Şimdi Ara

Peugeot 307 Premium 307 Klima Sorun ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
25.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Herkese selamlar arakdaslar ben aracı yeni aldım daha dün, bir sorunum var kalorıferı acıyorum sıcaklık degerlerını LO degerıne getırıyorum sonra AC tuşuna basıp klimayı acıyorum klima fanı dönuyor anca LO degerınde olmasına rağmen ve AC acık olmasına rağmen aşırı sekılde sıcak hava vermeye devam ediyor. Bunun bir püf noktası varmı neden böye yapar , bu işlemlerı yaptıgımda dış ısı 11 santigrat derece idi , anca AC kapalı ıken de LO degerde olmasına ragmen sıcacık hava ufluyor cok can sıkıcı bır konu benım ıcın, bilgili dostların mesajlarını beklıyorum saygılar...



  • sistemde bir sorun olmalıç püf noktası yok yani.
    büyük ihtimal sıcak soğuk ayarını yapan vanamıdır yoksa kelebek midir onlar sıcak tarafta takılı kalmış
  • yanıtınız ıcın tesekkur ederım yarın bır klımacıya gıdıp gostereyım umarım cok pahallı bır ıslem degıldır nede olsa yenı aldım baya masrafım oldu, bugun 378 kılometre yol yaptım 55 lira yaktı bu yakıt benı cok memnun ettı harıka ,

    bir de aracım 110 HP lik olaranlar dan arastırdım ama goremedım 16Valve midir ve aracı satan adam bana ilk triger değişiminin 180.000KM de oldugu soyledı ve kendısınede bu bılgıyı yetkılı servısın verdıgı soyledı, birde forumda amortısor sorunlarından bahıs edılmıs aracta 1 gram ses yok maşallah sadece 120 km suratten sonra tıtreme var yarın balans ayarına gıdecegım , ancak yokuslarda falan vıtes degıstırmıyorsunuz bıle 180 lere kadar cıktım max hızı net olarak nedır bu aracın ?

    sorular ıcın yoruyorum arkadaslar affolar,saygılar
  • estağfurullah, burası forum. herkes soru sormak ve cevap almak için burda


    öncelikle aracınız hayırlı olsun.
    aracınız 16V dir. silindir başına 4 valve (2 emiş 2 egzost)

    triger değişimini ben 80000 km de yaptım. aracım benzinli 307.
    180000 km bence uzun bir dönem. bence bir kaç servise kendiniz danışın derim.
    titreme balansın haricinde lastiklerden de olabilir. bunu da dikkate alın.
    max hızı katalog verisi 188 km olarak biliyorum
  • Aynı klima sorunu bendede var klimacılara baktırdğımda sorununun sıcak-soğuk havayı ayıran motordan olduğunu bulduk.Bi 200-250 sıkışmış yani araya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightmareee

    Aynı klima sorunu bendede var klimacılara baktırdğımda sorununun sıcak-soğuk havayı ayıran motordan olduğunu bulduk.Bi 200-250 sıkışmış yani araya



    Selamlar,

    aynen dostum dedıgın gıbı kalorıfer kazanının ıcerısındekı kapakların dıslısı sıyırmıs bende , servısten 28 lıraya tamır takımı aldım, elektrıkcı arkadas 30 lıraya montajını yaptı. 60 lıraya kalorıfer sorunum halloldu sımdı canavar gıbı hem sıcak hem soguk devre calısıyor,

    eğer motorlarında sorun yok ıse 200 lıra sana felaket bır fıyat cıkartmıslar , bence ıyıce arastır. ancak motorlar yanıksa heralde dedıgın rakam gayet normaldır.

    Klımayıda kontrol etttırdım hıc bır sorun yok hatta motor kaputunun aldındakı klıma boruları neredeyse buzlanma yapıyor o derece performans lı calısıyor

    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dbmaster

    yanıtınız ıcın tesekkur ederım yarın bır klımacıya gıdıp gostereyım umarım cok pahallı bır ıslem degıldır nede olsa yenı aldım baya masrafım oldu, bugun 378 kılometre yol yaptım 55 lira yaktı bu yakıt benı cok memnun ettı harıka ,

    bir de aracım 110 HP lik olaranlar dan arastırdım ama goremedım 16Valve midir ve aracı satan adam bana ilk triger değişiminin 180.000KM de oldugu soyledı ve kendısınede bu bılgıyı yetkılı servısın verdıgı soyledı, birde forumda amortısor sorunlarından bahıs edılmıs aracta 1 gram ses yok maşallah sadece 120 km suratten sonra tıtreme var yarın balans ayarına gıdecegım , ancak yokuslarda falan vıtes degıstırmıyorsunuz bıle 180 lere kadar cıktım max hızı net olarak nedır bu aracın ?

    sorular ıcın yoruyorum arkadaslar affolar,saygılar



    Öncelikle aracınız hayırlın uğurlu olsun kazasız hatasız sürüşler dilerim.

