DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
DOGO ARGENTİNO MU KANGAL Mİ
60
Cevap
1
Favori
26.319
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> DOGO ARGENTİNO MU KANGAL Mİ
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      942 Mesaj
      27 Ekim 2010 01:50:11
      Arkadaslar ben bu dogoyu arastirinca kangala guvenim sarsildi resmen ne kopekmis o ya. .


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Yarbay
      5466 Mesaj
      27 Ekim 2010 01:53:00
      1000 kangal 10000 DOGO ARGENTİNO Yu Yok eder


      _____________________________

      ༼ ºل͟º༼ ºل͟º༼ ºل͟º༼ ºل͟º ༽ºل͟º ༽ºل͟º ༽ HACI MERMERI ༼ ºل͟º༼ ºل͟º༼ ºل͟º༼ ºل͟º ༽ºل͟º ༽ºل͟º ༽
      144 hz Fiyat/Performans monitor gören link atsın
    • Teğmen
      124 Mesaj
      27 Ekim 2010 01:53:58
      sorman hata.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      942 Mesaj
      27 Ekim 2010 01:57:43
      Forum egosunu biyere birakalim cidden dogo alir bence


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Çavuş
      61 Mesaj
      27 Ekim 2010 02:55:00
      evet beyler bahisleri alaym


      _____________________________

    • Onbaşı
      27 Mesaj
      27 Ekim 2010 02:57:45

      KANGAL ALIR!


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gecemasali -- 27 Ekim 2010; 2:58:30 >
      _____________________________

      İmzama başlatma! || Dedelere gitmek için tıklayınız.
    • Yüzbaşı
      359 Mesaj
      27 Ekim 2010 07:33:42

      quote:

      Orijinalden alıntı: gecemasali


      KANGAL ALIR!


      O ortadaki şey ne?


      _____________________________

    • Yarbay
      3250 Mesaj
      27 Ekim 2010 07:35:29

      quote:

      Orijinalden alıntı: gecemasali


      KANGAL ALIR!

      ulan resim çok sakat ya


      _____________________________


      bang! bang!
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      27 Ekim 2010 07:58:09

      quote:

      Orijinalden alıntı: HQ Member



      Alıntıları Göster



      O ortadaki şey ne?




      _____________________________

    • Binbaşı
      1620 Mesaj
      27 Ekim 2010 09:19:23
      Arkadaşlar

      1920 yılında Arjantin'de Dr. Antonio Nores Martinez tarafından
      iyi bir av ve bekçi köpeği olarak geliştirilmiştir.

      Bu köpek yeni bir ırktır.
      ırkın yetiştirilmesine mastiff tipinde bir tür olan Cordoba
      köpeği adını vererek başlamıştır. Daha sonra ırkın geliştirilmesinde
      Great Dane, Boxer, Spanish Mastiff, Bulldog, Bull Terrier,
      Great Pyrenees, Pointer, Irish Wolfhound ve Dogue de Bordeaux
      gibi ırklar kullanılarak geliştirilmiştir. Irkın kökeninin, günümüzde
      artık soyu tükenmiş bir ırk olan Alano köpeğine dayandığıda
      söylenilmektedir.

      Bu türün İlk yapılış amacı dağlarda çobancılık yapan halkın
      dağ aslanları ile mücadele edecek bir köpeğe ihtiyaç duyması
      ile başlamıştır.




      _____________________________

      DURMUŞ SAAT BİLE GÜNDE 2 DEFA DOĞRU GÖSTERİR

    • Yüzbaşı
      340 Mesaj
      27 Ekim 2010 09:37:19

      quote:

      Orijinalden alıntı: Devastation


      Alıntıları Göster




      Adamın bel çantası


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Yarbay
      3392 Mesaj
      27 Ekim 2010 09:51:52
      quote:

      Orijinalden alıntı: HQ Member

      Alıntıları Göster


      O ortadaki şey ne?

