DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
***CITROËN C4, Tek kelimeyle - MÜKEMMEL***
6.016
Cevap
36
Favori
872.764
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Citroen >> ***CITROËN C4, Tek kelimeyle - MÜKEMMEL***
Sayfaya Git:
Sayfa: <<< önceki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2054 Mesaj
      23 Kasım 2005 19:34:21
      @pacemaker kardeş....

      Öncelikle:

      Arabanın tasarımı çok hoş

      Yol tutuş çok ii....

      Süspansiyonlar SERT

      Dİdjital gösterge: ÇOK YAVAŞ HIZLARDA 3-6-9-11 gibi gidiyor.....Ama hızlandıkça Hızlanıyor 33-34-35 diye saymaya başlıor....Gündüz BEYAZ hava kararınca da Turuncu oluyor.....Karşıdan gelen içeride Turuncu bişi görüyor

      Arabnın tek sevmediğim yanı: EGZOST gözükmüyor....

      Müzik sesini ii verior....

      Koltuklar bayağı rahat...

      Frenler acaip ii..Bide 2 Disk ten 4 diske geçiş daha ii olyor....ESP-TCS işe yarıyor....

      ARabayı seçme nedenim:

      407 alacaktım....Beklediğim fiyatı vermediler....Ve donanım çok azdı...

      Sonra FOCUS-C4 arasında kaldım....

      C4 ün tipi-fiyatı-servisi herşeyi kendine çekti bi anda...

      Haaa bir de Yedek PARÇA hemen bulunmuyor...Gelmesini bekliyorsun 1-2 hafta falan

      2. eli ise hiç kafana takma.....c3 ün bile ii ki....Hatalıydı onlar....C4 hayli hayli....Burda 2. el C4 alanlar biliorm bir sürü ki Antalyada daha sayılı bu araba

      Pişman olacağın tek şey olabilir: Bagaja ihtiyacın vardır....Ozaman pişman olursun...

      Bu arada gerek benzinli gerekse dizel motor gayet ii Performans ve yakıt sarfiyatı sergiliyor....

      Fiyat-Donanım oranı en ii araç ve RENK: Ben bkz.avatar Kül grisi beğendim...Ama Kırmızı,siyah,beyaz,gri de çok yakışıyor...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qr_bugra -- 23 Kasım 2005, 19:36:40 >
      _____________________________

    • Onbaşı
      38 Mesaj
      24 Kasım 2005 02:40:31
      Hepinize çok teşekkürler. Sanırım Cumartesi falan gideceğim bayiye. %99 bu aracı alıcam. Gelişmelerden haberdar ederim sizleri de.


      _____________________________

    • Yarbay
      2986 Mesaj
      24 Kasım 2005 08:34:42
      Bi burayı karıştırmamıştın. Burayada el attın ya helal olsun.
      Fanatiklik yok burda kardeş.
      C4 şu şu şu arabalardan çok iyi , şuna beş basar, falan gibi şeyler kullanılmadı.
      en fazla bu güne kadar kullandığımız arabalarla mukayese edilmiş.
      Astra kötü C4 ondan iyi denmedi hiçbir zaman.
      Şimdi bunu yazdım ve senin ekmeğine yağ sürdüm gerçi ama olsun.
      Eminim bu yazıdan sonra yine müthiş bir polemik başlatacaksın.

      Umarım aynı şeyi yapmazsın. Tahminime göre C4'ü yerden yere vuran ve astrayı göklere çıkaran bir yazı yazacaksın ve polemik başlayacak.

      Hadi şimdi herkesi şaşırt ve böyle bir yazı yazma.

      quote:

      Orjinalden alıntı: antiochos


      Alıntıları Göster



      FANATIKLIĞIN DE BU KADARıNı GÖRMEMIŞTIM

      Kendimi rüyada gibi hissettim

      Arabanızla bu kadar mutlu olmanız güzel tabi... Darısı herkesin başına






      _____________________________

    • Onbaşı
      17 Mesaj
      24 Kasım 2005 16:52:39
      Arkadaşlar, Citroen deki kampanya ne kadar sürer sizce. Normal şartlarda Şubat ayı gibi C4 alabiiyorum. Ama eğer ozamana kadar zam gelecekse iyice kasıp şu an alacağım. Düşünceleriniz nedir? yakın zamanda bir zam söz konusu olur mu?


      _____________________________

    • Yarbay
      2278 Mesaj
      24 Kasım 2005 17:13:29
      bu sıralar 0araba alcaksan en uygun zaman aralıgın son haftası..nedeni ise..bayiler ellerindeki kotayı doldurmaya calısıcak aralaıgın son haftası...tabi o zaman belki istedigin renk/istedigin opsiyonda arac bulamassın belki ama uyguna gelir..ayrıca yılbaşından itibaren vergiye zamn geliyor dolayısıyla 0arabalrın fiyatları artıcak..son olarak şu kişiden bi fiyat almanızı öneririm..kendisi ist. bogaziçi oto da satış temsilcisi..ist.da en iyi fiyatı bu adam vermişti bana 2ay önce..c4 vtr 34850iken 31700e verdi bana diger bayiler 33000den aşagı düşememişti...

      Saygun ÜNVER
      0 533 626 66 92



      _____________________________

      BİZLER DÜNYAYI DEĞİŞTİREBİLİRİZ(ODTÜ)
    • Yüzbaşı
      306 Mesaj
      25 Kasım 2005 11:46:30
      Kesinlikle katılıyorum ...
      Fiyatlar şu aralar inanılmaz uygun. bu özelliklere bu fiyatlar çok iyi!
      Tabi şu vergiler bukadar yüksek olmasa daha da iyi olabilirdi ama...

