Şimdi Ara

The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
30.322
Cevap
126
Favori
1.621.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GameInformer'ın Skyrim yazısından bol bol bilgi kopartan NeoGAF bunları derledi ve aşağıdaki liste ortaya çıktı. Hayırlı olsun hepimize.

    - Oyunun belki de en dikkat çekici yanı, başlangıcında bir class seçimi olmaması. Her beceriniz toplam durumunuza etki edecek. Her seviye atlamasında HP artışı olurken MP ve stamina ile daha fazla HP arasında seçim yapacağız. Perk'ler de her seviye atlamasında gelecek. Level sınırı diye bir şey olmayacak ama çok daha yavaş seviye atlayacağız.

    - Bazı beceriler oyundan çıkarılmış (mysticism gibi) ve toplam 18 tane skill var (bu sayı Morrowind'de 27, Oblivion'da ise 21 idi). Bir konu üzerinde yoğunlaşabileceğiz veya her şeyden bir parça öğrenebileceğiz.

    - Hikaye Oblivion'dan 200 yıl sonra başlayacak ve ejderhalar Skyrim'e ayak basacak. Nihai amacımız ise Ejderha Tanrı'yı durdurmak olacak. Sonuçta bir dragonborn'uz değil mi? (: Yolumuzda giderken were-yeti'ler, giant spider'lar ve doğal olarak ejderhalar önümüzü kesebilecek. Belli olan yaratıklar ise şunlar: zombiler, iskeletler, troller, devler, ice wraith, kurt, at, Elk, mamut, kılıç dişli kaplanlar.

    - Dövüş sistemi ise daha dinamik olacak. İki elimize de ayrı ayrı komut verebileceğiz.

    - Görevler de daha dinamik olacak. Mesela bir büyücü iseniz yoldan geçerken başka bir büyücü size görev verebilecek. Aynı büyücü siz savaşçıyken yolunu değiştirecek. Veya görev vermesi gereken bir satıcıyı öldürdünüz. Dükkanın başına satıcının kardeşi geçecek ama size görevi vermeyecek. İkna edebilirseniz görevi alabileceksiniz.

    - Yaptıklarınıza göre şehir değişik cevaplar verebilecek. Mesela yola bir kılıç bıraktınız. Geri geldiğinizde kılıcın yerinde yeller esiyor olabilecek veya kılıcı bulanlar "Benim o kılıç!" diyerek birbirine girebilecek. Hatta yoldan geçen biri "Kılıcınızı düşürdünüz." deyip kılıcı sie geri getirebilecek.

    - Görevler nasıl bitirdiğinize bağlı olarak değişecek.

    Şimdi geldik teknik gelişmelere...

    - TPS görünümü düzeltilmiş.

    - 5 büyük şehir var. Mağaralar ise daha çeşitli olacak.

    - HUD'u kaldırabileceksiniz.

    - Konuşmalar sırasında zaman donmayacak ve adamın suratına bakmayacksınız. Ayrıca konuşmak istediğiniz karakter gerçekte nasıl cevap vermesi bekleniyorsa öyle cevap verecek. Eğer bir iş yaparken konuşma başlatırsanız işine devam ederek konuşmaya başlayacak.

    - Sıcak demirden yepyeni silahlar yapabileceğiz.

    - Dual-wield olabilecek ve bu seçimler tamamen bize bağlı olacak. Bir elde mızrak diğerinde topuz gidebileceğiz.

    - Vasiyet sistemi olacak (yukarıdaki satıcı örneğindeki gibi).

    - Level-scaling geri geliyor (lanet olsun).

    - Enchant da geri geliyor (yaşasın).

    - Level Scaling 2.0 örneği: Oyun sizin hakkınızda bol bol bilgi toplayacak. Bir şehre girdiğinizde bir kadın, sizden kaçırılmış çocuğunu kurtarmanızı istediğinde, oyun yakındaki zindanlara bakacak ve hiç ziyaret etmediğiniz bir tanesine bu görevi koyacak. Ayrıca seviyenize ve becerinize göre düşmanları ekleyecek.

    - Fast-Travel olacak.

    - Grafiksel olarak oyun mükemmel olacak. Dinamik gölgelendirme, geliştirilmiş ve duyguları gösteren yüzler, gerçekçi kar efekti, rüzgarla sallanan dalların topluca hareket etmemesi, suyun akması...

    - Artık depar atabileceğiz! (:

    - Şehirler saldırılara açık olacak.

    - Görevler rastgele yaratılabilecek.

    - Seçilebilir 10 tane ırk olacak. (Yuh)

    - Karakter yaratımı da geliştirilmiş ve artık vücut özelliklerimizi değiştirebileceğiz.

