Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
43.609
Cevap
310
Favori
2.867.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mermermuro

    bmw nin sitesinde 2011 model ikinci el bir arabanın içeriden çekilmiş fotoğrafında çok fonksiyonlu direksiyonun düğmeleri görünmüyor. bu nasıl oluyor yahu. aklım karıştı. hani standarttı bu fonksiyon.

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/usedvehicles/information/used_car_search/car_criteria.html

    bu arada araçla ilgili saçmasapan yorumlara cevap yazma gereksenimi bile hissetmemek lazım.


    Hocam bu aracı bilmiyorum, ama şu anda satılan premium ve premium SR modellerinde çok fonksiyonlu deri direksiyon standart olarak var. Yani siz şu anda sıfır kilometre bir bmw 1 serisi aldığınızda çok fonksiyonlu deri direksiyon, yıkamalı bi xenon far,yağmur sensörü far sensörü, aydınlatma paketi,çelik jant gibi özellikler standart olacak..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mermermuro

    bmw nin sitesinde 2011 model ikinci el bir arabanın içeriden çekilmiş fotoğrafında çok fonksiyonlu direksiyonun düğmeleri görünmüyor. bu nasıl oluyor yahu. aklım karıştı. hani standarttı bu fonksiyon.

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/usedvehicles/information/used_car_search/car_criteria.html

    bu arada araçla ilgili saçmasapan yorumlara cevap yazma gereksenimi bile hissetmemek lazım.

    biliyorsunuz arabaların model yılları Ağustos ayından itibaren bir sonraki senenin model yılı ile belirleniyor.. özellikle BMW'de bu böyle.. çünkü her yıl 1 Ağustos itibariyle BMW'nin Amerika ve Almanya'daki fabrikaları 1 ay süreyle tatile giriyor.. 1 serisi JOY EDITION ise bildiğim kadarıyla Ekim - Kasım ayından itibaren satılmaya başladı.. yani sizin dediğiniz araç Eylül üretimi ve sadece TR paketiyle gelmiş olabilir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furusato

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    @RS7N

    İç ışık paketi, aracın içindeki tavanı düşünün, bu tavanda sürücü ve yolcu için bulunan normal bildiğimiz okuma lambalarının ortasında 2 tane turuncu renkli spot tarzı ışık bulunuyor. Hava karardığında veya far sensörü kendiliğinden yandığında kokpiti hafif loş bir ışıkla aydınlatıyor. Aynı loş ışık arka koltuklar içinde aracın tavanında bulunuyor. Bu lambaların seviyesini yol bilgisayarından çoğaltıp azaltabiliyorsunuz. Biraz garip anlattım ama resim çekip koyarım buraya bir ara




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cantaylan

    @RS7N

    İç ışık paketi, aracın içindeki tavanı düşünün, bu tavanda sürücü ve yolcu için bulunan normal bildiğimiz okuma lambalarının ortasında 2 tane turuncu renkli spot tarzı ışık bulunuyor. Hava karardığında veya far sensörü kendiliğinden yandığında kokpiti hafif loş bir ışıkla aydınlatıyor. Aynı loş ışık arka koltuklar içinde aracın tavanında bulunuyor. Bu lambaların seviyesini yol bilgisayarından çoğaltıp azaltabiliyorsunuz. Biraz garip anlattım ama resim çekip koyarım buraya bir ara

    Alıntıları Göster
    @RS7N

    Bir de eklemeyi unuttum iç ışık paketi ayaklarınızın bulunduğu kısmı aydınlatıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cantaylan

    @RS7N

    Bir de eklemeyi unuttum iç ışık paketi ayaklarınızın bulunduğu kısmı aydınlatıyor

    Alıntıları Göster
    Resimler biraz kötü , cep telefonumdan ötürü..

     BMW 1 SERİSİ F20


     BMW 1 SERİSİ F20


     BMW 1 SERİSİ F20




  • 120 liralık benzin aldım.'30 kusur lt. 200km götürdü( aşağı yukarı)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreePhone
    Benim yorumlarımı okuyup arabadan anlamadığımı düşünen arkadaşlarım bunu neye dayandırdıklarını lütfen belirtsinler.

