Şimdi Ara

<| Piranha Galileo 5.0 inç + 2 GB Dahili Hafıza + Bluetooth + Video In + Amigo (Yeni!!!) |> (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
255
Cevap
1
Favori
42.545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar buraya biraz evvel kayıt oldum önce herkesi selamlarım.
    Birkaçgün evvel galileo tipndeki navigasyon aletini aldım,kullanım klavuzunu okuyarak kullanımını ögreniyorum.Benim sıkıntım AVİN fişine kamera takıp arkayı görememek yani kamera takıp çalıştıramıyorum ayrıca fm vericisinide çalıştıramıyorum,çünkü bu iki konu ile ilgili ne bilgi bulabildim nede cihazda bunların ayarı ile ilgili başlık sekme filan yok Lütfen yardım edermisiniz.Teşekkürler
  • ben aracımdaki bluetooth'u kullanarak aracımın ses sisteminde MP3 dinlerim diye düşünerek de aldım. Ama cihaz sadece telefonlarla eşleşiyor. İlginç... FM transmitter bende çalışmadı. Ekranını, hızını beğenmeme rağmen geri gönderdim...

    ben Omnia 2'de IGO klasik kullanıyorum zaten. 8.3 versiyonu. yine ordan devam edecez. Bir de HB'den aldığım cihazda da Amigo yazılımı geldi. Amigo biraz kısıtlı, çok hoşuma gitmedi. Igo 8'den sonra tabi, onun dışında gayet güzel. Bağlanma hızı ve hassasiyeti başarılı
  • Merhabalar,

    Ben de yaklaşık 4 ay önce Galileo almıştım. Uzun zamandır buradan Piranha firması ve bu cihazla ilgili deneyimlerimi yazmak istiyordum, kısmet bu güneymiş. En başta belirtmek istiyorum ki herhangi bir firmaya mensup değilim ve başka herhangi rakip bir firma ismi telaffuz etmeyeceğim.

    Ben ürünü Bimeksten aldım. Aldığım zaman güzel bir kampanyaları vardı, ona istinaden piyasanın 20 lira aşağısına alabildim. Cihazın üzerinde gelen iGo Amigo yazılımını daha önce iPhone'da kullandığım için hiç bir sıkıntı çekmedim. Uyduyu ilk kez bulurken oldukça zaman geçti ama sonrasında bir daha böyle bir sorunla karşılaşmadım.