    - Bitirme hareketleri elinizdeki silaha ve karşınızdaki düşmana göre değişecek.

    - 5 adet büyü okulu olacak: Destruction, Alteration, Conjuration, Restoration ve Illusion.

    Oyun 11.11.11'de geliyor.

    beyler trgamere haber geldikçe yayınlayacagım...

    şu lvl scaling olayını inşallah modlar ile hallederler yine modlarla mükemmelleşir ancak bu hali bile beni heyecanlandırmaya yetti. Belki millet daha çok istesin diye yapılan birşeydir ama her ne olursa olsun. Mükemmel Duruyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erco35coast -- 9 Ocak 2011; 3:40:19 >




  • Okudukça keyif aldım, eline sağlık.

    Artık şundan eminim, Bethesda mod yapanları, yapılan modları yakından takip ediyor.
    Şu saydığın özelliklerin bir çoğu, mod olarak Obliviona yapıldı.
    Mamut değil de fil vardı, Dune adlı mod'ta.
    Open City diye bir mod vardı, şehir kapılarını açık bırakıyordu.
    Çift elle savaşma, o da yapıldı hatta at üzerinde vurabiliyordu.
    Yine sanırım deadly reflex gibi bi mod vardı kan gövdeyi götürüyordu... Fallout 3'te bunu fazlasıyla verdiler
    Adını unuttuğum bir mod vardı ejderhanın üzerine binip suruyorduk, Akatosh bilmemneydi. Burada da savaşacağız onlarla.
    Mesela, modlar arasında oyuncunun şatoları olabiliyordu, Ardından Bethesda bunun resmi modunu yaptı vs...
    Şu depar atma olayına gelince, buna bi de binalara tırmanmayı eklemişlerse, şimdiden karakterimin ismi koydum bile, Ezio...

    Bunlar tabi benim düşüncelerim. Yani yok canım zaten bunlar her RPG-FRP oyununda duyulan ihtiyaçlar diyebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Giskar -- 9 Ocak 2011; 5:37:16 >




  • @erco35coast paylaştığın için teşekkürler. Ama bethesdanın sunduğu vaatler gerçekten çok fazla, ha yerine getiremez mi? Getirebilir tabii ki ama 1 sene içinde bu kadar detaylı bir yapıyı nasıl oluştaracklar orası muamma..
  • Oyunun yapısı bir yılda olacak bişey değil zaten. En az 3-4 yıllık bi' çalışma vardır ardında. Story olsun game engine olsun vs. hepsi bu süre zarfında tamamlanıyor... Şimdi son rötuşları atıp advertising'e odaklanıyorlar.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Attackers In The Forest

    @erco35coast paylaştığın için teşekkürler. Ama bethesdanın sunduğu vaatler gerçekten çok fazla, ha yerine getiremez mi? Getirebilir tabii ki ama 1 sene içinde bu kadar detaylı bir yapıyı nasıl oluştaracklar orası muamma..
  • Anladım abi, yanlış anlama kusura bakma iş güç derken espri bile anlayacak kadar kafa kalmamış dün .Ben de söylediğim yanlış anlaşıldı da kırıcı bir anlama mı geldi diye dert ettim, ondan dedim onu . Öyleyse problem yok Abi dediğim gibi o sözlerin kulağa İngilizce ye benzer gelmesi konusunda katılıyorum, hatta kısmen de öyle. Muhtemelen çarpıtılmış bir İngilizce gibi birşey bu dil, de yapay dillerin hepsi öyle. Aman abi aslında oyun düzgün olsun da, hiç dert değil isterse kuş dili konuşsunlar oyunda

    Klingon dilinin günlük kullanımı yokmuş abi bir daha baktım da. O söylemleri ben de duymuştum da, muhtemelen şehir efsanesi
    quote:

    Orijinalden alıntı: Giskar

    "Olsun sana Giskar yalancı" konusunda, şaka yaptım be abicim , anlaşılıyor sanıyordum. Neyse...
    Biliyorum o yayınlananları da gördüm. Hatta kelime kelime hece hece nasıl çözdüklerini de anlatmışlar.
    Kafiyeli olmaları ilk dikkatimi çeken şeydi, hani inandırıcılığını fazla uyumlu olmasından dolayı kaybediyor.
    Vardır ya, protez diş yaptırırsın ama teknisyen tıakmıştır kafaya tertemiz diş yapar...
    Ne bir yamukluk ne bir hata simetrik dümdüz, yok ki öyle dişler. Ondan belli olur sahtelikleri, bunun gibi yani.
    Ben sadece reklam kokan hareketler bunlar demek istedim kabaca, yani uzunca açıklamadan, özetle.

