- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Bayılma yöntemi bilen varmı?
Bu konudaki kullanıcılar:
 
17
Cevap
41975
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


2353 Mesaj
12 Mart 2010; 23:55:53 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Bi arkadaş çok bayılmak istio.sağlam bi bayılma yöntemi bilen varmı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


2989 Mesaj
12 Mart 2010; 23:56:46 

_____________________________



2353 Mesaj
12 Mart 2010; 23:59:04 

dh ye telefondan giriyorumda yapılış yöntemini yazarsanız sevinirim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


114 Mesaj
13 Mart 2010; 0:00:51 

tam olarak hatırlamıyorum ama şöyle olması lazım

kişi hızlı hızlı nefes alcak en son derin bi nefes alıp nefesini tutucak. Biride boynunun 2 tarafından bastıracak.
Not: zararlı olduğunu biliyorum yalnız denemeyin
_____________________________



4556 Mesaj
13 Mart 2010; 0:03:21 

Elin avuç içi alna getirilir ve alna kuvvet uygulanır (2-3sn) sonra kafa 3 hamlede yana yatırılır.
_____________________________



2353 Mesaj
13 Mart 2010; 0:03:57 

peki nekadar süre baygın kalır.bayılma uğruna yollamayalım tahtalıköye xD



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


3417 Mesaj
13 Mart 2010; 0:04:18 

Sürekli derin nefes alıp verirsen bir süre sonra bayılırsın sanırım. Belki ölebilirsin de ama. Beyin kanaması falan olabilir.
_____________________________



167 Mesaj
13 Mart 2010; 0:05:06 

ayıltamamak da var tabi.
_____________________________

10.12.2008


2353 Mesaj
13 Mart 2010; 0:06:37 


quote:

Orijinalden alıntı: Death Note
Elin avuç içi alna getirilir ve alna kuvvet uygulanır (2-3sn) sonra kafa 3 hamlede yana yatırılır.

bunu denedikte bişi olmadı.daha ayrıntılı anlatabilirmisin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
759 Mesaj
13 Mart 2010; 0:08:25 

vücut çok fazla acı çekerse derin bir kesik mesela aşırı endorfin salgılanır kişi bayılır
_____________________________



5098 Mesaj
13 Mart 2010; 0:10:38 

_____________________________



4556 Mesaj
13 Mart 2010; 0:10:53 

quote:

Orijinalden alıntı: Pulmicort



bunu denedikte bişi olmadı.daha ayrıntılı anlatabilirmisin

videoyu izlemeden anlayamazsın.


en iyisi narkoz kullan



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Death Note -- 13 Mart 2010; 0:12:20 >
_____________________________



2353 Mesaj
13 Mart 2010; 0:11:04 


quote:

Orijinalden alıntı: OttoVonBismarck
vücut çok fazla acı çekerse derin bir kesik mesela aşırı endorfin salgılanır kişi bayılır

şimdi arkadaşın bacağına derin bir yarık mı açam xD



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.


 
759 Mesaj
13 Mart 2010; 0:25:20 


quote:

Orijinalden alıntı: Pulmicort



şimdi arkadaşın bacağına derin bir yarık mı açam xD



böyle bir başlık açtığınıza ve arkadaşınızın da böyle bir isteği olduğuna göre bu sizin için sorun olmasa gerek
_____________________________



2975 Mesaj
13 Mart 2010; 0:27:17 


quote:

Orijinalden alıntı: OttoVonBismarck




böyle bir başlık açtığınıza ve arkadaşınızın da böyle bir isteği olduğuna göre bu sizin için sorun olmasa gerek


alkışlıyorum
_____________________________

XBOX 360 GT: madman1436//// Besiktas manyagi///// Romanya ve Amerikayla sormak istedikleriniz konusunda yardimci olabilirim.


62 Mesaj
13 Mart 2010; 0:29:22 

lan sipastik olup çıkarsınız çok zararlı beyin hücrelerini öldürüyo falan diyolardı
_____________________________

Psn: Mec-tt


 
869 Mesaj
13 Mart 2010; 0:35:01 

Bilinci yerine gelemezse yani uyanamazsa hafıza kaybı yaşayabilir
_____________________________


FLED


3022 Mesaj
29 Eylül 2013; 17:13:34 


quote:

Orijinalden alıntı: Pulmicort



şimdi arkadaşın bacağına derin bir yarık mı açam xD


ac qnq xD



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

Akdeniz Üniversitesi

Donanım Haber
## Doktorlar ve Tıp Fakültesi Öğrencileri Topluluğu ##

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Bayılma yöntemi bilen varmı?
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR3
0.336