    Herşey günlük gülistanlıktı... ta ki USB girişinde bir sorun olup şarj olmayıncaya kadar. Bu da tam olarak cihazı alışımın 5. haftasında oldu. Benim cihazı Bimekse götürmem ise ancak 6. hafta içinde oldu. Götürdüğümde Bimeks'teki yetkili oldukça yardımcı oldu. Bana normalde sadece 30 gün içerisinde bozulan cihazları kendilerinin alıp servise yolladıklarını, diğer türlü benim servise yollamam gerektiğini, ama yine kendilerinin yardımcı olacaklarını söyledi. Cihazın sorununu orada da gösterdikten sonra sorun detay kısmına "müşteri cihazın yenisiyle değiştirilmesini istiyor" notunun eklenmesini sağladım. Cihaz gitti. Aradan 3.5 hafta geçtikten sonra Bimeksten "cihazınız geldi" diyerek telefonla arandım. Teslim almaya gittiğimde yenisiyle değiştirilmediğini gördüm. Hatta servis notuna "Ürün garanti dışı kalmıştır. Müşteri memnuniyetini sağlamak adına ücretsiz tamir edilmiştir" eklenmişti. "Bunun içi açıldıktan sonra dikiş tutmaz" diyerek değiştirilmesi konusunda ısrar ettim ama Bimeksteki arkadaş da emir kulu olduğu için değiştiremeyeceklerini söyledi. "Peki" dedim, arabama gittim cihazı açtım. Fakat ekrandaki hiç bir şeye tıklanamadığını gördüm. Geri dönüp arkadaşa gösterdim. O da sorun olduğunu kabul etti ve "isterseniz bu sefer kendiniz götürün servise" dedi. Ben de belki işler daha hızlı yürür diyerek kabul edip ayrıldım. Kutunun üzerinde yer alan telefonu arayıp bana en yakın servis noktasını öğrenecektim ama telefondaki otomatik cevap makinesinin söyledikleri karşısında şok geçirdim: Piranha'nın bayilik usulü verdiği bir servis noktası yokmuş! Sadece firma merkezinde servis noktası varmış. Eğer cihazınız bozuksa, tamir ettirmek istiyorsanız ve bunu firma merkezine gitmeden yaptırmak istiyorsanız kargo ile yollamanız gerekiyormuş. Ben aslında bunlardan çok otomatik cevap makinesinin "şimdi kalem ve kağıdınızı hazırlayın, adresi veriyorum" ve arkasından da "adres tarifini yapıyorum" şeklindeki anonslarında şok geçirdim. Neyse, bunun üzerine ben tekrar Bimeks'in yolunu tuttum. Bimeks'e servis noktası bile olmayan bir markanın satışını yapabildiklerini, İstanbul Bilişim'e zilyon kişinin laf ettiğini ama bu insanların yasal olarak insanları çaresiz bıraktıklarını, devletin bu tür bir mekanizmaya nasıl satış ruhsatı verebildiği gibi bir sürü sitem ilettim. Cihaz yine gitti. Yaklaşık 3 hafta sonra geri geldi. Bu defa servis notunda "Üründe arızaya rastlanmamıştır" yazıyordu. Bu sürecin tamamına tanık olan Bimeks çalışanı arkadaş ile birlikte cihazı çalıştırdık, gerçekten ekran tekrar dokunulabilir hale gelmişti. Kendisine "eğer sen de duruma şahit olmasan yalancı damgası yerdim galiba" dedim, "doğru söylüyorsun abi, çalışmıyordu aslında" dedi. Yani adamlar bir şekilde değiştirmemek için ekran dokunmatiği ile ilgili olan kısmı tekrar işler hale getirmişler ve çamuru da müşteriye atmışlar. Kısacası paramla rezil oldum.

    Ürün güzel, hoş, hızlı ama kendi sitelerinde bile şu anda spesifikasyonları düzgün bir şekilde yazılmamış. Mesela kendi sitesinde FM transmitter var yazıyor ama aslında bu cihazda transmitter yok. Cihazda aslında iGo Amigo var ama iGo 8 3D var yazıyor. Şarjı 4 saat gider diyor ama 30 dakikadan fazla dayanmıyor (çok kez evde de 1000 mAH'lik şarj cihazı ile de şarj etmeme rağmen). Teknik Servis sayfalarında "ortalama servis süremiz 10 gündür" yazıyor ama ürünlerin tanıtım sayfalarında "servisteki tamir süresi 7 günü geçerse yenisiyle değiştiriyoruz" diye belirtmişler. İnanma kısmını size bırakıyorum. Bu kadar amatör hazırlanmış bir telefonla yanıt sistemini ilk kez gördüm. Site deseniz ona keza. destek.piranha.web.tr sitesi zaten bir forum çakması olmuş. Hani istihdam yaratıp en azından ekonomiye katkı sağlıyor desem o da yok. Muhtemelen patron şirketinde sahibinin tek başına yaptığı bir sitedir. Piranha'nın sadece navigasyon cihazı üretmediğini düşünecek olursanız aslında hepimiz kazıklanıyoruz. Çinden gelip gittigidiyorda satılan ürünlerden farklı değil.

