Şimdi Ara

===> SE Xperia™ arc | 4.2' BRAVIA® - 8MP Exmor R™ HD - 8.7mm <=== (688. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.906
Cevap
13
Favori
612.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 686687688689690
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89


    quote:

    Orijinalden alıntı: musty578

    benimkide tekrardan catladi 3 seferdemi ayni arizadan iade aliyorlardi

    evet.

    şu konuyu bilen biri iyice anlatırsa sevinirim.3.kez çatlayıp servise gönderdiğimiz zaman mı para iadesi veya değişim hakkımız oluyor.eğer öyle oluyorsa bunu nereye nasıl belirtiyoruz,atılacak adımlar nelerdir bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen

    başka bi yerle görüsmeye gerek yok onların düzgün bi sekilde ürün değişimi mi yoksa para iadesimi istersiniz efendim diye sormaları gerekiyor. eger sormazlarsa hakem heyetine basvurman gerekiyor. kesin hakkını alırsın ama aylar sürebilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Angelica -- 11 Şubat 2012; 23:20:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89


    quote:

    Orijinalden alıntı: musty578

    benimkide tekrardan catladi 3 seferdemi ayni arizadan iade aliyorlardi

    evet.

    şu konuyu bilen biri iyice anlatırsa sevinirim.3.kez çatlayıp servise gönderdiğimiz zaman mı para iadesi veya değişim hakkımız oluyor.eğer öyle oluyorsa bunu nereye nasıl belirtiyoruz,atılacak adımlar nelerdir bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen

    3 arizanin 1 yil icinde olmasi gerekiyor.
    Muhatabiniz servis degil saticidir.
    Imeı yazan fatura, onayli garanti belgesi ve 3 servis raporunu dilekcenize ekleyip bulundugunuz yerin Tuketici Burosuna basvurun. 3 ay icinde sonuclanmasi gerekir en cok.
    Dilekce icin ornrkler internette var veya Tuketici Burolarinda hazir matbu dilekceler var, yardimci oluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maviufuklar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89


    quote:

    Orijinalden alıntı: musty578

    benimkide tekrardan catladi 3 seferdemi ayni arizadan iade aliyorlardi

    evet.

    şu konuyu bilen biri iyice anlatırsa sevinirim.3.kez çatlayıp servise gönderdiğimiz zaman mı para iadesi veya değişim hakkımız oluyor.eğer öyle oluyorsa bunu nereye nasıl belirtiyoruz,atılacak adımlar nelerdir bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen

    3 arizanin 1 yil icinde olmasi gerekiyor.
    Muhatabiniz servis degil saticidir.
    Imeı yazan fatura, onayli garanti belgesi ve 3 servis raporunu dilekcenize ekleyip bulundugunuz yerin Tuketici Burosuna basvurun. 3 ay icinde sonuclanmasi gerekir en cok.
    Dilekce icin ornrkler internette var veya Tuketici Burolarinda hazir matbu dilekceler var, yardimci oluyorlar.

    satici ile alakasi oldugundan eminmisin? üretici firmanin sorumluluguna girer bu. olayi bizzat yasadim. c510 u sebeke sorunundan dolayi 3 kere servise verdim, her defasinda yazilim atip verdiler. en sonunda ben degisim istiyorum dedim. mirin kirin ettiler. hakeme basvurdum, sureyi tam hatirlamiyorum ama bi zamandan sonra sifir c902 verdi teknik servis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim hem telefonum catladi,hemde ekran uzerinde farkli noktalarda yaklasik 2ser mm olmak uzere olu pixeller var.Suan yurtdisindayim Nisanda Turkiye'ye donunce ne yapmaliyim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89


    quote:

    Orijinalden alıntı: maviufuklar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89


    quote:

    Orijinalden alıntı: musty578

    benimkide tekrardan catladi 3 seferdemi ayni arizadan iade aliyorlardi

    evet.

