Şimdi Ara

BMW E46 / 3 SERİSİ TÜM PAYLAŞIMLAR (28. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
2.437
Cevap
73
Favori
582.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barboros61

    arkadaşlar bende 99 3.20 mavi renk bir araç aldım e10 paket ne ararsan arabada prins lpg var yakıtındanda çok memnunum otomatik vites için bmw ye geçmiştim ve şuan herşeyi ile güzel gidiyor yanlız tek sıkıntı eski tip asfaltlarda eğimli olan yere doğru çekiyor ve gezinme yapıyor rot ayarı dahil herşeye baktılar ve arabada birşey çıkmadı ustanın dediği bu arabalar gezme yapar diyor sizce ne kadar doğruluk payı var bu arada birkaç ustaya gösterdim


    Jant kontrol ettiriniz yamulma var ise düzelttiriniz
    Kamber,kaster ve Toe ayarlarını yaptırınız
    Lastik ebatınızı düşürünüz (taban 245/40 R17 ise 205/50 R17 getiriniz)
    Taban genişliği yol tutuşu arttırır.Lastikleriniz çok iyi yol tutuyor ve bozuk zeminlerde ,havuz olan kısıma gelince havuzun içerisine doğru dalıyor(çekiyor) olasılıklardan biri.
    Viraj rotu ( Z rotu ) ,salıncak,salıncak fişekleri kontrol ettiriniz.
    Alttakımda sıkıntı yok 4+4 lük deniliyorsa,Lastik ebatlarınızı Genişliğini düşürmenizde fayda sağlayacaktır.
    Not: 185 , 195 taban genişliğine sahipseniz lastik ebatını düşürmeyle ilgili yazımı kaile almayınız.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bmw 3.18i

    Arkadaşlar merhaba yeni katıldım aranıza.Sizlere birkaç sorum olacak yardımlarınızı bekliyorum :))
    Öncelikle arabam 2005 model 3.18i aynaları zamanında (belki de orijinal hali ben hiç öylesini görmedim o ayrı ) bir üst kasanın aynalarına benzer ayna ile değiştirilmiş.sol aynam katlanıyordu arabamı kapattıktan sonra. bir kaç gün önce yolda giderken devamlı açılıp kapanmaya başladı kenara çekip arabayı kapattım hala devam ediyordu sonra kendiliğinden durdu şimdi hiç kapanmıyo ikiside?
    ikinci sorum ise yedek anahtarı hiç kullanılmamış anahtara bakıldıgında da anlaşılıyor zaten pili mi bitmiştir yoksa bi yazılım güncellemesi mi gerekiyor?
    üçüncü sorum ise geçen gün araba güneşte kaldı uzun süre sonra arabaya oturdugumda kontagı açtım öyle bi ses geldi ki korktum resmen cama taş düştü sandım once.bir kaç saat geçtikten sonra başka yerde bekledim arabaya bindikten sonra kontağı açtıktan sonra yine aynı ses bu sefer sesin göğüs kısmından geldiğini hissettim (küt diye bi ses sanki elektrik aksamında bi yangın patlama gerçekleşti gibi) fakat araba da herhangi bir şikayet olmadı herhangi bir arıza ışığı yanmadı.
    son sorum ise araba çalışırken ilk çalışmalarda ve birkaç gündür çalıştırmıyorsam çalışmada biraz zorlanıyo yaklaşık 4-5 sn marşa basıyorum bazen de tek seferde çalışıyo.
    yardımcı olursanız çok sevinirim ustamdan evimden uzakta yaşıyorum öğretmenin görev yaptığım yerde herhangi bir servis veya teknik destek alacagım kimse yok bu haliyle 2-3 ay daha beni götürmesi lazım? yardımlarınızı bekliyorum


