DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yamaha Ybr 125 Yeni kasa mı yoksa eski kasa mı?
41
Cevap
1
Favori
32.116
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Motosiklet Dünyası >> Yamaha Ybr 125 Yeni kasa mı yoksa eski kasa mı?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1576 Mesaj
      31 Mayıs 2010 14:43:10
      Arkadaşlar iyi günler. 2. el motosiklet beğenmiştim ne yazık ki bugün gittiğimde satıldığını öğrendim. 10 bin km scooter tecrübem var. 0 alıp rodajını ben yapayım hem kafamda rahat olur diye düşünüyorum... 300 TL gibi rakam daha ekleyip yeni kasa mı alsak, yoksa 2009 uzay kafa mı? Tipi hoş 2010 kasanın ama kafamı kurcalayan bazı şeyler var. Şimdi eski kasalardaki gibi motor, balata, fren telleri, debriyaj, zincir.. Yani bu tür parçaların çoğunun yan sanayisi var. Veya ucuza bulabiliyoruz.. 2010 kasasında karbüratör değişmiş. Eski kasa gibi 100 km'de 2.5 Litre benzin olayı bu yeni kasada var mı acaba? Çünkü öğrenciyim ben fazla yakmasın ve yan sanayi parçası olsun isterim. Yardımcı olursanız sevinirim.

      İyi günler dilerim.


      Not: Ayak marşı, jigle de duruyor dimi hala?


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuTLu. -- 31 Mayıs 2010; 14:58:56 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      751 Mesaj
      31 Mayıs 2010 18:52:10
      Bende 2008 model Ybr vardı 2010 çıktığında + yönlerini bizzat gördüm bence 2010 almaya bak

      ben sattım Ybr yi çünkü kronik sorunları beni çileden çıkarıyordu eğer kronik sorunları merak ediyorsan araştır görürsün

      evet ayak marşı jigle var yeni ybr ve yan sanayi hiç bir parça kullanma motoruna yazık etme ama hava filtresi çok pahalı olduğundan onu yan sanayi alabilirsin ve yeni ybr deki hava filtrede aynı sanırsam

      2010 da bazı kronik sorunlar giderilmiş olabilir kesinlikle bunu göz önünde bulundur.




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi victorist -- 31 Mayıs 2010; 18:56:48 >
      _____________________________

      l
    • Binbaşı
      1576 Mesaj
      31 Mayıs 2010 19:18:34

      quote:

      Orijinalden alıntı: victorist

      Bende 2008 model Ybr vardı 2010 çıktığında + yönlerini bizzat gördüm bence 2010 almaya bak

      ben sattım Ybr yi çünkü kronik sorunları beni çileden çıkarıyordu eğer kronik sorunları merak ediyorsan araştır görürsün

      evet ayak marşı jigle var yeni ybr ve yan sanayi hiç bir parça kullanma motoruna yazık etme ama hava filtresi çok pahalı olduğundan onu yan sanayi alabilirsin ve yeni ybr deki hava filtrede aynı sanırsam

      2010 da bazı kronik sorunlar giderilmiş olabilir kesinlikle bunu göz önünde bulundur.



      Evet hocam bunu duymuştum. O zaman 0 km alıp, full serviste bakım yaptıracağız. Orjinal parça kullanacağız.. Peki periyodik bakımları ortalama ne kadardır ve kaç bin km aralıkla gidiyoruz servise?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1233 Mesaj
      31 Mayıs 2010 19:28:07
      Ybr ye o parayo vereceğine benim gösterdiğimi alsanaa 125lik de en karizma motor o


      _____________________________

      PSN: batuberlin60
    • Yüzbaşı
      528 Mesaj
      31 Mayıs 2010 19:49:46

      quote:

      Orijinalden alıntı: BatuhanGurlek

      Ybr ye o parayo vereceğine benim gösterdiğimi alsanaa 125lik de en karizma motor o

      karizması güzelde parçalarının fiyatlarıda çok güsel


      _____________________________

      KESKİN
    • Binbaşı
      1576 Mesaj
      31 Mayıs 2010 20:25:35
      quote:

      Orijinalden alıntı: bkeskin



      Alıntıları Göster


      karizması güzelde parçalarının fiyatlarıda çok güsel

      Hacı bkeskin'in dediği gibi parçalar pahalıymış.

