Şimdi Ara

BMW 3 SERİSİ E90 (412. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.713
Cevap
105
Favori
1.276.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 410411412413414
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BrkD22

    şu yukardaki gergin ortamdan sıyrılmak için bir soru sormak istiyorum.Benim araçta yolcu koltuğunun kemerini bağlamayınca uyarı vermiyor.Halbuki 2008 3,20 de veriyordu.Yeniler de mi böyle acaba yoksa önceki sahibi ağırlık sensörünün kablosunu mu söktürmüş acaba.Eğer o söküldüyse Allah korusun bir kaza anında airbag açılmaz.

    Yada yolcu tarafının kemer uyarısı vermesini engellemenin bir yolu var mı(kemer başlığı falan takmak dışında)

    bende de vermiyor uyarı, sıkıntılı bir durum. alışkanlığı olmayana illa söylemek durumunda kalıyorum.

  • Yahu neden anlamıyorsunuz arkadaşlar. Adam bizden bi gömlek üstün, 8 ileri F30 u var yavvvvvv. Her yere dalar çıkar o arabayla. Yürü be pinkfloyd kim tutar seni.
    Not: Yazısını şikayet etmiyorum, ibret olsun-afiş olsun diye. Ayrıca ben körfeze bu araçlarla felan girmem, görmemiş gibi. Sen gir biraz duman yut standart F30 la.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KUTTA44


    Yahu neden anlamıyorsunuz arkadaşlar. Adam bizden bi gömlek üstün, 8 ileri F30 u var yavvvvvv. Her yere dalar çıkar o arabayla. Yürü be pinkfloyd kim tutar seni.
    Not: Yazısını şikayet etmiyorum, ibret olsun-afiş olsun diye. Ayrıca ben körfeze bu araçlarla felan girmem, görmemiş gibi. Sen gir biraz duman yut standart F30 la.

    İyi kapak oldu sanırım. Formun seviyesini düşüren maganda zihniyetindeki insanlara cevap yazıp onların seviyesine düşmeyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben Basketbolcuyum,
    Basketbolda bir terim vardır "Kafaya vermek" ve bu asla mahalle ağzı değildir,
    Biz antenman maçlarında, yada bire bir tek pota oynadıktan sonra, kazanmışsak "nasıl kafana verdim" diye takılırız,

    Asla otobanda yada caddede yarışmayan,
    Tüm Trafik kurallarına koşulsuz uyan birisi olarak "maganda zihniyetini" cümlesini aynen geri iade ediyorum,

    230 la otoban fedailiği yapan, aynı hızla makasa girdiğini söyleyen,
    ve ona "vay be abi bravo sana" diye destek olanlar ancak, "maganda" apoletini takmaya hak kazanmışlardır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pinkfloyd1 -- 3 Eylül 2012; 12:47:08 >
  • aman abi uzak durun. arkasındaki TSI yazının tumu kırmızı olan golflerden uzak durun. ;)

    gecen haftalarda iş için ankaraya gittim 2 gunlugune. aksam dolasırken umitkoyde, beyaz bir F30 yanast gecti. sonra umitkoyden incek tarafına giden yolda gazlamaya başladık (gazlamak kelimesi ne agzı bilmiyorum, varsın maganda olsun) F30 onumdeydi gecemedim, ama aradaki farkda acılmadı. aynı guclerdeyiz diye dusunurken tam... (bahsettigim yol yokus assagı gider, haliyle virajlarda araba daha da bir korunaksız)
    virajlarda alıverdim gittim ;) tabiki; pilotaj ya da onun aracının yeni olmasından dolayı kıyamaması ya da aracı henuz tanıyamaması olasılıgı da var.

    neyse aksamdan aldıgım gaz ile ertesi sabah aynı yoldan parkoran a gidiyorum, cıktım umit koyden... bir golf eski kasa degil kafama, beynime verdi (bunun da ne agzı oldugunu bilmiyorum)
    aman abi T si S i I sı kırmızı olan makinalardan uzak durun ;)

    Not: oran a kadar trafik kurallarına hic uymadan pes pese yanladık gazladık vesaire E90 cılar uzulmeyin, o da onde baslamıstı. o da farkı hic acamadı. ama yine de bu aractan uzak durmak lazım. es deger bir makina bizimkisi ile. teknik verilerini bilmem.




