Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (1234. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
28.893
Cevap
179
Favori
1.738.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12321233123412351236
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90

    Exclusive görünümlü Confort


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-ogretmen-den-az-kullanilmis-confort-c4-324784398/detay



    Acayip modifiyeli şahane bir C4



    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-turkiyede-boyle-c4-yok-modifiyeli-tek-c4-330457935/detay

    C elyseee 1.6 dizel exculisive yoneldim bakalım hayırlısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kronikyorgun kullanıcısına yanıt
    C-elysee de çok güzel bir araç senede 10.000 tane satıyor bagajı vs tutulan bir araba.

    Son modellerde dokunmatik ekranda var.


    Kısa bir bilgi vereyim, C-elysee Chance-Elysee(?) yani Fransızcada Şanzelize(Fransanın ünlü bir şehri) anlamına geliyor

    Buda güzel bir Fransızca parça.

    https://youtu.be/6QkvGp9WXb0

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90

    O zaman dertsiz başına dert alma hocam


    Leon ve Golf hakkında ne düşünüyorsunuz arkadaşlar ?

    Leon'un kalitesi bana rezil geldi.

    Almandan şaşma diyorlar hep...

    Bence bağnaz bir düşünce ama vw bir yana golf bir yana.

    C4 almadan evvel golf en niyetimde olan bir araçtı.

    Ondan öncesinde Focus ilk kasayı çok beğenirdim. Sonraki kasaları o kadar beğenemedim. Son kasa aslında çok hoş ama onu da koç üretince ve kullanan arkadaşların memnuniyetsizliğini duydum hoşnut olmadım.

    Leon aslında dış görünüş olarak en spor tarz araç. Çok beğeniyorum ben dış dizaynını ancak. Renkler değişince araçta aynı hava olmuyor. Misal beyaz çok güzel. Ama bi mavi o kadar güzel değil. bi gride aynı hava yok.

    Leon iç dizayn olarak maalesef kötü. Ben beğenmiyorum.

    Golf bambaşka. VW demiyorum ben golfe. GT modeline her zaman merak saldım.

    Ama arkadaş sonuçta araç VW. VW her donanım seviyesinden güvenliği koyuyor. Bu (++++) özellik. Mesela benim kaza yaptığım c4 2013te ESP yoktu. Adam bunu ne amaçla ne mantıkla eksik koymuş olabilir bunu hala anlayabilmiş değilim.

    Motor gücü olarak benim c4 92hp idi. Golf dizellerde böyle bir motor varmıydı hiç? 105 bg aşağı yoktu sanırsam.

    Citroen işin hilesine kaçıp yok espden yok motordan düşürme gibi sırf vergiyi düşürüp aracı sattıracam diyebilmek için bir yol izlerken VW ürünü Golf her aracında güvenlikler standart. Ha birde benim aracım confort plus idi. Çift bölge klima vs vardı. Bu özellikleri koyana kadar güvenlik koyaydın ya. Bu nasıl pazarlama? Zaten farkettiyseniz. 92hp esp şuan 83.000 düz versiyon ve 88000 tekno paket versiyon. Öte yandan c4 full versiyonu doldura doldura 95e alabiliyorsunuz. 100000 tl pardon ama g.tu b.klu C segment araca vermek bence artık herhalde yuhluk. O yüzden vermişken bari en azından Golf alalım demek geliyor insanın içinden.

    Sakın ha C4 kötü algılamayın. Bildiğiniz üzere c4 ile geçirdiğim kazadan çok şükür yara almadan çıktım. Allah korudu. C4 iç kabini sağlam diyebilirim. Ama dış aksam buruş buruş oluyor bu kesin. Ben araçtan çıkana kadar kazanın büylüklüğünü algılamadım.

    Şimdi param olsa ne alırdın diye sorarsan bende para vardı ben C4 Plus (picasso) aldım. plus diyorum çünkü Golf Plus gibi buda c4 plus arkadaş. Cip alırdım. tercihim nissan xtrail, Tiguan, gibi araçlar olurdu. c4 picassoda en tatlı olay yükselik hissi.