    Klingona gelince, yanılmıyorsam günlük konuşma diline de geliştirildi o hatta bilmemkaçtane dil uzmanı vardı işin arkasında
    diye asparagasları dönüyordu bi zamanlar.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: erco35coast

    GameInformer'ın Skyrim yazısından bol bol bilgi kopartan NeoGAF bunları derledi ve aşağıdaki liste ortaya çıktı. Hayırlı olsun hepimize.

    - Oyunun belki de en dikkat çekici yanı, başlangıcında bir class seçimi olmaması. Her beceriniz toplam durumunuza etki edecek. Her seviye atlamasında HP artışı olurken MP ve stamina ile daha fazla HP arasında seçim yapacağız. Perk'ler de her seviye atlamasında gelecek. Level sınırı diye bir şey olmayacak ama çok daha yavaş seviye atlayacağız.

    - Bazı beceriler oyundan çıkarılmış (mysticism gibi) ve toplam 18 tane skill var (bu sayı Morrowind'de 27, Oblivion'da ise 21 idi). Bir konu üzerinde yoğunlaşabileceğiz veya her şeyden bir parça öğrenebileceğiz.

    - Hikaye Oblivion'dan 200 yıl sonra başlayacak ve ejderhalar Skyrim'e ayak basacak. Nihai amacımız ise Ejderha Tanrı'yı durdurmak olacak. Sonuçta bir dragonborn'uz değil mi? (: Yolumuzda giderken were-yeti'ler, giant spider'lar ve doğal olarak ejderhalar önümüzü kesebilecek. Belli olan yaratıklar ise şunlar: zombiler, iskeletler, troller, devler, ice wraith, kurt, at, Elk, mamut, kılıç dişli kaplanlar.

    - Dövüş sistemi ise daha dinamik olacak. İki elimize de ayrı ayrı komut verebileceğiz.

    - Görevler de daha dinamik olacak. Mesela bir büyücü iseniz yoldan geçerken başka bir büyücü size görev verebilecek. Aynı büyücü siz savaşçıyken yolunu değiştirecek. Veya görev vermesi gereken bir satıcıyı öldürdünüz. Dükkanın başına satıcının kardeşi geçecek ama size görevi vermeyecek. İkna edebilirseniz görevi alabileceksiniz.

    - Yaptıklarınıza göre şehir değişik cevaplar verebilecek. Mesela yola bir kılıç bıraktınız. Geri geldiğinizde kılıcın yerinde yeller esiyor olabilecek veya kılıcı bulanlar "Benim o kılıç!" diyerek birbirine girebilecek. Hatta yoldan geçen biri "Kılıcınızı düşürdünüz." deyip kılıcı sie geri getirebilecek.

    - Görevler nasıl bitirdiğinize bağlı olarak değişecek.

    Şimdi geldik teknik gelişmelere...

    - TPS görünümü düzeltilmiş.

    - 5 büyük şehir var. Mağaralar ise daha çeşitli olacak.

    - HUD'u kaldırabileceksiniz.

    - Konuşmalar sırasında zaman donmayacak ve adamın suratına bakmayacksınız. Ayrıca konuşmak istediğiniz karakter gerçekte nasıl cevap vermesi bekleniyorsa öyle cevap verecek. Eğer bir iş yaparken konuşma başlatırsanız işine devam ederek konuşmaya başlayacak.

    - Sıcak demirden yepyeni silahlar yapabileceğiz.

    - Dual-wield olabilecek ve bu seçimler tamamen bize bağlı olacak. Bir elde mızrak diğerinde topuz gidebileceğiz.

    - Vasiyet sistemi olacak (yukarıdaki satıcı örneğindeki gibi).

    - Level-scaling geri geliyor (lanet olsun).

    - Enchant da geri geliyor (yaşasın).

    - Level Scaling 2.0 örneği: Oyun sizin hakkınızda bol bol bilgi toplayacak. Bir şehre girdiğinizde bir kadın, sizden kaçırılmış çocuğunu kurtarmanızı istediğinde, oyun yakındaki zindanlara bakacak ve hiç ziyaret etmediğiniz bir tanesine bu görevi koyacak. Ayrıca seviyenize ve becerinize göre düşmanları ekleyecek.

    - Fast-Travel olacak.

    - Grafiksel olarak oyun mükemmel olacak. Dinamik gölgelendirme, geliştirilmiş ve duyguları gösteren yüzler, gerçekçi kar efekti, rüzgarla sallanan dalların topluca hareket etmemesi, suyun akması...

    - Artık depar atabileceğiz! (:

    - Şehirler saldırılara açık olacak.

    - Görevler rastgele yaratılabilecek.

