Şimdi Ara

Geely Emgrand EC7

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.253
Cevap
19
Favori
686.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Markanın Avrupalı tüketici için Avrupa standartlarında ürettiği ilk otomobil serisi olma özelliğini taşıyor. Bu serinin ilk üyesi olan EC7, Türkiye’de Geely’nin sunduğu en güvenli, en performanslı ve en çevreci araç olarak öne çıkıyor.

    Motor yönetim sistemi, fren ve yakıt sistemi, elektrik-elektronik kontrol üniteleri gibi son derece kritik konularda Bosch, Valeo, Delphi gibi pek çok dünya devi teknoloji şirketiyle oluşturulan işbirlikleri sonucu üretilmiştir.

    Geely’nin Emgrand EC7 modeline duyduğu güvenin en önemli kanıtı ise bu model için mekanik, boya ve paslanmazlıkta verdiği 5 yıl /150,000 km garanti uygulamasıdır. Türkiye’de zorunlu olarak verilen 2 yıl ya da 60,000 km yasal garantinin üzerine verilen 5 Yıl / 150.000 km' garantisi, Türkiye’de bu kadar geniş kapsamlı verilen ilk garantilerden biridir.

    Geely Emgrand EC7 ülkemizde 1,5 lt. 98 hp benzinli CVVT motor ile satışa sunuluyor. 1498 cm3 hacimlik bu motor, 6000 dev/dak’lık motor devrinde 98 hp, 4000 dev/dak’da ise 126 Nm maksimum tork üretiyor. Bir çok prestijli marka tarafından da kullanılan yüksek teknolojili yeni nesil CVVT motor, her devirde yüksek performans ve düşük yakıt tüketimi sunuyor.

    Aracın standart donanım listesinde bulunan EBD destekli ABS, sürücü ve yolcu hava yastığı, darbe emici özellikli ön tampon, kapı içi darbe koruyucu barlar ile güvenliği ön planda tutan Geely Emgrand’ta ayrıca yol bilgisayarı, uzaktan kumandalı merkezi kilit ve bagaj açma, elektrikli, ısıtmalı ve led sinyalli yan aynalar, katlanabilir kontak anahtarı, tam otomatik digital klima ve polen filtresi, radyo/CD/Mp3 çalar ve USB bağlantısı, elektrikli ön ve arka camlar, otomotik yanan farlar, arka cam içi gizli radyo anteni, ön ve arka sis farları standart olarak sunulan konfor ekipmanlarından bazıları.

    Detaylar için :GEELY
    Satış Fiyatı : 28.888 TL
     Geely Emgrand EC7

     Geely Emgrand EC7

     Geely Emgrand EC7

     Geely Emgrand EC7

     Geely Emgrand EC7

     Geely Emgrand EC7

     Geely Emgrand EC7

     Geely Emgrand EC7

     Geely Emgrand EC7



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hackersun -- 11 Mayıs 2011; 17:53:02 >







  • Eski yazılarını bildiğim için belirttim zaten, "sattım kurtuldum" diyen ben değilim buyur bak;



    Senin yaşamış olduğun sorunlar olabilir, veya çözmeyi becerememişsindir, bilemiyorum. Bunları söylediğin zaman; "arkadaşları uyarmak istiyorum" "Burası bilgi paylaşım yeri" gibi klişe cümlelerin arkasına saklanıp arabaya giydirip duruyorsun. Seni bilmem ama bu aracı kullanan ve memnun olan azımsanmayacak kadar kullanıcı var bunu unutma. Bu insanlar da burada senin deyiminle olumlu "tecrübelerini" paylaşabilir, memnun olduklarını belirtebilir bundan doğal birşey yok. Fakat sen paylaşınca bilgi paylaşımı, başkası olumlu bir şey söylerse "çete " öyle mi? Yok öyle yağma, kusura bakma... Bu insanlara da senin kalkıp "Bu arabayı devamlı öven bir çete varmış. Piyasayı canlı tutup arabalarını daha pahalı satmak isteyen " gibi saçma sapan ithamlarda bulunmaya hakkın yok bilesin.
    Ayrıca 2010 yılından beri aracı kulanıyorum , hiç de satmaya niyetim yok; Yani kısaca beni rahatsız eden birşey de yok, sen keyfine bak...
    Ben 2 nisan 2015 de 2012 model Emgrand ec7 premium sr modelinden aldım bir kaç deneyimimi paylaşayım istedim , aracı alacak yada almayacak arkadaşlara belki ışık olurum.

