DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
380 beygirlik Ford Cargo Çekici (TIR) E5 (Euro 5) 1838T
42
Cevap
0
Favori
69.628
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Diğer Motorlu Araçlar Genel >> 380 beygirlik Ford Cargo Çekici (TIR) E5 (Euro 5) 1838T
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      116 Mesaj
      18 Mart 2010 16:09:59
      http://www.ford.com.tr/cargo/

      380 beygirlik Ford Cargo Çekici (TIR) E5 (Euro 5) 1838T Teknik Özellikleri için lütfen tıklayınız.

      380 beygirlik Ford Cargo Çekici (TIR) E5 (Euro 5) 1838T Donanım Özellikleri için lütfen tıklayınız.





      Ufaltılmış önizleme resmi



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anka2556 -- 18 Mart 2010; 16:37:22 >
      _____________________________


      Yapanın eksiği, yapmayanın bahanesi vardır.
      Şeytan hayal , melek gerçektir. Bu yüzden insan, şeytanı arar, meleği üzer.
      Birde RDram ler vaktiyle ne değerliydi.

    • Teğmen
      116 Mesaj
      18 Mart 2010 16:14:04
      _____________________________


      Yapanın eksiği, yapmayanın bahanesi vardır.
      Şeytan hayal , melek gerçektir. Bu yüzden insan, şeytanı arar, meleği üzer.
      Birde RDram ler vaktiyle ne değerliydi.

    • Teğmen
      116 Mesaj
      18 Mart 2010 16:16:09
      _____________________________


      Yapanın eksiği, yapmayanın bahanesi vardır.
      Şeytan hayal , melek gerçektir. Bu yüzden insan, şeytanı arar, meleği üzer.
      Birde RDram ler vaktiyle ne değerliydi.

    • Teğmen
      116 Mesaj
      18 Mart 2010 16:18:36
      _____________________________


      Yapanın eksiği, yapmayanın bahanesi vardır.
      Şeytan hayal , melek gerçektir. Bu yüzden insan, şeytanı arar, meleği üzer.
      Birde RDram ler vaktiyle ne değerliydi.

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      18 Mart 2010 18:40:13
      donanımı zengin

      umarım motor yelpazesi zenginleşir

      bi de tip olsaymış


      _____________________________

    • Teğmen
      223 Mesaj
      23 Mart 2010 20:44:49
      Şu an satışta olan Euro4 motorlu.
      Euro5 motorlu olanlar sanırım birkaç aya kadar satışta olacak.

      Firmamızda bir haftadır yukarıdaki resimdekinin aynısını kullanıyoruz.
      Şimdilik memnunuz.




      _____________________________

    • Er
      6 Mesaj
      25 Mart 2010 19:55:12
      Ne yaparsan yap Avrupa'ya çıkamaz yine bu araç. Avrupa çalışan firmalar sevemedi bu Cargo çekicileri.


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      27 Mart 2010 11:24:11
      herkese slm .
      ben tır almak istiyorum cargo 1830 , 2007 2008 olabilir kaç yakar motorları kaç km yapar masrafları hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa yazsın tşk ederm


      _____________________________

    • Yarbay
      15550 Mesaj
      27 Mart 2010 16:29:52
      quote:

      Orijinalden alıntı: yasaryasaryasar

      Şu an satışta olan Euro4 motorlu.
      Euro5 motorlu olanlar sanırım birkaç aya kadar satışta olacak.

      Firmamızda bir haftadır yukarıdaki resimdekinin aynısını kullanıyoruz.
      Şimdilik memnunuz.

      Yerli araçlar(BMC, FORD CARGO) EURO IV'ye bile daha yeni yeni geçmişken, TR pazarına direkt olarak EURO V'yi sürmezler sanırım. Vardır kendilerine göre bir planları.

      Zaten FORD'un şu an hali hazırda tasarlanmış EURO V normlarına uygun motorları mevcut. EURO IV'ye alışılınca onları da süreceklerdir TR pazarına, ama bence bu biraz zaman alır.

      Eğer CARGO 1838'in şoförüyle konuşma imkânı bulursanız aracın fren performansını da sorar mısınız acaba ?



