- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Gürcistandan Araba Almak
Bu konudaki kullanıcılar:
 
22
Cevap
3
Favori
40661
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


1080 Mesaj
30 Temmuz 2010; 17:09:55 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Arkadaşlar önceden 6 ayda bir giriş çıkış yapmak gerekiyordu.
Sonra bunu 6 ay burada, 6 ay orada kalacak şeklinde değiştirdiler.
Şimdilerde ise (tam emin olmamakla birlikte) 6 ayda bir başkasının üzerine çevirerek kullanabiliyoruz gibi laflar duydum tanıdıklardan.

Yani ben gidiyorum Batuma, bir araba alıyorum üzerime, 6 ay sonra bu arabayı yine Batumda başka bir arkadaşımın üzerine yapıyorum. Sonra yine benim üzerime böyle gidiyor.

Bu işler nasıl oluyor, bilgisi olan var mı?
_____________________________



1219 Mesaj
30 Temmuz 2010; 18:00:41 

hiç uğraşma türkiyeden al kafan ağrımasın.
_____________________________



833 Mesaj
31 Temmuz 2010; 19:41:11 

Aracı gürcülerden almak kolay da kolay olmasına ondan sonrası çok zor.

Aldığınız aracın vergisi tek kalemde çıkarılmıyor. Arabanın tek tek her parçasına vergi konuluyor. Yaklaşık olarak Türkiyedeki fiyatın %30'u civarında vergi veriyorsunuz diye biliyorum.

Ondan sonra araça plaka çıkarılacak, git gel bir dünya yol masrafı verilecek. 6 ay orada 6 ay burada kalınacak.

Yabancı uyruklu iseniz ( çifte vatandaşlık kabul edilmiyor ) turing teminatı ödeyerek aracı istediğiniz kadar türkiyede tutma hakkınız var. Benim şuanda bu hakkım var ancak 2 ay sonra bitecek gibi :)

EN detaylı bilgiyi http://www.turing.org.tr/tr/burolar.asp adresinden alırsınız.
_____________________________

http://www.vps.com.tr VPS Adresinden alınır |||||||| http://www.hostavrupa.net


 
16 Mesaj
30 Ağustos 2010; 0:20:15 

3 ay şeklinde olanı da duyduğuma göre.
Oradan bir gürcü adına alıp ve onun vekelatnamesiyle Türkiye de kullanabiliyormuşuz.Ve her 3 ayda da gidip 3 gün kalmamız gerekiyormuş.
Ancak güvenilir Gürcüyü nereden bulacağız esas önemli sorun bu.
_____________________________



2569 Mesaj
30 Ağustos 2010; 12:45:27 

araç kimin üzerine ise onun kullanması gerekiyor.başka birinin kullanması durumunda ağır para cezası var.
_____________________________

Kula kulluk edene yazıklar olsun



 
3 Mesaj
1 Kasım 2010; 22:34:20 

Gençler gürcistandan araba almak kolaydır ama saglam bırısı lazım.Saglam bır gürcü insanı bulduk diyelım gıderız bır galıye arabayı seçtik diyelim gürcünün üzerine yaptık arabayı.Üzerine arabayı yaptıgımız kişiden vekalet alıcak:Örnek: Ben ...... bu aracı ürkiyede ..... isimli kisinin kullanmasına ızın veriyorum imza btti gıt ıstedıgın yere ama söyle bıse var her 6 ayda bı gucıstana gırmek zorundasın hadı kolay gelın
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



1080 Mesaj
2 Kasım 2010; 9:11:35 

6 Ayda bir de o Gürcü, arabayı başkasına satması gerekiyor. Her alış satışta 85 dolar gidiyormuş..
_____________________________



 
2 Mesaj
27 Haziran 2014; 20:25:44 

ramazan bey vekaletname ile 3 ayda birmi altı ay demişiniz 6 ay olduğuna eminmisin ben 3 ay biliyorum @ramazan5355
_____________________________



12440 Mesaj
27 Haziran 2014; 20:38:52 

Bir gürcü karı-koca bulsanız bile olmuyor.Siz bir karı-koca gürcü bulacaksınız ama sizinli aynı araçtan sahip olan sonra o iki aracı 6 ay değişmeli kullanacaksınız.

