Şimdi Ara

SUPERONLİNE KAMPANYA MAĞDURİYETİM(MUTLAKA OKUYUN!!!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
12.013
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar; yerimi bilmiyorum ama başıma gelenleri herkesin duymasını istiyorum. lütfen okuyun..

    Yılbaşından önce süperonline görevlisi tanıtım amaçlı apartmanımıza stant açtı ve tanıtım yaptı. Tanıtımında anlattığı denemesi bedava kampanyası şöyleydi; 30 gün 50mbit sınırsız kullanıyorsunuz. Bu süre sonunda biz sizi arıyoruz. Memnunsanız tarife de seçip üye yapıyoruz. 3 ay daha bedava kullandırıyoruz. Memnun değilseniz sorgu sualsiz toplayıp çıkıyoruz dairenizden. Peki dedim benim uydu nete taahüdüm var 8 ayım var daha. Bitince geçerim. Onunda 150tl sini ödüyoruz dedi. Yani +3ay daha ekliyoruz ücretsiz kullanıma. 6 ay ücret almıyoruz. Ozaman tamam dedim, bak anlattıklarına güveniyorum dedim. Yazdırdım adımı bana bikaç bişey imzalattı.(imzalamakla hata yapmışım). Sonrada gidip kablo neti iptal ettirdim yaklaşık 250 tl fatura çıkardılar ona rağmen iptal ettirdim.

    Gelip bağladılar.(bağlama işlemi ayrı bi sorun tam 5 gün sürdü ve hiç profesyonelce değildi. Buna değinmiyorum bile)

    Kullanmaya başladım. Aradan 1 ay kadar geçti. Arayan soran yok. Çok yoğunuz diyorlardı heralde bugün yarın ararlar dedim bekledim. Bikaç gün daha geçti. Mail adresime bir baktım fatura. 29.7tl . ben tabi şok bi halde aradım ofislerini. Dedim bana fatura geldi. Ordaki bayan baktı araştırdı yaklaşık 15 günlük kullanım ücreti o. Dedim ki ben kampanyalıyım fatura gelmemsi lazım. Asıl şok şimdi. Siz 30 gün sonunda bizi aramamışsınız . o yüzden kampanya dışısınız. Olurmu öyle şey bana sizin arayacağınız söylendi arkadaş tarafından. Bayan; sözleşmeyi okumadınızmı sizin aramanız gerekiyor demezmi.?!! (sözleşme 15-20 sayfa) Bakın dedim bana o arkadaşı bulun. İsmini verin. 35 kişi çalışıyo bulamayız dediler. Yani aramadığım için kampanya dışı bırakıyolar ama üyelik dışı bırakmayıp üye yapıyorlar. Ve ücretli olarak. Kablo nete ödediğim taahüt iptali de cabası. Dedim bu yaptığınız doğrumu. Ben bişey yapamam müşteri hizmetlerini arayın.

    Müşteri hizmetlerini aradım. 10dk telefonda beklemeden sonra açtılar. Durumu anlattım. Mağdurum dedim. Şikayetinizi kayıt ediyoruz. İncelenip size dönüş yapılacaktır. Ancak sözleşmeyi okumanız gerekirdi diyorlar. E dedim ben bunu yapan bi firmanın müşterisi olmak istemiyorum . İptal etmek istiyorum. Dediki 150-200tl civarı taahüt iptali ücreti ödemeniz gerekiyor. Sinirden gülüyorum.

    Şimdi bu yapılan doğrumudur , etikmidir arkadaşlar? Hadi bana sormadan üyeliğimi başlatıryorsun. Kampanya dışı niye bırakıyorsun, eski taahüdümü cebimden ödettiriyorsun?

    İNSANLARI YANLIŞ YÖNLENDİRİP, BOŞLUKLARINDAN YARARLANIP, YASALARA DA UYDURUP HAKSIZ KAZANÇ SAĞLAYIP İNSANLARI MAĞDUR ETMEK DEĞİLMİDİR BU?

    Benim şu an yapabileceğim; olabildiğince çok insanın ve kurumun bu mağduriyetimin duymasını sağlamaktır.

    Saygılar..