    uşak ilindeyim uşaktaki ilk sahibinden aracı 38000 km de aldım. Uşakta gelly yetkili satıcısından 2012 ağustos ayında satın alınmış. tüm bakımları uşak gelly yetkili servisine yaptırılmış. orjinal kitapçıkları yedek anahtarı, bakım faturaları hepsi aldığımda vardı, ilk sahibi çok titiz kullanmış, (10 bin bakımı 180 tl , 20 bin bakımı 210 tl , 30 bin bakımı 230 tl)

    Aracı 26,250 ye aldım lpg yoktu lpg taktırdım, lpg de atiker gold ile uyumlu imiş yetkili servisten aldığım bilgi yönünde atiker servisinde atiker gold taktırdım (1400 tl)

    araçlarda yüksek hacimli lpg tanklarıyla kilo poblemi çıkıyormuş vize için, 1355 kg aracın ağırlığı, 1690 kg azami yüklü ağırlığı maksimum lpg den sonra 1390 kg olması gerekiyormuş. (300 kilo fark olması mecburi imiş) 31 litrelik manken tank kullanıldı benim aracımda toplam ağırlık projesi çizildi ben vizeye gittim , en ufakbir sorun çıkmadan vizeden geçtim. Eğer 40 lık -50 lik yada 65 lik tanklardan koydursaydım vizeden geçmeyecekmiş tuv deki arkadaşlar bunu söyledi.

    akabinde 1400 tl ye kasko yaptırdım, ilk kasko olduğu için yüksek çıktı önüğmüzdeki yıl hasarsız olursak 900 tl ye felan düşermiş, 420 tl sigortası tuttu .

    vizeye de yanlış hatırlamıyorsam 160 tl ödedim toplamda : 29,650 tl ye anahtar teslim herşeyisi içinde bana mal oldu.

    Şimdi nisan ayından beri 2000km yaptım, 40 bin bakımı geldi önümüzdeki hafta götürecem . aracımda yukarıda bahsedilen sorunlardan hiçbirini yaşamadım ben hemen deneyimlerimi aktarayım

    Araç süper geniş , içine oturunca passata oturmuşsunuz gibi bir his var, d,ireksiyon müthiş yumaşak , elektrikli direksiyonmuş serçe parmağınızla bile çevirrisiniz.
    yolda giderken 4 kişiden birisi muıtlak dö nüp dönüp bakıyor, hele aracınız benimkisi gibi siyah ve o gün yıkayıp sildiyseniz.


    1-Mayısta ilk sıcaklar başladığında klima yeteli soğutmuyordu , hemen yetkili servise gittim , polen filtresi değişecek istersen bakımı bekle istersen hemen değiştirelim dediler , bende hemen değiştirelim dedim , 15 tl imiş polen filtresi , 5 dakika içersinde değişim yaptılar işçilik almadılar.

    2-direksiyondan kumanda düğmeleri yoktu benim araçta, yetkili servise sordum , 140 tl imiş , hemen yatırdım 2 saat içersinde montaj yaptılar yine işçilik almadılar.2013 modellerde olan direksiyon kumanda düğmeleri artık benim aracımda da var.

    3-sunroof düğmesinin oradaki tavan labması da bünyesinde barındıran gözlük koyma kabını ben zorlarken kırdım , hemen servise gittim sunroofsuz modellerde 55 tl imiş, benim modelde 90 tl imiş( sunrrof düğmeleri olduğu için ) hemen sipariş verdirttim 3 gün içinde geldi 10 dakikada taktılar 90 tl ödedim yine işçilik almadılar.

    4-Malum yağmurlar bitmedi gitti, silecekler tam işlevinde değildi onalrı değiştrittim yetkili serviste 20 tl aldılar.

    5-Kalkışlarda ve rampalarda hafif bir bayılma oluyor gaz tepkime pedalı varmış , onu taktıracam fiyatı 650 tl imiş keyfe keder bişi ama kullananlar ciddi ivmelenme farkları görmüşler önümüzdeki hafta bakıma götürdüğümde bunu da düşünüyorum.

    şu ana kadar ne zaman gittysem bana hiç bir zaman bunun parçası yok , bilmemne diyen olmadı, gider gitmez hemen ilgilendiler , önümüzdkei yılda volvo ile ürettikleri otomobilin gireceğinden felan bahsettiler ama bu kulaktan dolma gibi geldi bana.

    AYRICA 5 YIL -150BİN M GARANTİSİNİN SÜRDÜĞÜNÜ ISRARLA HER GİTTİĞİMDE YİNELEDİLER.
    2017 YILININ 8. AYINA KADAR GARANATİM DEVAM EDİYORMUŞ.

