Şimdi Ara

kredi kartı taksitli alışveriş iade?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
43.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hepsiburada.com üzerinden bir alışverişim oldu (bir daha sitesinin reklamlarına bile bakmam o derece sinir oldum) ürün uzun süre tedarik edilmediği için iptal edip para iadesi istedim. nette biraz araştırmalar yaptım iyi kötü bilgim var ancak asıl merak ettiğim soruyu bulamadım soru şu

    Taksitli alışverişlerin geri iadesi de taksitle oluyor ancak;
    - belirli bir süre içinde atıyorum 1 ay içinde tüm taksitler +1 +2 +3 şeklinde mi geri ödeniyor?
    - 12 aylık bir taksitli alışverişse her ay +1 şeklinde olmak üzere 12 ay boyunca mı geri ödeme yapılıyor?

    + ilk seçenekteki gibiyse sorun yok
    + ikinci seçenekteki gibiyse;
    - bu durumdan doğan asgari ödemeler ve faizler almadığım ürün yüzünden bana mı yük olacak?
    - her ay taksit geri ödendiği için faiz ve asgari tutardan muaf mı olurum?
    - almadığım ürün yüzünden kaybolan limitim anında geri gelmiyorsa bu nasıl bir saçmalıktır?

    kafam biraz karışık :/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oLgan -- 30 Eylül 2010; 13:59:38 >







  • Mesela 1200,00TL lik bir ürünü 12 taksit aldın 100,00TLx12 şeklinde ödeme yapacaktın.
    Hepsiburada senden her ay 100,00TL çekip 100,00TL iade edecek.

    Senin kaybın faiz vs. değil kredi kartı limitinin 1200,00TL sine bloke konmuş olması
    her ay 100,00tl yatarak limit 1200,00TL ye ulaşacak tabi.

    Bu arada Forever H.Burada evimdeki iğneye kadar ordan alıyorum.
  • Her ay taksit miktarı çekilecek ve geri yatacak. Sana herhangi bir zararı olmaz merak etme.
  • Yani ekstrelerde hem - hem + göreceğim ? sorun aslında limit değil de bunun bana faiz asgari vb şekilde yansımasından tırsmam :/
    ayrıca tırsma sebebim şu; ben her şekilde iptal edilen ürünü almış gibi görünüyorum banka veya firma her ay taksit taksit bunu geri ödüyor benim de malı aldığımda yapacağım gibi yani fark yok ve ben taksite zaten bir faiz verecektim ürünü alsaydım değişen birşey olmadığı için gene faizini ben karşılamak zorundayım gibime geliyor aslında bankayı arayarak bilgilenmek lazım üstün körü olmuyor böyle

    @deniz110 hocam forever diyorsun da malesef 3 bin tl yi aşan alışveriş yaptım sadece bin tl lik ürün geldi 6 günde gerisi gelmedi önemli kısmını iptal ettim geri kalanları da şuan göremiyorum bakım varmışmış.. destek mesajlara geç cevap veriyor ürün tedarik hakkında bilgi verilmiyor sanki dükkanı kapatıp gitmişler gibi izlenim bırakıyorlar müşteriye güven sağlamıyor bu durum aksi halde bu zamana kadar bir çok yüksek fiyatlı ürünü netten sipariş ettim hepsiburada sitesine gelince bu soruna rastladım ilk defa..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oLgan -- 30 Eylül 2010; 15:38:43 >




  • Abicim şimdi mesela yrn araç muayenesine gidicem yangın tüpü yada sağlık seti lazım gider benzinliğe alırım.

    Ama atıyorum eve kattle lazım veriyorum siparişimi netten, evet geç geliyor ama gelmediği olmuyor.

    Sana tavsiyem kargo bedava/süper hızlı gönderi ürünlerini tercih etmen!!

    Bu ürünlerde stok fazlası olduğu için max. 3 günde elinde ürünün..

     kredi kartı taksitli alışveriş iade?

     kredi kartı taksitli alışveriş iade?

     kredi kartı taksitli alışveriş iade?




  • @deniz110 Ben de orada yanıldım işte hızlı gönderi değildi dikkat etmedim ancak 3 iş günü içinde temin edilemeyen ürünler hakkında hiç bir bilgi bile verme zahmetinde bulunmadılar önemli olan kısmı bu.. ürün gelmese bile müşteri desteği önemlidir bu tip alışverişlerde.. sabahın 6sında erkenden önlem olarak mesaj atıyorum öğlen veya akşam üzeri en geç cevaplanır diye bekliyorum ancak gecenin 11inde cevap geliyor.. akşam 8 den sonra mesaj atıyorum gece 11 de cevap veriyorlar madem diye, ertesi günü akşam cevaplanıyor.. bakıyorum twitterda baya baya anında cevap veriyorlar twittera ekleyip soruyorum gene ilgi yok ancak kızıp bağıracaksın o şekilde cevap verebiliyorlar..

    benim izlenimimim bu kusura bakmasınlar yani bunu da okurlarsa eğer.. müşteriyim sonuçta mal alıyorum malı vermek zorundalar veremiyorlarsa bilgi vermek zorundalar gene veremiyorlarsa sorumu en kısa sürede cevaplamak zorundalar.. Herneyse iptal oldu satış geri ödeme hakkında siteye bakındım ücra köşelerde bilgi vermişler.. henüz ödeme gibi birşey gözükmüyor mesela kartta mesaj attım hala cevaplanacak diye bekliyorum evdekilerle kavga ediyorum yok yere sinir stres oluyorum.. Sadece beklediğim ilgi, müşteri desteği, ürünüm hakkında bilgi ürün gelmese de olur.. Sipariş iptal edildikten sonra iptal süreci ve geri ödeme hakkında bilgi bile verilmedi sürekli oto mesajlar... müşterinin kafasında soru işareti bırakılıyorsa o firmada gerçekten sorun var demektir.

