DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yetişkin bir insan günde 2000-3000 kalori yakar??
34
Cevap
3
Favori
119.171
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Sağlıklı Yaşam >> Yetişkin bir insan günde 2000-3000 kalori yakar??
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      10588 Mesaj
      23 Mayıs 2010 14:13:24
      Bu kalori yakımı ben hiçbir şey yapmasam sadece otursam bile vücüdum tarafından gerçekleşir mi?


      _____________________________


      "Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır." Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
    • Binbaşı
      1035 Mesaj
      24 Mayıs 2010 10:42:57

      quote:

      Orijinalden alıntı: Awesome

      Bu kalori yakımı ben hiçbir şey yapmasam sadece otursam bile vücüdum tarafından gerçekleşir mi?


      2000-3000 kalori yıkımını sadece oturarak gerçekleştiremezsin. Ama uyurken bile kalori yaktığımız doğrudur. Çünkü biyokimyasal olaylar genellikle enerjiye gereksinim duyarlar.


      _____________________________

      Kimi içime sığmaz, kimine içim ısınmaz
    • Yarbay
      26297 Mesaj
      26 Mayıs 2010 02:17:57
      Oturarak gerçekleştirebilir.

      Yetişkin ortalama kiloda bir erkek hiçbir iş yapmadan sadece oturarak 2000-2250 (kilosuna bağlı olarak değişir) kalori yakar. En az 2000 yakar ama orası kesin.

      Yapacağımız ekstra aktiviteler, zaten hergün yaktığınız 2000-2250'nin üzerine eklenerek kâr getirir. Bu kadar basit.

      Kalori hesabı yaparak diyet yapmaya gerek kalmadan çok rahat kilo verirsiniz. Ne yediğinizi ve yediğiniz şeyden o an kaç kalori aldığınızı hesaplayın ve bunun gün sonunda ortalama 2250'yi geçmemesine önem verin. 2000-2250'den az aldığınız her gün kilo vermiş olacaksınız.

      Örneğin: Günlük 2250 kalori yakıyorsunuz ve o gün 1250 kalori aldınız. 1000 kalori kardasınız. 8 gün böyle yaparak 8000 kalori yakmış ve dolayısıyla 1 kilo vermişsiniz demektir. (8000 kalori = 1 kilo)


      _____________________________

      "Under your command i will obey..."
      "My mind is one with my soul..." "I am near, yet so far away..."
      "Through the eternal flame, i travel..."

      || Playstation 4 | Harman/Kardon AVR151 | Harman/Kardon HKTS9 |
    • Binbaşı
      1035 Mesaj
      26 Mayıs 2010 12:34:39
      Kalori yakım miktarını bazal metabolizma hızı belirler.(hiçbir şey yapmıyorken)
      Rejim(kilo vermek için yapılan),metabolizmanızın düzenli bir şekilde işleyişini sürdürmesi için gereken enerjinin hesaplanması ve gereken bu değerden yaklaşık olarak 500 kalori azaltılmış bir şekilde diyet programı uygulanmasıdır. Ancak enerji harcatacak aktiviteler yapıyorsanız bu değeri düşürmezsiniz.
      Dante, verdiğin örneği uygulamaya geçirecek insanlar olabilir. Dediğin şekilde yaparlarsa 1-2 gün sonra vücutları şoka girebilir.Rejim programlarında genel olarak 1400-1500 kalorinin altına inilmez ve 8000 kalori 1 kilogram a eşittir demişsin ama, yakılan yağ mı,glikojen mi?


      _____________________________

      Kimi içime sığmaz, kimine içim ısınmaz
    • Yarbay
      26297 Mesaj
      26 Mayıs 2010 18:47:52
      quote:

      Orijinalden alıntı: BNYZ

      Kalori yakım miktarını bazal metabolizma hızı belirler.(hiçbir şey yapmıyorken)
      Rejim(kilo vermek için yapılan),metabolizmanızın düzenli bir şekilde işleyişini sürdürmesi için gereken enerjinin hesaplanması ve gereken bu değerden yaklaşık olarak 500 kalori azaltılmış bir şekilde diyet programı uygulanmasıdır. Ancak enerji harcatacak aktiviteler yapıyorsanız bu değeri düşürmezsiniz.
      Dante, verdiğin örneği uygulamaya geçirecek insanlar olabilir. Dediğin şekilde yaparlarsa 1-2 gün sonra vücutları şoka girebilir.Rejim programlarında genel olarak 1400-1500 kalorinin altına inilmez ve 8000 kalori 1 kilogram a eşittir demişsin ama, yakılan yağ mı,glikojen mi?


      Bazal metabolizma ile aynı şeydir zaten bu. Vücudun yaşamını sürdürmesi için yaktığı temel enerjidir bazal metabolizma. Yani yukarıda bahsettiğim gibi hiçbir iş yapmayan bir insanın ihtiyacı olan kaloridir. Ne kadar kalori yaktığınızı kilo başına ortalama 30 kalori ile hesaplayarak öğrenirsiniz. (aktif iş yapmıyorsanız) 75 kilo olan biri x 30 = 2250 kalori yakar. En az.

      Ayrıca 1250 kalori alan kişi şoka moka girmez nereden çıkartıyorsunuz bunu. Yetişkin bir insanın günlük alması gereken yağ ortalama 50-55 gram'dır. Bu da 500-550 kalori eder. Siz bunu vücudunuza düzgün karşılayabiliyorsanız hiçbir sorun olmaz. (tabii gerekli vitaminler mineraller proteinlerle birlikte) Ve 1250 kalori alarak ihtiyacınız olan maddeleri de gayet rahatlıkla alabilirsiniz.

      Yakılanın yağ mı glikojen mi olduğu beslenmenizle alakalı olur. Siz yağı gerekenden az alırsanız vücut kendi bünyesindeki yağlardan yakmaya başlayacaktır.

      Ayrıca şu 1250 kalori ve şok durumuna döneyim: Ben 72 kilo verdim. Çoğunluğu kalori hesabıyla ve bu kalori hesabına uygun ve bunu karşılayan özel besinlerle. Benim 1 hafta boyunca günde sadece 600 kalori aldığım sıkı dönemler oldu. Ve bu dönemlerde durgun değil, aksine çok hareketliydim. Günde 3000 kalori yaktığım zamanlardı. 3000-600= 2400 kalori hergün kardaydım.