      Peki ne kadar parça fiyatları merak ettim? Kaç km dayanır ve benzin sarfiyatı ne kadar acaba? Uzun süre dayanır mı ybr gibi? Sorun çıkarmasın?

      Parçayı geçtim, 2. eli ölü gibi sanki?


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuTLu. -- 31 Mayıs 2010; 20:34:25 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1233 Mesaj
      31 Mayıs 2010 21:30:18
      Parçası o kadar pahalı değil sadece yok Bi adam getirtiyormuş. Hacı boşver parçasını tipi, sesi, performansı yeterrr


      _____________________________

      PSN: batuberlin60
    • Binbaşı
      1576 Mesaj
      31 Mayıs 2010 22:27:18

      quote:

      Orijinalden alıntı: BatuhanGurlek

      Parçası o kadar pahalı değil sadece yok Bi adam getirtiyormuş. Hacı boşver parçasını tipi, sesi, performansı yeterrr

      Hacı adam karaborsacı galiba. Annem şu anda beni, motor alırsan, starex minibüs alamayız diye tehtid ediyor. En kötü ihtimal 2. el temiz bir şey alacağım. Parça işi kötü.. Ybr'den fazla yakar birde.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1233 Mesaj
      31 Mayıs 2010 22:29:12
      Yok adam karaborsacı değil. Beldeyama yamaha distürbtörü ya onlar parça getirmiyorlar adam akıllı


      _____________________________

      PSN: batuberlin60
    • Binbaşı
      1576 Mesaj
      01 Haziran 2010 18:19:54
      Oturup biraz düşündüm de, 4.5 bin tl motosiklet. Sonrasında 300 civarı plaka tutar diyorlar. Yahu bu motor bize 5 bin tl'yi bulacak.. Ne yapacağımı bilmiyorum..


      _____________________________

    • Binbaşı
      1233 Mesaj
      01 Haziran 2010 22:37:09
      Hacı TVS Apache var ona bi baksana kullananlar memnun fiyatı daha iyi gibi.

      Bak bu model de güzel vade farksız taksit yapıyor.

      http://www.sahibinden.c...m-12-ay-sifir-faiz/detay

      Sym iyi marka ben kefilim istersen bi gün benim motoru kullan gidişi falan nasıl bak.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BatuhanGurlek -- 1 Haziran 2010; 22:55:06 >
      _____________________________

      PSN: batuberlin60
    • Binbaşı
      1576 Mesaj
      02 Haziran 2010 17:33:19

      quote:

      Orijinalden alıntı: BatuhanGurlek

      Hacı TVS Apache var ona bi baksana kullananlar memnun fiyatı daha iyi gibi.

      Bak bu model de güzel vade farksız taksit yapıyor.

      http://www.sahibinden.c...m-12-ay-sifir-faiz/detay

      Sym iyi marka ben kefilim istersen bi gün benim motoru kullan gidişi falan nasıl bak.

      Hacı bugün okulda da konuştuk SYM dediğin gibi kaliteli. Hatta GTS 250 düşünüyordum para yetmedi. Ama işte Yamaha'nın parçaları falan ucuz o yüzden. Sym, Yamaha takılırız artık.. Bu arada SYM'nin arkasında Suzuki var diye duymuştum. İkiside farklı firmalar değil mi?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1233 Mesaj
      02 Haziran 2010 17:46:19
      Ben de duydum Suzuki malı diyolar ama kesin bi bilgim yok. Ayrıca Gts 250 önce ben alıcam sakın alma


      _____________________________

      PSN: batuberlin60
    • Yarbay
      5080 Mesaj
      28 Ağustos 2010 19:21:23
      Ben SYM XS kullanıyorum.

