Şimdi Ara

toyota mmt sanzıman sorunu (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
208
Cevap
5
Favori
120.642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • güldürmeyin Allah aşkına. sanki gününün 3 saatini mmt'li araçta geçiren insanların lafını dikkate alıyorsunuzda. ben bu bahsedilenleri yaşamıyorum demeyi bile suç haline getirdiniz tek başınıza.

    bilgi kirliliği son hız devam.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    keskin sirke küpüne zarardır. biraz sakin olmak gerek. hayatta mmt li aracın arka koltuğuna bile binmemiş, aracın nasıl tepkiler verdiğini bilmeyen, öğretim üyelerini hafife alan arkadaşlarımız lütfen, biraz daha sakin.. ateş olmayan yerden duman çıkmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnnysn

    güldürmeyin Allah aşkına. sanki gününün 3 saatini mmt'li araçta geçiren insanların lafını dikkate alıyorsunuzda. ben bu bahsedilenleri yaşamıyorum demeyi bile suç haline getirdiniz tek başınıza.

    bilgi kirliliği son hız devam.




    Arkadaşım senin haberin yok galiba,bu forumda MMT'den memnun olmak yasak.Hatta bunu yazınca mesajın bile silinebiliyor.Yerinizde olsam MMT'den memnunum demezdim,size yazık valla,linç ederler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnnysn

    güldürmeyin Allah aşkına. sanki gününün 3 saatini mmt'li araçta geçiren insanların lafını dikkate alıyorsunuzda. ben bu bahsedilenleri yaşamıyorum demeyi bile suç haline getirdiniz tek başınıza.

    bilgi kirliliği son hız devam.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    keskin sirke küpüne zarardır. biraz sakin olmak gerek. hayatta mmt li aracın arka koltuğuna bile binmemiş, aracın nasıl tepkiler verdiğini bilmeyen, öğretim üyelerini hafife alan arkadaşlarımız lütfen, biraz daha sakin.. ateş olmayan yerden duman çıkmaz.



    bu tarzınızla sizler gizli ayıbı daha da gizlemeye çalışıyorsunuz. kimseye birşey dediğimiz yok. araçla ilgili sorun yaşamayan sadece bu forumda 3-4 kişi. onun dışında ne zaman biri ile yüz yüze karşılaşsam, ne zaman birilerini bu forumda tanısam, bir dokun bin ah işit.. esas bilgi kirliliği ayıbı gizlemektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya


    quote:

    Orijinalden alıntı: cnnysn

    güldürmeyin Allah aşkına. sanki gününün 3 saatini mmt'li araçta geçiren insanların lafını dikkate alıyorsunuzda. ben bu bahsedilenleri yaşamıyorum demeyi bile suç haline getirdiniz tek başınıza.

    bilgi kirliliği son hız devam.




    Arkadaşım senin haberin yok galiba,bu forumda MMT'den memnun olmak yasak.Hatta bunu yazınca mesajın bile silinebiliyor.Yerinizde olsam MMT'den memnunum demezdim,size yazık valla,linç ederler

    kimsenin mesajı mmt den şikayetçi olduğu yada memnun olduğu için mesajı silinmez.. hakaret ve aşağılama yapıldığında silinir. hala aynı tarzda devam ediyorsunuz. bu şekilde saygı sınırlarını aşarak hiç bir aracın ayıbını kapayamazsınız. sizin gibi memnun olan 1-2 kişi var. üstelikse sizin mmt li auris yada corollanız olmadığını biliyorum. çok memnunan benimkini satim size.. böylece ayıbı daha iyi gizlersiniz.
    daha fazla memnun olan varsa da muhtelemen üreticinin personeli yada yetkilendirdiği kişilerdir..
    sizler kos koca profesörlerin raporlarını hiçe sayan insanlarsınız. zamanında Kubilay Asteğmen' e de böyle yaptılar..
    çok yazık..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer Loop -- 31 Aralık 2010; 23:33:48 >




  • bu gizli ayıbı o kadar iyi gizlemişler ki araba 6 yaşına girdi, daha çıkmadı.