      Şimdi diyeceksin ki senin bünyenle başkalarınınki bir değil. Öyle bir şey yok. Eğer vücudun ihtiyacı olan bütün maddeleri (vitaminler mineraller vs.) karşılayabiliyorsanız değil 1250 kalori, 600 kalori bile alsanız şoka falan girmeniz imkansızdır. Ben 1250 gibi bir değeri örnek vererek insaflı bile davrandım yani.

      Rejimlerde 1400-1500 kalori almak gereksizdir. Boşa fazlalıktır. Nasıl ki kilo almaya başlayan biri günde 4000-5000 kalori alırken şoka girmiyorsa, 600 kalori alırken de girmez. Sadece kaloriyi az aldı diye şoka girecek kadar zayıf bir şey değildir insan vücudu.

      Ayrıca örneğin bugün, tam şu an 600 kalorideyim ve akşam da 300 kalori alarak bunu sadece 900 kaloriye tamamlayacağım gün sonunda. Şu an ise 73 kiloyum. Yani olabilecek en ideal kilodayken bile yediğim/içtiğim en ufak şeye kadar kalorilerini bilir ve hesap ederim çünkü bu benim için bir alışkanlıktır artık.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 26 Mayıs 2010; 19:01:39 >
      _____________________________

      "Under your command i will obey..."
      "My mind is one with my soul..." "I am near, yet so far away..."
      "Through the eternal flame, i travel..."

      || Playstation 4 | Harman/Kardon AVR151 | Harman/Kardon HKTS9 |
    • Binbaşı
      1035 Mesaj
      28 Mayıs 2010 11:58:29
      2250 kaloriyi oturduğumuz yerden yakabiliyorsak yetişkin bir insanın
      2250x0.3=675 kaloriyi yağdan alması gerekir ki bu da 675/9.6 =70.31 g yağ demektir.
      2250x0.5=1125 kaloriyi karbonhidrattan, 1125/5.4=208.3 gram karbonhidrat
      2250x0.2=450 kaloriyi proteinden ,450/5.9=76.27 gram protein alması gerekir.

      "Yakılanın yağ mı glikojen mi olduğu beslenmenizle alakalı olur. Siz yağı gerekenden az alırsanız vücut kendi bünyesindeki yağlardan yakmaya başlayacaktır. " demişsin, aldımız fazlalık karbonhidratlar sadece glikojen halinde mi depolanıyor, kaslarda ve karaciğerde yer kalmayınca ne olacak? Yağ olarak depolanacak.
      Yaptığın kalori hesaplarında alman gerekenlerden neyi ne kadar oranda azalttın bilmiyorum ama, alman gereken protein miktarında 50 gramın altına düşmemen gerektiğini biliyorsundur umarım.



      _____________________________

      Kimi içime sığmaz, kimine içim ısınmaz
    • Yarbay
      10588 Mesaj
      25 Aralık 2010 16:37:16
      Bu konuyu açtığımı unutmuşum. Şimdi farkettim. Çok yararlı bilgiler vermişsiniz teşekkürler. Konuyu uplayayımda diğer üyelerde yararlansın. Çok önemli bilgiler bunlar.


      _____________________________


      "Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır." Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
    • Er
      0 Mesaj
      16 Nisan 2012 23:45:01
      dante hocam 72 kilo mu verdim dedin yoksa ben mi yanlış anladım.. bunu nasıl başardın.. nasıl bir yöntemle tek başına mı yoksa doktor kontrolünde mi ? kalori hesabı yaparak mı yaptınız ne sıklıkta spor yaptınız ve ne kadar bir sürede oldu bu olay valla helal.. açıklarsanız sevinirim..


      _____________________________

    • Çavuş
      92 Mesaj
      02 Ekim 2012 17:27:11
      peki yediğimizin içtiğimizin kaç kalori yapacağını nasıl hesaplayacaz nereden anlayacaz?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1450 Mesaj
      06 Ekim 2012 11:23:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: hwgordon

      peki yediğimizin içtiğimizin kaç kalori yapacağını nasıl hesaplayacaz nereden anlayacaz?

      İnternetten besinlerin kalori miktarlarına bakabilirsin. Ivır zıvırların (cips kola çikolata) arkasında yazar. Bir süre sonra kalori tablosuna bakmadan zaten kafanda hesap ediyorsun kaç kalori olabileceğini.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      318 Mesaj
      04 Şubat 2013 16:01:36
      beyler oturarak 2000 kalori yakarız demişsiniz bunu kanıtlayan yada gerçekleştiğini gören var mı?
      :D


      _____________________________



      (Game PC)


      Monitör--Asus VK191D--
      Kasa--Deep Cool Smarter Siyah mATX--
      Ekran Karti--Asus Nvidia GeForce GTX 970 OC 4GB 256Bit GDDR5 (DX12)--
      Ram--Kingston HyperX Fury Black 8GB 1600MHz DDR3 --
      Islemci--Intel Core i5 4590 3.7GHz 6Mb Cache LGA 1150--
      Anakart--Gigabyte GA-Z97M-D3H Intel Z97 3000MHz(OC)DDR3--
      SSD--Sandisk SSD Plus 240GB 520MB-350MB/s Sata3--
      HDD--WD Blue 1TB 7200RPM Sata 3.0 64Mb 3,5--
      Power--Xigmatek 500W Tauro 80Plus Bronze--
      Klavye Mouse--Logitech MK345 Kablosuz--
      Isletim Sistemi--Windows 8.1 Pro 64-bit--

      a
    • Binbaşı
      1625 Mesaj
      18 Şubat 2013 22:43:30

      quote:

      Orijinalden alıntı: -DRMN-

      beyler oturarak 2000 kalori yakarız demişsiniz bunu kanıtlayan yada gerçekleştiğini gören var mı?
      :D

      Aynen doğru hocam profesyonel bir vücut kitle indeks ölçümü yaptırdım. Yapan sağlıkçı günde vücudunun yaktığı kalori 1980 dedi( durduk yerde bütün gün) yani bunun doğruluğu vardır.


      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ
    • Android Beta Kullanıcısı
      5984 Mesaj
      18 Şubat 2013 23:00:19
      Bir siteden yaş boy kilo yazıp öğrendim bazal metabolizmayı. Günlük 2244.7 kcal diyor. Doğru mudur acaba bu.

