DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
PES 2011 BİLİNMEYENLER VE PÜF NOKTALARI
63
Cevap
2
Favori
111.858
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> PES - Pro Evolution Soccer >> PES 2011 BİLİNMEYENLER VE PÜF NOKTALARI
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      29 Eylül 2010 17:19:27
      Demoyu baya oynadım; oyunu da baya kurcaladım. Çoğu arkadaşımızın bilmediğini tahmin ettiğim şeyleri paylaşmak istedim. Tabii bilenler mutlaka vardır :)

      Resimdeki kontrollere ve gamepad e göre yazdım.


      KALECİYE KONTROLÜ GEÇİRME:
      LB tuşuna basarken R tuşuna yani sağ analog tuşuna dik basın. Top karşı taraftayken kaleciyi kontrol ediyorsunuz sadece. İşe yarama şekli size kalmış. Ama özellikle defansınız boş yakalandıysa ve adam tek başına geliyorsa bu şekilde kurtarış yapabilirsiniz ve kurtarabilmek çok zevkli ve refleks istiyor 

      DÜZGÜN ŞUT ÇEKME:
      Öncelikle adamınız kaleye bakmalı ve yanında rahatsız eden futbolcu olmamalı. Şutu çektiğinizde tam topa vururken Y tuşuna basın. Yani ara pas tuşuna.. Füze gibi gidiyor.
      Kaleye yakınken özellikle çaprazdan şut çektikten sonra RT tuşuna basılı tutun. Kontrollü ve çok şık şutlar çekersiniz böylece…

      VER-KAÇ:
      LB tuşuna basarken A tuşuna basın; sonra hemen Y veya A tuşuna basın. Çok güzel duvar pasları var oyunda…

      MAÇ YAPARKEN TAKTİK EKRANINI AYARLAMA:
      Biliyorsunuz sağ ve sol alt köşelerde böyle bir menü var. Ama gözükmüyor 2011 de. Bazen transparan şekilde çıkıyor. Bunun için resimde sağ alt köşedeki < tuşuna basılı tutarak X,Y,A,B tuşlarına basarak taktiği ayarlayabiliyoruz. Atak ve defans ayarı içinse yine < tuşuna basarken RB ve RT yi kullanıyoruz.

      KENDİNİ YERE ATMA:
      Gereksiz ama eğlenceli. Sağ ve sol analog tuşuna aynı anda dik basın

      PASI VEREN ADAMI HAREKETLENDİRME:
      Pas verdikten sonra RT tuşuna basın. Adam geriye doğru da hareketlenebiliyor. Ara pas verirken yaptığımızla karıştırmayın yani

      MANUEL PAS VERME:
      360 pas olayı geldi ama aslında tam manual değil o paslar. Ama LT tuşuna basarak yaparsnız pasları manuel oluyor. Bu şekilde pas yapmak müthiş ustalık ister ama. Top kaybetmeniz de büyük ihtimal.

      PÜF NOKTALAR:

      *** Oyunda çalım atmak bağlı çalımlardan ibaret değil. Aslında bütün çalımların bir tuş kombinasyonu var. Bağlı çalımlar sadece kolay hale getirmek için işi. Örneğin Gökkuşağı hareketini LB tuşuna basarken Sağ analog tuşuna dik olarak 2 kere basarak yapabilirsiniz. Dönme hareketini LT tuşuna basarken sağ analoğu döndürerek yapabilirsiniz. Tüm kombinasyonlar oyun içinde komutlar menüsünde mevcut. Acayip çok çalım var….

      *** Pres yapmak yine 2010 da olduğu gibi çok iyi bir yöntem değil. En iyi defans A tuşuna basarak yapılıyor.

      *** Taktik menüleri çok etkili ve iyi kullanmak lazım. Ayarlarınız iyi uygulanıyor oyunda. Taktikler mutlaka kurcalanmalı.

