Şimdi Ara

Corsa 1.3 cdti dizel otomatik vites satışlarını neden durdurdu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
2
Favori
42.858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün opelin sitesine sıfır fiyatlarına bakmak için girdim ama dizel otomatik vites versiyonu yoktu.Opeli aradım.Yetkili corsanın dizel otomatikleri satıştan kaldırılacak dedi. Neden dedim.. Bi sorun mu olmuş? Sessiz kaldı...
    Bu konuyla ilgili bilgisi olan varmı acaba?



  • evet bu konuyla ilgili bilgisi olan yok mu arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkuru

    evet bu konuyla ilgili bilgisi olan yok mu arkadaşlar?
    Satışı az olduğu için kaldırılmış... Dedi yetkili satıcı... Açıkçası inandırıcı gelmedi bana...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcemen

    Satışı az olduğu için kaldırılmış... Dedi yetkili satıcı... Açıkçası inandırıcı gelmedi bana...

    Alıntıları Göster
    Sanırım opel easytronic'ten kurtulmaya çalışıyor ama hala çift kavramalı adam gibi bir sistem de geliştiremediler. Belki yakından yeni şanzuman gelir
  • 95hplik motora bağlı bı şanzıman yok 90hplik motorunda ithalatı durmuş. Bu nedenle otomatik yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    95hplik motora bağlı bı şanzıman yok 90hplik motorunda ithalatı durmuş. Bu nedenle otomatik yok.
    corsa otomatikler genelde sorunsuz olarak bilinirler; easytronic ile karıştırılıyor olabilir.
    sanırım telefondaki müşteriyi başından savmaya çalışan bir satıcının azizliği var burada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: effendy75

    corsa otomatikler genelde sorunsuz olarak bilinirler; easytronic ile karıştırılıyor olabilir.
    sanırım telefondaki müşteriyi başından savmaya çalışan bir satıcının azizliği var burada.

    Alıntıları Göster
    Tabii ki fiyatı yüzünden kimse almadığı için kaldırılmıştır.

    Corsa dizel otomatik 37 milyar,
    Astra dizel otomatik 39 milyar.

    Sizce insanlar hangisini alır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caniggia

    Tabii ki fiyatı yüzünden kimse almadığı için kaldırılmıştır.

    Corsa dizel otomatik 37 milyar,
    Astra dizel otomatik 39 milyar.

    Sizce insanlar hangisini alır?

    Alıntıları Göster
    Astra'da da dizel+tiptronik seçenği yok??!??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanerkan

    Astra'da da dizel+tiptronik seçenği yok??!??

    Alıntıları Göster
    konu baya süre olmuş açılalı ama bende bir Corsa dizel otomatik kullanıcısı olarak yaşadıklarımı bir anlatayım dedim.Geç kalmamıştır ve umarım alacak olanlara faydalı olur. 2006 yılında sıfır olarak corsa dizel otomatik full olarak aldık . Daha aldıktan 5-6 ay sonra sabah anahtarı çevirince F işartei çıktı.Aradık servisi Otomatik vitesin arıza kodu dediler. Götürdük ne yaptılarsa düzeltmişler geri aldık. Ama aynı problem arlıklarla nerdeyse her 1-2 ayda devam etti en sonunda garantiden tüm şansıman yenilendi. Ha dedik artık kurtulduk ,, nerde.... Hatırlamıyorum ne kadar sürdü yine aynı F hatası ve yine aynı problemler ,Kasım 2010 sonunda 3. defa şanzıman değişti ve Belki aldığmızdan beri 10 defa aracı servise çektirdik ve hep aynı hata. Tabii artık garanti den de yapmıyorlar. Paşa paşa ödüyorsun .. Yani alıcılara bir kullanıcı olarak opelin otomatiğinden uzak durun derim.Benden daha iyi onun sıkıntısını bilen yoktur. Bu ara Bu sorun genel bir sorunmuş. Nerdeyse tüm opel corsalarda varmış. astra sını vectrasını bilemem ama ben opel mi yanından bile geçmem bidaha .Adamlar otomatiği normal vitesin üzerine tabir caizse çakmışlar, Yani düz dizel olmuş sana çakma otomatik dizel. Çakma Opel , Çakmacı Opel.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adnankurt -- 5 Aralık 2010; 14:19:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanerkan

    Astra'da da dizel+tiptronik seçenği yok??!??