  • Bugün ist edirne gittim, arabada tek olunca arabanın farklı hızlarda ne yaktığına baktım, aracın bakımı geldi hatta 60km geçti filtreler kirli olunca normalden çok yakıyor hissediyorum, klima kapalı, bütün ölçümler 10 km boyunca yapıldı
    130kmh 4.8lt
    120kmh 4.5lt
    110kmh 4.1lt
    100kmh 3.6lt
    90kmh 3.2lt
    80kmh 3.0lt
  • Hocam Lovato Türkiye distrübitörüne LPG'yi sordum bana şöyle yanıt verdi :

    (Lovato -L Ben -B)

    B-1.6 VTi 120 HP C4'e tüp olur mu hocam ?

    L-Sayın JNG90,

    Aracınız Valvetronic motor tipinde bir araç ve bu motora sahip araçlara Lovato OBDII sistem montajı gerçekleştirebiliyoruz.

    Saygılar

    B-Uzun vadede bir sorun çıkartır mı ?

    Montajı yetkili bayilerinizin hepsi yapabilir mi ?

    L-Bu montajı yapacak ustanın önemi çok fazla. O yüzden montajı yaptırmak istediğiniz bayimizi bildirirseniz teknik ekibimiz iletişime geçer, ve gerekli uygulamayı orada yaptırırız.

    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NioX N kullanıcısına yanıt
    Golf Plus artık MQB platformuna geçip Golf Sportsvan olarak üretiliyor

    Türkiye'ye gelen C4'te ABS var,zaten ESP&ABS birlikte çalışıyor.

    ESP koymamalarını bende çözemedim.

    Eğer 80-90.000 bandına çıkabiliyorsanız Yeni Tiguan alın o araba yılbaşına kadar Trendi 100.000 lira olacak.

    C4 te 100.000 lira ama masajlı koltuk vs. var Golfte aynı donanımları yapsan 120.000'i geçer.

    Golfte GTi var bide R modeli var R 300ps GTi daha az.

    7 kasa bana kötü geliyor Garibanline Polomdan çıksaydım güzel gelebilirdi ama C4'ten sonra halen,bu hafta içinde satmayı düşünmeme rağmen acaba dedirttiriyor pişman olmam umarım.

    Olursamda C4 1.6 THP (Turbo) 156 beygir Exclusive modelini satın alacağım.

    Bizim bahtsızlığımız TR'ye ilk Reno girmiş 1919'da kurulan Citroen 1994'de TR'ye girmiş halbuki 1935'de kurulan VW binek araç ürettiği tosbağa ile direkt piyasaya girmiş.(1950-60)


    C4 Picasso böyleyse yeni C4 nasıl olacak merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    Bugün ist edirne gittim, arabada tek olunca arabanın farklı hızlarda ne yaktığına baktım, aracın bakımı geldi hatta 60km geçti filtreler kirli olunca normalden çok yakıyor hissediyorum, klima kapalı, bütün ölçümler 10 km boyunca yapıldı
    130kmh 4.8lt
    120kmh 4.5lt
    110kmh 4.1lt
    100kmh 3.6lt
    90kmh 3.2lt
    80kmh 3.0lt

    Merhaba bende aynı hızlarda sizde 3.2 lt olan 3.4 it civarı çıkıyor aynı sürüş tarzında, baskı balatam çok zayıf değiştiremedim, merak ettim baskı balatanın zayıf olması yakıta etki edermi?
  • Eyvallah hocam sağolasın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90

    Golf Plus artık MQB platformuna geçip Golf Sportsvan olarak üretiliyor

    Türkiye'ye gelen C4'te ABS var,zaten ESP&ABS birlikte çalışıyor.

    ESP koymamalarını bende çözemedim.