    şu konuyu bilen biri iyice anlatırsa sevinirim.3.kez çatlayıp servise gönderdiğimiz zaman mı para iadesi veya değişim hakkımız oluyor.eğer öyle oluyorsa bunu nereye nasıl belirtiyoruz,atılacak adımlar nelerdir bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen

    3 arizanin 1 yil icinde olmasi gerekiyor.
    Muhatabiniz servis degil saticidir.
    Imeı yazan fatura, onayli garanti belgesi ve 3 servis raporunu dilekcenize ekleyip bulundugunuz yerin Tuketici Burosuna basvurun. 3 ay icinde sonuclanmasi gerekir en cok.
    Dilekce icin ornrkler internette var veya Tuketici Burolarinda hazir matbu dilekceler var, yardimci oluyorlar.

    satici ile alakasi oldugundan eminmisin? üretici firmanin sorumluluguna girer bu. olayi bizzat yasadim. c510 u sebeke sorunundan dolayi 3 kere servise verdim, her defasinda yazilim atip verdiler. en sonunda ben degisim istiyorum dedim. mirin kirin ettiler. hakeme basvurdum, sureyi tam hatirlamiyorum ama bi zamandan sonra sifir c902 verdi teknik servis.

    Kardeş o konuyu çok arastirdim.

    Mesela Alo Tuketici Hatti 175'i arayin, satici diyecektir.
    Bildiginiz Tuketici Burolarina tlf. acin sorun yine satici diyeceklerdir. Satici da parasini uretici firmadan alacaktir.
    Tuketici Yonetmeligine bakin satici, acente, distrubutor, bayii der ama servis yazmaz. İsterseniz o kismin metnini yollayabilirim. Servis sadece bakim, onarim vs yapar, rapor verir. Siz o raporla saticiyi karsi taraf olarak dilekcenize yazarsiniz.
    Hatta N79'un parasini almak icin Tuketici Burosuna verdigim dilekcede KVK'yi karsi taraf olarak yazmistim. Gorevli iptal edip saticinin adini yazdirdi. N79'un parasi olan 610 TL,'yi aldim. N96'nin parasi 800 TL'yi almak icin Tuketici Mahkemesine dava acmak icin gittigimde yine GENPA,yi karsi taraf olarak yazdigimda yanlis oldugunu, saticiyi yazmam gerektigini soylediler.
    Ama servisten de urunun parasini aldigim oldu. Kimse farkina varmazsa iade ve degisim islemini servis de yapiyor.
    Selamlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maviufuklar -- 12 Şubat 2012; 10:10:31 >




  • telefonum yeni geldi çatlaktan dolayı servise vermiştim. Şimdi rootlayamıyorum failed veriyor. Anladığım kadarıyla sadece okuma yapıyor sistem. yazmıyor D:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maviufuklar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89


    quote:

    Orijinalden alıntı: maviufuklar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89


    quote:

    Orijinalden alıntı: musty578

    benimkide tekrardan catladi 3 seferdemi ayni arizadan iade aliyorlardi

    evet.

    şu konuyu bilen biri iyice anlatırsa sevinirim.3.kez çatlayıp servise gönderdiğimiz zaman mı para iadesi veya değişim hakkımız oluyor.eğer öyle oluyorsa bunu nereye nasıl belirtiyoruz,atılacak adımlar nelerdir bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen

    3 arizanin 1 yil icinde olmasi gerekiyor.
    Muhatabiniz servis degil saticidir.
    Imeı yazan fatura, onayli garanti belgesi ve 3 servis raporunu dilekcenize ekleyip bulundugunuz yerin Tuketici Burosuna basvurun. 3 ay icinde sonuclanmasi gerekir en cok.
    Dilekce icin ornrkler internette var veya Tuketici Burolarinda hazir matbu dilekceler var, yardimci oluyorlar.

    satici ile alakasi oldugundan eminmisin? üretici firmanin sorumluluguna girer bu. olayi bizzat yasadim. c510 u sebeke sorunundan dolayi 3 kere servise verdim, her defasinda yazilim atip verdiler. en sonunda ben degisim istiyorum dedim. mirin kirin ettiler. hakeme basvurdum, sureyi tam hatirlamiyorum ama bi zamandan sonra sifir c902 verdi teknik servis.

    Kardeş o konuyu çok arastirdim.