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      325 Mesaj
      27 Mart 2010 16:43:45

      quote:

      Orijinalden alıntı: BmCpRo827


      Alıntıları Göster


      Yerli araçlar(BMC, FORD CARGO) EURO IV'ye bile daha yeni yeni geçmişken, TR pazarına direkt olarak EURO V'yi sürmezler sanırım. Vardır kendilerine göre bir planları.

      Zaten FORD'un şu an hali hazırda tasarlanmış EURO V normlarına uygun motorları mevcut. EURO IV'ye alışılınca onları da süreceklerdir TR pazarına, ama bence bu biraz zaman alır.

      Eğer CARGO 1838'in şoförüyle konuşma imkânı bulursanız aracın fren performansını da sorar mısınız acaba ?



      eray abı foruma tekrar hoşgeldin..


      _____________________________

      İkiyüzlüdür otogarlar sevdalar gibi
      Bir eli tutarken kavuşmanın vereceği sevinci bir eli hep ayrılıkların hüznündedir ..


      SUNGURLU'LU GENÇ KAPTAN










    • Yarbay
      15550 Mesaj
      27 Mart 2010 16:46:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: piskopat19

      eray abı foruma tekrar hoşgeldin..

      Hoşbulduk ama kalıcı değilim...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      325 Mesaj
      27 Mart 2010 16:52:47

      quote:

      Orijinalden alıntı: BmCpRo827


      Alıntıları Göster


      Hoşbulduk ama kalıcı değilim...


      kim kalıcı abi yenı yerler bulundumu..


      _____________________________

      İkiyüzlüdür otogarlar sevdalar gibi
      Bir eli tutarken kavuşmanın vereceği sevinci bir eli hep ayrılıkların hüznündedir ..


      SUNGURLU'LU GENÇ KAPTAN










    • Teğmen
      223 Mesaj
      15 Nisan 2010 12:01:04
      Sürücü hergün yanımda zaten. Sizin mesajınızı yeni gördüm kusura bakmayın.

      Bildiğim kadarıyla 1830 ve 1835'lerin fren performansı pek beğenilmemiş.
      Sürücümüz daha önce Axor 1840 kullanıyordu.
      1838'in fren performansı açısından şimdilik bir şikayeti yok.

      1838 lerde retarder standart.
      Araç boş sayılabilecek bir yükle otobandan Ankara'dan Hendek'e gidiyor,
      Hendek'ten tonaj sınırında yükle otobandan Ankara'ya dönüyor.
      Yağışsız bir günde, dönüşte 1-2 nokta dışında servis frenine hiç ihtiyaç duymuyor, retarder yeterli oluyor.

      Ancak, Euro 5 standartlı yeninin yenisi 1838 lerde fren sisteminde de bir değişiklik olacağını biliyorum.

      Araç şu an 9500 km'de. Opet Euro dizel ve Opet AddBlue kullanıyoruz.
      Yukarıdaki yol ve yükte, sakin kullanan sürücümüzle ortalamamız 33 lt/100 km'ye kadar düştü.

      Aynı yolu, aynı sürücü, aynı yükle ve 2007 model Axor 1840 ile 35-36 lt/100 km ortalama ile gidiyorduk.

      Araç alırken ve kullanırken şu ana kadar oldukça ekonomik çıktı.
      Piyasası nedeniyle satarken ekonomik olmayacağı kesin tabiki. İşimiz devam ettiği sürece de satmayız zaten.



      _____________________________

    • Teğmen
      116 Mesaj
      13 Mayıs 2010 11:47:54
      Ford Cargo 4x2 Çekici


      http://www.ford.com.tr/UIContent.aspx?pid=621

      Şu an Euro 5 şatışa çıktı, fiyatı 135 bin civarı.