    Diyeceğim şu ki Piranha almayın arkadaşlar. Özellikle "bari garantisi olsun" diyerek seçtiğiniz ve alternatif yöntemle alabileceğiniz bir sürü ürün piyasada cirit atarken, aslında hiç bir güvenceniz olmuyormuş. Yazık. Bir arkadaşım ben bu cihazı alırken alternatif bir marka söylemişti ve ben "ya hepsinin CPU'su, RAM'i, yazılımı aynı ne olacak, birşey olmaz" diyeren bunu seçmiştim ama o zaman 40 lira daha vermediğime bir nebze pişman oldum. Şimdi bir navigasyon cihazı seçecek olsam ekrana tutturma yerine oturttuğum zaman aynı zamanda elektrik bağlantısının da yapıldığı bir model seçmeye gayret ederdim. Çünkü çalınmasın diye USB kablosunu her seferinde çıkarıp takarak bozulduğunda "ürün garanti dışı" kalıyormuş. Böyle de bir mantık.

    Harita güncellemellerinin bile hangi siteden indirildiğini bilmediğim ve Piranha sitesine girmek konusunda da sinir bozukluğu yaşadığım için alternatif haritalara yöneldim. Sonra herkesin bahsettiği primo yazılımını deneyeyim dedim. Çok eskiden PDA cihazımda iGo 8 de kullanmıştım. Bir siteden buldum ve indirdim. Primo yazılımına çok şaşırdım. Sürüş sırasında otomatik olarak zoom yapması, düz yolda giderken uzakta yolun ne tarafa yönlendiğini göstermesi (bu amigoda da var ama pek yeterli değil), alt geçitleri düzgün göstermesi, gittiğiniz yolları otomatik kaydetmesi, yoğun olduğunu bildiğiniz yolları elle girdiğiniz zaman o yolları rotadan çıkarması, rota üzerinde aralara geçeceğiniz noktaların eklenebilmesi gibi özelliklerini çok beğendim. Ama bu özelliklerin bazıları bu cihazlara aşina kullanıcıların tercih edeceği özellikler. Dolayısıyla birisine bu cihazı versem de -örneğin ablama- bu cihazı kullanmasını istesem amigo çok daha uygun gelecektir (haritayı gösteriş şekli amigoda da olsa iyi olurmuş, ona lafım yok.) Amigo için insanlar bir sürü şey yazmış ama bence amacı "sadece bir yerden başka bir yere gidebilmek" olan herkes için çok yeterli bir uygulama. Ekranda hiç bir gereksiz ayrıntı yok ve sadece yola konsantre olabiliyorsunuz. Birçok insan ekranı gereksiz bir sürü bilgi ile dolduran skinler kullanıyor ama bence bunlar zaten bir navigasyon cihazının amacını aşıyor. Mesela o anki hızın bence navigasyon cihazı üzerinde yeri yok, nasılsa önünüzde hız göstergesi var. Hem ekranın gösterebildiği alan daralıyor, hem de gözünüz harita yerine başka yerlere dalıyor. Film izlemek gibi özellikleri bu tür cihazlar üzerinde hiç tutmuyorum, çünkü görüntüleri ve ses kaliteleri çok kötü geliyor bana.

    Çok uzun bir yazı olmuş, umarım birilerine faydalı olur.