      Yanlış anlamadıysam günlük yediğim besinlerin toplamı bu rakamı geçmezse ben kilo veriyorum


      _____________________________

    • Teğmen
      120 Mesaj
      18 Şubat 2013 23:32:01

      Adımlama makinesi kullanmak – 30 dak – 210 kalori
      Aerobik (düşük tempoda) – 30 dak – 180 kalori
      Aerobik (suda) – 30 dak – 150 kalori
      Aerobik (yüksek tempoda) – 30 dak – 240 kalori
      Ağaç dikmek – 30 dak – 150 kalori
      Ağırlık çalışmak – 30 dak – 135 kalori
      Alış veriş yapmak – 30 dak – 120 kalori
      Araba kullanmak – 15 dak – 37.5 kalori
      ..........................................................

      devamı aşağıdaki linkte okuyabilirsiniz arkadaşlar...


      HANGİ HAREKETLE KAÇ KALORİ YAKARIZ


      _____________________________

      Gaflete düşmem diyen, gaflete düştüğünü bile bilmeyendir...
    • Yüzbaşı
      318 Mesaj
      18 Şubat 2013 23:53:15
      quote:

      Orijinalden alıntı: meganers



      Alıntıları Göster


      Aynen doğru hocam profesyonel bir vücut kitle indeks ölçümü yaptırdım. Yapan sağlıkçı günde vücudunun yaktığı kalori 1980 dedi( durduk yerde bütün gün) yani bunun doğruluğu vardır.

      Hocam nerden yaptırcaz hastanede hangi bölüm bi bilgilendirirsen bende yaptırcamda.


      _____________________________



      (Game PC)


      Monitör--Asus VK191D--
      Kasa--Deep Cool Smarter Siyah mATX--
      Ekran Karti--Asus Nvidia GeForce GTX 970 OC 4GB 256Bit GDDR5 (DX12)--
      Ram--Kingston HyperX Fury Black 8GB 1600MHz DDR3 --
      Islemci--Intel Core i5 4590 3.7GHz 6Mb Cache LGA 1150--
      Anakart--Gigabyte GA-Z97M-D3H Intel Z97 3000MHz(OC)DDR3--
      SSD--Sandisk SSD Plus 240GB 520MB-350MB/s Sata3--
      HDD--WD Blue 1TB 7200RPM Sata 3.0 64Mb 3,5--
      Power--Xigmatek 500W Tauro 80Plus Bronze--
      Klavye Mouse--Logitech MK345 Kablosuz--
      Isletim Sistemi--Windows 8.1 Pro 64-bit--

      a
    • Binbaşı
      1625 Mesaj
      19 Şubat 2013 08:46:03

      quote:

      Orijinalden alıntı: -DRMN-


      Alıntıları Göster


      Hocam nerden yaptırcaz hastanede hangi bölüm bi bilgilendirirsen bende yaptırcamda.

      Diyetisyen veya iyi bir spor salonunda da yaptırabilirsin


      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ
    • Yüzbaşı
      318 Mesaj
      19 Şubat 2013 17:37:27
      quote:

      Orijinalden alıntı: meganers



      Alıntıları Göster


      Diyetisyen veya iyi bir spor salonunda da yaptırabilirsin

      Çok Sagol hocam :)


      _____________________________



      (Game PC)


      Monitör--Asus VK191D--
      Kasa--Deep Cool Smarter Siyah mATX--
      Ekran Karti--Asus Nvidia GeForce GTX 970 OC 4GB 256Bit GDDR5 (DX12)--
      Ram--Kingston HyperX Fury Black 8GB 1600MHz DDR3 --
      Islemci--Intel Core i5 4590 3.7GHz 6Mb Cache LGA 1150--
      Anakart--Gigabyte GA-Z97M-D3H Intel Z97 3000MHz(OC)DDR3--
      SSD--Sandisk SSD Plus 240GB 520MB-350MB/s Sata3--
      HDD--WD Blue 1TB 7200RPM Sata 3.0 64Mb 3,5--
      Power--Xigmatek 500W Tauro 80Plus Bronze--
      Klavye Mouse--Logitech MK345 Kablosuz--
      Isletim Sistemi--Windows 8.1 Pro 64-bit--

      a
    • Teğmen
      120 Mesaj
      20 Şubat 2013 11:46:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: DDS Emmesen


      Alıntıları Göster


      İnternetten besinlerin kalori miktarlarına bakabilirsin. Ivır zıvırların (cips kola çikolata) arkasında yazar. Bir süre sonra kalori tablosuna bakmadan zaten kafanda hesap ediyorsun kaç kalori olabileceğini.


      KALORİ TABLOSU


      _____________________________

      Gaflete düşmem diyen, gaflete düştüğünü bile bilmeyendir...
    • Er
      0 Mesaj
      28 Şubat 2013 01:00:18
      merhaba arkadaşlar, ben bir zaman 5,5 gün sadece sıvı gıdalar tüketmiştim ne kadar aç kalabilirim diye merak ettiğimden ve bu süre içinde inşaat işi, bahçe işleri, vesair işleri yapmaktan geri durmadım. bu zaman zarfında 7 kg verdim. kilom ozamanlar 130 kg idi. ve hiç vücudum şoka falan girmedi. hatta 2007- 2008 den beri artık alışkanlık yaptım iki güne bir hatta bazen üç güne bir yemek yediğim günler oluyor ve hiç bir sorum olmadı. altı ayda bir mini bir komple bakım yaptırırım hastanede hiç bir sorun da yok hatta doktorun dediğine göre sportif bir yapıya sahipsin diyor. bilmiyorum ama aç kalmak bana göre zararlı değil. kilo vermek isteyen kişi günde sadece bir öğün yese ve başka hiç bir şey yapmasa ne sağlığından bir şey kaybeder ne de bir sorun olur aynı zamanda da kilo verir, garanti ;) birde zaten eskiden de insanlar üç öğün yemek yemezdi efendimiz aleyhisselam da buna benzer hadisleri vardır en fazla günde iki öğün yermiş peygamberimiz (sas) kısaca boğazı kesersen hiç bir şey yapmadan günlük hayatına devam ederek kilo verirsin vücudun orjinal haline dönecektir... vesselam.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      503 Mesaj
      30 Mayıs 2013 13:10:40

      quote:

      Orijinalden alıntı: Dante


      Alıntıları Göster



      Bazal metabolizma ile aynı şeydir zaten bu. Vücudun yaşamını sürdürmesi için yaktığı temel enerjidir bazal metabolizma. Yani yukarıda bahsettiğim gibi hiçbir iş yapmayan bir insanın ihtiyacı olan kaloridir. Ne kadar kalori yaktığınızı kilo başına ortalama 30 kalori ile hesaplayarak öğrenirsiniz. (aktif iş yapmıyorsanız) 75 kilo olan biri x 30 = 2250 kalori yakar. En az.