    2012 MODEL
    DİJİTAL KLİMA
    ELEKTRİKLİ KOLTUK
    SUNROOF
    10 ADET AİRBAG
    ABS
    CD-MP3 ÇALAR DİREKSİYONDAN KUMANDALI
    4 CAM OTOMATİK
    YOL BİLGİSAYARI
    ELEKTRİKLİ DİREKSİYON
    DERİ KOLTUK
    VS. VS
    10 BİN BAKIMLARI 200-250 TL ARASI

    ZATEN BU ÖZELLİKELRDE BU MODELDE ARACIN PAS TUTMAYANI, 2. ELİ TUTALINI ARKADAŞLAR PASSAT OLUYOR , JETTA OLUYOR ONLARDA 30 BİN DEĞİL TAHMİNİM 60 BİN FELANDIR

    BIRAKINDA BU ÖZELLİKELRE BU FİYATA BİNERKEN VARSIN 2. ELİ AZ TUTULSUN

    BEN DE BİNERİM 2 YIL DAHA HEVESİMİ ALIRIM O ZAMAN GELİRSE ÜST MODELLERİ ONALRDAN ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM CİDDİ CİDDİ.

    BEN MEMNUNUM BANA KEYİF VERİYOR GÜZEL VE HACİMLİ BİR ARAÇ. ÖZELLİKLE BENİM GİBİ ALBEA DAN SONRA BUNA BİNERSENİZ KENDİNİZİ RÜTBE ALMIŞ HİSSEDİYORSUNUZ.

    SON HIZDAN BAHSEDİLMİŞ BAZI YORUMLARDA BEN UŞAK AFYON YOLUNDA 180 İ GÖRDÜM ARKADAŞLAR. DÜZ YOLDU V.S YOL BOŞTU , ARABA SADECE TONAJLI OLDUĞU İÇİN İLK KALKIŞLAR VE YOKUŞLARDA BAZEN YIĞILIYOR HEPSİ BU.ONUDA GAZ TEPKİME PEDALI İLE ÇZÖERİZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM

    BENİM NACİZANE 3 AYLI KDENEYİMLERİM BUNLARDIR.
    Kaç yaşındasınız?Hangi okulu bitirdiniz?Ne iş yapıyorsunuz?
    Bunları öğrenip bir değerlendirme yapabiliriz.Ben 63 yaşındayım.Emekli matematik öğretmeniyim.Orta okulu sanat okulunda okudum.
    Bilgi sahibi olmadan düşünce sahibi olan binlerce insan tanıdım.Bilgi iletişimi sayesinde teknolojik şirketlerin bir çoğu birbirlerine yakın
    teknolojide araçlar üretiyorlar.Bir kısmının marka değeri yüksek olduğundan çok daha pahalı araçları satabiliyorlar.Bu işlerde tanınabilirlik
    konusunda yetersiz iseniz isterseniz alleme-i cihan olun işe yaramıyor.Düne kadar insanlar hain dayı diye Hyundai'i kötülerken şimdi çok daha
    yüksek fiyatlara bu araçları alabiliyorlar.Bmv,Mercedes, İphone prestij için alınıyor olabilir.Ben her üründe fiyat/performans oranına bakarım.
    Boşuna markaya para vermem.Adam gömleği 15000 dolar kira ödenen mağazadan alabilir.Ben aynı gömleği sahte olmaması garanti ise daha kenarda köşede
    bir yerden alırım.Şurdan aldım diye hava atmak baba parası yiyenler için önemli olabilir.
    İçinde bilgi olmayan iletiler bana eziyet veriyor.Kusura bakmayın.
    Fren hidroliğinin havasını almak:
    1)Ön iki tekere parke taşı koy,2)Sağ arka teker bijonu ile sol arka teker bijonunu gevşet,3)El freni çekili ise bırak,4)Kriko ile sağ tekeri kaldır.Kriko tutamağına saç ayağı yerleştir,5)Tebeşir ile lastiğe çizik at.Bu çizik belirlediğin noktaya baksın,6)Tekeri çıkart,bijonları şaşırtmalı sök ve aynı konumda yere diz,7)Kriko ile sol tekeri kaldır.Kriko tutamağına saç ayağı yerleştir,8)Tebeşir ile lastiğe çizik at.Bu çizik belirlediğin noktaya baksın,9)Tekeri çıkart,bijonları şaşırtmalı sök ve aynı konumda yere diz.(Takarken çizik aynı konumda ve bijonlar söküldüğü gibi takılırsa lastiklerin balansı bozulmamış olur)İşleme sağ arka tekerden başla.Bulaşık sıvılarının fıs fıs sprey ucunu uygun şeffaf hortum ile uzat.Bir ucunu hidrolik memesine yerleştir.Uygun anahtar ile açarak hidroliğin gelmesini sağla.Hortum içine bir miktar hidrolik gelir.Hortumu yukarıda tut.Fıs fısın tetiğini yarım litrelik şişeye tutarak çektiğinde hortum içinde hidrolik ilerler.Hidrolik içindeki hava kabarcıklarını görebilirsin.Hava kabarcığı bitince Motor kaputunu aç.Hidrolik kapağını aç.Eksilen kadar hidrolik ekle.Somunu sık,hortumu çek.Her tekerde yap.Yapış sırası sağ arka teker,sol arka teker,sağ ön,sol ön.Kolay gelsin.
  • güzel araç ancak 29500 e kia cerato'yu tercih ederdim
  • http://www.geely.com.tr/ec7_teknik.php