    arkadaşımın aracı 4 yaşında 70000 km de bir derdi yok. amcam keza öyle, 4 senedir kullanıyor. kime sorsam çevremde mmt kullanan mevzudan haberi yok. forumdada gelip benim aracımda buna benzer birşey olmadı diye kaç kişi yazdı, yok inanmıyoruz. gizli ayıp bu. var mı var.

    var mı elinizde bir istatistik, türkiyede şu kadar mmt var, şu kadarında sorun var, şu kadarı mahkemelik diye. döngüye almışız, aynı kişinin aynı yazıları hep.
  • öncelikle oturduğun şehir, kullanım tarzı aracın benzin yada dizel olması, auris ve corolla olması durumlarına göre ayıbın çıkma ihtimali değişir. yaris de de görünüyor ama hafif olduğu için çok belirgin değil.
    bu forum dışında, daha çevremde mmt li sahibi olup da, memnun olduğunu söyleyen bir kişi görmedim. üstelik görüp görmemem de önemli değil. bu şanzıman incelenmiş. raporlanmış. bu raporlara neden göz ardı ediyorsun anlamadım?
    istatisik istiyorsun. bunu istemen bile olaya bakış açını gösteriyor. Sence yıllık satış rakkamlarını benim yada başkasının bilmesi mümkün müdür? peki bunu bir tek kim bilir? toyota dimi. peki toyota sana yıllık satış rakkamları ile şikayet sayısını söyler mi? söylemez. ama benim içerde adamım var. geçen seneye kadar ayda 5-6 şikayet geliyordu. şimdi nedir bilmem.
    ben tüketici derneği üyesiyim. sana söyleyim, sürekli oraya şikayet geliyor. ama herkes dava işi ile uğraşmıyor. elimde 4-5 bilirkişi raporu var. daha fazlasıda vardır ama bulamadım. ama yakında davalar sonuçlandıkça bu sayı 10 ları aşacak..
    senin gibi bir arkadaşımın kayınpederi arabanın aynından almış. memnun kayın peder sorun yok diyordu. kendi aldı kullandı, köprüde kalıverdi. haala bi kereden bişi olmaz dedi. kayınpedere verdi yine sorun yok. bu kişilerin kullandıkları yer konum ve şekle göre değişiyor. yokuş yukarı yoğun trafiğe çok maruz kalmıyorsan problem ortaya çıkmaz zaten. dilimde tüy bitti bunu söylemekten.
    ben sana soruyorum, yokuş yukarı dur kalk testini kaç dakika denedin? 2 kere deneyip bıraktın mı? o zaman olmaz. 15-30 dakika arası denicen dizelse.. benzinliyse 1 saat uraşman gerek. şimdi dicen ki bir saat yokuştamı kalınır. kalınır dostum. bazen öyle bir trafik oluyorki yokuş yukar 2-3 saat dur kalk yapıyorsun. üstelik benzinli araçlarda yokuş yukarı kaldırırken gaza çok hassas basman lazım. yoksa patenj çekiyor araç. kalkmıyor. hele hava yağmurluysa katiyen kalkmaz o araç yokuş yukarı. sürekli pati çeker.. kuzeniminki öyle. ben yaşadım. daha geçen gün bir arkadaş bana aracımla ilgili soru sorarken yanda hiç tanımadığım bir bayan sende mmt mi var? ay bende yokuş çıkamıyorum, sürekli patenaj yapıyor, 2 kere ön lastikleri değiştirdik. babam bana almıştı aracı, kullanamıyorum kapıda duruyor. babamın sinirleri bozuk. aracı satmadıda, öylece duruyor demez mi..
    açıcaz işalla onun davasınıda..

