Şimdi Ara

FORD FOCUS ZETEC-S ile ilgili bilgi ve deneyimlerinizi baylaşalım.(eski kasa) (118. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.683
Cevap
8
Favori
434.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kermo

    hoşgeldin xenox focus ailesine; benim lastikler 195 /60 15 ve benzin deposu kapağının içinde 4 kişiye kadar bagaj boş ön ve arka 32 olarak gösteriyor


    Hoşbulduk kermo.

    Seninki GHIA sanırım. Benim araç Comfort modeli ve 14 inch lastikler var. 185/65 R14

    32 sanki azmış gibime geliyor. Gerçi ilk aracım ama... önceden kullandığım araç Focusla kıyaslanacak gibi değil. Alışacağız inşallah.

    Bir de bulmuşken bir Focus sahibini sorayım. Geri vitese bazen geçiremiyorum. (düz vites) Hırıktılı bir uyarı veriyor debriyajdan ayağımı çektiğimde. Benden kaynaklanan bir geçmeme durumu mu bu yoksa... focus böyle mi?




  • Arkadaşlar merhaba,
    Burdaki Ford takımını keşfettim ama biraz geç oldu sanırım...

    Arkadaşlar aracımı satmam gerekiyor. Çok temiz ve titiz kullandım. Etrafınızda düşünen varsa iletirseniz sevinirim
    http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4828995
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Burç9889

    quote:

    Orjinalden alıntı: 4.selim

    Focusların geri vitesinde bi arıza varmı genelin de
    yoksa sadece benim focus mu geri vitese bazen zor çeçiyor.
    Tam kavramayınca ses yapıyor.

    Her zaman değil önce ileri sonra geri vitesi atıyorum o zaman rahat geçiyor.

    Bilgisi olan var mı acaba???


    Sevgili araclarimizda hareket halindeyken geriye takip nurtopu gibi bir sanzuman sahibi olmayalim diye senkromec kilit korumasi var. Bundan dolayi sanzuman icinde en ufak bir hareket olsa geri vitese gecerken ses yapar. Debriyaja basmadan once disli seti motorla beraber donerken tekerleklere bagli son disli sabit durur. Geri vitese takmadan once disli setini durdurmanin en pratik yolu debriyaja basip once 4. vitese takip oradan cikarip debriyaji birakmadan geriye takmak. Deneyin...






    burç 9889 arkadaşımız srunun cevabını kısa süre önce cevaplamıştı ondan alıntı yapıyorum




  • Hoşgeldin xenox. 32 psi ön arka tavsiye edilen standart hava. Comfort, ghia veya amb. değişmiyor. Yalnız yük durumuna göre havayı ayarlaman lazım. Kermo'nun yazdığı gibi boş bagaj 4 yolcu 32-32. Ama bagaj dolu ve 4 kişi varsa uzun yol tavsiyesi önler 34-35; arkalar 41-42 psi. Aynı şekilde fazla yüklü olmayıp uzun yolda hep 160 kmh üzerinde gideceksen yine bu yüksek basınçlar geçerli.

    Genel kullanım, fazla yolcusuz sakin gidiyorsan önleri 33 arkaları 35 veya 36 psi yaparsan yakıt tüketimini düşürmede faydası olur.
  • TYR sen de hoşgeldin de niye böyle ayakta kaldın, otursaydın, biraz daha düşünseydin şu satma işini..

    Arabaya gayet iyi baktığın belli. Hatta plakalık iptali bile yaptırmışsın. (Eğer sen yaptırdıysan) İnce iş. Hayırdır, başka bir araba mı yoksa başka bir yatırım mı? Eğer başka bir yatırımsa hakkında hayırlı olsun ama başka bir arabaysa seni ikna edelim..




  • Kermo, bu yol yardımı durumu güzel bir nokta. Bildiğim kadarıyla gelmeleri lazım. En azından lastik değiştirmeyi herkesin bilmediği gib bir gerçek var.

    Eğer kaskon varsa zaten ford yardım gelmese bile kasko gelmek zorunda. Parayı almayı biliyorlar.