  • Pinkfloyd OUT oldun. Daha halen sahadasın.
    Bende balıkçıyım, hamuru takar takmaz iğneye takılan balığa sazan deriz. Cüsseli bir balıktır ama hem tutması kolaydır hemde eti en lezzetsiz balıkdır. Ama Sazanlar da olmasa nehirde balıkçılığın tadı çıkmaz.Mahalle ağzı veya argo-küfür değil hani yanlış anlaşılmasın.
    Hobilere saygı ozaman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KUTTA44 -- 3 Eylül 2012; 14:12:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samclient

    aman abi uzak durun. arkasındaki TSI yazının tumu kırmızı olan golflerden uzak durun. ;)

    gecen haftalarda iş için ankaraya gittim 2 gunlugune. aksam dolasırken umitkoyde, beyaz bir F30 yanast gecti. sonra umitkoyden incek tarafına giden yolda gazlamaya başladık (gazlamak kelimesi ne agzı bilmiyorum, varsın maganda olsun) F30 onumdeydi gecemedim, ama aradaki farkda acılmadı. aynı guclerdeyiz diye dusunurken tam... (bahsettigim yol yokus assagı gider, haliyle virajlarda araba daha da bir korunaksız)
    virajlarda alıverdim gittim ;) tabiki; pilotaj ya da onun aracının yeni olmasından dolayı kıyamaması ya da aracı henuz tanıyamaması olasılıgı da var.

    neyse aksamdan aldıgım gaz ile ertesi sabah aynı yoldan parkoran a gidiyorum, cıktım umit koyden... bir golf eski kasa degil kafama, beynime verdi (bunun da ne agzı oldugunu bilmiyorum)
    aman abi T si S i I sı kırmızı olan makinalardan uzak durun ;)

    Not: oran a kadar trafik kurallarına hic uymadan pes pese yanladık gazladık vesaire E90 cılar uzulmeyin, o da onde baslamıstı. o da farkı hic acamadı. ama yine de bu aractan uzak durmak lazım. es deger bir makina bizimkisi ile. teknik verilerini bilmem.

    ben de anlamıyorum
    160hp önder çeker= 184hp arkadan itiş mi oluyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samclient

    aman abi uzak durun. arkasındaki TSI yazının tumu kırmızı olan golflerden uzak durun. ;)

    gecen haftalarda iş için ankaraya gittim 2 gunlugune. aksam dolasırken umitkoyde, beyaz bir F30 yanast gecti. sonra umitkoyden incek tarafına giden yolda gazlamaya başladık (gazlamak kelimesi ne agzı bilmiyorum, varsın maganda olsun) F30 onumdeydi gecemedim, ama aradaki farkda acılmadı. aynı guclerdeyiz diye dusunurken tam... (bahsettigim yol yokus assagı gider, haliyle virajlarda araba daha da bir korunaksız)
    virajlarda alıverdim gittim ;) tabiki; pilotaj ya da onun aracının yeni olmasından dolayı kıyamaması ya da aracı henuz tanıyamaması olasılıgı da var.

    neyse aksamdan aldıgım gaz ile ertesi sabah aynı yoldan parkoran a gidiyorum, cıktım umit koyden... bir golf eski kasa degil kafama, beynime verdi (bunun da ne agzı oldugunu bilmiyorum)
    aman abi T si S i I sı kırmızı olan makinalardan uzak durun ;)

    Not: oran a kadar trafik kurallarına hic uymadan pes pese yanladık gazladık vesaire E90 cılar uzulmeyin, o da onde baslamıstı. o da farkı hic acamadı. ama yine de bu aractan uzak durmak lazım. es deger bir makina bizimkisi ile. teknik verilerini bilmem.

