Şimdi Ara

Renault Yeni Çift Kavramalı Otomatik Vitesi 'EDC' ~ Türkiye'de (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
0
Favori
22.487
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiyat listesinde 50.450TL olan Fluence Dinamik EDC modeli 49.000TL'den satılıyor. Aynı model manuel vites için 42.000TL'den satışta. Arada 7.000TL gibi bir fark var. Fransadaki farkın ise 1.300EUR=2.600TL olduğu söyleniyor. Türkiye o kadar zengin bir ülke ki, yeni özellikler fahiş fiyatlardan satışta. Ülkemizde üretilen bir arabayı desteklemek için 4.400TL'lik farkı ödemek zorudayız demek ki.

    Bu otomatik vitesin, mutlaka otomatik hız kontrol devresi ile satışta olması gerektiğine inanıyorum. EDC vites kutusu, manuel vitesin pabucunu dama atacaktır, eğer fiyat farkını Fransa gibi uygularlarsa.
  • Vites kolu çok uzun...Gerçekten çirkin duruyor.
  • Bugün otomobil sevdası programında renault mais müdürüyle söyleşi yaptılar. Adam full fluence edc li olarak makul bir fiyata satılıyor, 50 bin tl ye alabiliyorsunuz dedi. Ama siteye baktığımda 53 bin tl lik bir fiyat söz konusu. Kim o parayı verip bir fluence alır ki?
  • bu çift kavramalı şanzımanlarda baskı balata masrafı oluyor mu acaba uzun vadede? (dsg,edc,powershift)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: master90

    Fiyat listesinde 50.450TL olan Fluence Dinamik EDC modeli 49.000TL'den satılıyor. Aynı model manuel vites için 42.000TL'den satışta. Arada 7.000TL gibi bir fark var. Fransadaki farkın ise 1.300EUR=2.600TL olduğu söyleniyor. Türkiye o kadar zengin bir ülke ki, yeni özellikler fahiş fiyatlardan satışta. Ülkemizde üretilen bir arabayı desteklemek için 4.400TL'lik farkı ödemek zorudayız demek ki.

    Bu otomatik vitesin, mutlaka otomatik hız kontrol devresi ile satışta olması gerektiğine inanıyorum. EDC vites kutusu, manuel vitesin pabucunu dama atacaktır, eğer fiyat farkını Fransa gibi uygularlarsa.


    Nereden baktınız fiyatlarına bilmiyorum, ama Renault'un kendi web sitesinde aradaki fark 3.500TL.
  • Yayınlanan fiyatlarla, gerçek satış fiyatları arasında mutlaka fark olur. Bu da yıl sonu rekabeti fiyat farkı. Kotalara ulaşmak için. Reno Mais müdürü doğal olarak, "araç uygun fiyatlı" demek zorunda. Ben genel olarak araç satışlarının patlama yaptığına inanmıyorum. 40.000 TL'ye stüdyo daire satılıyor. Neden aracımı değiştirmek için 30-35 bin TL fark ödeyeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi master90 -- 13 Aralık 2010; 5:24:46 >
  • VW'nin DSG 7 şanzımanındaki ardı arkası kesilmeyen sorunlar, beni renault EDC alma fikrine yöneltti. Şu anda piyasadaki yarı otomatik vitesli arabalar içerisinde en alınabilecek araba gibi geldi bana. Umarım DSG 7'de karşılaşılan ciddi sorunlarla EDC kullanıcıları karşılaşmazlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seco917

    Bugün otomobil sevdası programında renault mais müdürüyle söyleşi yaptılar. Adam full fluence edc li olarak makul bir fiyata satılıyor, 50 bin tl ye alabiliyorsunuz dedi. Ama siteye baktığımda 53 bin tl lik bir fiyat söz konusu. Kim o parayı verip bir fluence alır ki?


    o fiyatlara aynı segmentte Full Elagance 1.6 TDI DSG Skoda octavia var,motor ve şanzuman olarak 2 gömlek üstün fluenceden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy


    quote:

    Orijinalden alıntı: seco917

    Bugün otomobil sevdası programında renault mais müdürüyle söyleşi yaptılar. Adam full fluence edc li olarak makul bir fiyata satılıyor, 50 bin tl ye alabiliyorsunuz dedi. Ama siteye baktığımda 53 bin tl lik bir fiyat söz konusu. Kim o parayı verip bir fluence alır ki?


    o fiyatlara aynı segmentte Full Elagance 1.6 TDI DSG Skoda octavia var,motor ve şanzuman olarak 2 gömlek üstün fluenceden.


    Daha EDC piyasaya doğru dürüst çıkmadı, çıkanlar da daha 50.000km bile yapmamıştır. Siz DSG'nin EDC'den 2 gömlek üstün olduğunu nereden biliyorsunuz?