      küskü kılıfı


      _____________________________


      Formula 1 tarihinde bir sezonda yapılan 16 yarışın 15 ini kazanan,10 unda da duble yapan,o sezon içerisinde 27 tur dışında tüm yarışlarda lider giden,halen bu rekorun tek sahibi,f1 tarihinin en mukemmel ikilisi alain prost ve ayrton senna ya sahip olan tek takım.McLAREN
    • Yarbay
      2470 Mesaj
      27 Ekim 2010 09:58:41
      durusu yeter .. psikopat




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      292 Mesaj
      27 Ekim 2010 10:21:01

      quote:

      Orijinalden alıntı: ozzyouz

      durusu yeter .. psikopat






      çok asilll !!!!

      bende bundan alcaktım ama PUG aldım sonra


      _____________________________

      !!! Hasta La Siempre Victoria !!!
      Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim. Ernesto "Che" Guevara

      AŞK, Hayattan alınan en anlamlı intikamdır....
    • Binbaşı
      1544 Mesaj
      27 Ekim 2010 10:22:56
      Dogo ve Kangal arasında seçim yapmak gerçekten zor ama . Dogo'nun duruşundan yola çıkarsak Dogo alır . Forum silinebilir.


      _____________________________

    • Yarbay
      3013 Mesaj
      27 Ekim 2010 10:23:04
      Sormana gerek bile yok.Kangal alır.


      _____________________________

    • Yarbay
      2697 Mesaj
      27 Ekim 2010 10:28:05
      bu alır




      _____________________________

        Fiat Doblo 1.3 Urban Race Chip
          Canon 550D 50mm
            Playstation 3___SnowboardKASTAMONU
    • Yarbay
      15136 Mesaj
      27 Ekim 2010 13:39:10
      arkadaşlar her köpeği kangalla karşılaştırıyorsunuz tamam bizim gurur kaynağımız bi köpek ama çok fazlada abartmayın artık en güçlü köpekler
      tibetan mastiff ve presa canario dur
      bu presa canario


      buda tibetan mastiff


      yinede konuyu cevaplim iyi bir dogo kangalı hertürlü yener aralarındaki fark biri kurt u oda tasmalı olursa rahat öldüre biliyo kangal dogo ysa puma ve yaban domuzu yla başa çıkabiliyo


      _____________________________

      Msı 970 Gaming/Amd FX6300/Thermaltake contac 30/ASUS HD 7950 DirectCU II V2/GSkill RipjawsX 8GB (2x4GB) DDR3 1600Mhz/SanDisk Ultra Plus 256GB/Seagate Barracuda 1+2TB
      Cooler Master HAF 912 Advanced/Seasonic S12II 620W 80+ Plus Bronze/Viewsonic VX2457 Mhd 1ms 75Hz/Edifier X600 2+1/Logitech G105/A4 Tech F3 V-Track + Akasa Venom Black

    • Er
      0 Mesaj
      27 Ekim 2010 13:45:32
      Dogo havada karda denizde yuvada hertürlü alır !!!!


      _____________________________

    • Yarbay
      2115 Mesaj
      27 Ekim 2010 13:45:43
      ya arkadaşlar saçma sapan konuşmayı bırakır mısınız kangal kim dogo argentino kim tabiki de kangal alır


      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      27 Ekim 2010 13:50:31
      Dogo yu tanırmıyosunuz onun için böyle konusuyonuz ....Dogonun pittbull öldürdüğünü gözümle gördüm.Bence kesinlikle bahsi yapılamayacak tek köpek


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      922 Mesaj
      27 Ekim 2010 13:53:45



      _____________________________

    • Binbaşı
      1105 Mesaj
      27 Ekim 2010 13:55:46
      dogo argentino


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      27 Ekim 2010 14:03:33

      quote:

      Orijinalden alıntı: Black |A Rh -|

      Dogo yu tanırmıyosunuz onun için böyle konusuyonuz ....Dogonun pittbull öldürdüğünü gözümle gördüm.Bence kesinlikle bahsi yapılamayacak tek köpek


      Kangal öldüremiyor mu ? Dogo fln diyenler çok film izliyorlar .