  • Yazınızı okudum zor bir durum,bu tür cihazlarda satış sonrası servis desteği gerçekten önem arz ediyor..
  • ben de servisle ilgili bir bilgi vereyim. ürünü almadan önce merkezlerine mesaj attım. bluetooth var, ama "imzamdaki" araçla kullanabilir miyim diye. evet diye cevap geldi. onun üstüne aldım. elimizde patlıyodu az daha. Gerçi daha belli değil. iade amacıyla geri gönderdik, du bakalım
  • @reumann
    Sizin başınıza gelenler gerçekten çok üzücü ve her an herhangi birimizin başına gelmesi muhtemel şeyler. Ancak bu yaşadıklarınız sadece bu markaya özgü şeyler değil, elektronik eşya söz konusu olunca her markanın herhangi bir ürününde benzer şeyleri yaşamak ülkemizde mümkün. Sanırım firmalar ülkemizde cihazında problem çıksa bile, firmaya problem çıkartamayan müşteri profiline alıştıkları için müşteri memnuniyeti gibi olgulardan uzak yaklaşımlar sergiliyorlar. Ama bunda asıl suç firmaların değil bence biz tüketicelerin.
  • selamlar
    bendede piranha galileo cihazi var
    araç da şarj olurken kullanirken belli bi süre sonra dokunmatiği bozuluyor.belli bi süre şarjdan çikartip soğumasini bekliyorum aç kapalar dan sonra 1 2 saat geçiyor ,sonra kendi kendine düzeliyor dokunmatiği bu ne biçim iş anlamadım .
    sizde böyle şeyler yaşiyan varmi?

    birde laptopla şarj etmek istediğimizde belki 1 gün şarjda da dursa şarj olmuyor bunu önceden değinilmişti amper volt farkımı ne varmiş ondan dolayi denilmişti.

    bende benim çakma çin işi telefonların şarj aletine bağliyarak işi çözmüştüm usb sine takip şarj ediyorum


    birde 3+ denilen şey 3 . çeyrek 2010 paketiyle geldi bundan önceki lerde 3+ i açtiğimda binalar ewler gözükmüyordu şimdi gelen en son paketle açildi çok hoş gözükmeye başladı.
  • update gibi olaylarini kolaylikla naviextras.com dan indirdiğininiz programla yapabiliyorsunuz.

    cihazinizin usb den bağli olmasi lazım programın tanimasi için.

    zaten açildiğinda naviextras.com yazisi her yerde yaziyor cihazda.
  • Ben de bu cihazdan çekenlerdenim.
    Bir daha piranha'nın yanına yaklaşmam çevremden yaklaşanı da sopayla kovalarım.

    Benim bir sorum var.
    Bugün update yaptım. Navigasyon'a girip Diğer>Seyahat dediğimde şu dosya yanlış yüklenmiş mi ne öyle bişiler diyot
    dosya da traveltooltip.xhtml diye bişi.
    fikri olan varmı?
  • Cihazın dahili hoparlörünün ses çıkışı yeterli mi ? Eğer yeterliyse bu cihazı Fuga'ya tercih edicem çünkü uydu bağlantısının daha hızlı ve güçlü olduğunu okudum bir çok yerde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aarmaganozturk -- 27 Aralık 2010; 12:13:44 >
  • fuga ile galileo zaten aynı cihaz. fuga 'da exradan FM tarnsmitter özelliği var..
  • Birkaç yerde Galileo'nun uydu bulma konusunda daha üstün olduğunu okumuştum ama sanırım Fuga alıcam dediğinize bakılırsa Fuga'nın eksisi yok artısı var...
  • uydu bulmada üstün felan değil, her iki cihaz da aynı zamanda uydu bulur. ilk uydu bulması birkaç dakika alabilir. daha sonra kapattığın yerden açarsan saniyeler içinde bulur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aRm

    Birkaç yerde Galileo'nun uydu bulma konusunda daha üstün olduğunu okumuştum ama sanırım Fuga alıcam dediğinize bakılırsa Fuga'nın eksisi yok artısı var...



    En büyük eskisi "Piranha" marka olması zaten...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fleischman -- 31 Aralık 2010; 15:13:00 >
  • piranha quattro aldım hiç de sorun çıkarmadı şimdiye kadar.ilk geldiğinde içinde amigo vardı. biraz araştırma ve deneme ile primoya geçtim. müşteri hizmetleri iyi olmayabilir, doğrudur ona lafım yok ama şu da bir gerçek ki türkiyede adam akıllı bir navigasyon forumu da yok. istediğiniz dosyaları prograları netten,forumlardan bulabiliyorsunuz ama bir sorun ile karşılaştığınızda bunları çözecek adam yok piyasada. olanlar da pek sesini çıkarmadan uzaktan izliyor nedense
  • arkadaşlar bu aralr bende navigasyon almayı düşünüyorum piranha önerirmisiniz önerirseniz hangi model yardımcı olursanız sevinirim kolay gelsin...
  • peki şimdi benim bir sorum var. bende fm transmitter var diye alıp elinde patlayanlardanım. :))) peki fm transmitter bi programla falan yüklenebiliyormu? cahilliğime verin çünkü tam olarak konuya hakim değilim. :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkishstar

    peki şimdi benim bir sorum var. bende fm transmitter var diye alıp elinde patlayanlardanım. :))) peki fm transmitter bi programla falan yüklenebiliyormu? cahilliğime verin çünkü tam olarak konuya hakim değilim. :)))


    Ne demek patlayan ? Firmanın bu konuda kutusunda veya klavuzda beyanı varsa vardır,yoksa tüketici derneğine şikayet edin olsun bitsin.Ne özellik sunuluyorsa cihazda olmalı,mesela bazı cihazlarınada SiRFExpand diye bir şey uydurmuşlar ama SiRF firması dahil bu nedir bilen yok
  • piranha galileo cihazimin dokunmatik kısmı çok geç aktif bazen de aktif olmamaktadir.

    bunun üzerine 22 mayis 2010 da vatan pc den aldiğim ürünü 2 gün önce kargoyla teknik servislerine yolladim.

    gerekli ewraklar ariza kayit formu ve fatura kopisiyle yolladim.

    ürün ün gidiş şeklini ups sitesinden takip etmekteyim.

    ürün kabul edilmemiş geri yollanmiştir.

    acaba neden ?


    Tarih Durumu İşlem Yeri
    15.02.2011 00:02:07 ŞUBEDE BEKLEYEN MAHMUTBEY HUB
    14.02.2011 19:15:51 KURYE GERİ GETİRDİ (İMDAT ÖLMEZ) MAHMUTBEY HUB
    14.02.2011 15:30:00 F/C KABL EDILMIYOR MAHMUTBEY HUB
    14.02.2011 10:55:59 KURYE DAĞITMAK ÜZERE ÇIKARDI MAHMUTBEY HUB
    12.02.2011 10:30:32 ŞUBEDE BEKLEYEN MAHMUTBEY HUB
    12.02.2011 03:32:53 GİRİŞ SCAN EDİLDİ (AYHAN TUNA) MAHMUTBEY HUB
    11.02.2011 23:48:42 KARAYOLU (34FK2450) İLE MAHMUTBEY HUB ŞUBEYE GÖNDERİLDİ FORMULA HUB
    11.02.2011 19:08:35 KARAYOLU (34DD8083) İLE FORMULA HUB ŞUBEYE GÖNDERİLDİ İSTANBUL ÜMRANİYE


    bu süreşde telefon veya mail yoluyla ulaşilmamiştir bana ?

    yarın ilk iş sabah kargo ve ulaşmak mümkün olmıyan piranha teknik servisine telefonla ulaşmaya çalişacağim.




  • arkadaşlar bimeks ten 6 ay önce piranha galileo navigasyon cihazı aldım 5 ay sonra şarz alma yeri kırıldı garanti dışı saydılar 50 tl istediler parayı hesaplarına yolladım 9 ytl cihazı yollarken kargo parası verdim
    one 3 gün sonra cihaz tamir edilmeden kargoyla bana gönderilmiş 5tl de o zaman kargo parası verdim telefon açıp sıkıntımı söyledim tekrar kargoyla göndermemi söylediler neyse yapılıp geldi bu seferde 3 tl yıne kargo parası verdim benim tavsiyem sizlere illerde teknik servisi olmayan bu cihaza o kadar para verip benim gibi magdur olmamanız teknik servisi bir hiç

    omakul@hotmail.com
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.