Şimdi Ara

****ALİBABA VE ALİEXPRESS ***** (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.453
Cevap
228
Favori
651.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: konyaninsesi

    Uzun Bir Aradan Sonra Merhaba Arkadaşlar..

    Uzun Uğraşlar Sonunda Nihayet Paramı Geri Aldım...

    Yedirmedim Çinlilere.. Şimdi O Bileziği bir yerlerime takıp çinliye e-postadan fotoğrafını yollamayı düşünüyorum..

    Ama çok uğraştım..

    Siz siz olun asla direk onay vermeyin... Ve Mümküncepaypal ile ödeme yapın.. iptali kolay oluyor..

    Arkadaşlar merhaba ben de yıllardır okyanus ötesi - uluslararası ülkelerden alışveriş yaparım ve hep aliexpress ten uzak durdum keza ioffer dan da uzak dururum

    konyaninsesi
    arkadaşımız öncelikle emekleriniz için teşekkür ederim çok sağolun paylaştığınız bilgiler için

    Dediğim gibi yıllardır alışveriş yaparım ama bankaya pek hiç başvurmadım, bankaya başvurma hakkında nasıl yol izlediniz kısaca bahseder misiniz ?




  • BEN 296 ADET BILEKLIK SIPARIŞI VERMIŞTIM. DHL KARGO ILE YOLLAYACAKLARDI. ANCAK DHL KARGO BANA 100 ADET BILEKLIK YOLLANDIĞINI, ISTANBUL GUMRUĞE GELDIĞINDE HABER VERDI. BENDE ÜRÜNÜN GERİ YOLLANMASINI İSTEDİM ARADA 196 ADET FARK VARDI. SONRA ÜRÜNÜ ŞİKAYET ETTİM. MAL YANLIŞ DIYE. BANA DHL NIN YOLLADIĞI 100 ADETLIK FATURAYI, 100 ADET OLDUĞUNA DAIR BELGELERIYLE BERABER ALIBABAYA YOLLADIM. BANA GELEN MESAJ BURADA, NE DEMEK İSTEDİĞİNİ ANLAMADIM. YARDIMCI OLURMUSUNUZ ?


    We must receive the supplier’s reply within 3 days or we will assume that the dispute has been resolved. Sincerely, Sophy Cao AliExpress Dispute Team

    Dispute Order(#order number#) On Aliexpress

    Dear Customer,



    The current status of your claim <xxxxxx> is " Awaiting the other party's response". Please kindly understand that we need time to collect evidence or suggestions from your supplier for better understanding the situation.

    Please check the claim status in our Complaint Center to get the updated information (http://channel.alibaba.com/complaint) (DO NOT reply this email directly). Please communicate with your supplier by emails or leaving message in your order. And respond on the Complaint Center within 3 days once you receive the reminder email. Both you and the supplier will have the chance to respond to the claim in turns within 3 days, and please pay attention to the email sent from AliExpress which notifies you to respond on the complaint center.



    Please contact us if you have any further questions.

    Thank you for your cooperation!


    Wishing you the very best of business.

    Sincerely,
    Sophy
    AliExpress Dispute Team




  • tablet almayı düşünüyorum.güvenilir satıcı varsa link verebilirmisiniz ??
  • Arkadaşlar gümrük olayı nedir ?
    Elektronik aletler gümrüğe takılmıyor mu ? Bir de burda vergi ödemiyormusunuz ?

    E-bay den veya aliexpress den nasıl okadar ürün alıyor ve gümrüğe takılmıyorsunuz anlamış değilim. Kanunlar değişti de benim mi haberim yok ?
    Eskiden yurtdışından bir t-shirt bile gelse vergisi çıkıyordu.
  • Şurda uygun fiyata sağlam ürünler varsa linklerini verebilirseniz çok iyi olur.
  • Arkadaşlar sakın aliexpress ve alibaba dan alışveriş yapmayın.
    Sahte Tracking numarası verip sizi kandırıyorlar. Ben sahte tracking numarasını farkeder etmez aliexpress te işlem iptali için başvurdum.
    Onların da satıcılardan farkı yok. Paramı iade edin diyorum ama uğraştırıp duruyorlar. Anlayacağınız ne yapsanız boş.
    Benim kaybettiğim rakam azdı. 20 $ bunu başka kişiler aldanmasın diye yazıyorum. Bilginiz olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alamutt

    Arkadaşlar sakın aliexpress ve alibaba dan alışveriş yapmayın.
    Sahte Tracking numarası verip sizi kandırıyorlar. Ben sahte tracking numarasını farkeder etmez aliexpress te işlem iptali için başvurdum.
    Onların da satıcılardan farkı yok. Paramı iade edin diyorum ama uğraştırıp duruyorlar. Anlayacağınız ne yapsanız boş.
    Benim kaybettiğim rakam azdı. 20 $ bunu başka kişiler aldanmasın diye yazıyorum. Bilginiz olsun.

