DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
kameram neden ters gösterir?
9
Cevap
0
Favori
12.981
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Er
      4 Mesaj
      14 Mayıs 2010 12:20:03
      arkadaşlar laptopum asus n10j netbook.ben windows7 kuruyorum ve sürekli webcamera baş aşağı(baykuş) gibi.driver kurup kaldırıyorum yine aynı.ne yapmam lazım?yardımlarınız lutfen tşkler


      _____________________________

    • Çavuş
      60 Mesaj
      16 Mayıs 2010 02:58:40
      görüntü geliyosa driverı boşuna elleme sağlamdır. sadece kamera programında görüntüyü çevirmeyi bulmaya çalış. aynen monitörlerde masaüstünün 90* yada ters çevrilmesi gibi sadece program ayarından kaynaklanan bir sıkıntı oluşmuş sanırım.


      _____________________________

      ilk insanlar taşla sopayla biz atom bombalarıyla... o zaman uranyum yok muydu? onlarmı daha salak bizmi daha zeki? hayır! sadece bilgi birikimi.
    • Er
      5 Mesaj
      16 Mayıs 2010 13:22:15
      intden yeni bir driver indr aygıt yöneticiden kamera driverini güncelleştiri seç driver klaösürünü seç sora yükler o.Başıma 3-4 defa geldi bu yöntemle hallettim


      _____________________________

    • Er
      4 Mesaj
      18 Mayıs 2010 11:18:01
      şu an için sorunumu harici kamera kullanarak düzelttim.fakat bu dediklerinizi uyguladım nafile.bana sorunu tam olarak cozebilecegim bir şeyler lazım.ben cıkamadım bu işin içinden.ama tşk ederim yardımlarınızın ıcın


      _____________________________

    • Yarbay
      4539 Mesaj
      18 Mayıs 2010 12:12:47
      Msn'e girin ve Araçlar/Ses ve görüntü kurulumu.. yoluna girin. Açılan bölümden İleri diyin. Webcamerası bölümünden Web Camerası Ayarları... butonuna tıklayın. Açılan özellikler sayfasındaki Image Flip yazının yanındaki tiki kaldırın Böylece kameranız artık düz göstericektir.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MRT_ -- 18 Mayıs 2010; 12:19:39 >
      _____________________________

    • Er
      4 Mesaj
      25 Mayıs 2010 21:51:25
      İmage flip diye birşey yok dostum yani olmadı :(
      quote:

      Orijinalden alıntı: MRT_

      Msn'e girin ve Araçlar/Ses ve görüntü kurulumu.. yoluna girin. Açılan bölümden İleri diyin. Webcamerası bölümünden Web Camerası Ayarları... butonuna tıklayın. Açılan özellikler sayfasındaki Image Flip yazının yanındaki tiki kaldırın Böylece kameranız artık düz göstericektir.



      _____________________________

    • Yarbay
      2000 Mesaj
      25 Mayıs 2010 23:14:19
      Genelde yanlış driverdan kaynaklanır. Yeni driver sorununuzu giderecektir.
      Serviste sıkça karşılaştığımız durumlardandır ve driver değitirmek sureti ile sorunu gideriyoruz.


      _____________________________

      Mezardakilerin pisman olduklari seyler için, dünyadakiler birbirlerini yiyorlar!..
    • iOS Beta Kullanıcısı
      3272 Mesaj
      26 Mayıs 2010 10:56:46
      eğer kameranın modeli Chicony ise aşağıdaki sürücüyü,

      http://hotfile.com/dl/44827811/51c9b45/CMOS_Camera_Chicony_CNF7050_CNF6131_VT_080731.rar.html

      Suyin ise aşağıdaki sürücüyü yükleyin. orjinal sürücünün içindeki parametreden flip parametresinin değerini değiştirdim umarım sorun çözülür.

      http://hotfile.com/dl/44828452/c01b93b/CMOS_Camera_Suyin_SN13-MI03_VT_080723.rar.html


      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      02 Eylül 2013 23:57:39
      arkadaşlar aynı sorun bnde de var lenovo z585 win 8 nasıl çözebilirim yardımlarınız için teşekkürler


      _____________________________

    • Yarbay
      2231 Mesaj
      03 Eylül 2013 10:37:54
      cyberlink youcam kullan.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

Sayfa: [1]
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.