    Mesela Alo Tuketici Hatti 175'i arayin, satici diyecektir.
    Bildiginiz Tuketici Burolarina tlf. acin sorun yine satici diyeceklerdir. Satici da parasini uretici firmadan alacaktir.
    Tuketici Yonetmeligine bakin satici, acente, distrubutor, bayii der ama servis yazmaz. İsterseniz o kismin metnini yollayabilirim. Servis sadece bakim, onarim vs yapar, rapor verir. Siz o raporla saticiyi karsi taraf olarak dilekcenize yazarsiniz.
    Hatta N79'un parasini almak icin Tuketici Burosuna verdigim dilekcede KVK'yi karsi taraf olarak yazmistim. Gorevli iptal edip saticinin adini yazdirdi. N79'un parasi olan 610 TL,'yi aldim. N96'nin parasi 800 TL'yi almak icin Tuketici Mahkemesine dava acmak icin gittigimde yine GENPA,yi karsi taraf olarak yazdigimda yanlis oldugunu, saticiyi yazmam gerektigini soylediler.
    Ama servisten de urunun parasini aldigim oldu. Kimse farkina varmazsa iade ve degisim islemini servis de yapiyor.
    Selamlar...

    açıklamalar için teşekkürler.bu çatlak için bende servise gönderdim teli ,yarın 1 hafta olacak.servisin sitesinde cihazınız son aşama diyor...bu çatlamalar böyle devam ederse paramı geri almayı düşünüyorumda bilgi alaym dedim.özet olarak 3.kez çatlar ve servise giderse ben satıcıya gidip ücret iadesinde bulunabilirim.eğer satıcı sorun çıkarırsa tüketici mahkemesine başvurmam gerekecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: darksnr

    quote:

    Orijinalden alıntı: St Batuhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: darksnr

    arkadaşlar telefonlarınızı pc yerine prizden şarj ederseniz hem daha çabuk şarj oluyor hemde daha uzun gidiyor bilginiz olsun test ettim onayladım bu arada en azından haftada bir telefonu kapatıp açarsanız iyi olur hız farkını görürsünüz...

    bi güncelleme gelmiş şimdi gördüm yapsam mı bilemedim yapan var mı bilgisi olan var mı ne gelmiş ?

    .62 güncellemesini diyorsan yaptım, stabilitesini yaptıgım bazı haltlardan ötürü kaybetmis olan telefonum tekrar kazandıgı icin mutluyum ama diğer yönden tabi ne katkıları var bilemiyorum :) Root gitti bu da eksisi oldu bana, bir kac güne bakınırım root yöntemleri falan ama yok diyenler duydum su an icin yöntem :)

    valla dostum bende güncelledim birşey fark etmedi ancak Root gitmedi duruyor

    Kardeş cihaz rootluyken mi güncelledin sen? 2 kere indirip denedim OTA dan ama yüklenmiyor benimki rootlu olduğundan sen nasıl yükledin?

    valla dostum telefonda baktım güncelleme var dedi ama indirmedi durdurdum tekrar indir dedim indirdi kurdu yaklaşık 10k sürdü kapandı kurdu vs. telefon root lu ve root a birşey olmadı ama telefon farkaedilir derecede hızlandı ilk anlamamıştım herşey daha çabuk açılıp kapanıyor yapmayanlar yapsın bence .. tekrar dediğim gibi telefonum root lu root duruyor bir sorun yaşamadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A.F. ASLAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: akalyon

    Arkadaşlar merhaba

    Update yapayım dedim fakat root lu olduğundan işlem başarısız. Telefonu açıp kapatsamda resimdeki icon silinmiyor. Ne yapmalıyım?

     ===> SE Xperia™ arc | 4.2' BRAVIA® - 8MP Exmor R™ HD - 8.7mm <===


    İyi günler

    ne yaptın düzeltebildin mi?

    bilen var mı arkadaşlar?

    dostum indirmeyi iptal et tekrar yükle düzelir
    UYARI: GÜNCELLEMEYİ TELFONFONDAN YAPIN PC DEN YAPMAYIN ROOT FALAN GİDER BİLGİNİZ OLSUN...
    BEN TELEFONDAN 3G İLE GÜNCELLEME YAPTIM ROOT DURUYOR TİTANİUM BACKUP ÇALIŞIYOR BİR SORUN YOK




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vüsal

    Benim hem telefonum catladi,hemde ekran uzerinde farkli noktalarda yaklasik 2ser mm olmak uzere olu pixeller var.Suan yurtdisindayim Nisanda Turkiye'ye donunce ne yapmaliyim ?

    geçen hafta pazartesi bende gönderdim telefonumu servise.faturanın fotokopisini ve şikayetimi belirten bir not yazdım koydum içine .yurtiçi kargo ile karşı ödemeli teleservice ankaraya gönderdim.şuan bilgilendirmedede şöyle yazıyor ( Son durum:
    09.02.2012 17:42:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.)büyük ihtimal bu hafta gelir.
    diğer seçenek direk aldıgın yere götürebilirsin yalnız bu sefer süre çok uzayabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darksnr

    quote:

    Orijinalden alıntı: A.F. ASLAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: akalyon

    Arkadaşlar merhaba

    Update yapayım dedim fakat root lu olduğundan işlem başarısız. Telefonu açıp kapatsamda resimdeki icon silinmiyor. Ne yapmalıyım?