      Fren Sistemi (Ø.mm x mm. uzunluk) 410 X 200 Z/Cam tipi fren sistemi, çift devreli hava hattı, yağ süzücülü ve ısıtmalı hava işleme ünitesi

      Süspansiyon Ön: 90mm parabolik makaslar, Arka: 4 körüklü havalı süspansiyon, Önde ve arkada anti-rollbar ve amörtisörler

      EKıPMANLAR
      ABS / ASR (Standart)
      Elektrikli Camlar (Standart)
      Elektrik kumandalı, ısıtıcılı aynalar (Standart)
      Uzaktan kumandalı merkezi kilit (Standart)
      Sis farları & Far Yükseklik Ayar Sistemi (Standart)
      Yüksekliği ve eğimi ayarlanabilir direksiyon (Standart)
      Hız sınırlayıcı (85 km/h) (Standart)
      Ayarlanabilir havalı süspansiyonlu, elektrik ısıtmalı, pnömatik bel destekli, kolçaklı sürücü koltuğu (Standart)
      4-noktadan bağımsız kabin süspansiyonu (Standart)
      Elektrikli kabin kaldırma mekanizması (Opsiyonel)
      Klima (Standart)
      Kabin içi ısıtıcı (Kuru tip) (Standart)
      Kabin içi ısıtıcı (Sulu tip) (Opsiyonel)
      Üst rüzgarlık (Standart)
      Yan yeleler (Standart)
      Diferansiyel kilidi (Standart)
      Elektromanyetik Retarder (Standart)
      Römork fren ve elektrik bağlantıları (Standart)



      _____________________________


      Yapanın eksiği, yapmayanın bahanesi vardır.
      Şeytan hayal , melek gerçektir. Bu yüzden insan, şeytanı arar, meleği üzer.
      Birde RDram ler vaktiyle ne değerliydi.

    • Yarbay
      2800 Mesaj
      29 Ocak 2011 23:35:52
      yasar abi peki senin 33 lt yaktığın araç euro 4müydü?ve sürekli yüklü olaraakmı çalışıyordu?


      _____________________________

      Çok yakan araba yoktur.Benzinin pahalı olduğu ülke vardır.
    • Teğmen
      223 Mesaj
      31 Ocak 2011 10:33:32

      quote:

      Orijinalden alıntı: atom239

      yasar abi peki senin 33 lt yaktığın araç euro 4müydü?ve sürekli yüklü olaraakmı çalışıyordu?


      Bizdeki araç ilk çıkan 1838'lerden. Euro 4 motorlu.
      2010 Şubat sonunda tutulup tutulmayacağını bilmeden biraz da risk alarak bu aracı tercih etmiştik.
      Genel olarak da memnunuz diyebilirim.
      Sonuçta 160-170 bin TL'lik araçlarla aynı işi görüyor, daha alırken 50-60 bin TL cebinizde kalıyor.
      Yakıt sarfiyatı anlamında da benim bildiğim kadarıyla 1-2 araç dışında (yeni Renault'lar ve Volvolar çok az yakıyor diye duyuyorum)
      diğer araçlardan bir farkı yok, hatta piyasanın en çok tutulan aracı Mercedes 1840'lardan 1-2 puan daha az yakıyor.
      Bu nedenle olsa gerek oldukça da satıldı, yollarda çok sık görebiliyorsunuz aracı artık.

      Araç boş sayılabilecek bir yükle (yaklaşık 1500 kg) otobandan Ankara'dan Hendek'e gidiyor.
      Kantar sınırında yükle otobandan Hendek'ten Ankara'ya geliyor.
      Deneyimli arkadaşlar bilir, Hendek Ankara arasını yüklü gelmek sarfiyatı ciddi derecede arttırıyor.

      Başlarda yaz aylarında sakin kullanımda tutturduğumuz %33 lük oran şu an %35-36 civarında.
      Araç 125000 Km'ye geldi.
      Sürekli Opet Euro dizel, Opet AdBlue kullandık.

      Standart bakımları dışında garanti kapsamında;
      * 3-4 kere vites halatları değişti (Otosan bu sıkıntıyı hala çözemedi, vites halatları 30-40 bin km
      kullanım sonunda sarıyor, vites geçişleri sertleşiyor, servis garanti kapsamında halatları değiştiriliyor,
      garanti bitince başka çözümler arayacağız)
      * Radyatörde delik oluştu, servis garantiden radyatörü komple değiştirdi.

      30.000 km bakımlarında ortalama 800 TL, 60.000 de 1100 TL, 120.000 de 1400 TL civarında para ödedik.

      Ön lastikler sanırım rahatlıkla +100.000 km daha gidecek,
      çeker lastikler ise retarder kullanımı nedeniyle olsa gerek çok daha hızlı aşınıyor.
      Tahminimce +50.000 km sonra değiştirmek veya kaplama yaptırmak gerekecek.