    Yedek Anahtar 1-1,5 Yıl süreyle hiç kullanılmadığı taktirde pili Tamamen şarjı bitmekte,Tekrar şarj edebilmeniz için yedek anahtarla aracınızı kullanmanız gerekiyor 30 saatte Anahtarın pilinin Şarjını Fullemiş olur, 30 dk kullanımda ise anahtar 10 ile 15 defa aktif olarak kapı Aç-kapa yapabilirsiniz !
    6 ayda bir yedek anahtarınızla araç kullanmaya Özen gösteriniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iceTonic -- 9 Mayıs 2013; 1:17:09 >




  • Selamın Aleyküm arkadaşlar
    Benim önemli bir sıkıntım var yardımcı olursanız sevinirim... 2001 320d aracımı kitleyip bıraktıktan sonra olmadık
    yerde kendiliğinden kilitleri açılıyor ve camlar iniyor. Bu sorun bana geceleri büyük sıkıntı oluyor. Uyuyamıyorum resmen
    lüfen yardım edin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mpoveribo

    Selamın Aleyküm arkadaşlar
    Benim önemli bir sıkıntım var yardımcı olursanız sevinirim... 2001 320d aracımı kitleyip bıraktıktan sonra olmadık
    yerde kendiliğinden kilitleri açılıyor ve camlar iniyor. Bu sorun bana geceleri büyük sıkıntı oluyor. Uyuyamıyorum resmen
    lüfen yardım edin...

    Arabanizi okutturmanizi tavsiye ederim, tabi eger yanlislikla anahtarin uzerinde yatmadiysaniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mpoveribo

    Selamın Aleyküm arkadaşlar
    Benim önemli bir sıkıntım var yardımcı olursanız sevinirim... 2001 320d aracımı kitleyip bıraktıktan sonra olmadık
    yerde kendiliğinden kilitleri açılıyor ve camlar iniyor. Bu sorun bana geceleri büyük sıkıntı oluyor. Uyuyamıyorum resmen
    lüfen yardım edin...

    selam hocam.konunuza ceavp olmayacak ama bende 2001 2002 model bmw 3.20d almak istiyorum nasil tavsiye edermisinz yakit yonunden baska ariza yonunden saygilar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist76m

    quote:

    Orijinalden alıntı: mpoveribo

    Selamın Aleyküm arkadaşlar
    Benim önemli bir sıkıntım var yardımcı olursanız sevinirim... 2001 320d aracımı kitleyip bıraktıktan sonra olmadık
    yerde kendiliğinden kilitleri açılıyor ve camlar iniyor. Bu sorun bana geceleri büyük sıkıntı oluyor. Uyuyamıyorum resmen
    lüfen yardım edin...

    selam hocam.konunuza ceavp olmayacak ama bende 2001 2002 model bmw 3.20d almak istiyorum nasil tavsiye edermisinz yakit yonunden baska ariza yonunden saygilar.

    Kardesim 3 senede 160.000km kullandi, simdi 365.000km de, asiri siyah duman atma disinda bi sorunu yok, bu sorunun cozumude carter ventilation valve(parca 100tl civarinda olmasi lazim, isciligide oyle bisey)
    Yakit olacak otobanda 1 litre mazotla ortalama 16/17km yapiyo, sehir ici bu 10 a kadar dusuyo. Turbolari 200.000 de bozulabilme ihtimali yuksek sayilir... tahminimce 2500-4000tl arasinda degisir iscilik+parca




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zp

    quote:

    Orijinalden alıntı: dentist76m

    quote:

    Orijinalden alıntı: mpoveribo

    Selamın Aleyküm arkadaşlar
    Benim önemli bir sıkıntım var yardımcı olursanız sevinirim... 2001 320d aracımı kitleyip bıraktıktan sonra olmadık
    yerde kendiliğinden kilitleri açılıyor ve camlar iniyor. Bu sorun bana geceleri büyük sıkıntı oluyor. Uyuyamıyorum resmen
    lüfen yardım edin...

    selam hocam.konunuza ceavp olmayacak ama bende 2001 2002 model bmw 3.20d almak istiyorum nasil tavsiye edermisinz yakit yonunden baska ariza yonunden saygilar.