  • Sözleşme 15 20 sayda değil 4 sayfa(ASIL SÖZLEŞME) Denemesi bedava olanı ise 1 sayfa orda 3 ün önce aranmalıdır yazıyor zaten... Arıyorsunuz 3 ay bedava hakkım var diyorsunuz kadın veya adam yapıyor 2 dk da.Okumadan imzalarsanız böyle oluyor Allah'tan bize gelen eleman iyi niyetliymişte hepsini çizdirdi ve 3 ay bedava kullanıyorum şuan bende yılbaşından önce ayın 7 sinde geçtim.
  • Superonline'in yalanci calisanlarina inanirsaniz bu olur malesef. `Gercek gurul gurul sinirsiz internet` diye adil kullanimli paketini tanitip yalan reklam yapan bir sirket icin ufak seyler bunlar

    Size yalan soyleyen eleman hakkinda sikayette bulunun. Ismini bulamiyorlarsa size gelen taseronu komple sikayet edin en azindan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhantomX -- 9 Şubat 2011; 15:53:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usmcsas

    Sözleşme 15 20 sayda değil 4 sayfa(ASIL SÖZLEŞME) Denemesi bedava olanı ise 1 sayfa orda 3 ün önce aranmalıdır yazıyor zaten... Arıyorsunuz 3 ay bedava hakkım var diyorsunuz kadın veya adam yapıyor 2 dk da.Okumadan imzalarsanız böyle oluyor Allah'tan bize gelen eleman iyi niyetliymişte hepsini çizdirdi ve 3 ay bedava kullanıyorum şuan bende yılbaşından önce ayın 7 sinde geçtim.


    tanıtımı yapan kişiye inanıp sözleşmeyi satır satır okumamak hata kabul ediyorum. ancak bu kişinin özellikle beni uyarması gerekirdi 'bakın süreyi aşmayın'diye.
    Hadi bunu geçtim. 30gün geçip aramasam ve beni üye yapmasalar. aramadınız gelip alıyoruz modemi deseler. Yine anlarım. Ama üye yapıp kampanya dışı bırakmak
    ve bunu sözleşmeye eklemek. insanların boş bulunmasından yararlanmak demektir ve art niyetlidir. Biri gözden kaçırırısa bu ayrıntıyı, faturayı bindirirz demektir.

    üstelik bu tanıtımı yapan arkadaş ,adil kullanım uygulaması kalktı da demişti. bakın özellikle soruyorum ben çok download yapıyorum. adil kullanım uygulaması devam ediyosa girmeyeceğim demiştim. ayrıca ip tv yılbaşından sonra başlıyor. yaklaşık 600kanal 200ü HD olacak demişti. Bunlara inanmak benim hatamsa daha ne diyeyim bilmiyorum.




  • Sorun taşeron firmanın yalan söylemesinde.Bunun sebebi ise belli ne kadar üye o kadar para.Bir üye demek 50tl demektir.
  • malesef bu kampaya tanıtımı yapan elemanlar çok çok bilgisiz oluyor. kendi kafalarından kampanyalar falan uyduruyorlar. mutlaka ya sözleşmeden ya müşteri hizmetlerinden teyit ettirmek gerekiyor böyle şeyleri...
  • Hani hep derler ya: Kapıya gelen satıcıdan hiçbir şey satın almayın diye. Durum; Superonline'ın oldukça cahil ancak sadece güzelliği ile insanları kendine çekmesi için seçilmiş, muhtemelen üniversitesi öğrencisi genç kızların üzerine topu atmasıdır. Peki bu durum nedir? Durum; profesyonel ve kurumsal bir firma gibi çalışmayan, ancak şu an internetin son teknolojisini üzerinde taşıyan firmanın apar topar insanlara internet satmaya çalışmasıdır.

    Bakın bu forumu ve bizim gibi az buçuk şemsiye açılmadan çıkarabilenlerin (adil kullanım ve tüketici haklarından taahhütün iptali) haykırışlarını insanların duymasını bekleyemeyiz. Beklenmesi gereken size, bu kadar bedava diye söylenerek kapınıza geleni, sattığı şeyi almadan önce birazcık araştırmasıdır.

    Büyük şirketlerin (Turkcell'in bir kolu olduğu için büyük diyorum) biz bu ülkenin güzide ve saf vatandaşların hangi konularda hassas ve tepkisiz olduğunu bildiği için, o boşlukları iyi kullanması aslında bizim suçumuzdur.