    Ben hiçbir yerde 308 in iyi bir araç olduğunu söylemedim.

    Ama boş tepkilere göre, 116i sahipleri (en azından tepki verenler) aynen arkadaşlarımın yaptığı gibi anahtarlıkları için almışlar bu araçları.

    4300 rpm de 150 NM tork ve 12.3 sn 0-100 hızlanma verileri ne yazık ki gerçekler.

    İnşallah günün birinde 5 serisine terfi ederler ve kimsenin söyleyecek bir lafı kalmaz.





    Bu arada sahip olduğum araçlar 2006 SLK Komp. ve 2007 corolla D4D SOL MMT (inşallah yeni 1 serisi 3 silindir dizel ile değiştireceğim)

    Saygılarımla.





    Niye herkesin sedan araba alma istegi olsun? 5 serisi param olsada almam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyler___durden

    quote:

    Orijinalden alıntı: FreePhone
    Benim yorumlarımı okuyup arabadan anlamadığımı düşünen arkadaşlarım bunu neye dayandırdıklarını lütfen belirtsinler.

    Ben hiçbir yerde 308 in iyi bir araç olduğunu söylemedim.

    Ama boş tepkilere göre, 116i sahipleri (en azından tepki verenler) aynen arkadaşlarımın yaptığı gibi anahtarlıkları için almışlar bu araçları.

    4300 rpm de 150 NM tork ve 12.3 sn 0-100 hızlanma verileri ne yazık ki gerçekler.

    İnşallah günün birinde 5 serisine terfi ederler ve kimsenin söyleyecek bir lafı kalmaz.





    Bu arada sahip olduğum araçlar 2006 SLK Komp. ve 2007 corolla D4D SOL MMT (inşallah yeni 1 serisi 3 silindir dizel ile değiştireceğim)

    Saygılarımla.





    Niye herkesin sedan araba alma istegi olsun? 5 serisi param olsada almam.

    Alıntıları Göster
    yeni 1 serisi (F20) ile ilk defa kullanılmaya başlanacak yeniliklerden bir tanesi olarak yan ayna sinyalleri...

    resimden görebildiğim kadarıyla led teknolojili olacak.



     BMW 1 SERİSİ F20




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RS7N


    quote:

    Orijinalden alıntı: cantaylan

    @RS7N

    Bir de eklemeyi unuttum iç ışık paketi ayaklarınızın bulunduğu kısmı aydınlatıyor


    Teşekkurler
    dış kapı kolunda ki aydınlatma yok heralde.


    Dış kapı kolllarında da aydınlatma var. Standart olarak sunuluyor. Resim çekmedim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cantaylan

    quote:

    Orijinalden alıntı: RS7N


    quote:

    Orijinalden alıntı: cantaylan

    @RS7N

    Bir de eklemeyi unuttum iç ışık paketi ayaklarınızın bulunduğu kısmı aydınlatıyor


    Teşekkurler
    dış kapı kolunda ki aydınlatma yok heralde.


    Dış kapı kolllarında da aydınlatma var. Standart olarak sunuluyor. Resim çekmedim..

    Alıntıları Göster
    abi bide cep telefonunu mu değiştirsen acaba??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    abi bide cep telefonunu mu değiştirsen acaba??

    Alıntıları Göster
    Hocam blacberry curve bukadar çekiyo daha yeni aldım , bukadar kötü çektiğini bilmiyordum valla bende.

    Ama anlatmak istediğimi biraz olsun anlattım yani yine de resimlerle..

    Bu arada yarbayım senin 520 d geldimi?? Bizim alt komşu aldı beyaz bir tane 520d hem de M paket araca bindik biraz gezdik tek yorumum:FENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cantaylan

    Hocam blacberry curve bukadar çekiyo daha yeni aldım , bukadar kötü çektiğini bilmiyordum valla bende.