      Ayrıca 1250 kalori alan kişi şoka moka girmez nereden çıkartıyorsunuz bunu. Yetişkin bir insanın günlük alması gereken yağ ortalama 50-55 gram'dır. Bu da 500-550 kalori eder. Siz bunu vücudunuza düzgün karşılayabiliyorsanız hiçbir sorun olmaz. (tabii gerekli vitaminler mineraller proteinlerle birlikte) Ve 1250 kalori alarak ihtiyacınız olan maddeleri de gayet rahatlıkla alabilirsiniz.

      Yakılanın yağ mı glikojen mi olduğu beslenmenizle alakalı olur. Siz yağı gerekenden az alırsanız vücut kendi bünyesindeki yağlardan yakmaya başlayacaktır.

      Ayrıca şu 1250 kalori ve şok durumuna döneyim: Ben 72 kilo verdim. Çoğunluğu kalori hesabıyla ve bu kalori hesabına uygun ve bunu karşılayan özel besinlerle. Benim 1 hafta boyunca günde sadece 600 kalori aldığım sıkı dönemler oldu. Ve bu dönemlerde durgun değil, aksine çok hareketliydim. Günde 3000 kalori yaktığım zamanlardı. 3000-600= 2400 kalori hergün kardaydım.

      Şimdi diyeceksin ki senin bünyenle başkalarınınki bir değil. Öyle bir şey yok. Eğer vücudun ihtiyacı olan bütün maddeleri (vitaminler mineraller vs.) karşılayabiliyorsanız değil 1250 kalori, 600 kalori bile alsanız şoka falan girmeniz imkansızdır. Ben 1250 gibi bir değeri örnek vererek insaflı bile davrandım yani.

      Rejimlerde 1400-1500 kalori almak gereksizdir. Boşa fazlalıktır. Nasıl ki kilo almaya başlayan biri günde 4000-5000 kalori alırken şoka girmiyorsa, 600 kalori alırken de girmez. Sadece kaloriyi az aldı diye şoka girecek kadar zayıf bir şey değildir insan vücudu.

      Ayrıca örneğin bugün, tam şu an 600 kalorideyim ve akşam da 300 kalori alarak bunu sadece 900 kaloriye tamamlayacağım gün sonunda. Şu an ise 73 kiloyum. Yani olabilecek en ideal kilodayken bile yediğim/içtiğim en ufak şeye kadar kalorilerini bilir ve hesap ederim çünkü bu benim için bir alışkanlıktır artık.

      suan durumunuz ne hocam? bir daha kilo sorunu yaşadınız mı? ne kadar sürede vermiştiniz?


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      liberté, égalité, fraternité.
      liberty, equality, fraternity.
      özgürlük, eşitlik, kardeşlik.
    • Yarbay
      12614 Mesaj
      24 Haziran 2013 11:05:38
      kalori hesaplama için http://www.diyetarkadasim.com/ sitesini öneririm. mobile olarakta cepten girebilirsiniz. ben buradan takip ediyorum. orada mevcut boy ve kilonuza göre günde yakmanız gereken kaloriyi size veriyor.

      ben ayrıca 2 günde bir spora gidiyorum. dikkatli takip edince,yediklerinize dikkat edince ve spor da yapınca kilo verdiğinizi göreceksiniz.

      bir de soğuk su kalori yaktırır diyorlar ama bilmem ne kadar doğrudur? bana mantıklı geldi biraz gerçi. çünkü vücut ısınız 37 derece diyelim. içtiğiniz su 10 derece. vücut bu soğuk suyu vücut ısısına çevirmek için ekstra bir enerji harcıyor ve daha fazla kalori yakıyor.

      bir de merak ettiğim ofiste otururken yada çalışırken nasıl kalori yakabiliriz? yada yakabilir miyiz?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1628 Mesaj
      04 Temmuz 2013 15:44:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: EvReN 7

      kalori hesaplama için http://www.diyetarkadasim.com/ sitesini öneririm. mobile olarakta cepten girebilirsiniz. ben buradan takip ediyorum. orada mevcut boy ve kilonuza göre günde yakmanız gereken kaloriyi size veriyor.

      ben ayrıca 2 günde bir spora gidiyorum. dikkatli takip edince,yediklerinize dikkat edince ve spor da yapınca kilo verdiğinizi göreceksiniz.

      bir de soğuk su kalori yaktırır diyorlar ama bilmem ne kadar doğrudur? bana mantıklı geldi biraz gerçi. çünkü vücut ısınız 37 derece diyelim. içtiğiniz su 10 derece. vücut bu soğuk suyu vücut ısısına çevirmek için ekstra bir enerji harcıyor ve daha fazla kalori yakıyor.

      bir de merak ettiğim ofiste otururken yada çalışırken nasıl kalori yakabiliriz? yada yakabilir miyiz?

      Merhaba, bende 70 gündür http://www.diyetarkadasim.com/ adresinden kalori takibi yapıyorum. 70 günde 12 kilo verdiğimi yazıyor, ama ben tartılmadım. Sizin durumunuz nedir. Sitede yazan ile verdiğiniz kilo birbirini tutuyor mu acaba?


      _____________________________

    • Onbaşı
      15 Mesaj
      10 Nisan 2014 03:17:16
      Perhize başlayıp başlayıp öğlen terk edenlere bir şeyler söylemek istiyorum
      İnsan vücudunda yakılan bize sıcaklığı veren enerji veren hayat veren glikoz ları hücrelere taşıyan insilün arasında bir ortaklık var.
      Kanda insilin varsa glikoz hücrelere taşınır. Beyin bu işi yönetir pankreas insülün üretir o kana karışır falan.
      İşte hikaye burada kopuyor. Gençken formdayken zayıfken bu kandaki insülün glikoz dengesi çok dar aralıkta oluyor yani insülün düşüyor azıcık salgılanıyor kafi geliyor ve vücut açlık sinyali üretmiyor yemekte yenmiyor
      Şişko olunca bi biyokimya bozuluyor ve çok insülün salgılanmasına başlanıyor. İnsülün çok olunca kanda glikoz isteyen insülünlere karaciğer glikoz üreticeme diye sana habire yemek ye sinyali gönderiyor. Senin yediklern ise fazla gelince yağa çevrilip kötü günler için saklanıyor.
      İşte perhize başlarken bu anormalliği bir müptelalık tedavisi gibi (ki öyle tam olarak) düzeltmek gerek.
      Bu nasıl yapılır onu keşfetmek anlamak zorundasınz
      Bunu başarmadan beynin o hatalı açlık sinyaline irade ile karşı koymak aynı eroinanın eroini kendi çabası ile bırakması kadar imkansızdır
      Bu yüzden perhize başlayıp akşamı edemeden bırakanlar hiç ama hiç morali bozmasınlar.
      Yapmaları gereken şey her gün yenileceğini bile bile yeniden perhize başlamak ve dayanabildiğin kadar dayanmaktır.
      Öğlene kadar dayanabildiysen bir saat daha zorla karnın zil çalınca pes et git kebap ye ne yersen ye ama doyunca yeniden başla kendine söz ver bir daha yapmıycam de dayanabildiğin kadar yine bir şeyleri azalt.
      Bu iş yenile yenile perhizi boza boza yaklaşık 15 gün sürer. 15 günden sonra artık acı çekmeyi göze alarak bile iradeli bir adamın yapabileceği bir iş bile olsa sözünü tutabilecek noktaya biyokimyan gelmiş olur
      Artık perhize başlayabilirsiniz ve unutayın heçen her ay sizin biyokimyanızı dahada düzeltecektir.
      3 ay sonra ilk günkü zavallı halinizi hatırlayıp inanamıycaksınız kendinize