    Eğer 80-90.000 bandına çıkabiliyorsanız Yeni Tiguan alın o araba yılbaşına kadar Trendi 100.000 lira olacak.

    C4 te 100.000 lira ama masajlı koltuk vs. var Golfte aynı donanımları yapsan 120.000'i geçer.

    Golfte GTi var bide R modeli var R 300ps GTi daha az.

    7 kasa bana kötü geliyor Garibanline Polomdan çıksaydım güzel gelebilirdi ama C4'ten sonra halen,bu hafta içinde satmayı düşünmeme rağmen acaba dedirttiriyor pişman olmam umarım.

    Olursamda C4 1.6 THP (Turbo) 156 beygir Exclusive modelini satın alacağım.

    Bizim bahtsızlığımız TR'ye ilk Reno girmiş 1919'da kurulan Citroen 1994'de TR'ye girmiş halbuki 1935'de kurulan VW binek araç ürettiği tosbağa ile direkt piyasaya girmiş.(1950-60)


    C4 Picasso böyleyse yeni C4 nasıl olacak merak ediyorum.


    Onu bunu bilmem de hocam biz haksızlığa uğruyoruz. Bu araba türkiyede yok.!!!!!!
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017




  • Monster1912 kullanıcısına yanıt
    Baskı balata yakıta etki ediyor hocam, en basitinden bağırıp bağırıp gitmeme durumu olabiliyor baskı balata yüzünden, bu yakıta etki eder tabi
  • Arkadaşlar bilgi amaçlı paylaşıyorum. geçen gün baktım aracimin ilk 15.400km de arabanın yaktığı toplam yakıt 3558.00tl. bunun içinde mazotun artması eksilmesi her fiyatı var. foruma yeni girenler için yararlı olabilir araba bluehdi eat6. Yakıt ortalaması da 5.9lt 15400km. nin. Bunun içinde köy sehirici uzun yol hepsi var araba bayiden çıktı cikali ortalaması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertergün

    Tokluk hissinden kastım kapı sesi değil,genel hissiyat idi :)

    C4 ün süspansiyonları asla konforlu değil katılmıyorum.Hatta aracın en zayıf noktası.Tak tuk sesler herkes karşılaşmıştır.

    Exculusive c4 için ambiyans değişmiyorki mavi ledli panel deşında.C4ünki oyuncak gibi kalıyor Golf daha oturmuş bir araba.

    Kaporta kalitesindede c4 2-3 adım geride.Bence bu çok üzücü bir durum..

    Geçmiş olsun Mert hocam DSG'nin 15 bin lira masraf çıkartmasına üzüldüm.

    Golf 6 düşünüyorum ama C4'ten çıktım demek için aman aman örnekler yok arkalar az daha sessiz bide Alcantara diye bir döşeme var sanırım.(Gerisi duygusal tercihim)

    Bu arada A3 yerine Go-Kart derim oturma pozisyonu aynı



    Golfçüler A3'e kutu gibi diyerek dalga geçiyordu en son o forumlarda gezin bence.

    Gerçi A3te iki büklüm dura dura forumada giremez olmuşsunuz.

    Kaporta kalitesine katılmıyorum A3 Vosvosla aynı fiyatıyla da gereksiz bir araba 100.000 liraya A3 alsam benle dalga geçerler.

    Cruise Control - Yok
    Dekoratif cam çıtası - Yok
    Masajlı koltuk - Yok
    Dijital gösterge - Yok
    Kol dayama soğutması -Yok

    Devamını yazmıyorum ...


    (Forumu eski sayfalardan okumaya başladım bu arkadaş güldürdü sağ olsun.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-61960E1CE -- 31 Ağustos 2016; 22:14:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4 yıl garanti var.Şükür DSG ile bir problem yaşamadım.

    Sizin derdiniz nedir? Gidin bir a3 test esip ardından burda yorum yapın.

    2013 model c4 c+ Sahibi idim.

