Şimdi Ara

Ceat Spider 175/70/13 oto lastik Metro'da 55 TL(kdv dahil)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
31.417
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ceat Pirelli güvencesi ve garantisi ile üretilen bir markaymış. Arabama öne 2 lastik almayı düşünüyordum. Bugün metroda bu indirimli fiyata denk geldim. İnternette bu fiyatlara bulamadım aynı lastiği. Hem metroda montaj ve balans ayarıda yapıyorlar.. Diğer boyutlardada fiyat indirimli ama ben ezbere bilemiyorum.

    Ceat Lastik Türk Malı. 82 T standartları..

    Daha önce carrefour'dan iki defa 4 al 1 i bedava (yada2 tane alırsan 2. yarı fiyatına) kampanyasından faydalandım. Bridgestone 330 Evo dan çok memnun kalmıştım. Lassa impetusu o kadar sevmemiştim. Şimdi carrefour yada realde benzer kampanya varmı bilmiyorum. ama şu an metrodaki fiyat gayet uygun.

    Bu Ceat ile ilgili hiçbir bilgim yok. Kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını memnuniyet yada şikayetlerini yazarlarsa sevinirim. Gözümü karartıp alırsam bende yazarım yorumumu :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FLYMASTER -- 29 Mayıs 2010; 23:33:39 >



  • Arkadasim, kim uydurduysa zırvalamis... CEAT Hintli bir markadır.. Uzak dur diyeyim... nerden mi biliyorum? 3 ay önce Hindistanda fabrikasını ziyaret ettim....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aminocard

    Arkadasim, kim uydurduysa zırvalamis... CEAT Hintli bir markadır.. Uzak dur diyeyim... nerden mi biliyorum? 3 ay önce Hindistanda fabrikasını ziyaret ettim....



    Sen daha güzel salladın

    Ben lastiği dün gördüm; üzerinde Türk malı yazıyor. Metro kataloğunda da Pirelli üretimidir yazıyor. Google da ceat lastik yazarsan bilgi edinebilirsin.. ben örnek bir sayfa koyayım..

    http://www.isdunyasi.net/Urun/OTO-LASTIK-CEAT-SPIDER-TOPTAN-1322.html
  • Lastikte uygun fiyat aramayı pek uygun bulmuyorum şahsen. Yağmurlu bir havada araba yarım tur spin atınca hiçbir yere çarpmadan durabildikten sonra iyikide ucuz lastik almamışım diye çok şükretmiştim. Kalitesini kanıtlamış markaların dışına çıkmak büyük risk. Tasarruf edecem derken hem canı hem malı riske atabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafasc

    Lastikte uygun fiyat aramayı pek uygun bulmuyorum şahsen. Yağmurlu bir havada araba yarım tur spin atınca hiçbir yere çarpmadan durabildikten sonra iyikide ucuz lastik almamışım diye çok şükretmiştim. Kalitesini kanıtlamış markaların dışına çıkmak büyük risk. Tasarruf edecem derken hem canı hem malı riske atabilirsiniz.

    Aynen öyle, acil bir durumda fren mesafesini 1-2 metre kısaltan bir lastiğin değeri ancak öyle acil bir durumla karşılaşıldığında anlaşılır. Ayrıca kaliteli lastiklerin yakıt tasarrufuna (çok az da olsa) katkıda bulunduğunu duymuştum (ama doğruluğundan emin değilim).
  • 60-65 tl arası fiyata petlas elegant serisi alabilirsiniz.yaklaşık 5-6 aydır kullanıyorum çok memnunum.çok sayıda arkadaşımada tavsiye üzerine aldırdım onlarda aynı şekilde çok memnunlar
  • Petlas lastikler sitesinde 90 TL gibi gözüküyor..

    Ben 2 adet Ceat aldım;önlere taktım. Kocaeli pirelli fabrikasında üretilmiş.. Benim arabamda 4x 2006 üretimi maxxis lastik vardı. yani değişim vakti gelmişti.

    Mükemmel bir lastik değil ama kötü de değil. Ses yapmıyor( cayırtı); içeriye yol sesi de çok fazla almıyor. Yeni olmasının da etkisi ile fren mesafesi çok kısaldı. Sağ-sol dönüşleri rahat denebilir. Direksiyonu kasmıyor. Bu lastikte desen biraz zayıf diğerlerine göre. Tırmanışı deneyemedim. Sıkça dağlara çıkarım. Esas merak ettiğim nokta o. ortada diklemesine tek kanal var; sağ ve solda 2 yarım kanal.. genelde lastikler 3 kanallı olur aslında. Diş derinliği iyi. Bazı ucuz lastikler gibi az değil.