      Ben 97 kiloyu tartıda görünce hayatımda ilk kez perhize başladım ve sanki bir tıra çarptım o gün. Bırakın perhizi kahvaltıdan sonra öğle yemeğini zor ettim o kadar kötü başarısız bir perhiz startıydı
      Günde 2 yada 3 ekmek yiyordum. Bunu azaltmaya çalıştım ve 15 gün sonra ancak günde bir ekmeğe indirebilmeyi başardım.
      Şimdi 82 kiloyum ve perhizime devam ediyorum. Bu gün ben biyokimyamın neredeyse gençlik yıllarıma geri döndüğünün farkındayım. Canım isterse günde 3 bisküvi ile bir iki çay ile akşam yemeğine kadar hiç ama hiç zorlanmadan çok hafif tatlı bir açlıkla artık dayanabiliyorum ve akşamda güzel bir servis tabağı hazırlayıp abartmadan yemek yiyebiliyorum.
      Aferin almak amacında değilim ama bu kısımın ben atlandığını görüyorum ve arkadaşlarımı uyarmak istedim tecrübelerim ışığında.
      Perhizde ilk 2 hafta kazanılması olanaksız olan ve bir gram bile kilo vermeyi hedef seçmemeniz gereken sadece biyokimyanızı perhize en asgari düzeyde bile olsun hazır hale getirmeniz iin geeçmesi gerekn cehennem haftasıdır. 2 haftayı yenile yenile kaybede kaybede vaz geçe vaz geçe ama pes etmede karnını doyurup hemen yeniden perhize başlayarak geçirin. Bu sürede her yenilgi beyninizdeki o bozuk insülün müptelalığında bir yarım adımcık geri gitmeye sebep olacaktır bunu unutmayın. 2 hafta sonra her şey çok iyi olmayacak o kadar kolay değil ama hiç olmazsa artık o zor perhiz dönemine başlayabilirsiniz. Yoksa bu bozulan biyokimya ile perhize başlamak ve başarmak nerede ise olanaksızdır.
      Beyninizde bir müptelalık var ve beyin bunu normal kabul ediyor. Aynı bir sigara yeterken artık 2 paketin yetmemesi bir hap yeterken artık eroinman olmak gibi. Bir dilim ekmek yetecekken 3 ekmek yedirende aynı müptelalık benzeri şey aslında. Beyin için vücut onun vücududur unutmamak lazım. O beyin o vücudu çok sever ve yeni şartlara karşı en doğru araığa kendisini çeker. Biraz zorlamak ve artık senin gerçeklerin bu yeni beslenme şeklime göre kimyanı ayarla mesajını yollayabilmek gerek.
      Müptelalık var yani beyninizde bunun bir kimyası var bunu irade ile aşamazsınız. bu psikolojik bir şey değil doktar bir tüp kan alınca bunu laboratuvarında ölçebiliyor bu kadar gerçek bir şey bu. İnsülün deki anormalliği normale çekeceksiniz ilk önce. Bu anormalliğin sonunun şeker hastalığı olduğunuda bir yandanda bilin yani. Mücadeleniz birazda o kötü son ile mücadeledir
      son sözüm şu
      Perhiz demek kilo vermek demek değildir bence beyninizdeki o bozulan artık gençlik yıllarındaki gibi çalışmayan sorunlu biyokimyayı düzeltmektir. O düzelince zaten günde 3 ekmek yesen kusacak gibi oluyorsun.
      Beni okuduğunuz için teşekkür ederim.





      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erolkarax -- 10 Nisan 2014; 3:26:29 >
      _____________________________

    • 28 Haziran 2015 08:57:37
      @ ünlü diyetisyenler neden bu kalori hesabını insanlara öğretmiyor. ünlü bir hastanenin diyetisyenine gitmiştim. 200 tl bayıldım. bayan 5 dakka yeme içme düzenimi öğrendi ve masadaki fotokopi diyet listesini elime verdi. haftaya gel dedi. çok saçma değilmi. ben zaten internetten diyet listesi bulabilirdim. demek istediğim diyetisyen doktorlara kızıyorum bize yediklerimizin kalorisini olduğunu ve ne yersek o kadar kalori aldığımızı günlük 2000 kalori limitimizin olduğunu. biz 1000 kalori yersek 8 günde 8000 kalori ile 1 kilo vereceğimizi ayda 4 kilo verebileceğimizi anlatmıyorlar. 8000 kalori 1 kilo demek. yani tırnağın varsa başını kaşırsın. para kaptırmayın bu doktorlara



      _____________________________

    • Onbaşı
      21 Mesaj
      14 Ağustos 2015 13:37:46
      Diyabet hastasıyım ve doktorum adeta yalvarıyor kalori hesabını öğretmek için, tembellik var ya biraz erteleyip duruyorum bende, ama şuan spora başladım ve mutlaka gidip endokrinoloji doktorumdan kalori hesabını öğrenicem ve diyetisyenimin vereceği listeye harfiyen uyucam.
      Ayrıca arkadaşlar kısa zamanda çok kilo vermeyi sadece öğünden kisarak yapmak yanlış geliyor bana. Çünkü verilen sadece yağ değil ayni zamanda kas ve su. Ve vücut bunu en kisa zamanda yani kalorinin biraz ustune cikilinca onarir ve eski kiloya dönülür. En mantiklisi kaloriyi makul oranda düşürüp, kardiyo ve ağırlık çalışmak. Hem yağlardan kurtulunur hemde kaslar guclenir. Ayrica vucut yag orani da duser. Zamanla erkegin %15 kadinin %20 civarlarina geldiginde zaten vücut kendini belli eder.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      14 Ağustos 2015 16:18:41
      Bildiğim kadarıyla 2500 calori civarı ama yaşa ve boya göre değişir bu. yanlış olmasın. Bir yediğimiz hamburger menüde ortalama 3000-4000 calori var inanabiliyoırmusunuz şişmanlamamak elde değil şu dünyada