      Son tarih 31 Aralık 2005...


      quote:

      Orjinalden alıntı: uu99

      Arkadaşlar, Citroen deki kampanya ne kadar sürer sizce. Normal şartlarda Şubat ayı gibi C4 alabiiyorum. Ama eğer ozamana kadar zam gelecekse iyice kasıp şu an alacağım. Düşünceleriniz nedir? yakın zamanda bir zam söz konusu olur mu?




      _____________________________

    • Onbaşı
      15 Mesaj
      25 Kasım 2005 18:25:42
      iyi yapmıssın
      güle güle kullan
      şu an fiyatlar ne kadar acaba


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      305 Mesaj
      27 Kasım 2005 01:42:55
      Beyler 3 sayfanin tamamimini okudum,C4 gercekten denildigi kadar iyi, bende eylul basinda aldim 1.6 110 Hp HDI (Kül Grisi), cok sukur suana kadar bir sorun yasamadim umarim yasamam.Araba almaya karar verdigimde Ford Focus Ghia yi tercih etmistim(arkadaslarin tavsiyesiyle), siparisimi verdim daha sonra ani bi kararla satis temsilcisini aradim ve siparisi iptal etmek istedigimii soyledim, yani focustan vazgectim ki iyikide vazgecmisim cunku C4e pek bakmamistim.En basitinden C4un yol tutusu hakikaten excellent/perfect/mükemmel diyebilirim (masallah).. keskin virajlara yuksek hizlarla girmeme ragmen araba miknatis gibi yere yapisiyor, hic sendeledigini gormedim. Zaten focustan vazgecmemin sebebide buydu, evet focusta kullandim ve keskin bir viraja yuksek hizla girdim fakat araba yol duzlesinceye kadar birkac kez sendeledi, buda beni focustan soguttu. Burada reklam yapmak dusuncesinde degilim ama sunu soyleyebilirimki C4u su nedenlerden dolayi alin; 1-Yol tutusu 2-Saglam süspansiyon sistemi 3-Güvenlik konusunda 5 yildiza sahip. diğer ozelliklerini yazma ihtiyaci duymuyorum ki C4 alan arkadaslar herseyi anlatmislar. (C4 tam bir Fransiz estetigine sahip bir araba.!!)

      Tesekkurler


      _____________________________

      (cunku benim dünyamda ölümsüzlük seni sevmek demektir..)
    • Yüzbaşı
      539 Mesaj
      27 Kasım 2005 12:55:34
      burda herkes arabasını övme derdinde


      _____________________________


      2009 FİAT ALBEA PREMİO 1.4 (Kristal Mavi)
      FIRE (Fully Integrated Robotized Engine)
      SİGARA DÜŞMANI
      ÇEVRECİ


    • Çavuş
      49 Mesaj
      27 Kasım 2005 13:04:30
      yazılanları dikkatli okusaydın övgü yanında herkesin olumlu yada olumsuz izlenimlerini de farkederdin.
      quote:

      Orjinalden alıntı: hazemeteo

      burda herkes arabasını övme derdinde




      _____________________________

      KOCAELİSPOR'A 1.LİG YOLUNDA BAŞARILAR
    • Onbaşı
      38 Mesaj
      27 Kasım 2005 15:47:16
      Bugün menekşe rengi otomatik şanzımanlı C4 SXPK 1.6 siparişini verdim. Sanırım çarşamba günü falan teslim alacağım. Yaptığım test sürüşünde burada yazılanların nekadar doğru olduğunu gördüm. C4 bütün övgüleri hakediyor.
      Yanlız galeride içine oturduğum normal şanzımanlı aracın debriyajı bana biraz sert ve rahatsız geldi. Kullanıcısı olmadan görebildiğim tek eksik buydu. Aldığım araç otomatik olduğu için benim böyle bir problemim olmayacak zaten.
      Sanırım aracı teslim aldıktan sonra detaylı bir yazı yazarım.


      _____________________________

    • Yarbay
      2054 Mesaj
      27 Kasım 2005 15:54:27
      Evet arkadaş dooru söylüyo...Sert debriyaj ve vitesten hoşlanmayanlar için bişi söliyemem...
      Eski arabam Honda ya göre her yeri bayağı sert ....Ama sportif....Ben seviyorum...Olumsuz yön olarak kabul edebilirsiniz siz tabi

      Bir de Camların daha doorusu arabanın tasarımından dolayı görüş açısı dar....(özellikle arka cam)


      _____________________________

    • Yarbay
      2986 Mesaj
      27 Kasım 2005 16:36:29
      Valla debriyaj bana hiç sert gelmedi. Aksine yumuşak diyebilirim.
      Arka görüş problemi olduğu doğru. Ama hangisinde yok ki.
      Görüş problemi olmayan Şahin vardı. birde Murat 124.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1039 Mesaj
      27 Kasım 2005 17:53:32

      quote:

      Orjinalden alıntı: skara

      Beyler 3 sayfanin tamamimini okudum,C4 gercekten denildigi kadar iyi, bende eylul basinda aldim 1.6 110 Hp HDI (Kül Grisi), cok sukur suana kadar bir sorun yasamadim umarim yasamam.Araba almaya karar verdigimde Ford Focus Ghia yi tercih etmistim(arkadaslarin tavsiyesiyle), siparisimi verdim daha sonra ani bi kararla satis temsilcisini aradim ve siparisi iptal etmek istedigimii soyledim, yani focustan vazgectim ki iyikide vazgecmisim cunku C4e pek bakmamistim.En basitinden C4un yol tutusu hakikaten excellent/perfect/mükemmel diyebilirim (masallah).. keskin virajlara yuksek hizlarla girmeme ragmen araba miknatis gibi yere yapisiyor, hic sendeledigini gormedim. Zaten focustan vazgecmemin sebebide buydu, evet focusta kullandim ve keskin bir viraja yuksek hizla girdim fakat araba yol duzlesinceye kadar birkac kez sendeledi, buda beni focustan soguttu. Burada reklam yapmak dusuncesinde degilim ama sunu soyleyebilirimki C4u su nedenlerden dolayi alin; 1-Yol tutusu 2-Saglam süspansiyon sistemi 3-Güvenlik konusunda 5 yildiza sahip. diğer ozelliklerini yazma ihtiyaci duymuyorum ki C4 alan arkadaslar herseyi anlatmislar. (C4 tam bir Fransiz estetigine sahip bir araba.!!)

      Tesekkurler



      sana öyle gelmiştir ben her türlü yolda her türlü hızda yağışlı kuru zeminde virajlara girdim sendelediği falan yok...yol tutuş ta focus ve diğerleri olarak gider kendi sınıfında... ama c 4 te gayet başarılı bir araç olmuş sportif ve çekici duruyo... biraz ufak gibi görünsede hoş bi araba... iç ve dış tasarımı tam bir cesaret örneği...
      kullananlara kazasız belasız günler dilerim... bu arada c 4 sahipleri Navturk ten haberiniz var mı acaba???


      _____________________________



      !...TEK RAKİBİM THY...!
    • Yüzbaşı
      305 Mesaj
      27 Kasım 2005 18:23:10
      quote:


      sana öyle gelmiştir ben her türlü yolda her türlü hızda yağışlı kuru zeminde virajlara girdim sendelediği falan yok...yol tutuş ta focus ve diğerleri olarak gider kendi sınıfında... ama c 4 te gayet başarılı bir araç olmuş sportif ve çekici duruyo... biraz ufak gibi görünsede hoş bi araba... iç ve dış tasarımı tam bir cesaret örneği...
      kullananlara kazasız belasız günler dilerim... bu arada c 4 sahipleri Navturk ten haberiniz var mı acaba???


      merhaba, amacim arabayı kotulemek degildi, zaten şu da bir gercek bu zamanda cikan butun arabalarin hepsi iyi, guvenlikten tutunda konfor ve yol tutusuna kadar. focusunda sinifindaki arabalara gore arti yanlari var, tasarim ve dizayn konusunda cok iyi ancak demek istedigim focusun arkasi siskin ve yuksek olmasi, hizli ve keskin virajlarda arabanin kicinin azda olsa atmasina neden oluyor cunku kullandim ve gordum(belki yaniliyor olabilirim!!), bu sadece benim gozlemlediklerimdi..haa araba kotumu hayir! araba gercekten super , performansiyla ve kuvvetiyle anlasılıyor zaten.
      Tesekkurler

      [image]local://upfiles/16153/2F3744DBFF8F4E4B86C72F6D025F3F1D.jpg[/image]


      _____________________________

      (cunku benim dünyamda ölümsüzlük seni sevmek demektir..)
    • Binbaşı
      1039 Mesaj
      27 Kasım 2005 18:30:09

      quote:

      Orjinalden alıntı: skara


      Alıntıları Göster



      merhaba, amacim arabayı kotulemek degildi, zaten şu da bir gercek bu zamanda cikan butun arabalarin hepsi iyi, guvenlikten tutunda konfor ve yol tutusuna kadar. focusunda sinifindaki arabalara gore arti yanlari var, tasarim ve dizayn konusunda cok iyi ancak demek istedigim focusun arkasi siskin ve yuksek olmasi, hizli ve keskin virajlarda arabanin kicinin azda olsa atmasina neden oluyor cunku kullandim ve gordum(belki yaniliyor olabilirim!!), bu sadece benim gozlemlediklerimdi..haa araba kotumu hayir! araba gercekten super , performansiyla ve kuvvetiyle anlasılıyor zaten.
      Tesekkurler

      [image]local://upfiles/16153/2F3744DBFF8F4E4B86C72F6D025F3F1D.jpg[/image]


      amacınızın kötülemek olmadığı belli zaten ki kötüleyebilirsinizde kendinizce ben sadece hiç öyle bişeyle karşılaşmadım yenisnde de eskisinde de onu demek istedim... ama aracınız gayet güzel nedense bi çok kişi c 4 ve focus arasında kalıyo opel astra ve golf konuşulmamaya başlandı artık...demek ki gerçekten iyi modeller...



      _____________________________



      !...TEK RAKİBİM THY...!
    • Yüzbaşı
      623 Mesaj
      27 Kasım 2005 18:34:30
      Beyler su an fiyatlar cok uygun demissiniz. C4 1.6 110 HDI u kaca bulabilirim?

      Sitedeki fiyat 37.7milyar fakat tamamini pesin vermeyi dusunuyorum. Kirmizi ya da kulgrisi guzel gorunuyor. Yeni alan arkadaslardan fiyat alabilir miyim?


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedLabel -- 27 Kasım 2005, 20:23:34 >
      _____________________________

    • Çavuş
      49 Mesaj
      27 Kasım 2005 20:11:02
      citroen C4 1.6 SXPK 1 ay önce 33350 YTL ye aldım(Menekşe)


      _____________________________

      KOCAELİSPOR'A 1.LİG YOLUNDA BAŞARILAR
    • Yüzbaşı
      305 Mesaj
      27 Kasım 2005 23:33:26
      quote:

      Beyler su an fiyatlar cok uygun demissiniz. C4 1.6 110 HDI u kaca bulabilirim?