      *** Adamlar yorulduğunda çok etkisizleşiyorlar. Mutlaka oyuncu değiştirmek lazım. Eforun oyuna etkisi arttırılmış.





      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi softdisk -- 29 Eylül 2010; 17:22:30 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1546 Mesaj
      29 Eylül 2010 18:29:13
      Teşekkürler.Şut çektikten sonra ara pas tuşunu ilk defa duydum.Deniyeceğim.Çook sağol


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      283 Mesaj
      29 Eylül 2010 20:44:45
      teşekkürler.... iyi inceleme olmuş.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      30 Eylül 2010 10:49:53
      Rica ederim.

      Sonuçta futbol gerçekte de mantık olarak basit bir oyun. Sadece dümdüz oynasanız galibiyete yetiyor :) Yani hiç çalım felan atmadan orta kafa golle... Defansı iyi yapın yeter... Ama yeni şeyleri kurcalamak zevkli.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1160 Mesaj
      30 Eylül 2010 15:13:24
      Çok teşekkürler.
      Bende şu taktik ekranını ayarlama olayını çözememiştim malum 2010 dan farklı.


      _____________________________

    • Teğmen
      184 Mesaj
      30 Eylül 2010 23:03:11
      Kaleci yöntemini deniycem teşekkürler


      _____________________________

      Nikon D5100 +18-55+70-300
    • Binbaşı
      1243 Mesaj
      01 Ekim 2010 01:26:55
      Softdisk, orta açma tuşu sanıyorum B tuşu..Ona tek basarsak uzak orta, 2 defa art arda basarsak kısa orta, 3 defa art arda basarsak yerden hızlı orta gönderiyordu 2010 da..2011 de de öyle mi acaba ?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      788 Mesaj
      01 Ekim 2010 02:51:46
      Şuttan sonra arapası ve pas veren oyuncuyu hareketlendirmeyi bilmiyordum teşekkürler.


      _____________________________

      || BREAKING BAD || LOST || DEXTER || PRISON BREAK || FRINGE || CHUCK || BLUE MOUNTAIN STATE || SHERLOCK || THE WALKING DEAD || GAME OF THRONES || HIMYM || TBBT || TWO AND A HALF MEN || ARROW || MODERN FAMILY || SHAMELESS ||
    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      01 Ekim 2010 08:28:39

      quote:

      Orijinalden alıntı: Xanderian

      Softdisk, orta açma tuşu sanıyorum B tuşu..Ona tek basarsak uzak orta, 2 defa art arda basarsak kısa orta, 3 defa art arda basarsak yerden hızlı orta gönderiyordu 2010 da..2011 de de öyle mi acaba ?



      Evet aynen öyle


      _____________________________

    • Binbaşı
      1252 Mesaj
      01 Ekim 2010 12:31:39
      ben penaltı atarken yerden köseye rahat vurabilyorum ama havadan bi türlü atılmıyor 2010 gibi degil bilen varsa yardım edebilirmi!!!
      attack balance ve taktik ayarı diger peslerdeki gibi otomatik yapılabilyormu!!! yardımcı olursanız sevinirim...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      01 Ekim 2010 13:10:15

      quote:

      Orijinalden alıntı: cy_x

      ben penaltı atarken yerden köseye rahat vurabilyorum ama havadan bi türlü atılmıyor 2010 gibi degil bilen varsa yardım edebilirmi!!!
      attack balance ve taktik ayarı diger peslerdeki gibi otomatik yapılabilyormu!!! yardımcı olursanız sevinirim...


      Penaltı atarken topun yükseğe gitmesi şuta ne kadar süreyle ve yön tuşuna ne kadar süreyle bastığınla alakalıdır. Mesala şuta basılı tut sonra sağa doğru vurana kadar basılı tut; top sağ köşeye tribüne doğru gider :) Vuracağın adamın şut çekme kalitesi de önemli. Yani topu havadan tam doksana göndermek çok ince bir vurma süresi gerektiriyor. En güzeli kısa şekilde şut ve yön tuşuna basıp bırakmak... O zaman yerden biraz yüksekte ve kalecinin hafif yanından gol oluyor. Vuran adamın şut gücü çok iyiyse kaleci atlasa bile çarpıp girmesi muhtemel...