    Bu sahtekarlar her yerde. ebay olsun alibaba olsun o degil paypal disbute bile ise yaramiyor bazen. Allah kani bozuk saticilara dusurmesin bizi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KalemKolik -- 2 Şubat 2012; 22:17:56 >
  • O şans işi değil aslında biz 5 tane 16 gb micro sd kart aldık adamın feedback i yüksekti ve 1500 den fazla alışverişi vardı. Gümrükte takılmaması için de kitabın içine koydurup gönderdik sorunsuz bir şekilde geldi yani kısaca satıcı bulman lazım
  • Tamam doğru söylüyorsunuz da aliexpress neden paramı iade etmemek için bu kadar çırpınıyor. Trackingin yanlış olduğunu kanıtlamama rağmen parami iade etmiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alamutt

    Tamam doğru söylüyorsunuz da aliexpress neden paramı iade etmemek için bu kadar çırpınıyor. Trackingin yanlış olduğunu kanıtlamama rağmen parami iade etmiyorlar.

    Forumda bi arkadaşda sizin durumunuza düşmüştü hemen bankanıza başvurun yazılı dilekçe
  • Bı deneyeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alamutt

    Bı deneyeyim.

    Çin tabanlı sitelerde maalesef böyle olaylar cok oluyor. Genelde işlem sayısı yüksek ve positif feedback alanlarla çalışınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memo95 -- 15 Şubat 2012; 13:21:06 >
  • cuma günü(3 şubat) aliexpressten bir kaç sipariş verdim,99.5 usd.acaba gümrüğe takılır mı?.6 şubat postaya verilmiş.7şubat yola çıkmış,bakalım ne zaman ulaşır.alışveriş yaptığım firmanın 2 yılda 1 negatif feedbackivar.o da önemli bişey değil.güvenilir bir firma heralde(far east electronics)ürünler gelince yorum eklerim.
  • arkadaşlar istediklerim bu sabah geldi.( 12 gün)hepsi çok güzel 99,5 usd gümrüğe takılmadı.hiç sorun yok yani.önemli olan güvenilir firmadan almak.
  • aliexpres te gold üyelik sistemi var satıcının gold olmasına dikkat ederseniz, ödemeyi paypal kabul edip etmediğini sorarsanız ve paypal ödeme yaparsanız,satın alacagınız ürünle ilgili mevzuata bakarsanız,sorunsuz alışveriş yapabilirsiniz.
  • hepsinden alışveriş yaptım ama bir burayı kullanmadım, ben kullanmadıysam gerekli bir yer değil alibaba
  • Şu adreste yaptığım alışverişi detaylı bir şekilde anlattım.

    http://www.dahiyanefikirler.com/index.php/entry/3-cinden-alisveris-yapmak
  • aliexpress ten sipraiş geçtim. 3 ürün var. birini onayladım. 2 si siparişlerde kaldı. sil yada iptal et yok. ne yapmam gerek. siparişlerimde duruyor. ödeme yap diye..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ckalmaz

    Şu adreste yaptığım alışverişi detaylı bir şekilde anlattım.

    http://www.dahiyanefikirler.com/index.php/entry/3-cinden-alisveris-yapmak

    hocam bende bu sıteden urun begendım siparıs lıstemde bekleyen uc urun war yanlıslıkla sıtenınde acemısı oldugum ıcın sıparıslıstemde 3 urun odeme beklıyor dıyor ıptal yerı yok neyapmalıyım ??? odenmemıs sıparısler kendılıgınden ıptalmı oluyor??? yoksa kartım fılan yok sadece urunler sıparıslıstemde beklıyor emaılıma odeme yapındıye maıl gelıyor??? neyapmam lazım




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.