      Sitedeki fiyat 37.7milyar fakat tamamini pesin vermeyi dusunuyorum. Kirmizi ya da kulgrisi guzel gorunuyor. Yeni alan arkadaslardan fiyat alabilir miyim?


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedLabel -- 27 Kasım 2005, 20:23:34 >




      merhaba, bende ayni ozelliklere sahip C4 aldim,senin soyledigin fiyata yuvarlarsak 38'e aldim iste, ancak banka kredisiyle 44 e kadar cikti ama ne yapalim pesin almadik, pesin alirsan duserler biraz. ama tahminim 1-1.5 milyari gecmez


      _____________________________

      (cunku benim dünyamda ölümsüzlük seni sevmek demektir..)
    • Yüzbaşı
      306 Mesaj
      28 Kasım 2005 09:14:36
      Hayırlısı olsun arkadaşım.
      Umarım sende en az diğer C4 sahipleri kadar mutlu olursun.
      Kazasız belasız günlerde kullanırsın inşallah...



      quote:

      Orjinalden alıntı: pacemaker

      Bugün menekşe rengi otomatik şanzımanlı C4 SXPK 1.6 siparişini verdim. Sanırım çarşamba günü falan teslim alacağım. Yaptığım test sürüşünde burada yazılanların nekadar doğru olduğunu gördüm. C4 bütün övgüleri hakediyor.
      Yanlız galeride içine oturduğum normal şanzımanlı aracın debriyajı bana biraz sert ve rahatsız geldi. Kullanıcısı olmadan görebildiğim tek eksik buydu. Aldığım araç otomatik olduğu için benim böyle bir problemim olmayacak zaten.
      Sanırım aracı teslim aldıktan sonra detaylı bir yazı yazarım.




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      306 Mesaj
      28 Kasım 2005 09:18:52
      Hayırlısı olsun arkadaşım.
      Umarım sende en az diğer C4 sahipleri kadar mutlu olursun.
      Kazasız belasız günlerde kullanırsın inşallah...

      quote:

      Orjinalden alıntı: pacemaker

      Bugün menekşe rengi otomatik şanzımanlı C4 SXPK 1.6 siparişini verdim. Sanırım çarşamba günü falan teslim alacağım. Yaptığım test sürüşünde burada yazılanların nekadar doğru olduğunu gördüm. C4 bütün övgüleri hakediyor.
      Yanlız galeride içine oturduğum normal şanzımanlı aracın debriyajı bana biraz sert ve rahatsız geldi. Kullanıcısı olmadan görebildiğim tek eksik buydu. Aldığım araç otomatik olduğu için benim böyle bir problemim olmayacak zaten.
      Sanırım aracı teslim aldıktan sonra detaylı bir yazı yazarım.




      _____________________________

    • Onbaşı
      38 Mesaj
      28 Kasım 2005 16:00:17

      quote:

      Orjinalden alıntı: ei

      Hayırlısı olsun arkadaşım.
      Umarım sende en az diğer C4 sahipleri kadar mutlu olursun.
      Kazasız belasız günlerde kullanırsın inşallah...


      Alıntıları Göster





      Teşekkür ederim. Aracı Çarşamba günü teslim edeceklermiş. Herkes kazasız belasız kullansın inşallah. Trafik kazasında kardeşini kaybeden birisi olarak en büyük dileğim bu...


      _____________________________

    • Yarbay
      2986 Mesaj
      28 Kasım 2005 16:05:54
      hayırlı olsun.
      Allah kazadan beladan sakınsın.


      _____________________________

    • Yarbay
      14855 Mesaj
      29 Kasım 2005 22:05:54
      Büyük gün yarın! Hadi hayırlısı iyi günlerde kullan. Bizim dükkanın orda bi komşuda var, tam önüme çekiyo arabanın incelemediğim yeri kalmadı içine de bindim çalıştırdım, çok güzel bi araç ama göstergelere ve geri görüşe alışmak gerek onlar dışında çok güzel bi araç, tekrar hayırlı olsun.

      Arabayı hafif yatarak tek elle kullanınca bayağı bi hoş oluyo
      Ama bizim caddye göre çok basık geldi yaw Tam genç arabası


      _____________________________



    • Yarbay
      3652 Mesaj
      29 Kasım 2005 22:58:16
      quote:

      Orjinalden alıntı: joushkun
      Arabayı hafif yatarak tek elle kullanınca bayağı bi hoş oluyo


      Tam güvenli ve çekici sürüş pozisyonu


      _____________________________


      Ford Focus TDCi güncel ortalama yakıt tüketimim :

    • Yüzbaşı
      306 Mesaj
      01 Aralık 2005 09:29:01
      Selam,

      Ne yaptın? Aldınmı arabayı?



      quote:

      Orjinalden alıntı: pacemaker



      Alıntıları Göster



      Teşekkür ederim. Aracı Çarşamba günü teslim edeceklermiş. Herkes kazasız belasız kullansın inşallah. Trafik kazasında kardeşini kaybeden birisi olarak en büyük dileğim bu...




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      623 Mesaj
      01 Aralık 2005 17:41:40
      Arkadaslar bugun C4 e bakma firsatim oldu. SXPK tek kelime ile harika ama dizel dusundugum icin alamiyorum.