      Öncelikle söyleyelim, SYM kendi başına bir Tayvan markası. Arkasında SUZUKi var denmesinin sebebi distribütör ve servislerinin genelde aynı olmasından kaynaklanıyor. SYM'lere SUZUKi servisleri bakıyor genelde.

      SYM XS 125K modelini Türkiye'de üretmeye başladı. Ege'de biryerlerde üretimi yapılıyor. Hatta buda linki;

      http://www.sym-tr.com/D...&nid=8&action=NewsDetail

      Makinaya gelince. CBF150 de kullandım, YBR125 de.. Kesinlikle XS125'in bu makinardan aşağı kalır bir tarafı yok. Hatta bence artıları bile var. Bi kere makina YBR125'e göre daha kaslı. Seramik silindir teknolojisi var. Ayrıca yakıt konusunda 100km'de 1.3lt ile ödül almış bir model.

      Düşünmeden alınabilir. Asla pişman olmazsın.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      751 Mesaj
      29 Ağustos 2010 16:02:10

      quote:

      Orijinalden alıntı: NovariX

      Ben SYM XS kullanıyorum.

      Öncelikle söyleyelim, SYM kendi başına bir Tayvan markası. Arkasında SUZUKi var denmesinin sebebi distribütör ve servislerinin genelde aynı olmasından kaynaklanıyor. SYM'lere SUZUKi servisleri bakıyor genelde.

      SYM XS 125K modelini Türkiye'de üretmeye başladı. Ege'de biryerlerde üretimi yapılıyor. Hatta buda linki;

      http://www.sym-tr.com/D...&nid=8&action=NewsDetail

      Makinaya gelince. CBF150 de kullandım, YBR125 de.. Kesinlikle XS125'in bu makinardan aşağı kalır bir tarafı yok. Hatta bence artıları bile var. Bi kere makina YBR125'e göre daha kaslı. Seramik silindir teknolojisi var. Ayrıca yakıt konusunda 100km'de 1.3lt ile ödül almış bir model.

      Düşünmeden alınabilir. Asla pişman olmazsın.



      Ybr 125 Esd modeli Sym xs ye göre daha kalıplı gözküyor siz city ve önceki modelleri bahsetmişsiniz


      _____________________________

      l
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      29 Ağustos 2010 16:10:01

      quote:

      Orijinalden alıntı: BatuhanGurlek
      Hacı TVS Apache var ona bi baksana kullananlar memnun fiyatı daha iyi gibi.

      Bak bu model de güzel vade farksız taksit yapıyor.

      http://www.sahibinden.c...m-12-ay-sifir-faiz/detay

      Sym iyi marka ben kefilim istersen bi gün benim motoru kullan gidişi falan nasıl bak.

      evet iyi fikir


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Binbaşı
      1153 Mesaj
      08 Eylül 2010 22:33:22
      Bende YBR 125 in yeni kasası var, beraber şu ana kadar 6700 km yol yaptık 4 ayda. Austosun başında 2600 km uzun yol yaptım banamısın demedi.
      Motoru dinlendirmeden 300 km gittiğim oldu ısınma, şişme gibi bir sorunu kesinlikle yok.

      Yeni kasası çok şı duruyor. Bende mavisi var. Arkadaki bagaj demiri çok çirkin gözüktüğü için söktüm çok daha spor oldu.
      Görenlerin çoğu 250 lik mi bu diye soruyorlar çünkü gerçekten büyük duruyor.

      Eski kasa ile karşılaştırırsak motor daha performanslı. Düz yolda çok rahat 110 a çıkıyor, hafif eğimli yolda 120 yi çok rahat yapıyor ve biraz daha eğimli
      yolda birazda depoya yatarak 130 u görüyorum.