    Dediğiniz tanımlara uyan 2 tane golf var :)
    ilki 1.4 160 hp 0-100 ü 8 sn olan benzinli TSİ :)
    ikincisi ise 2.0 255 hp 0-100ü 5.7 sn olan canavar benzinli TSİ :)

    muhtemelen 1.4 olan geçmiştir. Büyük ihtimalle chip falan yaptırmış olabilir. Çünkü bende otobanda denk geldim yaklaşamıyordu. Ama golf R'dan kesinlikle uzak durulması gerek :)
    230 ile sol şeritte otobanda giderken yanımdan füze gibi geçip gitti :P



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkaytrk -- 3 Eylül 2012; 14:14:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: secospacos

    quote:

    Orijinalden alıntı: samclient

    aman abi uzak durun. arkasındaki TSI yazının tumu kırmızı olan golflerden uzak durun. ;)

    gecen haftalarda iş için ankaraya gittim 2 gunlugune. aksam dolasırken umitkoyde, beyaz bir F30 yanast gecti. sonra umitkoyden incek tarafına giden yolda gazlamaya başladık (gazlamak kelimesi ne agzı bilmiyorum, varsın maganda olsun) F30 onumdeydi gecemedim, ama aradaki farkda acılmadı. aynı guclerdeyiz diye dusunurken tam... (bahsettigim yol yokus assagı gider, haliyle virajlarda araba daha da bir korunaksız)
    virajlarda alıverdim gittim ;) tabiki; pilotaj ya da onun aracının yeni olmasından dolayı kıyamaması ya da aracı henuz tanıyamaması olasılıgı da var.

    neyse aksamdan aldıgım gaz ile ertesi sabah aynı yoldan parkoran a gidiyorum, cıktım umit koyden... bir golf eski kasa degil kafama, beynime verdi (bunun da ne agzı oldugunu bilmiyorum)
    aman abi T si S i I sı kırmızı olan makinalardan uzak durun ;)

    Not: oran a kadar trafik kurallarına hic uymadan pes pese yanladık gazladık vesaire E90 cılar uzulmeyin, o da onde baslamıstı. o da farkı hic acamadı. ama yine de bu aractan uzak durmak lazım. es deger bir makina bizimkisi ile. teknik verilerini bilmem.

    ben de anlamıyorum
    160hp önder çeker= 184hp arkadan itiş mi oluyor?

    simdi ustadım TSI ucu de kırmızı olan 160 hp degil sanırım epey guclu bir makina ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaytrk

    quote:

    Orijinalden alıntı: samclient

    aman abi uzak durun. arkasındaki TSI yazının tumu kırmızı olan golflerden uzak durun. ;)

    gecen haftalarda iş için ankaraya gittim 2 gunlugune. aksam dolasırken umitkoyde, beyaz bir F30 yanast gecti. sonra umitkoyden incek tarafına giden yolda gazlamaya başladık (gazlamak kelimesi ne agzı bilmiyorum, varsın maganda olsun) F30 onumdeydi gecemedim, ama aradaki farkda acılmadı. aynı guclerdeyiz diye dusunurken tam... (bahsettigim yol yokus assagı gider, haliyle virajlarda araba daha da bir korunaksız)
    virajlarda alıverdim gittim ;) tabiki; pilotaj ya da onun aracının yeni olmasından dolayı kıyamaması ya da aracı henuz tanıyamaması olasılıgı da var.

    neyse aksamdan aldıgım gaz ile ertesi sabah aynı yoldan parkoran a gidiyorum, cıktım umit koyden... bir golf eski kasa degil kafama, beynime verdi (bunun da ne agzı oldugunu bilmiyorum)
    aman abi T si S i I sı kırmızı olan makinalardan uzak durun ;)

    Not: oran a kadar trafik kurallarına hic uymadan pes pese yanladık gazladık vesaire E90 cılar uzulmeyin, o da onde baslamıstı. o da farkı hic acamadı. ama yine de bu aractan uzak durmak lazım. es deger bir makina bizimkisi ile. teknik verilerini bilmem.

