Şimdi Ara

volvo'nun Powershift şanzımanı nedir acaba?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
45.208
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Almanyada ki Getrag markası üretiyor Getrag ta Ford bünyesinde bir şirket.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncay altuntoprak

    meteg ustam yani ikisi aynı şanzıman mı yoksa benzer sistem mi dsg ile?


    Benzer sistemler Ford vw den almıyor bu şanzımanı kendisi geliştirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Evet 7 ileri 500 nm tork'a dayanıklı DSG üretildi, genel olarak daha sorunsuz bir şanzıman oldu 250 nm torklu 7 ileriye göre. Bildiğim kadarıyla Transporter da DQ350 kullanılıyor, binek araçlarda kullanılıyor mu bilmiyorum.

    Tiguan'ın 2.0 TDI'ında ve Passat'ın 2.0 TDI 240 PS olanında mevcut. Bu şanzıman Yağlı kavrama ve sorunsuz.

    Bir diğer yağlı kavrama ise DQ250 Kodlu 6 İleri DSG. O da sorunsuz DSG olarak bilinir. 350nm Tork'a kadar dayanıklı ,Tiguan'ın 1.4 TSI ACT 150 PS olanında ve Passat'ın 2.0 TDI 150 ve 190 PS'lik versiyonlarında bulunuyor.
  • arkadaslar volvonun sitesinde şanzuman seceneklernde Powershift var bu nedir bilen varmıdır?



  • Powershift Volvonun şanzımana verdiği isimdir.bu şanzıman Vw tarafından Dsg olarak isimlendirilmiştir.volvo da sadece adı farklıdır.
  • FORD'lardaki powershift ile ayni sanirim, internette bir yerlerde cift debriyajli otomatize edilmis duz vites gibi birseyler okumustum.
    Dogru mudur?
  • performans kaybı olmayan çift kavramalı bir şanzımandır düz kadar seri, düz kadar düz kadar yakıyor ama otomatik...
  • meteg ustam yani ikisi aynı şanzıman mı yoksa benzer sistem mi dsg ile?
  • Powershift'i Ford ve Volvo ortak kullanıyor.DSG ile çalışma mantığı aynı.
  • Fordun şanzımandr volvo tarafndan kullanlmaktdır
  • Ayrıca Powershift çift kavrama olmasına ragmen yüksek tork kaldırabiliyor volvo da 400 nm tork luk motorda kullanılıyor.Dsg 6 ileri gibi.Ama 7 ileri dsg 250 nm tork un üstünü kaldıramıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canvarol -- 15 Şubat 2011; 18:45:18 >
  • Gelistırlmstı DSG 600nm torka kadar kaldryor dsg dq500 bı yerde okumustm
  • Powershift sanzimani ford veya volvo yapmiyor, bir alman sanziman firmasinin urettigi sanzimandir (yanlisim varsa lutfen duzeltin). Gecisleri hizli cift kavramali, volvo icin konusacak olursak tuketimi duz sanzimana gore az yuksek bir sanzimandir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol
    Almanyada ki Getrag markası üretiyor Getrag ta Ford bünyesinde bir şirket.

    Firmanin ford bünyesinde oldugunu bilmiyordum, ögrenmis oldum tesekkurler.
  • Her marka değişik isim veriyor.İşte DSG,EDC vb..
  • volvo ve fordun 1.6 dizel motorları aynı motorlar... Powershift şanzıman da ortak..
  • arkadaşlar gerekli açıklamaları yapmışlar.. üreticiler sistemlere farklı isimler verirler.. Vw dsg der Ford Powershift der.ama çalışma prensibi aynıdır.
  • Volvo ile Ford birçok araçta ortak bileşenler kullanılıyor, daha doğrusu volvo, ford'unkileri kullanıyor. Powershift şanzıman da bunlardan birisi. Bildiğim kadarıyla s40 dizel ile focus dizel motor parçaları büyük ölçüde aynı (servisin yalancısıyım :) ) ve s40 motor parçalarında ford amblemi varmış.
  • volvo, ford a aitti 2010 yılına kadar zaten parcaların ortak olmasının sebebide bu , 2010 yılında çinlilere satıldı zannedersem devir işlemleri 1 yıl surcekti
  • çift kavramalı otomatıkleştirilmıs manuel vites dsg edc pws sistemlrı aynıdır dsg 2 adım önde eksıklerını yıllar içinde giderdi diğerleri daha yenı ama asla kötü değil
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.