    Kardesim 3 senede 160.000km kullandi, simdi 365.000km de, asiri siyah duman atma disinda bi sorunu yok, bu sorunun cozumude carter ventilation valve(parca 100tl civarinda olmasi lazim, isciligide oyle bisey)
    Yakit olacak otobanda 1 litre mazotla ortalama 16/17km yapiyo, sehir ici bu 10 a kadar dusuyo. Turbolari 200.000 de bozulabilme ihtimali yuksek sayilir... tahminimce 2500-4000tl arasinda degisir iscilik+parca

    tesekkurler hocam saygilar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zp

    quote:

    Orijinalden alıntı: dentist76m

    quote:

    Orijinalden alıntı: mpoveribo

    Selamın Aleyküm arkadaşlar
    Benim önemli bir sıkıntım var yardımcı olursanız sevinirim... 2001 320d aracımı kitleyip bıraktıktan sonra olmadık
    yerde kendiliğinden kilitleri açılıyor ve camlar iniyor. Bu sorun bana geceleri büyük sıkıntı oluyor. Uyuyamıyorum resmen
    lüfen yardım edin...

    selam hocam.konunuza ceavp olmayacak ama bende 2001 2002 model bmw 3.20d almak istiyorum nasil tavsiye edermisinz yakit yonunden baska ariza yonunden saygilar.

    Kardesim 3 senede 160.000km kullandi, simdi 365.000km de, asiri siyah duman atma disinda bi sorunu yok, bu sorunun cozumude carter ventilation valve(parca 100tl civarinda olmasi lazim, isciligide oyle bisey)
    Yakit olacak otobanda 1 litre mazotla ortalama 16/17km yapiyo, sehir ici bu 10 a kadar dusuyo. Turbolari 200.000 de bozulabilme ihtimali yuksek sayilir... tahminimce 2500-4000tl arasinda degisir iscilik+parca

    Sıfır turbo alırsanız. 2000 TL civarı.

    İşcilikte yaklaşık 200-300 TL arası tutar.

    Ben geçen sene çıkma almıştım. Turbocu ile birlikte içini dağıtıp geri toplamıştık. İşcilik dahil 1200 TL civarı tutmuştu.


    http://www.bmrotomotiv.com/urun/407-bmw-e46-turbo-turbun-m47-n.html




  • aileye gidicek bir araba olabilir mi ? aile için alacağız gidip 2012 model tenekelere para vermek istemiyorum ama 10 yaşındaki araçta beni düşündürmüyor değil bu araçlar aile için gidermi yakıtı 3.20 de daha az deniliyor doğru mu ? sizce 2010 2012 arası bir teneke almak mı mantıklı yoksa bunu mu almak aile için ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentist76m

    quote:

    Orijinalden alıntı: mpoveribo

    Selamın Aleyküm arkadaşlar
    Benim önemli bir sıkıntım var yardımcı olursanız sevinirim... 2001 320d aracımı kitleyip bıraktıktan sonra olmadık
    yerde kendiliğinden kilitleri açılıyor ve camlar iniyor. Bu sorun bana geceleri büyük sıkıntı oluyor. Uyuyamıyorum resmen
    lüfen yardım edin...

    selam hocam.konunuza ceavp olmayacak ama bende 2001 2002 model bmw 3.20d almak istiyorum nasil tavsiye edermisinz yakit yonunden baska ariza yonunden saygilar.

    Aracı 3 senedir kllanmaktayım. 200binde aldım şuan 240 binde aşırı uçuk bir masraf çıkartmadı. Yakıtta performansa
    göre hiç üzmüyor. Tabi bu modellerin enjektör ve yukarda söylendiği gibi turbo problemleri olabiliyor. Şunu söyleyim çok rahat ve atik bir araç hem hız hem konfor isteyenlere birebir. Bende satıp E90 320d almayı düşünüyorum.