      _____________________________

    • Binbaşı
      1913 Mesaj
      01 Ekim 2010 13:42:26
      Penaltı atarken eski sistemi kullanırsanız topu hep üstten dışarıya atarsınız. Youtube'da penaltının nasıl atıldığı ile ilgili videolar var. Bi bakın derim. Ondan sonra çok şık vuruşlar yapabilirsiniz.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1252 Mesaj
      01 Ekim 2010 14:12:08
      tesekkürler...
      attack balance ve taktik ayarları diger peslerdeki gibi otomatik yapılmıyor galiba bunda!!!


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      01 Ekim 2010 15:02:59

      quote:

      Orijinalden alıntı: cy_x

      tesekkürler...
      attack balance ve taktik ayarları diger peslerdeki gibi otomatik yapılmıyor galiba bunda!!!


      Otomatik yapılıyor. Eskisinden daha kapsamlı hale getirilmiş. Menejer ayarlarında otomatik ofansif defansif gibi seçenekler var. Birde maçtan önce dakikalara göre ayarlayabildiğin toplu hücum gibi özellikler var...

      Pes2011 de en büyük artılardan biri taktik ayar menüleri zaten. Biraz karıştırırsanız acayip şeyler buluyorsunuz


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      500 Mesaj
      01 Ekim 2010 16:15:40
      teşekkürler hepsini deneyeceğim


      _____________________________

    • Yarbay
      3161 Mesaj
      03 Ekim 2010 11:01:41
      Dün şut sisteminde birşey keşfettim.Evet arkadaşlar topların neden fezaya çıktığını buldum.Şut sistemi birebir penaltı sistemi gibi yapılmış.İleri yön veya vurucağınız yöne abanırsanız penaltıdaki gibi hüsrana uğrarsınız.Yönü verip çekin elinizi bakın şutlar nasıl gidiyor.


      _____________________________

    • Yarbay
      2111 Mesaj
      03 Ekim 2010 15:19:44
      Oyun içerisinde eski pes'lerdeki gibi detaylı bir training olsa keşke...


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Yarbay
      2770 Mesaj
      03 Ekim 2010 15:28:42
      oyun bende fransızca ya. hiç bişe anlamadım


      _____________________________

      Seninle ağladık senle güldük biz
      sevdamız uğruna canlar verdik biz
      siyahın zindan olsun beyaz aydınlık
      herkese nasip olmaz Beşiktaşlılık
    • Yarbay
      3072 Mesaj
      03 Ekim 2010 19:38:35
      denemek lazım. güzel çalışma olmuş.


      _____________________________

      Yok imza mimza
    • Yarbay
      4230 Mesaj
      04 Ekim 2010 02:02:07
      sadece tuşu topun dibine vurarak şut çekiyor. (top çok saçma yerlere gidiyor)
      + ayağın üstüyle füze gibi vuruyor
      + plase şut


      _____________________________

    • Yarbay
      2443 Mesaj
      04 Ekim 2010 02:28:53
      Güzel paylasim


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      04 Ekim 2010 08:21:59

      quote:

      Orijinalden alıntı: Banzai!

      sadece tuşu topun dibine vurarak şut çekiyor. (top çok saçma yerlere gidiyor)
      + ayağın üstüyle füze gibi vuruyor
      + plase şut


      doğru. Ama sadece tuşuna fazla uzun basmazsanız top güzel gidiyor. Ama ileri yön tuşuna basarak çekerseniz topu tribünlere gönderiyor. Tabii burada gene tuşa basma süreniz ve adamın rahat olma durumu önemli


      _____________________________

    • Yarbay
      4230 Mesaj
      05 Ekim 2010 13:30:33
      penaltıları çözebilen var mı?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      701 Mesaj
      05 Ekim 2010 19:22:07
      haaaa denim bakim

      quote:

      Orijinalden alıntı: Lyrazed

      Dün şut sisteminde birşey keşfettim.Evet arkadaşlar topların neden fezaya çıktığını buldum.Şut sistemi birebir penaltı sistemi gibi yapılmış.İleri yön veya vurucağınız yöne abanırsanız penaltıdaki gibi hüsrana uğrarsınız.Yönü verip çekin elinizi bakın şutlar nasıl gidiyor.