      _____________________________

    • Binbaşı
      1116 Mesaj
      27 Ekim 2010 14:11:43
      offf bıkmadızmı şu konulardannn.bu olay hayvanın o anki psikolojisine,yaşına ve tecrübelerine bağlı.sen gidip 1 yaşında hiç kavga etmemiş ewde beslenmiş bir dogoyu getirip kangalla kapıştırırsa bırak kangalı kaniş bile o dogoyu ..... blmem anlatabildimmi


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      27 Ekim 2010 14:12:13





      _____________________________

    • DH Yönetici
      15616 Mesaj
      27 Ekim 2010 14:12:47
      Kangal adamin birini kovalayip kulubeye saklaninca kapiyi kirip iceri girebilen bir hayvan. Sahibi oldur demedigi surece karsidakinin yasamasina izin veren bir kopek. Ve isin guzel tarafi birbirine karistirilarak olusturulan ve dunyaca en vahsi kopek turu olarak birinen pitbull un cene kuvveti 1ton iken kangalin cene kuvveti 1.5 tonun uzerinde olan bir kopek turu. Iri yapisi ve dayanikliligi ile bence tartismasiz cok guclu. Bu guce sadakati ve akilli olmasi onu bir adim onde tutuyor.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1116 Mesaj
      27 Ekim 2010 14:15:01

      quote:

      Orijinalden alıntı: Gurcellonline

      Kangal adamin birini kovalayip kulubeye saklaninca kapiyi kirip iceri girebilen bir hayvan. Sahibi oldur demedigi surece karsidakinin yasamasina izin veren bir kopek. Ve isin guzel tarafi birbirine karistirilarak olusturulan ve dunyaca en vahsi kopek turu olarak birinen pitbull un cene kuvveti 1ton iken kangalin cene kuvveti 1.5 tonun uzerinde olan bir kopek turu. Iri yapisi ve dayanikliligi ile bence tartismasiz cok guclu. Bu guce sadakati ve akilli olmasi onu bir adim onde tutuyor.

      ya bıra çenesiyle 1 ton basınç yapabilen bir köpek yoktur.sadece timsahlar yapabilyor.atıp tutmayın


      _____________________________

    • Yarbay
      2707 Mesaj
      27 Ekim 2010 14:27:36
      Şubatta arkadaşımın Dogo'su yavrulayacak ondan alıcam inşallah bi dojooo :))


      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      2131 Mesaj
      27 Ekim 2010 14:58:28



      Dogo Argentino mükemmel bir bekçi köpeğidir. Ailesine bağlı olan bu ırk oldukça akıllı ve oyuncudur. Çocuklarla iyi anlaşır. Tüm aile fertleri ile iyi anlaşır, öpülmekten ve kucaklanmaktan hoşlanır. Oldukça zeki olan bu ırk kolay eğitim alır. Ancak güçlü olan bu ırkın kuralcı ve tutarlı bir sahip tarafından yetiştirilmesi gerekir. Yetişkinleri agresiflik göstermekle birlikte genellikle uyarılmadıkları sürece saldırganlık ve meydan okuma gibi bir davranış göstermezler. Dogo Argentino herkes için uygun bir seçim olmayabilir. Dominat ve etkin bir avcı karakteri vardır. Yetiştiriciler uygun yavruyu uygun sahip ile birleştirmek için çalışmalar yapmaktadır. Yavru dönemlerinden itibaren birlikte bulundurulduğu taktirde diğer petlerle iyi anlaşabilir. Irkın sosyalleştirilmesine ve itaat eğitimlerine erken dönemlerde başlanmalıdır.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mogolo -- 27 Ekim 2010; 15:03:54 >
      _____________________________

      Bir byte olsam da aksam nette bit bit
    • Yarbay
      2758 Mesaj
      27 Ekim 2010 15:01:48
      Veteriner bi arkadaşım var.dün onunla konusuyoduk yeni pet shop ve klinik açtı, hayvanlardan açıldı konu( ilginçtir). Aynen aktarıyorum " Dogo Argentino kadar salak köpek görmedim, laftan anlamıyor, dövdüm iti " dedi!