Mesela yakın tanıdğınız varsa karı koca gürcü.Bir X5 leri var sizde Q7 istiyorsunuz.Kocasının üstüne X5 olsun sizde Q7 alın sonra adamın eşinin üstüne yapın.

Sonra 6 ay X5 kullanın sonra gidin Q7'yi onlara bırakın X5'i alın.

Tabi karı-koca bunu kabul edecek o var.
_____________________________

Automobilista Efsanesi Bitti... Hoşçakalın !


6269 Mesaj
27 Haziran 2014; 21:21:03 

konu hortlamış ama yazayım yine de,

paşam garage bu işi ticarete dökmüş supra - cabrio 350z falan satıyorlar. türk vatandaşları da alabilir ama 6 ayda 1 girip çıkmak zorunda diyor.

ama sanırım böyle değil bir çok yerde bir araba türkiyede en fazla 6 ay kalabilir yazıyor, eğer türk vatandaşı olarak bir araba alabiliyorsam oradan ve türkiye de süresiz kullanabileceksem 6 ay giriş çıkış yapmak benim için sorun olmazdı valla, var mı güncel bilgisi olan ?
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

laubalilikten hoşlanmam. ciddiyeti severim, disipline hayranım.


455 Mesaj
28 Haziran 2014; 0:45:16 

Arkadaşlar bende sınır kapısında yaşan birey olarak sizleri bilgilendiriyim. Eğer gürcistandan araç almak istiyorsanız en garanti yolu, batumda gidersiniz bir türk galericiye ordan arabınızı alırsınız. 6 ay kullandıktan sonra aldığınız fiyata (yada biraz daha düşük olabilir) tekrar galericiye satarsınız. Tekrar başka bi araba alarak 6 ay daha kullanırsınız. Bunda bir sorun yok ama esas sorun şu galerici ne kadar güvenilir? İşin en sıkıntı yönü burası işte. Galerici dükkanı kapıyıp iflas ederse arabanız içerde kalır başka bir yere satmak zorunda kalırsınız tabi o arabanın gürcü sahibi yamuk yapmazsa
imla için kusura bakmayın



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alper08 -- 28 Haziran 2014; 0:46:45 >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



3268 Mesaj
28 Haziran 2014; 0:46:32 

araba almak için ne işlerle uğraşıyoruz
_____________________________

MAZDA RX8


3268 Mesaj
28 Haziran 2014; 0:47:47 

farklı galericiye satsak ne gibi eksileri olabilir ki ?
_____________________________

MAZDA RX8


455 Mesaj
28 Haziran 2014; 1:19:22 

İşte o konuda bilgim yok ama sonuçta ordaki galericide bir gürcünün adına alıyor arabayı. Başka bir galericiye satarken arabanın sahibi olan gürcünün arıza çıkarmaması lazım. En iyi hiç bu işlere bulaşmamak çok sıkıntılı işler riske atmaya gerek yok bu tür konuları.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alper08 -- 28 Haziran 2014; 1:19:42 >
_____________________________



 
363 Mesaj
28 Haziran 2014; 1:45:14 

bi tanıdığım 15.000 tl ye e270 cdi aldı. Kendisi pek tekin bir insan değil. aynı araç burada 4-5 katı fiyata satılıyodur.
_____________________________



 
2 Mesaj
6 Temmuz 2014; 19:53:54 

Selam alper kardeşim ben yaklaşik 20 gun önce tiliste guvenilir gurcu arkadasimin adina araba aldim bana vekalet verdi arabayida kendisi cikardi bana cunki gunum yetmiyordu kafami karistiran birsey oldu arabanin sigortasi yoktu neyseki gumrukte sigortayi yaptik suresi 92 gun yazilmis sigortanin acaba 3 aymı kalmamiz lazim yoksa 6 ay kalacaz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Eylül 2014; 10:24:22 

quote:

Orijinalden alıntı: r0x

konu hortlamış ama yazayım yine de,

paşam garage bu işi ticarete dökmüş supra - cabrio 350z falan satıyorlar. türk vatandaşları da alabilir ama 6 ayda 1 girip çıkmak zorunda diyor.