    - Seçilebilir 10 tane ırk olacak. (Yuh)

    - Karakter yaratımı da geliştirilmiş ve artık vücut özelliklerimizi değiştirebileceğiz.

    - Bitirme hareketleri elinizdeki silaha ve karşınızdaki düşmana göre değişecek.

    - 5 adet büyü okulu olacak: Destruction, Alteration, Conjuration, Restoration ve Illusion.

    Oyun 11.11.11'de geliyor.

    beyler trgamere haber geldikçe yayınlayacagım...

    şu lvl scaling olayını inşallah modlar ile hallederler yine modlarla mükemmelleşir ancak bu hali bile beni heyecanlandırmaya yetti. Belki millet daha çok istesin diye yapılan birşeydir ama her ne olursa olsun. Mükemmel Duruyor...

    Tüm oyunlara hükmedecek tek oyun.....ELDER SCROLLS: SKYRIM (ÇALINTIDIR)




  • İnşallah Level Scaling'i abartmamışlardır! Biliyorsunuz level scaling ille "var" yada "yok" değil belli seviyelerde de yapılıyor. Gerçekçi bir seviyeye çekilirse sorun olmaz.

    Onun dışında, levelin sınırsız olması ve level atlamanın zor olması hoşuma gitti. Umarım "özgürlük" açısından, şimdiye kadar çıkmış popüler RPG'lerden üstün olur. (Örn. Dragon Age, Mass Effect, Witcher, Gothic, Two Worlds, Risen)
  • @erco35coast,

    çok iyi oldu bu haberler eyv.Mükemmel bir RPG geliyo belli.

    yanlız level scaling'in olmaması olmasından daha saçma. ben de biliyorum gerçekçiliği düşürüyor ama o kadar mantık çerçevesinde incelersek konuyu taktik-fps ve simulasyon dışındaki tüm oyunlar saçmalıktan başka hiçbir şey değil :) Olmayınca daha beter. Risen ile Two Worlds oynadım en son. İlk 6 level tam bir işkence. Sadece belli alanlara mahkum ediyor seni (sıkıysa ilerle, bir vuruşluk adamsın). Son 5-10 level'da da o kadar güçlü oluoyrsunki biçer-döver gibi gidiyosun. Tabi level scalingin de programcı yükünü inanılmaz düşürdüğü bir gerçek. En azından bu olayı belli NPC'lerde sadece karakteristik özellik bazında yapmaları lazım. Ayı ayılığı ile kaymalı, götünde don olmayan çapulcu 5 level sonra glass armorla karşımıza çıkmamalı. Bunları ayarlamak çok zahmetli iş tabi




  • işte beklediğim bilgiler sızdırılmış. inşallah bu bilgiler doğrudur.

    fikrim değişti. TES 5 güven veriyor.
  • Fallout New Vegas ile idare edicez artık Skyrim gelene kadar.Heyecan bastı
  • Gameinformer'ın yaptığı ilk bakıştan bir scan. Gerçek oyun içi ekran görüntüsü. Fake değil.



    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]
  • Oblivion'daki kaba kulak olmuş suratları unutun. Oyundaki suratlar çok daha doğal olacak. Konuşmalarda karakterin yüzüne zoom yapmak yerine kamera dinamik bir biçimde hareket edecek.

    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]
  • Üçüncü şahıs kamerası oldukça geliştirilmiş. Artık çok daha dinamik, Mass Effect vari bir açı ile oynayacağız.



    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]


    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]


    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]




    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]


    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]


    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gokyabgu -- 11 Ocak 2011; 0:28:58 >




  • Oyundaki level scaling Oblivion'dan ziyade Fallout 3'e benzeyecekmiş. Dinamik bir quest sistemi olacakmış, oyun yaptıklarınızın kaydını tutup ona göre henüz ziyaret etmediğiniz bir zindanı sizin seviyenize uygun yaratıklarla dolduracakmış.

    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]
  • Oyunda önceki oyunlara kıyasla daha fazla çeşitlikte mekan olacakmış:



    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]


    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]




  • Daha fazla resim:

    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]


    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]


    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]




  • Son olarak bir de skill ekranı resmi koyayım tam olsun:



    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]
  • Resimleri yeni gördüm.Tek kelime ile inanılmaz bir oyun bizi bekliyor....
  • İnanılmaz resimler. Oyun içi detayları iyi yansıtmış çok beyendim, çok güzel olmuş. Fakat görüntülerin neden karıncalı olduğunu anlayamadım.


    Edit : Paylaşım için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elyria -- 11 Ocak 2011; 12:37:13 >
  • Oyunun ilk gameplay videosunun şubat ayında yayınlanacağı söyleniyor.Biraz geç ama olsun.....
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.