      Deneyimli arkadaşlar, lastik kaplama ve şu vites halat sarması konusunda bilgi paylaşırsa sevinirim.
      Bir usta garanti bitince halatın içine gres basarız, sorun kalmaz demişti.
      Ne kadar çözüm olur bilmem.


      _____________________________

    • Yarbay
      2800 Mesaj
      31 Ocak 2011 19:34:41
      kardes peki dolu olduğu zamanmı 33 yakıyo yoksa karışıkmı?bilgiler için saol


      _____________________________

      Çok yakan araba yoktur.Benzinin pahalı olduğu ülke vardır.
    • Teğmen
      223 Mesaj
      02 Şubat 2011 13:30:38
      Yukarıda anlattığım güzergah ve yük durumunda gidiş/geliş ortalamasıdır verdiğim değerler.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1553 Mesaj
      13 Şubat 2011 01:13:02
      Yakıt bana çok ilginç geldi boş dolu çalişıyor bizim actros %38 civarı yakıyo ama 30-35 ton civarı yük ile...


      _____________________________

    • Binbaşı
      1553 Mesaj
      13 Şubat 2011 01:15:22
      Actros bide en düşük yakıtlı çekici olarak geçiyo...


      _____________________________

    • Teğmen
      223 Mesaj
      13 Şubat 2011 16:31:15
      Çekici, Sürücü, Mazot, Adblue, Ekipmanlar yaklaşık 8000 kg,
      Dorse 7800 kg,
      Doluyken standart yükümüz 26400 kg,
      Toplamda 42200 kg,
      mazot deposu doluyken kantar sınırını 200 kg kadar da geçiyoruz.

      Araç aynı yolu hergün gidip geliyor.
      Varış saatiyle ilgili bir sıkıntımız yok.
      O yüzden hiç zorlanmıyor, sakin kullanılıyor.
      Tüm bakımları düzenli olarak yetkili serviste yapılıyor.
      Hep aynı istasyondan alınan Opet Euro dizel dışında da yakıt girmedi deposuna.
      Sanırım bunların da etkisi var tüketimin makul seviyelerde olmasında.

      Actros, Scania, Man, DAF gibi araçların yanında tabiki pekçok açıdan zayıf kalıyor.
      Ama kullanım ve yatırım maliyetlerini açısından değerlendirdiğinizde bu araba hesaplı.
      Bu nedenle de tutuldu zaten.
      Geçen sene Şubat ayı sonuydu aracı alışımız.
      İlk zamanlar yollarda bir başka 1838'i görmek için çabalar dururduk, ama göremezdik.
      Şimdi...

      Yalnız yeni Renault'lar için benzer yol ve yük koşullarında %31-32 gibi rakamlar duyuyorum.
      Eğer doğruysa, yakıttaki fark, iki araç arasındaki fiyat farkını öder, üstüne para da bırakır.



      _____________________________

    • Yarbay
      2718 Mesaj
      13 Mart 2011 09:52:59
      OTO BAYRAM - Orijinal Ford Cargo yedekleri
      Arkadaşlar FORD-Cargo FORD d-1210 Thames-Trader orijinal yedekleri için Ankara'da, 30 yılı aşkın tecrübesi ve emeğiyle OTO BAYRAM hizmetinizdedir.
      Telefon: 0312 278 12 45
      Yetkili: Ercan BAYRAM


      _____________________________

      ..........
    • Teğmen
      132 Mesaj
      26 Mart 2011 11:47:40
      çukurova bölgesinde önerebileceginiz servis varmı şirket araçlarının bakımı yaklaştı.


      _____________________________

      2011 Mercedes C180 K. - 2013 Jetta 1.4 TSI Highline
    • Binbaşı
      1134 Mesaj
      29 Mart 2011 14:12:54

      quote:

      Orijinalden alıntı: fcs01

      çukurova bölgesinde önerebileceginiz servis varmı şirket araçlarının bakımı yaklaştı.