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      942 Mesaj
      21 Kasım 2010 15:40:14
      agzi olan konusuyo der tabi


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Yüzbaşı
      321 Mesaj
      20 Ekim 2011 01:09:50
      quote:

      Orijinalden alıntı: BuKaHero



      konuyu hortlattık ama yazmadan edemedim,

      koptum bu resme ahahah


      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      10260 Mesaj
      20 Ekim 2011 01:14:51



      _____________________________


      MSI Z97 GAMING 3 || INTEL CORE i7 4790K 4.0-4.4 GHz || ZOTAC GTX 1070 AMP! EXTREME || GSKILL RipjawsX (4x4GB) 16GB DDR3 || SAMSUNG 850 EVO 250GB || WD CAVIAR BLACK 2 TB || SEAGATE BARRACUDA 1 TB || XIGMATEK TALON BLACK EDITION || CORSAIR CX750M || CORSAIR H100i v2 LIQUID CPU COOLER || CREATIVE SOUND BLASTER ZX || SAMSUNG S24D590L 24" || LOGITECH Z623 2.1 200W || LOGITECH K345 || LOGITECH M275 || RAZER ADARO STEREOS

      Origin: HAAltuntas
      Steam: tr_haaltuntas
    • Yüzbaşı
      321 Mesaj
      20 Ekim 2011 01:15:38
      quote:

      Orijinalden alıntı: HAAltuntas



      yapmayın gece gece ya


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      518 Mesaj
      20 Ekim 2011 01:33:57
      O Nasıl Bi Soru Köpekler Dövüşmek İçinmi Yaratılmış


      _____________________________


      "No woman No kids"
      -Leon-
    • Onbaşı
      22 Mesaj
      20 Ekim 2011 01:45:47
      Yahu cahil cahil konular açıp duruyosunuz. Kangal dogoya bi göğüs atsa yerden kalkamaz. Kangalın çene kuvvetinide bi araştırın.

      Kangal Çene Basıncı : 720 Ibs
      Aslan Çene Basıncı : 690 Ibs
      Pitbull Çene Basıncı : 290 Ibs
      Rottweiler Çene Basıncı : 320 Ibs

      Ayrıca dogoyu gerçek bir yabani kurdun önüne koyun bakalım dogoya noluyo Kangal kurt boğabilen tek köpektir


      _____________________________

    • Yarbay
      2699 Mesaj
      20 Ekim 2011 02:05:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: Anatolian Eagle

      Yahu cahil cahil konular açıp duruyosunuz. Kangal dogoya bi göğüs atsa yerden kalkamaz. Kangalın çene kuvvetinide bi araştırın.

      Kangal Çene Basıncı : 720 Ibs
      Aslan Çene Basıncı : 690 Ibs
      Pitbull Çene Basıncı : 290 Ibs
      Rottweiler Çene Basıncı : 320 Ibs

      Ayrıca dogoyu gerçek bir yabani kurdun önüne koyun bakalım dogoya noluyo Kangal kurt boğabilen tek köpektir

      Hocam bende forever kangalcıyım ama YUUUUUH Aslan diyosun ya bunun ihtimali bile yok aslan ya bu


      _____________________________

      24 / Band of Brothers / Banshee / Battlestar Galactica / Better Call Saul / Black Mirror / Blue Mountain State / Boardwalk Empire / Borgen / Boss / Breaking Bad / Bron/Broen / Carnivàle / Chuck / Da Vinci's Demons / Damages / Deadwood / Dexter / Entourage / Fargo / Fear the Walking Dead / Firefly / Forbrydelsen / Friends / Fringe / Game of Thrones / Gangland Undercover / Generation Kill / Hannibal / Homeland / House M.D / House of Cards / How I Met Your Mother / Jane Eyre / Justified / Lilyhammer / Lost / Louie / Luther / Mad Men / Narcos / New Girl / Olive Kitteridge / OZ / Peaky Blinders / Person of Interest / Prison Break / Pushing Daisies / Rome / Sherlock / Six Feet Under / Spartacus / Strike Back / Suits / The Affair / The Americans / The Honourable Woman / The Mentalist / The Newsroom / The Night Of / The Pacific / The Sopranos / The Walking Dead / The Wire / True Detective / Vikings / White Collar
    • Onbaşı
      22 Mesaj
      20 Ekim 2011 02:13:19
      quote:

      Orijinalden alıntı: Sensation +


      Alıntıları Göster


      Hocam bende forever kangalcıyım ama YUUUUUH Aslan diyosun ya bunun ihtimali bile yok aslan ya bu

      Biraz garip gelebilir ama doğru Ben sadece çene basıncını yazdım tabiki aslanın genel olarak kuvveti kangaldan kat be kat fazladır. Ayrıca kangalı severim ama fanatiği değilim Yabancı bir videoda ölçmüşlerdi. Aslanı nasıl ölçtüler diyeceksin onuda kamufle edilmiş bir cihazı bıraktılar aslan ne olduğunu bilmediği için saldırarak ısırdı. Uzaktan kumanda gibi birşeydede basıncı gösteriyordu.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anatolian Eagle -- 20 Ekim 2011; 2:17:53 >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Ekim 2011 02:24:00
      pitbulla kafa tutabiliyorsa , kangal bu dogoları yer :)

      biraz metabolizma ile alakalı. Pitlerin kafa büyük , bünye küçük ve kaslı. Ayrıca Kalbi de bünyesine oranla iri. Pitbulu kolay yorulmaz ve dayanıklı yapan budur.

      lakin kangal iri, kuvvetli ama kalbi yetmeyen hayvandır. ciğerleri bünyesine göredir. Yani pitbuldaki gibi extra iri değildir. Bu sebepten pitbulla oranla daha çabuk yorulur

      gelelim dogoya. güçlü hayvandır ama bildiğim pitbullardaki gibi extra özellikleri yok lab ortamında geliştirilen. Bu sebepten dogunun kangala karşı bir şansı yok. dogo pit kadar uzun süre dövüşemediği için biraz abez olucak ama kangal her türlü alır.


      _____________________________

      !!! Esek olana semer vuran cok olur. Esege ipinden tutarak yol gosteremezsin, lakin semeri sirtina vurursan, sulaleni tasir !!!
    • Yarbay
      4609 Mesaj
      20 Ekim 2011 04:06:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: Anatolian Eagle

      Yahu cahil cahil konular açıp duruyosunuz. Kangal dogoya bi göğüs atsa yerden kalkamaz. Kangalın çene kuvvetinide bi araştırın.

      Kangal Çene Basıncı : 720 Ibs
      Aslan Çene Basıncı : 690 Ibs
      Pitbull Çene Basıncı : 290 Ibs
      Rottweiler Çene Basıncı : 320 Ibs

      Ayrıca dogoyu gerçek bir yabani kurdun önüne koyun bakalım dogoya noluyo Kangal kurt boğabilen tek köpektir




      _____________________________

    • Onbaşı
      22 Mesaj
      20 Ekim 2011 04:10:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: Rajeesh


      Alıntıları Göster







      _____________________________

    • Yüzbaşı
      480 Mesaj
      22 Ekim 2012 20:41:07
      beyler dogoyu tanımıyorsunuz bilmiyorsunuz dogolar özellikle domnuzlardan ve pumalardan korunmak için üretilmiş mükkemmele yakın bir köpeklerdir avcıdır bekcidir korkusuzdur güçlüdür pittbul kadar enerjisi vardır yorulmaz uzun mesafeler katettikten sonra bile domuzla dövüşür etkisiz hale getirir

      ki pumayla domuzlarla olan kapışmaları mevcuttur videolarına isteyen bakabilir




      _____________________________

      KIZA ETEK , ERKEĞE VTEC YAKIŞIR
    • Yarbay
      2732 Mesaj
      22 Ekim 2012 20:43:20
      Yıl olacak 2013 hala kangalı başka köpeklerle karşılaştıranlar var.