    Alıntıları Göster
    türkiyede genelde müşteriye göre sipariş değilde siparişe göre üşteri tercihi gibi bir durum olduğundan dolayı olabilir.
    bunlar avrupa da da kaldırılıyormu acaba.yoksa sadece türkiye ye getirmeyimi bırakıyorlar ?

    bence tamamen türkiye bacağı ile alakalı bir durumdur.çünkü otomatik isteyen adama araba satmıyoruz başka marka al demek büyük bir firmaya yakışırmı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crabby

    türkiyede genelde müşteriye göre sipariş değilde siparişe göre üşteri tercihi gibi bir durum olduğundan dolayı olabilir.
    bunlar avrupa da da kaldırılıyormu acaba.yoksa sadece türkiye ye getirmeyimi bırakıyorlar ?

    bence tamamen türkiye bacağı ile alakalı bir durumdur.çünkü otomatik isteyen adama araba satmıyoruz başka marka al demek büyük bir firmaya yakışırmı.

    Alıntıları Göster
    tüm avrupada yok şu anda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    tüm avrupada yok şu anda.

    Alıntıları Göster
    renault yeni otomatik vites geliştirmiş.opelde öyle bişey mi yapacak acaba :)

    hani türkiyede corsada otomatik ne kadar talep ediliyor bilmem ama tüm avrupada olması ilginç.
    her ne kadar otomatik vites kullanmamış olmama ve kullanmayı düşünmüyor olsamda sebebini gerçekten merak ettim.
  • başka bir forumda birinin böyle bir yazısı var.
    sanırım küçük dizel motorlarda çoğu arabanın otomatik seçeneği yok.
    yarı otomatiklerden de kullanıcılar memnun kalmadıkları için bu seçenekte yok sanırım.
    quote:

    Orijinalden alıntı: crabby

    rCiddi bir bütçeniz var dolayısı ile acele etmeyin.

    Sıfır mı ikinci el mi düşünüyorsunuz belirtmemişsiniz yiinede bilgilerimi paylaşmaya çalışayım.

    Öncelikle yokuşlarda geri kayma yarı otomatik veya tiptronik araçlarda görülür doğrudur. Fakat bu kadar rahatsız edici bir durum değildir. Niçin bu kadar korkuyorsunuz anlayamadım. Manuel araçlarda bile yokuş yukarı kalkmak problem değilken, bu tarz yarı otomatiklerde çocuk oyuncağıdır. Yokuş yukarı durduğunuzda frene basıyor olursunuz. Frenden ayağınızı çekmeden el frenini çekersiniz, sonra frenden ayağınızı çekip gaza basarsınız, araba burnunu ileri attığında indir el frenini bu kadar. Bunu gözünüzde büyütmeyin.

    Bu forumda tiptronik ve gerçek otomatiklerin birbirine olan üstünlüklerini defelarca yazdık lütfen bulun ve okuyun.

    Malesef benzinli ve otomatik bir aracın az yaktığından söz edemiyorum. Örneğin hanımda Suzuki Swift 1,5 Otomatik var. Gayet donanımlı, sağlam, seri, tasarımı sevimli bir araç. Şanzımanı geçek otomatik ve benim gözümde çok başarılı bir şanzıman, vites değişimleri inanılmaz sarsıntısız ve kararsızlık yaşamıyor. Fakat araç hafif olmasına rağmen (1020Kg) az yakmıyor.

    Renault Modüs 1,6 112PS BVA lar tam otomatiktir. Dizel otomatiği ise yok bildiğim kadarı ile.

    Yaris 1,4 D-4D M/M tiptroniktir. Tavsiye edebileceğim bir araç. Perfonmansı, yakıt tüketimi iyidir. Sorunsuz bir araçtır. Yalnız Yaris ler aşırı küçük. Donanım olarak sıfırlarda Terra Sport ve Sol Special var, ikiside fena değil, eskilerinde ise Terra, Sol ve Sol Special var. Terra dışındakiler tatminkar. Kasa biraz eskidi artık.

