Şimdi Ara

Dead Space 2 Ön İnceleme

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
12.471
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Açıklama: Isaac, orada yaptığın şey yüzünden hepimiz yanacağız....

         Bilinmezlik korkutur insanı. Bilmediğimiz şeyler üzerine korkularımız ve senaryolarımız daha çoktur. Bu yüzden olsa gerek; güneş, ay ve yıldızların asılı durduğu romantik gökyüzünün ötesinde, uzayın derinlikleri genelde ürkütücü bilimkurgu senaryolarına gebedir hep. Zamanla bilinmez uzay üzerine kurulu bilimkurgu hikayeleri her ne kadar sıradan bir hal alsa da, bazılarının yeri hiç değişmez. Mesela hiç birimiz James Cameron imzalı Aliens serisinini sinema dünyasında bıraktığı izi unutamayız.

         Keza, Dead Space’de bunu başardı. Hayatta kalma/ korku öğeli oyunların kökeni yeni nesille birlikte kurumaya başlamış, Resident Evil serisi hormonal bozukluğa uğramış ve Silent Hill bir türlü bekleneni verememişken karşımıza dikildi Isaac Clarke. Başlangıçta “EA” ve “iş çıkmaz” demiştik ama hiçte öyle olmadı. Dead Space çıktığı 2008 yılında türe yeni bir bakış açısı, korku oyunlarına yeni bir soluk getirdi. Her ne kadar oyun içinde bir süre sonra sıradan bir kurgu sarsa da dört bir yanımızı, ani çıkışlarıyla bizi kendimize getirmeyi bildi.

    ''



         Son bıraktığımızda akıl sağlığının pekte iyi olmadığını bildiğimiz Isaac, yeni oyununda hangi yeniliklerle karşımıza çıkıyor ? Gördüğümüz, duyduğumuz, bildiğimiz ne varsa birlikte bakalım.

         Dead Space 2’de ki ilk büyük yenilik, uzay kabusunun artık yeni bir mekan edinmiş olması. Pek çoğunuzun bildiği gibi “The Sprawl” isimli uzay istasyonu ( aslında basit bir istasyondan çok bir metropol) Isaac Clark’ın yeni cehennemi. Satürn’ün 56 uydusundan birisi olan Titan üzerine kurulmuş, başlarda küçük bir mayın kolonisine ev sahipliği etmiş ve daha sonra dev bir metropolise dönüşerek 1 milyon insan nüfusuna ulaşmış The Sprawl şehri ayrıca Dead Space ligatüründe “planet cracker” olarak tabir edilen USG Ishimura’nın da evi.

    ''



         Peki nasıl oldu da Aegis VII’de keşfedilen ve tüm bu kabusa sebep olan Marker, mühendis Isaac tarafından geldiği yere geri gönderilmişken, kabus 60 yaşındaki The Sprawl istasyonunu buldu ? Burası bir sır ancak yayınlanan görüntülere bakılırsa; Marker bir şekilde The Sprawl’a getirilmiş, bir başka Marker keşfedilmiş veya gördüğümüz sadece temsili bir büs(?) Bildiğimiz bir başka detay ise Dead Space 2’de yaşanacak olayların, Isaac’in Ishimura kabusundan kaçışının 3 yıl sonrasını konu aldığı yönünde.

    Ön İncelemenin devamı için tıklayınız










  • İlk oyunun sonunda USG Ishimura'dan kaçarken uzay gemisinde saldırıya ugruyordu.Oyun orda bitiyordu..nasıl kurtulmuş Isaac ? kendisine saldıran gerçekten kızarkadaşı mı yoksa değil mi ? bunun açıklamasını yapmamışlar mı ?

    2. oyun bekleneni veremeyecek bence.Hikaye biraz saçma geldi..
  • Ben bunun birincisini yarısında silmiştim.Hep aynı ilerle vur ilerle vur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burakc-

    Ben bunun birincisini yarısında silmiştim.Hep aynı ilerle vur ilerle vur


    al bendende okadar dostum ilk oyunun başlangıcı çok ama çok sıkıcıydı
  • VirgilSollozzo
    25.11.2010 18:10:57

    İlk oyunun sonunda USG Ishimura'dan kaçarken uzay gemisinde saldırıya ugruyordu.Oyun orda bitiyordu..nasıl kurtulmuş Isaac ? kendisine saldıran gerçekten kızarkadaşı mı yoksa değil mi ? bunun açıklamasını yapmamışlar mı ?