      Mehmet Kılıç ve Oğulları 16 yıldır Cargolarımızın bakımlarını yaparlar çok menmunuz


      _____________________________

    • Teğmen
      132 Mesaj
      13 Nisan 2011 11:11:09

      quote:

      Orijinalden alıntı: Muhammed Erol



      Alıntıları Göster


      Mehmet Kılıç ve Oğulları 16 yıldır Cargolarımızın bakımlarını yaparlar çok menmunuz

      Adana'da Garanti şen ile anlaştık bir arkadaşımın önerisi ile kendi focus'u mu götürdüm çok iyi ilgilendiler. Orda öğrendim kamyon'a da bakıyorlarmış. İlk cargo'muz bakıma girdi herhangi bir sıkıntı problem yaşamadık.


      _____________________________

      2011 Mercedes C180 K. - 2013 Jetta 1.4 TSI Highline
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      22 Mayıs 2011 18:36:47





      _____________________________

    • Yarbay
      2800 Mesaj
      24 Mayıs 2011 21:50:58
      PEKİ ARKADAŞLAR ÇOK ÖNEMLİ BİŞEY:CARGOLAR YAĞ YAKIYOR MU?


      _____________________________

      Çok yakan araba yoktur.Benzinin pahalı olduğu ülke vardır.
    • Yarbay
      2718 Mesaj
      24 Mayıs 2011 22:11:40
      Maasallah
      Allah hepinize gule gule kazasiz belasiz kullanmayi nasip etsin...
      Saygilar



      _____________________________

      ..........
    • Teğmen
      132 Mesaj
      07 Haziran 2011 17:45:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: atom239

      PEKİ ARKADAŞLAR ÇOK ÖNEMLİ BİŞEY:CARGOLAR YAĞ YAKIYOR MU?

      yağ henüz yakmadı 200binde


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fcs01 -- 7 Haziran 2011; 17:46:36 >
      _____________________________

      2011 Mercedes C180 K. - 2013 Jetta 1.4 TSI Highline
    • Yarbay
      15550 Mesaj
      07 Haziran 2011 18:02:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: fcs01


      Alıntıları Göster


      yağ henüz yakmadı 200binde

      Arkadaşın yağdan kastı 10 numara yağ olabilir.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 7 Haziran 2011; 18:03:20 >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Haziran 2011 23:51:21
      quote:

      Kocaman Denizcilik, Ford Cargo kamyon yetkili satıcısı Çetaş Otomotiv’den 4 adet 1838T (4x2) çekici araç satın alarak filosunu güçlendirdi.



      Alıntıları Göster



      quote:

      ...kullandıkları Ford Cargo araçlardan son derece memnun olduklarını belirtti.







      _____________________________

    • Çavuş
      74 Mesaj
      07 Temmuz 2011 01:54:21
      yeni cargolara performans ve yakıt ekonomisi isteyen iletişime gecsin....


      _____________________________

      EcoPerformans chiptuning performans yazılımları (autoremappping software developer)
      https://www.facebook.com/ecoperformanschiptuning
      http://www.ecoperforman...hiptuning/ne-kadar-artar
    • Er
      1 Mesaj
      01 Ocak 2012 16:01:54
      selam ben 1838t kullanıcısıyım aracımdan çok memnunum yakıt konusunda ben 58.000 km deyim aracımla boş dolu kantar sınırı 32/100 yaktım ANAKRA ERZURUM arası
      size tavsiyem aracınıza yağ koymayınız denedim yakıyor ama gerçekten zarar veriyor sakın bulaştırmayın bide adblue konusunda markalar arasında araçta çekiş farkı olurmu ben o konuda biraz sıkıntıdayım yardım cı olursanız tşk. gerçekten güzel ve konforlu ekonomik bier araç.benim kullandığım devir dk 1400 - 1800 arasıdır daha iiisini bulan memlun olan ekonomik sayılan varmı bilgilendirirseniz tşk. ben deki çarpmalı değil aktarmalı halat konusunda ustaların çözümü doğrudur tek ustaya sorma 3-5tanesi aynı cevabı verirse işlemi yaptır.