    Ben şimdilik memnunum. İleride Bridgestone da iyi bir kampanya denk getirirsem 2 tane öne bridgestone alır bunları arkaya geçiririm. Arka lastiklerimde 2006- iyi sayılmaz. Bütçesi kısıtlı olup acilen değişim ihtiyacı duyanlar veya bu fiyatlara uzak doğu lastik alacaklar, Ceat'ı tercih edebilir.
  • Dün metrodan 4 adet ceat spider lastil adım 55 tlye çekmişler fiyatı ayrıcada montaj ve balast ayarı yapıyorlar lastiğe ücretsiz,ilk sürüş testlerimde içeriye ses vermiyor,dönüşler iyisağa sola atmıyor, bence 55 tlye gayat iyi düşük bütçe ayıranlara tavsiye edebilirim.
  • Ben önceki lastiklerimle 140 basarken tırsıyordum. Patlarsa diye ödüm kopuyordu. 2 gün önce 150 bastım çevre yolunda bir saat kadar. Preformansı tatminkar. Gönlümde rahat..
    Tırmanma da güzel. Cumartesi ilk tırmanma denememi yaptım. tutunma ile ilgili bir problem yaşamadım.. Bir iki arkadaş tırmanamadı geri saldı arabalarını. Ben tekte çıktım. Tabii bunda kendi payımda vardır. :D
    Yağmurda özellikle fren denedim. 70-80 km lerde. Tutuş güzel.
    Sanırım yakıt ekonomisine katkısıda oldu biraz..
    Mükemmel demiyorum ama yeterli performansa ve kaliteye sahip ve çok uygun fiyatlı bir lastik..

    Bu arada Pirelli P3000 69 TL idi. Bana çok cazip gelmedi. Onu almaktansa 10-20 fazla verip başka marka alırdım. ama ceat fiyat/performans olarak gayet iyi..
  • Lastikleri değiştirirken 4'ünü birden değiştirmek gerek. Çünkü diş derinlikleri ve yıpranma durumlarından dolayı fren yapınca yeniler yolu daha iyi kavrarken eskiler tutunamaz ve arabanın dengesini bozabilir.

    Hatta kendi düşüncem, 4'üde aynı marka olması lazımki yolu kavramaları eşit olsun, zamanla aynı oranda yıpransınlar yukarıda yazdığım durum olmasın.
  • lastik konusunda bir çok doğru bilinen yanlış vardır.
    sadece 2 tanesini değiştirmek gibi...
    üstüne, değiştirilen 2 taneyi öne takmak gibi.
    dört mevsim lastik gibi vs vs...

    daha fazla bilgi internette mevuct. ben bri tane vereyim.. herkese lastik almadan nce iyice araştırma yapmasını öneririm..
    zira lastiğin fiyatıyla hayatımızın değeri arasında bir bağlantı olduğu gerçek.. artık bağlantıyı nasıl kurarsınız bilemem...

    http://www.michelin.com.tr/tr/front/affich.jsp?codeRubrique=20070626122758&lang=TR
  • Metroda ki bu lastiklere bende baktım ama tanınmamış bir marka olması nedeni ile pek sıcak bakmadım.


    Bende lastikleri değiştirmek istiyorum ama malesef hiçbirinde kampanya yok.Aslında lastik gibi önemli birşey de parayı çok mesele etmeyeceksin ama malesef ekonomik durumda çok elvermiyor.
  • 4 lastik birden değiştirmeyi kendim için gereksiz buluyorum.. param çok olsa dört tane değiştirirdim tanesi 100 liradan bilindik marka alırıdm..
    Arka lastiklerin daha önemli olduğuna katılmıyorum. her zaman yeniyi öne takmayı tercih ediyorum. Hem arabam önden çekişli olduğu (pati çekmemesi için) hem direksiyonu etkilediği ve hem ön frenin daha etken olmasından dolayı. (ön lastik patladığında -yarıldığında arabayı takla attırabilir) Ama arka lastiğiniz eski-dişsiz-kurumuş ise hızlı iken yapılan frenlerde yeni ön teker kızaklamanızı engellemez. Bunuda belirteyim. Bu durumda 4 yeni teker en iyisidir.
    ön-arka farklı marka olması hiçbir dezavantajı yoktur. sağ-sol farklı ise problemdir. farklı reaksiyon verip arabayı spin attırabilir.
  • aynı lastik praktikerde 4 tanesi 219 tl aynı hesap ama 14 jant içinde var

    http://www.praktiker.com.tr/praktiker-international/html/tr_TR/65128/index.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iakbay06 -- 17 Temmuz 2010; 15:18:38 >
  • Bizde de 4 tanesi 219 liraymış arkadaşlar bu markanın bende düşündüm bugun fiyatı duyunca, pirelli işin içindeyse ve türkiyede ürettiyse iyidir diye düşünüyorum. Pirelli bir atılım içinde f1e de sponsor oldular... Deneyen var mı başka bu lastikleri?
  • 2 YIL PİRELLİ GARANTİSİNDE

    CEAT Lastikleri Pirelli kocaeli fabrikasında üretilmektedir.