    2. oyun bekleneni veremeyecek bence.Hikaye biraz saçma geldi. bende sana katılıyoru ilk oyunun bittiği yerden alakalı olomazsa 2 bölüm saçma bir başlangıc olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızkurt_35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Burakc-

    Ben bunun birincisini yarısında silmiştim.Hep aynı ilerle vur ilerle vur


    al bendende okadar dostum ilk oyunun başlangıcı çok ama çok sıkıcıydı


    Cidden bana da öyle geldi oyun. Bir de benim kurduğum zaman (sürümünden sanırım) mause'un hassaslık ayarları çok kötüydü. Yani becerememiştim bir türlü yapmasını. Hızlandırdığımda çok gecikiyordu, yavaşlatınca da fareyi masa üzerinde sağdan sola gezdirmek gerekiyordu. O da ayrı bir can sıkıntısı yaratmıştı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunescan


    quote:

    Orijinalden alıntı: yanlızkurt_35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Burakc-

    Ben bunun birincisini yarısında silmiştim.Hep aynı ilerle vur ilerle vur


    al bendende okadar dostum ilk oyunun başlangıcı çok ama çok sıkıcıydı


    Cidden bana da öyle geldi oyun. Bir de benim kurduğum zaman (sürümünden sanırım) mause'un hassaslık ayarları çok kötüydü. Yani becerememiştim bir türlü yapmasını. Hızlandırdığımda çok gecikiyordu, yavaşlatınca da fareyi masa üzerinde sağdan sola gezdirmek gerekiyordu. O da ayrı bir can sıkıntısı yaratmıştı :)


    Yok bendede aynıydı mouse olayı.Nişan alınca daha hızlı nişan almadan zorla dönüyordu.Oyunda o haldeyken menüde çılgın gibi dönüyordu.




  • Bu oyun çok fena olacak.
  • İlk oyunun sonundaki yaratığın gerçek mi yoksa hayal ürünü mü olduğu şüpheli arkadaşlar. Muhtemelen Isaac hayal gördü ve saldırıya uğramadı...
  • 1. oyunun sonundaki Nicole ün İssac e saldırısı bir hayaldi.Kanıt olarak oyunun bölüm isimlerinin Baş harflerini yan yana yazarsanız şu yazıya ulaşırsınız(Nicole is dead)''Nicole ölü''
  • 1. oyun süperdi ama.
  • kesinlikle bi god of war birde bu baskası bana göre su anda yalan:-)
  • İşin içine multi girdi mi illet oluyorum. Abanacaklar saçma salak bir multiye, ilk efsaneye gölge düşecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evo_4

    İşin içine multi girdi mi illet oluyorum. Abanacaklar saçma salak bir multiye, ilk efsaneye gölge düşecek.


    Aynen..Assasin's Creed 3 de öyle oldu çok canımı sıkıyor bu durumlar
  • o 3 değil Brotherhood

    dehşet geliyor heyecanlandım
  • İlk oyunun sonunda kafası karışmış olan arkadaşlara cevap zaten burdaki önincelemede verilmiş;

    "Son bıraktığımızda akıl sağlığının pekte iyi olmadığını bildiğimiz Isaac, yeni oyununda hangi yeniliklerle karşımıza çıkıyor ? Gördüğümüz, duyduğumuz, bildiğimiz ne varsa birlikte bakalım."

    O sadece bir hayaldi. The Marker'ın etkisiydi yani.
  • buda resident evil gibi aksiyona donmez insallah.
  • Hic bozmamaları gereken bir oyun, atmosferden oynanısına, zorluk düzeyinden Silah geliştirme sistemine kadar hersey olması gerektiği gibiydi. Ben oyunu kendi adıma cok sevmiştim umarım ikinci de aynı basarıyı yakalar
  • slm arkadaşlar yaşim 28 on yıldır oyun oynuyorum ve oynamadığım oyun kalmadi sayılır hayatimda bu kadar gercekci sanatsal film gibi oyun oynadim vazgecilmezim 1 modern warfare 2 ve bu oyun.herkesin zevki bsakadir tartışılmaz benim düşüncem bu beğenmeyen ne anlar oyundan derim.kontrol sistemini saymasak oyun mükkemeldi ve monoton hiç değildi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V

    buda resident evil gibi aksiyona donmez insallah.


    İyide oyun büyük bir oranla aksiyondu.Daha nasıl dönecek İlk oyun mükemmel atmosferiyle ve silah çeşitliliyle beni büyülemişti.Kaldı 2 ay.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.