  • Bu arada benim soruma cevap yokmu arkadaşlar bu aralar düzeldi pek yapmıyor ama içim rahat değil.
    Gm modülü (merkezi kilit modülü) 'nden yapar diyorlar bilgisi olan varmı????
  • 2003 model bmw 316i e46 almayı düşünüyorum . 100bin km yüksek mi , fazla masraf çıkarır mı aldıktan sonra?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ant_karizma -- 18 Mayıs 2013; 0:34:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ant_karizma

    2003 model bmw 316i e46 almayı düşünüyorum . 100bin km yüksek mi , fazla masraf çıkarır mı aldıktan sonra?

    Babamin 2002 318i(2000cc) bmw'si var, 168.000 de almistik, suan 250.000 yapti. Her araba gibi ufak tefek seyleri cikabilir, yakit olarak fabrika verilerine aldanma, araba rahat 10L/100KM yapar.
    Bu arabalarda vakum sorunlari cok oluyo, vakumpompasi gibi, valvetronic ariza cikabilio - ki cogunda var bu sorun, normal devirde(stationary) yani 800tur/dakka dizel gibi ses yapar, 900tur/dakka uzerinde bu ses gitmesi lazim, gitmiyosa bu selenoid valves olabilir., ondan sonra (camshaft)sensorlarda sorun olabilir, streslik bi durum degil.

    Onun disinda her E46 larda olan carterventilation valve parcasi zamanla tikaniyo, standart bakimlarda bunu degistirmezler, bu zamanla motoru yer :) degistirmekte herzaman icin fayda var, pahali bi parca degil, 100tl bilemedin 150tlye isciligiyle halledilir.
    Dizellerin carterventilation valvesi:


    Onun disinda E46'lar bana gore cok guvenilir saglam arabalar, yoksa bende E46 almazdim(330d) benimki 275.000km, kardesimde almazdi (320d) suan 365.000km

    Ha birde arabanin alt takimindaki bazi parcalarin degismesi gerekebilir, turkcesini bilmiyorum ama resimdeki parca:


    Gerci bu parcalar oyle hemen yipranmaz, hele bi 200.000km yapsin motor, ondan sonra yavas yavas baslar

    Son olarak, 316i dan performans beklemiceksin, sonra uzulebilirsin..




  • Herkese İyi Akşamlar;
    İsmim Aydın. 2004 BMW 3.18i e46 kasa aracımı 2008 - 2009 model TIGUAN ile takas etmeyi düşünüyorum. Aracımla ilgili ilan detayı aşağıdaki linkte mevcuttur.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-3.18i-e46-2004-kazasiz-85000-km-125397300/detay/
  • Selam arkadaşlar, E46 3.20i aracımız var, çakmaklığı usb girişi olarak kullanmak istiyorum. Bunun için aparatlar var ama kaba görünmesini istemiyorum, önerebileceğiniz özel bir model var mı?
  • 2003 model de motor çalışırken çok titreme oluyor. Özellikle kapıda var. Nedir bunun sebebi??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zp

    quote:

    Orijinalden alıntı: ant_karizma

    2003 model bmw 316i e46 almayı düşünüyorum . 100bin km yüksek mi , fazla masraf çıkarır mı aldıktan sonra?

    Babamin 2002 318i(2000cc) bmw'si var, 168.000 de almistik, suan 250.000 yapti. Her araba gibi ufak tefek seyleri cikabilir, yakit olarak fabrika verilerine aldanma, araba rahat 10L/100KM yapar.
    Bu arabalarda vakum sorunlari cok oluyo, vakumpompasi gibi, valvetronic ariza cikabilio - ki cogunda var bu sorun, normal devirde(stationary) yani 800tur/dakka dizel gibi ses yapar, 900tur/dakka uzerinde bu ses gitmesi lazim, gitmiyosa bu selenoid valves olabilir., ondan sonra (camshaft)sensorlarda sorun olabilir, streslik bi durum degil.