     ===> SE Xperia™ arc | 4.2' BRAVIA® - 8MP Exmor R™ HD - 8.7mm <===


    İyi günler

    ne yaptın düzeltebildin mi?

    bilen var mı arkadaşlar?

    dostum indirmeyi iptal et tekrar yükle düzelir
    UYARI: GÜNCELLEMEYİ TELFONFONDAN YAPIN PC DEN YAPMAYIN ROOT FALAN GİDER BİLGİNİZ OLSUN...
    BEN TELEFONDAN 3G İLE GÜNCELLEME YAPTIM ROOT DURUYOR TİTANİUM BACKUP ÇALIŞIYOR BİR SORUN YOK

    önce indir deyip sonra mı iptal edeceğim? uyarıyı açınca indir seçeneği var sadece. (arc s)

    bi de rootlu olduğu için güncelleme olmuyor diye biliyorum




  • dostum bende de arc var root lu cuma günü iş yerimdeyken farkettim güncelleme var yazıyordu ama indirmiyordu iptal vardı seçenk oalrak sadece iptal ettim sonra indir yazısı geldi indir dedim indirdi kurmak için sordu kur dedim telefon kapandı vs... sonra açıldı root duruyor bir sorun olmadı ama ine tekrarlıyorum pc den yapmadım 3G den yaptım bilginiz olsun pc den yapmayın root gider...
  • Dostlar, telefonuma worms indirdim sonra 34mb lik paketini indirdim ama sonra "s3e. icf" diye bir dosyayı bulamadığını söylüyor? Sorun nedir acaba, nasıl yüklerim bu oyunu telefonuma?
  • çatlak problemi ile ilgili bir fikir...

    arkadaşlar 8 ayda telefon 2 kez çatladı tahminim yakında yine çatlayacak ve bu 3.çatlakta para iadesi talep edicem ve parayı alabilirsem(1250tl fatura bedeli) sony xperia s alıcam.....nasıl mantıklı değilmi ...ama iş çatlamaya kaldı...




  • Tek harekette telefonun bütün seslerini kesme şansımız var mı? Sessize aldığımda sadece çağrı sesleri kapanıyor. Geçen cuma namazında sessize almıştım,bir uygulama için güncelleme tonu çaldı...Oysa sessiz'e aldığım zaman telefonun bütün seslerini kesmesini sağlayabilir miyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARCadaS -- 12 Şubat 2012; 16:29:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARCadaS

    Tek harekette telefonun bütün seslerini kesme şansımız var mı? Sessize aldığımda sadece çağrı sesleri kapanıyor. Geçen cuma namazında sessize almıştım,bir uygulama için güncelleme tonu çaldı...Oysa sessiz'e aldığım zaman telefonun bütün seslerini kesmesini sağlayabilir miyim?

    Müzikçaları açıp medya ses düzeyini kısın. Telefonun sağ yanındaki ses tuşundan. Müzikçaları kapatın. Normal şekilde kullanmaya devam edin. Bir uygulamada ses önemliyse, müzik dinlerken açın. Ben öyle yapıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darksnr

    dostum bende de arc var root lu cuma günü iş yerimdeyken farkettim güncelleme var yazıyordu ama indirmiyordu iptal vardı seçenk oalrak sadece iptal ettim sonra indir yazısı geldi indir dedim indirdi kurmak için sordu kur dedim telefon kapandı vs... sonra açıldı root duruyor bir sorun olmadı ama ine tekrarlıyorum pc den yapmadım 3G den yaptım bilginiz olsun pc den yapmayın root gider...

    superuser duruyomu dostum güncellemeyi yaptığı halde rootlu diyen bi seni gördümde emin olmak için soruyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: maviufuklar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89


    quote:

    Orijinalden alıntı: maviufuklar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89


    quote:

    Orijinalden alıntı: musty578

    benimkide tekrardan catladi 3 seferdemi ayni arizadan iade aliyorlardi

    evet.