    Soruyorum; aramızda kaç kişi tüketici hakları için başvuracağı yerin neresi olduğunu biliyor?




  • Kapıya gelen elemanlar, sattıkları abonelikler üzerinden prim alıyorlar. O adam büyük ihtimalle o gün kendisine takım lideri tarafından söylenen kotayı tutturamamıştır ve yalan yanlış bilgilerle abonelik satmak istemiştir. Yoksa kendisi de biliyordur neler olup biteceğini ve yapılması gerekenleri. Zor veya karışık şeyler değil bunlar. Burada tek suçlu, satış temsilcisi. Ben olsam bir şekilde kendisine ulaşır, kimliğini belirler ve sonrasında da gerekli yerlere suç duyurusunda bulunurdum. Böyle şeylerin peşini bırakmamak lazım.

    Mesela geçenlerde yaşadığım modem sorunu yüzünden bir sürü yere şikayet mesajları attım. Sorunumu çözdükleri gibi, bir de faturamda ciddi bir indirim yapmışlar. Biraz "yırtık" olmak gerekiyor sanırım böyle durumlarda.
  • arkadaşlar dediklerinizde haklısınız. İnanmamam gerekirdi. ancak öyle bir anlatım yapıyorlar ki. sizi abone yapmıyoruz bu bir deneme süreci diyorlar. yani top onlarda havası yaratıyorlar.kendilerini beğendirme çabası içine gireceklerini düşünüyorsunuz.(bi de bardak şemsiye falan veriyorlar hediye) sizde deneme ve beklemeye geçiyorsunuz. sözleşmeyi okumazsanız tongaya düşüyorsunuz. Burda kesinlikle art niyet var. Halbuki uyanmak lazım madem abone yapmıyorsunuz neden imza alıyorsunuz?
    ama dediğiniz gibi peşini bırakmayacağım. daha öncede kazıklanma olayları başıma gelmişti ama hayatımda ilk defa şikayetvar.com a üye olup burada yazdıklarımı aynen yazdım. o görevlinin de adını bulup bu akşam yada yarın ofislerine gidecem. elime ne geçecek ? düzelirmi hiç sanmıyorum. ama tepkimi vereceğm ki başkalarına da aynısını yapmasınlar. sessiz kalmamak gerekiyor.
    gelişmeleri buradan paylaşacağım..

    Bu arada bunları yapanlar İzmir Bayraklı şubesi. Bilgilerinize..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tadesyobatro -- 10 Şubat 2011; 9:21:31 >




  • merhaba arkadaşlar, gelişmeleri yazmak istedim.

    öncelikle o satıcıya ulaşamadım. ulaşsaydım bir iki lafım olacaktı, neyse. şikayetvar.com da şikayetim yayınlandı. hemen hemen aynı dakikalarda(tesadüfmü bilemiyorum) süperonline müşteri hizmetleri beni aradı. şikayetiniz incelendi, size gelen 29.7tl faturaya yapacak bişeyimiz yok ancak kampanyaya dahil edip üç ay fatura gelmemesini sağlayabiliriz dedi. ben de zararın neresinden dönersek kardır diyerek tamam dedim. sonrasında kablonet ten aldığım çıktılarla bayraklı süperonline şubesine gittim. amacım taahütümü iptal ettirdiğimi kanıtlayıp +3 aylık daha indirim almaktı. ancak kablo netten bana verilen belgeler borçların gözüktüğü windows ekran görüntüsüydü. Bunu kabul edemeyiz , fatura ve faturanın ödendiğine dair dekont istediler. gidip faturanızı alın dediler. bende kablo netin ofisine gittim. durumu anlattım. görevli bayan faturalarıma pc den baktı ve borcun faturaya yansımadığını söyledi. oysa ocak ayının 4 ünde iptal başvurusu yapmıştık. ocak sonuna değil şubat sonuna bile yansıtılmamıştı. ne hikmetse insanlara günahını bırakmayan bu tür firmalar bu sefer borcu faturaya yansıtıp tahsil etmiyordu parayı. artık paranoyaklaştığımdan mıdır bilemiyorum iki firma anlaşmalımı çalışıyor diye de düşünmedim değil.

    sonuçta şu an zararımın yarısını kurtardım. Eğer taahüt iptali çok gecikmeden faturaya yansırsa(süperonline 60 gün sürem olduğunu söyledi) +3 ay daha bedeva kullanım hakkımı almaya çalışacağım.