    Corsa 1,3cdti 95PS Easytronic tiptonik bir araçtır. Küçük sınıftaki şu an için dizel-otomatikte en mantıklı araçlardan biridir. Seri, ekonomik, sağlam, güzel tasarımlıdır. Boyutları da küçük değildir sizi üzmez. Kasası biraz eskidi.

    Honda Jazz 1,4 i-Shift Fun+ 100PS sanırım ya rı otomatik. Süper donanımlı (ESP sinden bir çok lüksüne kadar) Sağlam, güzel tasarımlı, performansı da fena olmayan bir araç. Fakar benzinli işte. Dizel aramasanız bence küçük sınıfın şu an lideri Jazz. Hemde kasası daha çok yeni.

    Fiesta larda otomatik problemli diye duymuştum bir aralar. Şu an gelenler farklı bir şanzıman mı bilemiyorum. Onun dışında 1,4 96PS benzinli motoru ve Titanium donanımı ile mantıklı bir araç olur. Dizel-otomatik ise yok. Hem kasası da yeni.

    Clio larda güzel araçlar. 1,5dCi nin 85PS lik versiyonunda yarı otomatik seçeneği var. Tasarımı güzel, yalnız biraz eskidi artık, birde performansı bir miktar hantal kalabilir. Donanımda üst seviyeleri seçerseniz, tüm rakiplerinden daha dolu hale gelebiliyor.

    207 de dizel-otomatik yok.

    i10, getz, spark yazmışsınız 30,000TL bütçe ile sakın o işlere girmeyin derim.

    C3 te de dizel otomatik yok.

    Polo 1,6TDI 90PS DSG güzel araç ancak fiyat aşırı bahalı ve donanım çok rezalet. Yan Hava Yastığı, Direksiyondan kumandalı teyp bile yok.

    Uzun lafın kısası hepsini alt alta topladığımda size en ugun model Corsa 1,3cdti 95PS Easytronic Enjoy+SP gibi görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crabby

    başka bir forumda birinin böyle bir yazısı var.
    sanırım küçük dizel motorlarda çoğu arabanın otomatik seçeneği yok.
    yarı otomatiklerden de kullanıcılar memnun kalmadıkları için bu seçenekte yok sanırım.
    quote:

    Orijinalden alıntı: crabby

    rCiddi bir bütçeniz var dolayısı ile acele etmeyin.

    Sıfır mı ikinci el mi düşünüyorsunuz belirtmemişsiniz yiinede bilgilerimi paylaşmaya çalışayım.

    Öncelikle yokuşlarda geri kayma yarı otomatik veya tiptronik araçlarda görülür doğrudur. Fakat bu kadar rahatsız edici bir durum değildir. Niçin bu kadar korkuyorsunuz anlayamadım. Manuel araçlarda bile yokuş yukarı kalkmak problem değilken, bu tarz yarı otomatiklerde çocuk oyuncağıdır. Yokuş yukarı durduğunuzda frene basıyor olursunuz. Frenden ayağınızı çekmeden el frenini çekersiniz, sonra frenden ayağınızı çekip gaza basarsınız, araba burnunu ileri attığında indir el frenini bu kadar. Bunu gözünüzde büyütmeyin.

    Bu forumda tiptronik ve gerçek otomatiklerin birbirine olan üstünlüklerini defelarca yazdık lütfen bulun ve okuyun.

    Malesef benzinli ve otomatik bir aracın az yaktığından söz edemiyorum. Örneğin hanımda Suzuki Swift 1,5 Otomatik var. Gayet donanımlı, sağlam, seri, tasarımı sevimli bir araç. Şanzımanı geçek otomatik ve benim gözümde çok başarılı bir şanzıman, vites değişimleri inanılmaz sarsıntısız ve kararsızlık yaşamıyor. Fakat araç hafif olmasına rağmen (1020Kg) az yakmıyor.