  • bu motor ve şanzıman alınır. çok güzel kullanımı var. ocak ayında fiyatlar nasıl olur? düşermi?
  • Test sürüşü yapmak banada nasip oldu motor ve şanzıman uyuma harika gerçekten eğer sorunda çıkarmazsa ilerleyen dönemlerde dsg'den daha çok tercih edilcektir.
    Renault son dönemlerinde gerçekten güzel işler yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 28 Aralık 2010; 11:59:09 >
  • Otomatik vites bana çok uzak bir teknoloji.

    Peugeot aracımda otomatik şanzımandan o kadar çektim ki, otomatik vitese tövbe ettim.

    Yalnız bu aracı öven çok insan var. Vites değişim zamanları, motor ile uyumluluğu çok iyiymiş.

    Ben de açıkçası EDC şanzımanı merak ediyorum şimdi. En kısa sürede de test edeceğim. Umarım otomatik vites ön yargılarmı kırar.

    DSG'ye bile acaba diyorum. Sorunları duydukça soğuyorum açıkcası DSG'den.
  • Benim gibi otomatik dizel arac isteyenler icin bekle gor politikasini uygulamak gerekiyor.

    EDC iyi performans verirse VW ve turevleri yerine tercih edilebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Concrete Jungle


    quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy


    quote:

    Orijinalden alıntı: seco917

    Bugün otomobil sevdası programında renault mais müdürüyle söyleşi yaptılar. Adam full fluence edc li olarak makul bir fiyata satılıyor, 50 bin tl ye alabiliyorsunuz dedi. Ama siteye baktığımda 53 bin tl lik bir fiyat söz konusu. Kim o parayı verip bir fluence alır ki?


    o fiyatlara aynı segmentte Full Elagance 1.6 TDI DSG Skoda octavia var,motor ve şanzuman olarak 2 gömlek üstün fluenceden.


    Daha EDC piyasaya doğru dürüst çıkmadı, çıkanlar da daha 50.000km bile yapmamıştır. Siz DSG'nin EDC'den 2 gömlek üstün olduğunu nereden biliyorsunuz?


    +1
    edc yı yalayıp yutmus mıllet ki dsg yle karsılastırıyor ,haberımız yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Concrete Jungle


    quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy


    quote:

    Orijinalden alıntı: seco917

    Bugün otomobil sevdası programında renault mais müdürüyle söyleşi yaptılar. Adam full fluence edc li olarak makul bir fiyata satılıyor, 50 bin tl ye alabiliyorsunuz dedi. Ama siteye baktığımda 53 bin tl lik bir fiyat söz konusu. Kim o parayı verip bir fluence alır ki?


    o fiyatlara aynı segmentte Full Elagance 1.6 TDI DSG Skoda octavia var,motor ve şanzuman olarak 2 gömlek üstün fluenceden.


    Daha EDC piyasaya doğru dürüst çıkmadı, çıkanlar da daha 50.000km bile yapmamıştır. Siz DSG'nin EDC'den 2 gömlek üstün olduğunu nereden biliyorsunuz?



    Buna kısaca önyargı diyoruz.

    Arkadaş direk '' Renault, VW kalitesinde araç yapamaz '' tezini yürütmüş.




  • reno yu sevmem ama butun modellerının euroncaptan 5 yıldızlı olması,edc yı cıkarması takdır edılır
  • yiğidi öldür hakkını yeme doğru.. ben Renault dan çok çektim ama güvenliğine toz kondurtmam, başka konularda millet Chery emgrandlarla falan bir tutuyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    yiğidi öldür hakkını yeme doğru.. ben Renault dan çok çektim ama güvenliğine toz kondurtmam, başka konularda millet Chery emgrandlarla falan bir tutuyor..


    +1
    nerelerdesın janjan,bayadır yoksun
  • sektör artık yan sanayicilerin elinde. tabiki markalar işçilik ve genel anlamanda kalite yönetiminde kendilerine has oluyor. ancak misal bosch common raili herkeze satıyor, esp, ebs sistemlerini satıyor. şanzıman firmaları şanzımanları satıyor. öernek getrag powershift ve edc yi satıyor. far firmaları farları. (valeo veya hella)

    motoru bile başka markalardan alan üreticiler var sonuçta.

    burdan yola çıkarsak, ileride markasız bilgisayarlar ve markalı bilgisayar nasıl aynı intel işlemci, gigabayt anakart, kingston ram, seagete hdd kullanıyor ise. casper ram üretemiyor. sonuçta.

    otomobillerde getrag şanzıman, common rail motor. şeklinde ortak kullanıma geçiliyor. belki ilerde daha çok ortak parçalar kullanılır.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.