      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      01 Eylül 2015 22:57:42
      Anlamadim simdi bende kalori diyeti yapıyorum ama hala kilo duruyor


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1592 Mesaj
      07 Eylül 2015 11:12:09
      En güzeli şekerli, yağlı (z.yağı hariç.), unlu mamül, kola,cips ve türevlerinden uzak durarak yaşamak lazım. bunlar vücudumuzu zehirleyen şeyler. protein ağırlık şeylere yumulun, günde 2,5 litre su için ve bol bol kardiyo yapın.


      _____________________________

      DH Motorola Moto G Kullanicilari
    • Er
      10 Mesaj
      23 Ekim 2015 22:50:16
      130 kilo olan birinin haftada 1 kilo vermesi normaldir ama 80 kilo olan biri icin normal degildir. Internetten arastirin ama illaki bir uzmana basvurun kilo verme konusunda. Her kisiye bunyeye gore degisir diet programi. Kiz erkek ergen yetiskin insulin direnci gibi bir cok faktor var. Komaya girmezsiniz belki ama seker hastaligi gibi bir illete bulasabilirsiniz.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Er
      13 Mesaj
      20 Şubat 2016 09:46:27
      Arkadaslar yukarida yazdiginiz yazilarin kesinlikle dogruluk payi var. Fakat bir yerde yanlislik yapiliyor kalori hesabi yapmak guzel bir yontem fakat bir ekmek 400-500 kalori 100 gr et 400-500 kalori eee kaloriler ayni, peki ekmekle et aynimi ? Kalori hesabi yapilirken mutlaka ve mutlaka protein vitamin ve mineral dengesini koruyun yoksa vucut coker. Ayrica verdiginiz kilolari cok kolay geri alirsiniz size tavsiyem yaglara savas acmak mi istiyorsunuz ?agirlik antrenmani yapin nekadar cok kas yaparsaniz metabolizma o kadar hizlanir ve cok kas cok enerji yakar hizla kilo verirsiniz ve geri almaniz gercekten zorlasir cunku vucudumuzun en onemli yapisi kaslar gelismis ve yaglara karsi ustunluk elde etmis ve bu savasi uzun sure kaslarimiz kazanacaktir.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      257 Mesaj
      10 Nisan 2016 20:57:32
      ben 1.5 aydır kalori hesaplayarak kilo vermeye çalışıyorum en son geçen sene tartıldım ve 156 kilo idim bu diyet denen şeye başlamadan önce falan hiç tartılmadım çünki o tartıya çıkıcak yüzüm yok ... gerçi verdiğim kiloda pek umrumda değil aynadaki görüntüme bakıyorum sadece ve sadece 1 ay içindeki değişim yuh denecek derecede yıllardır gardropta duran hiç giyemediğim tshortler yavaş yavaş bedenime olmaya başladı yanlışlıkla küçük beden aldığım patolonlarım düğmeleri birbirine bile yaklaşmazken giymeye başladım bunlar 1 ay sonrasında olan şeyler şimdi nasıl hesaplıyon konusunda gelince şole anlatayım
      baştan soleyeyim kimse yok sağlıklı yok sağlıksız zırvasından bahsetmesin afrikadaki çocukları düşünün sadece yaşıyolar dimi bişi olmaz korkmayın açlıktan ölmenizede heralde izin vericek değilsiniz
      şahsen ben günde max 1200 kalori civarında tüketiyorum ne tükettiğim pek önemli değil bu 2000 kaloriyede çıktı bi kere sonuçta günlük kilomu korumam için almam gereken kalori 3500 idi bazal metabolizmam 2700 falan ve ağır bir işte çalışıyorum vardıya boyunca aktifim günde yaklaşık bisikleti yaptığım sporu saymassak 3500 4000 giderim var min. ve aldığımda genelde 1000 1200 1500 falan hiç yemek yemediğim 300 500 kalori ile kapattığım günler oldu bana hiç bişi olmadı ole vitaminmiş mineralmiş cartmış curtmuş hiç bişide almadım canım çikolata çekti yedim kola çekti içtim pasta çekti yedim popeyesten tavuk yemeyi hala seviyorum bangır bangır istediğimi yiyorum ama 1200 kalori açlık hissi çekmedim bişi çekmedim hatta bazı günleri 0 kalori günü ilan edicem kendime
      üstüne spor salonuna gitmeye çalışıyorum mesaiden fırsat buldukça bisiklete biniyorum yagmur yağmadıkça güzel güzel yürüyorumda
      artık daha bugun kontrolsüz ama az yedim hesaplarken fazla fazla hesaplıyorum 1000 kalori civarında yemişim bugun ama çok yedim die hayıflanıyorum hala ve bu yazılarıda yazarken bol şekerli çayımı yudumluyorum daha ne diyeyim
      1.5 aydan beri yarım ekmek bile yemedim ekmeği felaket severimcanım çekmio değil deli gibi çekiyo ama yemiyorum işte inada bindi
      birde hesap kitap işi ole bir işlediki bana besinlerin üzerinde rakamlar belirmeye başladı adam almış eline 1 tam ekmek döner yiyo sen ne yapıyosun die bağırıcaktım ama resmen o safhadayım :D
      hepinize bol şans aç kalmaktan korkmayın aç kalmadan zayıflayamassınız bırakın sağlıklı kilo verme zırvalarından 500 kalori az alman gerekiyo zırvalarından vitamin minarel zırvalarından yiyin sadece deponun ışığı sönsün yeter