      Normal C4 de cok hosuma gitti. Insan yakindan gorup incelediginde daha da bi hosuna gidiyor. Sadece surucu koltugu birac dar gibi geldi ama insan icine oturunca koltuk biraz siki gibi dursa da insani sariyor, her tarafina hakim hissediyorsunuz kendinizi. Sadece yol bilgisayari pixelli duzgun bir ekran olabilirdi ve mp3 calar filan hos olurdu.

      Fiyat konusu biraz hayal kirikligi oldu cunku pesin odemede herhangi bir indirimleri yok ne yazik ki. metalik boya ile 38 milyar dedi, park pilotu taktirilabiliyor fakat onu da extra olarak ekledi. Ama istedigim zumrut kirmizisi mevcut bu iyi bir gelisme...

      Bakalim yarin focus icin bir daha konusucam ne olucak merak ediyorum...


      _____________________________

    • Onbaşı
      38 Mesaj
      02 Aralık 2005 03:36:05
      quote:

      Orjinalden alıntı: ei

      Selam,

      Ne yaptın? Aldınmı arabayı?




      Alıntıları Göster





      Araba 1 Aralık Perşembe günü yani dün hazırdı ama eski aracın kaskosunu buna devredeceğim. Galeri tarafından araç hazır diye geç bi saatte aradıkları için kasko işi hallolmadı. Kaskosuzda galeriden çıkarmak istemedim. Kısmetse bugün alıyorum kasko işlerini halledip.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pacemaker -- 2 Aralık 2005, 3:41:31 >
      _____________________________

    • Onbaşı
      38 Mesaj
      02 Aralık 2005 03:39:24
      quote:

      Orjinalden alıntı: RedLabel

      Arkadaslar bugun C4 e bakma firsatim oldu. SXPK tek kelime ile harika ama dizel dusundugum icin alamiyorum.

      Normal C4 de cok hosuma gitti. Insan yakindan gorup incelediginde daha da bi hosuna gidiyor. Sadece surucu koltugu birac dar gibi geldi ama insan icine oturunca koltuk biraz siki gibi dursa da insani sariyor, her tarafina hakim hissediyorsunuz kendinizi. Sadece yol bilgisayari pixelli duzgun bir ekran olabilirdi ve mp3 calar filan hos olurdu.

      Fiyat konusu biraz hayal kirikligi oldu cunku pesin odemede herhangi bir indirimleri yok ne yazik ki. metalik boya ile 38 milyar dedi, park pilotu taktirilabiliyor fakat onu da extra olarak ekledi. Ama istedigim zumrut kirmizisi mevcut bu iyi bir gelisme...

      Bakalim yarin focus icin bir daha konusucam ne olucak merak ediyorum...


      Peşin ödemede indirim yapıyorlar. Ben 2 milyara yakın indirim aldım. Mutlaka ve mutlaka yapıyolar. Bi kaç bayi ile görüşün ve mümkünse "Diğeri şu fiyatı verdi sen ne veriyosun?" şeklinde konuşun. 38 dediğiniz aracı 36 milyara alırsınız. Başta kemküm ediyolar ama mutlaka fiyat düşüyorlar.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pacemaker -- 2 Aralık 2005, 3:40:20 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      351 Mesaj
      02 Aralık 2005 09:15:24
      hocam hayırlı olsun benim derdim yakıt keşke demek istemiyorum ama disell düşünsen daha iyi olur gibime geliyordu neyse kazasız belasız binersin inşallah


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      623 Mesaj
      02 Aralık 2005 13:50:57
      quote:

      Orjinalden alıntı: pacemaker


      Alıntıları Göster



      Peşin ödemede indirim yapıyorlar. Ben 2 milyara yakın indirim aldım. Mutlaka ve mutlaka yapıyolar. Bi kaç bayi ile görüşün ve mümkünse "Diğeri şu fiyatı verdi sen ne veriyosun?" şeklinde konuşun. 38 dediğiniz aracı 36 milyara alırsınız. Başta kemküm ediyolar ama mutlaka fiyat düşüyorlar.


      Tesekkur ederim icime su serptiniz. Adam biz liste fiyatindan calisiriz dedi ve sadece metalik boya uzerinden 400 milyon indirdi .

      Baska bayilere bakicam bakmasina da Ankarada tek bit bayi var ne yazik ki. Telefon edip konusabilecegim bayi var mi? Bir de araligin son haftasini mi beklemeliyim?



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      03 Aralık 2005 00:56:16
      hocam tam hangi model için 38 milyar fiyat verdiler?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      623 Mesaj
      03 Aralık 2005 01:34:19
      quote:

      Orjinalden alıntı: vasago

      hocam tam hangi model için 38 milyar fiyat verdiler?


      C4 110BG HDI icin. Metalik boya dahil.


      _____________________________

    • Yarbay
      2986 Mesaj
      03 Aralık 2005 09:06:17
      Arkadaşlar bu C4'ün parfümlerinden aldınız mı? Fiyat nedir?
      Servisten mi temin ediliyor yoksa piyasada satılıyor mu.


      _____________________________

    • Çavuş
      49 Mesaj
      03 Aralık 2005 11:28:54
      Aracı teslim alırken bana şu an parfüm yok gelince seni arayacağız dediler.1 tane arabaya takıyorlarmış 3 tanede yedek veriyorlarmış.
      quote:

      Orjinalden alıntı: C4_1400

      Arkadaşlar bu C4'ün parfümlerinden aldınız mı? Fiyat nedir?
      Servisten mi temin ediliyor yoksa piyasada satılıyor mu.




      _____________________________

      KOCAELİSPOR'A 1.LİG YOLUNDA BAŞARILAR
    • Yarbay
      2986 Mesaj
      03 Aralık 2005 11:55:26
      ben alırken 3 kartuş ile teslim aldım .8 ayda bitti.

      büyük olasılıkla servisten gidip alacağım ama alternatif arıyorum.