    Renault Modüs 1,6 112PS BVA lar tam otomatiktir. Dizel otomatiği ise yok bildiğim kadarı ile.

    Yaris 1,4 D-4D M/M tiptroniktir. Tavsiye edebileceğim bir araç. Perfonmansı, yakıt tüketimi iyidir. Sorunsuz bir araçtır. Yalnız Yaris ler aşırı küçük. Donanım olarak sıfırlarda Terra Sport ve Sol Special var, ikiside fena değil, eskilerinde ise Terra, Sol ve Sol Special var. Terra dışındakiler tatminkar. Kasa biraz eskidi artık.

    Corsa 1,3cdti 95PS Easytronic tiptonik bir araçtır. Küçük sınıftaki şu an için dizel-otomatikte en mantıklı araçlardan biridir. Seri, ekonomik, sağlam, güzel tasarımlıdır. Boyutları da küçük değildir sizi üzmez. Kasası biraz eskidi.

    Honda Jazz 1,4 i-Shift Fun+ 100PS sanırım ya rı otomatik. Süper donanımlı (ESP sinden bir çok lüksüne kadar) Sağlam, güzel tasarımlı, performansı da fena olmayan bir araç. Fakar benzinli işte. Dizel aramasanız bence küçük sınıfın şu an lideri Jazz. Hemde kasası daha çok yeni.

    Fiesta larda otomatik problemli diye duymuştum bir aralar. Şu an gelenler farklı bir şanzıman mı bilemiyorum. Onun dışında 1,4 96PS benzinli motoru ve Titanium donanımı ile mantıklı bir araç olur. Dizel-otomatik ise yok. Hem kasası da yeni.

    Clio larda güzel araçlar. 1,5dCi nin 85PS lik versiyonunda yarı otomatik seçeneği var. Tasarımı güzel, yalnız biraz eskidi artık, birde performansı bir miktar hantal kalabilir. Donanımda üst seviyeleri seçerseniz, tüm rakiplerinden daha dolu hale gelebiliyor.

    207 de dizel-otomatik yok.

    i10, getz, spark yazmışsınız 30,000TL bütçe ile sakın o işlere girmeyin derim.

    C3 te de dizel otomatik yok.

    Polo 1,6TDI 90PS DSG güzel araç ancak fiyat aşırı bahalı ve donanım çok rezalet. Yan Hava Yastığı, Direksiyondan kumandalı teyp bile yok.

    Uzun lafın kısası hepsini alt alta topladığımda size en ugun model Corsa 1,3cdti 95PS Easytronic Enjoy+SP gibi görünüyor.


    yazıyı yazan tiptronik ne demek otomatik ne demek bilmemekte. çok da itibar etmeyiniz bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: crabby

    başka bir forumda birinin böyle bir yazısı var.
    sanırım küçük dizel motorlarda çoğu arabanın otomatik seçeneği yok.
    yarı otomatiklerden de kullanıcılar memnun kalmadıkları için bu seçenekte yok sanırım.
    quote:

    Orijinalden alıntı: crabby

    rCiddi bir bütçeniz var dolayısı ile acele etmeyin.

    Sıfır mı ikinci el mi düşünüyorsunuz belirtmemişsiniz yiinede bilgilerimi paylaşmaya çalışayım.

    Öncelikle yokuşlarda geri kayma yarı otomatik veya tiptronik araçlarda görülür doğrudur. Fakat bu kadar rahatsız edici bir durum değildir. Niçin bu kadar korkuyorsunuz anlayamadım. Manuel araçlarda bile yokuş yukarı kalkmak problem değilken, bu tarz yarı otomatiklerde çocuk oyuncağıdır. Yokuş yukarı durduğunuzda frene basıyor olursunuz. Frenden ayağınızı çekmeden el frenini çekersiniz, sonra frenden ayağınızı çekip gaza basarsınız, araba burnunu ileri attığında indir el frenini bu kadar. Bunu gözünüzde büyütmeyin.

    Bu forumda tiptronik ve gerçek otomatiklerin birbirine olan üstünlüklerini defelarca yazdık lütfen bulun ve okuyun.