ama sanırım böyle değil bir çok yerde bir araba türkiyede en fazla 6 ay kalabilir yazıyor, eğer türk vatandaşı olarak bir araba alabiliyorsam oradan ve türkiye de süresiz kullanabileceksem 6 ay giriş çıkış yapmak benim için sorun olmazdı valla, var mı güncel bilgisi olan ?

http://www.sahibinden.c...0000-tl-170836276/detay


burdada adam öe yazmış net bilgi yokmu.

girip çıkmak bana yetmez gibi geliyor. orda satıp tekrar alıcaz sanırım.

bazı araçlarda 3 kat fiyat farkı var .ben 6 ay değil 3 ayda bir girer çıkarım aynı paraya gelse dahi gezmiş olurum.


evet kesin bilgi verecek arkadaşlar konuya lütfen.
Buna gelen 1 yanıtı gör.


192 Mesaj
11 Ekim 2014; 4:12:36 

quote:

Orijinalden alıntı: oğuzhan kayar


http://www.sahibinden.c...0000-tl-170836276/detay


burdada adam öe yazmış net bilgi yokmu.

girip çıkmak bana yetmez gibi geliyor. orda satıp tekrar alıcaz sanırım.

bazı araçlarda 3 kat fiyat farkı var .ben 6 ay değil 3 ayda bir girer çıkarım aynı paraya gelse dahi gezmiş olurum.


evet kesin bilgi verecek arkadaşlar konuya lütfen.

Dostum kimi kişiler işin p.çi oldukları için kafa karışıklığı yaratıp sanki bu işlem zormuş gibi söyleyip araya bir takım aracı sokarak ( kendileri yada emsalleri) kendi kazançlarını elde ediyorlar..

Bu iş kolay arabayla mı gidiyorsun uçakla mı gidiyorsun artık bi şekilde kimliğini gösterip gürcistana giriyorsun.. Bu seyahatine tek gitme derim yanında oraları bilen birisi olsun..

Geziyorsun dolaşıyorsun içerisinde 2 tane 3 tane araba olan değil 20-30 tane araba olan bir galeriye giriyorsun. Beğeniyorsun ve onlar sana vekil tayin ediyorlar.

Bu vekil aslında senin aracını üzerine aldığın gürcü vatandaşı. Adamla oranın noterine gidiyorsun ve sana söyledikleri gibi vekalet veriyor.

...... kişisinin ..... aracını Türkiye Sınırları dahilinde kullanmasına falan filan alıyorsun vekaletnameyi.

O gürcü vatandaşı aracı Türkiye'ye sokuyor tabi bu sırada kapıdan giriş çıkıştı sigotasıydı bunları o Türkiye sınırına soktuğu zaman KENDİSİ yaptırıyor. Siz Değil..!

Daha sonra arkadaşa 3-5 bişeyler veriyorsunuz yani bu zahmetine karşılık ve siz aracını 6 ay boyunca Kullanabiliyorsunuz.

6 ay dolmak üzereyken depoyu doldurup koyuluyorsunuz Gürcistan yollarına.. Aracın üzerine olduğu kişiyle irtibata geçiyorsunuz.

O Türkiye'ye Tekrar giriş yapıyor. Aracın başına o geçiyor siz yanına oturuyorsunuz ve Gürcistan'a giriyorsunuz.

Bazı kişilerin tavsiyeleri doğrultusunda (2 tane araba alıcan 6 ay birini 6 ay birini) yapmak size kalmış.. Aynı aracı Tekrar Türkiye sınırına 6 ay içerisinde sokamıyorsunuz.

Bunun yerine aracınızı gittiğinizde Zaten ucuza aldınız 5000 dolar aşşasına bile verseniz sizin

yararınıza çünkü elden çıkartıp başka bir araç alıp Tekrardan aynı Prosedürü uygulayarak Araç getirebilirsiniz. Siz aracı kendi üstünüze almadığınız için araç kotası size uygulanmıyor.

Bu kez başka bir vekil tayin olunması lazım. Yani 2 araç almak yerine 2 farklı kişi bulmak bence daha mantıklı..