    bu yaşadığım süreçte konuştuğum mağdurlardan ve yanlızca şikayetvar.com da gördüğüm mağdur insanlardan anladığım şudur. insanların boşbulunmalarından yararlanıp kar sağlamak bir sektör olmuş durumda. sadece süperonline da benim gibi benzer durumlardan şikayet eden 2000 küsür insan var. ortalama 150tl zararda olduklarını düşünürsek
    300 000tl para yapıyor. gsm operatörleri, internet sağlayıcıları, bankalar vs. firma mağdurlarını sadece şikayetvar.com da toplarsak 20000(belki daha fazla) kişi gibi rakamlara çıkıyor ki bu buz dağının görünen kısmı. çünkü hakkını arayamayan yaşlı yada meşgul çok insan var. yani çok ciddi paralar dönüyor bu yanıltma sektöründe. ve ben yaşadıklarımdan ötürü bütün bunların planlı yapıldığını düşünüyorum. işleri kitabına uyduruyorlar ve yapıyorlar. daha önceden başka firmalarla yaşadığım şeyler de olduğu için artık bana adımı söyleseler acaba yalanmı diye düşünecem.

    sonuçta hakkımızı sonuna kadar aramamız gerekiyor buradan çıkardığım bu oldu. birde sözleşmeyi satır satır okumak ne olursa olsun güvenmemek.

    saygılar..




  • bu ayın 24 ünde 30 gün dolacak benim ve gelen sözleşmeyi satır satır okudum orda adil kullanımdan bahsetmiyorlar ve ayrıca sen önceden birşeyleri araştırmazsan karşılığında uydurma şeyler söylüyorlar bize gelen her super online adamını bilgiyle ezeceksin zaten bişe bildikleri yok ben kelimelerle sıkıştırdıkça geri adım attılar bakalım dediğine göre yarın araması lazımdı beni arayacakmı bilemiyorum ona göre bende ön-lemimi alacağım ha yukarda bir arkadaş asıl sözleşme farklı deneme süresindeki sözleşme farklı gibi bişeler demiş asıl sözleşmede adil kullanım diye bişeler geçiyormu? ben netten baktım fakat göremedim aynı sözleşme vardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiRaNTx

    bu ayın 24 ünde 30 gün dolacak benim ve gelen sözleşmeyi satır satır okudum orda adil kullanımdan bahsetmiyorlar ve ayrıca sen önceden birşeyleri araştırmazsan karşılığında uydurma şeyler söylüyorlar bize gelen her super online adamını bilgiyle ezeceksin zaten bişe bildikleri yok ben kelimelerle sıkıştırdıkça geri adım attılar bakalım dediğine göre yarın araması lazımdı beni arayacakmı bilemiyorum ona göre bende ön-lemimi alacağım ha yukarda bir arkadaş asıl sözleşme farklı deneme süresindeki sözleşme farklı gibi bişeler demiş asıl sözleşmede adil kullanım diye bişeler geçiyormu? ben netten baktım fakat göremedim aynı sözleşme vardı


    Adil kullanimdan sozlesmede bahsetmesine gerek yok. Download veya upload hizindan genel sozlesmede bahsediyor mu? Hayir.

    Adil kullanimla ilgili maddeler mevcut, ornegin tarifelerwww.superonline.net'de bellidir gibi maddeler var.
    Ayrica Superonline tarafindan bildirilen degisiklik ve kosullara tabidir diye madde var.


    Hadi pratikte uygulanmiyor da, yasal olarak yok demek buyuk gaflete dusmektir, aman dikkat edin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhantomX -- 15 Şubat 2011; 13:21:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiRaNTx

    bu ayın 24 ünde 30 gün dolacak benim ve gelen sözleşmeyi satır satır okudum orda adil kullanımdan bahsetmiyorlar ve ayrıca sen önceden birşeyleri araştırmazsan karşılığında uydurma şeyler söylüyorlar bize gelen her super online adamını bilgiyle ezeceksin zaten bişe bildikleri yok ben kelimelerle sıkıştırdıkça geri adım attılar bakalım dediğine göre yarın araması lazımdı beni arayacakmı bilemiyorum ona göre bende ön-lemimi alacağım ha yukarda bir arkadaş asıl sözleşme farklı deneme süresindeki sözleşme farklı gibi bişeler demiş asıl sözleşmede adil kullanım diye bişeler geçiyormu? ben netten baktım fakat göremedim aynı sözleşme vardı