    Ama anlatmak istediğimi biraz olsun anlattım yani yine de resimlerle..

    Bu arada yarbayım senin 520 d geldimi?? Bizim alt komşu aldı beyaz bir tane 520d hem de M paket araca bindik biraz gezdik tek yorumum:FENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Alıntıları Göster
    haftaya teslim bnmki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    haftaya teslim bnmki

    Alıntıları Göster
    eyvallah hayırlı olsun, izlenimlerinizi 5 serisi ana başlığında okuyacağım..:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cantaylan

    eyvallah hayırlı olsun, izlenimlerinizi 5 serisi ana başlığında okuyacağım..:)

    Alıntıları Göster
    Benim araçda yagmur sensörünü her seferinde devreye sokmak gerekiyor sizin araçlarda öylemi.Arkadaşımda 2007 520d var onda silecek kolu ucundaki yeşil ışık devamlı yanıyor yani sensör devamlı devrede.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Benim araçda yagmur sensörünü her seferinde devreye sokmak gerekiyor sizin araçlarda öylemi.Arkadaşımda 2007 520d var onda silecek kolu ucundaki yeşil ışık devamlı yanıyor yani sensör devamlı devrede.

    Alıntıları Göster
    @Ahmeta60,

    Aynen söylediğiniz gibi, aracın kontağını kapatıp tekrar açtığınızda silecek kolu ucundaki tuşa basıp yeşil ışık yandığında yağmur sensörü devreye giriyor.
    Bütün BMW modellerinde böylemi bilmiyorum..

    İlginç aslında gereksiz bir ayrıntı diye düşündüm başta,çünkü aracı tekrar çalıştırdığınızda direk devreye girmesi daha mantıklı yağmur sensörünün. Ama şimdi alıştım..




  • Bugun lastik havalarini kontrol ettirdim 40 cikti. lastikcide sasirdi hemen butun lastiklerin havasini 30 yapti simdi arabaya havali suspansiyon takilmis gibi oldu acayip sevindim,yoksa duz yolda bile araba zipliyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Bugun lastik havalarini kontrol ettirdim 40 cikti. lastikcide sasirdi hemen butun lastiklerin havasini 30 yapti simdi arabaya havali suspansiyon takilmis gibi oldu acayip sevindim,yoksa duz yolda bile araba zipliyordu.
    Yeni 1 serisi 2012 model olarak çıkacak malumunuz. Bu seri de arkadan itişli olacakmış. Ancak BMW yeni bir önden çekişli platfrom geliştiriyor. 1 serisi kapsamında önden çekişli GT modeli ve başka çeşitler de olacakmış. Bu arada 1.5 litre 3 silindirli ve benzinli veya dizel motorlar da geliyor. 116d 130hp, 116i 155 hp olacakmış. 113i, 114i, 115i ve "d" gibi daha düşük beygir gücüne sahip modeller de olacakmış. Car Magazine'in haberi ve fotolar:

    "The February 2011 issue of CAR Magazine spills the beans on a new generation of small BMWs. They're radical on many levels: they're front-wheel drive for starters. But they also reflect the downsizing trend, stretching BMW's line-up into hitherto unknown small-car niches.

    These artist's impressions commissioned exclusively for CAR Magazine reveal two of a planned 13 new baby BMWs and Minis. Five will wear the BMW roundel, the remaining eight are Mini spin-offs - and CAR's European correspondent Georg Kacher reveals the lot in our special cover story.

    We're concentrating on two here: the Z2 is a baby roadster tucking in well below the Z4 to take aim at the Mazda MX-5. The 1 GT does what it says on the tin, creating a Gran Turismo version of the next-gen 1-series, following in the footsteps of the 5 GT.

    BMW Z2: in detail
    You'll have to read the February 2011 issue of CAR for the full story, but allow us to whet your appetite here. The Z2 is a two-seater and Munich product planners are considering coupe and soft-top roadster versions.

