DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
SAKÜ İnşaat müh. (MTOK)*? Önemli!
5
Cevap
0
Favori
1.673
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      314 Mesaj
      27 Ağustos 2010 13:43:51
      Hayırlı forumlar.

      Arkadaşlar kardeşim meslek lisesi bilgisayar bölümü mezunu. Tercihlerde bazı mtok ları yazdık fakat Sakarya İnşaat müh. mtok u yazmadık. Hiçbir tercihi tutmadı. Sonra puanlara bakınca SAKÜ inşaat mtoka puanının yettiğini gördük. Eğer 2.tercihlerde bu bölümde açık kalırsa orayı yazıp yerleşsinmi yoksa tavsiye etmez misiniz? Bu mtokların geleceği nedir? İnşaat müh. mtok okuyan birisi ilerde imza yetkisi alabiliyormu normal mühendislerin gölgesi altındamı kalıyor yoksa?

      Bu bölümü okumanın bir avantajı olabilir mi sizce?

      Teşekkürler.


      _____________________________


      Hayatının Bir Zamanında Bir Kız Tarafından " Arkadaş Olarak Görülmüş " İnsanlar Topluluğu
    • Teğmen
      124 Mesaj
      28 Ağustos 2010 17:01:13
      hocam Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Kurumu yani M.T.O.K üniversitelerin mesleki eğitim bölümlerinin Teknoloji Fakültesi haline getirilmiş bölümleridir.yani şu demek:mühendis oluyorsun ama bazı yetkilerin eksik.ve ilk geldiğin gibi lys sınavına benzer sınav olacaksın yani mat2 ve fen2 derslerinden.eğer geçersen bunları direk 1.sınıftan başlayacaksın.bu sınavı geçemesen hazırlık okuyacaksın.ama senin okuyacağın hazırlık farklı olacak.tamamen mat2 ve fen2 dersleri üzerine.geçersen okula devam.geçemezsen klavuzda yazana göre denk bir yükseköğretim kurumuna yol alacaksın.olay bu.bir şeması vardı ama şimdi bulamıyorum bulsam senin için çok açıklayıcı olacaktı ama şansına.benim sana tavsiyem.aynı puana mutlaka M.T.O.K si olmayan bir üniversiteye gidebilirsin o bölüme.yani hem kendini geliştirirsin senin için daha iyi olur hem de bir yere kadar yükselip kalmazsın.


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Ağustos 2010 17:04:32
      imza yetkisini geç kapatılması için 2 tane dava açıldı..yani ne olacağı hiç belli değil,ben olsam tercih etmem..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      314 Mesaj
      28 Ağustos 2010 22:55:55
      @ tx 515w teşekkür ederim açıklamalar için.

      @ temel müh.

      davalar açıldı fakat bu bölümleri seçip yerleşenler oldu. bu arkadaşlar ne olacak? ismindeki mühendislik kavramına aldanıp giden çoğu kişi var. onların hayatlarıyla oyananacak bu bölümler kapatılırsa. ortada çok büyük bir sorun var. o zaman buralara mühendislik demesinler. yıkılan umutlar beddua olarak geri döner. muallakta bir vak'a ne yapacağımıza karar veremiyoruz şimdi...


      _____________________________


      Hayatının Bir Zamanında Bir Kız Tarafından " Arkadaş Olarak Görülmüş " İnsanlar Topluluğu
    • Yüzbaşı
      928 Mesaj
      29 Ağustos 2010 02:47:44

      quote:

      Orijinalden alıntı: cobra 2

      @ tx 515w teşekkür ederim açıklamalar için.

      @ temel müh.

      davalar açıldı fakat bu bölümleri seçip yerleşenler oldu. bu arkadaşlar ne olacak? ismindeki mühendislik kavramına aldanıp giden çoğu kişi var. onların hayatlarıyla oyananacak bu bölümler kapatılırsa. ortada çok büyük bir sorun var. o zaman buralara mühendislik demesinler. yıkılan umutlar beddua olarak geri döner. muallakta bir vak'a ne yapacağımıza karar veremiyoruz şimdi...

      işte bende onlardan biriyim öyle bişey olursa genç yaşımda mapuslara düşerim


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      314 Mesaj
      02 Eylül 2010 00:32:56
      açılan davada son durumdan haberi olan var mı?


      _____________________________


      Hayatının Bir Zamanında Bir Kız Tarafından " Arkadaş Olarak Görülmüş " İnsanlar Topluluğu
Sayfa: [1]
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.