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      340 Mesaj
      26 Mayıs 2016 01:33:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: enginse

      ben 1.5 aydır kalori hesaplayarak kilo vermeye çalışıyorum en son geçen sene tartıldım ve 156 kilo idim bu diyet denen şeye başlamadan önce falan hiç tartılmadım çünki o tartıya çıkıcak yüzüm yok ... gerçi verdiğim kiloda pek umrumda değil aynadaki görüntüme bakıyorum sadece ve sadece 1 ay içindeki değişim yuh denecek derecede yıllardır gardropta duran hiç giyemediğim tshortler yavaş yavaş bedenime olmaya başladı yanlışlıkla küçük beden aldığım patolonlarım düğmeleri birbirine bile yaklaşmazken giymeye başladım bunlar 1 ay sonrasında olan şeyler şimdi nasıl hesaplıyon konusunda gelince şole anlatayım
      baştan soleyeyim kimse yok sağlıklı yok sağlıksız zırvasından bahsetmesin afrikadaki çocukları düşünün sadece yaşıyolar dimi bişi olmaz korkmayın açlıktan ölmenizede heralde izin vericek değilsiniz
      şahsen ben günde max 1200 kalori civarında tüketiyorum ne tükettiğim pek önemli değil bu 2000 kaloriyede çıktı bi kere sonuçta günlük kilomu korumam için almam gereken kalori 3500 idi bazal metabolizmam 2700 falan ve ağır bir işte çalışıyorum vardıya boyunca aktifim günde yaklaşık bisikleti yaptığım sporu saymassak 3500 4000 giderim var min. ve aldığımda genelde 1000 1200 1500 falan hiç yemek yemediğim 300 500 kalori ile kapattığım günler oldu bana hiç bişi olmadı ole vitaminmiş mineralmiş cartmış curtmuş hiç bişide almadım canım çikolata çekti yedim kola çekti içtim pasta çekti yedim popeyesten tavuk yemeyi hala seviyorum bangır bangır istediğimi yiyorum ama 1200 kalori açlık hissi çekmedim bişi çekmedim hatta bazı günleri 0 kalori günü ilan edicem kendime
      üstüne spor salonuna gitmeye çalışıyorum mesaiden fırsat buldukça bisiklete biniyorum yagmur yağmadıkça güzel güzel yürüyorumda
      artık daha bugun kontrolsüz ama az yedim hesaplarken fazla fazla hesaplıyorum 1000 kalori civarında yemişim bugun ama çok yedim die hayıflanıyorum hala ve bu yazılarıda yazarken bol şekerli çayımı yudumluyorum daha ne diyeyim
      1.5 aydan beri yarım ekmek bile yemedim ekmeği felaket severimcanım çekmio değil deli gibi çekiyo ama yemiyorum işte inada bindi
      birde hesap kitap işi ole bir işlediki bana besinlerin üzerinde rakamlar belirmeye başladı adam almış eline 1 tam ekmek döner yiyo sen ne yapıyosun die bağırıcaktım ama resmen o safhadayım :D
      hepinize bol şans aç kalmaktan korkmayın aç kalmadan zayıflayamassınız bırakın sağlıklı kilo verme zırvalarından 500 kalori az alman gerekiyo zırvalarından vitamin minarel zırvalarından yiyin sadece deponun ışığı sönsün yeter

      Konuyu hortlatmak gibi olmasinda saydiklarini yiyorum diyorsun 1200 kaloriyi gecmiyorum diyorsun emin misin o popeyesdan bir menu 700 kaloriden asagi degildir diger ogunlerde ne yigiyorsun ac mi geciyorsun ayrica 0 kalori gunu nedir arkadasim belki boyle 20-30 kilo verirsinde disi beni ici seni yakar duruma dustukten sonra hastaliklar pes pese geldikten sonra keske obez olarak kalsaydimda saglikli kalsaydim dersin demek istedigim amerikayi yeniden kesfetmeye gerek yok en azindan programli hareket et ekmegi kesip cikolata yemek nedir Allah askina


      _____________________________

    • Onbaşı
      15 Mesaj
      04 Ekim 2016 09:04:27
      Diyet de yapılan hataları yazıyorum arkadaşlar
      En büyük hata spor yapmaktır. Diyet yaparken çok kalori harcamak için spor yapmak başarılması imkansız bir şeydir hiç zayıflamak için spor düşünmeyin.
      Yine çok büyük hata diyet pratiği olmayanlar olması gerekenden bir kaç kat daha zorlayıcı bir diyete başlıyorlar ve tabi dayanamayıp bırakıyorlar. Bu diyete 1000 kalori diyeti denir farkında olmadna onu yapıyor insanlar yani şu bir kibrit kutusu kadar peynir 3 kaşık makarna filan olayı. Oysa günde bir genç erkeğin mesela 5 tepeleme dolu porsiyon makarna yeme hakkı bile var şişmanlamadan.
      Üçüncü hata da yukarıdaki ile aslında aynı sebep oda anlaşılabilir sebepler ile bir an önce çok kilo verme isteğidir. Oysa perhiz günde bir yemek kaşığını geçmeyen kilolar ile zayıflamak demek öyle ayda 10 kilo yada 5 kilo vermek çok kolay değil. Benim önerim verebileceğiniz en az kiloyu deneyip yanılıp vermektir ve buda yaklaşık ayda 4 kilodur. 2 kilo verin derdim oda iyi rakam ama ayda 2 kilo verecek diyet yapmak çok zordur ayarlanamaz en az 4 olması gerek. Buda gün içinde tatlı bir açlık ile akşam yemeğine kadr sabretmekten ibarettir
      Dördüncü hata ise beslenmenizi sıkıcı hale getirmemektir. Perhiz demek yağsız salata yada meyve demek olmamalı hatta şekersiz çay olmamalı. Günü mutlaka ödül ile bitirmek gerek akşam şölen yemeği değilsede bayağı insanı mutlu edecek bir şeylerle bitirmek gerek. Akşam yenmez menmez laflarına inanmayın o kadar bilimsel bir olay değil bu perhiz her şekilde yapılır boğazını tutarsan. Benim önerim kesinlikle hiç bir şeyi hayatınızdan çıkartmamaktır.
      Yukardaki ile çelişiyor ama ekmek konusu çok önemli. Ekmekte az yeyin demek isterdim ama bu yiycek gerçekten diyet yapan için elinde el bombası taşımak gibidir bence diyet yapıyorsan günde bir dilim filan bile demeden ekmeği hayatından çıkartman gerek. Kalori hesabı ile bir dilim yenebilir çıkar ama yersen kimyanı bir şeylerini bozuyor o riski hiç almayın
      Başka bir hatada perhize başlarken bozuk olan biyokimyanızı perhize hazırlamadan bodozlama bu gün diyete başlıycam deyip 3 saatte duvara toslamaktır. İlk önce insülün glikoz dengesizliğini terbiye etmek gerekiyor vücutta. Buda en az 15 gün ile bir ay arasında değişen başarısız diyet denemeleridir. İlk bir ay her gün diyetinizi bozsanızda ertesi gün aynı inat ve full moral ile yine diyete başlayın sakın pes etmeyin. Bu sayede bozuk olan ve diyeti imkansız kılan biyokimya düzene girecektir. Detayları var ama sizi ilgilendirmez siz dediğimi yapın ilk gün duvara iki saatte tosladıysanız diyet maceranızda insülün dengeniz her şişkoda olduğu gibi bozuktur ve düzelecektir bir ay içinde. Ben ekmeksiz yapamam günde 2 ekmek yerim diye bir aşk yok hepsi insülün meselesi ve düzeliyor inanın bana yaşadım. Günde 3 ekmeği bir ekmeğe indirebilmek için ben 2 ay savaş verdim. Şimdi ise ayda bir ekmek yesem aramam hatırladıkça inanamıyorum zavallılığıma ama insülün işte direnemzsin biyokimyaya öyle bir irade yok insnada