    Dediğiniz tanımlara uyan 2 tane golf var :)
    ilki 1.4 160 hp 0-100 ü 8 sn olan benzinli TSİ :)
    ikincisi ise 2.0 255 hp 0-100ü 5.7 sn olan canavar benzinli TSİ :)

    muhtemelen 1.4 olan geçmiştir. Büyük ihtimalle chip falan yaptırmış olabilir. Çünkü bende otobanda denk geldim yaklaşamıyordu. Ama golf R'dan kesinlikle uzak durulması gerek :)
    230 ile sol şeritte otobanda giderken yanımdan füze gibi geçip gitti :P

    benim dedigim arkadas golf 5 di ondan eminim ama 14 TSI mı 20 TSI mı bilemedim. ozel bir rengi vardı, metalik füme, kırmızı şeritler falan.. sonradan yapılmış gibi degil de fabrika çıkışı gibiydi. ;)




  • GTR' ye benziyor senin dediğin Samclient.
    2.0 turbo benzinli. Ama arkasında Golf 5 kasa ise TSI yazması bana garip geldi. 5 kasada TSI varmıydı ya!!!
    Ya da Sen GTR yi TSI olarak okuyabilmişsin
  • Hocam hemen konuya gireyim,

    Sciroccodan biliyorum . 2010 yılında üretilenlerde ts kırmızı , i harfi metal renkti. 2011 üretimi ise 3 kırmızı yaptılar. Araç aynı, güç aynı. Golfte muhtemelen böyledir.

    160 lik standart golf veya scirocconun 320d geçmesi imkansız . Roll- sıfırdan kalkış hiç fark etmez, 180 de en az 4 boy fark yaptım . 6 defa denedik, yok yani her defasında fark.

    Eski golf gt ler 170 hp idi, onun da ifadesini cayoote almıştı Ankara da.

    Kısaca 1,4 motora göre çok güzel gidiyor, ekonomikte araçlar, dsg de harika bir şanziman ama size denk gelen kafa kafaya veya daha hızlı idiyse kesin yazılım vardır. Revo yazılım ile kaderi değişiyor 1,4 lerin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coyoote

    quote:

    Orijinalden alıntı: BrkD22

    şu yukardaki gergin ortamdan sıyrılmak için bir soru sormak istiyorum.Benim araçta yolcu koltuğunun kemerini bağlamayınca uyarı vermiyor.Halbuki 2008 3,20 de veriyordu.Yeniler de mi böyle acaba yoksa önceki sahibi ağırlık sensörünün kablosunu mu söktürmüş acaba.Eğer o söküldüyse Allah korusun bir kaza anında airbag açılmaz.

    Yada yolcu tarafının kemer uyarısı vermesini engellemenin bir yolu var mı(kemer başlığı falan takmak dışında)

    bende de vermiyor uyarı, sıkıntılı bir durum. alışkanlığı olmayana illa söylemek durumunda kalıyorum.

    bende de uyarı yok 2011 model.

    ama siz yolcuya da taktırın. biz sokak içinde kaza yaptık 30-40 ile giderken bir araba çok hızlı sol arkadan vurdu 3 takla attık arac hafif bir araçtı tipoydu ama öküzün nereden ne şekilde geleceği belli olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Hocam hemen konuya gireyim,

    Sciroccodan biliyorum . 2010 yılında üretilenlerde ts kırmızı , i harfi metal renkti. 2011 üretimi ise 3 kırmızı yaptılar. Araç aynı, güç aynı. Golfte muhtemelen böyledir.

    160 lik standart golf veya scirocconun 320d geçmesi imkansız . Roll- sıfırdan kalkış hiç fark etmez, 180 de en az 4 boy fark yaptım . 6 defa denedik, yok yani her defasında fark.

    Eski golf gt ler 170 hp idi, onun da ifadesini cayoote almıştı Ankara da.

    Kısaca 1,4 motora göre çok güzel gidiyor, ekonomikte araçlar, dsg de harika bir şanziman ama size denk gelen kafa kafaya veya daha hızlı idiyse kesin yazılım vardır. Revo yazılım ile kaderi değişiyor 1,4 lerin.

    Dediğiniz gibi chiplenmiş golf V GT 170 ps'dir. Golf R biraz hızlı gelir 5,5 sn ile.




