DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
63.000 de araçta motor neden yağ yakar
11
Cevap
0
Favori
3.800
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Yardım ve Sigorta işlemleri >> 63.000 de araçta motor neden yağ yakar
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      928 Mesaj
      08 Aralık 2010 16:25:00
      arkadaşlar geçen gün 2001 model hyundai accent 1.3 lx araç almaya niyetlendim aracı hyundai servisine soktum çıkan raporda 2 parçada değişme bir parçada az boya var. asıl mesele motorda araba orjinel km de çıktı ama raporda yazan aynen şöyle "araçta yağ yakma var duman atma var motor rektefe istiyor üfleme var." bu aracı temiz , klimada var ve rengi güzel diyerek 11.500 e anlaşmıştık sonuç kötü olunca kaldı.
      benim sorum orjinal 63.000 de motor niye bu sorunları verir bu araç için 10.000 lira versem değermi. servis dışında uygun bir şekilde yaptırabilirmiyim.


      _____________________________

    • Yarbay
      7276 Mesaj
      08 Aralık 2010 17:10:57

      quote:

      Orijinalden alıntı: yufat

      arkadaşlar geçen gün 2001 model hyundai accent 1.3 lx araç almaya niyetlendim aracı hyundai servisine soktum çıkan raporda 2 parçada değişme bir parçada az boya var. asıl mesele motorda araba orjinel km de çıktı ama raporda yazan aynen şöyle "araçta yağ yakma var duman atma var motor rektefe istiyor üfleme var." bu aracı temiz , klimada var ve rengi güzel diyerek 11.500 e anlaşmıştık sonuç kötü olunca kaldı.
      benim sorum orjinal 63.000 de motor niye bu sorunları verir bu araç için 10.000 lira versem değermi. servis dışında uygun bir şekilde yaptırabilirmiyim.


      Taksi araba oldugu icin ustasi ve rektefiyesi sanayide boldur. Bence uygun fiyata yaptirabilirsiniz. Ama onceden arastirip konusmak lazim. Bir de icinize sinmesi lazim tabi.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      928 Mesaj
      08 Aralık 2010 17:53:39
      işte mesele orda içime sinse bi. bu modelde bi başka araç alsam onda ne gibi sorunları çıkar bilmiyorum . orjinal 63.000de bi araçta bu sorunların sebebi ne olabilir


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Aralık 2010 18:09:19
      Eğer gerçekten 63.000deyse bu araç. Yüksek devirlerde çok sürülmüş, bakımları zamanında yapılmamış ki motor aşınması fazla olmuş..
      İmkanınız varsa başka araca yönelmenizi tavsiye ederim. Eğer silindirler fazla genişlemişse yeni pistonlar alınır, segman vs vs size pahalıya gelir.
      Aracın kompresyonu da düşmüştür muhtemelen. Kompresyon testine de sokabilirseniz bir de onun sonucunu değerlendirin.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1183 Mesaj
      08 Aralık 2010 18:20:34
      yüksek ihtimal: araç 63 bin değil çok daha yüksek kilometrededir. rektifiye kilometresi gelmiştir. Bana 2001 model 63 bin km zor gibi geliyor.

      düşük ihtimal: motor zor şartlarda hunharca kullanılmıştır. Sonuç yine rektifiye.

      Sanayide masrafının ne olacağı sorulabilir. İşinize gelirse alınabilir.


      _____________________________

      Güncel arabalarım: Chevrolet Captiva high inci beyazı 2011, Fiat Egea 1.6 multijet Lounge 2105 Güncel kameralarım: Nikon D810, 50mm 1.8D, 85mm 1.8D, 24-85mm 2.8-4D, SB-800; Canon EOS 550D, 18-55mm 3.5-5.6
    • Yüzbaşı
      928 Mesaj
      08 Aralık 2010 18:31:29
      aracın içi pırıl pırıldı vites topuzu, pedallar, direksiyonda deformasyon yoktu servis elemanıda km orjinal dedi ama banada mantısız geldi 63000 deki motordaki sorunlar hararet olabilirmi nedeni