    Aracınız anladığım kadarı ile 110'luk dizel. Triger değişim periyou dizel araçlarda servis bültenlerinde ve aracın bakım el kitabında 120.000 km'dir,fakat aracın kullanım şartları kullanılan yakıtın motor üzerindeki etkileri ülkemizin iklim şartları gibi etkenleri göz önüne alarak aracın 120.000 kilometreye gelmeden 100.000 veya daha önce değiştirmenizi öneririm.Yolda meydana gelebilecek bir diş atlaması motorda onarılması bir hayli pahalıya mal olabilecek arızalara sebebiyet verebilir.

    120-130 arası titreme nedense her Peugeottun başında olan birşey iyi bir balanstan önce vaktiniz eh biraz da naktiniz varsa lastiklerinizi jantlardan söktürüp öncelikle jantlarınızın balansının tam olup olmadığını kontrol ettirmeniz.Şayet jantlarda eğrilik veya başka sebeblerden oluşmuş bir balans sorunu vasa öncelikle bunu hallettirmeniz.Yanlız bunu yaparken jantlarınız alaşı jantsa lütfen torna ile talaş aldırarak yaptırtmayınız bu işlemi presle yapan yerler var tercihiniz presle yapılan bir yerde yaptırtmak olsun. Jantların balansından emin olduktan sonra lastiklerinizi jantlara taktrıp düzel bir balansla bu titremeden kurtulursunuz.

    307'nin son hızı konusunda birşey demek biraz zor bir durum ben kendi aracım için son hızı 195 olarak söyleyebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: login35


    quote:

    Orijinalden alıntı: dbmaster

    yanıtınız ıcın tesekkur ederım yarın bır klımacıya gıdıp gostereyım umarım cok pahallı bır ıslem degıldır nede olsa yenı aldım baya masrafım oldu, bugun 378 kılometre yol yaptım 55 lira yaktı bu yakıt benı cok memnun ettı harıka ,

    bir de aracım 110 HP lik olaranlar dan arastırdım ama goremedım 16Valve midir ve aracı satan adam bana ilk triger değişiminin 180.000KM de oldugu soyledı ve kendısınede bu bılgıyı yetkılı servısın verdıgı soyledı, birde forumda amortısor sorunlarından bahıs edılmıs aracta 1 gram ses yok maşallah sadece 120 km suratten sonra tıtreme var yarın balans ayarına gıdecegım , ancak yokuslarda falan vıtes degıstırmıyorsunuz bıle 180 lere kadar cıktım max hızı net olarak nedır bu aracın ?

    sorular ıcın yoruyorum arkadaslar affolar,saygılar



    Öncelikle aracınız hayırlın uğurlu olsun kazasız hatasız sürüşler dilerim.

    Aracınız anladığım kadarı ile 110'luk dizel. Triger değişim periyou dizel araçlarda servis bültenlerinde ve aracın bakım el kitabında 120.000 km'dir,fakat aracın kullanım şartları kullanılan yakıtın motor üzerindeki etkileri ülkemizin iklim şartları gibi etkenleri göz önüne alarak aracın 120.000 kilometreye gelmeden 100.000 veya daha önce değiştirmenizi öneririm.Yolda meydana gelebilecek bir diş atlaması motorda onarılması bir hayli pahalıya mal olabilecek arızalara sebebiyet verebilir.

    120-130 arası titreme nedense her Peugeottun başında olan birşey iyi bir balanstan önce vaktiniz eh biraz da naktiniz varsa lastiklerinizi jantlardan söktürüp öncelikle jantlarınızın balansının tam olup olmadığını kontrol ettirmeniz.Şayet jantlarda eğrilik veya başka sebeblerden oluşmuş bir balans sorunu vasa öncelikle bunu hallettirmeniz.Yanlız bunu yaparken jantlarınız alaşı jantsa lütfen torna ile talaş aldırarak yaptırtmayınız bu işlemi presle yapan yerler var tercihiniz presle yapılan bir yerde yaptırtmak olsun. Jantların balansından emin olduktan sonra lastiklerinizi jantlara taktrıp düzel bir balansla bu titremeden kurtulursunuz.