    Aramalarını beklemeyin , siz arayın..
    Bize gelen siz arayacaksınız dedi devam edip etmeyeceğinizi arayıp söyleyeceksiniz dedi.Hatta verdikleri sözleşme gibi kağıda yazdı çizdi vs..O bakımdan iyi biri denk gelmişti.
    Deneme sözleşmesi tek sayfalık bir beyaz kağıttı , 25 gün sonra arayın falan yazan kağıt..Bir de 4-5 sayfalık sarı sözleşme vardı.. Ben de düşündüm adil kullanım yazıyor mu burda diye , aldım okudum hatta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaPAxA -- 15 Şubat 2011; 23:32:17 >




  • Site yönetiminde değilim fakat duyarlı bir apartman sakini olarak , bütün bildiklerimi çevremdeki komşularla ve yönetimle paylaştım. Onlara dediklerim aynen şunlar ;

    - Fiber optik teknolojisi çok büyük bir hızla gelişiyor ve yakında herkez bu hizmetten yararlanacak. Eğer X firması sitemize bu hizmeti ücretsiz olarak getirecekse buna EVET demeliyiz. Altyapı maliyetlerini bize yansıtmadıkları ve anlaşma talep etmedikleri sürece buyursun gelsinler.

    - Superonline Fiber Optik hizmeti çoğu ev kullanıcısı (%80) için TTNET veya diğer ISP'lere göre ek bir avantaj sağlamıyor. Yeni kurulan bir sistem ve ilk kurulum maliyetleri + ilk sistem sorunlarını mutlaka kullanıcıya yansıtacaktır. ADİL KOTA denen bir konu var ve bu ilanlarda överek bahsettikleri tarifeler aslında birer TUZAK

    - Mevcut ADSL abonelikleri üzerinde yeni anlaşmalar yaparak kendinizi hiçbir firmaya bağlamayın ve SÖZDE indirimlerine kanmayın.

    - Superonline için ayrıca bir önlem aldık , eğer herhangi bir satıcı site çevresinde veya girişinde görülürse , fena halde sopa yiyecek bizden o yüzden Mimaroba'da gezen satışcıları 2 kez düşünüp ondan sonra çalsınlar kapıları :)




  • kan çıkar vallahi olaya bak
  • imkanınız varsa ne superonline a nede turkcell e bulaşmayın etrafınızdakileride bulaştırmayın
  • superonline ın yukarıda bahsettiğim faturası geldi. alıp inceledim. aktivasyon ücreti de alınmış. Bir de dikkat ve tepki çekmesin diye 24 e bölünmüş. Aktivasyon ücreti yok denilmişti bana. Dur bakalım daha neler çıkacak.

    Bilinçli tüketici olursak. Bindikleri dalı kestiklerini anlarlar belki.
  • Aktivasyon ücreti alınıyor zaten , mh'nin söylemesi lazımdı bunu.. 2-3 kere söyledi bize telefonda hatta ayda 1 küsür aktivasyon ücreti ödeyeceksiniz diye..
    denemesi bedava kampanyası + taahüt karşılamada aktivasyon ücreti var.. bedava olanlar 1 ay 50 mbit , modem , kurulun.. 150 tl modem , 150 tl kurulum görünüyor faturada.. Müşteri hizmetleri demediyse bunları , onların suçu.. İyisine denk geldin mi herşeyi anlatıyorlar işte..
    Bu arada denemesi bedava bitince bana da fatura geldi 9 tl.. aradık sorduk aktivasyon falan dedi ama faturayı iptal etmişler sonra..yatırdığımız faturayı sonraki aylardan düşeriz dedi..
  • Superonline'a geçicektim şimdi bir kez daha düşünmem lazım sanırım.
  • Geçmiş olsun, yaşadıklarınız can sıkıcı gerçekten. Bu gibi konularda yapılan haksızlığın peşine düşmek gerek. Ben de fiberoptik e geçmeyi düşünüyordum ve sizin bu yaşadıklarınızdan sonra daha dikkatli olacağım, kimseye güvenmemek gerek.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.