    Malesef benzinli ve otomatik bir aracın az yaktığından söz edemiyorum. Örneğin hanımda Suzuki Swift 1,5 Otomatik var. Gayet donanımlı, sağlam, seri, tasarımı sevimli bir araç. Şanzımanı geçek otomatik ve benim gözümde çok başarılı bir şanzıman, vites değişimleri inanılmaz sarsıntısız ve kararsızlık yaşamıyor. Fakat araç hafif olmasına rağmen (1020Kg) az yakmıyor.

    Renault Modüs 1,6 112PS BVA lar tam otomatiktir. Dizel otomatiği ise yok bildiğim kadarı ile.

    Yaris 1,4 D-4D M/M tiptroniktir. Tavsiye edebileceğim bir araç. Perfonmansı, yakıt tüketimi iyidir. Sorunsuz bir araçtır. Yalnız Yaris ler aşırı küçük. Donanım olarak sıfırlarda Terra Sport ve Sol Special var, ikiside fena değil, eskilerinde ise Terra, Sol ve Sol Special var. Terra dışındakiler tatminkar. Kasa biraz eskidi artık.

    Corsa 1,3cdti 95PS Easytronic tiptonik bir araçtır. Küçük sınıftaki şu an için dizel-otomatikte en mantıklı araçlardan biridir. Seri, ekonomik, sağlam, güzel tasarımlıdır. Boyutları da küçük değildir sizi üzmez. Kasası biraz eskidi.

    Honda Jazz 1,4 i-Shift Fun+ 100PS sanırım ya rı otomatik. Süper donanımlı (ESP sinden bir çok lüksüne kadar) Sağlam, güzel tasarımlı, performansı da fena olmayan bir araç. Fakar benzinli işte. Dizel aramasanız bence küçük sınıfın şu an lideri Jazz. Hemde kasası daha çok yeni.

    Fiesta larda otomatik problemli diye duymuştum bir aralar. Şu an gelenler farklı bir şanzıman mı bilemiyorum. Onun dışında 1,4 96PS benzinli motoru ve Titanium donanımı ile mantıklı bir araç olur. Dizel-otomatik ise yok. Hem kasası da yeni.

    Clio larda güzel araçlar. 1,5dCi nin 85PS lik versiyonunda yarı otomatik seçeneği var. Tasarımı güzel, yalnız biraz eskidi artık, birde performansı bir miktar hantal kalabilir. Donanımda üst seviyeleri seçerseniz, tüm rakiplerinden daha dolu hale gelebiliyor.

    207 de dizel-otomatik yok.

    i10, getz, spark yazmışsınız 30,000TL bütçe ile sakın o işlere girmeyin derim.

    C3 te de dizel otomatik yok.

    Polo 1,6TDI 90PS DSG güzel araç ancak fiyat aşırı bahalı ve donanım çok rezalet. Yan Hava Yastığı, Direksiyondan kumandalı teyp bile yok.

    Uzun lafın kısası hepsini alt alta topladığımda size en ugun model Corsa 1,3cdti 95PS Easytronic Enjoy+SP gibi görünüyor.


    yazıyı yazan tiptronik ne demek otomatik ne demek bilmemekte. çok da itibar etmeyiniz bence.