      _____________________________

    • Onbaşı
      38 Mesaj
      03 Aralık 2005 18:06:37

      quote:

      Orjinalden alıntı: RedLabel


      Alıntıları Göster



      Tesekkur ederim icime su serptiniz. Adam biz liste fiyatindan calisiriz dedi ve sadece metalik boya uzerinden 400 milyon indirdi .

      Baska bayilere bakicam bakmasina da Ankarada tek bit bayi var ne yazik ki. Telefon edip konusabilecegim bayi var mi? Bir de araligin son haftasini mi beklemeliyim?



      Citroen'in sitesinden İstanbul bayilerinin telefonlarına ulaşabilirsiniz. Sanırım 2 milyarlık bir fark için İstanbul'dan almaya değer. Kozyatağı ve Maltepe bayileriyle görüşmenizi öneririm. Bana en düşük fiyatları onlar werdiler. Aracın liste fiyatından 2 milyar falan aşağı söyleyin. "Karar verdiğinizi işin sadece son fiyata kaldığını söyleyin. Bana 36 milyar son fiyat verdiler ama sizin bayinizi çok övüyorlar eğer aynı fiyatı verirseniz sizden alıcam , son fiyat nedir?" falan derseniz kesin düşüyorlar. En azından ben de işe yaradı.

      Bence aralığın son haftasını beklemenize gerek yok. Birşey değişeceğini sanmıyorum. Birde ellerinde istediğiniz renk ve model araç bulunmayabilir son hafta.


      _____________________________

    • Onbaşı
      38 Mesaj
      03 Aralık 2005 18:11:26

      quote:

      Orjinalden alıntı: C4_1400

      Arkadaşlar bu C4'ün parfümlerinden aldınız mı? Fiyat nedir?
      Servisten mi temin ediliyor yoksa piyasada satılıyor mu.


      Servisten alınıyor. Ben dün sordum. Fiyat konusunda malesef bilgim yok.


      _____________________________

    • Onbaşı
      38 Mesaj
      03 Aralık 2005 18:19:15
      Bu arada sonunda aracımı dün akşam teslim alabildim. Halen daha kasko problemini çözemediğim için aracı sadece bayiden eve 5 dk.lık bir mesafede kullanabildim. Kaskoyu yapan bayanın primleri yanlış hesaplamasından kaynaklanan bir problem oldu cuma günü. Tekrar faks çekildi bilmemne derken , kasko oldumu olmadımı teyit alamadan mesaileri bitti. Ordaki kızın beceriksizliği yüzünden bir heves aldığım aracı kullanamıyorum. Cesaret edemiyorum daha doğrusu kaskosuz kullanmaya. Pazartesi kısmetse...

      İlk eleştirimi de yapayım. Aracın el kitabı gerçekten çok kötü. Ya kötü hazırlanmış , yada tahminimce çok kötü çeviri yapılması nedeniyle bu kötü intibayı bırakıyor. Karmakarışık bir el kitabı. Bir heves aldım elime okumak için , sıkıldım bıraktım sonra.

      Bu segmentte bir araç almak isteyenlere C4'ü şiddetle tavsiye ediyorum. Bambaşka bir araç gerçekten. Eğer severseniz gerçekten çok seveceksiniz. İnsanın içinde öylece oturası geliyor. Aracı biraz daha kullandıktan sonra daha detaylı yorumlarımı yapacağım...

      Hayır dileklerini ileten herkese teşekkür ederim. Hepimize kazasız belasız günler olsun.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pacemaker -- 3 Aralık 2005, 18:21:49 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      623 Mesaj
      03 Aralık 2005 22:58:41
      quote:

      Orjinalden alıntı: pacemaker



      Alıntıları Göster



      Citroen'in sitesinden İstanbul bayilerinin telefonlarına ulaşabilirsiniz. Sanırım 2 milyarlık bir fark için İstanbul'dan almaya değer. Kozyatağı ve Maltepe bayileriyle görüşmenizi öneririm. Bana en düşük fiyatları onlar werdiler. Aracın liste fiyatından 2 milyar falan aşağı söyleyin. "Karar verdiğinizi işin sadece son fiyata kaldığını söyleyin. Bana 36 milyar son fiyat verdiler ama sizin bayinizi çok övüyorlar eğer aynı fiyatı verirseniz sizden alıcam , son fiyat nedir?" falan derseniz kesin düşüyorlar. En azından ben de işe yaradı.

      Bence aralığın son haftasını beklemenize gerek yok. Birşey değişeceğini sanmıyorum. Birde ellerinde istediğiniz renk ve model araç bulunmayabilir son hafta.



      Pacemaker oncelikle hayirli olsun mutlu gunlerde kazasiz belasiz kullanirsin umarim.

      Bu Ankarada her fiyat sorusum ayri bir olay yani cildirmak uzereyim. Senin dedigini son olarak yapip bastiricam fiyati vericem. Bayiler nedense fiyat vermekten cekiniyorlar. Ben de dedigini yapip pesin 36 veriyorum veriyor musun diycem olmazsa da olmaz


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      04 Aralık 2005 08:25:25
      2. el, 10.000 km de kırmızı C4 için 32 milyar fiyat isteniyor. 30-31 gibi bir rakama alabileceğimi düşünüyorum. C4 konusunda yazılanları okudum; fakat Kırmızı rengin önerilmediğini gördüm. Neden kırmızının satışının zor olduğunu belirtirseniz sevinirim.