    şu konuyu bilen biri iyice anlatırsa sevinirim.3.kez çatlayıp servise gönderdiğimiz zaman mı para iadesi veya değişim hakkımız oluyor.eğer öyle oluyorsa bunu nereye nasıl belirtiyoruz,atılacak adımlar nelerdir bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen

    3 arizanin 1 yil icinde olmasi gerekiyor.
    Muhatabiniz servis degil saticidir.
    Imeı yazan fatura, onayli garanti belgesi ve 3 servis raporunu dilekcenize ekleyip bulundugunuz yerin Tuketici Burosuna basvurun. 3 ay icinde sonuclanmasi gerekir en cok.
    Dilekce icin ornrkler internette var veya Tuketici Burolarinda hazir matbu dilekceler var, yardimci oluyorlar.

    satici ile alakasi oldugundan eminmisin? üretici firmanin sorumluluguna girer bu. olayi bizzat yasadim. c510 u sebeke sorunundan dolayi 3 kere servise verdim, her defasinda yazilim atip verdiler. en sonunda ben degisim istiyorum dedim. mirin kirin ettiler. hakeme basvurdum, sureyi tam hatirlamiyorum ama bi zamandan sonra sifir c902 verdi teknik servis.

    Kardeş o konuyu çok arastirdim.

    Mesela Alo Tuketici Hatti 175'i arayin, satici diyecektir.
    Bildiginiz Tuketici Burolarina tlf. acin sorun yine satici diyeceklerdir. Satici da parasini uretici firmadan alacaktir.
    Tuketici Yonetmeligine bakin satici, acente, distrubutor, bayii der ama servis yazmaz. İsterseniz o kismin metnini yollayabilirim. Servis sadece bakim, onarim vs yapar, rapor verir. Siz o raporla saticiyi karsi taraf olarak dilekcenize yazarsiniz.
    Hatta N79'un parasini almak icin Tuketici Burosuna verdigim dilekcede KVK'yi karsi taraf olarak yazmistim. Gorevli iptal edip saticinin adini yazdirdi. N79'un parasi olan 610 TL,'yi aldim. N96'nin parasi 800 TL'yi almak icin Tuketici Mahkemesine dava acmak icin gittigimde yine GENPA,yi karsi taraf olarak yazdigimda yanlis oldugunu, saticiyi yazmam gerektigini soylediler.
    Ama servisten de urunun parasini aldigim oldu. Kimse farkina varmazsa iade ve degisim islemini servis de yapiyor.
    Selamlar...

    açıklamalar için teşekkürler.bu çatlak için bende servise gönderdim teli ,yarın 1 hafta olacak.servisin sitesinde cihazınız son aşama diyor...bu çatlamalar böyle devam ederse paramı geri almayı düşünüyorumda bilgi alaym dedim.özet olarak 3.kez çatlar ve servise giderse ben satıcıya gidip ücret iadesinde bulunabilirim.eğer satıcı sorun çıkarırsa tüketici mahkemesine başvurmam gerekecek.

    Kardes dava acmak zor ve pahali. 465 TL yatirdim N96'nin parasini almak icin Tuketici Mahkemesine.

    Kaybetseniz de masraflar dusuldukten sonra o parayi geri alirsiniz.

    Ayrica durusmalar vs var, zor, ben bile zor takip ediyorum.
    Siz dilekce ile Hakem Heyetine bedava basvurun.
    Lehinize karar cikmazsa Tuketici Mahkemesine dava acarak Hakem Heyeti kararina itiraz edebilirsiniz benim yaptigim gibi.
    Selamlar...




  • ne zaman düşecek bu telefonun fiyatı ? piyasaya çıkalı neredeyse 1 sene olacak ama telefonun fiyatı hepsiburada'da hala 1.300 TL (ARC S 1500 TL)
  • PC'ye baglamadan guncelleme yapacagim, rootun gitmesi de sorun degil, burada bir arkadas guncelleme yapayim derken telefonun acilmadigini yazdi.
    Kas yapayim derken goz cikarmaktan korkuyorum.
    Agrimaz basimi agritmak istemiyorum.
    Ama er gec guncelleme yapmak zorunda hissediyorum kendimi.
    Bu haliyle ARC'tan cok cok memnunum.
    Birileri cesaret verir diye bir sure bekleyecegim.
    Selamlar...
  • 
Sayfa: önceki 686687688689690
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.