    son olarak çok merak ediyorsan sahibinden.com da mmt satışı yapanlara özel mesaj at. araçlarınız yokuş yukarı şu sorunu çıkarıyormu, çıkarıyorsa yasal yollara baş vurabilirsiniz de.. bakalım ne yanıt gelecek sana.
    20 kişiye böyle mesaj attım. 2 si bana kızdı. 18 i haklısın dedi. 2 tanesi tüketici derneğine gitti. geri kalanı aracı sattı uğraşmadı.
    al sana istatistik.. kendin bile yapabilirsin.. ama üzülme, yakında öyle bir karar çıkarttırıcam ki mahkemeden, sen ble sevinip gelip teşekkür edeceksin.. zira ben hiç kimseyi yada kurumu karalamak çabasında değilim. tüketici haklarını savunuyorum. "bilgi kirliliği" tanımlarıyla karşındaki insanın 1.5 senedir bu konuda ne kadar ayrıntılı çalışıp bilgi topladığını ve mağdur pekçok insanın mağduriyeti için mücadele ettiğini göz önünde bulundurmuyorsun. bendeki bilgi sende olmadığı gibi, benim bilgilerimide kirlilik olrak niteleyerek ayıp adiyorsun sanki. ben çok iddialıyım. senin yada tanıdıklarından herhangi birinin, mmt sinini alayım, aynen toyota nın yada senin istediğiniz gibi kullanarak, 1 saat sürmeden yoğun trafikte aracı perte çıkarırım. şimdi kötü kullanırsan çıkar dicen. alakası yok. m modunda elfreni ile. hiç tereddütsüz.
    incelemediysen şu video yu da incele lütfen..
    saygılar..
    http://multimodezedeyiz.hakkimiziariyoruz.biz/video.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer Loop -- 1 Ocak 2011; 9:17:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesut4.bahtiyar

    Sayın @Killer Loop,

    Şu sıralar yeni bir iş aldım onunla gece-gündüz uğraşıyorum, pek vakit kalmıyor. Ancak şimdi, bakınca gördüm. Hanımın Auris 2009 model, ikinci ötv indiriminde bula, bula bunu bulduk. Aracı alırken, bize verilen aracın aslında Rusya için üretildiğini, iç piyasada ötv den dolayı araç kalmayınca, iç piyasadaki talebi karşılamak için TR' de satışa sunulduğunu söylemişlerdi. Bu araçlar normalde 132 BG, bizimki 136 BG (miş). Ön koltuklarda ısıtma var, hanım bu özelliğini çok seviyor.

    Tahmininiz doğru; araç benzinli. Geçen kışa girerken diğer araçlarla beraber buna da kış lastiği almıştık, geçenlerde havalar soğumaya başlayınca tümünün lastiklerini değiştirdik. Araçlar şirket aracı.

    Pati konusunu ise, mevsim itibariyle bot giyme nedeniyle pedalları iyi hissetmeme neticesidir, diye düşünüyordum. Yasal olarak aracı üç yıl satamam, (vergi ve ceza durumlerı oluşabilir). Süre sonunda, aracı takasa verip yenilemeyi düşünüyorum (1,5 yıl kaldı.)

    Tabii ki, Toyota bu konuda, tüketici lehine bir davranış içine girmezse, benim için tercih sırası Çin malı araçlardan sonraya yerleşir.

    Aslında, hanım aracından memnun. Uzun süre kullanmayı düşiünüyor. Bakalım.

    Bir de şöyle birşey duydum; bahsettiğiniz sorun, 5 ileri mmt' lerde oluyor, 6 ilerilerde yok diyorlar. Hanımın aracı 6 ileri. Siz ne dersiniz? MMT, MMT' dir 5-6' sı fark etmez mi?

    Dava konularında, yasal mevzuatlar nedir, bilmiyorum. Siz, "davacı" olarak bazı şeyleri mecburen öğrenmişsinizdir. Umarım, her türlü oylama, zaman kazanma taktiklerine girmeleri durumunda üstesinden gelirsiniz. Ayrıca dava seyrinizi takip edebileceğim bir yöntem var mı, gelişmelerinizi nasıl takip edebilirim?

    Ben şimdi(lik) mmt ile ilgili bir sorun yaşamıyorum ya da sorun yaşama olasılığım bulunan bir trafikte aracımı (hanım kullanıyor) kullanmadım. Garanti süresi sonunda, bu sorunla yüz yüze gelmem halinde, hukiki olarak ne yapabilirim? Garanti süresini uzatmak işe yarar mı, ne tavsiye edersiniz?

