DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Okul puanımı nasıl öğrenebilirim?
23
Cevap
0
Favori
37.752
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> Liseler >> YGS/LYS >> Okul puanımı nasıl öğrenebilirim?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      908 Mesaj
      21 Ağustos 2010 16:13:00
      ham puanın üstüne eklenecek puanı soruyorum(okul puanı oluyor galiba).Nerden bakıyoruz?

      DİPLOMA NOTU/PUANI:075,48
      ORTAÖĞRETİM BAŞARI PUANI:276,318
      AOBP-SAY:386,490

      yazıyor.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1594 Mesaj
      21 Ağustos 2010 16:16:48
      AOBPX0,15=eklenen puan

      386,490X0,15 yaklaşık olarak 58 puana denk geliyor


      _____________________________

      Don't 2000

      METU EEE
    • Yüzbaşı
      908 Mesaj
      21 Ağustos 2010 16:18:50
      peki bu 58 puan nasıldır.Geçen seneki 80 lik sistemde kaç puana denk geliyor?


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      21 Ağustos 2010 16:47:39
      Ben mezunum peki benim öğrenebileceğim bi yer var mı ? Benim zamanımda 80 üzerinden okul puanı veriliyordu yani öğrenebileceğim resmi bir yer var mı acaba


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      21 Ağustos 2010 16:49:18

      quote:

      Orijinalden alıntı: ArkandayIM

      Ben mezunum peki benim öğrenebileceğim bi yer var mı ? Benim zamanımda 80 üzerinden okul puanı veriliyordu yani öğrenebileceğim resmi bir yer var mı acaba

      bu sene ygs-lys girdiyseniz lys sonuçları bölümünde üsten ikinci tabloda bu bilgi mevcuttur.


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      21 Ağustos 2010 16:52:58

      quote:

      Orijinalden alıntı: ermanerdogan



      Alıntıları Göster


      bu sene ygs-lys girdiyseniz lys sonuçları bölümünde üsten ikinci tabloda bu bilgi mevcuttur.

      Maalesef girmedim.


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      21 Ağustos 2010 16:56:44

      quote:

      Orijinalden alıntı: ArkandayIM



      Alıntıları Göster


      Maalesef girmedim.

      seneye gireceksin galiba.o zaman şuanda öğrenmen imkansız.bildiğime göre hangi lisede okuyorsan o lisenin bir önceki öss başarısı genel liseler arasındaki başarısı ve senin okul içindeki başarın önemli. şimdi senn ortalaman mesela 12.sınıf sonunda 70 olacak ama iyi bir anadolu lisesindesin sana gelen puan mesela 65 , aynı sene mezun olan senle birisi ortalaması 78 ama lisesi düz veya daha farklı o nun alacağı puan senin alacağın puandan düşük olabilir.en önemli etken okul içi; 150 kişi varsa 12'lerde senin o kişiler arasında kaçıncı olduğunda önemli...anca tahminen kendi durumun ve okulun durumunu göze alırsan 3 eksik fazla bulabilirsin.o da kesin olmamakla beraber.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      908 Mesaj
      21 Ağustos 2010 17:45:12
      hem geçen sene hem bu sene giren arkadaşlar okul puanınızı yazarsanız eski sisteme göre yeni puanları karşılaştırabilirz.
      Bu arada 58 puan eskinin 70 puanı civarında eder mi?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1594 Mesaj
      21 Ağustos 2010 17:52:13
      hayır 62 puan falan ediyor


      _____________________________

      Don't 2000

      METU EEE
    • Er
      1 Mesaj
      21 Ağustos 2010 18:00:03
      bu sene ki puan 58, eskiye gore 69 puan yapiyor.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Çavuş
      43 Mesaj
      21 Ağustos 2010 18:03:23
      76,6 diploma notuyla 61.7 puan eklemişti bana bu yıl.


      _____________________________

      [link=http://forum.donanimhaber.com/m_37904212/mpage_1/f_/key_//tm.htm
    • Yüzbaşı
      908 Mesaj
      21 Ağustos 2010 18:25:13

      quote:

      Orijinalden alıntı: ozi01ozi01

      bu sene ki puan 58, eskiye gore 69 puan yapiyor.

      duymak istediğim buydu sağ ol.
      @se[R]pentine
      abi bunalıma soktun beni.sen başka mesaj atma konuya.



      _____________________________

    • Binbaşı
      1594 Mesaj
      21 Ağustos 2010 18:30:48
      oran orantı denen şeyden haberiniz yok galiba

      75 puanda 58 ise

      80 puanda 62 dir.

      69 bulanın alnından öpmek istiyorum nasıl bulduysa bana da anlatsın


      _____________________________

      Don't 2000

      METU EEE
    • Yüzbaşı
      363 Mesaj
      21 Ağustos 2010 18:34:47
      Mesela okulda ortalamam 75. (4 senenin ortalaması )

      Okul puanı kaç gelir? Okulum 5 sene önce falan anadolu lisesi olmuş çok iyi bi lise değil.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burock3699 -- 21 Ağustos 2010; 18:35:38 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1007 Mesaj
      21 Ağustos 2010 18:38:51

      quote:

      Orijinalden alıntı: burock3699

      Mesela okulda ortalamam 75. (4 senenin ortalaması )

      Okul puanı kaç gelir? Okulum 5 sene önce falan anadolu lisesi olmuş çok iyi bi lise değil.

      okul başarısına göre değişir ama 60 puan falan gelir tahmini olarak.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      774 Mesaj
      21 Ağustos 2010 19:53:58

      quote:

      Orijinalden alıntı: Sound of Freedom



      Alıntıları Göster


      okul başarısına göre değişir ama 60 puan falan gelir tahmini olarak.