      _____________________________

    • Kurmay Yarbay
      3527 Mesaj
      02 Ocak 2012 13:38:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: ugurhancer06

      selam ben 1838t kullanıcısıyım aracımdan çok memnunum yakıt konusunda ben 58.000 km deyim aracımla boş dolu kantar sınırı 32/100 yaktım ANAKRA ERZURUM arası
      size tavsiyem aracınıza yağ koymayınız denedim yakıyor ama gerçekten zarar veriyor sakın bulaştırmayın bide adblue konusunda markalar arasında araçta çekiş farkı olurmu ben o konuda biraz sıkıntıdayım yardım cı olursanız tşk. gerçekten güzel ve konforlu ekonomik bier araç.benim kullandığım devir dk 1400 - 1800 arasıdır daha iiisini bulan memlun olan ekonomik sayılan varmı bilgilendirirseniz tşk. ben deki çarpmalı değil aktarmalı halat konusunda ustaların çözümü doğrudur tek ustaya sorma 3-5tanesi aynı cevabı verirse işlemi yaptır.

      ad blue'nun motorun çekişi üzerinde bir etkisi yoktur egsoz gazlarını bertaraf etmek için kullanılır iyisi kötüsü varmı bende bilmiyorum ama bilindik bir marka yada varsa servis kitapçığında yazan markayı kullanmak iyidir.

      bizim şantiyede var bunlardan 2011 henüz 20.000 km deler ama yakıtları nizami tonajlı çalışmalarına rağmen yüzde 40-45 arası. yaza doğru motorları açılınca yakıtları düşmezse elden çıkarıp mercedes 1840 yada pro 1144 lere dönme niyetindeler.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Platinium -- 2 Ocak 2012; 18:47:30 >
      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      02 Ağustos 2012 16:21:11
      ARKADASLAR MERHABA KONUYLA LAKASI OLMAYABİLİR VE DOGRU YERDE Mİ AÇTIM KONUYU BİLMİYORUM AMA Bİ SORUM OLACAK
      FORD CARGO 3232 NİN BEYNİNİ OKUTUP YAZDIRCAK CİHAZ ARIYORUM YARDIMCI OLACAK ARKADASLARA javascript:void(AddText(''))
      NOT: BU İŞLEMİ OBD SOKETİNDEN YAPMAK İSTİYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER HERHANGİ BİR BİLGİSİ OLAN VE YARDIMCI OLACAK ARKADASLAR 535 705 93 28 NOLU TELEFONDAN ULASABİLİRLER


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Ağustos 2012 21:14:57
      Toplam 20 tane F.Cargo'muz vardı araçlar oturduğu yerde arıza veriyor , en ufak çivi düşse araç stop ediyordu bazı fordlarımız servisten çıkmazken kiralık renault premiumlarımız 4-5 sefer atıyordu..

      fren konusuna gelince başımdan şöyle bi olay geçti Karabük'te öz malımız scania ile hatteye yük boşalttık , bizle aynı yükü boşaltan bi cargo 1838t vardı ışıklara girerken önümüze çıkan dengesiz 0 çizdi cargo ile biz frene abandık tabii , ben kendimi ön camda bulurken cargo bizim en az 100-150 metre ilerimizde durdu , biraz daha geç dursaydı garanti arabaya gömerdi



      _____________________________




      תחי מדינת ישראל


      Liseyi 5 yılda bitiren 1 sene , 4 yılda bitiren 4 sene kaybetmiştir .
    • Teğmen
      116 Mesaj
      09 Ağustos 2012 03:06:59
      460 Beygirlik 1846T yollara çıkmaya hazırlanıyor.
      Rampalar yeni kralını bekliyor.
      http://www.haberler.com/ford-cargo-modeli-lansmani-hazirlaniyor-3840950-haberi/
      http://www.magazinulasim.com/printthread.php?tid=1416


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anka2556 -- 9 Ağustos 2012; 3:13:31 >
      _____________________________


      Yapanın eksiği, yapmayanın bahanesi vardır.
      Şeytan hayal , melek gerçektir. Bu yüzden insan, şeytanı arar, meleği üzer.
      Birde RDram ler vaktiyle ne değerliydi.