    Onun disinda her E46 larda olan carterventilation valve parcasi zamanla tikaniyo, standart bakimlarda bunu degistirmezler, bu zamanla motoru yer :) degistirmekte herzaman icin fayda var, pahali bi parca degil, 100tl bilemedin 150tlye isciligiyle halledilir.
    Dizellerin carterventilation valvesi:


    Onun disinda E46'lar bana gore cok guvenilir saglam arabalar, yoksa bende E46 almazdim(330d) benimki 275.000km, kardesimde almazdi (320d) suan 365.000km

    Ha birde arabanin alt takimindaki bazi parcalarin degismesi gerekebilir, turkcesini bilmiyorum ama resimdeki parca:


    Gerci bu parcalar oyle hemen yipranmaz, hele bi 200.000km yapsin motor, ondan sonra yavas yavas baslar

    Son olarak, 316i dan performans beklemiceksin, sonra uzulebilirsin..

    1. fotodaki siyah parça turbo filtresi değilmi.e46 320d aracım var ara ara rampalarda bayılma yapıyor vites küçültüp gaz verdiğinde kendini toparlaması biraz zaman alıyor tüm yağını filtrelerini değiştirdim acaba mazottan kaynaklı felanmı dedim farklı yerlerden mazot aldım onları denedim.filtreleri değiştikden sonra sanki biraz toparlama oldu gibi ama halen devam ediyor.acaba turbo filtresinen kaynaklanabilirmi sizce araç 239 bin km de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tassa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zp

    quote:

    Orijinalden alıntı: ant_karizma

    2003 model bmw 316i e46 almayı düşünüyorum . 100bin km yüksek mi , fazla masraf çıkarır mı aldıktan sonra?

    Babamin 2002 318i(2000cc) bmw'si var, 168.000 de almistik, suan 250.000 yapti. Her araba gibi ufak tefek seyleri cikabilir, yakit olarak fabrika verilerine aldanma, araba rahat 10L/100KM yapar.
    Bu arabalarda vakum sorunlari cok oluyo, vakumpompasi gibi, valvetronic ariza cikabilio - ki cogunda var bu sorun, normal devirde(stationary) yani 800tur/dakka dizel gibi ses yapar, 900tur/dakka uzerinde bu ses gitmesi lazim, gitmiyosa bu selenoid valves olabilir., ondan sonra (camshaft)sensorlarda sorun olabilir, streslik bi durum degil.

    Onun disinda her E46 larda olan carterventilation valve parcasi zamanla tikaniyo, standart bakimlarda bunu degistirmezler, bu zamanla motoru yer :) degistirmekte herzaman icin fayda var, pahali bi parca degil, 100tl bilemedin 150tlye isciligiyle halledilir.
    Dizellerin carterventilation valvesi:


    Onun disinda E46'lar bana gore cok guvenilir saglam arabalar, yoksa bende E46 almazdim(330d) benimki 275.000km, kardesimde almazdi (320d) suan 365.000km

    Ha birde arabanin alt takimindaki bazi parcalarin degismesi gerekebilir, turkcesini bilmiyorum ama resimdeki parca:


    Gerci bu parcalar oyle hemen yipranmaz, hele bi 200.000km yapsin motor, ondan sonra yavas yavas baslar

    Son olarak, 316i dan performans beklemiceksin, sonra uzulebilirsin..

    1. fotodaki siyah parça turbo filtresi değilmi.e46 320d aracım var ara ara rampalarda bayılma yapıyor vites küçültüp gaz verdiğinde kendini toparlaması biraz zaman alıyor tüm yağını filtrelerini değiştirdim acaba mazottan kaynaklı felanmı dedim farklı yerlerden mazot aldım onları denedim.filtreleri değiştikden sonra sanki biraz toparlama oldu gibi ama halen devam ediyor.acaba turbo filtresinen kaynaklanabilirmi sizce araç 239 bin km de.

    Hayir, karter filtresi, sorunu cozermi bilmiyorum ama degistirmende fayda var, unutulan onemli bi parcadir.