    İlginize ve verdiğiniz bilgilere çok teşekkür ederim. Dava sürecinde de, hakkınızı almanızı dilerim.

    Not; konu başlığı dışına çıktık, PM atamıyorum, PM' nin nasıl kullanılabilir hale getirildiğini de bilmiyorum. Siz dilerseniz, bana PM atarak bir e-mail adresi verirseniz, bu adres üzerinden görüşebiliriz. Ya da MMT ile ilgili bir başlık açabilirseniz, bu konuyu orada sürdürebiliriz, daha çok kişi katılır

    Benim üyeliğim her halde kısıtlı, yada bir süre geçmesi gerekiyor veyahut, mesaj sayısının artması gerekiyor, bilmiyorum. Konu açamıyorum, PM atamıyorum.

    Saygılar.

    Ooo, sabah olmuş.



    bilgi: yukarıdaki yazı aşağıdaki topic in ana konusundan sapmamak için devam olarak buraya aktarılmıştır.
    merak eden arkadaşlar aşağıdaki linkten konunun öncesini okuyabilirler..
    http://forum.donanimhaber.com/m_45462255/mpage_2/f_/key_//tm.htm#45491878

    Selam mesut4.bahtiyar,
    açıkçası aracın farklı olması çok güzel. satarken daha kolay olur senin için. ön koltuk ısıtması da bence süper. biz donuyoruz araca bindiğimizde..
    aracın yokuş yukarı dur kalk yaptığında patenaj çekmesi kesinlikle kesinlikle ne senin, nede hanımın hatası. mmt şanzımanın azizliği. bende dizel aracımı ilk kullnaırken beceremiyorum heralde diye düşünüp kendime kızmıştım. Bu aracın en güzel yanı da bu. ayıbını söförün üstüne yıkabliiyor :)
    benim hanımda memnun aslında. yoğun trafik ve yokuş yukarı yollardan kaçıyor. o zaman sorun yok. ama bu da maldan yeterince faydalanamamak demek ki, çok büyük ayıptır.
    1.5 seneye daha çok var. bu süre içinde yasal hakkının bakii kalmasını istiyorsan önce aracı aldığın bayiye ihtarname çekmelisin. çekince hemen dava açacağın manasına gelmiyor. 90 tl gibi bir rakkam. çok değil bence. sonra geri kalan 1.5 sene boyunca servise gittiğinde mmt ile ilgili yaşadığın sıkıntıları anlatmalısın. araçta kar lastii olduğu halde yokuş yukarı kalkarken patenaj çekiyor diyebiirsin. vites geçişlerindeki sarsıntı, yokuşta kalkmayı becerebilirseniz kalkıp giderken e modunda 2 inci vitese takıp aracın yığılma yaşanmasını şikayet edebilirsin. bunların sorun olmadığını ifade edecektir servis. ama böyle birşey yok. m de kullanıyorum sorun olmuyor e yi neden kullanayim diyenlerede şu soruyu sormak gerek; neden e yi kullanmayalım, e modu bozuk mu?
    neyse, bu şikayetlerini belirten en az 3 servis raporu işini kolaylaştırır. bundan sonra toyota dan yanıt beklicen ama muhtelen seni çağırıp takas önericekler. çok komik. sen araç ayıplı al bunu yenisini ver diyorsun, o fark ver yenisini verim diyor. olmaz ayıp. cızz.. sakın haa öyle bişi yapma..
    6 ileri olanda değişen tek şey elektrikli debriyaj motoru yerine hidrolik konması. direk müşteri memnuniyeti biimi müdürü ile konuştum. mühendisleri ile konuştum. 6 viteslide de aynı sorunu yaşarsın sen, sana düz vites verelim dediler. tabi 5 bin fark istedikleri için kabul etmedim. bide diyorlarki sen aracı kullandım ama :)
    iyi de beklediğim faydayı sağlayamadım ki araçtan diyorum, yine yanıt yok.
    senin araç benzinli olduğu için daha şanslısın, çünkü senin aracının misli var. tam otomatik benzinli. onunla değişimini isteyebilirsin. onlarda sorun yok. mmt den uzak dur derim ben..
    hanım kullanıyorsa ve dediğim koşullar denk gelmiyorsa sorun kolay kolay hortlamaz. sadece nasir zamanlarda, özellikle yağmurlu havalarda yokuş yukarı aracı kaldıramayım yoğun stres yaşadığı anlar olabilir. yağmurda kullanmıyorsan yine sorun var ama biraz zorlayınca lastikleri eritme pahasına araç kalkar. bu koşullarda denk gelmiyorsan zaten kolay kolay gelmezsin. garantiyi uzatmak mümkün. buda yasal haklarını uzatır. ama toyota nın sana garantiniz 5 sene olmuştur die kaşeli bir yazı vermesi şart.
    garanti bittikten sonra bu sorunla karşı karşıya kalırsan yine şansın var ama süreç daha ağır ve zor işler. fakat gizli ayıplarda süre 10 senedir. garanti bitse bile.. birde servis yetkililerin sorun yok demesi, servis raporlarına bu şekilde yazması, yasada "aracın ayıbının hile ile gizlenmesi" manasına geliyorki bu çok büyük suç.