    307'nin son hızı konusunda birşey demek biraz zor bir durum ben kendi aracım için son hızı 195 olarak söyleyebilirim.


    bu yararlıbılgıler ıcın tesekkur ederım, evet dedıgınız gıbı arac 110 luk ve alasım jant var dün balans ayarında jant balansları kontrol edıldı ön ıkı lastık yenı idi arka lastıkler bozuk cıktı ve degıstırıldı su anda sorun kalmadı, yetkılı servıslede görüştüm önumuzdekı hafta trıger degısımıne verıyorum aracı hayırlısı ıle zaten eskı bır renault kullanıcısı olarak inan servıs fıyatları ucuz geldı bana. en son meganede 2 de trıger degısımde 900 lıra fatura cıkmıstı. peugeot yetkılı servıs triger seti,devırdaım,alternator vs. 299 lıra net fıyat cıkarttı. Hemen hallettırecegım. bunun dısında aracta sorun yok ve ılk kez bır dıesel kullanıcısı olarak aynı buyuklukte yanı 1.6 benzınlı araları yolda ve rampada yiyecegınden eminim, 1750 devır ve 3500 devır arası harıka gıdıyor . zaten nette arastırdım aracı ılk calıstırmada 1 dk ısıtıyorum ve gezıp geldıkten sonra hemen durdurmayıp 1 dk rlantıde turboyu yağlamasını sağlıyorum, bunun dısında 2.000 devır gıbı vıtes degısımı yapıyorum yanı sımdılık dıesel hakkında bıldıklerım bunlara daha ınce ayrıntılar varsayazan arkadaslara sımdıden tesekkur ederım...

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: login35


    quote:

    Orijinalden alıntı: dbmaster

    yanıtınız ıcın tesekkur ederım yarın bır klımacıya gıdıp gostereyım umarım cok pahallı bır ıslem degıldır nede olsa yenı aldım baya masrafım oldu, bugun 378 kılometre yol yaptım 55 lira yaktı bu yakıt benı cok memnun ettı harıka ,

    bir de aracım 110 HP lik olaranlar dan arastırdım ama goremedım 16Valve midir ve aracı satan adam bana ilk triger değişiminin 180.000KM de oldugu soyledı ve kendısınede bu bılgıyı yetkılı servısın verdıgı soyledı, birde forumda amortısor sorunlarından bahıs edılmıs aracta 1 gram ses yok maşallah sadece 120 km suratten sonra tıtreme var yarın balans ayarına gıdecegım , ancak yokuslarda falan vıtes degıstırmıyorsunuz bıle 180 lere kadar cıktım max hızı net olarak nedır bu aracın ?

    sorular ıcın yoruyorum arkadaslar affolar,saygılar



    Öncelikle aracınız hayırlın uğurlu olsun kazasız hatasız sürüşler dilerim.

    Aracınız anladığım kadarı ile 110'luk dizel. Triger değişim periyou dizel araçlarda servis bültenlerinde ve aracın bakım el kitabında 120.000 km'dir,fakat aracın kullanım şartları kullanılan yakıtın motor üzerindeki etkileri ülkemizin iklim şartları gibi etkenleri göz önüne alarak aracın 120.000 kilometreye gelmeden 100.000 veya daha önce değiştirmenizi öneririm.Yolda meydana gelebilecek bir diş atlaması motorda onarılması bir hayli pahalıya mal olabilecek arızalara sebebiyet verebilir.

    120-130 arası titreme nedense her Peugeottun başında olan birşey iyi bir balanstan önce vaktiniz eh biraz da naktiniz varsa lastiklerinizi jantlardan söktürüp öncelikle jantlarınızın balansının tam olup olmadığını kontrol ettirmeniz.Şayet jantlarda eğrilik veya başka sebeblerden oluşmuş bir balans sorunu vasa öncelikle bunu hallettirmeniz.Yanlız bunu yaparken jantlarınız alaşı jantsa lütfen torna ile talaş aldırarak yaptırtmayınız bu işlemi presle yapan yerler var tercihiniz presle yapılan bir yerde yaptırtmak olsun. Jantların balansından emin olduktan sonra lastiklerinizi jantlara taktrıp düzel bir balansla bu titremeden kurtulursunuz.