    • Teğmen
      146 Mesaj
      25 Temmuz 2013 13:02:51
      Arkadaşlar bir fabrikaya silobas kiralamayı düşünüyorum.2008 model Ford Cargo 1830 buldum daha 58000'de
      Arkasınada İstanbuldan Silobas dorse buldum ama bu araba yaklaşık 30 ton basar ile çalışacak merak ettiğim
      bu arabadan ne kadar verim alabilirim.Yatırım maliyeti düşük getirisi yüksek geliyor.
      1830 Cargo =72000 TL
      Silobas Dorse =22000 TL
      GENEL TOPLAM=94000 TL

      Aylık beklediğimiz geliri ise yaklaşık ay ay değişir ama ortalama 18000-22000 TL Yatırıma değermi.


      _____________________________

    • Kurmay Yarbay
      3527 Mesaj
      25 Temmuz 2013 19:04:32
      quote:

      Orijinalden alıntı: webercan

      Arkadaşlar bir fabrikaya silobas kiralamayı düşünüyorum.2008 model Ford Cargo 1830 buldum daha 58000'de
      Arkasınada İstanbuldan Silobas dorse buldum ama bu araba yaklaşık 30 ton basar ile çalışacak merak ettiğim
      bu arabadan ne kadar verim alabilirim.Yatırım maliyeti düşük getirisi yüksek geliyor.
      1830 Cargo =72000 TL
      Silobas Dorse =22000 TL
      GENEL TOPLAM=94000 TL

      Aylık beklediğimiz geliri ise yaklaşık ay ay değişir ama ortalama 18000-22000 TL Yatırıma değermi.

      eğer bahsettiğin rakamları bir ayda kazanıyorsa git sıfır scania al derim hiç uğraşma ford'la.

      kazanç bu kadar yüksek olacaksa ben imkan varsa sıfır km bir araç alın derim. bütçe buna yetiyorsa yakıtı, rakiplerine göre kötü kabin konforu, zayıf frenleri ve yetersiz gücü dışında kullananlardan pek şikayet duymadım!

      bütçe meselesi biraz bütçen yetiyorsa en azından axor bakın derim. yoksa zorlamanın bir anlamı yok ford her türlü işinizi görecektir.


      _____________________________

    • Yarbay
      15550 Mesaj
      25 Temmuz 2013 21:02:41
      quote:

      Orijinalden alıntı: Platinium


      Alıntıları Göster


      eğer bahsettiğin rakamları bir ayda kazanıyorsa git sıfır scania al derim hiç uğraşma ford'la.

      kazanç bu kadar yüksek olacaksa ben imkan varsa sıfır km bir araç alın derim. bütçe buna yetiyorsa yakıtı, rakiplerine göre kötü kabin konforu, zayıf frenleri ve yetersiz gücü dışında kullananlardan pek şikayet duymadım!

      bütçe meselesi biraz bütçen yetiyorsa en azından axor bakın derim. yoksa zorlamanın bir anlamı yok ford her türlü işinizi görecektir.

      Yahu webercan'ın mesajını okuyup, sıfır peşinatla sıfır km arabaya giresim geldi.

      18.000-20.000 deli para.

      2,5 trilyon sermayesi olan fabrikamsı yer bile o kadar kazanmıyor 100,000 TL'lik sermayesi olanın kazandığı parayı.


      _____________________________

    • Kurmay Yarbay
      3527 Mesaj
      26 Temmuz 2013 03:57:52
      quote:

      Orijinalden alıntı: BmCpRo827


      Alıntıları Göster


      Yahu webercan'ın mesajını okuyup, sıfır peşinatla sıfır km arabaya giresim geldi.

      18.000-20.000 deli para.

      2,5 trilyon sermayesi olan fabrikamsı yer bile o kadar kazanmıyor 100,000 TL'lik sermayesi olanın kazandığı parayı.

      bana biraz kaba hesap gibi geldi o parayı kazanan tır ben ne gördüm ne duydum.


      _____________________________

    • Teğmen
      116 Mesaj
      31 Temmuz 2013 10:17:43
      Ford Cargo (h566) 1846 E5
      460 bg 2100 n/m tork



      _____________________________


      Yapanın eksiği, yapmayanın bahanesi vardır.
      Şeytan hayal , melek gerçektir. Bu yüzden insan, şeytanı arar, meleği üzer.
      Birde RDram ler vaktiyle ne değerliydi.

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Diğer Motorlu Araçlar Genel >> 380 beygirlik Ford Cargo Çekici (TIR) E5 (Euro 5) 1838T
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.