğimi yaparım arkadaş diye yollarda mı dolaşalım?Aniden sarı ışık yanıyormuşta, duramıyormuşta.Zaten ışıklara gelirken yavaşlamak zorundasın.Avrupa da ki sürücüleri öve öve bitiremiyoruz onlar insan aşığı olduğundan saygılılar zaten bütün kurallara.




  • E5 yanyollarda hız sınırı 50 km dikkat edin. Yanyolda ayrı kamera var 56 km üzeri radar cezası yersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xiamen

    E5 yanyollarda hız sınırı 50 km dikkat edin. Yanyolda ayrı kamera var 56 km üzeri radar cezası yersiniz.

    yan yolda bisikletle 60 ile gidiyorum daha ceza yemedim
  • Bakalım ne zaman bu konuya yana yakıla yazacağız... Bence çok yakın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    quote:

    Orijinalden alıntı: xiamen

    E5 yanyollarda hız sınırı 50 km dikkat edin. Yanyolda ayrı kamera var 56 km üzeri radar cezası yersiniz.

    yan yolda bisikletle 60 ile gidiyorum daha ceza yemedim

    Yakında gelir ceza plakana ceza.

    Bisikletle düz yolda anca 55 km yapmıştım. Yokuş aşağıda 75 km. O da şehirdışı yollarda. Antalya bisiklet binmek için çok güzel bir şehir ama İstanbulda cesaret edemem.




  • Trafik cezası =devlet geliri,Vergi=devlet geliri işte alakası bu.Ne kadar fazla yasak o kadar fazla ceza=tahsilat.Yere tükürmenin de cezası var.Vatandaşın plakası olsa ona da kameradan durmadan ceza yazacaklar.İlerde onu da görürüz bize de hgs etiketi takarlar bi kanunla ondan sonra yolla vatandaşın hesabına cezayı otomatik.Trafik kurallarına uyalım uymayanları cezalandıralım ama kuralları uygulanabilecek şekilde koyalım.Sahil yolu Kenedy caddesini 20 Km boyunca tercihli otobüs yolu yapıp tek şeride düşürüp heryerine kamera koyup sonra da 650 lira ceza yollamayalım otobüs yoluna yasak saatte girdin diye çünkü bu kurala kimse uyamıyor uysa o yoldan 3 saatte varır işine.Neyse bizler koyun kuzu öderiz cezamızı çekiliriz yollardan parası olan kullansın yolları cezaları da arttıralım iki katı üç katı olsun zengine dokunmaz nasıl olsa.Parası olmayan otobüsle de gider yürüyerek de.Devletimiz kazansın.




  • @ mardina
    D100 (E5) Karayolu'nda Selimpaşa-kumburgaz arasında 59 Km hız için Radar Cezası kesmişler.D100 hız limiti 70 km diye biliyordum (not eklemişler cezaya yerleşim yeri içi diye).

    http://www.viamichelin.com/

    Linke tıklıyoruz Sağ tarafta haritayı açıyoruz. D-100 ü buluyoruz , Büyükçekmece üzerine geliyoruz, sağ tıklayınca açılan pencerede yeşil bayraklı "departure" üzerine tıklıyoruz. Bu nokta seyahatinizin başlangıcı olacak.

    Silivri üzerine geliyoruz, sağ tıklıyoruz açılan pencerede kırmızı bayraklı "destination" üzerine tıklıyoruz. Bu nokta sizin varış noktanız.

    Orta pencerede "summary of the route" ın alt tarafında "Show 3 traffic incidents on route" üzerine tıklıyoruz.

    Aaa!

    8 km de 0.5 km boyunca 50 mph speed limiti,
    8.5 km de 30 mph ( 50 km )speed limit
    36 km 30 mph speed (50 km) limit leri varmış !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oldsalt -- 26 Nisan 2013; 21:34:52 >




  • Bu hafta aynı yoldan silivriye gidip hız limitlerine uyarak yol aldım.Bu seferde arkamdan gelenler durmadan selektör yapıp korna çalıp sıkıştırıyorlar.Adamlar bazı yerlere 30 km limit bile koymuş.Sen kurala uymaya çalışınca uymayanlar güvenlik riski yaratıyor sana,kimisi sağından emniyet şeridinden geçiyor kimisi solundan geçerken el kol hareketi yapıyor.Kurala uymasam ceza yiyeceğim uysam güvenli yol alamıyorum.Bence hız limiti 50 yerine 70 olmalı veya denetim sürekli olmalı ki herkes limite uysun kimse yavaş gidiyorsun diye seni sıkıştırmasın.E5 büyükçekmeceden sonra neredeyse her 5 kilometrede bir radar koymuşlar zaten.Artık sokağa çıktığınız andan itibaren biri bizi gözetliyor.Mobese,radar,otobüs,metro,tren,güvenlik kameraları heryerde.Artık hepimiz kayıt altındayız.Geriye birtek vatandaşın kimlik numarasını elektronik olarak uzaktan tanıyabilecek bir alet lazım onu da hallettiler mi tamam.bilim kurgu filmlerinde bileklik yada deri altına gömülü çip görüyorduk ama şimdi bunlara da gerek yok.Nufus kağıdına bir çip eklerler işlem tamam.
    Kanun belli,trafik kuralları belli.Biraz sıkı taip kamera falan ondan sonra tahsilatlar başlar.Sen sinyal vermeden döndün,sen yasak yere park ettin sen hızlı gittin,ters yöne döndün falan derken bir bakmışsın bütün bütçe açıkları kapanır.Nasılsa milyonlarca otomobil var yollarda istanbul sokakları da heryerde yasak tabelaları dolu park yasak dönüş yasak,her kavşakta bir ışık,heryerde yaya geçidi,tek yön,sola dönüş yasak sağa dönüş yasak , u dönüşü yasak hız limiti 20-30 derken nasılsa en dikkatlisi bile yapar bir hata bu labirentin içinde.Binen ödesin ödeyemeyen binmesin.Cezalar da az bir kat daha arttırılsın ondan sonra ceza gelirleri bir bakmışsın devletin en büüüüüyk gelir kalemi olumuş.Olmayacak şey değil.Altyapı hazır kanun var,ceza da var nasılsa herkes bir yerde şaşıracak hata yapacak o anda hemen yakala kameradan,radardan yapıştır cezayı bir kaç kere başına gelince adam zaten araca binemez olur hem yollar boşalır hem gelirler artar istanbulun trafik sorunu da çözülür.