    307'nin son hızı konusunda birşey demek biraz zor bir durum ben kendi aracım için son hızı 195 olarak söyleyebilirim.

    merhaba login35 imzanı okudum sanırsam peugeout 307 sw kullanıcısısın bende ikinci el 307 sw düşünüyorum araçtan memnun musun nasıl bi araçtır bu 307 sw?.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kongur61


    quote:

    Orijinalden alıntı: login35


    quote:

    Orijinalden alıntı: dbmaster

    yanıtınız ıcın tesekkur ederım yarın bır klımacıya gıdıp gostereyım umarım cok pahallı bır ıslem degıldır nede olsa yenı aldım baya masrafım oldu, bugun 378 kılometre yol yaptım 55 lira yaktı bu yakıt benı cok memnun ettı harıka ,

    bir de aracım 110 HP lik olaranlar dan arastırdım ama goremedım 16Valve midir ve aracı satan adam bana ilk triger değişiminin 180.000KM de oldugu soyledı ve kendısınede bu bılgıyı yetkılı servısın verdıgı soyledı, birde forumda amortısor sorunlarından bahıs edılmıs aracta 1 gram ses yok maşallah sadece 120 km suratten sonra tıtreme var yarın balans ayarına gıdecegım , ancak yokuslarda falan vıtes degıstırmıyorsunuz bıle 180 lere kadar cıktım max hızı net olarak nedır bu aracın ?

    sorular ıcın yoruyorum arkadaslar affolar,saygılar



    Öncelikle aracınız hayırlın uğurlu olsun kazasız hatasız sürüşler dilerim.

    Aracınız anladığım kadarı ile 110'luk dizel. Triger değişim periyou dizel araçlarda servis bültenlerinde ve aracın bakım el kitabında 120.000 km'dir,fakat aracın kullanım şartları kullanılan yakıtın motor üzerindeki etkileri ülkemizin iklim şartları gibi etkenleri göz önüne alarak aracın 120.000 kilometreye gelmeden 100.000 veya daha önce değiştirmenizi öneririm.Yolda meydana gelebilecek bir diş atlaması motorda onarılması bir hayli pahalıya mal olabilecek arızalara sebebiyet verebilir.

    120-130 arası titreme nedense her Peugeottun başında olan birşey iyi bir balanstan önce vaktiniz eh biraz da naktiniz varsa lastiklerinizi jantlardan söktürüp öncelikle jantlarınızın balansının tam olup olmadığını kontrol ettirmeniz.Şayet jantlarda eğrilik veya başka sebeblerden oluşmuş bir balans sorunu vasa öncelikle bunu hallettirmeniz.Yanlız bunu yaparken jantlarınız alaşı jantsa lütfen torna ile talaş aldırarak yaptırtmayınız bu işlemi presle yapan yerler var tercihiniz presle yapılan bir yerde yaptırtmak olsun. Jantların balansından emin olduktan sonra lastiklerinizi jantlara taktrıp düzel bir balansla bu titremeden kurtulursunuz.

    307'nin son hızı konusunda birşey demek biraz zor bir durum ben kendi aracım için son hızı 195 olarak söyleyebilirim.

    merhaba login35 imzanı okudum sanırsam peugeout 307 sw kullanıcısısın bende ikinci el 307 sw düşünüyorum araçtan memnun musun nasıl bi araçtır bu 307 sw?.



    selamlar belkıde loin imzamda bir hata yaptım araç HB kasa 1.6 110 hp dizel. daha yenı aldım ortalama persembeden bu yana 1000 km yaptım hıc sorun yasatmadı ozellıkle serıliği bir harıka forumda benden bılgılı arkadaslar var muhakkak onlarda yardımcı olacaktıır. bunun dısında suspansıyon sorunu var demısler ama benım aldıgım aracta bırak sorunu en bozuk yolda bıle ses yok ben bunu anlamadım, bıraz kullanıma baglı heralde tabık on duzen ve arka duzen nazık olabılır ama sanmıyorum oyle berbat falan oldugunu, ben almanı tavsıye ederım ancak benım aldıgım sekılde al, ben almadan once aracı yetkılı servıste ucretlı expertız e sokturdum sende bunu yap sonucta dızel arac dıkkat etmek lazım...