      Yakıta gelince uzun yolda 100 km de 2,3 lt yaktım. Genelde de 90 km ortalama ile yol yaptım.





      _____________________________

      Mevcut:Zeiss 135mm F/1.8 - Sony A58 / Olympus E-PM2 - Olympus 25mm F1.8 / Honda XL200 / Yamaha MT07 -- Eski: Canon 550D - 15-85mm - 50mm F/1.4 / Sony A57 - Sigma 30mm F/1.4 - Minolta 70-210 F/4 - Tamron 17-50 F2.8 / Olympus OM-D E-M5 - 45mm F/1.8 - 20mm F1.7 - 12-50mm / Yamaha YBR 125 2010 / Kawasaki ER6F 2009 / Yamaha XJ6 2011 / Suzuki Vstrom DL650 2010
    • Yüzbaşı
      751 Mesaj
      11 Eylül 2010 12:54:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: siyahmurat

      Bende YBR 125 in yeni kasası var, beraber şu ana kadar 6700 km yol yaptık 4 ayda. Austosun başında 2600 km uzun yol yaptım banamısın demedi.
      Motoru dinlendirmeden 300 km gittiğim oldu ısınma, şişme gibi bir sorunu kesinlikle yok.

      Yeni kasası çok şı duruyor. Bende mavisi var. Arkadaki bagaj demiri çok çirkin gözüktüğü için söktüm çok daha spor oldu.
      Görenlerin çoğu 250 lik mi bu diye soruyorlar çünkü gerçekten büyük duruyor.

      Eski kasa ile karşılaştırırsak motor daha performanslı. Düz yolda çok rahat 110 a çıkıyor, hafif eğimli yolda 120 yi çok rahat yapıyor ve biraz daha eğimli
      yolda birazda depoya yatarak 130 u görüyorum.

      Yakıta gelince uzun yolda 100 km de 2,3 lt yaktım. Genelde de 90 km ortalama ile yol yaptım.





      Canon 550D ile çok iyi bir kare yakalamışsınız aynı renk Ybr 125 Esd bendede var yeni model koruma demiri neden taktırmadınız acaba?

      Birde kask hangi marka model?


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi victorist -- 11 Eylül 2010; 12:57:14 >
      _____________________________

      l
    • Binbaşı
      1153 Mesaj
      13 Eylül 2010 21:58:29

      quote:

      Orijinalden alıntı: victorist


      Alıntıları Göster



      Canon 550D ile çok iyi bir kare yakalamışsınız aynı renk Ybr 125 Esd bendede var yeni model koruma demiri neden taktırmadınız acaba?

      Birde kask hangi marka model?


      Teşekkür ederim. Yeni model koruma demiri nasıl oluyor hiç görmedim? Sanırım daha sportif duruyordur.
      Kask Zeus 1200A modelinin carbon fiber olanı. Gayet hafif ve hoş bir kask. L beden olmasına rağmen 1225 gram geliyor.


      _____________________________

      Mevcut:Zeiss 135mm F/1.8 - Sony A58 / Olympus E-PM2 - Olympus 25mm F1.8 / Honda XL200 / Yamaha MT07 -- Eski: Canon 550D - 15-85mm - 50mm F/1.4 / Sony A57 - Sigma 30mm F/1.4 - Minolta 70-210 F/4 - Tamron 17-50 F2.8 / Olympus OM-D E-M5 - 45mm F/1.8 - 20mm F1.7 - 12-50mm / Yamaha YBR 125 2010 / Kawasaki ER6F 2009 / Yamaha XJ6 2011 / Suzuki Vstrom DL650 2010
    • Yüzbaşı
      751 Mesaj
      14 Eylül 2010 21:53:09

      quote:

      Orijinalden alıntı: siyahmurat
      Teşekkür ederim. Yeni model koruma demiri nasıl oluyor hiç görmedim? Sanırım daha sportif duruyordur.
      Kask Zeus 1200A modelinin carbon fiber olanı. Gayet hafif ve hoş bir kask. L beden olmasına rağmen 1225 gram geliyor.