      _____________________________

      Saygılarımla
    • Çavuş
      49 Mesaj
      04 Aralık 2005 22:17:02
      Satışını bilemem ama kırmızı C4 e gayet güzel gidiyor.
      quote:

      Orjinalden alıntı: samoski

      2. el, 10.000 km de kırmızı C4 için 32 milyar fiyat isteniyor. 30-31 gibi bir rakama alabileceğimi düşünüyorum. C4 konusunda yazılanları okudum; fakat Kırmızı rengin önerilmediğini gördüm. Neden kırmızının satışının zor olduğunu belirtirseniz sevinirim.




      _____________________________

      KOCAELİSPOR'A 1.LİG YOLUNDA BAŞARILAR
    • Yarbay
      2054 Mesaj
      04 Aralık 2005 22:27:21
      Fiyat normal....Sanırım 1.6 Benzinli SXPK .....Benim C4 yakıştırdıımm renklerden biri de Kırmızı
      Çok hoş duruo....Gerçi kahverengi bile yakışır :p


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      306 Mesaj
      06 Aralık 2005 13:54:24
      C4 SXPK 1.6İ

      32.249



      _____________________________

    • Yarbay
      2986 Mesaj
      06 Aralık 2005 14:45:59
      iyice ucuzladı. 1,4 ü 27.990 olmuş.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      306 Mesaj
      06 Aralık 2005 15:14:40
      Aradım Citroen i biton fırça attım. Tabi ilk ben değilmişim anladım. Adamlar da şokta. İstanbul merkezden gelen bu yeni gelişmenin kısa süreli ve stoklarla sınırlı olduğunu söylüyor, Ocak ayı itibarı ile fiyatların artacağını söylüyorlar. Ve onlarda bu duruma inanamadıklarını belirtiyorlar.
      Şu anda satışlar inanılmaz patlamış ve ellerinde pek fazla model kalmamış.
      Ben aracı 36 küsür bir fiyata almıştım ama şu anda 35.000 ytl... Kesinlikle kaçırılmaması gereken bir fırsat bu.. Müthiş...

      quote:

      Orjinalden alıntı: C4_1400

      iyice ucuzladı. 1,4 ü 27.990 olmuş.




      _____________________________

    • Onbaşı
      38 Mesaj
      06 Aralık 2005 15:16:47
      Way way way... İyice düşmüş. 1 haftayla kaçırdım yeni fiyatları :) Sağlık olsun diyeceğiz ne diyeceğiz artık. Gerçi yeni kampanyadaki fiyatından bile daha düşük bir fiyata almıştım. Heralde yeni kampanyayı yaptıktan sonrada eskisi kadar indirim yapmazlar :) En azından öyle teselli ediyorum kendimi.


      _____________________________

    • Yarbay
      2986 Mesaj
      06 Aralık 2005 15:30:07
      ben 8 ay önce 1,4 ü 30.500 e almıştım. 2.500 zarardayım yani.
      insan kazıklanmış hissediyor kendini.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      375 Mesaj
      06 Aralık 2005 15:41:48
      siteye ilk kez girdim.
      herkese MERHABA...

      Arkadaşlar, Citroen bizi kandırdı. Baksana fiyatlar epeyce düşmüş. 2 ay önce C4 1,4 31,000 ytl aldık. Şuan 27,990 ytl.'ye düşmüş... nasıl oluyor böyle yaaa diğer araçlar citroen kadar fiyat düşmüyor ki. 2. el değeri kaybediyoruz. demek ki Citroen kalitesi düşük olduğunu düşünmekteyim. İnanın arkadaşlar fiyatlar daha da düşecek...


      _____________________________

    • Yarbay
      2986 Mesaj
      06 Aralık 2005 16:04:04
      bu fiyat düşürme sadece citroende yok arkadaşım. diğer firmalardada var. citroene özgü değil. sende arabayı kullanıyorsun. kaliteli olup olmadığını kullanırken anlarsın. fiyat düşürdü diye araba kalitesiz olmaz. fiyatı artsaydı arabanın kalitesi mi artacaktı. aynı fiyat düşüşü fordta da var. ozaman oda kalitesiz.




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      306 Mesaj
      06 Aralık 2005 16:25:17
      Kesinlikle haklısın.. Bu çok yanlış bir düşünce... Golf te fiyat düşürdü audi de toyota da... bir tek opelde düşüş yok oda şimdilik.. Daha Aralık ayının bitmesine 3 haftadan fazla var. Ne olacağını kimse bilemez... Her yıl aynı şey tüm araçlarda yaşanır. Ellerinde kalanları eritme politikası.. Başka alternatifleri yok zaten. Bu araçların kalitesini göstermez. Öyle olsa bütün arabalar Kasım aynın sonunda kalitesiz üretiliyor demek olurdu... Ha bide şunuda düşünmek gerek.. Ben aracı aldığımda, istediğim özellikte bir tek C4 vardı, cam tavan benzinli sxpk + extra + gümüş gri... İyikide almışım. Şu an bu araç yok mesela.. Ve yeni geleceklerinde fiyatlarının bu seviyelerde de olacağını hiç sanmıyorum. Bir ara VW golf almaya niyetlenmiştim ama sonra forumdada belirttiğim sebeplerden dolayı vazgeçtim. Onu alsaydım aynı şekilde ondada en az 1,5 milyar kaybım olacaktı. Aslında buna kayıp filan denmez. Almışsın bir kere.. Neyin tartışmasını yapıyoruzki... Ama insanın içinede oturmuyor değil doğrusu. Bütün bunlara kısmet deniyor.. Bence olay bundan ibaret..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      623 Mesaj
      06 Aralık 2005 18:55:48
      Arkadaslar kararimi verdim anlasmayi yaptim C4 110HP HDI, yakut kirmizisi arabami aliyorum. Umarim bir sorun cikmazsa bu hafta sonuna dogru arabayi teslim almis olucam. Umarim temiz sorunsuz bir araba olur.