      _____________________________

    • Yarbay
      2597 Mesaj
      08 Aralık 2010 21:33:01
      yüksek devirlerde olunca biter elbette bağırtma yanlama pati vs yurdum insanı işte ama 63bin pekde inandırıcı değil


      _____________________________

    • Yarbay
      6291 Mesaj
      08 Aralık 2010 22:18:28
      Bu araçta neden ısrar ettiğinizi anlayamadım.. Rektifiye ucuz bir şey değildir artı kısa zamanda motoru bu hale getiren insanın aracın başka yerlerini de zorlamadığını bilemezsiniz.. Veya problemi çözülemeyen kusurlu bir araç ta olabilir, neler neler görüyoruz her gün..


      _____________________________


      Demir tav'a geldi kömür bitti, akıl başa geldi ömür bitti..
      "Yaz dostum.. Kimse göçmez bu dünyadan mal ile.. "

      1977 RENAULT 12 TS --- 2010 ACCENT ERA 1.4 TEAM ** Dizel Partikül Filtresi kanserden daha pahalı değil.. **
      Yarın Hakkın divanına varınca, Süleyman'dan hesap sorar karınca...
    • Yarbay
      2799 Mesaj
      08 Aralık 2010 22:42:03
      Araç lpgli ise subap contlaarı kuruduğu için yağ yakar bu da lpg ile çalışan bir araç için aslında avantaj sayılabilir çünkü motorda kuru patlama olmasını bir nebze düşürür.Babamda 85.000kmde 1.5 gls var lpg takıldıktan sonra yağ yakmaya başladı araştırdık lpgde kuru patlama ve daha yüksek ısı açığa çıktığı için subap contaları kuruyormuş ve yağ sızıntısı oluyormuş.Aracın kompresyonunu ölçtürün güzel çıkarsa büyük ihtimal dediğim sebeptendir.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      928 Mesaj
      08 Aralık 2010 22:56:26

      quote:

      Orijinalden alıntı: djoz

      Bu araçta neden ısrar ettiğinizi anlayamadım.. Rektifiye ucuz bir şey değildir artı kısa zamanda motoru bu hale getiren insanın aracın başka yerlerini de zorlamadığını bilemezsiniz.. Veya problemi çözülemeyen kusurlu bir araç ta olabilir, neler neler görüyoruz her gün..

      dediğiniz çok doğru bende biraz araştırdım sanayide tanıdık ustalara sordum iyi bi rektefe 2000 tlden aşağıya çıkmaz motor açılıncada ne olacağı belli olmaz dediler. vazgeçtim bu araçtan


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      928 Mesaj
      08 Aralık 2010 23:00:14

      quote:

      Orijinalden alıntı: ototube

      Araç lpgli ise subap contlaarı kuruduğu için yağ yakar bu da lpg ile çalışan bir araç için aslında avantaj sayılabilir çünkü motorda kuru patlama olmasını bir nebze düşürür.Babamda 85.000kmde 1.5 gls var lpg takıldıktan sonra yağ yakmaya başladı araştırdık lpgde kuru patlama ve daha yüksek ısı açığa çıktığı için subap contaları kuruyormuş ve yağ sızıntısı oluyormuş.Aracın kompresyonunu ölçtürün güzel çıkarsa büyük ihtimal dediğim sebeptendir.


      araçta lpg yoktu 1.3 mpi motor


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Aralık 2010 19:26:21

      quote:

      Orijinalden alıntı: hackerboy644

      Eğer gerçekten 63.000deyse bu araç. Yüksek devirlerde çok sürülmüş, bakımları zamanında yapılmamış ki motor aşınması fazla olmuş..
      İmkanınız varsa başka araca yönelmenizi tavsiye ederim. Eğer silindirler fazla genişlemişse yeni pistonlar alınır, segman vs vs size pahalıya gelir.
      Aracın kompresyonu da düşmüştür muhtemelen. Kompresyon testine de sokabilirseniz bir de onun sonucunu değerlendirin.




      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Yardım ve Sigorta işlemleri >> 63.000 de araçta motor neden yağ yakar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.