  • burç 9889 şu plakalık iptali nasıl yapılıyor incelikleri neler bende yapmak istiyorum şık duruyo reklam taşımaktan iyidir, birde bilgin varsa sürücü koltuğu kol dayama sonradan taktırılabiliyormu taktırılabiliyorsa orjinalmi yoksa oto döşemecilermi yapıyor
  • Plakalık iptali kolay. BAUHAUS veya KOÇTAŞ gibi bir yapı marketten toplam 50 kg yük kapasitesi olan kırmızı kaplamalı (marka hatırlamadığım için böle tarif ediyorum) şeffaf, çift taraflı banttan alıyorsun. Plaka ve plakalıklarını söküp eve getiriyorsun. Plakaları iyice temizleyip arka kenarlarına aldığın bantı yapıştır. Bantın öbür yüzeyinde soyulabilir kırmızı tabaka duruyor.

    Arabaya gidip plaka yerlerini iyice alkolle temizle.(Plakanın arkasını da bantı yapıştırmadan önce alkolle temizlersen iyi olur) Arka plakalık vida yerleri biraz çıkıntılıdır. Plakayı zemine uydurmak için vida yerlerine gelen kısmı biraz dışa doğru kanırt.

    Kırmızıları sök ve lütfen iyi ortalayarak ve paralelliği kaçırmadan yapıştır.

    Hayırlı olsun Böylece bagaj kapağını her kapattığında "tangırt" sesinden de kurtuluyorsun.




  • Kol dayamaları bilmiyorum. Ben iki koltuğun arasına gergili cep gibi bişey taktım. Yangın södürücü koyuyorum. El freninin hemen arkasındaki boşluksa tan çantam için yapılmış. Kol dayanağıyla işim yok yani.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Burç9889

    TYR sen de hoşgeldin de niye böyle ayakta kaldın, otursaydın, biraz daha düşünseydin şu satma işini..

    Arabaya gayet iyi baktığın belli. Hatta plakalık iptali bile yaptırmışsın. (Eğer sen yaptırdıysan) İnce iş. Hayırdır, başka bir araba mı yoksa başka bir yatırım mı? Eğer başka bir yatırımsa hakkında hayırlı olsun ama başka bir arabaysa seni ikna edelim..


    Dostum askerlik görevim nedeniyle satıyorum, bende üzülüyorum ama 5-6 ay boyunca parkta yatmasınıda istemiyorum...
    Başka araba konusunda, sanırım hiç düşünmedne yeni Focus diyebilirim
    Plakayı yukarıda bahsettiğin şekilde kendim yaptım




  • Sen bilirsin. Ama bu kadar iyi bakılmış focus 1'e alıştıktan sonra focus 2'de aradığını bulamayabilirsin. focus'u hipnoz edip VW telkini verilmiş gibi. Bizim göstergeler bir bizde var bir de Corvette'te. Bu kadar ergonomik ve sürücü odaklı asimetrik iç mekan zaten başka yok. Focus 2 çok güzel ama başka bir araba. (Focus 2 test sürüşü yazım için "focus yola yapışıyomu?" başlığı 2. sayfa üstten 44 alttan 17. mesaj) Neyse, belki sen biraz daha teknoloji isityorsundur. Bari fiyat kırma.


    Plaka da güzelmiş 8668. Benim plaka 9889'da. Benim içim acıyor burda şahsen.

    Hayırlısı...




  • gençler bu hb focusların atık su borusundan beter duran egzos çıkışını egsozu değiştirmeden nasıl güzelleştirebiliriz. ama ses filan istemiyorum öyle patır patır hiç işim olmaz. şu krom kaplı, egsoz uçlarının ses yapmayanı varmı. bir de resim eklerseniz çok sevinirim.
  • Ewet karenin. Haklısın. Ben zaten ekzoz susturucusunu değiştirmeden once kullanıyordum. Orjinal ucu kestirme. Üzerini kaplayacak hafif geniş bir uç kaynaklat. (ucundan değil, üstüne tam geçsin ucun bitme yeri değişmesin. Çocuk çömlek basamak gibi basar sonra askılardan inmesin ekzoz.)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Burç9889