Kıssadan Hisse bu işlemler konuşulduğu kadar Zor değil sadece kendinize güvenin ve yola koyulun. En kötü ihtimalle 2-3 günlük bir gürcistan tatili yapıp eliniz boş dönersiniz :)
_____________________________

-Asus V formula Z--AMD FX 8350 4.5 ghz-Sapphire R9 290 Trix OC-RAM -Corsair Vengeance 16 Gb 1600Mhz-Liquid COOLING - Zalman LQ310-Kingston 120GB SSD-Toshiba 1TB HDD-Zalman Z11+


204 Mesaj
12 Ekim 2014; 23:33:41 

Ata toprağım Batum :D arkadasin dedigi gibi daha onceden gir cik oluyordu ama tabi bizim Turkler herseyde oldugu gibi bunuda kisitladi 6ay kalabilir 6ay sonunda aracin Tr den cikis yapmasi lazim ve ayni araci tekrar sokamazsiniz.
Ama gidip Gurcistanda aracin plakasini degistirip sokulur mu bi sormak lazim :D



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



120 Mesaj
15 Haziran 2015; 23:41:58 

quote:

Orijinalden alıntı: mertinan23

Arkadaşlar Batum hakkında birçok şey söyleniyor polis problemi var, alem problemi var vs vs bunlara aldanmayın bu heryerde aynı insan kalkıp bilmediği biryere cahil insanmışçasına giderse tabiri cayizse sömürülmeye mahkumdur . Aslen İstanbulluyum 2 senedir Batumda iş yapıyorum restoranım ve günlük kiraya verdiğim dairelerim var . Eğer Batuma gidiyorsanız otelleri tercih etmeyin polis problemi oluyor . Disco açısındanda her discoya gitmeyin ve bilen biri yanınızda her zaman olsun bunların yanında kendi arabanızla gelmeyin en azından rahat olursunuz eğer Batum’a gelme niyetindeyseniz bana ulaşabilirsiniz her türlü tavsiye yardım rehberlik vs çekinmeden bana ulaşabilirsiniz . Mesaj için watsapp:05374371718 . telefon numaram : +995555249250 Ben Mert .

Eyvallah hocam. Güzel dedin. Yolum düşerse bi çayını içerim inşallah
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



2002 Mesaj
16 Haziran 2015; 0:49:23 

quote:

Orijinalden alıntı: Eski Kitap Mağazası


Eyvallah hocam. Güzel dedin. Yolum düşerse bi çayını içerim inşallah

Böbrek.avi
_____________________________


Yaş 18
BİR DAMLA KAN BİR CAN DEMEKTİR www.turkiyekanbankasi.com
BİR DAMLA KAN BİR CAN DEMEKTİR https://twitter.com/trkykanbankasi
BİR DAMLA KAN BİR CAN DEMEKTİR https://www.facebook.com/groups/turkiyekanbankasi/


376 Mesaj
24 Haziran 2015; 16:47:33 

Tr girişte 3 bin dolar veriyosun sadece. Onun dışında 11 ayda bir giriş yapıp plaka değiştiriyosun onun masrafı ise 150 dolar
_____________________________


BOSS


 
5 Mesaj
2 Eylül 2016; 1:08:45 

GÜRCİSTAN'DAN ARAÇ ALMAK İSTEYENLER !!!!!!!

Merhaba arkadaşlar , her kafadan farklı sesler , serzenişler , çok bilmişlikler hepsini unutun . Birinci ağızdan sizlere Gürcistandan araç almanın yasal olan ve olmayan yönlerini belirticem . 8 yıldır Gürcistan Batumda profesyonel olarak tatil koçluğu yapmaktayım yani işim rehberlikten öte psikologluk.

Gelelim önce vekalet muhabbetine ; Abi vekaletli araç diye bir şey artık kalmadı . Türkiye şuanda ruhsat sanamı ait değilmi sadece buna bakıyo , bu doğrultuda da Gürcistandan aldığın aracın ruhsatta sana ait olması gerekiyor .