  • dediğiniz gibi aldığım ikinci el aracı(peugeot 307 sw) kontrolden geçirip almayı düşünüyorum. araçta aradığım ek olarak özellikler esp, cam tavan, dijital klima, cd changer olursa cruise control bide. araştırmamı ikinci el oto sitelerinden yapıyorum öle kötü ilanlar var ki bazen kafam karışıyor. bu istediğim özellikler premium pakette standart olarak mevcut galiba. bazı ilanlar premium pack demiş aracın konsoluna bakıyorum cd changer mevcut olmuyor veya kliması manuel oluyor. dün bütün siteleri didik didik aradım bana yakın, kmsi az, kazasızve boyasız, premium pack, fiyatı uygun çok fazla bi seçenek yok gibi duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kongur61 -- 11 Nisan 2010; 8:31:19 >
  • evet dedıgınız gıbı bılıncsız ılanlar cok fazla adamlar premium a comfort ılanı koyuyorlar. Birde premium packlar 22 den baslayıp 25 lere kadar gidiyor temızlıgıne gore.

    Ancak hız sabıtleme benım premium pack aracımda yok belkıde opsıyoneldır bılemıyorum yada yoktur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dbmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: nightmareee

    Aynı klima sorunu bendede var klimacılara baktırdğımda sorununun sıcak-soğuk havayı ayıran motordan olduğunu bulduk.Bi 200-250 sıkışmış yani araya



    Selamlar,

    aynen dostum dedıgın gıbı kalorıfer kazanının ıcerısındekı kapakların dıslısı sıyırmıs bende , servısten 28 lıraya tamır takımı aldım, elektrıkcı arkadas 30 lıraya montajını yaptı. 60 lıraya kalorıfer sorunum halloldu sımdı canavar gıbı hem sıcak hem soguk devre calısıyor,

    eğer motorlarında sorun yok ıse 200 lıra sana felaket bır fıyat cıkartmıslar , bence ıyıce arastır. ancak motorlar yanıksa heralde dedıgın rakam gayet normaldır.

    Klımayıda kontrol etttırdım hıc bır sorun yok hatta motor kaputunun aldındakı klıma boruları neredeyse buzlanma yapıyor o derece performans lı calısıyor

    saygılar


    Acaba siz bu işlemleri yaptırırken torpidoyu söktürdünüz mü sorunu bulmak için?Birde nerde yaptırdınız acaba birde orayla görüşiyim.




  • evet dostum torpido sokuluyor ve sofor tarafındakı alt kısım kapagıda cıkarılıyor pedalların ordakı, malıyet gercekten cok ucuz tamır takımı yetkılı servıste 28 lıra ve benım tamır ıslemını yapan elektrıkcık 30 lıra ıscılık aldı ortamala işlem 1 saat kadar surdu.
  • Ben kocaeli izmitte ikamet edıyorum kocaeli sanayi sitesinte Savaş oto elektrik te yaptırdım.

    Mehmet Savaş...

    telefon: 0 262 335 4005
    0 262 335 4019

    http://www.izmitsanayi.org/firma_bilgileri_listele.aspx?id=418

    telefon edin aracınızın modelini soyleyın problemınızı iletin size malıyet konusunda fıyatta vereceklerdir ...
  • Sağolasın valla bana 80 lira gibi bişey dedilerde iyice araştıryim onu bi torpido sökmesine o kadar para istemeleri gerçekten saçma geldi şmdi
  • dostum hakkaten sacmalamıslar o torpıdoyu ben bıle sokmeyı ogrendım bir goruste sende öğrenirsin cok basıt hatta o tamır takımı bıle takmayı ogrendım aslında kocalıde olsan hallederdım ben bıle heralde cok kolay ınankı,


    servısler ınsanı resmen soyuyorlar. Sıcak gunler kapıda en kısa zamanda bu kalorıfer sorununu halletmenı dılerım yoksa ınsan kızamık cıkarır o derece alev ufluyor kalorıfer kapalı ıken bıle dısarıdan gelen hava alev olarak gırıyor ıcerıye...
  • Klima gazıyla bir alakası olabilir mi bilmiyorum. Bitmiş olabilir..
  • Haklısınız valla bende burda ucuza yaptırcak yer arıyorum ama sanayide her usta çarpmya bakıyor.Artık hayırlısı diyorum elbet bulucam bitane usta
  • @nightmareee

    umarım bu sorunu halletırmıssınızdır havalar cıddı anlamda ısınmaya basladı, bugun ızmıt 26 derece ıdı klımayıda deneme fırsatım oldu , gercekten aracın camları fılımsız olmasına ragmen çok tatmınkar bır klıması var bu kanıya bugun vardım kaldıkı ben hıc bır klımadan etkılenmem kılolu bırıyım ve en ufak sıcakta terlerım , ama ılk kez dıyebırım bugun klıma üşüttü o kadar tatmınkar yanı . gazı elletmeme bıle gerek kalmayacak cunkı gayet soguk bır hava ufluyor darısı senın basına dostum...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.