      65 gelir bence


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      908 Mesaj
      21 Ağustos 2010 20:39:24

      quote:

      Orijinalden alıntı: se[R]pentine

      oran orantı denen şeyden haberiniz yok galiba

      75 puanda 58 ise

      80 puanda 62 dir.

      69 bulanın alnından öpmek istiyorum nasıl bulduysa bana da anlatsın

      direkt orantı kurularak yapılamaz ki sonuçta puan aralığı da değişti.eskiden 55-80 di şimdi 15-75 oldu.Bir de okul puanının etkisi %21 den %13 e filan düştü diyorlardı.bi sürü ayrıntısı var orantıyla yapılamaz bence.


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      21 Ağustos 2010 21:04:20

      quote:

      Orijinalden alıntı: se[R]pentine

      oran orantı denen şeyden haberiniz yok galiba

      75 puanda 58 ise

      80 puanda 62 dir.

      69 bulanın alnından öpmek istiyorum nasıl bulduysa bana da anlatsın

      bişey bilmiyosan konuşmucaksın arkadaşım

      Bana burda matematigi anlatmaya kalkma sana burda kitabını yazarım bu 1
      2. oran orantı diye bişey söz konusu deil eskiden 40-80 arasıydı şimdi 15-75 arası yani puan aralıgı arttı, eger birazcıkta olsa matematigin varsa anlarsın.
      eger puan aralıgı artmasaydı yani 35-75 arası puan olsaydı senin dedgin olacaktı, bu yüzden basit oran orantı diye bişe söz konusu deil.
      Nasıl yaptıgımı da söyleyeyim, yeni AOBP puanını eski AOBP puanına dönüştürdüm, bunu nasıl yaptıysan dersen basit oran orantı deil bunu da bil, sonra eski AOBP puanını 0.8 ile çarptım.

      Umarım anlamışsındır,anlamadıysan bana matematigi öğretmeye kalkma


      _____________________________

    • Çavuş
      97 Mesaj
      21 Ağustos 2010 23:38:54

      quote:

      Orijinalden alıntı: ArkandayIM

      Ben mezunum peki benim öğrenebileceğim bi yer var mı ? Benim zamanımda 80 üzerinden okul puanı veriliyordu yani öğrenebileceğim resmi bir yer var mı acaba

      size birşey soracağım rica etsem msn adresimi ekler misiniz umutali07@hotmail.com


      _____________________________

    • Binbaşı
      1594 Mesaj
      21 Ağustos 2010 23:53:23
      siz çatlak mısınız arkadaşım

      size sistemi şöyle anlatayım Önceden AOBP 100 üzerindendi. Ve bu da 0.8 ile çarpılınca en yüksek puan 80 oluyordu.

      şimdi ise AOBP 500 üzerinden oluyo. Yani 100 ün 5 katı öyle değil mi? şöyle yapalım 500 lük sistemdeki AOBP yi 5 e bölüp 100 lük sistemde bulalım. adamın AOBPsi 386. 5 e bölünce 77,2 oluyo 100 üzerinden

      77,2 yi 0.8 ile çarpın bakayım kaç buluyorsunuz.

      hala 69-70 de ısrar ediyorsanız Allah size akıl fikir versin kendinize kurduğunuz hayal dünyasında yaşayıp avutun kendinizi.



      _____________________________

      Don't 2000

      METU EEE
    • Er
      1 Mesaj
      22 Ağustos 2010 00:05:49
      daha da bişe demiyorum arkadaşım, valla zeki olan dediğimi anlar

      bu arada senin dediğine göre en küçük puanları da bi çevir senin yönteminle........eski sistemde en küçük AOBP 50 şimdi 100

      hadi kolay gele, bu kafayla senin işin zor


      _____________________________

    • Binbaşı
      1594 Mesaj
      22 Ağustos 2010 00:25:03

      quote:

      Orijinalden alıntı: ozi01ozi01

      daha da bişe demiyorum arkadaşım, valla zeki olan dediğimi anlar

      bu arada senin dediğine göre en küçük puanları da bi çevir senin yönteminle........eski sistemde en küçük AOBP 50 şimdi 100

      hadi kolay gele, bu kafayla senin işin zor


      olrayt..

      ben bu en küçük AOBP yi bilmiyordum. sanırım orda bi kısa devre oldu ama bunu da öğrendiğim iyi oldu. gerçi bu saatten sonra işime yaramıycak


      _____________________________

      Don't 2000

      METU EEE
    • Onbaşı
      16 Mesaj
      24 Temmuz 2012 13:59:12
      konu 2 yıılık ama aobp nasıl öğrenebilirim arkadaşlar 2 yıllık tercih yapacağım yapamıyorum.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      302 Mesaj
      10 Şubat 2013 10:22:09
      Diyelim ki kişi ağustos'ta alttan sınavlarını verip mezun olacak. Yani temmuzda LYS sonuçları açıklandığında elinde diploması yoktu. O halde YGS - LYS sonuçları geldiğinde bu kişi ham puanlamı tercih yapacak? OBP sonuclara eklenmıcek mı?


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zuisudra. -- 10 Şubat 2013; 10:23:28 >
      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> Liseler >> YGS/LYS >> Okul puanımı nasıl öğrenebilirim?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.