      Yeni model koruma demiri dediğim bu







      _____________________________

      l
    • Yarbay
      5080 Mesaj
      08 Nisan 2011 08:58:34

      quote:

      Orijinalden alıntı: victorist

      ben sattım Ybr yi çünkü kronik sorunları beni çileden çıkarıyordu eğer kronik sorunları merak ediyorsan araştır görürsün



      biraz eski bir konu ama YBR125'te kronik sorun olduğunu birtek sizden duydum.. neymiş bu sorunlar? hani 'kronik' dediğinize göre istisnasız tüm YBR125'lerde olmalı?..



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      476 Mesaj
      08 Nisan 2011 16:23:49
      Yenisini al kullan.Ama Apache'de güzeldir bu konuda


      _____________________________

      Uşak
    • Yüzbaşı
      756 Mesaj
      12 Nisan 2011 00:29:22
      arkadaşlar bu gün sym kırmızı renkli xs125 k aldım.yağmur nedeniyle deneme yapamadım.görünüş olarak ybr ile aynı.kalite olarak iyi olduğunu söylüyorlar.kahramanmraşta sadece 1 tane var oda bizde.kanunu vindys 125 kalite bakımından hangisi daha kaliteli.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      751 Mesaj
      13 Nisan 2011 23:38:32

      quote:

      Orijinalden alıntı: akman7322

      arkadaşlar bu gün sym kırmızı renkli xs125 k aldım.yağmur nedeniyle deneme yapamadım.görünüş olarak ybr ile aynı.kalite olarak iyi olduğunu söylüyorlar.kahramanmraşta sadece 1 tane var oda bizde.kanunu vindys 125 kalite bakımından hangisi daha kaliteli.



      Tabiki sym kanuni den daha iyidir


      _____________________________

      l
    • Teğmen
      103 Mesaj
      05 Mayıs 2011 19:39:38
      arkadaşlar herkese mrb.
      ben de bir ybr alarak aranıza katılmak istiyorum. benim ilk motorum olacak bu.
      sormak isteğim bir şey var;
      - ybr nin 2006, 2007, 2008 bu modellerin birbilerinden farkları var mı? 2. el alırken hangi yılın modeli olduğu önemli mi acaba? yoksa uygun fiyat ve km. de herhangi bir yıl modeli alınabilir mi?
      - bir de 2009 model ve 10.000 km altında ybr ler için internette 3.000 tl ve üzeri istiyorlar. Galeriden yenisini 3.900 tl e almak daha mantıklı değil mi?


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      11 Ekim 2011 11:02:52
      Arkadaşlar benim ilk motorum mondial yarı otomatik bir cup dı bogaz köprusunde kaldım karburator sallanıyordu vidalar gevsemiş sinirlendim ve kaliteli olsun diye yamaha 2007 ybr aldım ve motor bu dedim kullanmaya basladım hic bir sıkıntım yoktu sattım ve ybr city aldım onuda kullandım gayet guzeldı onuda sattım ve son olarak dün mavi ybr esd aldım suan plaka islemleri yapılıyor sirkeci yıldız ticaretten aldım plaka dahil 4.440 35 litre cappa arka canta yeni yan koruma demiri amörtisorden gelen canta demiri gepsi 4.700 u buldu simdi sabırsızlıkla yıldız ticaretin motorunuz hazır telefonunu bekliyorum hep ybr kullandım bir ara cbr125 aldım uzun yolda hatta sehir icinde bile rahatsız edıyor bel agrısı yapıyor ve cok yoruyor ybr en kral motordur dıyorum hele yenı esd ler ıcın cok arastırdım ve iyi makine sadece parcası biraz pahalı dediler iyi ata biniyorsan samanınında kalitelisinden vericen sözüyle sizlere veda edıyorum herkeze keyıflı kazasız belasız bir sürüş dileklerimle...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      993 Mesaj
      28 Ekim 2011 12:00:15
      Arınıza katılacam bende inşallah :)