    Şunu da anlıyorum; gün içinde bir çok müşterinin derdiyle uğraşıyorlar, yetişemiyorlar, tedarikçi firmaların gevşekliği nedeniyle onlar da mağdur olabiliyor ve bu nedenle hızlı gönderi, stok kavramları var tabiki ancak tv de reklamı dönen her sitede reklamı dönen bir sitede müşteri desteği sıfır olduktan sonra ürünüm bana gelse bile hora geçmeyecektir diğer elime ulaşan ürünün sefasını zevkini çıkaramadım moral bozukluğundan..

    Ayrıca geri ödemelerde sanırım bu bankaların saçmalığı, ödeme yaparkan cart diye limiti düşürüyorlar geri ödemeye gelince taksit taksit limit arttırıyorlar saçmalığın daniskası gerçekten..

    Neyse çok yazdım cevaplar için teşekkürler yarın bankaya da uğrayacağım zaten.




  • Dostum sıkıntı iyi anlıyorum bu tip işletmelerde evet sıkıntılar yaşanıyor bu doğru umarım kısa zamanda çözülür.
    Ailenle olan kısım işin en sıkıcı tarafı zaten bence bankaya gitmene gerek internet bankacılığı kullıyorsan takip et,
    yada müşteri hizmetlerini ara bence bankada kendine muhatap arayacağına tlf dan hallet işini.
    Şunuda unutma kimsenin parası kimsede kalmaz ben sanal ortamda güvendiğim alışverişe hiç bir yerde güvenmiyorum.

    Donanım 2. elden kaç tane psp oyunu aldım. Önce eft yi çıkarıyorum adam kargoyu gönderiyor.
    İnsan insana güvenecek
  • @deniz110 haklısın, zaten güven konusunda sıkıntı yok sıkıntıya sokan süreçler oluyor hep. Online takip ediyorum ancak şu taksit taksit yatma konusunda sıkıntım var onun hakkında hem bilgi alıp hem de başka bir yolu var mı ona bakacağım tanıdık vasıtasıyla
  • Ok.Bol şans
  • ödeme iptal edilir yani biz markette öyle yapıyoruz mesala bir ürün satıyoruz 1 ay içerisinde iade ederse müşteri iptal ediyoruz satışı banka aracılıyla

    hatta diyelim o gün içerisinde iptal oldu direk pos cihazındnada iptal ediyoruz
  • Hala ödeme yapılmadı merak ediyorum ne zaman yapılıyor bu ödemeler ne zaman başlıyor ekstre tarihiyle beraber mi? Ve 4 gündür hepsiburada ya mesaj/mail atmaktan yoruldum hiçbir şekilde geri dönüş yapılmıyor çıldırmak üzereyim
  • Benim adımı ver belki bişi olur, denemekte fayda var
  • aradan 20 gün geçmiş konuyu biraz hortlatmış gibi olucam ama bir sorum var bu limit blokesini kaldırmanın bir yolu kesin olarak yok değilmi
  • Malesef yok yalnız şöyle ilginç birşeyle karşılaştım, para geri yatırılmış. taksit + bakiye olarak geçmiş limit var gözüküyor kartta ama alışveriş yaparken limit yetmiyor garip bir olay yani :) tövbe bundan sonra emin olmadıkça kredi kartıyla taksitle alışveriş yapmam geri ödemesi çok sıkıntılı 12 ay limit geri gelsin diye beklemesi ayrı saçmalık.
  • Benimde gittigidiyordan benzer bir durumum olacak gibi aynen bende korktum taksitli alışverişten dediğin gibi acayip bir saçmalık limitin 12 ayda gelmesi ürüne belki zar zor limit açıp aldın direk ihtiyacını 1 sene sonra al diyolar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mastercruel

    Benimde gittigidiyordan benzer bir durumum olacak gibi aynen bende korktum taksitli alışverişten dediğin gibi acayip bir saçmalık limitin 12 ayda gelmesi ürüne belki zar zor limit açıp aldın direk ihtiyacını 1 sene sonra al diyolar

    Bu tüm taksitli alışverişlerde bu şekilde işler
    +Mail order ile manuel taksit yaptırmıyorsan tabi :)
  • peki ben bu süre içinde kredi kartının iptalini istersem ne oluyor gene bekletiyolarmı taksit iadesini :)
  • Kart borcu bitmeden kart iptali olmuyor bildiğim kadarıyla ve firma her ne kadar peşin bankaya ödeme yapmış olsa bile banka seni borçlu gösterip taksitleri ay ay düşürdüğü için iptal ettiremezsin sanırım bankaya telefon açıp sormanda yarar var mantıken iptal ettirilebilmesi lazım.. tabi mantıken limitin de açılması lazım ama onda mantık olmadığına göre bunda da yoktur sanırım..
  • gittigidiyordan yaptığım 6 taksitli alışverişte iade yaptım direk limitim açıldı garip bir durum
  • hocam eski bi konuymusta , bende bi merdiven alti firmadna bi ekran karti aldim , Ordna 12 ay taksit yaptirdik , simdi ekran kartini begenmedim , geri vericem , iade edicekler , smdi ya adamlar batar veya parayi odememe gibi bi durumlari olurmu (hani taksit taksit her ay geri odeme) ??? Yani bi ay yatirip bi ay geri odememe gibi bi sanslari varmi ? COK ACIL
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.