      Son sözüm az yeyin ve akşam 7 de filan akşam yemeğinde kendinize her gün güzel bir yemekle ödüllendirin. Tabi perhize uygun olsun ama salata değil yani. Bir yarım balık yanında ir tepeleme sosunu abartmadan biraz peynirli mesela makarna iyi bir ödüldür. Bu arada makarnaya değinmek istiyorum hayatınızdan ekmek çıkarsa yerine makarnayı koyun bu işleri çok kolaylaştırır. Birde çok fazla bilimsel milimsel şeyler okumayın. KArnınız acıkmışsa o esnada zayıflıyorsunuz demektir çok mutlu olun bir dakika öncesinden biraz daha zayıfsınız o esneda. Miğdesi az kazınan akşamı bekleyen adam o esnada zayıflıyordurda. Yöntem çok basit arkadaşlar. Sabah bir kahvaltı et o senin küçük ödülün olsun mesela çok az yağ ile pişmiş omlet yanında bir şekerli çat biraz peynir domates yeşil biber zeytin filan mis gibi kahvaltı ama pankek ler ekmekler reçeller koymayada gerek yok tabiki. Akşama kadarda sadece bir şeyler iç mutlu ol kahve iç çay iç kakao iç yok şekersiz yok kremasız bunların hesabını yapma bir kaç kahveden çaydan bir şey olmaz. Hatta ben gün içindeki her sıcak içecekle bir petibör bisküvi yiyorum perhizde. Maksat eğlence ve biraz da olsa bir şeyler yeme hakkı yakalamak. Akşam oluncada büyük ödülü ye güzel bir yemek ama oda tabi perhize uygun ama salata değil lapa değil yemek yani. Yağı sıfırlayıpta her şeyide berbat hale getirmeyin bir kaşık yağ katılan şeye bir çay kaşığı katın. Mesela omlet yapın bir çay kaşığı yağ ile yada makarnaya bir çay kaşığı yağ katma hakkınız olsun yada pilavda. Bu arada şekerli dediğim çaylar bir şekerlidir arkadaşlar öyle ben üç şeker katarım özgürlüğüde yok. Çayını şekerisz içme olayın yoksa bir şeker kat bir şey olmaz ve bence yukarda dediğim gibi her içeceğe bir petibör bisküvi yeme hakkı tanı kendine. O kadar yavan şey ime aç karnına yani onu demek istiyorum biraz keyif kat çaya kahveye.
      Keyif diyette çok öneli arkadaşlar çünkü en az bir sene sürecek bir macera bu ve eziyet yerine yeni yaşam biçimi gibi devam etsin başka türlü katlanılamaz. İlk maddedeki spor da bu yüzden önermiyorum. Spor disiplini olmayan insnalara spor dayatmamak lazım kim bir saat spor yapabilir 30 kilo yağ ile yürüyemiyorken bile. Sıkıcı olmaya gerek yok yemek yeter diyet için. Yinede spor ile ilgili bir dikkat edilecek detay var. Kalori yakmak için spor kesinlikle önermiyorum ama şu hep denilen vücut aç kalınca proteinsiz kalınca kaslarını yer olayı doğru. Yani vücuda bana kaslar lazım mesajı yollamak için evde bir küçük halteriniz olsun kadınlar 2 kiloluk erkeler 8 kiloluk ağırlıkla biraz arka odada ağırlık çalışabilirler iki günde bir kaç dakika. Orada bir risk var kasların diyetde tükenmemesi için uyarılmaları gerek ama bizim diyet abartılı diyet olmadığından aslında pekte büyük bir risk değil ama yinede vücuda kaslara dokunma onları ben tarlada kullanıyorum lazımlar mesajı göndermek için biraz ağırlık çalışmak iyidir. Ağırlıkta gün aşırı çalışılır onunda iyi video ları var araştırın zor değil. Sporu günde diyete katkı için 400 kalori yakayım diye yaparsanız bu diyetin sonu demektir kimse bu kadar disiplinli olamaz ama kasları korumak için spor ise gün aşırı on dakikanızı ayırmak ile halledilebilir. Kaslarınızı hani çalışınca hissedersiniz ya biraz o sızlayan kas hissi yani hafifi sızısı olması iyidir ara sıra. Vesile ile kasta oluşur işin güzeli ama keyifsiz hale getirmeden tabi her şey.

      Amma yazdım ama faydalı şeyler bunlar ve denenmiş tecrübe edilmiş şeyler. Ben iki kere 30 kilo verdim ilkinde verdim aldım fark edemeden iki senede geri ama ikincide dersimi alıp zayıf kalmayı başarıyorum. Tecrübem ahkam kesmeye izin veriyor yani


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erolkarax -- 4 Ekim 2016; 9:50:02 >
      _____________________________

    • Yarbay
      2576 Mesaj
      15 Ekim 2016 14:53:50

      Okuduğum en mantıklı ve yararlı yazı.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      erolkaraxkullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      2576 Mesaj
      15 Ekim 2016 14:55:16
      Defalarca sabah diyete başlayıp akşam bıraktım. Olmuyor sanki dünyadan kopuyorum seviyorum ekmeği günde en az 3 ekmek yiyorum. Tamam artık ekmek yok diyorum ama akşam tekrar başlıyorum. Keşke bırakabilsem yaşım 36 bırakmalıyım.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Sağlıklı Yaşam >> Yetişkin bir insan günde 2000-3000 kalori yakar??
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.