    Sen bilirsin. Ama bu kadar iyi bakılmış focus 1'e alıştıktan sonra focus 2'de aradığını bulamayabilirsin. focus'u hipnoz edip VW telkini verilmiş gibi. Bizim göstergeler bir bizde var bir de Corvette'te. Bu kadar ergonomik ve sürücü odaklı asimetrik iç mekan zaten başka yok. Focus 2 çok güzel ama başka bir araba. (Focus 2 test sürüşü yazım için "focus yola yapışıyomu?" başlığı 2. sayfa üstten 44 alttan 17. mesaj) Neyse, belki sen biraz daha teknoloji isityorsundur. Bari fiyat kırma.


    Plaka da güzelmiş 8668. Benim plaka 9889'da. Benim içim acıyor burda şahsen.

    Hayırlısı...

    Mesajı okudum, çok güzel anlatmışsın
    80-90 km hız ile istenilen çok rahat yapılır bu araçta...

    Focus 2'nin de sonunu bekleyeceğim bu gidişle. Çünkü F2'de ki kapı içlerindeki plastiği gördükçe vazgeçiyorum, sinirleniyorum
    Çindenmi alınmış nedir o madde öyle. Nerde benim arabadaki iç döşeme nerde o...
    Plakalarımız kardeş çıktı iyimi




  • sağolasın burç. bunların kesinlikle ama kesinlikle ses yapmayanı var değil mi? yani en ufak patırtıya bile tahammülüm yok da!bir de krom olanı var mı? malum nikelajlılar yağmur çamur derken eskisinden beter oluyor

    quote:

    Orjinalden alıntı: Burç9889

    Ewet karenin. Haklısın. Ben zaten ekzoz susturucusunu değiştirmeden once kullanıyordum. Orjinal ucu kestirme. Üzerini kaplayacak hafif geniş bir uç kaynaklat. (ucundan değil, üstüne tam geçsin ucun bitme yeri değişmesin. Çocuk çömlek basamak gibi basar sonra askılardan inmesin ekzoz.)
  • Orjinal ucu kestirmeyeceğin için ses değişmez. Çünkü tahliye oradan. Benim taktığım uç 120 kmh hızda hava ekzoz türbülansıyla turbo ıslığı gibi bir ses veriyordu. Ama sadece ben kıllığımdan dolayı duyuyordum. Zaten 125'e çıkınca kesiyordu. İhmal edilir yani.
  • işte ben de böyle birşeyden korkuyorum. benim ne kadar kıl olduğumu tahmin bile edemezsin. torpido gözüne ses yapmasın diye kalemi bile lastik kılıf içinde koyuyorum sen tahmin et artık. patırtının yanı sıra aracın aerodinamiğini bozup öyle rüzgar sesi filan da istemiyorum. çok mu şey istiyorum? tam beyaz şovdaki piskopat gibi oldum yahu: "yağmurda gezmek istiyorum ama ıslanmak istemiyorum"
    quote:

    Orjinalden alıntı: Burç9889

    Orjinal ucu kestirmeyeceğin için ses değişmez. Çünkü tahliye oradan. Benim taktığım uç 120 kmh hızda hava ekzoz türbülansıyla turbo ıslığı gibi bir ses veriyordu. Ama sadece ben kıllığımdan dolayı duyuyordum. Zaten 125'e çıkınca kesiyordu. İhmal edilir yani.





  • Aaman bieh! Ne diyısın sen pısışık? Yok abi ses falan. Yok diyom Kaynak işçiliği değil de kalapçeyle takılıp çıkarılabilen uçlar var. Dene yanıl ya da yanılma olayı




  • eyvallah hocam hafta sonu bir sanayi yaparım artık ses yaparsa da sana hediye ederim.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Burç9889

    Aaman bieh! Ne diyısın sen pısışık? Yok abi ses falan. Yok diyom Kaynak işçiliği değil de kalapçeyle takılıp çıkarılabilen uçlar var. Dene yanıl ya da yanılma olayı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karenin -- 27 Eylül 2007; 18:45:31 >





  • Kolay gelsin
  • 
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.