Ve gelelim Gürcistana ; Gürcistan yaklaşık 20 yıldır , Türkiyede yakalanması olan vs adam öldürmüş , kardeşini yaralamış , hırsızlık yapmış vs dolandırmış insanların hapse girmemek için bulunduğu sığınak bölge . Batuma gerek tatile gelen gerekse araç almaya gelen arkadaşlarım da bu doğrultu da çarpılıp çarpıldıktan sonra benimle iletişime geçiyorlar . Ya arkadaş her yerde harıl harıl yazıyor , Gürcistanda Türklere güvenme . Ama yok milletimiz o kadar aç gözlü ve bu talep doğrultusunda o kadar kör ki 2 3 tane adamın facebook sayfası açıp '' hayırlı olsun ahmet beye araba sattık '' tezgahlarına inanıp koyuluyor yollara . Lafım meclisten dışarı , doğru yapan varmı var , yasallığa uyduran varmı var ama % 20 . O yüzden o kadar uyarıya rağmen kimse kimseyi dinlemeyip kendi kafasına göre yapıp daha sonra bana ulaşıp '' ya abi beni dolandırdılar '' . Yaw kardeşim , oğlun gelse yanına dese ki '' baba 20 lira versene '' o parayı versende bir fırça kayarsın . Ama bizim akıllı milletimiz , Gürcistanın yalaka kesimine yakalanıp '' tamam abim yaparız abim , sen bana bırak abim , problem yok abim , hallederiz abim '' lere inanıp parasını hiçmişçesine ortaya koyup patlıyor .

Kimseyi yadırgamak istemiyorum da demiyorum , herkesi yadırgıyorum abi , herkeste akıl var fikir var .

Yurt dışından Türkiyeye araba sokabilmeniz için yasal şart '' son 1 yılda 180 gün ikamettir '' . Ama Gürcistan ekonomisinin çoğunu fuhuştan sağladığı için parayla açamayacağınız kapı yok . Çünkü herkes ekmek yiyor , şeffaf olalım . Bu doğrultuda da Türkiyenin neredeyse 3te 1 fiyatına araçları gelip Gürcistandan alıp Türkiyeye sokmak umuduyla bakın abartmıyorum 1 günde yaklaşık 2000 Türk bu yollara başvuruyor . Ama kaçı dolandırılıyor bunun istatistiği hiçbir yerde yok .Sözde galerici adama güveni veriyor '' bak benim ne kadar arabam var , ben böyle birşey yaparmıyım '' vs vs . Bizim garip Türk bilmiyor ki araçlar başkasının , milleti dolandırıp aldırdığı daha sonra arabayı çıkartamıyoruz abi dediği araçlar . Her galerici mi böyle , şansınıza kalmış .

Şimdi bana çok akıllı arkadaşlar içinden söylüyodur . Sen ne yapıyorsun reklammı ?

Abi benim işim belli adım belli kimliğim belli . 8 yıldır batumdayım . İlk 2 yılım araştırmak ve alem yapmakla sonraki 2 yılda olumsuzluklara karşı kurduğum rehberlik sisteminde kazandığım bütçelere dayalı , son 4 yıldır da asıl mesleğim olan casino menejerliği ama artık o kadar sıkıldım ki gelen mesaj ve şikayetlerden , acıyorum abi giden paranıza gerçekten acıyorum , siz mağdurken adamlar aşık atıyo alemlerde gecelerde ve içlerinde en ufak bir vicdan azabı yok . Yedirmeyin kendinizi . Gürcistandan Türkiyeye araç gidiyor mu gidiyor yalan yok hem yasal hem değil . Çünkü olay yasal değil ama yapılan işlemden sonra herşey yasal . Türkiyenin size ne hesap sormaya ne de orda burda yazan olumsuzluklar gibi arabanızı bağlamaya hakkı yok . Çünkü aranan şart şu ; araç senin üstüne mi ? , Gürcistanda aracın asıl sahibi senmisin ? , sigorta poliçesi 6 ayın sonunda senin üstünemi ? .

Umarım yararlı bilgiler verebilmişimdir . Gürcistan casino , rehberlik , organizasyon ve araç konusunda daha fazla bilgi sahibi olmak için whatsapp +995 593 41 09 79

_____________________________

Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR2
1.625