      _____________________________

    • Yarbay
      2579 Mesaj
      22 Ekim 2012 20:54:31
      quote:

      Orijinalden alıntı: — Fenerbahçeli —

      Yahu cahil cahil konular açıp duruyosunuz. Kangal dogoya bi göğüs atsa yerden kalkamaz. Kangalın çene kuvvetinide bi araştırın.

      Kangal Çene Basıncı : 720 Ibs
      Aslan Çene Basıncı : 690 Ibs
      Pitbull Çene Basıncı : 290 Ibs
      Rottweiler Çene Basıncı : 320 Ibs

      Ayrıca dogoyu gerçek bir yabani kurdun önüne koyun bakalım dogoya noluyo Kangal kurt boğabilen tek köpektir

      Çenesiyle kaplumbağanın çenesini kırabilen aslanın çene basıncının kangaldan düşük olduğunu inanmamızı mı bekliyorsun?


      _____________________________

    • Uzaklaştırılmış 359455 gün cezanın, 359454 gün 7 saat 14 dakika kadarı kaldı.
      10 Kasım 2012 22:56:40
      quote:

      Orijinalden alıntı: Lucifer1905


      Alıntıları Göster


      Çenesiyle kaplumbağanın çenesini kırabilen aslanın çene basıncının kangaldan düşük olduğunu inanmamızı mı bekliyorsun?




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The_Akkas -- 10 Kasım 2012; 22:56:57 >
      _____________________________


      Rockstar Games
      Grand Theft Auto Midnight Club: Street RacingSmuggler's RunMax PayneGrand Theft Auto IIIThe Italian Job State of EmergencyGrand Theft Auto: Vice CityMidnight Club IIMax Payne 2: The Fall of Max PayneRed Dead RevolverGrand Theft Auto AdvanceGrand Theft Auto: San AndreasMidnight Club 3: DUB EditionGrand Theft Auto: Liberty City StoriesGrand Theft Auto: Vice City StoriesManhunt 2Grand Theft Auto IVGrand Theft Auto IV: The Lost and DamnedGrand Theft Auto: Chinatown WarsGrand Theft Auto: The Ballad of Gay TonyMax Payne 3Grand Theft Auto V
    • Binbaşı
      1419 Mesaj
      10 Kasım 2012 23:04:42
      quote:

      Orijinalden alıntı: — Fenerbahçeli —

      Yahu cahil cahil konular açıp duruyosunuz. Kangal dogoya bi göğüs atsa yerden kalkamaz. Kangalın çene kuvvetinide bi araştırın.

      Kangal Çene Basıncı : 720 Ibs
      Aslan Çene Basıncı : 690 Ibs
      Pitbull Çene Basıncı : 290 Ibs
      Rottweiler Çene Basıncı : 320 Ibs

      Ayrıca dogoyu gerçek bir yabani kurdun önüne koyun bakalım dogoya noluyo Kangal kurt boğabilen tek köpektir




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      738 Mesaj
      10 Kasım 2012 23:20:42
      Has sivas kangali iyi yetistirilip bakimi yapilirsa cok sadik ve guclu bir kopektir. Yaylalarda bu kopekler kurtla gayet basarili olabiliyor dogo vs kangal olsa direk kangal alir nedeni kangal direk dalmiyo has kangal gogus cakip sersemletip uzerine cikiyo pit vs kangal olsa pit anca dalmayi biliyo cok kararsiz acimasiz bir kopektir pit yavru hayvanlari bile gozu kirpmadan bogar
      Dogo guzel bir hayvan fakat ben onermiyorum. Kangal daha dost canlisi yavru hayvanlara kiskirtsan bile gitmez akilli guclu ve ceviktir kangalla alakali bir ani var anlatayim benim amcam yaylada cobanmis koyun suruyomus birden karsisina ayi cikmis dedem ise kopekleri salmis biri disi digeri erkek saf kangal gorseniz aslan der cokk iri disleri leopar kadar dedem okadar iyi bakmiski hayvan 100kiloya yakin iste bu kopekler ayiya omuz ataata ayiyi yikiyor.
      Edit. Ayi zayifmis herhalde aclistan suruye yaklasmis burda Amacim kangali ovmek degil fakat ayiya olumune girisecek baska hayvan varmi cok cesaretli bir hayvandir kangal dedem kangqllari hep sut ve arpa unu yedirirdi gunde 4 ogun herhalde ondan bukadar iri oldular