    Alıntıları Göster
    bende iyi biliyorum desem yalan olur :) neyse saol yinede :) şu gemi gelemedi gitti yaw...
  • Opel easytronic, Ford ASM, Toyota MMT, Peugeot-citroen auto6r gibi manuel'den otomatiklestirilmis sanzimanlar yüksek tork ve araç agirliklarinda çabuk asinirlar. Özellikle dizel gibi yüksek torklu motorlarda bu sanziman balatalari çabuk bitebilir. Fakat bu tip sanzimanlar yakit ekonomisinde çok basarilidir. Bu nedenle tüm üreticiler tek balatali sistemi terk ederek çift balatali sistemlere yönelmektedirler. Bunlar VW DSG, Renault EDC, Ford powershift olarak özetlenebilir. Bu çift balatali sistemlerde balatadaki asinma iki ayri balataya yayildigi için daha kabul edilebilir kilometre araligina yayilmaktadir. Ayrica vites degisim hizi, çift balatali sistemde daha kisa tutulabilmektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydayd -- 30 Ocak 2011; 9:15:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Opel easytronic, Ford ASM, Toyota MMT, Peugeot-citroen auto6r gibi manuel'den otomatiklestirilmis sanzimanlar yüksek tork ve araç agirliklarinda çabuk asinirlar. Özellikle dizel gibi yüksek torklu motorlarda bu sanziman balatalari çabuk bitebilir. Fakat bu tip sanzimanlar yakit ekonomisinde çok basarilidir. Bu nedenle tüm üreticiler tek balatali sistemi terk ederek çift balatali sistemlere yönelmektedirler. Bunlar VW DSG, Renault EDC, Ford powershift olarak özetlenebilir. Bu çift balatali sistemlerde balatadaki asinma iki ayri balataya yayildigi için daha kabul edilebilir kilometre araligina yayilmaktadir. Ayrica vites degisim hizi, çift balatali sistemde daha kisa tutulabilmektedir.
    DH forumu okumuşlar;bakmışlar ki kimse Easytronic'i tavsiye etmiyor,kime sorsan kaç diyorlar,Opel de vazgeçmiş tavsiye edilmeyen arabayı biz niye üretiyoruz enayi miyiz diye.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    DH forumu okumuşlar;bakmışlar ki kimse Easytronic'i tavsiye etmiyor,kime sorsan kaç diyorlar,Opel de vazgeçmiş tavsiye edilmeyen arabayı biz niye üretiyoruz enayi miyiz diye.



    Opel'de önceden bahsettiğim çift balatalı otomatik vitesi geliştirmeye başlamış, GM bu konuda çindeki SAIC diye bir şirketle anlaşmış, 2012 gibi yeni easytronicleri piyasada göreceğiz. Sonuçta tek balatalı sistemlerin hızlı aşınan balatsından ve yavaş vites değişiminden kurtulup, Renault EDC ve VW DSG'ye rakip olacaklar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    DH forumu okumuşlar;bakmışlar ki kimse Easytronic'i tavsiye etmiyor,kime sorsan kaç diyorlar,Opel de vazgeçmiş tavsiye edilmeyen arabayı biz niye üretiyoruz enayi miyiz diye.



    Opel'de önceden bahsettiğim çift balatalı otomatik vitesi geliştirmeye başlamış, GM bu konuda çindeki SAIC diye bir şirketle anlaşmış, 2012 gibi yeni easytronicleri piyasada göreceğiz. Sonuçta tek balatalı sistemlerin hızlı aşınan balatsından ve yavaş vites değişiminden kurtulup, Renault EDC ve VW DSG'ye rakip olacaklar.

    Reasytronic baska dsg baska sistemler cift kavramali easytronc opeli batirir. Actjve select yerine gelecekti cift kavramali kutu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    DH forumu okumuşlar;bakmışlar ki kimse Easytronic'i tavsiye etmiyor,kime sorsan kaç diyorlar,Opel de vazgeçmiş tavsiye edilmeyen arabayı biz niye üretiyoruz enayi miyiz diye.



    Opel'de önceden bahsettiğim çift balatalı otomatik vitesi geliştirmeye başlamış, GM bu konuda çindeki SAIC diye bir şirketle anlaşmış, 2012 gibi yeni easytronicleri piyasada göreceğiz. Sonuçta tek balatalı sistemlerin hızlı aşınan balatsından ve yavaş vites değişiminden kurtulup, Renault EDC ve VW DSG'ye rakip olacaklar.

    Reasytronic baska dsg baska sistemler cift kavramali easytronc opeli batirir. Actjve select yerine gelecekti cift kavramali kutu

    Alıntıları Göster
    Arkadaş haklı, çakma opel, bende bu aracı kullanıyorum 2010 model 1,3 dizel hiç memnun değilim. Üstelik manuel olanı iyi ki otomatiğini almamışım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.