    Araç az yakıyordu.Sanırım en iyi özelliği bu idi.Ama bukadar

    A3 iç dizaynı çok daha minimal be kullanışlı.
    Araçla kolayca oynayabiliyorsunuz

    C4 kullanırken insanı yoran bir araç.A3 te bu asla yok.Dış dünyaya karşı izole ediyor adeta araç içini

    Yıllarca Citroen servis tecrübesi yaşamış biri olarak konuşuyorum a3 DSG harici c4 ten çok daha sorunsuz ve stabil bir araç.

    Siz kol dayama soğutması,masaj,hız sabitlemeyi seçin.

    Ben daha konfor ve kalitelisini seçtim.

    Tercih sizin.

    Beni eleştirmekte sizin haddinize değil bunuda belirtmek isterim.

    İnsanların birçoğu araç için daha yüksek bütçe ayırabilecek duruma gelince önceki araçları ile yüksek bütçeli araçlarının arasındaki farkı daha iyi anlıyor.Bende öyle idim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba 2012 confort plus aracı daha yeni aldım bir kaç şey danışacağım siz forumdaşlara.
    Bu araçta müziğin sesini kesme mute tuşunu bulamadım nerede olduğunu bilen varmı?
    Uzaktan kumandada bagaj açma tuşuna basınca bagaj kilidi açılıyor sadece yani bagajın kendisi açılmıyor.Tamam yukarı kalkmasını beklemiyorum ama en azından punto evolarda olduğu gibi 2-3 cm yukarı kalksa yeterli idi.Sizde de bu şekilde mi?
    Araçta hararet göstergesi yokmuş bunu öğrendim:)
    Birde aracı her açıp kapatışımda aynalar katlanıp açılıyor.Bu aynalar zamanla mekanik bakım ister mi? ya da siz bir bakım yapıyor musunuz? Wd 40 gibi yağlayıcılar yardımı ile ilk günkü gibi yağ gibi kapanıp açılır hale getirilebilir mi merak etmedim değil..
    Son olarak geri vitese alındığında sağ aynanın kaldırımı gösterme fonksiyonu felan bulamadım.Confort pluslarda bu özellik var mıdır yok mudur cevaplarsanız sevinirim.




  • serter33 S kullanıcısına yanıt
    ayna olayı dizellerde yok benzinlilerde var diye biliyorum, bagaj ise aynen tecrübe ettiğiniz gibi başka birşey yok, puntonun bagajında tuş yok, normali c4teki aslında, aynalar için bişey demeyeceğim ama kendi kendine bozulmayacak materyalleri kullanmışlardır, mute tuşu yok ses düğmesine basınca kapanıyor, bende multimedya ekran olduğundan net konuşamıyorum ama ekransızlarda tekrar düğmeye basınca kaldığı yerden devam ediyordur muhtemelen
  • mertergün M kullanıcısına yanıt
    1 aydır foruma girmiyordunuz tesadüfen girmişsinizdir umarım.

    Yumurta kasa A3 kullanmıştım inip binmesi C segment bir araç için çok zor ayaklarımı kendime doğru çektiğimde(C4'te Cruise Control kullanırkende yapıyorum) dizim direksiyonun altında sıkıştı A1 zaten vasat olmuş (Emsali Citroen C1'in tavanı Cabrio oluyor ...)ikiside beni hasta etti ve sıfır km araç olarak bir daha yüzlerine bakmadım.


    Bütçe olarak C4 60-70'ten başlıyordu PureTech'leri stok olarak 64'ten aşağı vermiyorlar zaten opsiyonlarla 100.000'i deviriyor ki Golftede ,Astradada A3'tede durum böyle.(Full donanım)

    A3 Golf gibi eski bir araç değil,C4 adı 2004'ten beri kullanılıyor ama öncesinde Xsara,onunda öncesinde BX vardı yani öyle 10 senelik bir araç değil 1930'larda ilk defa C serisinin adı geçmiş,ona ithafen kullanmışlar...