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      462 Mesaj
      01 Kasım 2011 15:38:19
      TVS apache 150 cc Çok kullandım Harika kaçıyor valla


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      476 Mesaj
      01 Kasım 2011 17:37:46
      Dostum bende CBF 150 aldım gayet memnunum gerçi şuan sadece 153 KM'de ama olsun


      _____________________________

      Uşak
    • Teğmen
      210 Mesaj
      27 Şubat 2012 13:56:07
      yakıt konusunda 100km'de 1.3lt ile ödül almış bir model.
      eğer bu motorun yakıtı 1.3 litreyse abi biz boşuna yaşamışız.


      _____________________________

      Etme sırtını duvardan başkaşına emanet en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet...
    • Er
      1 Mesaj
      05 Mart 2012 03:46:10
      slm arkadaşlar bende esd 2012 modelini aldım gayet memnunum hiç düşünmeden aldım kafam rahat görünüşü de süper motor alacaksanız düşünmeden ybr 125 2012 modelini almalısınız pişman olmazsınız


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      343 Mesaj
      08 Mart 2012 14:51:13
      ilerleyen teknoloji ile orantili olarak istisnai bir kac model disinda her motorun yeni modelinde yakit sarfiyatinin dustugunu gorebilirsinz..


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      ‎"Biz Sunrooflara Değil Gökyüzüne İnanırız.." Motosiklet AŞK'tır..

    • cbf 150/2011 >> xj6 diversion f/2012 >> ybr 125/2013 >> wave 110i/2013 & cbr 600fa/2013 >> wave 110i/2014 >> ..............
    • Er
      2 Mesaj
      09 Mart 2012 23:45:11
      Beyler bende ybr 125 alacam 2 3 gun ıcersınde 2006 model 48.000 km de olmasına ragmen gayet temız kullanılmıs. piston ve segment 1 ay once degısmıs 2.400 fiyat cekiyor satan kişi sizce girmelimiyim bu motora ?


      _____________________________

      Hız yaşa, genç öl.
      Cesetin yakışıklı olsun :)
    • Çavuş
      84 Mesaj
      30 Mart 2012 21:50:34
      quote:

      Orijinalden alıntı: 4Apachi

      Beyler bende ybr 125 alacam 2 3 gun ıcersınde 2006 model 48.000 km de olmasına ragmen gayet temız kullanılmıs. piston ve segment 1 ay once degısmıs 2.400 fiyat cekiyor satan kişi sizce girmelimiyim bu motora ?




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      528 Mesaj
      30 Mart 2012 22:08:26
      quote:

      Orijinalden alıntı: 4Apachi

      Beyler bende ybr 125 alacam 2 3 gun ıcersınde 2006 model 48.000 km de olmasına ragmen gayet temız kullanılmıs. piston ve segment 1 ay once degısmıs 2.400 fiyat cekiyor satan kişi sizce girmelimiyim bu motora ?

      48.000 bir motorsiklet için yüksek bir km bence piston sekman atılmıs motora el değmiş ben olsam almazdım


      _____________________________

      KESKİN
    • Çavuş
      74 Mesaj
      04 Mayıs 2012 09:20:00
      Selamlar, ben de önceki gün ybr 125 i teslim aldım, 85 km oldu daha.

      İlk izlenimim, depoyu fulledim 85 km oldu benzin göstergesi daha 1 mm yerinden oynadı. Yakıt beni tatmin edecek gibi duruyor.

      Önceti motorum Majesty 400 dü, yakıt işi beni illallah ettirmişti, genel olara şehir içi gezdiğimden majesty arabam kadar yakıyordu. Ama o nu unutmak ne mümkün.


