- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
lol FPS Sorunu
Bu konudaki kullanıcılar:
 
20
Cevap
4144
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


0 LOL Mesajı
1159 Mesaj
17 Eylül 2010; 15:59:14 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

bilgisayarım iyi olmasına rağmen fps sorunu yaşıyorum detayları düşürmeye window mode oynuyorum aynı 5vs5 de helel daha cok kasıyor yardımlarınızı esirgemeyin
_____________________________


GIGAWORKS
1vs3 AWP SICK PLAY


 
0 LOL Mesajı
297 Mesaj
17 Eylül 2010; 16:19:18 

Ekran kartını güncellemeyi dene. Bütün özellikleri düşür. Anti virüs programını devre dışı bırak/kapat. Arka plandaki programları kapat internet tarayıcılarını kapat.
Birde sistemini yazabilirmisin.
_____________________________



0 LOL Mesajı
3655 Mesaj
17 Eylül 2010; 16:42:26 

oyun seslerini kapatınca fps artışı bayağı oluyor diyolardı
_____________________________



 
0 LOL Mesajı
124 Mesaj
17 Eylül 2010; 17:12:58 

Gelen Son Patchle bendede aynısı oldu ses açıp kapamakda fayda etmedi önceleri çok rahat yüksek detaylarda oynarken şimdi en düşük detayda oynanamayacak kadar kasıyor ilk bilgisayardakinden daha düşük bir sistemde farklı bir bilgisayarda oynadım kasılma az olsada yinede pek zevkli olmuyor bakalım belki ilerideki patchde bir çözüm bulurlar.
_____________________________



0 LOL Mesajı
1159 Mesaj
17 Eylül 2010; 20:07:39 

inş kardeşim amd x2 6000 2gb ddr2 ati rodeon 2600 xt sistem bu arada bu sistemde bu oyun kasması imkanı yok ama bakalım arkadaşın dediği gibi gelen son path da sorun var mış galiba bakalm inş düzelir



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3d.now! -- 17 Eylül 2010; 20:09:35 >
_____________________________


GIGAWORKS
1vs3 AWP SICK PLAY


 
0 LOL Mesajı
159 Mesaj
17 Eylül 2010; 22:28:35 

Dostum Aynı Durum Bendede Var Disable Sound Yap Fps 25-30 Civarına Yükseliyor. Telefondanda Müzik Açıyorum Dinliyorum Sıkılmıyorum Ama Tabi Sesleri Kapatmanın Yüzlerce Dezavantajı Var
_____________________________


Dh Erepublik Fan Clup



 
0 LOL Mesajı
1006 Mesaj
18 Eylül 2010; 9:49:37 

Aynı sorunu ben de yaşadım. Oyunu silip tekrar kurdum düzelmedi. Bıraktım ben de oynamayı.


 
0 LOL Mesajı
338 Mesaj
18 Eylül 2010; 10:01:56 

telekomdan kaynaklanan bir problem oldugunu dusunuyorum cunku telekom portlarını guncelliyormus onun icin bu sekilde ping yuksekligi yasanabilecegini dusunuyorum cunku bende cogu zaman 20 30 larda oynarken simdi arada 180 200 300 lere kadar cıkıyor muhtamelen yine ttnetzedeyiz:D


 
0 LOL Mesajı
159 Mesaj
18 Eylül 2010; 10:34:43 


quote:

Orijinalden alıntı: moncher

telekomdan kaynaklanan bir problem oldugunu dusunuyorum cunku telekom portlarını guncelliyormus onun icin bu sekilde ping yuksekligi yasanabilecegini dusunuyorum cunku bende cogu zaman 20 30 larda oynarken simdi arada 180 200 300 lere kadar cıkıyor muhtamelen yine ttnetzedeyiz:D


Dostum Biz Lag dan Değil Fps den Bahsediyoruz. Oyunu Oynarken Kasma Oluyor O Ara Fps ye Bakarsan 8 lerde 9 larda Hatta Daha Aşağıda
_____________________________


Dh Erepublik Fan Clup


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Eylül 2010; 10:50:10 

lol forumuna bakarsanız çoğu kişinin aynı sorunu yaşadığını görürsünüz bu sizden-ttnetten kaynaklanan bir sorun değil. gelecek güncellemeyle düzelebilir.