    teknik özellikleri burada var
    dikkatinizi aracın ağırlığına vermenizi öneriyorum. 1335-1375 kg şimdi bagajı biraz küçültüp gizli bölmelere taş doldurmadılarsa görülesi bir araç gibi.
    kendi görüşüm çarpışma testleri falan hikaye. kim 60'la gidiyor ki... ama bakmamakta olmaz. çok güvendiğimiz araçların testlerine bakıp bazı modellerin darmadağın olduğunu görmekte çok ilginç. ha mercedes, Q7, A6 ile karşılaştırmakta haksızlık.
    bu kiloya iyi bir mühendislik çıkarmamıştır oda ayrı mesele. ama iyi yapılmışsa bu araba ağırlığı ile neredeyse passat.
    kimleri 2006 vectra'yı alırım.
    2006'sını bilmem ama 2004 veya 2005'ne bindim. şuna eminim lpg 1984 renault tx daha kıvrak. vectra mı düşman başına.

    tekrar söylüyorum bakmak lazım. ön yargıdan uzak olarak. cruze hakkın da söylenenler hala arşivlerde.

    0 km araba almada en büyük avantaj finansmanı.mesela 15 kredi için 2 yılda kaba hesapla 2 bin tl fark veriyorsun. ha şimdi 15 bin tl si olan bir kişi sıfıra bineyim derse neden olmasın.




  • http://www.geely.com.tr/model.php?m=ec7 burdan diğer fotoğraflarına da bakabilirsnz : )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lMERTl -- 22 Temmuz 2010; 17:50:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salus

    28.888 TL YazıK Yazıkhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-bmw-3-serisi-2005-316i-76000km-29165641/detay?


    ilandaki araç senin mi ? Elinde kaldı sanırım ama bu şekilde başka markaları kötülereyek satma olmazmı kardeşim ..hadi iyi satışlar.




  • Yani Arabaya olan talep artarsa fiyatta doğru orantlı olarak artacaktır iktisadi olarak acklaması bu...Bi tutulrsa 2011-2012 de gör fiyatı ne oluyor.http://www.dailymotion.com/video/xdkhuh_geely-emgrand-china1_auto



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lMERTl -- 5 Eylül 2010; 13:06:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: köksal05


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: köksal05

    merso işi biliyor,milleti nasıl yolacağını .marka satıyor araçtan fazla! yani millete ismini satıyor. o kadar mükemmelse versin 10 yıl. ama vermez neden kardan zarar eder



    zamanında öyle mallar yapmış ki şimdi onların sefasını sürüyor işte.bu misal mercedes aynı şey bmw gibi üst sınıf araçlar içinde geçerli.garanti ile aracın kalitesi yada güveni belli olmaz.hyundai de 5 yıl 100bin garanti veriyor... kıyaslanacak şeyler değil bunlar.

    GARNTİ VERMEK NE SEN BİLİYORMUSUN YOKSA ÖĞRENCENMİ! ADAM AÇIK AÇIK BEN MALIMIN ARKASINDAYIM DİYE BAS BAS BAĞIRIYOR NEDEN KULAKLARINI TIKIYORSUN. HA BU ARADA BİZİM ARKADAŞ GEZİYORDU 2000 MOTOR MERCOYLA CEPTE GAZ PARASI YOK HER GÜN TAMİRCİ DE NASIL MERSO CAKMAMIYDI ACABA ÇÖZEMEDİM( BENZİNLE ZATEN BİNEMİYORLAR MERSOYA)