  • Merhab arkadaşlar , bilgilerinize ihtiyaç duyduğum için bu mesajı yazıyor yardımlarınız bekliyorum.

    aşırı yaktığından ötürü 11 fd6 civicimi 320 d ile değiştirme kararı aldım. ( şimdi buna yorum yapacak olacaktır zevk meselesi diyelim )

    lakin 184 hp vs 177 hp arasında kaldım. hangi motorun hangi açıdan faydası olur. 2010 model ve üstü alacağım kesinlikle. 184 hpnin biraz daha fazla yaktığını gördüm okudum. yılda ortalama 30000 km yapıyorum. yarısı izmir didim arasında uzun yolda geçiyor. hangisini önerirsiniz. 184 hp daha güçlü fakat teknik verilerde 1 litreye yakın fazla kullanım söz konusu. bu hırçın kullanım için mi geçerli yoksa uzun yolda bile bu kadar fark ettiriyor mu ? . izmir buca da oturuyorum. trafiğin yoğun olduğu bir semt. eğer 184 hp ile 177 hp arasında 1 litre oynuyorsa tercihim 177 hp konusunda olacak.


    birde anlamadığım 2010 model ve üstünde bile bazı direksiyonlar düz. kimisinin ortası yuvarlak bombeli halka gibi birşey var. paketten kaynaklanan bir durum değil mi ?

    saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hata_I

    Merhab arkadaşlar , bilgilerinize ihtiyaç duyduğum için bu mesajı yazıyor yardımlarınız bekliyorum.

    aşırı yaktığından ötürü 11 fd6 civicimi 320 d ile değiştirme kararı aldım. ( şimdi buna yorum yapacak olacaktır zevk meselesi diyelim )

    lakin 184 hp vs 177 hp arasında kaldım. hangi motorun hangi açıdan faydası olur. 2010 model ve üstü alacağım kesinlikle. 184 hpnin biraz daha fazla yaktığını gördüm okudum. yılda ortalama 30000 km yapıyorum. yarısı izmir didim arasında uzun yolda geçiyor. hangisini önerirsiniz. 184 hp daha güçlü fakat teknik verilerde 1 litreye yakın fazla kullanım söz konusu. bu hırçın kullanım için mi geçerli yoksa uzun yolda bile bu kadar fark ettiriyor mu ? . izmir buca da oturuyorum. trafiğin yoğun olduğu bir semt. eğer 184 hp ile 177 hp arasında 1 litre oynuyorsa tercihim 177 hp konusunda olacak.


    birde anlamadığım 2010 model ve üstünde bile bazı direksiyonlar düz. kimisinin ortası yuvarlak bombeli halka gibi birşey var. paketten kaynaklanan bir durum değil mi ?

    saygılar.

    177 ile 184 arasında performans olarak bir kere fark var. 184 olanlar 0-100 7.5 sn. 177 olanlar 8.0 idi yanlış hatırlamıyorsam. ben 184 kullanıyorum ama 177'yi kullanmış olanlar arada 7 beygirden daha fazla bir performans farkı olduğunu söylüyorlar. her ikisi de sorunsuz ve kendini kanıtlamış motorlar. zaten biraz araştırırsanız kendi sınıfında en iyi olduğunu görebilirsiniz.

    yakıt tüketimine gelirsek 184'lük motor 177'nin geliştirilmiş hali ve fazla yakması söz konusu değil. şu an piyasadaki en az yakan 2000cc dizel motor bu. 177'den kesinlikle daha az yakıyor araştırıp bulabilirsiniz verileri..

    yapmamanız gereken tek şey, kısa mesafe kullanmamak ve aşırı yoğun trafiğe girmemek bu araçla.. yoksa ekonomi namına pek birşey kalmaz ortada. haa sizin araç kadar isteseniz de yaktıramazsınız o da ayrı.. bir iki örnek vereyim. ank-ist tam gaz gidince bile 7.4 yakıyor alet. benim arabam 20000 oldu, genel ortalamam şehiriçinde 6.4lt. ama aşırı yoğun trafik ve dur kalk yok, pek de dikkat etmem kullanırken ekonomiye, hemen hemen her gün 220+ hızlara çıkıyorum yol durumuna göre..

    direksiyonlar bmw'de opsiyonel. 3 tip var. standart deri, spor deri ve m direksiyon. gördüğünüz farklar bunlardır.