      _____________________________

      MITSUBISHI ASX INTENSE / 2011
    • Çavuş
      74 Mesaj
      04 Mayıs 2012 09:22:20
      70 lt bagaj hacmi olan bi motordan inip ybr ye binince ilk sorun akşam önüme çıktı. Motoru sildiğim bezi koyacak yer bulamadım...


      _____________________________

      MITSUBISHI ASX INTENSE / 2011
    • Er
      4 Mesaj
      20 Mayıs 2012 15:41:51
      arkadaslar ybr 2008 model koltuk nasıl sökülüyor bileniniz varmı acil yardım kafayı yicem sökemedim


      _____________________________

    • Çavuş
      43 Mesaj
      29 Nisan 2013 15:38:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: gkhnizmir

      arkadaslar ybr 2008 model koltuk nasıl sökülüyor bileniniz varmı acil yardım kafayı yicem sökemedim

      sol kapagı kontak anahtarı yeri var onla sök. Sag kapayı altta tek vida tutuyor onları sök. kapakları cıkartırken güç uygula biraz plastik yuvalarında cıkması için. koltugu tutan saglı sollu 1 er vida var onlarıda sök koltukgu hafif kaldırıp arkaya dogru vurdurtki :D tırnaklarından çıksın bu şekilde gerçi benim 2012 model ama aşagı yukarı aynıdır.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rapper_09 -- 29 Nisan 2013; 15:38:48 >
      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      18 Mayıs 2013 20:15:40
      konuyu hortlatmak gibi olmasın ama yenı arkadaslara yardımcı olur amacı ıle birsey paylasmak ıstedım sym 125k xs ı 2012 modelını sıfır antalya nebiogullarından aldım 9 bin km ye kadar tam kontrollu sekılde bakımlarının uzerıne tıtyerek yaptım ve bu motor ıle yemek paket servısı yaptım motor gayet guzel sehır ıcı yatması kalkması harıka ama kronik bir sorunu var oda emme ve puskurtme sbaplarının egzantırık uzerınde hareket eden piyanoları kırıyor benımkı kırdı hıc yolda bırakmayan motorum yolda bıraktı ve 2 hafta kendı fabrıkasında dahı olmayan piyano cekıç takımını bulamadım sonunda ıllallah ettıım bı tornacıya gıdıp celık argon ile saglıklı kaynattırdım o sekılde 1 km daha kullandım memnunum hala dıyebılırım kı memnunum ama arkadaslar bu modelı alıcak olan bunu ıyı arastırsın satan kısı yok oyle bırsey der ama bırde gıdın sanaıye sym servısıne ustalarına sorun nebıoglu bıle bıkmıstı benden orası dahı kronık hastalık olarak adlandırdılar bu olayı :D ben hıc bır ayar yaptırmadan k&n hava fıltresı takıp on dıslıyı 16 yapıp arka dıslıyı 1 dıs kuculterek 132 kmh ye düz yolda ulastım ınanmayan ybrcı arkadasım ıbren bozuk cın malı dedı yan yana gıttık bende 120 onda 120 yazıyordu sonra ne hıkmetse arkamda kaldı :D cok uzattım ıyı forumlar.
      motorum buydu.




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      491 Mesaj
      20 Mayıs 2013 12:32:57
      Merhabalar 2004 ybr 125 var aldığımdan beri çok memnunum ve hiç te öyle kronik sorun falan yaşamadım. Fazla km yapmadım tabi şuan 14bin835 km de. :)) motoruma hastayım ve her bindiğimde ne kadar doğru karar verdiğimi anlıyorum. ( sıfır almıştım 2004 te).
      Kafanıza takılan soruları cevaplayabilirim tecrübem var
      İyi forumlar


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      232 Mesaj
      27 Mayıs 2013 06:58:58
      Güncel


      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Motosiklet Dünyası >> Yamaha Ybr 125 Yeni kasa mı yoksa eski kasa mı?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.