    arac markalariyla ve otomobil markalariyla ilgili bir alanda calismadiginiz icin amaclarinida disardan bakip anlayamazssiniz ,anlayanlar olur onlarda zeki bilgili bu konuda profosyonellesmis insanlardir yada kafayi calistiranlar. o yuzden ben yillardir otomobil firmalariyla iliskim oldugu icin garantinin amacini biliyorum .bmw nin mercdes in,fordun,peugeotun falan filanin yani kendini kanitlamis belli noktada ispatlamis markalarin garanti surelerinin kisa olmasinin sebebi kendilerine ve mallarina guvenmeme degildir.TAMAMEN TICARI KAR MESELESIDIR.ben garntinin anlamini senden ogrenecek degilim ama senin o bildigin garanti sartlari otomobil icin gecerli degildir,he bu arada lutfen geely alda 2 sene sora buraya allah bin belasini versin diye buraya yazdigini goruruz zaten.garantiyi verseler nolcak 3 ay servisten cikamadiktan sonra daha servis agi bile cok az.az akli varsa volvonun tecrubesini alir zaten 10 sene sonra kendini kanitlamaya baslar,daha cok zaman var.

    he bu arada su videoyu izleyinde bir carpmada %90 olme sansini gordukten sonra bir daha buna bakin
    http://www.youtube.com/watch?v=8vAN2cx2UIE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi driftspec -- 5 Eylül 2010; 22:45:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SarIyer1-2


    quote:

    Orijinalden alıntı: theextasyofcold

    yaw şu konuya bi resim eklettiremedik ya, daha hiç bişey demiyorum !



    kullanan yokki..abartili bir sekilde sözkonusu araclari övenler devamli yeni bir nickle
    kayit oluyor, zaten mesaj sayilarinda belli oluyor


    internet özürlüsümüsünüz girin bakın sitesine www.geely.com.tr ver yiyeyim ört yatayım oh ne ala




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankebutx


    quote:

    Orijinalden alıntı: SarIyer1-2


    quote:

    Orijinalden alıntı: theextasyofcold

    yaw şu konuya bi resim eklettiremedik ya, daha hiç bişey demiyorum !



    kullanan yokki..abartili bir sekilde sözkonusu araclari övenler devamli yeni bir nickle
    kayit oluyor, zaten mesaj sayilarinda belli oluyor


    internet özürlüsümüsünüz girin bakın sitesine www.geely.com.tr ver yiyeyim ört yatayım oh ne ala


    niye özürlü diyosun ki. insanlar haklı olarak fotoğraf görmek istiyorlar.göremeyince de süpheye düşüyolar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankebutx

    quote:

    Orijinalden alıntı: SarIyer1-2


    quote:

    Orijinalden alıntı: theextasyofcold

    yaw şu konuya bi resim eklettiremedik ya, daha hiç bişey demiyorum !



    kullanan yokki..abartili bir sekilde sözkonusu araclari övenler devamli yeni bir nickle
    kayit oluyor, zaten mesaj sayilarinda belli oluyor


    internet özürlüsümüsünüz girin bakın sitesine www.geely.com.tr ver yiyeyim ört yatayım oh ne ala


    arkadaşım, heralde biliyoruz sitelere girip bakmayı. ama o fotoğraflar, özel stüdyolarda bazı ışık hileleri ile çekilip photoshopla düzeltilmiştir. bazıları ise 3d programlar ile yapılmış fotolardır. Asıl olan canlısının doğal görünümü,

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    Yarın vaktim olursa bende karşısına geçim çektireyim sonrada ekleyim :)


    bol miktarda iç detay fotoğrafı istiyoruz sana zahmet




  • arkadaşlar akşam vakti bir kaç resim çektim arkadaşları aydınlatmak amacıyla fakat akşam oldugu için detayları tam göremeyebilirsiniz

    http://www.bilgisayardoktoru.com/ec7/ klasöründe resimleri bulabilirsiniz.

    Gündüz vakti detaylı resim çekip yollayacagım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahsiyet

    arkadaşlar akşam vakti bir kaç resim çektim arkadaşları aydınlatmak amacıyla fakat akşam oldugu için detayları tam göremeyebilirsiniz

    http://www.bilgisayardoktoru.com/ec7/ klasöründe resimleri bulabilirsiniz.