    benim dava biter bitmez dava ile ilgili tüm bilgileri, savunmaları yazışmaları, herşeyi yayınlayacağım. ama şimdi dava açarım dersen pm de olmasa benim nick üzerine tıklarsan mseaj yolla seçeneğini kullanaiblirsin..
    sana ihtarname örneği ve daha ayrıntılı bilgileri veririm.

    iyi dileklerin için teşekkür ederim. davayı kazanacağımı umut ediyorum. en azından haklı olan kazansın..
    saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais

    motor soğukken çalıştırıp hemen bir dik rampaya sürerseniz tekleyebilir.
    bende caravelle var 130ps bir keresinde çekmeyip stop etmişti (1.viteste)
    en eski otomatikler bile yokuşu keçi gibi çıkar.
    çok dik yokuşlarda iniş ve çıkışlarda vitesi 1e çekersek sorun olmaz.
    her debrajın bir kavrama noktası vardır.
    otomatiklerdede yokuşta freni debraj gibi kullanırım.
    araç 1konumunda frenden ayak yavaş çekilir kayma noktasında basılır tekrar yavaşça
    çekilir ve gaza basılır araç sorunsuzca kalkar.
    hilholdir olan araçlara zaten dik yokuşta bile rolantide kalkiyor (manuel vites için)
    aracınızı daha iyi tanımak için bazı testlere tabi tutun.
    sonra size sorarlar çekmiyormu inelimmi itelimmi


    ben bu açıklamadan birşey anlayamadım? bu topic ile alakası varmı? Biraz daha açabilirmisiniz ne anlatmak istediğinizi?



    mmt kurtlar vadisi sorunu
    anlamazsan anla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N KUL -- 3 Ocak 2011; 23:43:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais

    motor soğukken çalıştırıp hemen bir dik rampaya sürerseniz tekleyebilir.
    bende caravelle var 130ps bir keresinde çekmeyip stop etmişti (1.viteste)
    en eski otomatikler bile yokuşu keçi gibi çıkar.
    çok dik yokuşlarda iniş ve çıkışlarda vitesi 1e çekersek sorun olmaz.
    her debrajın bir kavrama noktası vardır.
    otomatiklerdede yokuşta freni debraj gibi kullanırım.
    araç 1konumunda frenden ayak yavaş çekilir kayma noktasında basılır tekrar yavaşça
    çekilir ve gaza basılır araç sorunsuzca kalkar.
    hilholdir olan araçlara zaten dik yokuşta bile rolantide kalkiyor (manuel vites için)
    aracınızı daha iyi tanımak için bazı testlere tabi tutun.
    sonra size sorarlar çekmiyormu inelimmi itelimmi


    ben bu açıklamadan birşey anlayamadım? bu topic ile alakası varmı? Biraz daha açabilirmisiniz ne anlatmak istediğinizi?