      _____________________________


      Gizli bahçenizde açan çiçekler vardı, gecede ve yalnız. Vermeye az buldunuz , yahut vaktiniz olmadı. @Behçet Necatigil
    • Yarbay
      2532 Mesaj
      05 Ekim 2010 20:02:07
      kaleci olayını öğrenmiş oldum, pek kullanırmıyım bilmem ama farklı öndeyken çıkarırım belki

      penaltıya yeni yeni alıştım. şuta azcık basıp oyuncu gelirken oka 1saniyeden az bastım çok düzgün vurdu.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1551 Mesaj
      05 Ekim 2010 21:30:53
      inceleme güzel olmuş hocam şut ve kaleci olayına bakcam birazdan bide şu penaltılarını çözsem süper olcak devamlı kalecinin üstüne gidiyo top yön verdiğim halde az bassamda aynı çok bassamda aynı yön tuşlarına


      _____________________________

    • Teğmen
      160 Mesaj
      05 Ekim 2010 21:41:04
      arkadaşlar ben editten galatasaray fener yeni transferleri falan yaptım fakat master lige başlayınca yine carruscalı keitalı kadro geliyor bunun bi çözümü yok mu?


      _____________________________

      Zihin fukara olunca, fikir ukala olur.

      Asus X550JK XO012D (Tavsiye Etmiyorum)

      Sony Xperia Z2

      Ford Fiesta 2014 1.5 TDCi Titanium X
    • Binbaşı
      1003 Mesaj
      05 Ekim 2010 22:20:56
      şu taktik olayını anlamadım ben.joyistikle oynuyorum ve eski sürümlerdeki gibi L2+tuş çalışmıyo.bunun için joyistikte hangi tuşu kullanmam gerekiyo bilenler yardımcı olabilir mi ?


      _____________________________

      psn : appachii10
      Respect
    • Yarbay
      2532 Mesaj
      06 Ekim 2010 12:28:53

      quote:

      Orijinalden alıntı: appachii

      şu taktik olayını anlamadım ben.joyistikle oynuyorum ve eski sürümlerdeki gibi L2+tuş çalışmıyo.bunun için joyistikte hangi tuşu kullanmam gerekiyo bilenler yardımcı olabilir mi ?

      select+tuş ;)
      o olmazsa start+tuş dene. bende snopy var startla oluyor.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1003 Mesaj
      06 Ekim 2010 19:08:57
      eyv hocam.hallettim ama select tuşunu settingten L2 ye çevirdim.alışmışım bi kere elim başka yere gitmiyo :) oyunda şutların biçimi çok kötü olmuş aynı fifa gibi garibime gitti.
      quote:

      Orijinalden alıntı: Mr.M



      Alıntıları Göster


      select+tuş ;)
      o olmazsa start+tuş dene. bende snopy var startla oluyor.




      _____________________________

      psn : appachii10
      Respect
    • Yüzbaşı
      800 Mesaj
      07 Ekim 2010 00:11:02
      Kaleciyi bir kere seçti mi? Oyuncular kendi kendine oynuyor
      Tekrar aynı şekilde kaleciyi bırakmak gerekiyor.


      _____________________________

      SEVGİYİ EKRANA TAŞIYAN DİZİ => 7 NUMARA
    • Binbaşı
      1551 Mesaj
      07 Ekim 2010 00:14:52

      quote:

      Orijinalden alıntı: appachii

      eyv hocam.hallettim ama select tuşunu settingten L2 ye çevirdim.alışmışım bi kere elim başka yere gitmiyo :) oyunda şutların biçimi çok kötü olmuş aynı fifa gibi garibime gitti.

      Alıntıları Göster




      evet hocam şutlar biraz kötü 2010daki gibi basıyodum ilkten top kaleye gitmedi hiç 2011dede şuta bas çek yap ve oyuncu kaleye dönük olsun top kaleye düzgün ve hızlı gidiyo ben bu şekilde şut çekiyom


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      07 Ekim 2010 09:32:57

      quote:

      Orijinalden alıntı: yousuff

      inceleme güzel olmuş hocam şut ve kaleci olayına bakcam birazdan bide şu penaltılarını çözsem süper olcak devamlı kalecinin üstüne gidiyo top yön verdiğim halde az bassamda aynı çok bassamda aynı yön tuşlarına


      Penaltılar için youtube videolarına bakmanızı öneririm.