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      10 Kasım 2012 23:22:25
      quote:

      Orijinalden alıntı: BuKaHero






      _____________________________

    • Uzaklaştırılmış 359429 gün cezanın, 359428 gün 7 saat 14 dakika kadarı kaldı.
      10 Kasım 2012 23:31:58
      biri kangal 720 lbs yazmış ulan adamlar amerikada kangal buldu çenesinin ne kadar güçlü olduğunu mu ölçtü? kangal göğüs vursa dogo yerden kalkamazmış dogoya domuz diş vuruyor köpeğin *** olmuyor bu adam göğüs darbesinden bahsetmiş kangal dediğiniz köpek ufak sokak köpeği boyutunda olur bu büyük kangal sandığınız köpekler aksaray malaklısı bilip bilmeden sallıyorsunuz :D


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      774 Mesaj
      10 Kasım 2012 23:39:54
      quote:

      Orijinalden alıntı: Gurcellonline

      Kangal adamin birini kovalayip kulubeye saklaninca kapiyi kirip iceri girebilen bir hayvan. Sahibi oldur demedigi surece karsidakinin yasamasina izin veren bir kopek. Ve isin guzel tarafi birbirine karistirilarak olusturulan ve dunyaca en vahsi kopek turu olarak birinen pitbull un cene kuvveti 1ton iken kangalin cene kuvveti 1.5 tonun uzerinde olan bir kopek turu. Iri yapisi ve dayanikliligi ile bence tartismasiz cok guclu. Bu guce sadakati ve akilli olmasi onu bir adim onde tutuyor.

      ölümcül karşılaşmalar:ısırığın gücü belgeselini izle.
      http://forum.donanimhaber.com/m_31009536/tm.htm
      hayvanın tipine göre tahminde bulunmayın.hanginiz kas yapısını biliyosunuzki


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      434 Mesaj
      10 Kasım 2012 23:42:31
      O çene basinclari bilgisi dogru arkadaslar onun belgeseli var ben de izlemistim. Hatta sirtlaninkini falan da olcuyolar.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      ..
    • Yarbay
      2614 Mesaj
      10 Kasım 2012 23:43:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: gecemasali


      KANGAL ALIR!

      gece gece korktum haa


      _____________________________

    • Çavuş
      76 Mesaj
      10 Kasım 2012 23:45:28
      1 kangal 1000 dogoya bedeldir!!111!1!


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      The only reason is that they dont want a strong TÜRKİYE.
    • Yüzbaşı
      986 Mesaj
      10 Kasım 2012 23:46:28



