Şimdi Ara

GOLF 5 Tour- linkteki aracı yorumlayabilir misiniz??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
3.072
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,
    aşağıdaki linkteki aracı almayı düşünüyorum..Özellikler olarak tam istediğim gibi..Donanımlı sağlam bir araç istiyordum istediklerimi karşılıyor.. motor eski teknoloji, ama aracı performanslı kullanan biri değilim, LPG taktırmayı düşünüyorum, ankaradayım LPG fiyatları burada diğer şehirlere göre daha da ucuz, yakıt da sorun olmayacak..
    Bu araçla ilgili yorumlarınızı, tavsiyelerinizi ve özellikle ne kadara alınmalı konusunda fikir verebilir misiniz??

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-volkswagen-golf-sahibinden-satilik-servis-bakimli-golf-tour-30397908/detay

    ikinci araç:
    http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/Detay/2697301



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eruslu -- 23 Eylül 2010; 11:23:52 >







  • 38000 vermek istemiyorum açıkçası, o parayı verirsem başka sağlam dizel falan da alabilirim..
    bu dediğiniz piston basınçlarına ,vites geçişlerine, pistonlarda yağ kaçırma olaylarına serviste baktırabilirmiyiz..bu 101 nokta testi falan yaparken bunlara bakmıyorlar herhalde değil mi??

    bir de ankarada var aynı araçtan, daha temiz, ama o fiyatı 34500 yazmış, ona pahalı diyorduk bu daha pahalı tabii..servise eylül ayında girmiş daha, ama telefonla konuşup bir fiyat öğrenmem lazım..linkte şu:

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/Detay/2697301

    belki iki aracı da karşılaştırabiliriz..




  • http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/Detay/2697301
    bu da fena değil temiz araç belli ancak önemli olan motor

    piston basıncına bakmak için bujileri tek tek çıkarıp içine bir aparat sokmaları gerekiyor
    ve her bir piston için motor 3 normal piston+ 1 açık (aparat takılmış piston) şeklinde marşa basılıyor.
    tek tek 4 kere marşa basıldıktan sonra alınan basınç değerlerinde farklılık yoksa, tüm pistonlar ve iç aksam sağlam demektir.

    ayrıca motor çalışır durumda yağ çubuğun deliğinden yağ yakma durumu ( yani piston üzerine kaçırma durumu ) anlaşılabilir.
    bunun için çubuğu çekip çıkan duman vs varmı diye bakılır, görüntü de yoksa, mendil gibi ince bir şey bir 20 30 sn tutarsanız çubuk girişine,
    orada da bir yağ vs kalıntısı yoksa motor temiz demektir.

    üstteki piston basınç olayı için biraz buji bobin sökme işi oluyor , yarım saat sürer ama temiz yol o da.
    mecbur değilsiniz ama bu işlem için...

    önemli bir sorun zaten takılan cihazla özel veya yetkili servis tarafından tespit edilebiliyor...

    asıl dikkat etdilmesi gereken konu, onların anlayamayagağı ufak hataları görebilmek.... sonuçta %90 a ulaşana kadar hata vermiyor parçalar.

    en son olarak vites kutusunu da anlamak lazım ki, onu golf kullanan birisi veya servisler ( kısmen ) anlayabilir.
    geçişlerde , 3-4 4-5 aralarında , geride bir farklılık olup olmadığı hissedilir.

    ben golfe o kadar alışmıştım ki 3 ay önceden bi sıkıntı olduğunu hisseder olmuştum.

    nitekim motor kapak contamda kısmi yanma olmuştu, otomotiona götürdüm ( doğuşun merkezi )
    adamlara viteste sıkışık trafikte ve rölantide titreme vs olduğunu söylüyordum....
    teste soktular .... tertemiz dediler
    görevliye söyledim....bence çaktırmadan ver gitsin doğuşa dedi madem temiz diyorlar

    sonra 2 hafta geçti arızayı verdi , tamam dedim patladı şimdi yandık
    sonra özel serviste 600 tl ye değiştirdik tertemiz halloldu
    yetkili olsa .... oydu buydu 3000 5000 den açarlar kapıyı

    bu da doğuşla ilgili çekincelerimin nedenidir..... ancak bu 102 lik motoru severim... heryerde ustası bulunur iyi kötü.... çok var bu araç
    dsgli tsi a güvenmiyorum pek
    bunu da bir anı olarak eklemek istedim

    biraz uzun oldu ama...

    sonuç : golf iyi araçtır, alacağınız araçlarda bu km lerde ve 2008 modellerde bir sorun olacağını sanmam ama 3 serviste bir kontrol ve 3 testten en azından
    yağ çubuğu testini yapmak lazım

    çok uzadı


    görüşmek üzere




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eruslu

    38000 vermek istemiyorum açıkçası, o parayı verirsem başka sağlam dizel falan da alabilirim..
    bu dediğiniz piston basınçlarına ,vites geçişlerine, pistonlarda yağ kaçırma olaylarına serviste baktırabilirmiyiz..bu 101 nokta testi falan yaparken bunlara bakmıyorlar herhalde değil mi??

    bir de ankarada var aynı araçtan, daha temiz, ama o fiyatı 34500 yazmış, ona pahalı diyorduk bu daha pahalı tabii..servise eylül ayında girmiş daha, ama telefonla konuşup bir fiyat öğrenmem lazım..linkte şu:

    http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/Detay/2697301

    belki iki aracı da karşılaştırabiliriz..



    hocam ne uğraşıyorsunuz bu fiyatlarla ikinci el ile sıfır hitler motorlu jetta 34900 satışı var şuan ikinci el daha kıymetli oluyor anlaşılan




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.