    Gündüz vakti detaylı resim çekip yollayacagım

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    Önyargılı olmamalıyız bence bu ülkeye çinlisi de gelmeli afrikalısı da gdersin aracı
    test edersin begenirsin işine gelir alırsın,begenirsin pahalı gelir almazsın ya da begenmezsin
    işim olmaz deyip çekip gidersin.bu markalar kendilerini geliştimezse bomboş focuslar,astralar..
    vb30binlerden baslar;kliması olan golfler40binden..
    bir de bu çarpışma testlerine takmış millet ya hu kardeşim reno kaç yıldır tüm modelleri ile 4-5yıldız
    alıyor bu euroNcap testlerinden dersine cok iyi çalışan soruların nerden gelecegini bilen öğrenci
    gibi..tamam bu testler olsun ama günlük yasamdaki istatistiklere de bakılmalı örnegin bu testten bes
    yıldız almıs araclarla yapılan kazaların %90nında insanların burnu bile kanamamıssa eyvallah..
    ''Çin arabasına o kadar para çok''hadi canım sende ne kadar düşünülmüş üzerinde bu yorumu yapmakiçin.
    bu tür yorumları okumak sıkıyor sadece.Son olarak arabayı test etmiş biri olarak üzerine üç dört bin lira vererek daha kalitelisini pazarda daha saglam yeri olan bir kac markadan birini secerdim.20-22bin
    aralıgında olsaydı keşke o zaman tadından yenmezdi

    o 4 yıldızlı 5 yıldızlı renault'lar boşuna almıyor o yıldızları...
    [DHTUBE=
    http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trike


    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    E-NCAP kriteri = 64 Kmh
    C-NCAP kriteri = 50 Kmh



    Bu bilgi için kaynak gösterbilir misin?
    Zira bu nokta çok önemli kriterlerde esneme varsa değerlendrmelerin hiç bir anlamaı kalmaz.
    Ama benim bildiğim kadarıyla sonu NCAP ile biten kurumlar ve ADAC vs belli ortak standartlarla çalışıyorlar.



    Made By China olan herşey de esneme mutlaka vardır ...

    C-NCAP ın kendi sitesi var. http://www.c-ncap.org.cn/pjscen.pdf bu liktte bulunan Pdf dosyasının içinde 30 ve 31. sayfalarda Frontal ımpact testi hakkında bilgiler var oradan ulaşabilirsiniz..

    Euro NCAP ın da zaten kendi sitesinde test kriterleri mevcut http://www.euroncap.com/home.aspx linkinden ulaşabilirsiniz.

    Test kurumlarının Ortak standartlarda çalışsalar bile dinamiklerde farklılık gösteriyor.. Ya da DÜnya üzerindeki geçerliliği delegasyon durumu farklılık göstermektedir.

    NTV HABER de Çinli araçların Euro NCAP testleri hakkında çıkan bir makale....
    İlk kez Çin malı bir otomobil, Landwind CV9, Euro NCAP çarpışma testinde denendi ve 2 yıldız aldı. Daha önce 2005 yılında, aynı firmanın, yani Landwind'in başka bir modeli Euro NCAP benzeri, Alman çarpışma testi ADAC güvenlik testlerinde denenmiş ve sıfır puan almıştı; 65 km/s ile kafadan çarpışmada sürücünün araçtan canlı çıkamayacağı tespit edilmişti.

    Landwind CV9 için 'en sıkı Avrupa güvenlik standartlarını karşılayacak şekilde geliştirildi' dedi. 2005 yılındaki modele göre CV9 daha iyi koruma sağlasada, Euro NCAP aracı 'zayıf donanımlı, yan çarpışma hava yasatığı, kafa koruma sistemi ve stabilite sistemi eksik' şeklinde tanımladı. Kuruluş yinede, yolcu koruma performansından dolayı 3 yıldız alabileceğini ama genel performansından dolayı 2 yıldız aldığını söyledi.



    Emgrand dan daha aşağı fiyata satılan Dacia Logan ın E-Ncap test sonucuhttp://www.euroncap.com/tests/dacia_logan_2005/221.aspx

    Bu da Hyundai Elantra nın E-Ncap test sonucu... Hani diyor ya bazıları Kore araçları teneke diye.. Hiç değilse Çinli den iyidir. Hem bu test 2001 yılında yapılan eski kasa Elantraya ait bir test.. O zamanki teknoloji ile şimdiki çok farklı
    http://www.euroncap.com/tests/hyundai_elantra_2001/104.aspx

    Elin çinlisine 29.000 TL para verip alacağıma , bu paraya ikinci el temiz bi Megane 2 alırsın hiç değilse güven içinde binersin , alın bakın E-Ncap test sonuçlarına... Üretim yılları arasında en güvenli araçlar içerisinde
    http://www.euroncap.com/tests/renault_megane_2002/146.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 30 Kasım 2010; 16:40:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muavinkonsolos


    quote:

    Orijinalden alıntı: toz-koparan

    kullanan varmı forumda acaba??