      Bu arada araci Istanbulda KAR otomotivden aliyorum burasi ile ilgili herhangi bir problem yasayan var mi ?


      _____________________________

    • Onbaşı
      38 Mesaj
      Hayırlı olsun Redlabel. Bence çok doğru bir seçim oldu Kazasız belasız , güle güle kullanın inşallah.


      _____________________________

    • Yarbay
      3652 Mesaj
      quote:

      Orjinalden alıntı: RedLabel
      Arkadaslar kararimi verdim anlasmayi yaptim C4 110HP HDI, yakut kirmizisi arabami aliyorum. Umarim bir sorun cikmazsa bu hafta sonuna dogru arabayi teslim almis olucam. Umarim temiz sorunsuz bir araba olur.
      Bu arada araci Istanbulda KAR otomotivden aliyorum burasi ile ilgili herhangi bir problem yasayan var mi ?


      Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanman dileğiyle. Anlaştığın fiyatı yazıp, teslim aldığında resimlerini de eklersen çok seviniriz, kazasız belasız kullanmak nasip olsun.


      _____________________________


      Ford Focus TDCi güncel ortalama yakıt tüketimim :

    • Yarbay
      2986 Mesaj
      redlabel hayırlı olsun. aldığın aracın motoru çok iyi. güle güle kullan.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      306 Mesaj
      redlabel, hayırlısı olsun...

      iyi günlerde kazasız belasız kullanırsın inşallah..

      Eveeet... Bir arkadaşımızı daha, "Araba kullanmaktan çok keyif alanlar" topluluğunun arasına katıyoruz.
      Artık sende bizim gibi C4 ünü gözünün önünden hiç ayırmazsın... Müthiş bağımlılık yapıyor...




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      375 Mesaj
      selam...

      2 ay önce C4 1,4 metanik kül grisi ile A. Jant 31bin Ytl. aldım.
      İyi ki Peugeot 307 ve Astrayı tercih etmemiştim... Aracımı kullanmaktan keyif alıyorum. Aracım iç dizaynı çok güzel ve Dış tasarımı MÜKEMMEL!. konfor ise Çok rahat ve kullanışlı, yol tutuşu virajlarda Mükemmel. fren sistemi çok iyi. konfor ise çok rahat ve kullanışlı. Aracı kullanırken her yönüyle çok keyif alıyorum.
      Digital Göstergeleri çok begeniyorum tasarım harika, şimdiye kadar rastlamadığım digital gösterge sistemi çok güzel ve mükemmel ...
      herkese şiddetle tavsiye ediyorum!
      C4 alanlara hiç pişman olmayacak...

      Arkadaşlar, C4 sahiplere soruyorum...
      Kaç km'de bakıma gidiyorsunuz?
      aracım ilk 1500 km'de bakıma götüreceğim. Bakıma götürürken ilave olarak kol dayanıklığı ve park sistemi taktırabiliyor mu?



      _____________________________

    • Binbaşı
      1848 Mesaj
      yaa biz arabayı değiştirirken çok söledim babama C4 alalım diye ama bi türlü kandıramadım gitti citroen picasso aldı. gerçi picasso dan memluımuz ama ne biliim.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1848 Mesaj

      quote:

      Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL


      Alıntıları Göster



      Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanman dileğiyle. Anlaştığın fiyatı yazıp, teslim aldığında resimlerini de eklersen çok seviniriz, kazasız belasız kullanmak nasip olsun.




      _____________________________

    • Yarbay
      2054 Mesaj
      quote:

      Orjinalden alıntı: yavuzhan26

      selam...

      2 ay önce C4 1,4 metanik kül grisi ile A. Jant 31bin Ytl. aldım.
      İyi ki Peugeot 307 ve Astrayı tercih etmemiştim... Aracımı kullanmaktan keyif alıyorum. Aracım iç dizaynı çok güzel ve Dış tasarımı MÜKEMMEL!. konfor ise Çok rahat ve kullanışlı, yol tutuşu virajlarda Mükemmel. fren sistemi çok iyi. konfor ise çok rahat ve kullanışlı. Aracı kullanırken her yönüyle çok keyif alıyorum.
      Digital Göstergeleri çok begeniyorum tasarım harika, şimdiye kadar rastlamadığım digital gösterge sistemi çok güzel ve mükemmel ...
      herkese şiddetle tavsiye ediyorum!
      C4 alanlara hiç pişman olmayacak...

      Arkadaşlar, C4 sahiplere soruyorum...
      Kaç km'de bakıma gidiyorsunuz?
      aracım ilk 1500 km'de bakıma götüreceğim. Bakıma götürürken ilave olarak kol dayanıklığı ve park sistemi taktırabiliyor mu?


      Evet taktırabiliruz....15000 de bir bakıma gidio.....Zaten Dijital göstergede yazıo....İlk kontağı çevirdiğinde servise gitmesi için kaç KM kaldığını falan
      Taktırırsan fiyatları yazarsan ii olur....



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qr_bugra -- 7 Aralık 2005, 22:13:05 >
      _____________________________

Sayfa:   <<     < önceki   1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10   sonraki >     >>
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Citroen >> ***CITROËN C4, Tek kelimeyle - MÜKEMMEL***
Sayfaya Git:
Sayfa:
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.