    C4'üm neredeyse 4 yaş ve 50.000'i devirdi bu hafta içinde satacağım ve şimdiye kadar tık demedi Allah'a şükür ...

    Yolda C4 görüyorum boyası atmış servisten çıkamaz olmuş resmen hış haşat olmuş.

    Ama bir sokak ötedeki C4 sıfır gibi duruyor,arabalar kullanıma göre şekillenir kargaya yavrusu şahin gözükür derler A3'leride şirketler kullanıyor 2.eli sıkıntı.

    Konfor ve kaliteyi TDi-DSG kullanan Golf sahipleride söylüyordu,o arabadada torsiyon var,C4'te de torsiyon var 2017 senesine girdik sayılır Golf 7 Comfortline'a 80 verip farını,sileceğini ayarlayacağıma,park ettikten sonra aynalarını katlayacağıma 70 verir,Confort Plus C4 alırım,otoparka,tünele girince farını kendisi yakar,yağmur yağınca sileceğini kendisi çalıştırır,park ettikten sonra aynalarını kendisi katlar,ben eve girene kadar farlarını açık tutar,uzun yolda gözümü alırsa dijital ekranların tümünü tek tuşla kapatır...

    C segment olarak BMW 1 serisi ,Mercedes A serisi dahil standart donanım olarak Cruise Control'den LED gündüz sürüş farlarına 8 hoparlörden türlü türlü donanımı standart olarak koyan bu fiyata başka bir marka-model yok.


    C4 belli konularda C segmentinde fersah fersah ilerden devam ediyor bu arada bu kasanın 2010'da çıktığını hatırlatayım.

    Eğer maddi durumun yeterse 100 bin verir Exclusive alırsın trafikte koltukları masaj yapar,canın sıkılınca ambiyans renklerini değiştirirsin C4 ikinci el 50'den başlar sıfırıda 100'ü devirir paran yeterse Exclusive yetmezsede Confort alırsın bu Fransızlar boş yere Creative Technologie dememişler .

    İç dizayn olarak tek şey söyleyeceğim,"Göz estetiği" denilen birşey var...


    https://youtu.be/qioMrf8ieTc

    Ben sizi eleştirmiyorum , yıl başında yazdığınız mesajlara bakarsanız Hâd ve eleştirme konusunda kendi tutumunuzu görebilirsiniz .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serter33

    Arkadaşlar merhaba 2012 confort plus aracı daha yeni aldım bir kaç şey danışacağım siz forumdaşlara.
    Bu araçta müziğin sesini kesme mute tuşunu bulamadım nerede olduğunu bilen varmı?
    Uzaktan kumandada bagaj açma tuşuna basınca bagaj kilidi açılıyor sadece yani bagajın kendisi açılmıyor.Tamam yukarı kalkmasını beklemiyorum ama en azından punto evolarda olduğu gibi 2-3 cm yukarı kalksa yeterli idi.Sizde de bu şekilde mi?
    Araçta hararet göstergesi yokmuş bunu öğrendim:)
    Birde aracı her açıp kapatışımda aynalar katlanıp açılıyor.Bu aynalar zamanla mekanik bakım ister mi? ya da siz bir bakım yapıyor musunuz? Wd 40 gibi yağlayıcılar yardımı ile ilk günkü gibi yağ gibi kapanıp açılır hale getirilebilir mi merak etmedim değil..
    Son olarak geri vitese alındığında sağ aynanın kaldırımı gösterme fonksiyonu felan bulamadım.Confort pluslarda bu özellik var mıdır yok mudur cevaplarsanız sevinirim.

    Aynaları yağlamaya gerek yok ben WD-40'ı yıkama öncesi kapı kollarına sıkıyorum sadece sesi kesiyor.


    Hararet göstergesi olmamasına alıştım gereksizmiş.


    Zaten "Mot Sıc Arıza " şeklinde uyarı veriyor kendisi akıllı araba bunlar.