    HAYIR yok, daha cok reklamini yapanlar var



    Hayır 1 kişi var kullanan ama bir kaç tane fotoğraf ekledikten sonra bir daha konuya uğramadı..

    http://www.youtube.com/watch?v=43keedIt4iw 8.Etap test videosu izlemeyenler için..


    EDİT: Url Ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaqwear -- 8 Aralık 2010; 22:51:22 >




  • BIXI MAN nerden biliyorsun acaba test için araç verilmediğini ? Hiç araştırdınmı madem öyle sende belgelerle konuş :) Test için araç verilmediği falan yok uydurma araştır sonra konuş... Aşağıdaki linke bakıver bir zahmet (Bu arada ne Geelyci ne de AntiGeelyciyim)

    http://www.youtube.com/watch?v=43keedIt4iw

    AutoShow ve daha başka dergilerin, gazetelerin testleri var elbette ancak ekleme şansın yok..
  • http://www.haolundihao.com/index.html
    sitesinde bulduklarımı genel olarak yazdım

    http://xa.cheshi.com/shanxi/201011/275286.shtml
    http://db.auto.sohu.com/photo/group_78922.html?bid=307
    sitelerinde resim bulabilirsiniz

    http://www.giti.com/CN/PC/GitiComfort228.asp
    lastikler

    http://www.c-ncap.org.cn/news/10xczj/20101202.html
    test

    http://www.soku.com/search_video/q_emgrand%20ec7
    videolar

    Farlar Fransız Valeo kristal elmas - Audi , Toyota Crown
    Aynalar Kanada Donnelly Magna - BMW , Volkswagen
    Koltuklar Lear Corporation dünya standartlarında kaliteli yastık destek fonksiyonları
    Şasi PDE Hollanda ile Audi , VOLVO, Jaguar, BMW ve diğer ortak şirketleri, dünyanın en iyi şasi tuning şirketi
    Susturucu sistem ABD Tenneco ile araba içinde 37-38dBgürültü azaltır, EC7boş gürültü ile BMW ve diğer lüks arabalar ile kıyaslanabilir.
    Sunroof çift modlu elektrikli , anti-trap ile donatılmış, UV korumalı İngiliz Na Fati, anti-UV ve diğer fonksiyonları
    Dış kasa moda tasarımı Japonya Fuji sertlik yumuşaklık bel Swordfish, sağlam dinamik bir atmosfer,
    Araç kullanımı 1.2 kalın çelik levha vardır, "H tipi anti-çarpışma" bir ön parçası olan enerji emici sarı renkte ve emmek için
    bir Yin Qinggai parçası ile, ilk şok dalgası dayanacak kirişler yaya yaralanmaları azaltır yeşil renkte gösterilmiştir.
    Yan korumalar "Y" tipi anti-çarpışma kirişi her iki bel göğüs yaralanmasına karşı enerji emici ve yolcu üzerindeki etkisini azaltır.
    kırmızı ve mavi renkli yerler beton etkisini azaltan karşı kirişler.
    Fren sistemi EBD destekli ABS Alman BOSCH
    Avrupa ECE araç sertifikasyon standartları
    Geely Otomobil Araştırma Enstitüsü kendi geliştirdiği CVVT motor 98hp
    Güvenlik performansı, EC7 C-NCAP tarafından beş yıldızlı emniyet standart tasarım




     Geely Emgrand EC7




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkbasOrhan

    http://www.haolundihao.com/index.html
    sitesinde bulduklarımı genel olarak yazdım

    http://xa.cheshi.com/shanxi/201011/275286.shtml
    http://db.auto.sohu.com/photo/group_78922.html?bid=307
    sitelerinde resim bulabilirsiniz