      Çok detaylı anlatmışlar.

      Klasik olarak en basit yolu: kısa bir şekilde şuta basmak sonra kısa bir şekilde alt ya da üst ve sonra sağ ya da sola yön vermek....


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      07 Ekim 2010 09:36:25

      quote:

      Orijinalden alıntı: yousuff



      Alıntıları Göster


      evet hocam şutlar biraz kötü 2010daki gibi basıyodum ilkten top kaleye gitmedi hiç 2011dede şuta bas çek yap ve oyuncu kaleye dönük olsun top kaleye düzgün ve hızlı gidiyo ben bu şekilde şut çekiyom


      Şutlar kötü değil. Bence çok iyi.

      Sadece zorlaştırılmış iyi şut çekmek. Rakibin baskısı altında düzgün şut çekemiyorsunuz. Ama ne şutlar çekiliyor var ya... Doğru zamanda doğru adamla çekerseniz füze gibi gidiyor top. Ayrıca topun filelerle etkileşimi de harika :)


      _____________________________

    • Yarbay
      2532 Mesaj
      07 Ekim 2010 18:32:21

      quote:

      Orijinalden alıntı: appachii

      eyv hocam.hallettim ama select tuşunu settingten L2 ye çevirdim.alışmışım bi kere elim başka yere gitmiyo :) oyunda şutların biçimi çok kötü olmuş aynı fifa gibi garibime gitti.

      Alıntıları Göster




      10-20 maç çeşitli açılardan bol şutlu oynamanız yeni şut sisteminin mükemmelliğini anlamanıza yeterli olur bence. çok gerçekçi ve heryerden her zaman füzeler çıkarmak tıpkı gerçekteki gibi imkansız


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      800 Mesaj
      07 Ekim 2010 22:13:26

      quote:

      Orijinalden alıntı: Mr.M
      10-20 maç çeşitli açılardan bol şutlu oynamanız yeni şut sisteminin mükemmelliğini anlamanıza yeterli olur bence. çok gerçekçi ve heryerden her zaman füzeler çıkarmak tıpkı gerçekteki gibi imkansız



      Aynen öyle...
      Git gide öğreniyorum şut çekmesini Yön tuşuna fazla basmamak gerekiyor. Tabiri caizse aynı şuta basar gibi yön tuşuna da bas çek yapmak gerekiyor. Aslında bu şutları beğenmeyenler için attığım ve yediğim gollerden güzel bir video mu hazırlasam acaba...


      _____________________________

      SEVGİYİ EKRANA TAŞIYAN DİZİ => 7 NUMARA
    • Yarbay
      2532 Mesaj
      08 Ekim 2010 00:13:23
      ayrıca r2yi karşıkarşıyayken kullanırsanız gol bulma olasılığınız (özellikle ibovic,villa gibi aşmış bir adamla oynamıyorsanız) 2ye katlanır.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1243 Mesaj
      08 Ekim 2010 00:19:23
      Softdisk bir 10 maç yaptım ama sonuç şu an hüsran, hiç istediğim gibi oynayamıyorum bir tek güç kullanarak verdiğim ara pasları seviyorum onun dışında resmen oyundan soğudum :( (PS3 te oynuyorum bu arada)

      Bir soru sormak istiyorum,

      PES 2009 da adamlar topa otomatik olarak yönlenmezlerdi birebir biz yönlendirirdik

      PES 2010 da adamlar topa otomatik olarak yönlenirlerdi R1 + R2 yapıp super cancel yaptığımızda bizim kontorlümüze girerdi

      ya bu PES 2011 de bazı pozisyonlar da topa otomatik yöneliyor bazı pozisyonlar da ise bizden yönelmemizi bekliyor anlayabilmiş değilim..

      2. anlamadığım nokta ise sağ ayaklı bir futbolcu ile şut + R2 yaptığımda sağ iç ile teknik vuruş yapardı şimdi ise ayak üstü ile hafifçe dokunuş yapıyor bunun sebebini de henüz anlayabilmiş değilim..