    Bu arada ben bir soru sorayım aracı araştırırken internette hangi konuları okudunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim için optimum aracın c4 dizel com plus mcp olduğunu öngörüp aracı 52 bin TL ye 2013 te satın almıştım.Aracım f/p aracı idi.Araç bana mcp baskı balata değişimi ve kalibrasyon hariç pek sorun çıkarmamıştı.Kronik bir sorunu yoktu.Servis ile olan yakın ilişkimden dolayı bakımları 250 TL ye yaptırıyordum.Sıkıntım olduğundada garantiden çözüyorlardı.Satış sonrası için güzel bir deneyimdi.

    Sene başında yazdığım mesajlarda DSG Den problem yaşadığım mı çıkıyor ortaya? Spor moda alınca gelen o ses in normal olduğunu anladım ve servis ile teyit ettim.C4'te alıştığım şanzımanın tak tuk seslerinden sonra bunu pekte abes karşılanıyorum.

    Aracım 20 binde şuan.C4 te bu km aralığında debriyaj seti,baskı,balata değişmişti garantiden.5 bin km de fren müşri değişmişti.Sonrasında yine değişti garantiden.

    4 yıl garantim var ve DSG ile servis problemi yaşayacağımı düşünmüyorum.Kendi hatam dan kaynaklanan porya bilyesi değişimini garantiden gerçekleştirdiler sağolsunlar.

    C4'e 85 bin vermedim.Onun yerine 100 binde premium olarak adlandırılan bir araç aldım.Şuan 0'ı 118 bin TL.

    Torsiyon diyorsunuz lakin a3'ün darbe sönümlemesi gerçekten muadili diğer araçlara göre çok iyi.

    Size şöyle bir örnek vereyim İstanbul Emlak piyasasından.

    Etilerde 3+1 130 metrekare bir apartman dairesi 2-3 milyon TL olarak fiyat bulurken,görece İstanbul dışı sayılan Zekeriyaköy'de Havuzlu müstakil 400 metrekare tripleks villa 1,5 milyon TL ye alıcı buluyor.

    Yani burda aslolan kişinin tercihidir.

    Siz büyük havuzlu evde şehire kısmen uzak bir yerleşimi seçebilirsiniz.Bense küçük ama elit bir semtteki daire'yi seçtim.

    Umarım anlatabilmişimdir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arada şunuda unutmadan yazayım

    Daha önce oto yıkamacının birinde c4 için abi araç şirket mi senin aracın mı? Senin ise boya koruma şu fiyat diye söylemlere maruz kalmışlığım oldu.Bu tabi çokta hoş değil : ) Ama a3 te bunu hiç yaşamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabayı aldım 2 gün aküsü bitti.Değiştirip varta 72 Ah aldım.3 gün nedense durduk yere bagaj kilidi bozuldu.Dışarıdan açılmıyor bir türlü.Aküyü değiştirdiğimiz için olabilir felan düşündüm.Kitapçıkta yazdığı gibi arka koltuğu indirip manuel olarak bagajı açtım.Ancak kapatınca yine açılmadı.Bagaj kapı kumandasında öncesinde sert bir tuş oluyordu ona basınca açılıyordu.şimdi o sert tuş yok.Arabada her şey sıfır gibi ilk günkü gibi.Ama neden böyle şeyler durduk yere oldu anlamadım canım sıkıldı.Nazar mı değdi nedir:)
    Arabayı almadan önce 2012 pejo308 düşünüyordum ama sonra c4 aklımı çeldi. Özellikleri, iç tasarımı ve daha öncesindeki dizel HDİ deneyimimden ötürü seçimim oldu.TR citröen ve bu başlıktaki yazılanları okuyarak araç hakkında daha fazla bilgi edindim.Niye böyle soru sordunuz acaba bende onu merak ettim:)




  • 
Sayfa: önceki 12321233123412351236
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.