    mmt kurtlar vadisi sorunu
    anlamazsan anlmal





  • Arkadaslar land cruiser v8 ve pradodaki sanziman mmt mi cvt mi?
  • mmt mmt mmt dünyanın en iyi otomatiği
  • tabiki.. yolda bırakan ve bunu kullanıcının üzerine yıkmayı başarabilen daha başka otomatik olmadığı için en iyisi bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer Loop -- 4 Ocak 2011; 11:24:46 >
  • arkadaşımda da yaris mmt var. istanbul trafiğinde şanzıman ısınıyor ve uyarı veriyor. yokuşlarda kaydırıyor. yoğun trafikte boşa alıp manuel modda kullanmak gerekliymiş. yoğun trafikte vitesle uğraştıktan sonra düz vites ten ne avantajı kalıyor. insanlar trafikte vitesle uğraşmayım diye otomatik seçiyor.
    toyota markasını sorunsuzluk ile bilirdik ama onda da sorunlar olabiliyormuş.
    sizde bu sorunun olmaması sorun olmadığı anlamına gelmiyor. sonuçta bundan ağzı yanmış mahkemelik bir sürü insan var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentboz

    arkadaşımda da yaris mmt var. istanbul trafiğinde şanzıman ısınıyor ve uyarı veriyor. yokuşlarda kaydırıyor. yoğun trafikte boşa alıp manuel modda kullanmak gerekliymiş. yoğun trafikte vitesle uğraştıktan sonra düz vites ten ne avantajı kalıyor. insanlar trafikte vitesle uğraşmayım diye otomatik seçiyor.
    toyota markasını sorunsuzluk ile bilirdik ama onda da sorunlar olabiliyormuş.
    sizde bu sorunun olmaması sorun olmadığı anlamına gelmiyor. sonuçta bundan ağzı yanmış mahkemelik bir sürü insan var.

    bu önemli bir paylaşım bence. zira yarislerde sorun yok denir hep? halbuki oluyormuş. geri kaydırmasından vaz geçtim uyarı verip insanı yolda bırakmasın yeter..
  • arkadaşlar şu anda benim aracımda (850 km) ayağımı frenden çektikten sonra araç hareket ediyor, gaza basmasam dahi kavramayı usulca ayırıp düşük hızda ilerliyor. 2. vitese geçiş devride 2500 o yüzden düşük hızlarda sık sık vites değiştirmiyo. böle olunca zannediyorum şikayetlerin bir kısmına çözüm olabiliyor. çok sıkışık trafiğe girmiyorum pek ancak son sami yene veda maçına mecidiyeköye gittik hep e de kullandım problem olmadı. benim izlenimlerim şimdilik bunlar. aklıma değişik bişey gelirse yazarım yine izlenimlerimi.
    saygılar...
  • dsg edc
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fth1907

    arkadaşlar şu anda benim aracımda (850 km) ayağımı frenden çektikten sonra araç hareket ediyor, gaza basmasam dahi kavramayı usulca ayırıp düşük hızda ilerliyor. 2. vitese geçiş devride 2500 o yüzden düşük hızlarda sık sık vites değiştirmiyo. böle olunca zannediyorum şikayetlerin bir kısmına çözüm olabiliyor. çok sıkışık trafiğe girmiyorum pek ancak son sami yene veda maçına mecidiyeköye gittik hep e de kullandım problem olmadı. benim izlenimlerim şimdilik bunlar. aklıma değişik bişey gelirse yazarım yine izlenimlerimi.
    saygılar...