      Oyundan soğumaktan korkuyorum resmen :(


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xanderian -- 8 Ekim 2010; 0:27:53 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      08 Ekim 2010 17:30:57

      quote:

      Orijinalden alıntı: Xanderian

      Softdisk bir 10 maç yaptım ama sonuç şu an hüsran, hiç istediğim gibi oynayamıyorum bir tek güç kullanarak verdiğim ara pasları seviyorum onun dışında resmen oyundan soğudum :( (PS3 te oynuyorum bu arada)

      Bir soru sormak istiyorum,

      PES 2009 da adamlar topa otomatik olarak yönlenmezlerdi birebir biz yönlendirirdik

      PES 2010 da adamlar topa otomatik olarak yönlenirlerdi R1 + R2 yapıp super cancel yaptığımızda bizim kontorlümüze girerdi

      ya bu PES 2011 de bazı pozisyonlar da topa otomatik yöneliyor bazı pozisyonlar da ise bizden yönelmemizi bekliyor anlayabilmiş değilim..

      2. anlamadığım nokta ise sağ ayaklı bir futbolcu ile şut + R2 yaptığımda sağ iç ile teknik vuruş yapardı şimdi ise ayak üstü ile hafifçe dokunuş yapıyor bunun sebebini de henüz anlayabilmiş değilim..

      Oyundan soğumaktan korkuyorum resmen :(


      adamların topa yönelme mevzusu değişkenlik gösteriyor evet. Onu bende tam çözmüş değilim.

      şut + R2 ile kontrollü şut çekiyorsun. Yani ayağının dışı ya da içi ile vurması adamın o anki durumuna göre değişkenlik gösteriyor. Plase değil yani o kombinasyon.

      Oyundan soğuma bence, oyun baya zorlaştırılmış ama o zorlukta gol atabilmek de müthiş keyif... Train modda bol çalışma yapmak lazzım




      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      10 Ekim 2010 19:00:07
      güzelmiş denemeye değer iyi paylaşım teşekkürler


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      08 Kasım 2010 17:51:39
      BEYLER PENALTI ÇOK BASİT TOPA KOŞARKEN BİRKAÇ ADIM YUKARI YA DA AŞAĞI BASILI TUTUYORSUNUZ (KAMERA YUKARDAN YANDAN GOSTERİRSE SAĞ YA DA SOL) YONE BASTIKTAN SONRA GERİYE DOĞRU BASIP ÇEKERSENİZ TEKNİK VURUYOR VE KALECİNİN KURTARMASI NERDEYSE İMKANSIZ PENALTININ BUNDAN BAŞKA ATILIŞ ŞEKLİ YOK-----------


      _____________________________

    • Yarbay
      3128 Mesaj
      13 Kasım 2010 22:07:33
      tek tek deneyeceğim


      _____________________________

    • Çavuş
      84 Mesaj
      29 Aralık 2010 00:48:22
      bunu klavyeden oynamak ve şu tuşları denemek insanı çileden çıkartıyor.oyunu resmen silmek üzereyim,c ronaldoyla kosup giderken yandan 40 yaşındaki geberik bi adam gelip çaaat diye ayağımdan topu alıyor uyuz etti beni oyun.


      _____________________________

    • Yarbay
      3069 Mesaj
      29 Aralık 2010 01:52:32
      Sol ya da sağ Kanattan o kanatta ters ayakla oynayan oyuncunuz ile koşarak 3 defa orta açma (B) tuşuna basın. Yerden gelen topa sadece dokunun (: Her pozisyonunuz olmasa bile 3/1 gol olma şansı var


      _____________________________

      *|* LENOVO YOGA 500 *|*
      Intel 6th Gen i6200U CPU *||* Lenovo 14" FULLHD Touchscreen *||* nVidia GT940M GPU *||* GSkill 4GB 1600Mhz DDR3L SDRAM *||* Samsung EVO 850 250GB SSD *||* Logitech F710 Wireless Gaming Controller *||* Microsoft Windows 10 Home

      SONY PLAYSTATION 4 |---| Philips 46PFL5507K/12
    • Yarbay
      2240 Mesaj
      30 Aralık 2010 16:21:03
      yerden orta açma ve duvar pası yapmadan adam kaçırmayı nasıl yapıyoruz?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1243 Mesaj
      30 Aralık 2010 17:21:32
      cnryldz bildiğim kadarıyla öyle direk adam kaçırma gibi bir tuş yok (sanıyorum fifa da varmış?)
      bunun yerine oyuncu desteğini 18 lere çıkardığınız da top sürdüğünüz oyuncunun etrafındaki oyuncuların sürekli ileri/desteğe çıktıklarını bu sayede de adam kaçırma gibi pozisyonlara girebilirsiniz diye düşünüyorum..