    Kendini toparlamasi cok zaman aliyorsa fakum sorunu olabilir, turbo basincina ulasamiyo olabilir, yani bir yerlerde hava kacagi olabilir.

    Aklima gelen baska bi cozum ise, hava kutle olcer. Benim eski passatla basima gelmisti, aldim alali cekisi turbosuz arac gibiydi. Sonunda dayanamayip bosch car centere ugradim, hava kutle olceri degistirdiler. Araba sanki ferrariye donusmustu, okadar fark vardi dusun..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar merhaba elimde e46 3.20ci den çıkardıgım ön tampon var bunu acil satmak istiyorum araınzda bilen varmı izmirde kime nereye satabilirim ??
  • Merhaba arkadaşlar,

    Benim de E46 2002 MODEL 320d arabam var ve arabamla ilgili birkaç problemim var.Birincisi;son 1,5 ay içerisinde üç defa durup dururken çalışmaz oldu.Marş basıyor araç 1-2 saniye çalışıyor sonra stop ediyor.Belirli aralıklara 20 dk içinde çalıştırmayı denedim fakat malesef çalışmadı.2 saat gibi bir beklemeden sonra marşa bastığmda araç çalışıcak gibi oldu tam o arada gaz verdim ve kavrama oldu araç çalıştı.Arabada çeyrek depo mazot olmasına rağmen böyle yapması çok canımı sıktı.Acaba dedim mazottan mı?Çünkü son bir ay içinde ufak bir yerleşim yerindeki benzinciden aldım yakıtı güya euro dizeldi.Hava yapmış olabileceğini düşündüm.Sonra araba 1 ay boyunca sorun çıkarmadı.Akabinde yine aynı problemi yaşadım.Yine aynı şekilde 2 saat bekledim ve çalıştı.Araba çalışınca bir de şehir dışında olunca bir türlü servise götüremedim. Sonra Opetten depoyu fulledim üstüne de enjektör temizleyi katkı maddesi eklettim.Baya bi km geçtim 2.olayın ardından yaklaşık 2000km problem yaşamadım.Ama gelgelim dün aynı problem.Bu sefer bulunduğum yerde ufak bir tamırci vardı geldi baktı ben pek anlamam dedi bu arabadan. Ben durumu izah ettim o da hava yapmış olabileceğini söyledi.Sonra enjektör somunlarınıdan 2 tanesini gevşetip 2 defa marşa bastık havasını aldık.Sonra çalıştı.

    Sorun neden olabilir acaba bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

    Okuduğum mesajlar anladığım kadarıyla hava yapma olasılığı yüksek ya da mazot filtersinin işlevini yeteri kadar iyi görememesi de olabilir?


    Başka bir konu ise turboyla iligili; vites boştayken gaza bastığımızda devir göstergesinin 4000 rpm de kaldığını farkettim. .Bu normal mi? Gaza bastığımız sürece devir göstergesinin artması gerekmez mi? Belki de araba boştayken turbonun zorlanmaması için 4000 rpm den fazla yapılamıyordur. Arabayı sürerken turbo devreye giriyor bunu farkediyorum sadece kafama takılan kısmı şu 4000 rpm olayı. Bununla ilgili fikri olan arakadaşlardan yardım bekliyorum.

    Son olarak ise; ön takımlarla ilgili bi sıkıntım var.Direksiyonu genellikle sağa tarafa doğru manevra yaptığımda tekerin oradan gıcırdama sesi geliyor. Bunun sebebi ne olabilir?

    Teşekkürler




  • Arkadaşlar e46 3,20i yada 3,30i almayı düşünüyorum ama motor konusunda biraz takıntı yaptım daha almadan.

    Size öncelikle sormak istediğim temiz bir araç bulsam ve sonra da gidip sıfır bir bmw motor alıp taktırsam nasıl olur sizce mantıklımı yoksa araç daha mı kötü olur ?

    Bu konularla hiç bilgim olmadığı için yardımlarınıza ihtiyacım var.

    Şimdiden teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.