 
0 LOL Mesajı
217 Mesaj
18 Eylül 2010; 13:21:29 


quote:

Orijinalden alıntı: moncher

telekomdan kaynaklanan bir problem oldugunu dusunuyorum cunku telekom portlarını guncelliyormus onun icin bu sekilde ping yuksekligi yasanabilecegini dusunuyorum cunku bende cogu zaman 20 30 larda oynarken simdi arada 180 200 300 lere kadar cıkıyor muhtamelen yine ttnetzedeyiz:D


İlk önce bazı teknik/oyun terimlerini öğren ondan sonra " ben çok biliyöm 20 kill alıyom 2 den fazla da ölmüyooom" dersin ok
_____________________________



0 LOL Mesajı
6164 Mesaj
18 Eylül 2010; 14:34:14 


quote:

Orijinalden alıntı: moncher

telekomdan kaynaklanan bir problem oldugunu dusunuyorum cunku telekom portlarını guncelliyormus onun icin bu sekilde ping yuksekligi yasanabilecegini dusunuyorum cunku bende cogu zaman 20 30 larda oynarken simdi arada 180 200 300 lere kadar cıkıyor muhtamelen yine ttnetzedeyiz:D

Oyunda 20 ms i gördüğünü hiç zannetmiyorum.Türk server ı değil bu sonuçta.
_____________________________

When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called a Religion.
-Robert M. Pirsig


0 LOL Mesajı
1159 Mesaj
18 Eylül 2010; 14:53:31 

fps ile ms karıştırmayın beyler :) eray arkadaşımız dediği gibi 70 100 arası gezer ms ler yurt dışı çıkışlarımız malum =)
_____________________________


GIGAWORKS
1vs3 AWP SICK PLAY


0 LOL Mesajı
3241 Mesaj
18 Eylül 2010; 15:10:48 

Bir livestream'de 5 ms görmüştüm US serverında bariz bir fark oluyordur galiba


Bu arada Sesler performansı etkiler en düşük ayarlarda sesli oynadığım oyun kasarken tüm ayarlar yüksek fakat sessiz oynadığımda hiçbir combatta kasmıyor...
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Eylül 2010; 16:50:34 


quote:

Orijinalden alıntı: LesSchtroumpfs




İlk önce bazı teknik/oyun terimlerini öğren ondan sonra " ben çok biliyöm 20 kill alıyom 2 den fazla da ölmüyooom" dersin ok

Amaç nedir?


0 LOL Mesajı
353 Mesaj
18 Eylül 2010; 22:51:17 

FPS sorunları son updateten sonra başladı. Oyunda bozukluk var. Forumlarda çoğu kişi bundan şikayetçi.
_____________________________



 
0 LOL Mesajı
159 Mesaj
18 Eylül 2010; 23:25:26 


quote:

Orijinalden alıntı: LoRd1N

FPS sorunları son updateten sonra başladı. Oyunda bozukluk var. Forumlarda çoğu kişi bundan şikayetçi.


Aynen Ben Biraz Yabancı Forumları Gezdim Bazı Çözümler Sunmuşlar Falan Ama Hiçbiri İşe Yaramıyor .

Ayarlar High ta Sesi Kapatıyorum FPS Yüksek
Ayarlar Low da Sesi Açıyorum Fps Düşük

Yani Sorun Bizim Bilgisayarımızda Değil. Şuanda Yapabileceğimiz Birşey Yok Hani %100 Çözüm Olabilecek Birşey
_____________________________


Dh Erepublik Fan Clup



 
0 LOL Mesajı
7631 Mesaj
19 Eylül 2010; 4:50:54 

Yeni patch gelene kadar başka bi oyun dene derim..
Bende fps düşmüyo gerçi o kadar, sizde niye öyle bilemedim..
_____________________________



0 LOL Mesajı
1105 Mesaj
20 Eylül 2010; 15:35:01 



http://forum.donanimhaber.com/m_43160649/tm.htm

(video en düşük - seslerin tümü kapalı deneyin işe yarıyor kısmen ayrıca dns seçim programları önerenler var bakarsınız)
_____________________________


Her imza mı kural dışı olur arkadaş? nasıl bir forumdur burası her şey politik her şey yasak, biraz özgürlük biraz ferahlık...

battlenet ID: Ger0nim0#2326 - Steam&Origin: Ger0nim0_86 - in DH since 2006


0 LOL Mesajı
608 Mesaj
21 Eylül 2010; 18:16:37 

benim eu da aşırı kasıyordu oynayamıyordum us versiyonunu indir mutlu mesut oynuyorum acayip saçma bişey euda hala kasıyor
_____________________________



0 LOL Mesajı
117 Mesaj
15 Eylül 2015; 11:28:29 

şuradan da bir hort
_____________________________

Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR3
0.344