      _____________________________

    • Yarbay
      2240 Mesaj
      30 Aralık 2010 17:28:58
      Xandarian arkadaşla maç yaparken o uyguluyor ama bir türlü söylemiyor bana :) dediğinizi deniyeceğim.

      Bir soruda baraja adam ekemeyi nasıl yapıyoruz?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1243 Mesaj
      30 Aralık 2010 18:06:38
      PS3 te L2 + Yukarı yön tuşuna basarsan barajdaki adam sayıısını arttırabilirsin


      _____________________________

    • Yarbay
      2240 Mesaj
      30 Aralık 2010 21:10:41
      teşekkür ediyorum.


      _____________________________

    • Yarbay
      3069 Mesaj
      31 Aralık 2010 21:13:14

      quote:

      Orijinalden alıntı: cnryldz

      yerden orta açma ve duvar pası yapmadan adam kaçırmayı nasıl yapıyoruz?

      Yerden orta açmayı bi üst mesajımda yazmıştım. 3 kere seri bir şekilde orta açma tuşuna basıcaksınız.


      _____________________________

      *|* LENOVO YOGA 500 *|*
      Intel 6th Gen i6200U CPU *||* Lenovo 14" FULLHD Touchscreen *||* nVidia GT940M GPU *||* GSkill 4GB 1600Mhz DDR3L SDRAM *||* Samsung EVO 850 250GB SSD *||* Logitech F710 Wireless Gaming Controller *||* Microsoft Windows 10 Home

      SONY PLAYSTATION 4 |---| Philips 46PFL5507K/12
    • Teğmen
      199 Mesaj
      03 Ocak 2011 19:03:25
      penaltı sistemini bilmeyen aradaşlar için açıklamak istedim öncelikle kare tuşuna nekadar bastığınızın hiçbir önemi yok kare şutunun tek mantığı oyuncuyu penaltı için harekete geçirmek olmş daha snra oyuncunun arkasından görerek penaltı kullandığımızı varsayalım kare ye basıp oyuncuyu penaltı atmak için koşturmaya başladgmzda ılk olarak ck sert basmadan yönü secıyoruz ardından sert vurmak ıstıyorsak yukarı yavaş ama klas vuruşlar yapmak ıstıyorsak ta asagı tusuna basıyoruz bilmeyen arkadaşlara yardımı olur belki


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      984 Mesaj
      18 Ocak 2011 02:05:15
      tesekkkurler deneyeyim.


      _____________________________

      Asus X550JX-XX171D + Playstation 4 + Samsung 48J5570 + WL TOYS V911
      Samsung S4 + 16GB 3GS İPHONE JB + 16 GB NEW İPAD
      ASUS M4A79XTD EVO, AMD PHENOM X4 965 3.4 GHZ, SAPPHİRE HD 5770, Kingston 4GB (2*2GB) KIT Hyperx DDR3 1600MHz CL9 XMP Ram, 1 TB SEAGATE,32MB SATA 7200RPM, Samsung 23" S23N350, THERMALTAKE VI15021W2E M9 500W,
    • Yarbay
      2189 Mesaj
      04 Eylül 2011 14:23:58
      ps3 yeni aldim.. LB R1 RT LT gibi tuslar hangileri:(


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      800 Mesaj
      04 Eylül 2011 14:47:56

      quote:

      Orijinalden alıntı: chinaski

      ps3 yeni aldim.. LB R1 RT LT gibi tuslar hangileri:(


      Öncelikle hayırlı olsun, darısı başıma inşallah

      Ekran görüntüsünü baz aldığın zaman:

      6 numara => RB (R1)
      8 numara => RT (R2)

      5 numara => LB (L1)
      7 numara => LT (L2)




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haviconi -- 4 Eylül 2011; 14:48:13 >
      _____________________________

      SEVGİYİ EKRANA TAŞIYAN DİZİ => 7 NUMARA
    • Yarbay
      2189 Mesaj
      04 Eylül 2011 15:02:56

      quote:

      Orijinalden alıntı: haviconi



      Alıntıları Göster



      Öncelikle hayırlı olsun, darısı başıma inşallah

      Ekran görüntüsünü baz aldığın zaman:

      6 numara => RB (R1)
      8 numara => RT (R2)

      5 numara => LB (L1)
      7 numara => LT (L2)




      cok tesekkur ederim.. insallah en kisa zamanda alirsin.


      _____________________________

    • Yarbay
      2189 Mesaj
      04 Eylül 2011 15:05:12
      peki X,Y,A,B ve analog (sag) tuslar hangileri :(


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      800 Mesaj
      04 Eylül 2011 20:01:53

      quote:

      Orijinalden alıntı: chinaski

      peki X,Y,A,B ve analog (sag) tuslar hangileri :(




      Yine ekran görüntüsünden gidersek;

      Y => Yerden ara pası yapma (defans anında, kaleciyi açma)

      X => Şut çekme (defans anında, bilgisayarın bir oyuncuyu rakibe prese göndermesi)

      A => Yerden kısa pas verme (defans anında, senin seçtiğin oyuncunun rakibe pres yapması)

      B => Havadan pas verme (defans anında, kayarak müdahalede bulunma)


      Sağ analog tuşları da R ile başlayan tuşlar olup, bağlı çalım atamada ve yine özel hareketleri yapmakta kullanılıyor.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haviconi -- 4 Eylül 2011; 20:03:23 >
      _____________________________

      SEVGİYİ EKRANA TAŞIYAN DİZİ => 7 NUMARA
    • Yarbay
      2189 Mesaj
      05 Eylül 2011 12:49:43

      quote:

      Orijinalden alıntı: haviconi



      Alıntıları Göster





      Yine ekran görüntüsünden gidersek;

      Y => Yerden ara pası yapma (defans anında, kaleciyi açma)

      X => Şut çekme (defans anında, bilgisayarın bir oyuncuyu rakibe prese göndermesi)

      A => Yerden kısa pas verme (defans anında, senin seçtiğin oyuncunun rakibe pres yapması)

      B => Havadan pas verme (defans anında, kayarak müdahalede bulunma)


      Sağ analog tuşları da R ile başlayan tuşlar olup, bağlı çalım atamada ve yine özel hareketleri yapmakta kullanılıyor.


      cok saol!


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      513 Mesaj
      26 Eylül 2011 20:57:12
      Playstation 3 taktiklerini nerde bulabilirim acaba?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      658 Mesaj
      05 Ekim 2011 14:19:05
      Selam arkadaşlar bir sorum olucak sizlere!...Gerçi yazılanları olabildiğince okumaya çalıştım ama bilgisayarda klavye ile oynarken R1 ve R2 tuşları hangisi oluyor.Çünkü plase yada kontrollü sert şut çekmek istiyorum.Normalde kaleyi düzgün gördüğüm her noktadan sadece şut tuşuna basarak ortalama %70 kalyi bulan şutlar oluyor.Ama büyük çoğunlukta kalecide kalıyor veya kaleci ile karşı karşıya kaldığımda plase şut attıp gol olmasını istiyorum.Klavye kontrolerine baktığımda 4-5 adet R ile başlayan tuş ayarı kutusu mevcut bunlardan hangisini R1 ve R2 olarak atamalıyım.Anladığım kadarıyla kontrollü ve plase şut çekebilmek için Şut-R1 veya R2 tuş kombinasyonunu kullanmak şart!.Teşekkür eder yardımlarınızı bekliyorum.


      _____________________________

Sayfa: [1] 2   sonraki >     >>
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> PES - Pro Evolution Soccer >> PES 2011 BİLİNMEYENLER VE PÜF NOKTALARI
Sayfaya Git:
Sayfa:
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.