DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Twitter'dan Yazınca Facebookta'da Gözükme Olayı Bilenler Gelsin
13
Cevap
0
Favori
20.644
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Twitter'dan Yazınca Facebookta'da Gözükme Olayı Bilenler Gelsin
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Onbaşı
      28 Mesaj
      01 Şubat 2011 18:20:46
      Arkadaşlar bazı kişiler Twitterından yazınca hem twitterda çıkıyor hemde facebookunda çıkıyor. iki yerden yazmıyor sadece twitterden yazıyor.
      şöyle bir görüntü çıkıyor ;
      nasıl yapıcam yardım edermisiniz ? twitter aracığıyla yazıyor dikkat ederseniz.



      _____________________________

      AlkışlarlaYaşıyorum Üyesi: mertkanabi
    • Yarbay
      4544 Mesaj
      01 Şubat 2011 18:22:05
      adam harvard mezunu beyler

      F


      _____________________________

    • Onbaşı
      28 Mesaj
      01 Şubat 2011 18:23:29

      quote:

      Orijinalden alıntı: Kürşat.

      adam harvard mezunu beyler

      F


      o hesabın sahibi alkışlarla da admin
      vogueman i çoğu kişi tanır dh'de. asortik diye blogu var yazılar yazıyor. Fake falan değil


      _____________________________

      AlkışlarlaYaşıyorum Üyesi: mertkanabi
    • Yarbay
      6871 Mesaj
      01 Şubat 2011 18:42:01
      Aynen bende merak ediyorum,yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      631 Mesaj
      01 Şubat 2011 19:01:37
      _____________________________

      AMD Phenom™ II X4 965 BE 3.4Ghz - Gigabyte GA-MA780G-UD3H - Sapphire HD7850 1GB 265Bit - A-Data 2x2Gb DDR2 1066Mhz - FSP Hyper 500Watt Psu - Logitech G25
    • Yarbay
      2722 Mesaj
      01 Şubat 2011 19:04:59
      Facebook'tan yazınca Twitter'da gözükme olayı ne ? Bir haber sayfamız var,Facebook'tan Twitter'da görünmesini istiyoruz.


      _____________________________

    • Yarbay
      6871 Mesaj
      01 Şubat 2011 19:12:14
      Alıntıdır!

      Facebook ile twitter hesabınızı bağlamak mı istiyorsunuz ? Facebook’ta yazdığınız her yazı twitter’da paylaşılsın mı ? Yapmanız gereken şey çok basit ve kolay. Hemen http://www.facebook.com/twitter adresine girin. Oradan bağlamak istediğiniz hesap ayarlarını kolaylıkla yapacaksınız. Ayarları yaptıktan sonra her paylaşım otomatik olarka twitter hesabınızda paylaşılacaktır.

      İsterseniz twitter’ı facebookta bir application olarak kullanabilirsiniz.

      https://twitter.com/goodies/facebook bu adrese girin ve hemen twitter ı facebooktan kullanmaya başlayın.


      _____________________________

    • Onbaşı
      28 Mesaj
      01 Şubat 2011 19:45:41

      quote:

      Orijinalden alıntı: orknt

      Alıntıdır!

      Facebook ile twitter hesabınızı bağlamak mı istiyorsunuz ? Facebook�ta yazdığınız her yazı twitter�da paylaşılsın mı ? Yapmanız gereken şey çok basit ve kolay. Hemen http://www.facebook.com/twitter adresine girin. Oradan bağlamak istediğiniz hesap ayarlarını kolaylıkla yapacaksınız. Ayarları yaptıktan sonra her paylaşım otomatik olarka twitter hesabınızda paylaşılacaktır.

      İsterseniz twitter�ı facebookta bir application olarak kullanabilirsiniz.

      https://twitter.com/goodies/facebook bu adrese girin ve hemen twitter ı facebooktan kullanmaya başlayın.


      hocam olmuyo yapamıyorum


      _____________________________

      AlkışlarlaYaşıyorum Üyesi: mertkanabi
    • Onbaşı
      20 Mesaj
      01 Şubat 2011 19:49:26
      http://apps.facebook.com/twitter uygulamaya git izin falan ver. Twitter'dan new tweet atınca direk facebook duvarında çıkıyor. Ben de kullanıyorum.


      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      2398 Mesaj
      01 Şubat 2011 19:53:08
      msn veya friendfeed vs gibi siteler içinde kullanabilirsiniz kendi uygulamarını facebooktan kurarak.


      _____________________________

    • Yarbay
      2722 Mesaj
      01 Şubat 2011 22:33:04

      quote:

      Orijinalden alıntı: orknt

      Alıntıdır!

      Facebook ile twitter hesabınızı bağlamak mı istiyorsunuz ? Facebook�ta yazdığınız her yazı twitter�da paylaşılsın mı ? Yapmanız gereken şey çok basit ve kolay. Hemen http://www.facebook.com/twitter adresine girin. Oradan bağlamak istediğiniz hesap ayarlarını kolaylıkla yapacaksınız. Ayarları yaptıktan sonra her paylaşım otomatik olarka twitter hesabınızda paylaşılacaktır.

      İsterseniz twitter�ı facebookta bir application olarak kullanabilirsiniz.

      https://twitter.com/goodies/facebook bu adrese girin ve hemen twitter ı facebooktan kullanmaya başlayın.

      Hocam dediklerin doğru fakat facebook.com/twitter adresinden hesapla bağlantı kurulamıyor.Ben Facebook'ta yazdığım yazıların Twitter'da çıkmasını istiyorum.


      _____________________________

    • Yarbay
      6871 Mesaj
      02 Şubat 2011 18:57:58

      quote:

      Orijinalden alıntı: Léo



      Alıntıları Göster


      Hocam dediklerin doğru fakat facebook.com/twitter adresinden hesapla bağlantı kurulamıyor.Ben Facebook'ta yazdığım yazıların Twitter'da çıkmasını istiyorum.



      Aynen o bende de olmadı fakat,twitter'dan yazdıklarım face'de gözükmeye başladı.



      _____________________________

    • Binbaşı
      1098 Mesaj
      28 Temmuz 2014 13:20:30
      aslında foursquare ya da swarmdaki gibi twitterda buton olsa güzel olur her tweeti paylaşması güzel değil.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1714 Mesaj
      30 Mayıs 2015 21:05:43
      Tüm ayarları yaptım fakat hala görünmyor benim twiterden yazdıklarım facebooktan


      _____________________________

      Pc sistem: İntel Q9450 2.66 Ghz 12 MB Cache * CoolerMaster RC-690 *GIGABYTE P35c* Wd 1tb Caviar Black Sata 3.0 64mb Cache +500Gb Caviar Black 32Mb 640Gb Caviar Blue 16 mb Cache * 600 Watt Psu* 2Gb OCZ Gold 1333 Mhz Ram* Sapphıre X1650 Pro / Nokıa 6233 - Panasonic SB WA110 100 WATT/ Sony 5+1 Ev sinema sistemi/ LG 42' 106 Cm Full Hd LF2500 /Dreambox 500* Playstatıon 2 Sakarya Web Tasarım
      Psikolojimiz Hakkında Herşey
Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Twitter'dan Yazınca Facebookta'da Gözükme Olayı Bilenler Gelsin
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.