  • bende sabah toplantıya yetişeyim diye aydın otobanında gazladım , 2012 a4 tdi vardı bir tane , sahibi ya satılık ilanı vermekle ya da arabayı yakmakla meşguldür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KUTTA44

    GTR' ye benziyor senin dediğin Samclient.
    2.0 turbo benzinli. Ama arkasında Golf 5 kasa ise TSI yazması bana garip geldi. 5 kasada TSI varmıydı ya!!!
    Ya da Sen GTR yi TSI olarak okuyabilmişsin


    ehehe ;)), yok be hocam net gordum kırmızı TSI idi. 160 lık bir alet olmamalı bu, istanbulda stock scirocco ları rahat alıyorum. bu alet daha fena bişiydi.


    Edit: 5 kasada TSI vardır evet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samclient -- 4 Eylül 2012; 15:34:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coyoote

    quote:

    Orijinalden alıntı: hata_I

    Merhab arkadaşlar , bilgilerinize ihtiyaç duyduğum için bu mesajı yazıyor yardımlarınız bekliyorum.

    aşırı yaktığından ötürü 11 fd6 civicimi 320 d ile değiştirme kararı aldım. ( şimdi buna yorum yapacak olacaktır zevk meselesi diyelim )

    lakin 184 hp vs 177 hp arasında kaldım. hangi motorun hangi açıdan faydası olur. 2010 model ve üstü alacağım kesinlikle. 184 hpnin biraz daha fazla yaktığını gördüm okudum. yılda ortalama 30000 km yapıyorum. yarısı izmir didim arasında uzun yolda geçiyor. hangisini önerirsiniz. 184 hp daha güçlü fakat teknik verilerde 1 litreye yakın fazla kullanım söz konusu. bu hırçın kullanım için mi geçerli yoksa uzun yolda bile bu kadar fark ettiriyor mu ? . izmir buca da oturuyorum. trafiğin yoğun olduğu bir semt. eğer 184 hp ile 177 hp arasında 1 litre oynuyorsa tercihim 177 hp konusunda olacak.


    birde anlamadığım 2010 model ve üstünde bile bazı direksiyonlar düz. kimisinin ortası yuvarlak bombeli halka gibi birşey var. paketten kaynaklanan bir durum değil mi ?

    saygılar.

    177 ile 184 arasında performans olarak bir kere fark var. 184 olanlar 0-100 7.5 sn. 177 olanlar 8.0 idi yanlış hatırlamıyorsam. ben 184 kullanıyorum ama 177'yi kullanmış olanlar arada 7 beygirden daha fazla bir performans farkı olduğunu söylüyorlar. her ikisi de sorunsuz ve kendini kanıtlamış motorlar. zaten biraz araştırırsanız kendi sınıfında en iyi olduğunu görebilirsiniz.

    yakıt tüketimine gelirsek 184'lük motor 177'nin geliştirilmiş hali ve fazla yakması söz konusu değil. şu an piyasadaki en az yakan 2000cc dizel motor bu. 177'den kesinlikle daha az yakıyor araştırıp bulabilirsiniz verileri..

    yapmamanız gereken tek şey, kısa mesafe kullanmamak ve aşırı yoğun trafiğe girmemek bu araçla.. yoksa ekonomi namına pek birşey kalmaz ortada. haa sizin araç kadar isteseniz de yaktıramazsınız o da ayrı.. bir iki örnek vereyim. ank-ist tam gaz gidince bile 7.4 yakıyor alet. benim arabam 20000 oldu, genel ortalamam şehiriçinde 6.4lt. ama aşırı yoğun trafik ve dur kalk yok, pek de dikkat etmem kullanırken ekonomiye, hemen hemen her gün 220+ hızlara çıkıyorum yol durumuna göre..

    direksiyonlar bmw'de opsiyonel. 3 tip var. standart deri, spor deri ve m direksiyon. gördüğünüz farklar bunlardır.

    184 lükler kesinlikle daha az yakıyor 177 lerden. 0 teknik verilerde yanlışlık olmalı.




  • bilgiler için teşekkürler çok sağolun 184 hp den yana kullanıcam tercihimi. bide beyaz bulabilirsek tadından yenmez artık :)
  • 
Sayfa: önceki 410411412413414
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.