    Both models are based on the UKL1 front-drive transverse architecture, standing for untere klasse in German. It's at the core of BMW's plans to become more efficient at making small cars - Munich hopes to push production up by as much as 1 million units a year by the end of the decade and will reap the benefit from a shared platform.

    Power for the new UKL1 front-drive BMWs comes from three- and four-cylinder engines, spinning the front wheels, although four-wheel drive is enabled by UKL1 as it's required for the Countryman. Getrag will build the 4wd, as well as a twin-clutch transmission.

    The Z2 is pencilled in for a launch in 2016, at around £20,000-£25,000. That's top-end MX-5 territory, nudging into Audi TT ground.

    BMW 1-series GT in detail
    The next 1-series hatchback family will be shown later in 2011, and that car and its coupe/convertible siblings are spun off the existing rear-drive platform. The real change happens from 2014, when the first front-drive 1-series models arrive.

    Codenamed F45, the 1-series GT revealed here in CAR's exclusive images (the pics circulating on the web are scans from CAR Magazine) will therefore be sold alongside the rear-drive Ones, as Munich soft-launches the new architecture.

    The 1 GT is a compact activity tourer in Munichspeak. Think A3 Sportback rival then. But other front-wheel drive small BMWs are under consideration, including a high-roof Merc B-class rivalling model dubbed FAST (Family Activity Sports Tourer) and a cut-down, 0-series style JOY hatchback twinned closely with the Mini.

    Front-wheel drive BMWs: the risk
    Munich is acutely aware of the risk of launching front-wheel drive cars, after decades of carefully nurtured rear-drive Ultimate Driving Machines. But company execs are confident that the Mini proves they know a thing or two about front-wheel drive too.

    We're now about to find out if Joe Bloggs really gives a stuff about which axle is driven. We suspect they won't."


     BMW 1 SERİSİ F20


     BMW 1 SERİSİ F20




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Bugun lastik havalarini kontrol ettirdim 40 cikti. lastikcide sasirdi hemen butun lastiklerin havasini 30 yapti simdi arabaya havali suspansiyon takilmis gibi oldu acayip sevindim,yoksa duz yolda bile araba zipliyordu.


    Süspansiyon sert , özellikle dikkatimi çeken düşük hızlarda malum berbat yollarımızda araba çok hopluyor doğru. Ancak yinede aracın içinden herhangi biyerinden mekanik bir ses duymuyorsunuz bu sevindirici,çünkü bu sınıf araçlarda ben şahsen birçok modeli kullandım hertarafından ses geliyor sıfır araçların bile. İlginç olan ise hızlandıkça örneğin 100 120 km hızla giderken yada 90 , araç sanki daha konforlu bir hal alıyor.

    Bu arada lastik basınçlarına hiç baktırmadım 40 yüksek bir değer heralde? gercekten bariz bir yumuşaklık hissetinizmi lastik basınçlarını düşürünce?

    Bir de benim araçda 17 jant var..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cantaylan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Bugun lastik havalarini kontrol ettirdim 40 cikti. lastikcide sasirdi hemen butun lastiklerin havasini 30 yapti simdi arabaya havali suspansiyon takilmis gibi oldu acayip sevindim,yoksa duz yolda bile araba zipliyordu.


    Süspansiyon sert , özellikle dikkatimi çeken düşük hızlarda malum berbat yollarımızda araba çok hopluyor doğru. Ancak yinede aracın içinden herhangi biyerinden mekanik bir ses duymuyorsunuz bu sevindirici,çünkü bu sınıf araçlarda ben şahsen birçok modeli kullandım hertarafından ses geliyor sıfır araçların bile. İlginç olan ise hızlandıkça örneğin 100 120 km hızla giderken yada 90 , araç sanki daha konforlu bir hal alıyor.

    Bu arada lastik basınçlarına hiç baktırmadım 40 yüksek bir değer heralde? gercekten bariz bir yumuşaklık hissetinizmi lastik basınçlarını düşürünce?

    Bir de benim araçda 17 jant var..