  • oyle bir yolda 70 cok mantıksız.. 90 normal
  • Şimdi oradan geldim. Ramiden baglandim ve köprüden önce sariyere baglandim. 35dk sürdü. Bunun içinde bpden aldigim yakıt da var.

    70e sabitledim ve neredeyse hiç araç sollamaya gerek kalmadan eve geldim. Herkes uyduğunda harika bir sistem. Beni sollayan sadece 1 taksi gördüm.

    70le gitmek o kadar da kötü değil.

    Bu da igo gezi monitörü. Ramideki itfaiyenin oradan sariyer evim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Anadolu yakası e-5 kadıköy - gebze darıca köprüsü arası seyir halinde bazende sabit olmak üzere fiat albea radar bulunmaktadır. Hız sınır 70 olduğu için 78 e yazıyor. Darıca'dan otoban gişilerine kadarda hyundai accent beyaz sivil araç gezici radar bulunmaktadır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süper bir karar , 70 km hız sınırı gayet ideal , insanlar uysa bu kurala bakın kaza oranları nasıl düşer ama nerdeee ! Adam 200le emniyet şeridinden gidiyor yahu 200! nerden biliyorum çünkü o arabanın içinde bende vardım .
  • e5 gerek avrupa gerek anadolu yakasında herkes yardırıp gidiyor.
    Hele trafik yoğunluğu biraz azalsın ticariler kamyonetler bile 70 i fazla fazla geçiyor.
    Bazen öyle bir akıyor ki trafik 70 le gitseniz engel oluyormuş gibi hissediyorsunuz akışa. Böyle durumlarda binlerce araca ceza kesilmesi gerekir ama hiç ceza yazılmıyor.
    Sanırım aktif değil uzun süredir 70 yazan ve altında kamera olan büyük teknolojik tabelalar

    bir kaç ay önce gece yol bomboş iken bende gayet 70 i geçmiştim keza diğer araçlarda min 100 km hızla gidiyordu ancak ceza kesilmedi
  • 120 den aşağı düşmem ceza gelmedi hiç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Siz yine şükredin. Konya-Adana, Konya-Karaman, Konya-Antalya, Konya-Ankara ve Konya-Afyon karayolunda epey bir mesafeyi 65 ile gitmek zorundasınız. Neredeyse 1 km de bir radar ve trafik ekipleri var. Ama millet alışmış. Çünkü kaç senedir böyle. Ceza yiyen sürücüler de genelde şehir dışından gelen sürücüler. (Biri de ben)

    Yalnız güzel bir şey var. Devamlı 65 ile giderseniz kolay kolay kırmızı ışığa yakalanmıyorsunuz. Adı da Yeşil Dalga.

    hocam antalyaya giderken konya antalya yolunu kullanıdm arada geçtik 65 i çok geçmedim bilmediğim yer diye ama 3 şerit yolda 65 nedir yahu inşallah ceza gelmez arkamızdan




  • Bu işin emniyetle güvenli trafik sürüşle bir alakası yok. Bu bir soygun başka bir şey diyemeyiz.
    Otoyolda 70 km hız sınırı mı? Yahu aslında bu hız minimumu olmalı. Allah kahretsin... Otoyolda 60la gidilir mi?
  • Banada bu gün 72km hızla büyükçekmecede 343tl ceza geldi.Hız sınırını%30 aşmışım.sınır 50 km imiş.Gülermisin ağlarmısın.silivri bölge trafikten geldi ceza aradım yanlışlıkmı var dedim Şehir içi limit 50 km geçmiş olsun dediler.böyle saçmalık olmaz.bende 70 km hız sınırına dikkat ediyordum millet 150 km arkadan gelip taciz ediyor .Arabaya binmek suç oldu artık.
  • Aslında devlet ayrı bir otoban yapacak kamyon tırlar ve şahinciler giremez.
    Paralı yapcak birde giriş ortalama 20-25 tl falan girecen otobana vurcan kırbacı vurcan kırbacı asfalt ağlayacak.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.