    bu durumda yazılımı güncellemişler belli.. ama dostum sorun aslında vites geçişlerindeki yığılmalar değil ki sorun
    yada e ye takınca birinci viteste yavaştan hareket etmeside değil.. bu durum 2-3 bünde bitiyor bende. yine kalibrasyona giriyorum. hatta yoğun trafiğe uğradığımda yok artık..
    mesele, o yoğun trafikte, yokuş yukarı dur kalk yaptığında sorun başlıyor.. ayrıyetten vites değişirken yığılmalar saçma lamalar da extra dahil hediyeleri :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais

    dsg edc

    ayıbı dahada gizleyen şanzımanlar olduğu kanaatindeyim.. dsg kullandım.. çok daha ağır ve yavaş problem çıkarmaya başlıyor. sadece baskı balata değişim sorunu çıkarsa amenna.. mmt öyledir mesela.. baskı balata sorunu çıkarır daima.. 1500 TL bayıldın mı istediğin gibi kullan :)
    ama dsg 20 binlere varan sorunlar çıkarabiliyor..
    edc üzerine konuşmak bence daha erken. gözlemedeyim o araçları.. bakalım onlarla ilgili ne tip şikayetler gelecek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fth1907

    arkadaşlar şu anda benim aracımda (850 km) ayağımı frenden çektikten sonra araç hareket ediyor, gaza basmasam dahi kavramayı usulca ayırıp düşük hızda ilerliyor. 2. vitese geçiş devride 2500 o yüzden düşük hızlarda sık sık vites değiştirmiyo. böle olunca zannediyorum şikayetlerin bir kısmına çözüm olabiliyor. çok sıkışık trafiğe girmiyorum pek ancak son sami yene veda maçına mecidiyeköye gittik hep e de kullandım problem olmadı. benim izlenimlerim şimdilik bunlar. aklıma değişik bişey gelirse yazarım yine izlenimlerimi.
    saygılar...


    2011 kullanıyorum, aynısı. Evim de çok dik bir rampa da, bu güne kadar hiç bir sorun yaşamadım. Canımı tek sıkan, (yanlış anlamayın, lafım meclisten dışarı) bazı arızalı arabaya denk gelmiş kişiler ve bu arabaya hiç binmemiş insanların arabayı kötülemesi.

    Bunun için yapılacak yasal yollar belli. Ama nedense bu insanlar forumlarda arabayı kötülemekten başka bir şey yapmıyorlar. Birine sordum , tüketici hakem heyetine gittin mi, o ne? dedi. Toyota genel merkeze başvurdun mu, yada mehkeme açtın mı diye, uğraşıyoruz dedi....

    Çözemedim açıkçası. Ama memnun olduğum arabadan soğutuyorlar zorla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop


    quote:

    Orijinalden alıntı: fth1907

    arkadaşlar şu anda benim aracımda (850 km) ayağımı frenden çektikten sonra araç hareket ediyor, gaza basmasam dahi kavramayı usulca ayırıp düşük hızda ilerliyor. 2. vitese geçiş devride 2500 o yüzden düşük hızlarda sık sık vites değiştirmiyo. böle olunca zannediyorum şikayetlerin bir kısmına çözüm olabiliyor. çok sıkışık trafiğe girmiyorum pek ancak son sami yene veda maçına mecidiyeköye gittik hep e de kullandım problem olmadı. benim izlenimlerim şimdilik bunlar. aklıma değişik bişey gelirse yazarım yine izlenimlerimi.
    saygılar...

    bu durumda yazılımı güncellemişler belli.. ama dostum sorun aslında vites geçişlerindeki yığılmalar değil ki sorun
    yada e ye takınca birinci viteste yavaştan hareket etmeside değil.. bu durum 2-3 bünde bitiyor bende. yine kalibrasyona giriyorum. hatta yoğun trafiğe uğradığımda yok artık..
    mesele, o yoğun trafikte, yokuş yukarı dur kalk yaptığında sorun başlıyor.. ayrıyetten vites değişirken yığılmalar saçma lamalar da extra dahil hediyeleri :)



    yokuş aşağı inerken vites değişimlerinde hassas ama çıkarken neden aynı hassasiyette değil onu anlamış değilim açıkçası.
    es tuşuna basmak gerekiyo can sıkmamak için...açıkçası böle şeylerle ben kendim uğraşmayı seviyorum hoşuma gidiyor :)
    hanımı da alıştırıyorum :))
    saygılar...




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.