    Alıntıları Göster
    uygun değerler 28 - 30 bar arası arkadaşlar...




  • Aşağıdaki metinde önden çekiş için 2014 yılı olacağı bilgisi veriliyor...

    Bu da 2011'de çıkacak yeni kasa 1 serisinin makyajlanacağı 3. yılının sonuna denk düşüyor gibi.
    Yeni kasalar gibi, makyajlı F20'ler de süpriz olacak...




    quote:

    Orijinalden alıntı: topgear

    Yeni 1 serisi 2012 model olarak çıkacak malumunuz. Bu seri de arkadan itişli olacakmış. Ancak BMW yeni bir önden çekişli platfrom geliştiriyor. 1 serisi kapsamında önden çekişli GT modeli ve başka çeşitler de olacakmış. Bu arada 1.5 litre 3 silindirli ve benzinli veya dizel motorlar da geliyor. 116d 130hp, 116i 155 hp olacakmış. 113i, 114i, 115i ve "d" gibi daha düşük beygir gücüne sahip modeller de olacakmış. Car Magazine'in haberi ve fotolar:

    "The February 2011 issue of CAR Magazine spills the beans on a new generation of small BMWs. They're radical on many levels: they're front-wheel drive for starters. But they also reflect the downsizing trend, stretching BMW's line-up into hitherto unknown small-car niches.

    These artist's impressions commissioned exclusively for CAR Magazine reveal two of a planned 13 new baby BMWs and Minis. Five will wear the BMW roundel, the remaining eight are Mini spin-offs - and CAR's European correspondent Georg Kacher reveals the lot in our special cover story.

    We're concentrating on two here: the Z2 is a baby roadster tucking in well below the Z4 to take aim at the Mazda MX-5. The 1 GT does what it says on the tin, creating a Gran Turismo version of the next-gen 1-series, following in the footsteps of the 5 GT.

    BMW Z2: in detail
    You'll have to read the February 2011 issue of CAR for the full story, but allow us to whet your appetite here. The Z2 is a two-seater and Munich product planners are considering coupe and soft-top roadster versions.

    Both models are based on the UKL1 front-drive transverse architecture, standing for untere klasse in German. It's at the core of BMW's plans to become more efficient at making small cars - Munich hopes to push production up by as much as 1 million units a year by the end of the decade and will reap the benefit from a shared platform.

    Power for the new UKL1 front-drive BMWs comes from three- and four-cylinder engines, spinning the front wheels, although four-wheel drive is enabled by UKL1 as it's required for the Countryman. Getrag will build the 4wd, as well as a twin-clutch transmission.

    The Z2 is pencilled in for a launch in 2016, at around £20,000-£25,000. That's top-end MX-5 territory, nudging into Audi TT ground.

    BMW 1-series GT in detail
    The next 1-series hatchback family will be shown later in 2011, and that car and its coupe/convertible siblings are spun off the existing rear-drive platform. The real change happens from 2014, when the first front-drive 1-series models arrive.

    Codenamed F45, the 1-series GT revealed here in CAR's exclusive images (the pics circulating on the web are scans from CAR Magazine) will therefore be sold alongside the rear-drive Ones, as Munich soft-launches the new architecture.

    The 1 GT is a compact activity tourer in Munichspeak. Think A3 Sportback rival then. But other front-wheel drive small BMWs are under consideration, including a high-roof Merc B-class rivalling model dubbed FAST (Family Activity Sports Tourer) and a cut-down, 0-series style JOY hatchback twinned closely with the Mini.

    Front-wheel drive BMWs: the risk
    Munich is acutely aware of the risk of launching front-wheel drive cars, after decades of carefully nurtured rear-drive Ultimate Driving Machines. But company execs are confident that the Mini proves they know a thing or two about front-wheel drive too.

    We're now about to find out if Joe Bloggs really gives a stuff about which axle is driven. We suspect they won't."


     BMW 1 SERİSİ F20


     BMW 1 SERİSİ F20





  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.