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      505 Mesaj
      11 Kasım 2012 00:18:31
      bizim evi kat karşılığında müteahhit
      verdik. binayı boşalttık
      yıkılacaktı.bekliyoruz müteahhit geldi
      dozer felan yok. babam dedi ne oldu
      iptam mı oldu yok dedi yeni bir sistem
      bulmuşlar. bir kangal iki pitbullu saldı
      inşaat. pitbull birtonluk çene basıncı ile
      beton blokları kuma çeviriyor. neyse
      binanın demirleri gözükmeye başladı.
      sonra baktım kangal boş boş duruyor.
      bunu niye getirdiniz dedim. müteahhit
      emin bir şekilde bekle dedi. sonra
      pitbulllar işi bitirdi. sonra adam kangalı
      tuttu hadi koçum sıra sende. hadi koçum
      diye gazladi hayvanı. kangal gerildi ve
      koşarak geldi taşıyıcı kolonlara döş attı.
      bina acayip sallandı ama yıkılmadı. sonra
      müteahhit arabadan sivasin yollarına
      çıkayım dağlarına diye uzayıp giden
      türküyü açtı. kangal bunu duyar duymaz
      gerildi ve taşıyıcı kolana bir döş daha attı
      ilk denemenin başarısız olması pitbull lar
      arasında gülüşmeye neden olmuştu. bina
      salladı ve tam türkü ölüm gitmez zoruma
      dediği anda yıkıldı. o zaman anladım
      kangal köpeğinin önemini.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      liberté, égalité, fraternité.
      liberty, equality, fraternity.
      özgürlük, eşitlik, kardeşlik.
    • Er
      0 Mesaj
      22 Mayıs 2013 10:52:13
      Olm hayatınızda kangalmı gördünüz Dogomu gördünüz neyin kafasını yaşıyonuz la benım 1.5aylık kangalım var 6 aylık dogo boyutunda :D ve köpeğimin babası asker köpeği askerlerın 7 kangalı 2 dogosu 6 tanede alman kurdu var bunlar ayrı kafeslerde duruyorlar . Ve arada sırada bunlara antrenman olsun die çıkarıp dövüştürüyolar alman kurdu dogoyu alıyor dogo zaten ötlek bir köpektir bılmessınız . Kangalda alman kurdunu kovalıyor . + dogo safkan bir ırk deildir!!


      _____________________________

      Gavatar
    • Binbaşı
      1098 Mesaj
      22 Mayıs 2013 10:57:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: Spoon!






      _____________________________

      İngiltere'deki eğitim hayatı hakkıda sorusu olanlar ulaşabilir.
      Tarih Bölümü Terk
    • Onbaşı
      39 Mesaj
      22 Mayıs 2013 11:03:03
      Dogo almayın, sonra pitbull gibi herkesin elinde olucak


      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      22 Mayıs 2013 11:30:21
      Biliyorum hepimiz kangalları hantal köpekler olarak bılıyoruz.Dogo pitbul boxer... bunlarıda çevik bunları içinde çobanköpeği olan köpek olmadıgına göre kangallar hepsinden daha çevik güçlü ve zekidir ve bu 3 ırkın 2 sinin genetiği 1930 ve 1960 arasında değişmiştir dogonun 1930 yılında pitbulun ilk saflaştırma çabaları 1960 larda bitti .
      Kangal ise m.ö lerden kalmış köpeklerdir ! Kangallar ver melinoslar dunyanın en çevik 2 köpeğidir 3.cüde alman çoban köpeğidir . Bir kangal tazı kadar ve daha fazla hıza ulaşabilir. Dogonun domuz avladıgı dogrudur ama domuz kurttan daha salak bir hayvandır ve çenesi kuvvetli deildir zaten en az 9 tane dogo ile giderler domuz avına ama türkiyede kendı yasadıgım olay izmitin daglarında cok domuz vardır babam ve 5 arkadaşı ile domuz avlamaya gittik bnm yasım 17 silah kullanamadıgım için köpekler bendeydi 4 kangal 1 dogomuz vardı . Karsımıza erkek bir domuz çıktı ve dogo elimden kaçıp domuza saldırdı ama anında hamle yapmadan yanıma geldi 30 sanıye geçmeden babam lar ateş ettiler 1 saçma isabet etti hiç etkilemedi bende kangalları saldım 4 kangalda kovaladılar domuzu arkasından göğüs koydular domuz boyun üstü düşüp boynunu kırdı ve öldü 4 kangal tek hamlede DOMUZ ÖLDÜREBİLİR buda kanıtı bizim avın videosu deil ve bizim domuz nerdeyse 2.5 katı gibi bişeydi.http://www.izlesene.com/video/kangal-kopekleri-domuzu-bogmasi/5657413


      _____________________________

      Gavatar
Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> DOGO ARGENTİNO MU KANGAL Mİ
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.