    (TÜRK MALI)

    Islak ve kuru yollarda yüksek-performanslı sürüş Islak ve kuru zeminde sürüş hakimiyeti, Lastik ömrünün sonuna kadar suda kızaklamaya karşı direnç sağlar. Sessiz sürüş, Yüksek hızlarda sürüş hakimiyet.

    ADAC TESTİNE GÖRE TAVSİYE EDİLİR LASTİK

    ADAC/ÖAMTC (DE) 2007

    1) Continental EcoContact 3 ***
    2) Bridgestone B250 ***
    3) Pirelli P3000 Energy ***
    4) Hankook Optimo K715 **
    5) Dunlop SP30 **
    6) Ceat Spider **
    7) Michelin Energy E3B **
    8) Barum Brillantis **
    9) Maloya Crono 470t **
    10) Semperit Comfort Life **
    11) Norauto Prevensys **
    12) Sava Perfecta *
    13) Pneumant PN250 *
    14) BF Goodrich Touring -
    15) Kumho Solus KH15 -
    16) Matador MP15 Stella -




    boyle bir bilgi buldum
  • Arkadaşlar her ne kadar 55 tl'ye lastik satılsada,pirelli garantisinde olsada eşimizi,çocuğumuzu,ailemizi ve sevdiklerimizi bindiriyoruz ve can taşıyoruz,20-30 tl lastik başı fark verip kaliteli,bilinen ve yıllardır test edilen lastikleri kullanmakta fayda var diye düşünüyorum.Sonuçta lastik kanalları,içindeki çeliği,yağmur performansı ve fren mesafeleri gerçekten önemli.Çok zengin değilim ama bilinmedik markayı bedava verseler almam,her zaman bildiğim ve kullandığım markalar zaten 80-95 tl arasında,tabii bu benim şahsi düşüncem.Allah göstermesin yarın öbürgün keşke dememek için biraz daha dikkat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aminocard

    Arkadasim, kim uydurduysa zırvalamis... CEAT Hintli bir markadır.. Uzak dur diyeyim... nerden mi biliyorum? 3 ay önce Hindistanda fabrikasını ziyaret ettim....



    sabah sabah diyorum
  • Arkadaslar , konu güncellenince farkettim.. Bana salladin diyenlere saçamalayın diyorum.. Kardeşim Hindistana gittim diyorum yalan diyecek değilim...
    Buyrun :
    http://www.ceattyres.in/

    Ancak bahsi geçen lastiği gördüm doğrudur Pirellinin alt markası, TR pazarı ile ilgilenmediğim için sazanlık yapmışım pardon.
  • Kafaya koyanın lastik üretemediği, bu işin başka ülkelerde de olsa dünya çapında firmaların lisanslarıyla, teknolojileriyle yapıldığı, piyasa koşullarıyla rekabet için, marka olmayan ama aynı fabrikada aynı kalitede üretilmiş ürünlerinde bir şekilde piyasaya sürülmesi gerektiği, doğu avrupa malı veya çin, kore malı hesaplı lastiklerle ancak bu şekilde rekabet edilebileceğide düşünülebilir.
    Pahalı lastiklerde ne tür ispatlanmış iyi özellikler var, neye göre kıyaslayıpta kaliteli diyorsunuz. Sürat yapacaksanız zaten sürat lastikleri farklıdır.
    genel kullanım için güzel.

    Arkadaş ADAC test sonuçlarını vermiş, yani bu güvenilmez dediğiniz lastik, bizim kendimizin tükettiği fakat gönderdiimizde sınırdan içeri sağlıksız diye fındığı, domatesi almayan kalite standartları ülkesi almanyaya, avrupaya girmiş.
    ADAC bizdeki şoförler fedarasyonunu andıran çok eski sivil bir örgüt. Yolların güvenliğinden tutunda, yol yardımı sunan, rally düzenleyen 17 milyon üyesi olan büyük bir otomobil klübü.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.