    http://www.giti.com/CN/PC/GitiComfort228.asp
    lastikler

    http://www.c-ncap.org.cn/news/10xczj/20101202.html
    test

    http://www.soku.com/search_video/q_emgrand%20ec7
    videolar

    Farlar Fransız Valeo kristal elmas - Audi , Toyota Crown
    Aynalar Kanada Donnelly Magna - BMW , Volkswagen
    Koltuklar Lear Corporation dünya standartlarında kaliteli yastık destek fonksiyonları
    Şasi PDE Hollanda ile Audi , VOLVO, Jaguar, BMW ve diğer ortak şirketleri, dünyanın en iyi şasi tuning şirketi
    Susturucu sistem ABD Tenneco ile araba içinde 37-38dBgürültü azaltır, EC7boş gürültü ile BMW ve diğer lüks arabalar ile kıyaslanabilir.
    Sunroof çift modlu elektrikli , anti-trap ile donatılmış, UV korumalı İngiliz Na Fati, anti-UV ve diğer fonksiyonları
    Dış kasa moda tasarımı Japonya Fuji sertlik yumuşaklık bel Swordfish, sağlam dinamik bir atmosfer,
    Araç kullanımı 1.2 kalın çelik levha vardır, "H tipi anti-çarpışma" bir ön parçası olan enerji emici sarı renkte ve emmek için
    bir Yin Qinggai parçası ile, ilk şok dalgası dayanacak kirişler yaya yaralanmaları azaltır yeşil renkte gösterilmiştir.
    Yan korumalar "Y" tipi anti-çarpışma kirişi her iki bel göğüs yaralanmasına karşı enerji emici ve yolcu üzerindeki etkisini azaltır.
    kırmızı ve mavi renkli yerler beton etkisini azaltan karşı kirişler.
    Fren sistemi EBD destekli ABS Alman BOSCH
    Avrupa ECE araç sertifikasyon standartları
    Geely Otomobil Araştırma Enstitüsü kendi geliştirdiği CVVT motor 98hp
    Güvenlik performansı, EC7 C-NCAP tarafından beş yıldızlı emniyet standart tasarım




     Geely Emgrand EC7




    İşte bu yahu. Nihayet somut bişeyler. Nihayet kafadan sallama, uydurma, tahmin vb. değil de nihayet gerçek bişeyler. Teşekkürler araştırmalar için. Bu da gösteriyor ki BMW, Jaguar ve Volvo da en az Emgrand kadar kötü. Baksanıza aynı firmalarla çalışmışlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZedYago


    quote:

    Orijinalden alıntı: AkbasOrhan

    http://www.haolundihao.com/index.html
    sitesinde bulduklarımı genel olarak yazdım

    http://xa.cheshi.com/shanxi/201011/275286.shtml
    http://db.auto.sohu.com/photo/group_78922.html?bid=307
    sitelerinde resim bulabilirsiniz

    http://www.giti.com/CN/PC/GitiComfort228.asp
    lastikler

    http://www.c-ncap.org.cn/news/10xczj/20101202.html
    test

    http://www.soku.com/search_video/q_emgrand%20ec7
    videolar

    Farlar Fransız Valeo kristal elmas - Audi , Toyota Crown
    Aynalar Kanada Donnelly Magna - BMW , Volkswagen
    Koltuklar Lear Corporation dünya standartlarında kaliteli yastık destek fonksiyonları
    Şasi PDE Hollanda ile Audi , VOLVO, Jaguar, BMW ve diğer ortak şirketleri, dünyanın en iyi şasi tuning şirketi
    Susturucu sistem ABD Tenneco ile araba içinde 37-38dBgürültü azaltır, EC7boş gürültü ile BMW ve diğer lüks arabalar ile kıyaslanabilir.
    Sunroof çift modlu elektrikli , anti-trap ile donatılmış, UV korumalı İngiliz Na Fati, anti-UV ve diğer fonksiyonları
    Dış kasa moda tasarımı Japonya Fuji sertlik yumuşaklık bel Swordfish, sağlam dinamik bir atmosfer,
    Araç kullanımı 1.2 kalın çelik levha vardır, "H tipi anti-çarpışma" bir ön parçası olan enerji emici sarı renkte ve emmek için
    bir Yin Qinggai parçası ile, ilk şok dalgası dayanacak kirişler yaya yaralanmaları azaltır yeşil renkte gösterilmiştir.
    Yan korumalar "Y" tipi anti-çarpışma kirişi her iki bel göğüs yaralanmasına karşı enerji emici ve yolcu üzerindeki etkisini azaltır.
    kırmızı ve mavi renkli yerler beton etkisini azaltan karşı kirişler.
    Fren sistemi EBD destekli ABS Alman BOSCH
    Avrupa ECE araç sertifikasyon standartları
    Geely Otomobil Araştırma Enstitüsü kendi geliştirdiği CVVT motor 98hp
    Güvenlik performansı, EC7 C-NCAP tarafından beş yıldızlı emniyet standart tasarım




     Geely Emgrand EC7




    İşte bu yahu. Nihayet somut bişeyler. Nihayet kafadan sallama, uydurma, tahmin vb. değil de nihayet gerçek bişeyler. Teşekkürler araştırmalar için. Bu da gösteriyor ki BMW, Jaguar ve Volvo da en az Emgrand kadar kötü. Baksanıza aynı firmalarla çalışmışlar.


    önce adac ve euro ncap testlerinden alnının akıyla çıkıp tüm ön yargıları yıkması gerekli. aksi taktirde koltuklarının buffalo derisi olması bile bişey ifade etmez.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.